ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
poyraz_o
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Temmuz 2009 21:35
Son Ziyaret:
27 Eylül 2025 22:34
Toplam Mesaj:
315 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur POYRAZ
Doğum Tarihi:
27 Ocak 1987
Yaş:
39
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ONUR POYRAZ
SON 10 MESAJI
Ankara Taş Market bu pazar
4-5 ay önce ben gittiğimde hiç bir şey bulamamıştım.
4-5 ay önce ben gittiğimde hiç bir şey bulamamıştım.
2-3 çeşit taştan başka bir şey yoktu.
Belki sezon çıkışı olduğu içindir bilmem ama istediğimi bulamamıştım.
sump motoru tavsiye
Aldınızmı bilmiyorum, bir hafta 10 gündür bende motorlara bakıyorum.
Aldınızmı bilmiyorum, bir hafta 10 gündür bende motorlara bakıyorum.
size tavsiyem fiyat/performas değerlendirmek.
100tl ye 105w tüketen filtreler çok fazla benim tercihim 50-100tl vererek yarı yarıya tüketim yapan motorlar var.
motorlar arasındaki fiyat farkını emin olun 7-8 ayda çıkarıyorsunuz.
benim size tercihim;
Taş Aramaya Son... ANKARA
Mesajı dün yazmışsınız. Muhtemelen gitmişsinizdir fakat gidecek arkadaşlara yardımcı olmak açısından paylaşayım.
Mesajı dün yazmışsınız. Muhtemelen gitmişsinizdir fakat gidecek arkadaşlara yardımcı olmak açısından paylaşayım.
Bircan mermere birçok hobici hatta petshop gidip alışveriş yaptığından çalışanlarının çoğu salınım konusunu biliyor. Eğer genede sıkışırsanız. ARMAĞAN bey size seve seve yardımcı oluyor...
Kafa motoru seçimi
Bende elimdeki 400lt lik akvaryuma 100lt lik bir sump eklemek istiyorum sizin gibi 1 haftadır araştırma yapıyorum. Dış filtre gibi 3 yada 4 kez çevirmesi gerekli diye bir şey yazmıyor hiç bir yerde dün akşamda kafa motorlarını araştırdım biriz. Resun sp6000 saatte 2800lt ve 40w ve 85tl gibi bir fiyat ile hemen hemen en ekonomik motorlardan biri. sesi nasıldır bilmiyorum internettede net bir bilgi bulamadım.
Bende elimdeki 400lt lik akvaryuma 100lt lik bir sump eklemek istiyorum sizin gibi 1 haftadır araştırma yapıyorum. Dış filtre gibi 3 yada 4 kez çevirmesi gerekli diye bir şey yazmıyor hiç bir yerde dün akşamda kafa motorlarını araştırdım biriz. Resun sp6000 saatte 2800lt ve 40w ve 85tl gibi bir fiyat ile hemen hemen en ekonomik motorlardan biri. sesi nasıldır bilmiyorum internettede net bir bilgi bulamadım.
Overflow ile sump yapmak istiyorum fakat 2800lt lik bir basım gücüne karşı nekadar kalınlıkta bir boru kullanmalıyım.
Arızalı telefon iadesi nasıl olacak?
[QUOTE=byyılmaz]Tüketici mahkemesine gerek kalmadan bu site aracılığıyla sorununuzun giderileceği kanaatindeyim.Muhtemelen sorun telefonun yazılımındadır ve yazılım yüklemesi yapılacaktır.Ürünün ekranını jelatinle kaplayıp ürün değiştirildi diyerek gönderim yapabilirler.Buna karşın dikkatli olmanızda fayda var.[/QUOTE]
[QUOTE=byyılmaz]Tüketici mahkemesine gerek kalmadan bu site aracılığıyla sorununuzun giderileceği kanaatindeyim.Muhtemelen sorun telefonun yazılımındadır ve yazılım yüklemesi yapılacaktır.Ürünün ekranını jelatinle kaplayıp ürün değiştirildi diyerek gönderim yapabilirler.Buna karşın dikkatli olmanızda fayda var.[/QUOTE]
Dün ürünü gönderirken ürün içine ve iadeli taahhütlü olarak bir ihbarname gönderdim. İhbarname de ürünün bedelini yada farklı bir marka modelle değişimini talep ettim. Dediğim gibi gelen telefonu onarımlı olarak hiçbir şekilde almayı düşünmüyorum. Eğer aynı ürün elime geçerse geldiği gün tüketici mahkemesine gitmeyi düşünüyorum.
