ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sikowski
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Haziran 2025 19:05
Son Ziyaret:
26 Şubat 2026 15:15
Toplam Mesaj:
16 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kerem K.
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kerem K.
SON 10 MESAJI
Balıklarım Hasta Mı?
[QUOTE=Taha⚡]Balığı nasıl koydunuz akvaryumcudan aldığın gibi suyun içine mi attın [/QUOTE]
Hayır, poşeti akvaryuma koyup 15 dk bekledim, sonrasında balığı fanusa alıp azar azar fanusa akvaryum suyundan ekledim, sonrasında akvaryuma aldım.
[QUOTE=Cyber_Scout][URL]https://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=1010858&PID=6097947#scrl6097947[/URL]
İç parazit yemini kendiniz hazırlayabilirsiniz.
Geçmiş olsun [/QUOTE]
Hasta balığı alabileceğim bir karantina akvaryumum yok, balığı fanusa veya beş ltlik su şişesine koysam sıkıntı olur mu?
[QUOTE=Taha⚡]Balığı nasıl koydunuz akvaryumcudan aldığın gibi suyun içine mi attın [/QUOTE]
Hayır, poşeti akvaryuma koyup 15 dk bekledim, sonrasında balığı fanusa alıp azar azar fanusa akvaryum suyundan ekledim, sonrasında akvaryuma aldım.
[QUOTE=Cyber_Scout][URL]https://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=1010858&PID=6097947#scrl6097947[/URL]
İç parazit yemini kendiniz hazırlayabilirsiniz.
Geçmiş olsun [/QUOTE]
Hasta balığı alabileceğim bir karantina akvaryumum yok, balığı fanusa veya beş ltlik su şişesine koysam sıkıntı olur mu?
Balıklarım Hasta Mı?
[QUOTE=Cyber_Scout]Tank genel fotoğraf ve diğer balıkları görebilelim diye 15 gün önceki resimlerinize baktım.
İç parazit belirgin.
Su değerlerinizi ölçün amonyak nitrit ölçün
İç parazit dışı bir sorununuzda var olabilir.
Su %25 değişim yapın (kuralına uygun olarak)
Dış filtre edinin.
Bu yemden verin balıklarınıza
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/030820251112341.jpg[/IMG][/QUOTE]
Fotoğraftaki yemden hiçbir yerde bulamadım. Muadili olarak ne önerirsiniz?
[QUOTE=Cyber_Scout]Tank genel fotoğraf ve diğer balıkları görebilelim diye 15 gün önceki resimlerinize baktım.
İç parazit belirgin.
Su değerlerinizi ölçün amonyak nitrit ölçün
İç parazit dışı bir sorununuzda var olabilir.
Su %25 değişim yapın (kuralına uygun olarak)
Dış filtre edinin.
Bu yemden verin balıklarınıza
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/030820251112341.jpg[/IMG][/QUOTE]
Fotoğraftaki yemden hiçbir yerde bulamadım. Muadili olarak ne önerirsiniz?
