ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
afatih
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
99
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ekim 2009 11:31
Son Ziyaret:
13 Ağustos 2023 20:15
Toplam Mesaj:
1114 [0.18 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
fatih kahraman
Doğum Tarihi:
23 Kasım 1981
Yaş:
44
İl:
Isparta
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
150*45(h)*70 Reef
150*65(h)*45 Kriza GOLD
SON 10 MESAJI
Dozaj Pompası
[QUOTE=Ali Turkay]
Dozaj pompasını devamlı fişe takılımı olması gerekli? Katkı girilecek saatlerde zamanlayacı ile ayarlasak oluyor mu [/QUOTE]
Dozaj pompası zaten kendisi zamanlayıcılı, siz zamanlayıcıya bağladığınızda yine fişde olmuş olacak.
[QUOTE=Ali Turkay]
Dozaj pompasını devamlı fişe takılımı olması gerekli? Katkı girilecek saatlerde zamanlayacı ile ayarlasak oluyor mu [/QUOTE]
Dozaj pompası zaten kendisi zamanlayıcılı, siz zamanlayıcıya bağladığınızda yine fişde olmuş olacak.
Tek Yüzü Cam Büyük Akvaryum/havuz Yapmak İçin
Elinize sağlık, çok güzel olmuş.
Elinize sağlık, çok güzel olmuş.
Resife Merhaba 150*45(h)*70
[QUOTE=Sinan87]
Hanım(Nişanlıyız) bize geldiğinde akvaryumun başına geçiyorum dalıyorum saatler geçmiş. Hatun bir surat yapıyor dönüyorsun ona bişiler zırvalıyorsun :) çokta inanıyor ya. Düşmanlık başlıyor.
Ama hatun sizi seviyorsa ve orada ilgilenirken mutlu olduğunuzu hissediyorsa. Pek karışmıyor. Siz akvaryumu o sizi izliyor bende öyle :) Ama tehditler var hafta sonu gezmeye götürecen vs gibi :)[/QUOTE]
Sinan bey bayanları tanımak hatta ne düşündüklerini bilmek biz erkekler için çok zor, onun için siz yinede akvaryuma çok dalmayın. [:)]
[QUOTE=Sinan87]
Hanım(Nişanlıyız) bize geldiğinde akvaryumun başına geçiyorum dalıyorum saatler geçmiş. Hatun bir surat yapıyor dönüyorsun ona bişiler zırvalıyorsun :) çokta inanıyor ya. Düşmanlık başlıyor.
Ama hatun sizi seviyorsa ve orada ilgilenirken mutlu olduğunuzu hissediyorsa. Pek karışmıyor. Siz akvaryumu o sizi izliyor bende öyle :) Ama tehditler var hafta sonu gezmeye götürecen vs gibi :)[/QUOTE]
Sinan bey bayanları tanımak hatta ne düşündüklerini bilmek biz erkekler için çok zor, onun için siz yinede akvaryuma çok dalmayın. [:)]
Resife Merhaba 150*45(h)*70
[QUOTE=sorceres]Aman abi çok da açılma karttan :) Evet sürekli bir şeyler çıkıyor, ipin ucunu kaçırmamak lazım yoksa bir araba parası yersin o boyuttaki bir tank için [:)))][/QUOTE]
Para olsa yiyecekde para yok[:D], bütçemi sarsmadan harcama yapmaya çalışıyorum.
[QUOTE=mhmtkr]Mrblar fatih bey resimklerdeki resiflerin maliyeti ne kadar? Arti bişey daha sormak istiyorum erkek disi oranı nasıl oluyor uremeleri nasıl oluyor mücevher balığı gibi mi acaba?[/QUOTE]
Merhaba mehmet bey, bu boyutta bir resif taban fiyatı 5 bin den başlayıp tavan fiyatı yok maalesef[:(]
Deniz balıkları genel olarak akvaryumda üretilemiyor, percula clownfish gibi çok sınırlı sayıda balık üretiliyor. Tang türlerindende yellow tang ilk defa labaratuvar ortamında üretildi.
[QUOTE=Rokujou]
Hanımın önünde 1-2 saat sadece akvaryumla ilgilenim hanıma ilgi göstermeyince hanımlarda akvaryuma düşmanlık başlıyor.
Hepimiz aynı süreçlerden geçmişizdir herhade :)
Ayrıca tankınız çok güzel maşallah.[:nazar:][/QUOTE]
Çağrı bey tespit harika aynen dediginiz gibi oluyor, ipin ucunu kacirdigimizda hanım da uzaklaşıyor akvaryumdan.
