ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ReaLiST
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
57
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Aralık 2008 15:11
Son Ziyaret:
27 Şubat 2024 08:50
Toplam Mesaj:
1961 [0.31 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Harun Reşit Zincir
Doğum Tarihi:
21 Şubat 1980
Yaş:
46
İl:
Ankara
Meslek:
Kimya delisi, -Boya Üretimi-
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çok malawi, orta amerikan, biraz da canlı doğuran
(eski nick= harunresitz)
Bir Gün...
(eski nick= harunresitz)
Bir Gün...
SON 10 MESAJI
Eheim Conta 170 Tl !
Arkadaslar bilgiler icin cok tsk ederim. Yarin cozum uretmeye calisacagim
Arkadaslar bilgiler icin cok tsk ederim. Yarin cozum uretmeye calisacagim
Eheim Conta 170 Tl !
Arkadaşlar merhaba, Eheim 3 professional (2171) dış filtre kullanıyorum, sürekli hava yapıyor ve bunun sebebinin conta kaçağı olma ihtimalini düşünerek Anadolupet firmasına ulaştım fakat basit bir conta için 170 tl fiyat verdiler. Önerisi olan var mıdır, yardımcı olabilir misiniz?
Arkadaşlar merhaba, Eheim 3 professional (2171) dış filtre kullanıyorum, sürekli hava yapıyor ve bunun sebebinin conta kaçağı olma ihtimalini düşünerek Anadolupet firmasına ulaştım fakat basit bir conta için 170 tl fiyat verdiler. Önerisi olan var mıdır, yardımcı olabilir misiniz?
Yıllar Sonra Yeniden 120*120*50*100 (güncellendi)
[QUOTE=ozgurrrrr]Hayırlı olsun. yosunlar için exel sıvı gübreleri işe yarıyor.yosunu yumuşatıyor. yosun yiyen canlılar dan yardım alabilirsiniz otocat,nerite salyangoz,amano karides,sae gibi..
benim akvaryumum güneş almasına rağmen yosun yok. su üstü bitkileri (pistia gibi) hızlı nitrat tüketiyor. aklıma gelenler şimdilik bunlar. sağlıklı hobiler[:iyi:][/QUOTE]
Otocat, nerite ve sae ler var.
Tşk ederim.
[QUOTE=ozgurrrrr]Hayırlı olsun. yosunlar için exel sıvı gübreleri işe yarıyor.yosunu yumuşatıyor. yosun yiyen canlılar dan yardım alabilirsiniz otocat,nerite salyangoz,amano karides,sae gibi..
benim akvaryumum güneş almasına rağmen yosun yok. su üstü bitkileri (pistia gibi) hızlı nitrat tüketiyor. aklıma gelenler şimdilik bunlar. sağlıklı hobiler[:iyi:][/QUOTE]
Otocat, nerite ve sae ler var.
Tşk ederim.
Yıllar Sonra Yeniden 120*120*50*100 (güncellendi)
Arkadaşlar yıllar öncesinde daha çok zaman buluyordum fakat iş yoğunluğum sebebiyle aranıza çok dahil olamıyorum. Yaklaşık bir yılımızı doldurduk, akvaryum 3 cephesiden ışık alması sebebiyle başlangıçta biraz yosun problemlerimiz oldu ama sonrasında genel olarak atlattık. Aydınlatma son 2 haftadır 4 + 4 saat şeklinde yapılmaya başlandı ve yamaç üzerindeki yosunlarda aydınlatmamız led ve derinliğimiz çok yüksek olmasına rağmen fotosentez görülmeye başladı. Akvaryumda ortalama 10 günde bir yüzde 20-30 seviyesinde su değişimi yapıyorum, neredeyse 8-10 aydır bir kaç yosun problemimiz var. Bu konuda önerisi olan arkadaşları dinlemek isterim. Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/64173/180420201332171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/64173/180420201332401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/64173/180420201332481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/64173/180420201333141.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/2YHip6ynCdA[/VID]
Akvaryumda en çok hoşuma giden detaylardan birisi dış filtre emiş hortumu gibi gibi mekanik hortumlar ortalıkta yok, su değişimi gibi durumlarda ortalıkta kova hortum gibi sıkıntılarımız yok. Ofis zemini yapılırken yer altından boru hatları çekildi bu sayede daha temiz ve kolay bir su değişimi yapıyorum. [EDIT]ReaLiST,2020-04-18 15:52:52[/EDIT]
