ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
s.orhan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
187
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ocak 2006 22:28
Son Ziyaret:
10 Aralık 2021 21:37
Toplam Mesaj:
659 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih ORHAN
Doğum Tarihi:
23 Temmuz 1981
Yaş:
44
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Semih ORHAN
SON 10 MESAJI
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
Merhaba; Adaptasyon sureci 3 balik kaybimla gecmis bulunmakta. 1 ram 1 panda ve 1 kirmizi burun kaybim var. Digerleri masallah hic bir siintilari yok. Artik akvaryuma yaklastigim da utangac ram' ler bile on kisima yaklasiyorlar. En cesurlari kalem baliklari. Tabi kirmizi burunlar da onlardan cesaret alarak beraber olup neredeyse elimde ki yeme zipliycaklar. 😊 su yuzeyine kadar gelip elimden besleniyorlar. Simdilik baska bir ekleme yapmadim. Zaman buldukca guncellemeler yapicam.
Guncel videolari iyi seyirler. 😊
[VID]https://youtu.be/tDdkYDnl3TQ[/VID]
Merhaba; Adaptasyon sureci 3 balik kaybimla gecmis bulunmakta. 1 ram 1 panda ve 1 kirmizi burun kaybim var. Digerleri masallah hic bir siintilari yok. Artik akvaryuma yaklastigim da utangac ram' ler bile on kisima yaklasiyorlar. En cesurlari kalem baliklari. Tabi kirmizi burunlar da onlardan cesaret alarak beraber olup neredeyse elimde ki yeme zipliycaklar. 😊 su yuzeyine kadar gelip elimden besleniyorlar. Simdilik baska bir ekleme yapmadim. Zaman buldukca guncellemeler yapicam.
Guncel videolari iyi seyirler. 😊
[VID]https://youtu.be/tDdkYDnl3TQ[/VID]
İlk Discus Tankım (yardım)
Su hali arka fon gibi cok guzel duruyor. Kablo v.s kenarlara alin. Bence fon eklemeyin cok hos goruntusu var. Discus bakicaksaniz cok fazla karma tur yerine discus + 1 grup suru tetra olabilir. Discuslar cesaret edemedigim bir tur. Mesakati cok fazla olan ve ilk etapta cok sabir isteyen bir tur. Bulabilirseniz yerli uretim turlerden baslayin.
Su hali arka fon gibi cok guzel duruyor. Kablo v.s kenarlara alin. Bence fon eklemeyin cok hos goruntusu var. Discus bakicaksaniz cok fazla karma tur yerine discus + 1 grup suru tetra olabilir. Discuslar cesaret edemedigim bir tur. Mesakati cok fazla olan ve ilk etapta cok sabir isteyen bir tur. Bulabilirseniz yerli uretim turlerden baslayin.
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
Yorum ve önerileriniz için teşekkürler. Malesef tankın bulunduğu yer oda kapısının yanı. Bu yüzden sürekli odaya giriş çıkışlar oluyor ve bu durum üzerlerin de alışma dönemi olduğundan etki edebilir. İnşallah kayıpsız bu süreyi atlatırım. Bahsettiğim ram malesef ki kötüye gidiyor. Sürekli kuytu köşeler de ve yüzgeçler kapalı. Renk karartılı ve çok hızlı solunumu var. Tanka pazar günleri su değişimi ve ufak tefek bakım işlemleri uyguluyorum. Diğer günler sadece akşamları evde bulunuyoruz. Gün içersin de ev sessiz ve sakin. Şimdilik bir kaç foto atayım hızlıdan. Biraz zaman geçsin ortama alışsınlar stres v.s kalmasın daha iyilerini paylaşırım inşallah. :) Tabi şakiri de unutmadım. :D Onun keyfi yerin de karidesler ile birlikte elmalar ile hoş sohbet içerisin de hayat sürüyor. :D
Fotoların kalitesi için özür diliyorum. Tanka yaklaşmak istemediğimden yaklaştırma yaparak çektim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171606381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171607211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171607571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171608571.jpg[/IMG]
