ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
feritakan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Temmuz 2025 16:00
Son Ziyaret:
20 Ekim 2025 14:36
Toplam Mesaj:
6 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ferit akan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Gaziantep
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ferit akan
SON 6 MESAJI
325lt+325lt Yeni Başladım Akvaryum Kurulumu Destek
Hocam merhabalar tekrardan akvaryumu kurdum sayılır .
Balık olarak Endler Lepistes veya dediğiniz balığı alacam.
Ama şöyle bir sorunum var sump debi ayarini tutturamiyorum. Vanayi kisinca motora az su geliyor acinca da taşıyor bununla ilgili onerebileceginiz bir sey var mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/270820251643491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/270820251644071.jpg[/IMG]
Hocam merhabalar tekrardan akvaryumu kurdum sayılır .
Balık olarak Endler Lepistes veya dediğiniz balığı alacam.
Ama şöyle bir sorunum var sump debi ayarini tutturamiyorum. Vanayi kisinca motora az su geliyor acinca da taşıyor bununla ilgili onerebileceginiz bir sey var mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/270820251643491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/270820251644071.jpg[/IMG]
325lt+325lt Yeni Başladım Akvaryum Kurulumu Destek
Bunları arastirdim biraz bulunmasi zor gibi [zzz]
Neon tetralar nasıl sizce? Hem uygun hem bulunmasi kolay . Yavrulama kismi bitki ile cozerim gibi
Bunları arastirdim biraz bulunmasi zor gibi [zzz]
Neon tetralar nasıl sizce? Hem uygun hem bulunmasi kolay . Yavrulama kismi bitki ile cozerim gibi
325lt+325lt Yeni Başladım Akvaryum Kurulumu Destek
Değerli görüşleriniz ve cevabınız için teşekkür ederim öncelikle.
1- ısıtıcı olarak rezistans tarzi ozel uretim kullanamaz miyiz? Bizim dukkan kışın soğuk oluyor.
2 - küçük sürü balıkları koymayi düşünüyorum ama hangisi karar veremedim. Önerilerinizi beklerim.
3- bir tane sump filtre yapti 4 bolmeli 20cm*20cm*60cm hatirladigim kadariyla. Isıtıcı ozel yapim ve hava motorunu sump filtrenin içine koymayı düşünüyorum.
Bu sump filtreyi alt tarafa koyacagim ve orayi mdf veya sunta ile kapatacağım aşağısı bir nevi dolap olacak.
Az bitki olacak yonca, çimen tarzi gibi sp.j
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/130820252221311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/130820252221451.jpg[/IMG]
Belki biraz yosun topu kayalarin ustune.
4-buhar cami var ama tek parca onu ikiye bolup sürgülü yapmayi düşünüyorum.
5 - balik olarak canlı doguran bir balik istiyorum bakimi kolay, yavrusunu yemeyecek , özellikle sürü seklinde olacak.
Temizlik için salyangoz koymayi düşünüyorum. Onun haricinde fikir ve görüşlerinizi bekliyorum.
İyi hobiler...
Değerli görüşleriniz ve cevabınız için teşekkür ederim öncelikle.
1- ısıtıcı olarak rezistans tarzi ozel uretim kullanamaz miyiz? Bizim dukkan kışın soğuk oluyor.
2 - küçük sürü balıkları koymayi düşünüyorum ama hangisi karar veremedim. Önerilerinizi beklerim.
3- bir tane sump filtre yapti 4 bolmeli 20cm*20cm*60cm hatirladigim kadariyla. Isıtıcı ozel yapim ve hava motorunu sump filtrenin içine koymayı düşünüyorum.
Bu sump filtreyi alt tarafa koyacagim ve orayi mdf veya sunta ile kapatacağım aşağısı bir nevi dolap olacak.
Az bitki olacak yonca, çimen tarzi gibi sp.j
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/130820252221311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/130820252221451.jpg[/IMG]
Belki biraz yosun topu kayalarin ustune.
4-buhar cami var ama tek parca onu ikiye bolup sürgülü yapmayi düşünüyorum.
5 - balik olarak canlı doguran bir balik istiyorum bakimi kolay, yavrusunu yemeyecek , özellikle sürü seklinde olacak.
Temizlik için salyangoz koymayi düşünüyorum. Onun haricinde fikir ve görüşlerinizi bekliyorum.