Arkadaşlar yıllar öncesinde daha çok zaman buluyordum fakat iş yoğunluğum sebebiyle aranıza çok dahil olamıyorum. Yaklaşık bir yılımızı doldurduk, akvaryum 3 cephesiden ışık alması sebebiyle başlangıçta biraz yosun problemlerimiz oldu ama sonrasında genel olarak atlattık. Aydınlatma son 2 haftadır 4 + 4 saat şeklinde yapılmaya başlandı ve yamaç üzerindeki yosunlarda aydınlatmamız led ve derinliğimiz çok yüksek olmasına rağmen fotosentez görülmeye başladı. Akvaryumda ortalama 10 günde bir yüzde 20-30 seviyesinde su değişimi yapıyorum, neredeyse 8-10 aydır bir kaç yosun problemimiz var. Bu konuda önerisi olan arkadaşları dinlemek isterim. Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/64173/180420201332171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/64173/180420201332401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/64173/180420201332481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/64173/180420201333141.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/2YHip6ynCdA[/VID]
Akvaryumda en çok hoşuma giden detaylardan birisi dış filtre emiş hortumu gibi gibi mekanik hortumlar ortalıkta yok, su değişimi gibi durumlarda ortalıkta kova hortum gibi sıkıntılarımız yok. Ofis zemini yapılırken yer altından boru hatları çekildi bu sayede daha temiz ve kolay bir su değişimi yapıyorum. [EDIT]ReaLiST,2020-04-18 15:52:52[/EDIT]
Yıllar Sonra Yeniden 120*120*50*100 (güncellendi)
Arkadaşlar tekrar merhaba, akvaryumun imalatı bu hafta nihayet başlıyor. Akvaryum ofisimizde yer alacağı için su değişimlerinde hortumla falan uğraşmamak adına direk zeminin altından akvaryuma boru hatları çektirdim. Aksan Akvaryum Mehmet Abi gerekli camda gerekli yerleri delerek bağlantıları adapte edip start veriyor. Bende bu hafta ekipman alımlarına başlamak için ekipman araştırıyorum. Özellikle dış filtre, external ısıtıcı, gibi ekipmanlar konusunda tavsiyelerinize ihtiyacım var. Filtre konusunda en önemli kriterlerimin başında sessizlik geliyor. Geçmiş yıllarda kullandığım dış filtreler arasında en sessizi Eheim idi. Şu an bu akvaryum için önerebileceğiniz ekipmanlar konusunda fikir verir misiniz? Bir de low tech bir akvaryum olacak, o nedenle zemin hazırlığı konusunda da tavsiyelerinize ihtiyacım olacak.
Arkadaşlar tekrar merhaba, akvaryumun imalatı bu hafta nihayet başlıyor. Akvaryum ofisimizde yer alacağı için su değişimlerinde hortumla falan uğraşmamak adına direk zeminin altından akvaryuma boru hatları çektirdim. Aksan Akvaryum Mehmet Abi gerekli camda gerekli yerleri delerek bağlantıları adapte edip start veriyor. Bende bu hafta ekipman alımlarına başlamak için ekipman araştırıyorum. Özellikle dış filtre, external ısıtıcı, gibi ekipmanlar konusunda tavsiyelerinize ihtiyacım var. Filtre konusunda en önemli kriterlerimin başında sessizlik geliyor. Geçmiş yıllarda kullandığım dış filtreler arasında en sessizi Eheim idi. Şu an bu akvaryum için önerebileceğiniz ekipmanlar konusunda fikir verir misiniz? Bir de low tech bir akvaryum olacak, o nedenle zemin hazırlığı konusunda da tavsiyelerinize ihtiyacım olacak.
Yıllar Sonra Yeniden 120*120*50*100 (güncellendi)
[QUOTE=MiSoSiKiaN]Merhabalar,
Öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun.
Naçizane tavsiyem akvaryumun 50 cm olan kısmını biraz daha genişletmeniz yönünde olacaktır. Öncelkikle akvaryum ne kadar geniş olursa o kadar fazla keyif veriyor inanın.
Sonrasında akvaryum yüksekliğiniz bitkili bir akvaryum için çok fazla. 100 cm ve 120 cm olan yüksekliklerde bitki eklemesi yada düzenlemesi yapmanız çok zor olacaktır. Eğer canlı birki eklemeyecekseniz bu kısmı es geçebilirsiniz.
