ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ekullu
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
42
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ekim 2010 13:29
Son Ziyaret:
15 Ağustos 2022 17:13
Toplam Mesaj:
981 [0.17 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ergin Küllü
Doğum Tarihi:
08 Ekim 1988
Yaş:
37
İl:
Istanbul
Meslek:
Makina Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/99804.jpg[/img]
Bekleme modu ;)
SON 10 MESAJI
Tabanda Kıl Kurdu Benzeri Canlılar
Haraket ettiklerine, bitki kökü olmadıklarına eminim. Vücutlarının bir kısmı kum altında bir kısmı üstünde. Sürekli bu şekilde durmuyorlar. Su değişiminin üzerinden birkaç gün geçince tamamen kuma gömülüyorlar. Balıkların bunları yiyebileceğini sanmıyorum.
Haraket ettiklerine, bitki kökü olmadıklarına eminim. Vücutlarının bir kısmı kum altında bir kısmı üstünde. Sürekli bu şekilde durmuyorlar. Su değişiminin üzerinden birkaç gün geçince tamamen kuma gömülüyorlar. Balıkların bunları yiyebileceğini sanmıyorum.
Tabanda Kıl Kurdu Benzeri Canlılar
Hayır bunlar bitki kökü değil [:)] Hareket ediyorlar. Yukarıda da dediğim gibi su değişimi sonrası kum üstüne doğru yöneldiler.
Hayır bunlar bitki kökü değil [:)] Hareket ediyorlar. Yukarıda da dediğim gibi su değişimi sonrası kum üstüne doğru yöneldiler.
Tabanda Kıl Kurdu Benzeri Canlılar
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/99804/310820171956051.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Akvaryum tabanını yoğun bir şekilde kaplamış canlılar.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 125 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Kiraz karides, salyangoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 25 °C
Filitrasyon: Dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Henüz hiçbir kimyasal kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Yaklaşık iki hafta önce su değişimi sonrası fark ettim. Değişim sonrası kumların üzerine kadar çıkmış kurt benzeri canlılar. Ayrıca kumların arasında hava kabarcıkları oluşmaya başladı. Çözümü için tavsiyelerinizi rica ediyorum.
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/99804/310820171956051.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Akvaryum tabanını yoğun bir şekilde kaplamış canlılar.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 125 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Kiraz karides, salyangoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 25 °C
Filitrasyon: Dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Henüz hiçbir kimyasal kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Yaklaşık iki hafta önce su değişimi sonrası fark ettim. Değişim sonrası kumların üzerine kadar çıkmış kurt benzeri canlılar. Ayrıca kumların arasında hava kabarcıkları oluşmaya başladı. Çözümü için tavsiyelerinizi rica ediyorum.
10 TL'ye CO2 Tüp !
[QUOTE=ityo39]Tüpün içinde kısmen sıvı halde değil mi CO2? Yatırınca regulatöre sıvı halde gider ve türlü türlü sorun yaratır diyenler var...kulağa mantıklı geliyor...bilemedim açıkçası. BKS firmasına sordum bakalım ne yanıt gelecek...[/QUOTE]
Merhabalar,
Konuyu baştan sona okumadım son birkaç yoruma baktım. Ancak nedense forumda belli başlı konular (CO2 tüp tehlikesi, bedava filtre kullanımı vb) şehir efsaneleri ve araştırılmadan yapılmış yorumlarla dolu (Cem Bey sözüm size değil yanlış anlamayın).
Özellikle benim anlamadığım bir konu var. Herhangi bir markanın ürettiği (standartlar dahilinde olması koşulu ile tabii ki) küçük boy evinizde rahatlıkla kullanabileceğiniz bir tüp ile sanayi tipi bir tüpü ya da örneğin yeme içme yerlerinde kullanılan bir tüpü ele alalım. Küçük boy dediğim evde kullanımı önerilen tüpün boyu dışındaki artısı nedir diğerlerine göre?
Kimisi "amaann sanayi tipi almayım mahvolursunuz " diyor kimi "ailenizi riske atmaya değmez üç kuruş daha verin adam gibi bir ürün alın" diyor. Yahu arkadaş sizin ailenizin değeri çok da (elbette Allah kaza bela vermesin) bir fabrikada çalışan adamın değeri yok mu? Ne alakası var risk ile ikisi de aynı standartta üretilir ikisi de "arkadaş bu zımbırtı patlamamalı" düşüncesi ile tasarlanır. He derseniz ki 3 kglık tüp ile 20 kg lık tüpün patlaması aynı olur mu. Doğrudur olmaz ama evde sizin için 3 kg tüpün patlaması da yeterli olur. Sonra zaten ne gibi bir şey yapmak niyetindesiniz ki o tüp patlıyor? Bunu da sormadan geçemeyeceğim. Örneğin ocağın üzerine mi koyacaksınız? Pek sanmam!