İyi hobiler...
325lt+325lt Yeni Başladım Akvaryum Kurulumu Destek
Hocam lav kırıığının üstüne bitki gelecek
Aşağıdaki gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/060820251956031.jpg[/IMG]
Hatta lav kırıığının üstüne siyah bitki kumu koyup o sekilde ekmeyi düşündüm bitkiyi. Sp japon diye bir bitki ekmeyi düşünüyorum
Hocam lav kırıığının üstüne bitki gelecek
Aşağıdaki gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/060820251956031.jpg[/IMG]
Hatta lav kırıığının üstüne siyah bitki kumu koyup o sekilde ekmeyi düşündüm bitkiyi. Sp japon diye bir bitki ekmeyi düşünüyorum
325lt+325lt Yeni Başladım Akvaryum Kurulumu Destek
[QUOTE=mutlubaba]Aramıza hoş geldin
öncelikle görünüşe göre tank ve sehpa düz gibi duruyor fakat su ve zemine kullanacağın kum kaya vs gelince bir sabah her hangi bir süprizle karşılaşmaman için akvaryum ve sehpa arasına muhakkak sert strafor yada yoga matı vb bir şey kullanmanı öneririm. Tankın arkasındaki resim yanlamasına biraz daha yukarı ve ortada daha güzel gözükür bu şekilde ilerleyen dönemde nemden biraz etkilenir,orta resimdeki tank gibi bir şey istiyorum dediğinde o bitkiler co 2 isteyen hıgh tech bitkiler az bakım istiyorum uğraşmayayım istiyorsun subulata zemin bitkisi var onu önerebilirim ben kendi tankımda dere kumu kullanıyorum tercihen siyah hagen tarzıda olabilir bej silis kumlar var ama bitki olayında silis pek nerilmiyor gibi ayrıca karides için saklanma alanı oluşturmalısın kayalar üzerine yosun yada hindistan cevizi mağara yada köklerden bol bitkili bir orta ve arka plan akvaryum güzel dururdu bu konuda tavsiyem iwagumi ve bitkili akvaryum kurulumlarına you tube dan göz atman olur ona göre kafanda tankı şekillendirmen daha kolay olur salyangoz ve temizlik konusunda mini nerite salyangozları öneririm alabildiğin kadar al derim iyi çalışıyorlar normal nerite gibi yumurta dizme olayıda olmuyor sadece çalışıyorlar tankının iki parça olması bence filtre açısından dez avantaj yerinde olsan ortadaki bölmeyi kaldırıp tek hale getirip kullanırım 1300 l/h dış filtre yeterli gelmez sana en az 2500 lük filtre lazım gibi yada
sağa sola iki tane yan sump yaptırsan daha ekonomik olur diye bilirim
taşlara gelince üzerine tuz ruhunu biraz damlatınca köpürüyorsa kullanılmıyor diye biliyorum
ısıtıcıyı sağlı sollu 2 tane 300 lük kullanmaya çalışırdım
pipo filtre bu tarz bir tanka az gelir gibi tabi bu benim görüşüm
hava motoru yerine sump yada dış filtre su çıkış kısmını suyun üstünü dalgalandıracak şekilde konumlandırırsan hava motoruna gerek kalmaz
arka fona kaplama renkli folyo yada boya uygularsan derinlik daha güzel gösterir
en son olarak aydınlatma ısıtıcı motorların fişlerinin konumuna göre uzatma kablosu ve aydınlatmanın duracağı bir aparat yada askı ne olacaksa ona göre tank ve duvar arası boşluğu elinin hareket edebileceği bir ölçüde ayarlamanı tavsiye ederim
ben malzeme ihtiyaçlarımı forumdaki arkadaşlardan,atakan petshop yada aquarubi internetinden karşılıyorum sende kafana uyan birilerini buradan bulabilirsin
en önemlisi kurulum ve balık için kesinlikle acele etme bu hobi biraz sabır işiymiş deneyip yaşayıp öğrenmeni istemem iyice bakıp sorup balık uyum tablosu vs incele ondan sonra harekete geçebilirsin
biraz uzun oldu gibi bu yazdıklarım kendi deneyimlerime göre edindiğim tecrübelerdir diğer arkadaşlarında yazacaklarını değerlendirirsin
keyifli hobiler
[/QUOTE]
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim akvaryum için acele etmiyorum. iş yerinde olduğu için işten fırsat buldukça yapıyorum. dış filtre dediğiniz gibi az olacak. 2 sump pompa ile çözmeye çalışacağım.
akvaryumun son şimdiki hali aşağıya ekliyorum .
