ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
booker17100
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Mayıs 2008 22:48
Son Ziyaret:
29 Aralık 2008 19:04
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet ASLAN
Doğum Tarihi:
05 Şubat 1975
Yaş:
51
İl:
Çanakkale
Meslek:
Operasyon Memuru
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet ASLAN
250 Lt Yapım Aşamasında
250 Lt Yapım Aşamasında
SON 10 MESAJI
Atman F 101 İç Filitre
Selamlar,
Aynı filtre bende de var. Linkten bakabilirsiniz.
Sağlıklı balıklar dilerim.
http://www.akvaryum.com/Forum/100_x_50_x_50_akvaryuma_basladim_k182230.asp?PN=2
Saygılarımla,
Selamlar,
Aynı filtre bende de var. Linkten bakabilirsiniz.
Sağlıklı balıklar dilerim.
http://www.akvaryum.com/Forum/100_x_50_x_50_akvaryuma_basladim_k182230.asp?PN=2
Saygılarımla,
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Herkese merhaba,
Bugün de sizlere yapmakta olduğum akvaryuma yerleşecek olan kuzularımı tanıtayım dedim.
Eğer yanlış saymadıysam 22 Zebra Chiclid + 4 Albino + 1 Vatos... Şu an ki akvaryum ölçüleri ise 41x28x28. Kulenin içinde olan ise Rapunzel. 
Vee işte akvaryumun asıl sahipleri;



Son zamanlarda kimse cevap yazmadığı için bende akvaryumu su ile doldurdum. Tahminime göre 6 avuç kaya tuzu koydum suyuna ve yaklaşık 4 gündür de bu vaziyette bekletiyorum. Tabi herhangi aksilik olursa diye akvaryumu balkona yerleştirdim.


Eleştirileriniz, cevaplarınızı veya tavsiyelerinizi bekliyorum.
Saygılarımla,
booker17100 2008-06-02 10:20:48
Herkese merhaba,
Bugün de sizlere yapmakta olduğum akvaryuma yerleşecek olan kuzularımı tanıtayım dedim.
Eğer yanlış saymadıysam 22 Zebra Chiclid + 4 Albino + 1 Vatos... Şu an ki akvaryum ölçüleri ise 41x28x28. Kulenin içinde olan ise Rapunzel. 
Vee işte akvaryumun asıl sahipleri;



Son zamanlarda kimse cevap yazmadığı için bende akvaryumu su ile doldurdum. Tahminime göre 6 avuç kaya tuzu koydum suyuna ve yaklaşık 4 gündür de bu vaziyette bekletiyorum. Tabi herhangi aksilik olursa diye akvaryumu balkona yerleştirdim.


Eleştirileriniz, cevaplarınızı veya tavsiyelerinizi bekliyorum.
Saygılarımla,
nasıl sump yapabilirim
Merhabalar,
Bu konuyu forumda hiç arattınız mı ? Bir çok örnek bulacağınıza eminim.
Sağlıklı balıklar,
Saygılarımla,
Merhabalar,
Bu konuyu forumda hiç arattınız mı ? Bir çok örnek bulacağınıza eminim.
Sağlıklı balıklar,
Saygılarımla,
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Herkese Selamlar,
Bugün akvaryuma ilk suyunu doldurup deneme yapmak istiyorum, eğer olursa da bir müddet suyu içinde tutmak. Forumda okuduğum kadarıyla akvaryumun ilk suyu tuzlu oluyor. Acaba kaç litreye ne kadat tuz koymam lazım? Ya da normal tuz mu veya başka tarz bi tuz mu kullanılıyor ?
Bilgisi olanlar yardımcı olursa çok makbule geçer.
Saygılarımla,
Herkese Selamlar,
Bugün akvaryuma ilk suyunu doldurup deneme yapmak istiyorum, eğer olursa da bir müddet suyu içinde tutmak. Forumda okuduğum kadarıyla akvaryumun ilk suyu tuzlu oluyor. Acaba kaç litreye ne kadat tuz koymam lazım? Ya da normal tuz mu veya başka tarz bi tuz mu kullanılıyor ?
Bilgisi olanlar yardımcı olursa çok makbule geçer.
Saygılarımla,
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Yusuf Bey,
Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Daha kapağa kadar çok yolum olduğunu düşünüyorum ama önerinizi aklımda tutacağım. Daha anlamadığım çok terimler ve işlmelr var. Şimdilerde evdeki küçük akvaryumun suyunu temizlemeyi kafama taktım bunun için küçükte olsa bir dış filtre denemesi yapacağım.
Göksel Bey size de teşekkür ederim.
Sağlıklı balıklar...
