ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
engince
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mayıs 2009 08:42
Son Ziyaret:
14 Şubat 2023 18:27
Toplam Mesaj:
253 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin Badem
Doğum Tarihi:
10 Temmuz 1976
Yaş:
49
İl:
Ankara
Meslek:
Elektrik-Elektronik-Webmaster
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/74493.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Anadolu Pet Ve Kargo Rezaleti
Az önce Ptt kargo ile gönderdim. 18,50 tl tuttu. Yurtiçinde bu rakam 42 tl idi. vay arkadaş ya. Her neyse arkadaşlar bunu tetranın iletişim mailinden ingilizce ile anlatıcam lakin ingilizce yok. Ben Türkçe yazsam çevirecek bir kardeş var mı acaba? yoksa google translateye mi başvursam:) Ayrıca tetraya kargo meselesini anlatmak ne kadar doğru çünkü Türkiye yasalarına uymuyor tetra ne diyecek ki bu konuya? Yani tetraya ürününüz bozuldu ve distiribitörünüzün kargo politikası yüzünden mağdur oldum mu demeliyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74493/IMG_20151225_101732.jpg[/IMG][EDIT]engince,2015-12-25 10:27:39[/EDIT]
Arkadaşlar ingilizcesi iyi biri aşağıdaki metni çevirebilirse hemen tetraya göndereceğim.
Tetra Yetkilisine
1.Üretimini yapmış olduğunuz tetratec 1200 dış filitre cihazınızı, Türkiye distribütörünüz Anadolu Pet Akvaryum bayisi olan bir pet marketten e-ticaret yolu ile satın aldım. Ürün satın alınma tarifinden 1 sene içinde, elektrik kesintilerinde su sızdırmaya başladı. Durumu ürüne garanti veren distribütörünüz Anadolu Pet Akvaryum’un teknik servisine 0216 346 34 67 nolu telefon üzerinden bildirdim. Teknik servis, ürünün gövde contasından kaynaklandığını bu contayıda Ankara’dan 10 tl gibi bir fiyata alabileceğimi söyledi. Ben ürünün garantili olduğunu ve garantili bir üründe neden dışarıdan parça alacağımı kendilerine bildirdim. Teknik servisin bana cevabı çok ilginçti: Diğer türlü cihazı komple bize göndermeniz gerekmekte onunda KARGO ÜCRETİ size aittir dedi. Ben Türkiye yasalarına göre garantisi devam eden ürünlerde kargo ücreti servise aittir demem karşın laf anlatamadım. Sonra bana kargo bedelini karşılamam şartı ile orjinal tetra 1200 gövde contasını göndereceğini söyledi. Durumu çokta uzakmamak adına kabul ettim. Ve bana 10 tl kargo bedeli ile conta geldi. Bu sorunumuda kargo bedelini haksız olarak bana ödeterek hallettim.
2. Daha sonra ürününüzde aşaı bir ses problemi ortaya çıktı. Bunun içinde tekrar Anadolu pet akvaryum, teknik servisini aradım. Bana cihazda hava kaldığını bu tamamen çıkartmam için bir yol söyledi. Söylediği yol ilede ses sorunu çözülmedi. Tekrar aradığımda. Cihazı kutusu ve tüm aparatları ile bize gönderin fakat gönderim KARGO ÜCRETİ yine size ait. Cihazda sizden kaynaklı bir sorun varsa, değişen parça ve geri kargo gönderim bedelide size ait. Fakat sizden kaynaklı bir durum değilse geri gönderim kargo bedelinin kendilerine ait olduğu ve parça parasınında yine kendileri tarafından karşılanacağını bildirdiler. Ürün garantili bu garanti kapsamında kargo ücreti talep edemezsiniz demem rağmen derdimi dinletemedim.
Şu an ürün kargo bedeli bana ait olmak şartı ile Anadolu Pet akvaryum istanbul teknik servisine gönderilmiştir.Tetra gibi dünya devi firmanızın bu şekilde bir distribütörle çalışması beni ve benim gibi yüzlerce akvaristi üzmüş ve mağdur etmiş ayrıca Tetra markasına olan güvenimizide tamiri zor bir şekilde zedelemiştir. Konuya hassasiyet gösterip ilgileneceğinizi umarım.