Yorumunuz için teşekkürler.
[QUOTE=sorceres]Aman abi çok da açılma karttan :) Evet sürekli bir şeyler çıkıyor, ipin ucunu kaçırmamak lazım yoksa bir araba parası yersin o boyuttaki bir tank için [:)))][/QUOTE]
Para olsa yiyecekde para yok[:D], bütçemi sarsmadan harcama yapmaya çalışıyorum.
[QUOTE=mhmtkr]Mrblar fatih bey resimklerdeki resiflerin maliyeti ne kadar? Arti bişey daha sormak istiyorum erkek disi oranı nasıl oluyor uremeleri nasıl oluyor mücevher balığı gibi mi acaba?[/QUOTE]
Merhaba mehmet bey, bu boyutta bir resif taban fiyatı 5 bin den başlayıp tavan fiyatı yok maalesef[:(]
Deniz balıkları genel olarak akvaryumda üretilemiyor, percula clownfish gibi çok sınırlı sayıda balık üretiliyor. Tang türlerindende yellow tang ilk defa labaratuvar ortamında üretildi.
[QUOTE=Rokujou]
Hanımın önünde 1-2 saat sadece akvaryumla ilgilenim hanıma ilgi göstermeyince hanımlarda akvaryuma düşmanlık başlıyor.
Hepimiz aynı süreçlerden geçmişizdir herhade :)
Ayrıca tankınız çok güzel maşallah.[:nazar:][/QUOTE]
Çağrı bey tespit harika aynen dediginiz gibi oluyor, ipin ucunu kacirdigimizda hanım da uzaklaşıyor akvaryumdan.
Yorumunuz için teşekkürler.
Resife Merhaba 150*45(h)*70
[QUOTE=Sinan87]Bitkiliye 2000 Tl + sı varken resife can feda :) hanımda ilgili bu tarz şeylere sıkıntı evlilik sadece o aşamayı atlatalım gelecek inş.[/QUOTE]
Bizim hanımda ilk başta ilgili idi, bıktırmamak çok önemli.[:)]
[QUOTE=Sinan87]Bitkiliye 2000 Tl + sı varken resife can feda :) hanımda ilgili bu tarz şeylere sıkıntı evlilik sadece o aşamayı atlatalım gelecek inş.[/QUOTE]
Bizim hanımda ilk başta ilgili idi, bıktırmamak çok önemli.[:)]
Resife Merhaba 150*45(h)*70
[QUOTE=Sinan87]Tebrikler en kısa sürede bende deniz akvaryumuna geçeceğim. Artık sabredemiyorum ama biryandanda düğün telaşlarım evime yerleştikten sonra hazırlıklara başlayacağım inşallah.
Tekrar tebrikler gerçekten harika canlılar. Nazar değmesin inşallah.[:nazar:][/QUOTE]
Sinan bey teşekkür ederim, evlilik daha önemli. Şimdiden sizlere bir ömür boyu mutluluklar dilerim. İlerde hanımı ikna ederseniz beraber kurarsınız, yalnız bir iki bilezik bozdurabilirsiniz resif için[;)]
[QUOTE=sorceres]Aman Fatih abi dikkatli olmak lazım. Nerden bulaştım bu resife demiyorsundur inşallah [:D] Fosfat yosun yapar, sana yosunları tüketecek bir tang lazım :)[/QUOTE]
Valla melih masrafı var ama insanın tuzlu suya bakınca tatlı suya bakası gelmiyor. Tam alincak birşey kalmadı derken birşey çıkıyor, her ay birşeyler almak için kredi kartının dönmesini bekliyorum[;)] yosun sıkıntı değil temizlik ekibi sağlam. [:iyi:]
[QUOTE=Sinan87]Tebrikler en kısa sürede bende deniz akvaryumuna geçeceğim. Artık sabredemiyorum ama biryandanda düğün telaşlarım evime yerleştikten sonra hazırlıklara başlayacağım inşallah.
