ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Ekim 2010 16:48
Son Ziyaret:
02 Nisan 2012 20:08
Toplam Mesaj:
19 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkay Karaman
Doğum Tarihi:
06 Nisan 1992
Yaş:
34
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Zzzzz.....
SON 10 MESAJI
Yeni Akvaryum Kuruyorum-Birtakım Sorular
Arkadaki değilde öndeki kısa bitkilerin türünü merak ettim.
Arkadaki değilde öndeki kısa bitkilerin türünü merak ettim.
Bu türe yakın başka bir tür biliyorsanız(bulması kolay) onu da söyleyebilirsiniz tabi.
Yeni Akvaryum Kuruyorum-Birtakım Sorular
pazartesi yada salı günü 65cm hazır akvaryum almayı planlıyorum.
beslemeyi planladığım tür Güney Amerika cüceleri bu tarza yakın bir akvaryum kurmayı planlıyorum
şimdi sorulara gelecek olursak 

Bu Çeşit Kayaları Nereden Bulabilirim?-Ankara
bir de buradaki bitki türünün ismi nedir acaba?
Inka tankım
. Aynısından bu yaz kurmaya karar verdim bilgin olsun
. Tabi inka bulmak biraz zor inka bulamazsam kakadu veya ramireziyle deneyeceğim.
Amazônia 2011-02-12 23:02:34
Tam anlamıyla mükemmel bir tank kurmuşsun abi takipçinim, favorilerime ekledim ve bu güzel tank için seni tebrik ederim
.
Sanırım tankına aşık oldum
.
. Aynısından bu yaz kurmaya karar verdim bilgin olsun
. Tabi inka bulmak biraz zor inka bulamazsam kakadu veya ramireziyle deneyeceğim.
ÖLEN BALIKLARINIZ...
[QUOTE=Tayfun-A.]Ölmüş balıklarını kedilere verenler, tuvalete atanlar, hatta bir sitede biri çöpe bile atmış, şoktayım... Şuana kadar hiç ölen balığım olmadı ama elbet her canlı bir gün ölümü tadacaktır ve benimde balıklarım bir gün ölecek fakat asla ve asla tuvalete atmam veya köpeğime yem olarak vermem. Büyük ihtimalle bahçeye veya saksıya gömeceğim. Bahçesi olmayanlar mutlaka evde saksılı bitkiniz vardır bali oraya gömmenizi ve tuvalete atmamanızı rica ediyorum.
[/QUOTE]
[QUOTE=Tayfun-A.]Ölmüş balıklarını kedilere verenler, tuvalete atanlar, hatta bir sitede biri çöpe bile atmış, şoktayım... Şuana kadar hiç ölen balığım olmadı ama elbet her canlı bir gün ölümü tadacaktır ve benimde balıklarım bir gün ölecek fakat asla ve asla tuvalete atmam veya köpeğime yem olarak vermem. Büyük ihtimalle bahçeye veya saksıya gömeceğim. Bahçesi olmayanlar mutlaka evde saksılı bitkiniz vardır bali oraya gömmenizi ve tuvalete atmamanızı rica ediyorum.
Ben şahsım adına konuşacak olursam ölen balıklarımın tamamını sokak kedilerine verdiğimi söyleyebilirim ve bunda herhangi bir sakınca görmemekle birlikte uygulamakta bulunduğum tutumun %100 arkasındayım ve arkasında olmaya devam edeceğim.
Yalnız ölen balıkları diğer canlılara verme konusuna geçmeden önce bir konuya daha değinmek isterim.Ölen balığı çöpe atmak=Ölen balığı klozete atıp sifonu çekmek.Şahsen her iki yöntemi de doğru bulmamaktayım ancak iki yöntem arasında bir fark görememekteyim.Ancak bir şeyi fark ettim ki ölen balıklarını çöpe atan bazı arkadaşlar ölen balığının üzerine sifon çeken arkadaşları uyguladıkları yöntemin yanlışlığı konusunda eleştiriyorlar ve sifon çeken arkadaşları ölen balıklara saygı göstermemekle suçluyor.Buradan da şöyle bir sonuç çıkıyor:benim yöntemim(çöpe atmak) sifon çekmeye kıyasla çok daha şanlı çok daha güzel bir uygulamadır,sifon çekenler ölen balıklarına karşı saygılarını yitirmişlerdir.Bu arkadaşlar sifon çekmeyi kötülerken aynı zamanda böyle bir şeyi savunmuş olmuyorlar mı yoksa ben mi yanlış anlamış bulundum?Eğer ben yanlış anladıysam çöpe atmanın sifon çekmekten daha güzel,daha medeni,daha uygar bir uygulama şekli olduğunu anlamına gelir ki eğer vaziyet bu yöndeyse hepten yandık demektir.