Tetrateck 1200 ve Anadolu Pet Mağduru
Engin Badem
Az önce Ptt kargo ile gönderdim. 18,50 tl tuttu. Yurtiçinde bu rakam 42 tl idi. vay arkadaş ya. Her neyse arkadaşlar bunu tetranın iletişim mailinden ingilizce ile anlatıcam lakin ingilizce yok. Ben Türkçe yazsam çevirecek bir kardeş var mı acaba? yoksa google translateye mi başvursam:) Ayrıca tetraya kargo meselesini anlatmak ne kadar doğru çünkü Türkiye yasalarına uymuyor tetra ne diyecek ki bu konuya? Yani tetraya ürününüz bozuldu ve distiribitörünüzün kargo politikası yüzünden mağdur oldum mu demeliyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74493/IMG_20151225_101732.jpg[/IMG][EDIT]engince,2015-12-25 10:27:39[/EDIT]
Arkadaşlar ingilizcesi iyi biri aşağıdaki metni çevirebilirse hemen tetraya göndereceğim.
Tetra Yetkilisine
1.Üretimini yapmış olduğunuz tetratec 1200 dış filitre cihazınızı, Türkiye distribütörünüz Anadolu Pet Akvaryum bayisi olan bir pet marketten e-ticaret yolu ile satın aldım. Ürün satın alınma tarifinden 1 sene içinde, elektrik kesintilerinde su sızdırmaya başladı. Durumu ürüne garanti veren distribütörünüz Anadolu Pet Akvaryum’un teknik servisine 0216 346 34 67 nolu telefon üzerinden bildirdim. Teknik servis, ürünün gövde contasından kaynaklandığını bu contayıda Ankara’dan 10 tl gibi bir fiyata alabileceğimi söyledi. Ben ürünün garantili olduğunu ve garantili bir üründe neden dışarıdan parça alacağımı kendilerine bildirdim. Teknik servisin bana cevabı çok ilginçti: Diğer türlü cihazı komple bize göndermeniz gerekmekte onunda KARGO ÜCRETİ size aittir dedi. Ben Türkiye yasalarına göre garantisi devam eden ürünlerde kargo ücreti servise aittir demem karşın laf anlatamadım. Sonra bana kargo bedelini karşılamam şartı ile orjinal tetra 1200 gövde contasını göndereceğini söyledi. Durumu çokta uzakmamak adına kabul ettim. Ve bana 10 tl kargo bedeli ile conta geldi. Bu sorunumuda kargo bedelini haksız olarak bana ödeterek hallettim.
2. Daha sonra ürününüzde aşaı bir ses problemi ortaya çıktı. Bunun içinde tekrar Anadolu pet akvaryum, teknik servisini aradım. Bana cihazda hava kaldığını bu tamamen çıkartmam için bir yol söyledi. Söylediği yol ilede ses sorunu çözülmedi. Tekrar aradığımda. Cihazı kutusu ve tüm aparatları ile bize gönderin fakat gönderim KARGO ÜCRETİ yine size ait. Cihazda sizden kaynaklı bir sorun varsa, değişen parça ve geri kargo gönderim bedelide size ait. Fakat sizden kaynaklı bir durum değilse geri gönderim kargo bedelinin kendilerine ait olduğu ve parça parasınında yine kendileri tarafından karşılanacağını bildirdiler. Ürün garantili bu garanti kapsamında kargo ücreti talep edemezsiniz demem rağmen derdimi dinletemedim.
Şu an ürün kargo bedeli bana ait olmak şartı ile Anadolu Pet akvaryum istanbul teknik servisine gönderilmiştir.Tetra gibi dünya devi firmanızın bu şekilde bir distribütörle çalışması beni ve benim gibi yüzlerce akvaristi üzmüş ve mağdur etmiş ayrıca Tetra markasına olan güvenimizide tamiri zor bir şekilde zedelemiştir. Konuya hassasiyet gösterip ilgileneceğinizi umarım.