Tekrar tebrikler gerçekten harika canlılar. Nazar değmesin inşallah.[:nazar:][/QUOTE]
Sinan bey teşekkür ederim, evlilik daha önemli. Şimdiden sizlere bir ömür boyu mutluluklar dilerim. İlerde hanımı ikna ederseniz beraber kurarsınız, yalnız bir iki bilezik bozdurabilirsiniz resif için[;)]
[QUOTE=sorceres]Aman Fatih abi dikkatli olmak lazım. Nerden bulaştım bu resife demiyorsundur inşallah [:D] Fosfat yosun yapar, sana yosunları tüketecek bir tang lazım :)[/QUOTE]
Valla melih masrafı var ama insanın tuzlu suya bakınca tatlı suya bakası gelmiyor. Tam alincak birşey kalmadı derken birşey çıkıyor, her ay birşeyler almak için kredi kartının dönmesini bekliyorum[;)] yosun sıkıntı değil temizlik ekibi sağlam. [:iyi:]
Resife Merhaba 150*45(h)*70
[QUOTE=sorceres]Fatih abi maşallah mercanlar ateş ediyor[8)] Morlu yeşilli en sevdiğim frogspawn türü [:iyi:] Ricordia ve sps lerde çok iyi gözüküyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Melih, şuan bir fosfat sorunum var. Rowaphos aldım sumpin içinde küçük bir dış filtre ye koydum 1 hafta sonra tekrar ölçtüm aynı.[:(] Bende çıkartıp filenin içinde direk sumpa koydum bakalım ne olacak.
Ayarı fazla kaçırmamak lazım demir bazli anında düşürüp hayatı felç edebilir.[:cik:]
[QUOTE=sorceres]Fatih abi maşallah mercanlar ateş ediyor[8)] Morlu yeşilli en sevdiğim frogspawn türü [:iyi:] Ricordia ve sps lerde çok iyi gözüküyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Melih, şuan bir fosfat sorunum var. Rowaphos aldım sumpin içinde küçük bir dış filtre ye koydum 1 hafta sonra tekrar ölçtüm aynı.[:(] Bende çıkartıp filenin içinde direk sumpa koydum bakalım ne olacak.
Ayarı fazla kaçırmamak lazım demir bazli anında düşürüp hayatı felç edebilir.[:cik:]
Resife Merhaba 150*45(h)*70
Bir güncelleme yapalım[;)]
[K][B]Maşallah[/B][/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161438421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161438411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161438401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161438381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161438291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161438231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161438101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161438071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161440191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161440341.jpg[/IMG]
Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
Bir güncelleme yapalım[;)]
[K][B]Maşallah[/B][/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161438421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161438411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161438401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161438381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161438291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161438231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161438101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161438071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161440191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82106/030520161440341.jpg[/IMG]
Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
Resife Merhaba 150*45(h)*70
[QUOTE=mhmtkr]Çok güzel olmuş fatih bey ben daha düne kadar sıfır trop akvaryumu yapmayı düşünüyordum tuzlu su akvaryum unu gördükten sonra toplardan soğudum desem yeri var . Tuzlu su akvaryumunu kurmak çok pahalı ama tek balık 200 tl lerden başlıyor[:(][/QUOTE]
Mehmet bey tuzlu su akvaryumu gerçekten belli bir bütçe istiyor, özellikle ilk kurulum maliyeti yeterince fazla maalesef. Küçük bir akvaryuma bile en az 3 -4 bin tl ayirmaniz gerekiyor. Size tavsiyem bütçe ayiramayacaksaniz tatlı su ile başlayıp ileride denize gecmeniz. Evet arkadaşların dediği gibi balık maliyetleri balığına göre değişiyor, ve nispeten ucuz da sayılabilir.
[QUOTE=mhmtkr]Çok güzel olmuş fatih bey ben daha düne kadar sıfır trop akvaryumu yapmayı düşünüyordum tuzlu su akvaryum unu gördükten sonra toplardan soğudum desem yeri var . Tuzlu su akvaryumunu kurmak çok pahalı ama tek balık 200 tl lerden başlıyor[:(][/QUOTE]
Mehmet bey tuzlu su akvaryumu gerçekten belli bir bütçe istiyor, özellikle ilk kurulum maliyeti yeterince fazla maalesef. Küçük bir akvaryuma bile en az 3 -4 bin tl ayirmaniz gerekiyor. Size tavsiyem bütçe ayiramayacaksaniz tatlı su ile başlayıp ileride denize gecmeniz. Evet arkadaşların dediği gibi balık maliyetleri balığına göre değişiyor, ve nispeten ucuz da sayılabilir.
Resife Merhaba 150*45(h)*70
[QUOTE=Uzmanarkadas]Fatih bey elinize sağlık profesyonel bir çalışma olmuş sağlıklı hobiler. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Ekrem bey beğenmenize sevindim.
[QUOTE=Uzmanarkadas]Fatih bey elinize sağlık profesyonel bir çalışma olmuş sağlıklı hobiler. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Ekrem bey beğenmenize sevindim.
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