Şimdi gelelim ölen balıkları başka canlılara verme konusuna.Efendim bu davranış şekli en güzel ve en mantıklı uygulama olup ölen bir canlının doğal vazifesini yerine getirmektir.Çünkü ölen bir hayvanın vazifesi doğaya karışmak ve yaşam döngüsünün devamlılığını sağlamaktır.Ölen balıklarımızı diğer canlılara verdiğimiz taktirde ölen balıklarımız bizlerin vasıtasıyla görevlerini tamamlamış olmakla birlikte diğer canlılara bir iyilikleri,bir faydaları dokunmuş oluyor.Bu yöntem bana göre tüm hayvan severler'in uygulaması gereken bir yöntemdir.Çünkü bu yöntemle aç hayvanları,sokak kedilerini mutlu etmiş oluyor,karınlarının doymasını sağlıyoruz.Yani ölen balıklarımızı diğer hayvanlara vermek uygulamaların en güzelidir,en mantıklısıdır.
Bunun dışında ölen balıklarımızı gübre olarak kullanmakta büyük bir güzelliktir.İşlevsiz bir şeye işlev kazandırmak bununla beraber diğer canlının sağlığına katkı sağlamaktır.Fakat ölen balıklarımızı boş bir araziye gömmek kendi egomuzu tatmin etmek dışında en ufak bir işe yaramaz ve bencilce bir uygulama olmaktan da öteye gidemez.Tüm bunlarla birlikte bu yöntemin de ölen balığı çöpe atmaktan,üzerine sifon çekmekten bir farkı yoktur.Yani eğer ölen balığımızı gömmeye karar verdiysek bunu bir bitkinin yanına gömerek değerlendirmeli ve bitkiye optimum düzeyde katkı sağlayacak şekilde hazırlanmalıdır.
Meleklerimin Cinsiyetleri & Türleri
Arkadaslar öncelikle hepinize merhaba akvaryumumda 3adet melek var cinsiyetleri,türleri ve ortalama ne kadar zamanda erişin olurlar bu konularda yardımlarınızı alırsam sevinirim
Arkadaslar öncelikle hepinize merhaba akvaryumumda 3adet melek var cinsiyetleri,türleri ve ortalama ne kadar zamanda erişin olurlar bu konularda yardımlarınızı alırsam sevinirim
1.melek(türünü marble olarak tahmin ediyorum ancak cinsiyet hakkında en ufak bir fikrim yok)
boyu şuan 6-7cm civarı
2.melek(hayalet melek olduğundan neredeyse emin gibi bir şeyim ancak yinede görüşlerinizi almakta fayda var cinsiyeti hakkındaysa en ufak bir fikrim yok)
boyu şuan 4-5cm civarı
3.ve son melek(bunun türü tül kuyruk ama nasıl bir tül kuyruk bilmiyorum ve cinsiyeti hakkında her zaman ki gibi en ufak bir fikrim yok)
akvaryumda melekler dışında cüce grami,çöpçüler ve moliler bulunmakta
yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler
Kakadu
Bende kakadu arıyorum ankarada tavsiye edebileceğiniz bi pet shop var mı bunun için
Bende kakadu arıyorum ankarada tavsiye edebileceğiniz bi pet shop var mı bunun için
yeni balıklarım sorun yaratır mı?