Daha sonrasında içerisinde görünmesini istemediğiniz malzemeler kısmı var. [:)] Bu durumuda sump sistemi ile çözebilirsiniz. Hem daha az yer kaplar, hem daha güzel filtreleme yapar. Sabit olarak bir tahliye birde basma borusu ile sistemi çözebilirsiniz. Isıtıcı gibi ek malzemelerde sump sisteminde olacağından görüntü kirliliği yapmayacaktır. Sump sistemi sesli olur ses olsun istemem derseniz tekrar dış filtre seçeneğine dönmek zorunda kalıyoruz. Onun içinde ısıtıcılı filtre almanızdan ziyade istediğiniz kaliteli bir dış filtre alarak harici ısıtıcı kullanmanızı öneririm. Zira ısıtıcılı fitre seçeneği çok yok. Bulabileceğiniz modellerinde size ne kadar cevap verebileceği muallak. İkisini ayrı ayrı kullanmak en mantıklısı bence.
Tekrar hayırlı olsun ve kolaylıklar,
Saygılar,
[/QUOTE]
Oneriler icin tesekkur ederim. Harici isitici ve filtre kullanmak evet daha mantikli gorunuyor. Yukseklik konusunda bende cok tereddut ettim fakat mimar abimiz bu sekilde olmasi konusunda cok israrci oldu bir sekilde bu konuyu çözmeye çalışacağız artik. Odamda sump gurultusu istemiyorum o nedenle ozellikle de gecmis donemden tecrübe ettigim Eheim dis filtre modellerinden birisi ile start vermeyi dusunuyorum. Cok sessiz ve verimli buldugunuz bir filtre varsa tavsiye alabilirim. 50 cm genisligi malesef proje itibariyle degistiremiyorum:(
[QUOTE=MiSoSiKiaN]Merhabalar,
Öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun.
Naçizane tavsiyem akvaryumun 50 cm olan kısmını biraz daha genişletmeniz yönünde olacaktır. Öncelkikle akvaryum ne kadar geniş olursa o kadar fazla keyif veriyor inanın.
Sonrasında akvaryum yüksekliğiniz bitkili bir akvaryum için çok fazla. 100 cm ve 120 cm olan yüksekliklerde bitki eklemesi yada düzenlemesi yapmanız çok zor olacaktır. Eğer canlı birki eklemeyecekseniz bu kısmı es geçebilirsiniz.
Daha sonrasında içerisinde görünmesini istemediğiniz malzemeler kısmı var. [:)] Bu durumuda sump sistemi ile çözebilirsiniz. Hem daha az yer kaplar, hem daha güzel filtreleme yapar. Sabit olarak bir tahliye birde basma borusu ile sistemi çözebilirsiniz. Isıtıcı gibi ek malzemelerde sump sisteminde olacağından görüntü kirliliği yapmayacaktır. Sump sistemi sesli olur ses olsun istemem derseniz tekrar dış filtre seçeneğine dönmek zorunda kalıyoruz. Onun içinde ısıtıcılı filtre almanızdan ziyade istediğiniz kaliteli bir dış filtre alarak harici ısıtıcı kullanmanızı öneririm. Zira ısıtıcılı fitre seçeneği çok yok. Bulabileceğiniz modellerinde size ne kadar cevap verebileceği muallak. İkisini ayrı ayrı kullanmak en mantıklısı bence.
Tekrar hayırlı olsun ve kolaylıklar,
Saygılar,
[/QUOTE]
Oneriler icin tesekkur ederim. Harici isitici ve filtre kullanmak evet daha mantikli gorunuyor. Yukseklik konusunda bende cok tereddut ettim fakat mimar abimiz bu sekilde olmasi konusunda cok israrci oldu bir sekilde bu konuyu çözmeye çalışacağız artik. Odamda sump gurultusu istemiyorum o nedenle ozellikle de gecmis donemden tecrübe ettigim Eheim dis filtre modellerinden birisi ile start vermeyi dusunuyorum. Cok sessiz ve verimli buldugunuz bir filtre varsa tavsiye alabilirim. 50 cm genisligi malesef proje itibariyle degistiremiyorum:(
Yıllar Sonra Yeniden 120*120*50*100 (güncellendi)
Yeni görsel aşağıda
Ölçüler: 120*120*50*100
Canlı Türleri: Sürü balıkları
Bitki Türleri: Muhtelif düşünüyoruz (tetralar dahil edildi)
Tankın Yaşı: 1
Filtrasyon ve Işıklandırma: Bünyamin Bey tarafından led aydınlatma yapıldı, uv filtre eklendi
Tasarım ve Dekorasyon: Geçmiş tecrübelerimiz ve bir kaç eski arkadaşın fikirleri ile yeni bir çalışma başlıyor.