Kısacası bana kalırsa standartlar dahilinde üretilen bir tüpü alırkan boyuna posuna rengine endamına baksanız yeter gerisini fazla kurcalamaya gerek yok.
Cem Bey, sizin sorunuza gelirsek. CO2 uygun sıcaklık ve basınç altında elbette sıvı olarak bulunur ancak tüp içinde kaç atm basınçta olduğuna emin değilim sıvı - gaz karışımı olarak bulunabilir. Yalnız bu durumda da -ters tutmanız halinde dahi- regulatör içinde basıncı hızla düştüğünden ortamdan ısı emip aniden gaz fazına geçecektir. Bu durumun ekipmana zarar vereceğini sanmam.
Tüpün duruş şekli ile ilgili en iyi bilgi sanırım iş güvenliği uzmanları ve tüp üreticilerince verilebilir. Açıkçası kesinlikle dik durması gerekiyorsa nedenini bende merak ediyorum.
[QUOTE=ityo39]Tüpün içinde kısmen sıvı halde değil mi CO2? Yatırınca regulatöre sıvı halde gider ve türlü türlü sorun yaratır diyenler var...kulağa mantıklı geliyor...bilemedim açıkçası. BKS firmasına sordum bakalım ne yanıt gelecek...[/QUOTE]
Merhabalar,
Konuyu baştan sona okumadım son birkaç yoruma baktım. Ancak nedense forumda belli başlı konular (CO2 tüp tehlikesi, bedava filtre kullanımı vb) şehir efsaneleri ve araştırılmadan yapılmış yorumlarla dolu (Cem Bey sözüm size değil yanlış anlamayın).
Özellikle benim anlamadığım bir konu var. Herhangi bir markanın ürettiği (standartlar dahilinde olması koşulu ile tabii ki) küçük boy evinizde rahatlıkla kullanabileceğiniz bir tüp ile sanayi tipi bir tüpü ya da örneğin yeme içme yerlerinde kullanılan bir tüpü ele alalım. Küçük boy dediğim evde kullanımı önerilen tüpün boyu dışındaki artısı nedir diğerlerine göre?
Kimisi "amaann sanayi tipi almayım mahvolursunuz " diyor kimi "ailenizi riske atmaya değmez üç kuruş daha verin adam gibi bir ürün alın" diyor. Yahu arkadaş sizin ailenizin değeri çok da (elbette Allah kaza bela vermesin) bir fabrikada çalışan adamın değeri yok mu? Ne alakası var risk ile ikisi de aynı standartta üretilir ikisi de "arkadaş bu zımbırtı patlamamalı" düşüncesi ile tasarlanır. He derseniz ki 3 kglık tüp ile 20 kg lık tüpün patlaması aynı olur mu. Doğrudur olmaz ama evde sizin için 3 kg tüpün patlaması da yeterli olur. Sonra zaten ne gibi bir şey yapmak niyetindesiniz ki o tüp patlıyor? Bunu da sormadan geçemeyeceğim. Örneğin ocağın üzerine mi koyacaksınız? Pek sanmam!
Kısacası bana kalırsa standartlar dahilinde üretilen bir tüpü alırkan boyuna posuna rengine endamına baksanız yeter gerisini fazla kurcalamaya gerek yok.
Cem Bey, sizin sorunuza gelirsek. CO2 uygun sıcaklık ve basınç altında elbette sıvı olarak bulunur ancak tüp içinde kaç atm basınçta olduğuna emin değilim sıvı - gaz karışımı olarak bulunabilir. Yalnız bu durumda da -ters tutmanız halinde dahi- regulatör içinde basıncı hızla düştüğünden ortamdan ısı emip aniden gaz fazına geçecektir. Bu durumun ekipmana zarar vereceğini sanmam.
Tüpün duruş şekli ile ilgili en iyi bilgi sanırım iş güvenliği uzmanları ve tüp üreticilerince verilebilir. Açıkçası kesinlikle dik durması gerekiyorsa nedenini bende merak ediyorum.
Sonsuz Döngü Motorsuz
Böyle şeylerle vakit kaybetmeyin, kafa yormaya değmez. [;)]
Böyle şeylerle vakit kaybetmeyin, kafa yormaya değmez. [;)]
Dophin Cf Serisi Dış Filtreler
Filtreyi Evcilal'dan aldım dün elime geldi. İlk görünümü gayet iyi içini açıp incelemedim henüz. Ancak yukarıda da yazdığı gibi 3 yıl değil 2 yıl garantili olduğu yazıyor garanti belgesinde! Bu arada evcilal garanti belgesine kaşe imza yapmamış umuyorum ki bundan dolayı ileride sıkıntı yaşamam.
Filtreyi Evcilal'dan aldım dün elime geldi. İlk görünümü gayet iyi içini açıp incelemedim henüz. Ancak yukarıda da yazdığı gibi 3 yıl değil 2 yıl garantili olduğu yazıyor garanti belgesinde! Bu arada evcilal garanti belgesine kaşe imza yapmamış umuyorum ki bundan dolayı ileride sıkıntı yaşamam.