Melekler henüz yavru olduğundan(6cm falan) şimdilik sorun yaşayacağını düşünmüyorum yetişkin bir meleği 140ltde beslemekten bi farkı yok 6cmlik meleği 35ltde beslemek arasında melekler yetişkin olmadan daha büyük bir tanka geçicem zaten dolayısıyla bi problem yaşıyacağımı zannetmiyorum.
japonları geri ver diyorsunuz ama parayı geri alabileceğimi zannetmiyorum büyük ihtimalle yeni balık verirler onun yerine ve ben tür seçimim ne olmalıdır bu konuda onu merak etmeteyim ayrıca japonlar diğer balıkları ne şekilde rahatsız eder- bu konularda yardımcı oluranız sevinirim.
Melekler henüz yavru olduğundan(6cm falan) şimdilik sorun yaşayacağını düşünmüyorum yetişkin bir meleği 140ltde beslemekten bi farkı yok 6cmlik meleği 35ltde beslemek arasında melekler yetişkin olmadan daha büyük bir tanka geçicem zaten dolayısıyla bi problem yaşıyacağımı zannetmiyorum.
japonları geri ver diyorsunuz ama parayı geri alabileceğimi zannetmiyorum büyük ihtimalle yeni balık verirler onun yerine ve ben tür seçimim ne olmalıdır bu konuda onu merak etmeteyim ayrıca japonlar diğer balıkları ne şekilde rahatsız eder- bu konularda yardımcı oluranız sevinirim.
(bitkimin türünü bilmiyorum akvaryumcuya sormustum kum türüme göre o vermişti bitkiyi ,resmini çekip atabilirim ama isterseniz)
yeni balıklarım sorun yaratır mı?
Arkadaslar suan 35ltlik bir akvaryumum var.(6ay kadar sonra daha büyük bir akvaryuma (500lt gibi planlarım var) geçicem şimdilik okul ve sınavlar dolayısıyla ertelemek mecburiyetindeyim)
Arkadaslar suan 35ltlik bir akvaryumum var.(6ay kadar sonra daha büyük bir akvaryuma (500lt gibi planlarım var) geçicem şimdilik okul ve sınavlar dolayısıyla ertelemek mecburiyetindeyim)
an itibari ile akvaryumda bulunan canlılarım;
2adet moli 1e 1d
2adet melek
1adet albino çöpçü
1adet vantuzlu çöpçü
ve türünü bilmediğim bir balık(resmi aşağıda tür konusunda yardımcı olursanız sevinirim)
balıklarımın tamamı henüz yavru
ama bugün babam benden habersiz olarak sürpriz tarzında 3 adet daha balık almış akvaryuma ve ben bu yeni balıklar sorun yaratır mı şeklinde düşünceler içerisindeyim
eklenen balıklarsa şöyle;
1adet teleskop
1adet japon
ve bir adet benekli çöpçü(yavru)
35lt'lik Karma Akvaryumum
Ailemi ikna edebilirsem şubat tatilinde de geçebilirim büyük tanka(büyük tank bir tanıdığımızın ve boş duruyor tankı şahsen görmedim ama anlatılanlara göre min200lt seklinde tahmin ediyorum hemen büyük tanka geçememe sebebimse koycak yer ve zaman problemimin olmasi) ancak öyle olsa bile minimum 3ay kadar idare etmem lazım bu tankta umarım bi sorun olmadan sağlıklı bir şekilde atlatırım bu süreyi.
Blackmoliyle aymoliyi aynı tür olarak biliyordum(kırmızı beta mavi beta gibi düşünmüştüm) bu yüzden erkek blackmoliyle dişi aymoli aldım.Şimdi olurda çiftleşirlerse verimli döl vermezler mi?
Aykılıç konusunu araştırdım haklısınız sanırım çünkü kılıçkuyrukların kuyrukları sadece alttan sivri aykılıçlarınsa hilal şeklindeymiş.benim balıklarımın kuyrukları hilal şeklinde yani aykılıç oluyorlar tür konusundaki yardım için teşekkür ederim. ışıklandırma konusunda da yardımcı olursanız sevinirim çünkü ışıklandırma akvaryumumun kanayan yarası şuanda
zxkx 2010-10-31 23:22:42
Ailemi ikna edebilirsem şubat tatilinde de geçebilirim büyük tanka(büyük tank bir tanıdığımızın ve boş duruyor tankı şahsen görmedim ama anlatılanlara göre min200lt seklinde tahmin ediyorum hemen büyük tanka geçememe sebebimse koycak yer ve zaman problemimin olmasi) ancak öyle olsa bile minimum 3ay kadar idare etmem lazım bu tankta umarım bi sorun olmadan sağlıklı bir şekilde atlatırım bu süreyi.