Arkadaşlar merhaba, forumun eski bir üyesiyim, iş yoğunluğum sebebiyle bu hobiden uzaklaşmak zorunda kalmıştım. Ofis değişikliği planlarımla birlikte yeni tanıştığım mimar Uğur Abi'nin ofisindeki akvaryum ve discusları gördüğümde tekrar bu heves depreşti ve yeni yapacağımız ofise bir akvaryum dahil etsek mi acaba derken kendimi tekrar forumda buldum.
İşe profesyonel bir mimar el atınca değişik detaylar oluşmaya başladı ve bugün kendimizi Aksan Akvaryum Mehmet Abi'nin yanında bulduk. Uzun ve keyifli bir sohbetten sonra ölçülerimizde kısmi revizeler oluşmaya başladı. Haftaya akvaryum imalatımız başlayacak gibi görünüyor.
Akvaryumu ofise kuracağız ve en nefret ettiğim akvaryum içerisine sokmak zorunda kaldığımız mekanik kirlilikler (filtre hortumları, ısıtıcı vs. ) ortalıkta olmamalı dedikten sonra akvaryumun su değişimini sağlamak için uygun bir noktadan delik açalım fikri ile başladık ve filtreleri saklamak için özel bir alan hazırladık, bakalım neler olacak. Bugün ısıtıcı konusunda da Mehmet Abi'nin niye ısıtıcılı filtre almıyorsun önerisi ile birlikte bu grup filtreleri araştırmaya başladım. Bu projede tasarım konusunda katkı sağlamak isteyen arkadaşları da bekleriz.
Şimdilik bu kadar arkadaşlar, gerekli ekipmanlar, önerileriniz oldukça konuyu güncellemeye çalışacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/64173/080220192255561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/64173/080220192256191.jpg[/IMG][EDIT]ReaLiST,2020-04-18 13:21:10[/EDIT]
Yeni görsel aşağıda
Ölçüler: 120*120*50*100
Canlı Türleri: Sürü balıkları
Bitki Türleri: Muhtelif düşünüyoruz (tetralar dahil edildi)
Tankın Yaşı: 1
Filtrasyon ve Işıklandırma: Bünyamin Bey tarafından led aydınlatma yapıldı, uv filtre eklendi
Tasarım ve Dekorasyon: Geçmiş tecrübelerimiz ve bir kaç eski arkadaşın fikirleri ile yeni bir çalışma başlıyor.
Arkadaşlar merhaba, forumun eski bir üyesiyim, iş yoğunluğum sebebiyle bu hobiden uzaklaşmak zorunda kalmıştım. Ofis değişikliği planlarımla birlikte yeni tanıştığım mimar Uğur Abi'nin ofisindeki akvaryum ve discusları gördüğümde tekrar bu heves depreşti ve yeni yapacağımız ofise bir akvaryum dahil etsek mi acaba derken kendimi tekrar forumda buldum.
İşe profesyonel bir mimar el atınca değişik detaylar oluşmaya başladı ve bugün kendimizi Aksan Akvaryum Mehmet Abi'nin yanında bulduk. Uzun ve keyifli bir sohbetten sonra ölçülerimizde kısmi revizeler oluşmaya başladı. Haftaya akvaryum imalatımız başlayacak gibi görünüyor.
Akvaryumu ofise kuracağız ve en nefret ettiğim akvaryum içerisine sokmak zorunda kaldığımız mekanik kirlilikler (filtre hortumları, ısıtıcı vs. ) ortalıkta olmamalı dedikten sonra akvaryumun su değişimini sağlamak için uygun bir noktadan delik açalım fikri ile başladık ve filtreleri saklamak için özel bir alan hazırladık, bakalım neler olacak. Bugün ısıtıcı konusunda da Mehmet Abi'nin niye ısıtıcılı filtre almıyorsun önerisi ile birlikte bu grup filtreleri araştırmaya başladım. Bu projede tasarım konusunda katkı sağlamak isteyen arkadaşları da bekleriz.