Arızalı telefon iadesi nasıl olacak?
[QUOTE=byyılmaz]Şikayetvar.com üzerinden firma hakkında şikayetinizi yapın.Durumu olduğu gibi belirtin firma kendisi sizi arayıp ürün hakkında yapılması gerekenleri (ki sizin lehinize olacak bir şekilde yapacak tüm bunları) söyleyeceklerdir.Firmalar bu siteyi büyük önemde dikkate almakta 5 ayrı firma ve üründe bu site sayesinde lehime sonuç aldım.[/QUOTE]
poyraz_o 2013-04-27 13:25:02
[QUOTE=byyılmaz]Şikayetvar.com üzerinden firma hakkında şikayetinizi yapın.Durumu olduğu gibi belirtin firma kendisi sizi arayıp ürün hakkında yapılması gerekenleri (ki sizin lehinize olacak bir şekilde yapacak tüm bunları) söyleyeceklerdir.Firmalar bu siteyi büyük önemde dikkate almakta 5 ayrı firma ve üründe bu site sayesinde lehime sonuç aldım.[/QUOTE]
Şikayetvar.com a dün akşam şikayetimi yapmıştım. Bugün "ürün elimize ulaşınca incelenecek" diyerek mesaj atmışlar. Umarım lehime sonuç alırım. Akşam biraz araştırdım 4077 sayılı kanunun 4. ve 9. maddeleri aslında benim durumumu özetlemiş. Umarım kanun hükümlerine uygun karar verirler de hem kendilerine hemde bana Tüketici mahkemesiyle zaman kaybettirmezler.
Arızalı telefon iadesi nasıl olacak?
Arkadaşlar merhabalar;
Arkadaşlar merhabalar;
16.04.2013 tarihinde gold.com.tr den xperia ion marka telefon siparişi verdim. Telefonun faturası 17.04.2013 tarihinde kesilmiş ve telefon elime 18.04.2013 tarihinde ulaştı. Ayın 25 inde gece telefon bozuldu. Arızası ise şöyle telefon kapandı ve bir daha açılmadı ama ben başka bir telefondan kendimi aradığımda kendi telefonumda ne ses ne görüntü varken aradığım telefon sanki çalıyor ve açmıyorum gibi çalıyor. Ayın 26 sın da Gold Bilgisayarı arayıp durumu bildirdiğimde ise sim kart takılmış, 7 günü geçmiş onarıma göndereceğiz dediler fakat ben onarım istemiyorum. ürün bedelinin iadesini yada başka bir marka model ile değişimi istiyorum.
Araştırdığımda 4077 sayılı kanun söz konusu durumda geçerli oluyor. Fakat benim anlamadığım bir kısım var. Bendeki durum kanuna göre ayıplı mal açıklamasına uyuyor, fakat firma bunu kabul etmiyor ayrıca firma iade süresinin 7 gün olduğunu söylüyor fakat konunda 30 gün yazıyor. Kanunu ben mi yanlış yorumluyorum yoksa firmamı kendine göre yorumluyor. Bu konuda tam bilgili arkadaşlar bana yardımcı olursa sevinirim.
Anadolu Akvaryum'a Sorular
[QUOTE=Anadolu Pet][QUOTE=poyraz_o]Yaklaşık 1-1,5 sene önce eheim 300w bir ısıtıcı almıştım. Isıtıcım dan o kadar memnun kaldım ki diğer akvaryuma da İnternet ten eheim 300w sipariş ettim (yaklaşık 3-4 ay önce) fakat gelenin baş kısmı değişikti. Araştırdığımda ikinci aldığım ısıtıcının eski model olduğunu öğrendim. Fakat bu ısıtıcım dan tam anlamıyla verim alamadım. başta çok iyiydi. bir gün eve geldim 26 dereceye ayarlı akvaryumum 34 derece olmuş ve ısıtıcı kapanmamış 1 kaç hafta sonra kullanmaya kalktım şimdi de ısıtıcı ışığı da yanmıyor tabi korkumdan akvaryuma koyup ta termostatı çalışacak mı diye denemedim.. Bu ısıtıcıyla ilgili ne yapabilirim...