Blackmoliyle aymoliyi aynı tür olarak biliyordum(kırmızı beta mavi beta gibi düşünmüştüm) bu yüzden erkek blackmoliyle dişi aymoli aldım.Şimdi olurda çiftleşirlerse verimli döl vermezler mi?
Aykılıç konusunu araştırdım haklısınız sanırım çünkü kılıçkuyrukların kuyrukları sadece alttan sivri aykılıçlarınsa hilal şeklindeymiş.benim balıklarımın kuyrukları hilal şeklinde yani aykılıç oluyorlar tür konusundaki yardım için teşekkür ederim. ışıklandırma konusunda da yardımcı olursanız sevinirim çünkü ışıklandırma akvaryumumun kanayan yarası şuanda
35lt'lik Karma Akvaryumum
Melekler konusunda haklısınız.Melekler benim ilk aldığım balıklardı ve cahalet dönemime denk geldiginden hiçbir araştırma yapmadan almıştım.Ancak sonradan öğrendim ki daha geniş bi akvaryum ve en az 40cm yükseklik bulunması lazımmış, akvaryumcumda akvaryumumun boyutlarını bildiği halde beni bu konuda uyarmayınca yapmış bulundum böyle bir hata.Fakat şöyle de bir durum var ki balıklarımın tamamı yavru şu anda ve gayet rahat gözüküyorlar.Benim sorum şu olacak 'yaklaşık 6ay sonra elime çok daha büyük bir akvaryum geçecek , balıklar şuan yavru zaten acaba büyüyene kadar 6ay idare edebilirler mi?'
kılıçkuyruk konusundaysa elimde çok eski bilimçocuk kartları var orda bu balığın ismini kılıçkuyruk şeklinde yazmışlardı o yüzden o şekilde yazdım bende.
Yem ve diğer konularıysa arastırcam yardımlarınız için teşekkürler.zxkx 2010-10-31 23:22:23
Melekler konusunda haklısınız.Melekler benim ilk aldığım balıklardı ve cahalet dönemime denk geldiginden hiçbir araştırma yapmadan almıştım.Ancak sonradan öğrendim ki daha geniş bi akvaryum ve en az 40cm yükseklik bulunması lazımmış, akvaryumcumda akvaryumumun boyutlarını bildiği halde beni bu konuda uyarmayınca yapmış bulundum böyle bir hata.Fakat şöyle de bir durum var ki balıklarımın tamamı yavru şu anda ve gayet rahat gözüküyorlar.Benim sorum şu olacak 'yaklaşık 6ay sonra elime çok daha büyük bir akvaryum geçecek , balıklar şuan yavru zaten acaba büyüyene kadar 6ay idare edebilirler mi?'
kılıçkuyruk konusundaysa elimde çok eski bilimçocuk kartları var orda bu balığın ismini kılıçkuyruk şeklinde yazmışlardı o yüzden o şekilde yazdım bende.
Yem ve diğer konularıysa arastırcam yardımlarınız için teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 100 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
nakkas__45,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
erimgorgulu,
Kuduoglu,
DABARAKATO,
Ertug22,
pusathan01,
0rnn,
Rime,
EmiirKaan,
Ehtiyar,
Justbe,
Hidro Dinamik,
BurakSemihAslan,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Ozzgurr,
Kınayu,
dimbeleth,
seljoy,
HarunYILDIRIM,
Tortuga7,
emreemin,
Goldfish2000,
capodicapii,
serverous1,
Pandkoal,
EfeC,
mlh06,
DigitalPen,
omerkaya40,
sinor,
Denizinc,
speed944,
jangofet,
Conix,
√olkaπ,
TolgahanA,
sariefe,
ternapi,
darkaura,
bettatrend,
Samoo,
hazalca,
Oporchin,
Burak PEKDEMİR,
Umutoty,
eflatunaxoy,
Urar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
















