ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
The Ozz
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
289
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Eylül 2007 18:18
Son Ziyaret:
27 Mart 2018 16:24
Toplam Mesaj:
241 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özgür Arıcan
Doğum Tarihi:
15 Temmuz 1982
Yaş:
43
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ÖZGÜR ARICAN
[URL]http://www.ozgurarican.com[/URL]
SON 10 MESAJI
Yosun Önlemek İçin Öneri Bekliyorum
[QUOTE=Emrebey5454]Bitkili akvaryumumda çok fazla geyik boynuzu yosunu var dış filtre kullanmıyorum en yakın vakitte kullanicamöğrenci olduğum için bana bu yosunu dış filtre alana kadar önleyecek canlı öneriniz varmi 2vatoz var akvaryumda 18karides var başka yosunu engellemek için hangi canlıyı sokmaliyim akvaryumum 90*40*50masalı yardım lütfen [:/][/QUOTE]
Merhaba.
Hiç bir canlı yosunu önlemez. Sadece bazı canlılar tankınızdaki az miktarda yosunu besin olarak tüketir. Yosun artık problem haline geldiyse canlıyı boşverin yosunun sebebini ortadan kaldırmaya calışın.
Dış filtreniz yoksa benim size tavsiyem HAmburg filtre kullanmanız. Hem dış filtreden daha etkili (biyolojik filtrasyon açısından) hem de ucuz. bütçesi kısıtlı olanlar için bence ilk tercih hamburg sünger filtre olmalı.
Yosunsuz bir tankın şifresi bol co2 bol gübre ve yeteri kadar ışık.
[QUOTE=Emrebey5454]Bitkili akvaryumumda çok fazla geyik boynuzu yosunu var dış filtre kullanmıyorum en yakın vakitte kullanicamöğrenci olduğum için bana bu yosunu dış filtre alana kadar önleyecek canlı öneriniz varmi 2vatoz var akvaryumda 18karides var başka yosunu engellemek için hangi canlıyı sokmaliyim akvaryumum 90*40*50masalı yardım lütfen [:/][/QUOTE]
Merhaba.
Hiç bir canlı yosunu önlemez. Sadece bazı canlılar tankınızdaki az miktarda yosunu besin olarak tüketir. Yosun artık problem haline geldiyse canlıyı boşverin yosunun sebebini ortadan kaldırmaya calışın.
Dış filtreniz yoksa benim size tavsiyem HAmburg filtre kullanmanız. Hem dış filtreden daha etkili (biyolojik filtrasyon açısından) hem de ucuz. bütçesi kısıtlı olanlar için bence ilk tercih hamburg sünger filtre olmalı.
Yosunsuz bir tankın şifresi bol co2 bol gübre ve yeteri kadar ışık.
300 Lt İçin Estimative Index Metodu Uygulaması
[QUOTE=cwcartel]Magnezyum nitrat potasyum fosfat potasyum sulfat[/QUOTE]
Merhaba benzer hacimde tankım var. İlk başlarda gram hesabı yapıyordum şuan haftada 4-5 kez 1 çay kaşığı magnezyum nitrat, 1 çay kaşığı potasyum sülfat ve yarım çay kaşığı potasyum fosfat kuru dozlama yapıyorum. Dengeyi bu şekilde oturttum. Benzer hacim olsa bile her tankın ihtiyacı farklıdır . Bitki yoğunluğu, su değişiminde kullanılan suyun içeriği v.s. O yüzden siz de zamanla doğru dozlamayı tutturursunuz. Gübreleme konusunda mutlak doğru yoktur malesef.
[QUOTE=cwcartel]Magnezyum nitrat potasyum fosfat potasyum sulfat[/QUOTE]
Merhaba benzer hacimde tankım var. İlk başlarda gram hesabı yapıyordum şuan haftada 4-5 kez 1 çay kaşığı magnezyum nitrat, 1 çay kaşığı potasyum sülfat ve yarım çay kaşığı potasyum fosfat kuru dozlama yapıyorum. Dengeyi bu şekilde oturttum. Benzer hacim olsa bile her tankın ihtiyacı farklıdır . Bitki yoğunluğu, su değişiminde kullanılan suyun içeriği v.s. O yüzden siz de zamanla doğru dozlamayı tutturursunuz. Gübreleme konusunda mutlak doğru yoktur malesef.