Saygılarımla,
Yusuf Bey,
Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Daha kapağa kadar çok yolum olduğunu düşünüyorum ama önerinizi aklımda tutacağım. Daha anlamadığım çok terimler ve işlmelr var. Şimdilerde evdeki küçük akvaryumun suyunu temizlemeyi kafama taktım bunun için küçükte olsa bir dış filtre denemesi yapacağım.
Göksel Bey size de teşekkür ederim.
Sağlıklı balıklar...
Saygılarımla,
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Mehmet Ali bey,
Daha kapak konusunda karar veremedim. Ahşap mı yoksa şu reklamcıların kullandığı plastikten mi yapayım diye ? Ama emin olduğu tek konu köşebentlerle aynı ahşap desen de olacağı.. Acaba sizin elinizdeki kapaklardan bir iki resim eklerseniz fikir vermesi açısından sevinirim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
Mehmet Ali bey,
Daha kapak konusunda karar veremedim. Ahşap mı yoksa şu reklamcıların kullandığı plastikten mi yapayım diye ? Ama emin olduğu tek konu köşebentlerle aynı ahşap desen de olacağı.. Acaba sizin elinizdeki kapaklardan bir iki resim eklerseniz fikir vermesi açısından sevinirim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Mehmet Ali Bey,
Bende aynen dediğiniz gibi köşebentleri silikon ile iyice yapıştırdım. Merak etmeyin gayet sağlam oldu. Filtre konusunda ise tecrübelerinize dayanarak bende araştırdım ve eheim classic 2213 almayı düşünüyorum, 250 ltlik akvaryum için en ideali o sanırım. Siz ne dersiniz ?
Yusuf Bey,
Cevabınız ve öneriniz için teşekkür ederim ama üstten kuşak başından beri kafamda olmayan birşey. Özellikle olmamasını istedim, inşallah 1-2 gün sonra ilk suyunu doldurunca test edeceğim. Sitede okuduğum kadarıyla ilk su tuzlu su olması gerekiyor. Acaba lt başına nasıl bi tuz ve ne kadar koymam gerekir. Engin bilgilerinizden yararlanırsam sevinirim.
Göksel Bey,
Size de teşekkür ederim, ancak en başında dediğim gibi akvaryumculuğun daha en başındayım ve bu herşeyiyle tam bir tecrübe olacak. Onun için sizler gibi bu konuda tecrübeli kişilerin fikirlerine her zaman açığım. Mehmet Ali beye de yazdığım gibi eheim 2213 düşünüyorum. Sitedeki yorumlar çok olumlu. Sizin tavsiyeniz nedir ?
Şükrü Bey,
Umarım sizinde bir akvaryumunuz olur en kısa zamanda. Gerçi ben daha tecrübeli değilim ama bende sizin gibi çok duydum 100x50x50 biraz dikdörtgen gibi görüneceğinden... Ancak ben bu akvaryuma başlarken içine arkafon da yapmayı planladığım için özellikle yükseklikle genişlik aynı oldu. Şöyle anlatayım benim bu sitede gördüğüm hep standart ölçülerde akvaryumu yapıp sonra içine fon koyuyorlar ve daha başından yaptıkları ölçülerden kaybediyorlar. Aslında benim gerçek ölçülerim 100x40x50 olacaktı. Yani şu an 10 cm e kadar arkasına fon yapıştırdığımda, yine balıklarım için tam istediğim ölçüde kullanım alanı kalıyor. Bilmem anlatabildi mi ?
Bu arada elimdeki balıklar amerikan zebra chiclid ve albino. Büyüklerim sakın bana kızmasınlar ama 40x20x30 ölçülerindeki minik akvaryumda tam 110 adettiler. (Tabi hepsi ufaktı anne baba hariç). Büyüdükçe yer darlığından 55 tanesini vermek durumunda kaldık. Yerine 10 tane albino aldık. Daha sonra bi 10-15 tane daha verdik sanırım. Şimdi saymadım ama 30 civarında var ve büyüdüler. Aslında balıklara annem bakıyor ve ben balık sevmezdim. Ancak 3 ay gibi bir süre evde yalnız kalınca mecburen bakmak durumunda kaldım ve 3 ayda hiç balık öldürmedim.
Şimdilerde bende seviyorum kerataları. Onların daha rahat etmeleri içinde bu projeye başladım. İnşallah sizlerinde yardımları ve bilgileriyle bu proje hayata geçecektir.
Biraz uzun oldu ama umarım sakıncası yoktur. Hepinize tekrar teşekkür eder, sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
Mehmet Ali Bey,
Bende aynen dediğiniz gibi köşebentleri silikon ile iyice yapıştırdım. Merak etmeyin gayet sağlam oldu. Filtre konusunda ise tecrübelerinize dayanarak bende araştırdım ve eheim classic 2213 almayı düşünüyorum, 250 ltlik akvaryum için en ideali o sanırım. Siz ne dersiniz ?
