ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ömer Fatin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ekim 2010 19:07
Son Ziyaret:
05 Haziran 2020 18:13
Toplam Mesaj:
37 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer Fatin YERLİKAYA
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1977
Yaş:
49
İl:
Bolu
Meslek:
Serbest Meslek
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ömer Fatin YERLİKAYA
Bolu / 0 RH(+)
Bolu / 0 RH(+)
SON 10 MESAJI
Balığımdaki sivilce veya çıbana benzer hastalık.
Oradaki bütün mesajları okudum ancak aynı hastalık değil. O arkaqdaşın sabit o şekilde kalıyormuş. Bizimkinin ise bildiğiniz sivilce gibi 2-3 güniçinde olgunlaşıppatlıyor. Hatta bugün karantina tankına almak için kepçelediğim sırada kepçenin filesinde kaldı beyaz pıhtılı madde.
Balığın yüzmesinde ve yem yemesinde sorun olmamasına rağmen shubunkinimdede aynı rahatsızlığın çıkmaya başlaması ciddi manada canımı sıktı moralim bozuldu.
Yokmu bunun bi tedavisi?
Oradaki bütün mesajları okudum ancak aynı hastalık değil. O arkaqdaşın sabit o şekilde kalıyormuş. Bizimkinin ise bildiğiniz sivilce gibi 2-3 güniçinde olgunlaşıppatlıyor. Hatta bugün karantina tankına almak için kepçelediğim sırada kepçenin filesinde kaldı beyaz pıhtılı madde.
Balığın yüzmesinde ve yem yemesinde sorun olmamasına rağmen shubunkinimdede aynı rahatsızlığın çıkmaya başlaması ciddi manada canımı sıktı moralim bozuldu.
Yokmu bunun bi tedavisi?

Balığımdaki sivilce veya çıbana benzer hastalık.
Fotoğraf:





Canlıdaki Belirtiler: Gaslamasının arkasında sivilce veya çıbana benzer oluşum.
Akvaryum Kapasitesi (litre):145 Litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 Adet Shubunkin, 1 Adet Comet, 1 Adet kırma Japon, 2 Adet çöpçü, 2 adet Cüce vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: Eheim 2213
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Haftalık %20 su değişimi beraberinde dip çekimi (bazen 10-15 güne sarkabiliyor), 15 günde bir akvaryum suyu ile filtre temizliği yapıyorum. Resimde görünen beyaz balığımda önce sol tarafında belirdi bu sivilceler. Araştırmalarımda böyle bir hastalıkla karşılaşmadım. hemen hasta tankına aldım ve sivilceyi patlatarak tuz banyosu yaptırdım. 2 Gün sonra yaranın kapandığını ve yaradan eser kalmadığını gördüm ve akvaryuma geri bıraktım. Sonrasında bu defa sağ tarafında çıktığını farkettim ve 2 gün içinde odaoluştu ve bu defa kendiliğinden akvaryumun içine düşürmüş bu sivilceyi. Sonra yine sol tarafında çıktı.
Bugün farkettim ki shubunkin imdede toplu iğne başı kadar oluşmaya başlamış. Beyaz balığımdaki mercimek tanesinden büyük bir hal aldı.
Çok üzülmekteyim ve çaresiz durumdayım. Bu hastalık ne hastalığıdır ve çözümü yokmudur? Nasıl bir tedavi süreci izlemeliyim?
Yardımcı olabilecek arkadaşlara sonsuz teşekkürler.
Ömer Fatin 2012-06-09 01:04:07
Fotoğraf:





Canlıdaki Belirtiler: Gaslamasının arkasında sivilce veya çıbana benzer oluşum.
Akvaryum Kapasitesi (litre):145 Litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 Adet Shubunkin, 1 Adet Comet, 1 Adet kırma Japon, 2 Adet çöpçü, 2 adet Cüce vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: Eheim 2213
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Haftalık %20 su değişimi beraberinde dip çekimi (bazen 10-15 güne sarkabiliyor), 15 günde bir akvaryum suyu ile filtre temizliği yapıyorum. Resimde görünen beyaz balığımda önce sol tarafında belirdi bu sivilceler. Araştırmalarımda böyle bir hastalıkla karşılaşmadım. hemen hasta tankına aldım ve sivilceyi patlatarak tuz banyosu yaptırdım. 2 Gün sonra yaranın kapandığını ve yaradan eser kalmadığını gördüm ve akvaryuma geri bıraktım. Sonrasında bu defa sağ tarafında çıktığını farkettim ve 2 gün içinde odaoluştu ve bu defa kendiliğinden akvaryumun içine düşürmüş bu sivilceyi. Sonra yine sol tarafında çıktı.
Bugün farkettim ki shubunkin imdede toplu iğne başı kadar oluşmaya başlamış. Beyaz balığımdaki mercimek tanesinden büyük bir hal aldı.
Çok üzülmekteyim ve çaresiz durumdayım. Bu hastalık ne hastalığıdır ve çözümü yokmudur? Nasıl bir tedavi süreci izlemeliyim?
Yardımcı olabilecek arkadaşlara sonsuz teşekkürler.
Japon balığımdaki kırmızı lekeler.
Balığımın iyileşmiş güncel resmi. Kuyrukları falan baya bi dökülmüştü ama artık toparladı çok şükür.
Balığımın iyileşmiş güncel resmi. Kuyrukları falan baya bi dökülmüştü ama artık toparladı çok şükür.
145 Litrelik hobi başlangıç tankım ve Japonlarım. (Resimler Sayfa 2de)
Tank Stabil halini almıştır. Resimlerde görünen 2 adet vatoz başka bir arkadaşa hediye edilmiş yerine 2 adet cüce vatoz koyulmuştur.
Şuan akvaryumda 2 adet cüce vatoz, 2 Adet çöpçü, 4 adet shubunkin, 1 adet cinsini bilmediğim kırma japon (beyaz) var. Gayette mutlular. Balıklar büyüdükçe sayıyı azalttım ve daha zevkli hale geldi.
Herkese mutlu hobiler..






Ömer Fatin 2011-04-04 12:35:43
Tank Stabil halini almıştır. Resimlerde görünen 2 adet vatoz başka bir arkadaşa hediye edilmiş yerine 2 adet cüce vatoz koyulmuştur.
Şuan akvaryumda 2 adet cüce vatoz, 2 Adet çöpçü, 4 adet shubunkin, 1 adet cinsini bilmediğim kırma japon (beyaz) var. Gayette mutlular. Balıklar büyüdükçe sayıyı azalttım ve daha zevkli hale geldi.
Herkese mutlu hobiler..






145 Litrelik hobi başlangıç tankım ve Japonlarım. (Resimler Sayfa 2de)
[QUOTE=yasinmak]
Balıkları 15 Ekim 2010 da Tanka koydum. Sıkılacağımıda hiç düşünmüyorum. Gündelik değil uzun vadede keyif alınacak bir hobi. Keza halen her yem verişimde, her su değişiminde ve her karşısına geçip seyredişimde ilk günki kadar heyecanlanıyorum. Hele hele beslediğiniz ve seyrettiğiniz balık shubunkin ise keyfine doyum olmuyor.
Belki garip gelecek ama Ciklet vb diğer türlerden daha çok ilgimi çekiyor japonlar. Ve daha çok seviyorum onları.
Yorum yapan tüm arkadaşlara teşekkürler.
Ömer Fatin 2010-12-27 10:05:29
[QUOTE=yasinmak]
Güzel bir akvaryum olmuş. Tebrik ederim. Bu balıklardan bakalım ne zaman sonra sıkılacaksın :D Hayırlı uğurlu olsun şimdiden.
Saygılarımla.
[/QUOTE]Balıkları 15 Ekim 2010 da Tanka koydum. Sıkılacağımıda hiç düşünmüyorum. Gündelik değil uzun vadede keyif alınacak bir hobi. Keza halen her yem verişimde, her su değişiminde ve her karşısına geçip seyredişimde ilk günki kadar heyecanlanıyorum. Hele hele beslediğiniz ve seyrettiğiniz balık shubunkin ise keyfine doyum olmuyor.
Belki garip gelecek ama Ciklet vb diğer türlerden daha çok ilgimi çekiyor japonlar. Ve daha çok seviyorum onları.
Yorum yapan tüm arkadaşlara teşekkürler.
145 Litrelik hobi başlangıç tankım ve Japonlarım. (Resimler Sayfa 2de)
Yeni resimler ve balık sayısını azalttıktan sonraki tankın güncel hali.








Ömer Fatin 2010-12-26 22:12:10
Yeni resimler ve balık sayısını azalttıktan sonraki tankın güncel hali.