Balıklarım Akvaryumdan Neden Atlıyor
[QUOTE=Oguzzhan]
Aydinlatma icin T8 10w tek florasanli armatur ve 7w led lamba taktim ustten hocam fazlami
Yok hocam dogru o miktarda ekledim . En kisa surede sayiyi azaltacam buhar cami icinde buyuk bi asetat kagidi ile akvaryumun ustunu orttum. Herkese tavsiyesi ve ilgisi icin tesekkur ederim [:)][/QUOTE]
Normalde fazla değil ama adaptasyon sürecinde loş ışık daha iyi gelecektir.
Sayı 45 ise bu durumda bir numaralı şüpeli oturmamış akvaryumda sistemin kaldıracağından fazla balık yükü nedeniyle amonyak patlamasıdır. Dışarı atlamasalar bile bir süre sonra ölümler kaçınılmazdır. Balık sayısını azaltana kadar geçici çözüm olarak su değişimini sıklaştırabilirsiniz. Ama kesin çözüm akvaryum hacmine uygun miktarda canlı beslemek.
[QUOTE=Oguzzhan]
Aydinlatma icin T8 10w tek florasanli armatur ve 7w led lamba taktim ustten hocam fazlami
Yok hocam dogru o miktarda ekledim . En kisa surede sayiyi azaltacam buhar cami icinde buyuk bi asetat kagidi ile akvaryumun ustunu orttum. Herkese tavsiyesi ve ilgisi icin tesekkur ederim [:)][/QUOTE]
Normalde fazla değil ama adaptasyon sürecinde loş ışık daha iyi gelecektir.
Sayı 45 ise bu durumda bir numaralı şüpeli oturmamış akvaryumda sistemin kaldıracağından fazla balık yükü nedeniyle amonyak patlamasıdır. Dışarı atlamasalar bile bir süre sonra ölümler kaçınılmazdır. Balık sayısını azaltana kadar geçici çözüm olarak su değişimini sıklaştırabilirsiniz. Ama kesin çözüm akvaryum hacmine uygun miktarda canlı beslemek.
Alper Aşkan Fotoğrafları
Papağan fotoğrafındaki detaylar harika. Hangi telefoto ile çekildi?
Papağan fotoğrafındaki detaylar harika. Hangi telefoto ile çekildi?
Özgür Arıcan Portfolyo (hobi Dışı)
OttoCat çalışıyor. Sardalya kadar oldu mübarek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/34115/210220172211511.jpg[/IMG]
OttoCat çalışıyor. Sardalya kadar oldu mübarek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/34115/210220172211511.jpg[/IMG]
Limnophila Sessifloranın Muhteşem Renk Değişimi
Hocam yanlış anlamayında sizin fotoğraflarınızdaki renk yoğunluğu bana hiç normal gelmiyor. Mesela son paylaştığınız macranda j.red fotoğrafında arka fonunuz turuncuya çalıyor. Gerçekten arkafonunuz bu renktemi? Özetle şöyle sorayım fotoğrafları makinadan çıktığı hali ilemi paylaşıyorsunuz yoksa farklı programlarla müdahale oluyormu?
Yanlış anlamayın suçlayıcı bir tavırla değil meraktan soruyorum. Bukadar doygun ve sıcak renk veren makina lens kombinasyonunu merak ettim.
Hocam yanlış anlamayında sizin fotoğraflarınızdaki renk yoğunluğu bana hiç normal gelmiyor. Mesela son paylaştığınız macranda j.red fotoğrafında arka fonunuz turuncuya çalıyor. Gerçekten arkafonunuz bu renktemi? Özetle şöyle sorayım fotoğrafları makinadan çıktığı hali ilemi paylaşıyorsunuz yoksa farklı programlarla müdahale oluyormu?
Yanlış anlamayın suçlayıcı bir tavırla değil meraktan soruyorum. Bukadar doygun ve sıcak renk veren makina lens kombinasyonunu merak ettim.