[K]Hasta olan Ram[/K] :(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171610131.jpg[/IMG][EDIT]s.orhan,2017-03-14 16:11:20[/EDIT]
Yorum ve önerileriniz için teşekkürler. Malesef tankın bulunduğu yer oda kapısının yanı. Bu yüzden sürekli odaya giriş çıkışlar oluyor ve bu durum üzerlerin de alışma dönemi olduğundan etki edebilir. İnşallah kayıpsız bu süreyi atlatırım. Bahsettiğim ram malesef ki kötüye gidiyor. Sürekli kuytu köşeler de ve yüzgeçler kapalı. Renk karartılı ve çok hızlı solunumu var. Tanka pazar günleri su değişimi ve ufak tefek bakım işlemleri uyguluyorum. Diğer günler sadece akşamları evde bulunuyoruz. Gün içersin de ev sessiz ve sakin. Şimdilik bir kaç foto atayım hızlıdan. Biraz zaman geçsin ortama alışsınlar stres v.s kalmasın daha iyilerini paylaşırım inşallah. :) Tabi şakiri de unutmadım. :D Onun keyfi yerin de karidesler ile birlikte elmalar ile hoş sohbet içerisin de hayat sürüyor. :D
Fotoların kalitesi için özür diliyorum. Tanka yaklaşmak istemediğimden yaklaştırma yaparak çektim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171606381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171607211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171607571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171608571.jpg[/IMG]
[K]Hasta olan Ram[/K] :(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171610131.jpg[/IMG][EDIT]s.orhan,2017-03-14 16:11:20[/EDIT]
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
[QUOTE=Foai]Kum biraz fazla gibi duruyor, en azından ön taraftaki kısmı azaltıp arkaya doğru eğim verebilirsiniz. Bu kumda saz bitkisi (vallisneria) tutabilir ama bir saksıya dikmenizi tavsiye ederim, kontrolden çıkıp tüm tankı kaplayabilir. Echinodorus türleri de olabilir. [/QUOTE]
Kumu arka kisima dogru yigdim ama ne kadar yigsam da on kisima kaydi. Arka kisima erdem bey'in onerdigi gibi yogurt kovalarindan 3 adet gomdum. Orta arka kisimda ki boslukta 1 adet yogurt kabi var. Oraya echinodorus bleheri ( amazon hanceri ) bulabilirsem dikicem. Arka sag ve sol kisimlar da kok arkalarin da 1' er adet yogurt kovalari gomulu ve oralara saz dikecegim. Sag ve sol yan kisimlara da cuce echinodorus turlerinden dusunuyorum. Ramireziler cok urkekler. Bu aksam bir tanesin de durgunluk fark ettim. Beyaz benek olmaz insallah. Digerlerin de her hangi bir sey yok. Kalem ve kirmizi burunlar masallah keyifleri yerin de. Akvaryumun her kismin da geziyorlar. Kuru yeme istahlilar. Panda copculer taban da her kismi geziyorlar. Canli yukunu kalem ve kirmizi burun olarak ve bulabilirsem panda olarak biraz daha arttirmayi dusunuyorum. Ne kadar kalabalik olurlarsa o kadar stres azalir dusuncesindeyim.[EDIT]s.orhan,2017-03-14 00:30:32[/EDIT]
[QUOTE=Foai]Kum biraz fazla gibi duruyor, en azından ön taraftaki kısmı azaltıp arkaya doğru eğim verebilirsiniz. Bu kumda saz bitkisi (vallisneria) tutabilir ama bir saksıya dikmenizi tavsiye ederim, kontrolden çıkıp tüm tankı kaplayabilir. Echinodorus türleri de olabilir. [/QUOTE]