Japon akvaryumunda kaya ve taş kullanımı
[QUOTE=boracglr]Koyada bilirsiniz koymayada bilirsiniz japonları olumsuz etkilemez sizin zevkinize kalmış.Ama japon balıkları geniş yuzme alanları isterler asırı kaya koymayınız.[/QUOTE]
Tanka koyaccağım taşlar neredeyse kum altında kalacak. Daralmıyacak yani alan. Amacım bitki köklerini taşa tutturmak.
Kum üzerinde hafif çıkıntı olur sadece.
Su dengesinde olumsuz etki yapmayacaksa mesele yok.
Yorumlarınız için teşekkürler.
[QUOTE=boracglr]Koyada bilirsiniz koymayada bilirsiniz japonları olumsuz etkilemez sizin zevkinize kalmış.Ama japon balıkları geniş yuzme alanları isterler asırı kaya koymayınız.[/QUOTE]
Tanka koyaccağım taşlar neredeyse kum altında kalacak. Daralmıyacak yani alan. Amacım bitki köklerini taşa tutturmak.
Kum üzerinde hafif çıkıntı olur sadece.
Su dengesinde olumsuz etki yapmayacaksa mesele yok.
Yorumlarınız için teşekkürler.
Japon akvaryumunda kaya ve taş kullanımı
Öncelikle fikrinizi beyan ettiğiniz için teşekkür ediyorum.
Dediğiniz gibi bu taşları koymayalım ama halen asıl soruma cevap alamadım. Bu konuda bilgisi olan yokmu acaba?
Tuzruhu testi sonucu kabarma yapan taşları temizledikten sonra Japon tankına koymamız uygun olurmu. Suya nasıl bir etki yapar ve balıklar bundan nasıl etkilenir?
Öncelikle fikrinizi beyan ettiğiniz için teşekkür ediyorum.
Dediğiniz gibi bu taşları koymayalım ama halen asıl soruma cevap alamadım. Bu konuda bilgisi olan yokmu acaba?
Tuzruhu testi sonucu kabarma yapan taşları temizledikten sonra Japon tankına koymamız uygun olurmu. Suya nasıl bir etki yapar ve balıklar bundan nasıl etkilenir?
Japon akvaryumunda kaya ve taş kullanımı
Merhabalar.
145 litrelik japon tankım bulunmakta. İçerisinde 5 japon 2 çöpçü ve 1 vatoz bulunmakta.
Dekor olarakta 1 mango kökü, 5 kök amazon bitkisi, 2 kök anubias barteri bulunmakta.
Kum olarakda midye kırığı bulunuyor.
bitki köklerinin etrafı için dereden yumruk büyüklüğünde 3 adet taş topladım. Bu taşları tuzruhuna bastırdığımda köpürme olmasada etkilenme, yani köpürmeye yakın kabarmalar oldu. 2-3 saat bekledikten sonra taşları tuzruhundan çıkartarak güzelce temizleyip sıcak (kaynar) suyla yıkadım. Akabinde yine kaya tuzu dökülmüş sıcak suda 1 gün beklettim. Sonrasında yine yıkayıp 2 günde normal suda beklettim.
Şimdi merak ettiğim konu ;
Bu taşları tankıma koymamın sakıncası olurmu. Japon balıklarına nasıl bir etkisi olur ve su dengesini bozarmı? birçok balık için bu tür kayalar (ph seviyesini yükselttiği için) uygunken, bazı balıklar için ise uygun görünmüyor. Ancak araştırmalarımda japon balıkları için böyle bir bilgiye ulaşamadım. Konu hakkında bilgisi olan varsa ve bizleri aydınlatırsa müteşekkir olurum.
Saygı ve sevgilerimle
Merhabalar.
145 litrelik japon tankım bulunmakta. İçerisinde 5 japon 2 çöpçü ve 1 vatoz bulunmakta.
Dekor olarakta 1 mango kökü, 5 kök amazon bitkisi, 2 kök anubias barteri bulunmakta.
Kum olarakda midye kırığı bulunuyor.
bitki köklerinin etrafı için dereden yumruk büyüklüğünde 3 adet taş topladım. Bu taşları tuzruhuna bastırdığımda köpürme olmasada etkilenme, yani köpürmeye yakın kabarmalar oldu. 2-3 saat bekledikten sonra taşları tuzruhundan çıkartarak güzelce temizleyip sıcak (kaynar) suyla yıkadım. Akabinde yine kaya tuzu dökülmüş sıcak suda 1 gün beklettim. Sonrasında yine yıkayıp 2 günde normal suda beklettim.