Lav kırığında bitki sağlıklı olur mu low tech? lav kırığının üzerine bu siyah kumdan dökmeyide düşündüm ama taşlar çok gömülü kalacak bu seferde.
bitki olarak .Limon / sessiflora , Cyriptocorn brown ,Dev Saz bunları buldum
https://atakanpetshop.com/aquamins-california-black-sand-3-5mm-bitki-kumu-10kg
sump filtre kaç bölmeli olmalı sizce?
akvaryum strafor köpük kullandım bir sorun olur mu ? hem kum maliyeti hemde taşların sabit kalması için ancak taşları birbirine yapıştıramadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/060820251022201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/060820251022191.jpg[/IMG][EDIT]feritakan,2025-08-06 10:35:10[/EDIT]
[QUOTE=mutlubaba]Aramıza hoş geldin
öncelikle görünüşe göre tank ve sehpa düz gibi duruyor fakat su ve zemine kullanacağın kum kaya vs gelince bir sabah her hangi bir süprizle karşılaşmaman için akvaryum ve sehpa arasına muhakkak sert strafor yada yoga matı vb bir şey kullanmanı öneririm. Tankın arkasındaki resim yanlamasına biraz daha yukarı ve ortada daha güzel gözükür bu şekilde ilerleyen dönemde nemden biraz etkilenir,orta resimdeki tank gibi bir şey istiyorum dediğinde o bitkiler co 2 isteyen hıgh tech bitkiler az bakım istiyorum uğraşmayayım istiyorsun subulata zemin bitkisi var onu önerebilirim ben kendi tankımda dere kumu kullanıyorum tercihen siyah hagen tarzıda olabilir bej silis kumlar var ama bitki olayında silis pek nerilmiyor gibi ayrıca karides için saklanma alanı oluşturmalısın kayalar üzerine yosun yada hindistan cevizi mağara yada köklerden bol bitkili bir orta ve arka plan akvaryum güzel dururdu bu konuda tavsiyem iwagumi ve bitkili akvaryum kurulumlarına you tube dan göz atman olur ona göre kafanda tankı şekillendirmen daha kolay olur salyangoz ve temizlik konusunda mini nerite salyangozları öneririm alabildiğin kadar al derim iyi çalışıyorlar normal nerite gibi yumurta dizme olayıda olmuyor sadece çalışıyorlar tankının iki parça olması bence filtre açısından dez avantaj yerinde olsan ortadaki bölmeyi kaldırıp tek hale getirip kullanırım 1300 l/h dış filtre yeterli gelmez sana en az 2500 lük filtre lazım gibi yada
sağa sola iki tane yan sump yaptırsan daha ekonomik olur diye bilirim
taşlara gelince üzerine tuz ruhunu biraz damlatınca köpürüyorsa kullanılmıyor diye biliyorum
ısıtıcıyı sağlı sollu 2 tane 300 lük kullanmaya çalışırdım
pipo filtre bu tarz bir tanka az gelir gibi tabi bu benim görüşüm
hava motoru yerine sump yada dış filtre su çıkış kısmını suyun üstünü dalgalandıracak şekilde konumlandırırsan hava motoruna gerek kalmaz
arka fona kaplama renkli folyo yada boya uygularsan derinlik daha güzel gösterir
en son olarak aydınlatma ısıtıcı motorların fişlerinin konumuna göre uzatma kablosu ve aydınlatmanın duracağı bir aparat yada askı ne olacaksa ona göre tank ve duvar arası boşluğu elinin hareket edebileceği bir ölçüde ayarlamanı tavsiye ederim
ben malzeme ihtiyaçlarımı forumdaki arkadaşlardan,atakan petshop yada aquarubi internetinden karşılıyorum sende kafana uyan birilerini buradan bulabilirsin
en önemlisi kurulum ve balık için kesinlikle acele etme bu hobi biraz sabır işiymiş deneyip yaşayıp öğrenmeni istemem iyice bakıp sorup balık uyum tablosu vs incele ondan sonra harekete geçebilirsin
biraz uzun oldu gibi bu yazdıklarım kendi deneyimlerime göre edindiğim tecrübelerdir diğer arkadaşlarında yazacaklarını değerlendirirsin
keyifli hobiler
[/QUOTE]
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim akvaryum için acele etmiyorum. iş yerinde olduğu için işten fırsat buldukça yapıyorum. dış filtre dediğiniz gibi az olacak. 2 sump pompa ile çözmeye çalışacağım.
akvaryumun son şimdiki hali aşağıya ekliyorum .