Kumu arka kisima dogru yigdim ama ne kadar yigsam da on kisima kaydi. Arka kisima erdem bey'in onerdigi gibi yogurt kovalarindan 3 adet gomdum. Orta arka kisimda ki boslukta 1 adet yogurt kabi var. Oraya echinodorus bleheri ( amazon hanceri ) bulabilirsem dikicem. Arka sag ve sol kisimlar da kok arkalarin da 1' er adet yogurt kovalari gomulu ve oralara saz dikecegim. Sag ve sol yan kisimlara da cuce echinodorus turlerinden dusunuyorum. Ramireziler cok urkekler. Bu aksam bir tanesin de durgunluk fark ettim. Beyaz benek olmaz insallah. Digerlerin de her hangi bir sey yok. Kalem ve kirmizi burunlar masallah keyifleri yerin de. Akvaryumun her kismin da geziyorlar. Kuru yeme istahlilar. Panda copculer taban da her kismi geziyorlar. Canli yukunu kalem ve kirmizi burun olarak ve bulabilirsem panda olarak biraz daha arttirmayi dusunuyorum. Ne kadar kalabalik olurlarsa o kadar stres azalir dusuncesindeyim.[EDIT]s.orhan,2017-03-14 00:30:32[/EDIT]
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
[QUOTE=Foai]Bu hali çok daha iyi olmuş, yüzeye pistia, tabana saz,moss eklenebilir. Balta balığı sürüsü çok yakışır ama bulmak da tanktan atlamalarını engellemek de zor. Bunun yerine lepistes/endler gibi yüzeyde gezecek bir tür eklenebilir.
[IMG]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ef/f7/b0/eff7b030cb25bba8697891ba7ae7cae7.jpg[/IMG]
[IMG]http://care.endlers1.com/images/A-BB2.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Balta baligi harika bir tur ama dediginiz gibi atlamalari sikinti. Hele ki benim tank odanin kapisinin dibinda her gecen tankin yanindan geciyor. 😊
Taban da ramireziler ve pandalar geziniyor. Orta kisim da kalem baliklari ve kirmizi burunlar geziyor. Yuzey kismin da gezecek uygun bir tur festivum olabilir diye dusubuyorum. Su ustu bitkim dev pistialarim var. Zamanla cogalip su ustunu kapatirlar insallah. Saz bitkisi aklim da ve dikecegim yerleri belirledim. Orta kisimda ki arka bosluga echinodorus bleheri dusunuyorum ama hic bir yerde bulamadim. En kotu ihtimal benzeri bir seyler ekebilirim. Dun petshopcu arkadasimla sohbet ettik. Yurt disindan canli getirtme kisitlandigini soyledi. Eskisi gibi getirtemiyorlarmis. Kota az yol ucreti yuksekmis. Bursa da bulunan toptancilarin ikisi canli getirmeyi birakmislar. Sedace japon baligi ithal ediyorlarmis. Artik zamanla iyi turler az da olsa geldikce denk gelirse ekleme yaparim.
[QUOTE=Foai]Bu hali çok daha iyi olmuş, yüzeye pistia, tabana saz,moss eklenebilir. Balta balığı sürüsü çok yakışır ama bulmak da tanktan atlamalarını engellemek de zor. Bunun yerine lepistes/endler gibi yüzeyde gezecek bir tür eklenebilir.
[IMG]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ef/f7/b0/eff7b030cb25bba8697891ba7ae7cae7.jpg[/IMG]
[IMG]http://care.endlers1.com/images/A-BB2.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Balta baligi harika bir tur ama dediginiz gibi atlamalari sikinti. Hele ki benim tank odanin kapisinin dibinda her gecen tankin yanindan geciyor. 😊
Taban da ramireziler ve pandalar geziniyor. Orta kisim da kalem baliklari ve kirmizi burunlar geziyor. Yuzey kismin da gezecek uygun bir tur festivum olabilir diye dusubuyorum. Su ustu bitkim dev pistialarim var. Zamanla cogalip su ustunu kapatirlar insallah. Saz bitkisi aklim da ve dikecegim yerleri belirledim. Orta kisimda ki arka bosluga echinodorus bleheri dusunuyorum ama hic bir yerde bulamadim. En kotu ihtimal benzeri bir seyler ekebilirim. Dun petshopcu arkadasimla sohbet ettik. Yurt disindan canli getirtme kisitlandigini soyledi. Eskisi gibi getirtemiyorlarmis. Kota az yol ucreti yuksekmis. Bursa da bulunan toptancilarin ikisi canli getirmeyi birakmislar. Sedace japon baligi ithal ediyorlarmis. Artik zamanla iyi turler az da olsa geldikce denk gelirse ekleme yaparim.