Tetrateck 1200 ve Anadolu Pet Mağduru
Engin Badem
Anadolu Pet Ve Kargo Rezaleti
[QUOTE=HAKAN_38]6502 sayılı kanuna göre garantisi devam eden ürünlerde kargo ücreti firmaya aittir.sizin tek yapmanız gereken anlaşmalı kargo firmalarını öğrenmek bunu öğrendikten sonra karşı ödemeli olarak gönderin kabul etmedikleri takdirde hakem heyeti sizin sorununuzu kolaylıkla çözer.Alternetif bir yol olarakta firmaya bir ihtarname yazın ürünün garantisinşn devam ettiğini onarımının yapılması gerektiğini aksi takdirde hakkınızı hukuki yollarla arayacağınızla ilgili bu ihtarı ptt ile iadeli taahhütlü yollayın ihtarnameyede 15 gün içerisinde tarafınıza yazılı olarak cevap isteyin.bi fotokopisini alın aslını yollayın onlara.15 gün sonra herhangi bir dönüş yapmazlarsa da bu ihtarneme herşeyi çözer onunla faturanız garanti belgeniz ve pttnin gönderi evrağıyla hakem heyetine başvurun seçimlik haklarınızdan herhangi birini kullanabilirsiniz.umarım yardımcı olabilmişimdir.[/QUOTE]
Anlaşmalı kargolarını bilmiyorum ama ben ptt kargo ile karşı ödemeli göndereyim. Ya da parasını ben versem de kargonun o belgelerle başvursam tüketici hakem heyetine. Çünkü ürün bana geri dönerse kafa göz dalarım ben bunlara. İhtarname nedir nasıl yazılır inanın bilmiyorum.
[QUOTE=HAKAN_38]6502 sayılı kanuna göre garantisi devam eden ürünlerde kargo ücreti firmaya aittir.sizin tek yapmanız gereken anlaşmalı kargo firmalarını öğrenmek bunu öğrendikten sonra karşı ödemeli olarak gönderin kabul etmedikleri takdirde hakem heyeti sizin sorununuzu kolaylıkla çözer.Alternetif bir yol olarakta firmaya bir ihtarname yazın ürünün garantisinşn devam ettiğini onarımının yapılması gerektiğini aksi takdirde hakkınızı hukuki yollarla arayacağınızla ilgili bu ihtarı ptt ile iadeli taahhütlü yollayın ihtarnameyede 15 gün içerisinde tarafınıza yazılı olarak cevap isteyin.bi fotokopisini alın aslını yollayın onlara.15 gün sonra herhangi bir dönüş yapmazlarsa da bu ihtarneme herşeyi çözer onunla faturanız garanti belgeniz ve pttnin gönderi evrağıyla hakem heyetine başvurun seçimlik haklarınızdan herhangi birini kullanabilirsiniz.umarım yardımcı olabilmişimdir.[/QUOTE]
Anlaşmalı kargolarını bilmiyorum ama ben ptt kargo ile karşı ödemeli göndereyim. Ya da parasını ben versem de kargonun o belgelerle başvursam tüketici hakem heyetine. Çünkü ürün bana geri dönerse kafa göz dalarım ben bunlara. İhtarname nedir nasıl yazılır inanın bilmiyorum.
Anadolu Pet Ve Kargo Rezaleti
[QUOTE=HAKAN_38]Hakem heyeti çalışanı olarak biraz bilgi vermek istedim.Öncelikle ürün size hangi kargo firmasıyla geldi ise karşı ödemeli olarak ürünün hataları ile ilgili bir not yazıp içinede bırakın ve gönderin.Olaki firma ürünü kabul etmedi ve size geri döndü.Kargo evrakları,garanti ve ürünün faturası ile hakem heyetine başvurup paranızı kuruşu kuruşuna alabilirsiniz.İkinci olarak yapabileceğiniz ise firmanın dediğini yapıp kargo ücretlerini parça değişim masraflarını karşılayıp yapılan ödemelerle ilgili belgeleri hakem heyetine ibraz etmeniz halinde bu masrafları iade alabilirsiniz.
[/QUOTE]
Hakan bey çok teşekkür ederim. Lakin ürün bana geldi ben neredeyse 1,5 sene kullandım ürün şimdi arıza verdi. Daha 2016 senesi mayısa kadarda garantisi devam ediyor. Bana ilk hangi kargo ile geldi hatırlamıyorum inanın. Üründe benlik bir sıkıntı varsa tabi ki karşılarım (kullanıcı hatası dedikleri cinsten) Lakin bu ses sorunu çoğu tetrateck 1200 de var. Şimdi işin ehli olarak ben garantisi devam eden ürüne karşı taraf ödemeli mi göndereyim yoksa kendi mi karşılayım. Bu iş artık inada bindi. Ben hakkımı savunacağım... YASAL OLARAK KARGO ONLARA AİTSE ki öyle biliyoruz ben bu parayı onlara yedirmem.