Şimdi merak ettiğim konu ;
Bu taşları tankıma koymamın sakıncası olurmu. Japon balıklarına nasıl bir etkisi olur ve su dengesini bozarmı? birçok balık için bu tür kayalar (ph seviyesini yükselttiği için) uygunken, bazı balıklar için ise uygun görünmüyor. Ancak araştırmalarımda japon balıkları için böyle bir bilgiye ulaşamadım. Konu hakkında bilgisi olan varsa ve bizleri aydınlatırsa müteşekkir olurum.
Saygı ve sevgilerimle
Japon balığımdaki kırmızı lekeler.
Herkese merhabalar.
Şükürler olsunki balığım iyileşti. Bir aksilik olmaz ise yarın gece ana tanka nakledeceğim. Halen hastalığın ne olduğunu teşhis edemedim ama bir önceki mesajımdada belirttiğim gibi dış parazit olduğunu düşündüm.
Tedavi için;
Balığımı karantina tankına almadan önce 18 litrelik karantina tankını permasol ile dezenfekte ettim. Dezenfekte sonrası tankı ve filtreyi iyice temizledim. Sonrasında akvaryumdan aldığım su ile 1 gün boşta çalıştırdım. (Bu arada balığım artık yüzmez ve sabit dipte durur olmuştu) Ardından %30 su değişimi yapıp 1 gün daha çalıştırdım. 2. Günün sonunda (26 Kasım) balığıma dezenfektan ile 3 dakikalık banyo yaptırıp balığımı karantina tankına aldım. 1 Gün sonra (27 Kasım) Akvaryuma sulandırılmış kaya tuzu ekleyerek %20 su değişimi ve ardından bir gece %10 su değişimi ertesi gece tuz ilavesi ve %20 su değişimi yaptım. Bu süreçte izlenim olarak iyiye işaretler görünmekte idi. En son olarakta %20 su değişimi yaparak (dün gece) tedaviyi sonlandırdım. Bugün su değişimi yapmadım ve balığımdaki kırmızı lekeler tamamen yokoldu. Yanlız tedavinin 3. gününde yüzgeç ve kuyruğunda tellenmeler oldu ve yüzgeçleri ile kuyruğu kısaldı. Ama bugün baktığımda yüzgeç ve kuyrukları tekrar toparlanmaya başlamış hatları düzelmeye yüztutmuştu.
Çok şükür balığım gayet mutlu. Yarın gece inşallah ana tanka geçireceğim.
Herkese sağlıklı balıklar dilerim.
Herkese merhabalar.
Şükürler olsunki balığım iyileşti. Bir aksilik olmaz ise yarın gece ana tanka nakledeceğim. Halen hastalığın ne olduğunu teşhis edemedim ama bir önceki mesajımdada belirttiğim gibi dış parazit olduğunu düşündüm.
Tedavi için;
Balığımı karantina tankına almadan önce 18 litrelik karantina tankını permasol ile dezenfekte ettim. Dezenfekte sonrası tankı ve filtreyi iyice temizledim. Sonrasında akvaryumdan aldığım su ile 1 gün boşta çalıştırdım. (Bu arada balığım artık yüzmez ve sabit dipte durur olmuştu) Ardından %30 su değişimi yapıp 1 gün daha çalıştırdım. 2. Günün sonunda (26 Kasım) balığıma dezenfektan ile 3 dakikalık banyo yaptırıp balığımı karantina tankına aldım. 1 Gün sonra (27 Kasım) Akvaryuma sulandırılmış kaya tuzu ekleyerek %20 su değişimi ve ardından bir gece %10 su değişimi ertesi gece tuz ilavesi ve %20 su değişimi yaptım. Bu süreçte izlenim olarak iyiye işaretler görünmekte idi. En son olarakta %20 su değişimi yaparak (dün gece) tedaviyi sonlandırdım. Bugün su değişimi yapmadım ve balığımdaki kırmızı lekeler tamamen yokoldu. Yanlız tedavinin 3. gününde yüzgeç ve kuyruğunda tellenmeler oldu ve yüzgeçleri ile kuyruğu kısaldı. Ama bugün baktığımda yüzgeç ve kuyrukları tekrar toparlanmaya başlamış hatları düzelmeye yüztutmuştu.
Çok şükür balığım gayet mutlu. Yarın gece inşallah ana tanka geçireceğim.
Herkese sağlıklı balıklar dilerim.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