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
Bugun 10 adet kirmizi burun tetra, 10 adet altin kalem baligi, 4 adet ramirezi, 10 adet panda copcu, 2 adet buyuk 2 adet orta boy anubias ekledim.
Sakir ( bettam ) ramirezileri kendi turu sandi galiba rahatsiz etti. Ben de aldim nanoya koydum. Baliklar biraz stresi azalttilar ve tanki kesif yapiyorlar. Anubias ekleme sebebim istedigim bitkiler olmadigindan anubias koydum. Iyi ki koymusum. Kalem baliklari yaprak altlarin da mola veriyorlar. 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/110320172233041.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/Qaiqy6Cih08[/VID]
Bugun 10 adet kirmizi burun tetra, 10 adet altin kalem baligi, 4 adet ramirezi, 10 adet panda copcu, 2 adet buyuk 2 adet orta boy anubias ekledim.
Sakir ( bettam ) ramirezileri kendi turu sandi galiba rahatsiz etti. Ben de aldim nanoya koydum. Baliklar biraz stresi azalttilar ve tanki kesif yapiyorlar. Anubias ekleme sebebim istedigim bitkiler olmadigindan anubias koydum. Iyi ki koymusum. Kalem baliklari yaprak altlarin da mola veriyorlar. 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/110320172233041.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/Qaiqy6Cih08[/VID]
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
Merhaba, pistialar kargonun sorumsuz davranisi yuzunden 1 gun gec geldi. Bir kac gundur amazon makale v.s. forum da ne varsa okuyorum. Netten farkli site blog video gibi pek cok yerleri arastirdim. Peru havzasin da kisitli degil de guney amerika havzasinin genel karmasini olusturmaya karar verdim. Biotope durumlari cok derine indigimizde bilgi olarak ve aynisini taklit etmeye kalkarsak epeyce boyumu asacaginin farkina vardim. Simdi yapmak istedigim bir kac botki eklemesi ve guney amerika turlerindrn karma bir seyler. Cuce turler ve suru turlerin karmasindan olusacak. Yapacagim karma da eger ki sorun cikmayacaksa şakiri de katacagim. Şakir kim mi? 😊 dogru daha tanistirmadim. 😊 benim yakisikli bettam. 😎 ben ona oyle alistim ki nano karides tankindan devasa bir dunya olarak algilayabilecegi bir tanka koymak onun adina belki de daha iyi olacaktir. Belki size cilginca gelecek ama gerekirse 300lt tanki sadece ona bile birakirim. O benim evlat cunki. 😍 yarin panda copcu siparisim kismetse elimde olacak. Simdilik pistia ve sakirli foto paylasayim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/100320172253191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/100320172257441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/100320172258471.jpg[/IMG]
Merhaba, pistialar kargonun sorumsuz davranisi yuzunden 1 gun gec geldi. Bir kac gundur amazon makale v.s. forum da ne varsa okuyorum. Netten farkli site blog video gibi pek cok yerleri arastirdim. Peru havzasin da kisitli degil de guney amerika havzasinin genel karmasini olusturmaya karar verdim. Biotope durumlari cok derine indigimizde bilgi olarak ve aynisini taklit etmeye kalkarsak epeyce boyumu asacaginin farkina vardim. Simdi yapmak istedigim bir kac botki eklemesi ve guney amerika turlerindrn karma bir seyler. Cuce turler ve suru turlerin karmasindan olusacak. Yapacagim karma da eger ki sorun cikmayacaksa şakiri de katacagim. Şakir kim mi? 😊 dogru daha tanistirmadim. 😊 benim yakisikli bettam. 😎 ben ona oyle alistim ki nano karides tankindan devasa bir dunya olarak algilayabilecegi bir tanka koymak onun adina belki de daha iyi olacaktir. Belki size cilginca gelecek ama gerekirse 300lt tanki sadece ona bile birakirim. O benim evlat cunki. 😍 yarin panda copcu siparisim kismetse elimde olacak. Simdilik pistia ve sakirli foto paylasayim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/100320172253191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/100320172257441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/100320172258471.jpg[/IMG]