[QUOTE=HAKAN_38]Hakem heyeti çalışanı olarak biraz bilgi vermek istedim.Öncelikle ürün size hangi kargo firmasıyla geldi ise karşı ödemeli olarak ürünün hataları ile ilgili bir not yazıp içinede bırakın ve gönderin.Olaki firma ürünü kabul etmedi ve size geri döndü.Kargo evrakları,garanti ve ürünün faturası ile hakem heyetine başvurup paranızı kuruşu kuruşuna alabilirsiniz.İkinci olarak yapabileceğiniz ise firmanın dediğini yapıp kargo ücretlerini parça değişim masraflarını karşılayıp yapılan ödemelerle ilgili belgeleri hakem heyetine ibraz etmeniz halinde bu masrafları iade alabilirsiniz.
[/QUOTE]
Hakan bey çok teşekkür ederim. Lakin ürün bana geldi ben neredeyse 1,5 sene kullandım ürün şimdi arıza verdi. Daha 2016 senesi mayısa kadarda garantisi devam ediyor. Bana ilk hangi kargo ile geldi hatırlamıyorum inanın. Üründe benlik bir sıkıntı varsa tabi ki karşılarım (kullanıcı hatası dedikleri cinsten) Lakin bu ses sorunu çoğu tetrateck 1200 de var. Şimdi işin ehli olarak ben garantisi devam eden ürüne karşı taraf ödemeli mi göndereyim yoksa kendi mi karşılayım. Bu iş artık inada bindi. Ben hakkımı savunacağım... YASAL OLARAK KARGO ONLARA AİTSE ki öyle biliyoruz ben bu parayı onlara yedirmem.
Anadolu Pet Ve Kargo Rezaleti
Şu an itibariyle www.sikayetvar.com web sitesinede kayıt bıraktım. Şimdi birde sanayi bakanlığına şikayet edicem.
Şu an itibariyle www.sikayetvar.com web sitesinede kayıt bıraktım. Şimdi birde sanayi bakanlığına şikayet edicem.
Anadolu Pet Ve Kargo Rezaleti
Onur bey alıcı ödemeli diyorsunuz da. Kargoyu kabul etmezse geri bana dönecek kargo. Ki kabul edecek gibi de durmuyorlar.
Onur bey alıcı ödemeli diyorsunuz da. Kargoyu kabul etmezse geri bana dönecek kargo. Ki kabul edecek gibi de durmuyorlar.
Anadolu Pet Ve Kargo Rezaleti
Ben ürünü gittigidiyordan BETA PET MARKET ünvanlı bir akvaryumcudan aldım. Ürünü direk anadolu pet karkolayacak dedi. Tamam dedik. Ürün bir geldi muslukları çatlak. Kargo gerçekten Anadolu pet! Direk iletişim kurdum. Ya anadolu pet bunu nasıl yapar mapar bir sürü terane. Ürünü kabul etmedim. Anadolu pet ürünü sıfırıyla değiştirdi. 1 sene güzel çalıştı lakin sonra işler tersine dönüyor. Kırık çatlak vs. yok. Şimdi bunlar yok kullanıcı hatası matası diyecek diyede düşünüyorum.Daha 2016 mayıs ayına kadar garantisi var. Ben mail, ya da buraya dönüş yapacak kadar büyük bir firma olduklarını düşünüyorum.
İşin komik yanı: sitelerinde servis formu var yedek parça falan kaç kere oraya yazdım ona bile dönüş yok. İlla Ali beyi arayacaz. Hem maden bakmıyorsunuz ne di
ye bu formu kullanıyoruz görünümü vermeye çalışıyorsunuz.