Yusuf Bey,
Cevabınız ve öneriniz için teşekkür ederim ama üstten kuşak başından beri kafamda olmayan birşey. Özellikle olmamasını istedim, inşallah 1-2 gün sonra ilk suyunu doldurunca test edeceğim. Sitede okuduğum kadarıyla ilk su tuzlu su olması gerekiyor. Acaba lt başına nasıl bi tuz ve ne kadar koymam gerekir. Engin bilgilerinizden yararlanırsam sevinirim.
Göksel Bey,
Size de teşekkür ederim, ancak en başında dediğim gibi akvaryumculuğun daha en başındayım ve bu herşeyiyle tam bir tecrübe olacak. Onun için sizler gibi bu konuda tecrübeli kişilerin fikirlerine her zaman açığım. Mehmet Ali beye de yazdığım gibi eheim 2213 düşünüyorum. Sitedeki yorumlar çok olumlu. Sizin tavsiyeniz nedir ?
Şükrü Bey,
Umarım sizinde bir akvaryumunuz olur en kısa zamanda. Gerçi ben daha tecrübeli değilim ama bende sizin gibi çok duydum 100x50x50 biraz dikdörtgen gibi görüneceğinden... Ancak ben bu akvaryuma başlarken içine arkafon da yapmayı planladığım için özellikle yükseklikle genişlik aynı oldu. Şöyle anlatayım benim bu sitede gördüğüm hep standart ölçülerde akvaryumu yapıp sonra içine fon koyuyorlar ve daha başından yaptıkları ölçülerden kaybediyorlar. Aslında benim gerçek ölçülerim 100x40x50 olacaktı. Yani şu an 10 cm e kadar arkasına fon yapıştırdığımda, yine balıklarım için tam istediğim ölçüde kullanım alanı kalıyor. Bilmem anlatabildi mi ?
Bu arada elimdeki balıklar amerikan zebra chiclid ve albino. Büyüklerim sakın bana kızmasınlar ama 40x20x30 ölçülerindeki minik akvaryumda tam 110 adettiler. (Tabi hepsi ufaktı anne baba hariç). Büyüdükçe yer darlığından 55 tanesini vermek durumunda kaldık. Yerine 10 tane albino aldık. Daha sonra bi 10-15 tane daha verdik sanırım. Şimdi saymadım ama 30 civarında var ve büyüdüler. Aslında balıklara annem bakıyor ve ben balık sevmezdim. Ancak 3 ay gibi bir süre evde yalnız kalınca mecburen bakmak durumunda kaldım ve 3 ayda hiç balık öldürmedim.
Şimdilerde bende seviyorum kerataları. Onların daha rahat etmeleri içinde bu projeye başladım. İnşallah sizlerinde yardımları ve bilgileriyle bu proje hayata geçecektir.Biraz uzun oldu ama umarım sakıncası yoktur. Hepinize tekrar teşekkür eder, sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Musa bey selamlar,
Doğru olabilir dediğiniz ancak sizin akvaryumdaki camlar da temperli mi ?
Normal camların fiyatı biraz daha uygundur. Sonuçta bu benim ilk denemem bu sitede okuduklarımı pratiğe dökmeye çalışıyorum. Bu arada site yöneticilerine de çok teşekkür ederim.
Şu sıralar arka fon yapımına başlamayı düşünüyorum ancak filtreleme olayı kafama çok takılıyor. Sizin görüşünüz veya tavsiyeniz nedir ? İç filtremi yoksa dış filtremi kullanmalıyım? Çünkü arka fonumu ona göre tasarlamam gerekecek. Camlar temperli olduğu için bildiğiniz gibi kesmek mümkün değil. Dün akşam sitede overflow şeklinde sump a benzer bir sistem gördüm. Aklıma o biraz yattı gibi.
Sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
Musa bey selamlar,
Doğru olabilir dediğiniz ancak sizin akvaryumdaki camlar da temperli mi ?
Normal camların fiyatı biraz daha uygundur. Sonuçta bu benim ilk denemem bu sitede okuduklarımı pratiğe dökmeye çalışıyorum. Bu arada site yöneticilerine de çok teşekkür ederim.
Şu sıralar arka fon yapımına başlamayı düşünüyorum ancak filtreleme olayı kafama çok takılıyor. Sizin görüşünüz veya tavsiyeniz nedir ? İç filtremi yoksa dış filtremi kullanmalıyım? Çünkü arka fonumu ona göre tasarlamam gerekecek. Camlar temperli olduğu için bildiğiniz gibi kesmek mümkün değil. Dün akşam sitede overflow şeklinde sump a benzer bir sistem gördüm. Aklıma o biraz yattı gibi.
Sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Rıza Bey selamlar,
Kusura bakmayın biraz geç cevap yazdım ama malum iş güçten fırsat buldukça bakabiliyorum. Maliyetini hiç hesaplamadım ama verdiklerimi toplarsak Camlar 8mm temperli arkadaşım aracılığıyla aldım 75 YTL, Köşebentler 25 YTL, 1 Ad akvaryum silikonu 7 YTL, Dıştan köşebent yapıştırmak için şeffaf silikon 3 YTL, camcıdan fazla parçalardan kestirdiğim 10 mm kayıt camları için 3 YTL ödedim. Toplam 114 YTL. Pahalıya mı ucuza mı geldi inanın piyasayı bilmediğim için karar veremiyorum. Ama akvaryumcuda sorduğum bundan daha küçüktü ve 300 YTL istemişti, ben o fiyatı baz alarak gidiyorum hala kârdayım galiba.



Herkese sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
Rıza Bey selamlar,
Kusura bakmayın biraz geç cevap yazdım ama malum iş güçten fırsat buldukça bakabiliyorum. Maliyetini hiç hesaplamadım ama verdiklerimi toplarsak Camlar 8mm temperli arkadaşım aracılığıyla aldım 75 YTL, Köşebentler 25 YTL, 1 Ad akvaryum silikonu 7 YTL, Dıştan köşebent yapıştırmak için şeffaf silikon 3 YTL, camcıdan fazla parçalardan kestirdiğim 10 mm kayıt camları için 3 YTL ödedim. Toplam 114 YTL. Pahalıya mı ucuza mı geldi inanın piyasayı bilmediğim için karar veremiyorum. Ama akvaryumcuda sorduğum bundan daha küçüktü ve 300 YTL istemişti, ben o fiyatı baz alarak gidiyorum hala kârdayım galiba.




Herkese sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Adem Bey önerileriniz için teşekkür ederim.
Köşebent konusunda bende sizinle hem fikirim. Zaten olayın estetik yönü de hoş olmalı bence, benim asıl sormak istediğim köşebentleri kaynak mı yoksa perçin mi birbirine nasıl tuturmam gerektiği konusunda ? Fotoğraf çekerken fikir alışverişinde bulunmak için alelacele camların üstüne koyup çektim. Daha birşey yapmış değilim. Köşebentlerin bir tarafı diğerine göre uzun dediğiniz gibi eğer eşit uzunlukta kenarlara sahip aynı desende bulursam tabi ki onu tercih ederim. Resimlerde görünüyordur daha taşan silikonları bile almadım, bugün 4 ncü gün iyice kurumasını bekliyorum. Sonra tabi ki gerekli temzilikleri yapacağım.
Tekrar teşekkür ederim, saygılar.
Ahmet ASLAN
Adem Bey önerileriniz için teşekkür ederim.
Köşebent konusunda bende sizinle hem fikirim. Zaten olayın estetik yönü de hoş olmalı bence, benim asıl sormak istediğim köşebentleri kaynak mı yoksa perçin mi birbirine nasıl tuturmam gerektiği konusunda ? Fotoğraf çekerken fikir alışverişinde bulunmak için alelacele camların üstüne koyup çektim. Daha birşey yapmış değilim. Köşebentlerin bir tarafı diğerine göre uzun dediğiniz gibi eğer eşit uzunlukta kenarlara sahip aynı desende bulursam tabi ki onu tercih ederim. Resimlerde görünüyordur daha taşan silikonları bile almadım, bugün 4 ncü gün iyice kurumasını bekliyorum. Sonra tabi ki gerekli temzilikleri yapacağım.
Tekrar teşekkür ederim, saygılar.
Ahmet ASLAN
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
Kınayu,
EKAR,
oktay42,
Koksal Gurkan,
gattar5050,
HaydarGul,
fffurkan9,
Ozzgurr,
MiSoSiKiaN,
kocoglu,
yokte,
888starz_fvor,
Eldurmaz,
Niler,
0rnn,
altuntasseref,
AquaShirmp,
sina cen,
MuratOzdemir,
Aquarist101,
Tortuga7,
Kuduoglu,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
Cyber_Scout,
m170,
omerkaya40,
alecozan,
ali özer,
yeekim,
hatesli,
Oquanus,
Ozzgur,
ternapi,
Arch.Hüseyin,
Stoke,
jezey,
İnci Kefali,
Çağatay Tozak,
servet,
artgy,
şansal,
ballantines,
Hoppala,
blackwolf06,
joko29,
GhostKoi,
Gökdeniz Kale,
gyunda,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