Saygılar...[/QUOTE] Onur bey,
poyraz_o 2013-01-15 19:17:38
[QUOTE=Anadolu Pet][QUOTE=poyraz_o]Yaklaşık 1-1,5 sene önce eheim 300w bir ısıtıcı almıştım. Isıtıcım dan o kadar memnun kaldım ki diğer akvaryuma da İnternet ten eheim 300w sipariş ettim (yaklaşık 3-4 ay önce) fakat gelenin baş kısmı değişikti. Araştırdığımda ikinci aldığım ısıtıcının eski model olduğunu öğrendim. Fakat bu ısıtıcım dan tam anlamıyla verim alamadım. başta çok iyiydi. bir gün eve geldim 26 dereceye ayarlı akvaryumum 34 derece olmuş ve ısıtıcı kapanmamış 1 kaç hafta sonra kullanmaya kalktım şimdi de ısıtıcı ışığı da yanmıyor tabi korkumdan akvaryuma koyup ta termostatı çalışacak mı diye denemedim.. Bu ısıtıcıyla ilgili ne yapabilirim...
Saygılar...[/QUOTE] Onur bey,
Eheim Jager ısıtıcıların değişimi çok uzun süre önce oldu, size eski bir ısıtıcı gelmesi çok ilginç. Lütfen ürünü nereden aldığınızı söylermisiniz?
Ne olursa olsun garanti süresi sizin ürünü satın aldığınız tarih itibarıyla başlar, bu sebeple ürünü garanti belgesi ve faturası ile teknik servisimize gönderdiğinizde kontrolü gerçekleştirilip gerekirse yenisi ile değişecektir.
Teşekkürler..
[/QUOTE]kusura bakmayın mesajınızı yeni gördüm yarın gün içerisinde size ulaşacağım.
ürünü petburada dan almıştım..
saygılar..
Anadolu Akvaryum'a Sorular
Yaklaşık 1-1,5 sene önce eheim 300w bir ısıtıcı almıştım. Isıtıcım dan o kadar memnun kaldım ki diğer akvaryuma da İnternet ten eheim 300w sipariş ettim (yaklaşık 3-4 ay önce) fakat gelenin baş kısmı değişikti. Araştırdığımda ikinci aldığım ısıtıcının eski model olduğunu öğrendim. Fakat bu ısıtıcım dan tam anlamıyla verim alamadım. başta çok iyiydi. bir gün eve geldim 26 dereceye ayarlı akvaryumum 34 derece olmuş ve ısıtıcı kapanmamış 1 kaç hafta sonra kullanmaya kalktım şimdi de ısıtıcı ışığı da yanmıyor tabi korkumdan akvaryuma koyup ta termostatı çalışacak mı diye denemedim.. Bu ısıtıcıyla ilgili ne yapabilirim...
Saygılar...
Yaklaşık 1-1,5 sene önce eheim 300w bir ısıtıcı almıştım. Isıtıcım dan o kadar memnun kaldım ki diğer akvaryuma da İnternet ten eheim 300w sipariş ettim (yaklaşık 3-4 ay önce) fakat gelenin baş kısmı değişikti. Araştırdığımda ikinci aldığım ısıtıcının eski model olduğunu öğrendim. Fakat bu ısıtıcım dan tam anlamıyla verim alamadım. başta çok iyiydi. bir gün eve geldim 26 dereceye ayarlı akvaryumum 34 derece olmuş ve ısıtıcı kapanmamış 1 kaç hafta sonra kullanmaya kalktım şimdi de ısıtıcı ışığı da yanmıyor tabi korkumdan akvaryuma koyup ta termostatı çalışacak mı diye denemedim.. Bu ısıtıcıyla ilgili ne yapabilirim...
Saygılar...
Akvaryum camı içerden nasıl veya neden cizilir ?
[QUOTE=mustafailker]Bence geçici olarak tankı tahliye et ve ön camı değiştir .Bu da silikon kuruması dahil 24 saat sürer acil olarak geçici bir tank bulman lazım.[/QUOTE]
[QUOTE=mustafailker]Bence geçici olarak tankı tahliye et ve ön camı değiştir .Bu da silikon kuruması dahil 24 saat sürer acil olarak geçici bir tank bulman lazım.[/QUOTE]
Tankın tahliye konusuna katııyorum fakat silikon kuruması konusunda size katılmıyorum. bişdiğim kadarıyla akvaryum imalatçıları 3-4 gün kurumaya bırakıyorlar yeni yapılmış tankı...
SON MESAJLAR
- Betta'daki Şişlik Nedir Cyber_Scout, 01:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım mareq, 01:03
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