Ben ürünü gittigidiyordan BETA PET MARKET ünvanlı bir akvaryumcudan aldım. Ürünü direk anadolu pet karkolayacak dedi. Tamam dedik. Ürün bir geldi muslukları çatlak. Kargo gerçekten Anadolu pet! Direk iletişim kurdum. Ya anadolu pet bunu nasıl yapar mapar bir sürü terane. Ürünü kabul etmedim. Anadolu pet ürünü sıfırıyla değiştirdi. 1 sene güzel çalıştı lakin sonra işler tersine dönüyor. Kırık çatlak vs. yok. Şimdi bunlar yok kullanıcı hatası matası diyecek diyede düşünüyorum.Daha 2016 mayıs ayına kadar garantisi var. Ben mail, ya da buraya dönüş yapacak kadar büyük bir firma olduklarını düşünüyorum.
İşin komik yanı: sitelerinde servis formu var yedek parça falan kaç kere oraya yazdım ona bile dönüş yok. İlla Ali beyi arayacaz. Hem maden bakmıyorsunuz ne di
ye bu formu kullanıyoruz görünümü vermeye çalışıyorsunuz.
Anadolu Pet Ve Kargo Rezaleti
Hortumlarıda koyacağım ok. Sinan bey direk tetra firmasınada mail atsam diyorum ama kararsız kaldım.
Hortumlarıda koyacağım ok. Sinan bey direk tetra firmasınada mail atsam diyorum ama kararsız kaldım.
Anadolu Pet Ve Kargo Rezaleti
Hortumlar hariç kutu içeriği tam. Hortumları çıkartmak zor olduğu için onları koymadım.
Hortumlar hariç kutu içeriği tam. Hortumları çıkartmak zor olduğu için onları koymadım.
Anadolu Pet Ve Kargo Rezaleti
Onur bey çok teşekkür ederim inanın kutulu halde kargolanmaya hazır şirkette bekletiyorum. önce mail attım anadolu pet'e, sonra şikayet mesajı, hala en ufak bir dönüş yok. En son buraya yazdım. Bunlar bizi ne sanıyor anlamadım inanın.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74493/IMG_20151223_145826.jpg[/IMG]
Onur bey çok teşekkür ederim inanın kutulu halde kargolanmaya hazır şirkette bekletiyorum. önce mail attım anadolu pet'e, sonra şikayet mesajı, hala en ufak bir dönüş yok. En son buraya yazdım. Bunlar bizi ne sanıyor anlamadım inanın.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74493/IMG_20151223_145826.jpg[/IMG]
Anadolu Pet Ve Kargo Rezaleti
22.12.2014 tarihinde 'info@anadolupet.com.tr' mail adresine şikayet maili. Bu metin ayrıca "şikayet" iletişiminden de ayrıca gönderildi.
Merhabalar,
30 senelik akvaryom hobisiyle uğraşan bir hobisever olarak sizin gibi bu işi ciddi yapan bir firmanın teknik hizmet rezaleti beni oldukça üzmüştür. Öncelikle sizin destek sağladığınız tetratec 1200 dış filitre almak gibi bir gaflete düştüm. Çünkü 1 sene içinde cihazda acaip bir ses sorunu, daha sonrada elektrik kesildiğinde sızdırma problemiyle karşılaştım. Teknik destek ekibiniz Ali bey isminde biriyle iletişime geçtim. Sorunun büyük ihtimalle gövde contasında olduğunu bunu da yeni bir conta ile çözebileceğimiz söyledi. Garantisi hala devam eden ürün için 10 tl birşey gidip dışarıdan da alabilirsiniz. Cevabı ile şok oldum. Cihaz garantili Ali bey dediğimde diğer türlü cihazı bize göndermeniz gerek böyle olduğunda da kargo size ait dedi. Her neyse siz contayı benim adına karşı taraf göndermeli gönderin dedim. Neyse 10 tl falan kargo bedeli ile contayı aldım. Sorun ortadan kalktı.
Fakat cihazdaki ses sorunu hala devam ediyor ki cihaz pancar motoru gibi çalışıyor. Tekrar Ali beyi aradım. Söylediğiniz her şeyi yaptığım halde ses sorunu devam ediyor dedim. (Çözümü de cihaz havasının tamamen alınması) Cevabını madde madde yazıyorum.
1. Cihazı bize göndereceksiniz
2. Kargo gönderim bedeli size ait (cihaz garantili olduğu halde)
3. Eğer sorun bizden kaynaklı ise geri gönderim ve parça değişim bedeli bize ait
4. Cihaz kullanıcı hatası ses tüm masraflar bana ait.
Tüm bunlara rağmen ürünü göndermek için yurtiçi kargosuna gittim. Bana tam 42 tl fiyat çıkardılar. Dönüşte bu kadar olsa dedim. 84 tl biraz daha üstüne koysa sıfır filitre alabilecek duruma geliyor resmen.