Doğadan
[QUOTE=fatihsahin]
Benim konumda ki fotograflardan bahsediyorsaniz bazisi telefon ile cekildi. Bazisi nikon d60 ile otomatik modda.
Bu son cektigimi tankin icine beyaz levha koyup beyaz ayari yaparak ve tripod ile uzun pozda cektim. Gercegine cok yakin gorunuyor. Makine ayarindan ve kirpmadan baska bir oynama yok.
Cuba, tas kaya ve lilly pipeden gina geldi, katiliyorum. [/QUOTE]
benim kafada birini gördüğüme sevindim. Vallaha bende sıkıldım cuba tas kaya görmekten. Şöyle orman gibi gür ve sık sağlıklı bitkiler negüzel dolduruyor tankı. Maşallah diyelim.
Arka plandaki bitkiler sıkı bir budamayla daha kompakt hale gelirse on numara olur bence.
Fotoğraf konusuna gelirsek son fotoda renkler gayet yerinde. Arka fonun maviliğinden anlaşılıyor zaten renklerin dijital müdahale ile patlatılmadığı. Gerçi dslr ile cep telefonu arasında doğru renkleri verme açısından dağlar kadar fark var ama bence bu dslrnin değil cep telefonlarının suçu. Yani dslr doğru pozlanırsa renkleri gerçeğe daha yakın veriyor. Hele birde tripod ile uzun pozlama yapılırsa gelsin detaylar. Dslr ile çekilen fotoda bitkilerin daha canlı görünmesi tamamen işlemcinin gücüne ve detayları daha fazla vermesine bağlı. Yani gerçekte gözümüzle gördüğümüze en yalın sonuç diyelim fazlası değil. Fazlası için ps vesaire devreye giriyor[:)]
[QUOTE=fatihsahin]
Benim konumda ki fotograflardan bahsediyorsaniz bazisi telefon ile cekildi. Bazisi nikon d60 ile otomatik modda.
Bu son cektigimi tankin icine beyaz levha koyup beyaz ayari yaparak ve tripod ile uzun pozda cektim. Gercegine cok yakin gorunuyor. Makine ayarindan ve kirpmadan baska bir oynama yok.
Cuba, tas kaya ve lilly pipeden gina geldi, katiliyorum. [/QUOTE]
benim kafada birini gördüğüme sevindim. Vallaha bende sıkıldım cuba tas kaya görmekten. Şöyle orman gibi gür ve sık sağlıklı bitkiler negüzel dolduruyor tankı. Maşallah diyelim.
Arka plandaki bitkiler sıkı bir budamayla daha kompakt hale gelirse on numara olur bence.
Fotoğraf konusuna gelirsek son fotoda renkler gayet yerinde. Arka fonun maviliğinden anlaşılıyor zaten renklerin dijital müdahale ile patlatılmadığı. Gerçi dslr ile cep telefonu arasında doğru renkleri verme açısından dağlar kadar fark var ama bence bu dslrnin değil cep telefonlarının suçu. Yani dslr doğru pozlanırsa renkleri gerçeğe daha yakın veriyor. Hele birde tripod ile uzun pozlama yapılırsa gelsin detaylar. Dslr ile çekilen fotoda bitkilerin daha canlı görünmesi tamamen işlemcinin gücüne ve detayları daha fazla vermesine bağlı. Yani gerçekte gözümüzle gördüğümüze en yalın sonuç diyelim fazlası değil. Fazlası için ps vesaire devreye giriyor[:)]
100 Cm Bitkili High-tech Akvaryumum
[QUOTE=Cnk]
Merhabalar. Öncelikle mesajınız için teşekkürler.
1-) Araştırıp okuduğum bazı forumlarda İç filtreyi akvaryum içinde sirkulasyon-hafif akıntı ve dış filtreye yardımcı temizleyici olarak taktım. Bitkilide gerekmiyor mu?