Lav kırığında bitki sağlıklı olur mu low tech? lav kırığının üzerine bu siyah kumdan dökmeyide düşündüm ama taşlar çok gömülü kalacak bu seferde.
bitki olarak .Limon / sessiflora , Cyriptocorn brown ,Dev Saz bunları buldum
https://atakanpetshop.com/aquamins-california-black-sand-3-5mm-bitki-kumu-10kg
sump filtre kaç bölmeli olmalı sizce?
akvaryum strafor köpük kullandım bir sorun olur mu ? hem kum maliyeti hemde taşların sabit kalması için ancak taşları birbirine yapıştıramadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/060820251022201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/060820251022191.jpg[/IMG][EDIT]feritakan,2025-08-06 10:35:10[/EDIT]
325lt+325lt Yeni Başladım Akvaryum Kurulumu Destek
Merhabalar,hobiye yeni başladım elimde bu şekilde(1no. foto) bir akvaryum var.
Ölçüler: 200cm*en 50* boy 55cm ve tam ortadan ikiye bölünmüş durumda .
(2.foto ) tarzında bir akvaryum kurmak istiyorum .En az bakımlı nasıl bir akvaryum kurabilirim?
- rainbow ciklet koymayı düşünüyorum kendi kendine üreyip çoğalsın(bakımı kolay ve dayanıklı denildi. ). veya en mantıklı ne koyabilirim?
- ayrıca karides ,salyangoz .vatoz veya temizlik için ne kullanabilirim?
- zemin bitkisi olarak(co2 olmayacağı için) : hydrocotyle sp japan (tripartia)'
- filtre olarak pipo yeterli mi? her tanka bir tane? formda satılık lifetech 838 (1200lt/h) filtre mi almak mantıklı
- zemine hangi bitki kumu almam gerekiyor?
- ısıtıcı kaç watt olmalı
- filtre taktıktan sonra ekstre hava motoru almam gerekiyor mu ?
-(3.foto) doğada bulduğum bu taşları kullanabilir miyim? kullanmadan ne önce bir test yapmam gerekiyor mu?
cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim....
1 - [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/300720251602181.jpg[/IMG]
2- [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/300720251604271.jpg[/IMG]
3-[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/300720251612561.jpg[/IMG]
3-[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/300720251613161.jpg[/IMG]
Merhabalar,hobiye yeni başladım elimde bu şekilde(1no. foto) bir akvaryum var.
Ölçüler: 200cm*en 50* boy 55cm ve tam ortadan ikiye bölünmüş durumda .
(2.foto ) tarzında bir akvaryum kurmak istiyorum .En az bakımlı nasıl bir akvaryum kurabilirim?
- rainbow ciklet koymayı düşünüyorum kendi kendine üreyip çoğalsın(bakımı kolay ve dayanıklı denildi. ). veya en mantıklı ne koyabilirim?
- ayrıca karides ,salyangoz .vatoz veya temizlik için ne kullanabilirim?
- zemin bitkisi olarak(co2 olmayacağı için) : hydrocotyle sp japan (tripartia)'
- filtre olarak pipo yeterli mi? her tanka bir tane? formda satılık lifetech 838 (1200lt/h) filtre mi almak mantıklı
- zemine hangi bitki kumu almam gerekiyor?
- ısıtıcı kaç watt olmalı
- filtre taktıktan sonra ekstre hava motoru almam gerekiyor mu ?
-(3.foto) doğada bulduğum bu taşları kullanabilir miyim? kullanmadan ne önce bir test yapmam gerekiyor mu?
cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim....
1 - [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/300720251602181.jpg[/IMG]
2- [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/300720251604271.jpg[/IMG]
3-[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/300720251612561.jpg[/IMG]
3-[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/300720251613161.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 28 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