Akvaryum Cam Kalınlığı
100x40x50 için 6 mm idealdir. Kayıt kuşak varsa sorun olmazdı esasında.
12 mm camın elbette ekstra ağırlığı olacaktır. Düz mantıkla 6 mm'e göre 2 kat daha ağır olacaktır. Fotoğraftaki masa sağlam görünüyor göz kararı ama yakından gören olarak siz daha iyi anlayabilirsiniz bunu bence.
100x40x50 için 6 mm idealdir. Kayıt kuşak varsa sorun olmazdı esasında.
12 mm camın elbette ekstra ağırlığı olacaktır. Düz mantıkla 6 mm'e göre 2 kat daha ağır olacaktır. Fotoğraftaki masa sağlam görünüyor göz kararı ama yakından gören olarak siz daha iyi anlayabilirsiniz bunu bence.
Yemin İçindeki Paket.
Üzerinde de yazdığı gibi o silica gel'dir. Türkçe karşılığı olarak nem alıcı denilebilir. Nemi emerek hapseder. Yem içinde kullanılma amacı tazeliğini koruması içindir.
Üzerinde de yazdığı gibi o silica gel'dir. Türkçe karşılığı olarak nem alıcı denilebilir. Nemi emerek hapseder. Yem içinde kullanılma amacı tazeliğini koruması içindir.
Sera Siporax
Serkan Bey,
Bunlar siporax'ın farklı malzemeler ile kıyaslanması. Vasil Bey orjinal ambalajındaki siporax ile açık satılanın farklı olduğunuğu / olabileceğini söylüyor. Ben ise siporax ile (yukarıdaki teste göre) benzer sonuçları olan daha ucuz ürünler mevcut diyorum.
Serkan Bey,
Bunlar siporax'ın farklı malzemeler ile kıyaslanması. Vasil Bey orjinal ambalajındaki siporax ile açık satılanın farklı olduğunuğu / olabileceğini söylüyor. Ben ise siporax ile (yukarıdaki teste göre) benzer sonuçları olan daha ucuz ürünler mevcut diyorum.
Sera Siporax
[QUOTE=Va_sil]Ben kapali kutuda satilan sera siporax,substart,matrix gibi seramikleri ,fuzuli masraf saymiyorum.[:)]
Cuvallarda satilan yemler,siporaxlara emanetim yok tur.
Zaten Sera kendisi kutudaki urunu icin ,kac metre kare su filtrasyonu yaptigini yaziyor
quik nedir?
[/QUOTE]
Tabii elinize gelen ürünün ne olduğu size gelene kadar nasıl bir elden geçtiğine karşı şüpheleriniz varsa fuzuli masraf sayılmaz.
Evet elbette kendi kutusundaki ürün için bu garantiyi verir ama aynı kutudan çıkınca durum değişmez dediğim gibi bence mesele istediğiniz ürünün size gelip gelmemesi ile alakalı.
Quik Türkiye de yerli bir marka. Ne kadar yerli, nasıl yerli derseniz -bildiğim kadarı ile- ticaret kısmında yerli yoksa çinde ürettiriyor malzemelerini. Esasında bu konuya kendileri daha iyi cevap verirler elbette. Bahsettiğim muadil üründe de ancak yukarıdaki test ile aynı sonuçları verdiğini söyleyebilirim aksi yönde başka bir kıstas varsa göz önünde bulundurabilirim.[EDIT]Heisenberg,2015-11-30 14:13:10[/EDIT]
[QUOTE=Va_sil]Ben kapali kutuda satilan sera siporax,substart,matrix gibi seramikleri ,fuzuli masraf saymiyorum.[:)]
Cuvallarda satilan yemler,siporaxlara emanetim yok tur.
Zaten Sera kendisi kutudaki urunu icin ,kac metre kare su filtrasyonu yaptigini yaziyor
quik nedir?
[/QUOTE]
Tabii elinize gelen ürünün ne olduğu size gelene kadar nasıl bir elden geçtiğine karşı şüpheleriniz varsa fuzuli masraf sayılmaz.
Evet elbette kendi kutusundaki ürün için bu garantiyi verir ama aynı kutudan çıkınca durum değişmez dediğim gibi bence mesele istediğiniz ürünün size gelip gelmemesi ile alakalı.
Quik Türkiye de yerli bir marka. Ne kadar yerli, nasıl yerli derseniz -bildiğim kadarı ile- ticaret kısmında yerli yoksa çinde ürettiriyor malzemelerini. Esasında bu konuya kendileri daha iyi cevap verirler elbette. Bahsettiğim muadil üründe de ancak yukarıdaki test ile aynı sonuçları verdiğini söyleyebilirim aksi yönde başka bir kıstas varsa göz önünde bulundurabilirim.[EDIT]Heisenberg,2015-11-30 14:13:10[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