[K]Sirkülasyon için ise ok. Co2 çıkışını tam altına getirerek co2 kabarcıkların çözünmesinede yardımcı olursunuz.[/K]
2-) Yine araştırıp okuduğum kadarını söylüyorum. Haftada 1 dip çekimi yapılması suyun oturması ve bitkilerin beslenmesi açısından daha yararlı olacağından dolayı yapıyorum. Yani en azından dediğim gibi o şekilde okudum [:)]
[K]dip çekimi ile bitki beslenmesi arasında nasıl bir bağlantı var bilmiyorum. Genel kanı bitkili tanklarda dip çekiminin gereksiz olduğu yönünde. Sağlam bir kaynaksa paylaşın lütfen okuyup öğrenelim.[/K]
3-) Low-Tech Akvaryumla başlayıp tecrübe kazandıkça ileride High_Tech'e geçmek istememden kaynaklı. Yani masraf yapmışken 1 kere yapayım hesabı.
[K]6*39 watt aydınlatma ile zaten high tech olmuş. Altyapıyı baştan kurmak mantıklı ama low tech devam edecekseniz t5lerin yarısını şimdilik kullanmayın derim. Bu şartlarda fazla ışık size sadece yosun olarak geri döner.[/K]
4-) İleride "evet" tüplü sistem kurmayı düşünüyorum.
[K]Yukarıdaki aydınlatma ile yani high tech devam edecekseniz tüplü co2 ve npk, micro element, demir gübrelemesi şart. Bütce müsaitse dıy ile hiç uğraşmayın derim.[/K]
Teşekkürler.
[/QUOTE][QUOTE=Cnk]
Merhabalar. Öncelikle mesajınız için teşekkürler.
1-) Araştırıp okuduğum bazı forumlarda İç filtreyi akvaryum içinde sirkulasyon-hafif akıntı ve dış filtreye yardımcı temizleyici olarak taktım. Bitkilide gerekmiyor mu?
2-) Yine araştırıp okuduğum kadarını söylüyorum. Haftada 1 dip çekimi yapılması suyun oturması ve bitkilerin beslenmesi açısından daha yararlı olacağından dolayı yapıyorum. Yani en azından dediğim gibi o şekilde okudum [:)]
3-) Low-Tech Akvaryumla başlayıp tecrübe kazandıkça ileride High_Tech'e geçmek istememden kaynaklı. Yani masraf yapmışken 1 kere yapayım hesabı.
4-) İleride "evet" tüplü sistem kurmayı düşünüyorum.
Teşekkürler.
[/QUOTE]
[QUOTE=Cnk]
Merhabalar. Öncelikle mesajınız için teşekkürler.
1-) Araştırıp okuduğum bazı forumlarda İç filtreyi akvaryum içinde sirkulasyon-hafif akıntı ve dış filtreye yardımcı temizleyici olarak taktım. Bitkilide gerekmiyor mu?
[K]Sirkülasyon için ise ok. Co2 çıkışını tam altına getirerek co2 kabarcıkların çözünmesinede yardımcı olursunuz.[/K]
2-) Yine araştırıp okuduğum kadarını söylüyorum. Haftada 1 dip çekimi yapılması suyun oturması ve bitkilerin beslenmesi açısından daha yararlı olacağından dolayı yapıyorum. Yani en azından dediğim gibi o şekilde okudum [:)]
[K]dip çekimi ile bitki beslenmesi arasında nasıl bir bağlantı var bilmiyorum. Genel kanı bitkili tanklarda dip çekiminin gereksiz olduğu yönünde. Sağlam bir kaynaksa paylaşın lütfen okuyup öğrenelim.[/K]
3-) Low-Tech Akvaryumla başlayıp tecrübe kazandıkça ileride High_Tech'e geçmek istememden kaynaklı. Yani masraf yapmışken 1 kere yapayım hesabı.
[K]6*39 watt aydınlatma ile zaten high tech olmuş. Altyapıyı baştan kurmak mantıklı ama low tech devam edecekseniz t5lerin yarısını şimdilik kullanmayın derim. Bu şartlarda fazla ışık size sadece yosun olarak geri döner.[/K]
4-) İleride "evet" tüplü sistem kurmayı düşünüyorum.