Şimdilik bu kadar arkadaşlar, gerekli ekipmanlar, önerileriniz oldukça konuyu güncellemeye çalışacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/64173/080220192255561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/64173/080220192256191.jpg[/IMG][EDIT]ReaLiST,2020-04-18 13:21:10[/EDIT]
3D ARKA FON YAPTIM BALIKLARIM 1 GECEDE OLDU
Merhaba, uzun zamandır foruma yazmamıştım, özel mesajla gelen bildirim nedeniyle bu konuda fikrimi ileteyim.
Merhaba, uzun zamandır foruma yazmamıştım, özel mesajla gelen bildirim nedeniyle bu konuda fikrimi ileteyim.
Ürün seçinimiz oldukça doğru bir tercih ama uygulama konusunda eksikleriniz var. Bir çok kimyasal ürünün kürlenme süresi dediğimiz uzun bir kuruma ya da kaba tabirle taşlaşma süresi vardır. Bu süre ortalama betondaki gibi 28 gündür. Yani uygulama yapıp iki gün sonra parmağınıza boya bulaşmıyorsa bu onun tamamen kuruduğu anlamına gelmez. Sadece yüzeysel kurumasını tamamlamıştır. Böyle bir durumda ürün çok fazla inceltilmeden uygulanmalı (inceltme esnasında su oranı arttıkça ürünün formülasyon yapısı zayıflayacağı için suya karşı olan direnci de düşecektir) ve uygulama bittikten sonra en az 25 derece ve üzeri şartlarda bekletilmeli, hatta mümkün olursa 60 derece sıcaklık üzerinde uzun süreli bekletilmeli (minimum 12 saat olabilir) bu şekilde kürlenme süreci uzatılmalıdır.
Bu tarz işlemler ne kadar olursa olsun, boyanan cisimler suya konulmadan önceki sürenin 7 günden aşağı olmamasına özen gösterin.
Sonrasında ise, boyanan nesnelerin tuzlu suya konularak en az 3-6 saat beketilmesinde ve sonra akvaryuma aktarılmasında fayda vardır. Akvaryuma bu süreçlerden sonra konulan nesne yine de kısmen çözünmelere neden olacağı için, akvaryuma konulduktan 1 gün kadar sonra akvaryum suyunun en az % 50si değiştirilerek oldukça güvenli bir ortam oluşturulmuş olur.
Tanganyika Yavru Tankı
Kardeşim, maşaallah pırıl pırıl bir tank olmuş. Bir öneri de bulunmak istiyorum; ortada ki amazonu çıkartır mısın? Görüntü çok daha güzel olacak emin ol.
Kardeşim, maşaallah pırıl pırıl bir tank olmuş. Bir öneri de bulunmak istiyorum; ortada ki amazonu çıkartır mısın? Görüntü çok daha güzel olacak emin ol.
Akvaryum ve balık sayısı
Malawiler genel olarak 1erkek 3-4 dişi şeklinde koloni kurularak bakılması gereken türler. O nedenle sağlıklı ve mutlu balıklarınız olsun artı düzenli olarak yavrular alayım istiyorsanız türleri arttırmak yerine erkek dişi oranına dikkat ederek hareket etmelisiniz. Bir de yunus için ideal akvaryum boyutları 300 lt ve üzeridir Bunu dikkate alacak olursanız sizin o akvaryumda 1e 4d gibi yunus bakmanız lazım. Akvaryum çok boş kalacak diye düşünebilirsiniz ama balıklarınız ne kadar rahat ederse renklerini ve kendilerine özgü yaşamlarını o kadar çok gösterir ve o kadar çok yavru verirler.
Malawiler genel olarak 1erkek 3-4 dişi şeklinde koloni kurularak bakılması gereken türler. O nedenle sağlıklı ve mutlu balıklarınız olsun artı düzenli olarak yavrular alayım istiyorsanız türleri arttırmak yerine erkek dişi oranına dikkat ederek hareket etmelisiniz. Bir de yunus için ideal akvaryum boyutları 300 lt ve üzeridir Bunu dikkate alacak olursanız sizin o akvaryumda 1e 4d gibi yunus bakmanız lazım. Akvaryum çok boş kalacak diye düşünebilirsiniz ama balıklarınız ne kadar rahat ederse renklerini ve kendilerine özgü yaşamlarını o kadar çok gösterir ve o kadar çok yavru verirler.
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