Oysa ki 6052 tüketici yasasına göre Garantili üründe tüm kargo ücreti servise yada üreticiye aittir. Bu bağlamda Sizin gibi bir dev firmanın beni bu denli mağdur etmesi akıl almaz bir durum. Mağduriyetimin giderilmesi için neler yapabilirsiniz. Gerçekten prosedürünüz bu şekilde mi?
İyi Çalışmalar
Engin Badem
Not: hala beklemekteyim...
[EDIT]engince,2015-12-23 13:07:02[/EDIT]
22.12.2014 tarihinde 'info@anadolupet.com.tr' mail adresine şikayet maili. Bu metin ayrıca "şikayet" iletişiminden de ayrıca gönderildi.
Merhabalar,
30 senelik akvaryom hobisiyle uğraşan bir hobisever olarak sizin gibi bu işi ciddi yapan bir firmanın teknik hizmet rezaleti beni oldukça üzmüştür. Öncelikle sizin destek sağladığınız tetratec 1200 dış filitre almak gibi bir gaflete düştüm. Çünkü 1 sene içinde cihazda acaip bir ses sorunu, daha sonrada elektrik kesildiğinde sızdırma problemiyle karşılaştım. Teknik destek ekibiniz Ali bey isminde biriyle iletişime geçtim. Sorunun büyük ihtimalle gövde contasında olduğunu bunu da yeni bir conta ile çözebileceğimiz söyledi. Garantisi hala devam eden ürün için 10 tl birşey gidip dışarıdan da alabilirsiniz. Cevabı ile şok oldum. Cihaz garantili Ali bey dediğimde diğer türlü cihazı bize göndermeniz gerek böyle olduğunda da kargo size ait dedi. Her neyse siz contayı benim adına karşı taraf göndermeli gönderin dedim. Neyse 10 tl falan kargo bedeli ile contayı aldım. Sorun ortadan kalktı.
Fakat cihazdaki ses sorunu hala devam ediyor ki cihaz pancar motoru gibi çalışıyor. Tekrar Ali beyi aradım. Söylediğiniz her şeyi yaptığım halde ses sorunu devam ediyor dedim. (Çözümü de cihaz havasının tamamen alınması) Cevabını madde madde yazıyorum.
1. Cihazı bize göndereceksiniz
2. Kargo gönderim bedeli size ait (cihaz garantili olduğu halde)
3. Eğer sorun bizden kaynaklı ise geri gönderim ve parça değişim bedeli bize ait
4. Cihaz kullanıcı hatası ses tüm masraflar bana ait.
Tüm bunlara rağmen ürünü göndermek için yurtiçi kargosuna gittim. Bana tam 42 tl fiyat çıkardılar. Dönüşte bu kadar olsa dedim. 84 tl biraz daha üstüne koysa sıfır filitre alabilecek duruma geliyor resmen.
Oysa ki 6052 tüketici yasasına göre Garantili üründe tüm kargo ücreti servise yada üreticiye aittir. Bu bağlamda Sizin gibi bir dev firmanın beni bu denli mağdur etmesi akıl almaz bir durum. Mağduriyetimin giderilmesi için neler yapabilirsiniz. Gerçekten prosedürünüz bu şekilde mi?
İyi Çalışmalar
Engin Badem
Not: hala beklemekteyim...
[EDIT]engince,2015-12-23 13:07:02[/EDIT]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
KULLANICILAR
- 87 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
omerali06,
pianoƒish,
Hidro Dinamik,
0rnn,
JujuSeri,
Kuduoglu,
Frkn,
Cyber_Scout,
GhostKoi,
aXarayli,
HaydarGul,
Kınayu,
nazemert,
mustafa innr,
TheDS,
seljoy,
Urar,
sakal34,
EmiirKaan,
Sungurr,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
fffurkan9,
osmandbnl,
yeekim,
Balikcidede,
DigitalPen,
HLLDNLYC,
oktay42,
nniiaa,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
omerkaya40,
Ekin.sinan,
stopsound,
joko29,
merutay,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Safakk,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