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
Bugun gelmesi gereken dev pistialar yurt ici kargonun 1 2 gun sonra teslimatini gerceklestirecegiz diye mesaj atmasiyla galiba yalan olucak. Siparisi iptal etmeyi dusunuyorum. 1 2 gun kargoda kalirsa bitkiler olebilir. Bugun armaturude taktim ve isigi actim. Su hazirlayicilari ekledim ve nano tanktan asilama yaptim. Ilk olarak nerite salyangozu ve cuce vatos ekliyecegim. Zamanla canli turlerini eklemelerle sona dogru finali goruruz insallah. 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/080320172134561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/080320172136061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/080320172137181.jpg[/IMG]
Bugun gelmesi gereken dev pistialar yurt ici kargonun 1 2 gun sonra teslimatini gerceklestirecegiz diye mesaj atmasiyla galiba yalan olucak. Siparisi iptal etmeyi dusunuyorum. 1 2 gun kargoda kalirsa bitkiler olebilir. Bugun armaturude taktim ve isigi actim. Su hazirlayicilari ekledim ve nano tanktan asilama yaptim. Ilk olarak nerite salyangozu ve cuce vatos ekliyecegim. Zamanla canli turlerini eklemelerle sona dogru finali goruruz insallah. 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/080320172134561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/080320172136061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/080320172137181.jpg[/IMG]
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
Bugun 4 adet dev pistia siparisi verdim. Echinodorus bleheri ilanlarda ve petshopcuda bulamadim. Gittigidiyor da 3 satici cikti ama fiyatlari farkli. 4.50tl ye satan var. 15tl ye satan da var. Biraz nette arastirdim ama fiyat ile ilgili bir sey bulamadim. Saticilarin bitkilerin de boy yazmadigindan tereddut'te kaldim.
Bir de apisto turleri fiyatlar masallahi var. Guney amerikan havzasindan disari pek cikmadan farkli canlilar alabilirim.
Bugun 4 adet dev pistia siparisi verdim. Echinodorus bleheri ilanlarda ve petshopcuda bulamadim. Gittigidiyor da 3 satici cikti ama fiyatlari farkli. 4.50tl ye satan var. 15tl ye satan da var. Biraz nette arastirdim ama fiyat ile ilgili bir sey bulamadim. Saticilarin bitkilerin de boy yazmadigindan tereddut'te kaldim.
Bir de apisto turleri fiyatlar masallahi var. Guney amerikan havzasindan disari pek cikmadan farkli canlilar alabilirim.
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
[QUOTE=erdemoguz]Akvaryum ölçüleri nelerdir ? 4 çift apistogramma pek rahat durmazlar. [:)][/QUOTE]
120x50x55h 4 olmazsa 3 olur. 😃 bugun biraz orange ve red cacadu izledim. Fiyat kafama takildi. Cift cacadu 110tl yaziyordu.
[QUOTE=erdemoguz]Akvaryum ölçüleri nelerdir ? 4 çift apistogramma pek rahat durmazlar. [:)][/QUOTE]
120x50x55h 4 olmazsa 3 olur. 😃 bugun biraz orange ve red cacadu izledim. Fiyat kafama takildi. Cift cacadu 110tl yaziyordu.
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
KULLANICILAR
- 49 Online Kullanıcı, 27 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
urzais,
MDForensic,
Redko,
kasim12,
HT_Halil,
yeekim,
Hoppala,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
MK_71,
cheavy,
Flytheshrimp,
plutarkhos,
orhanerenuncu,
SinanBulut,
egemenc,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