[K]Yukarıdaki aydınlatma ile yani high tech devam edecekseniz tüplü co2 ve npk, micro element, demir gübrelemesi şart. Bütce müsaitse dıy ile hiç uğraşmayın derim.[/K]
Teşekkürler.
[/QUOTE][QUOTE=Cnk]
Merhabalar. Öncelikle mesajınız için teşekkürler.
1-) Araştırıp okuduğum bazı forumlarda İç filtreyi akvaryum içinde sirkulasyon-hafif akıntı ve dış filtreye yardımcı temizleyici olarak taktım. Bitkilide gerekmiyor mu?
2-) Yine araştırıp okuduğum kadarını söylüyorum. Haftada 1 dip çekimi yapılması suyun oturması ve bitkilerin beslenmesi açısından daha yararlı olacağından dolayı yapıyorum. Yani en azından dediğim gibi o şekilde okudum [:)]
3-) Low-Tech Akvaryumla başlayıp tecrübe kazandıkça ileride High_Tech'e geçmek istememden kaynaklı. Yani masraf yapmışken 1 kere yapayım hesabı.
4-) İleride "evet" tüplü sistem kurmayı düşünüyorum.
Teşekkürler.
[/QUOTE]
Balıklarım Akvaryumdan Neden Atlıyor
Fotoğraftanmıdır bilmiyorum ama aydınlatma baya fazla gibi geldi bana. Aşırı aydınlatmada stres faktörü olabilir.
Fotoğraftanmıdır bilmiyorum ama aydınlatma baya fazla gibi geldi bana. Aşırı aydınlatmada stres faktörü olabilir.
Başladık 18.02.2017
[QUOTE=burakia]
2 hafta bekleyip gübreye öyle başlamayı düşünüyorum. Efes tüp arıyorum muhtemelen önümüzdeki ay en geç sistemi kurmuş olacağım. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim [/QUOTE]
rica ederim. Camlarda yeşil spot şeklinde, yaprak uçlarında siyah/ koyu kahve oluşumlar,eski yapraklarda delinme yırtılma görürseniz 2 haftayı beklemeden npk başlayabilirsiniz. Diatom oluşması muhtemel. Düzenli co2 verinceye kadar oluşacak yosun problemlerinde öncelikle su değişimini sıklaştırmanızı ve aydınlatmayı bir miktar azaltmanızı tavsiye ederim.
[QUOTE=burakia]
2 hafta bekleyip gübreye öyle başlamayı düşünüyorum. Efes tüp arıyorum muhtemelen önümüzdeki ay en geç sistemi kurmuş olacağım. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim [/QUOTE]
rica ederim. Camlarda yeşil spot şeklinde, yaprak uçlarında siyah/ koyu kahve oluşumlar,eski yapraklarda delinme yırtılma görürseniz 2 haftayı beklemeden npk başlayabilirsiniz. Diatom oluşması muhtemel. Düzenli co2 verinceye kadar oluşacak yosun problemlerinde öncelikle su değişimini sıklaştırmanızı ve aydınlatmayı bir miktar azaltmanızı tavsiye ederim.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 22:07
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 58 Üye
Online Kullanıcılar
Kınayu,
bysmokin,
sina cen,
MelihB,
MehmetEgemen,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
m170,
Ancalagon,
BilalM.,
0rnn,
IgorVladimir,
Can78,
OKIRATLI,
Koksal Gurkan,
Lilam,
G_can,
yeekim,
Jeveux,
Sungurr,
GokKurt,
DigitalPen,
osmandbnl,
1win_oter,
1win_mest,
oguzozt,
mostbet_ykPr,
ternapi,
Yusufankarali,
Ibrahimkahraman,
Hidro Dinamik,
reprise,
MK_71,
Riblja Corba,
Rhymestein,
Burak PEKDEMİR,
nurtensultan,
Mfk22,
Tata,
mcakir17,
syerli,
dremreavsar,
kazbek1,
ArdaCelik,
mareq,
Behzad,
Akrattin,
sedatkaryurek,
Baris124,
sorceres,
Cyber_Scout,
emrahdm,
EmiirKaan,
Ramses06,
twinsoul,
tuncaysargin,
mustafa191,
Tuby,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