Balıklarım Hasta Mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/030820250322001.jpg[/IMG]
Merhaba iyi günler. Yaklaşık bir buçuk ay önce kurduğum Melek akvaryumumda geçtiğimiz haftalarda aldığım bir siyah melek maalesef öldü. O hafta üç tane olan Pilatilerimden biri de öldü. Şu an iki pilati, beş melek bulunuyor. Dün de bir çöpçü öldü. Akvaryumda üç çöpçü iki vatoz, üç salyangoz bulunuyor. Bu fotoğraftaki melek balığımın dışkısından şüpheleniyorum. Bugün sabah akşam, cama yapıştırılan sarımsaklı yemlerden verdim, bazıları fazlasıyla yedi bazıları çok az yiyebildi. Yarın yemleme yapmayacağım. Görseldeki balıkta iç parazit varsa ne yapmamı önerirsiniz? (Elimde yedek bir akvaryum yok, sadece bir fanus var o yüzden karantina pek yapabileceğim bir şey değil.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/030820250322001.jpg[/IMG]
Merhaba iyi günler. Yaklaşık bir buçuk ay önce kurduğum Melek akvaryumumda geçtiğimiz haftalarda aldığım bir siyah melek maalesef öldü. O hafta üç tane olan Pilatilerimden biri de öldü. Şu an iki pilati, beş melek bulunuyor. Dün de bir çöpçü öldü. Akvaryumda üç çöpçü iki vatoz, üç salyangoz bulunuyor. Bu fotoğraftaki melek balığımın dışkısından şüpheleniyorum. Bugün sabah akşam, cama yapıştırılan sarımsaklı yemlerden verdim, bazıları fazlasıyla yedi bazıları çok az yiyebildi. Yarın yemleme yapmayacağım. Görseldeki balıkta iç parazit varsa ne yapmamı önerirsiniz? (Elimde yedek bir akvaryum yok, sadece bir fanus var o yüzden karantina pek yapabileceğim bir şey değil.)
Bitkili Akvaryumumun İlk Ayı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/140720251452031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/140720251452061.jpg[/IMG]
50x50x45
Bitkili akvaryumum bir ayda bu şekilde. Dört melek ve üç plati bulunuyor. Bir tane de Bulgarian Melek almayı düşünüyorum.
Şu anki bitkilere ek olarak bir iki tane Amazon Hançerleri ve biraz daha Cryptocoryne düşünüyorum, bu konularda önerileriniz var mı acaba?
Ayrıca, balıklara çok akıntı sevmiyor diye iç filtrenin akıntısını biraz azalttım, herhangi bir sorun teşkil eder mi?
[EDIT]Sikowski,2025-07-14 17:38:36[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/140720251452031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/140720251452061.jpg[/IMG]
50x50x45
Bitkili akvaryumum bir ayda bu şekilde. Dört melek ve üç plati bulunuyor. Bir tane de Bulgarian Melek almayı düşünüyorum.
Şu anki bitkilere ek olarak bir iki tane Amazon Hançerleri ve biraz daha Cryptocoryne düşünüyorum, bu konularda önerileriniz var mı acaba?
Ayrıca, balıklara çok akıntı sevmiyor diye iç filtrenin akıntısını biraz azalttım, herhangi bir sorun teşkil eder mi?
[EDIT]Sikowski,2025-07-14 17:38:36[/EDIT]
Yeni Kurduğum Melek Akvaryumu Hakkında
[QUOTE=giyotyn]Anubiasları gövdesiyle beraber kuma gömmüşsünüz. Öyle olursa çürür onlar. Sadece kökleri kuma girmeli.
Bir taşa poşet lastiğiyle veya hızlı yapıştırıcıyla sabitleyip öylece suya bırakın.
Ayrıca melek balığı için çok küçük bir akvaryum bu. Daha küçük balıklara yönelin derim. Tetra, lepistes vs [QUOTE=fishhyy]
Ben o konuda biraz cins bir insanım, tam adamına soruyorsunuz :D
tilki kuyruğu, limnophila sessiliflora, tüm hydrocotyle türleri, staurogyne repens, rotala bonsai, rotala rotundifolia orange juise-red, ludwigia super red...
bunlar en beğendiğim ve bana estetik gelen bitkilerden bazıları, siz kurulumunuza göre seçebilirsiniz (ben arkaymış önmüş bakmadan tıkıştırıp geçiyorum orası ayrı...) gereksinimleri farklı çünkü saydığım bitkilerin. rotala torundifolia nın bi tık bi kademe üst olabilir harici çürütmezsiniz herhalde. özellikle kökleri yerleştirdikten sonra dibinden ekerseniz, sağından solundan arasından bitkiler fışkırıyormuş gibi görüntüyü de seviyorum hoş duruyor. istediğiniz cevabı verebildim mi bilemiyorum :)[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim, dediğiniz bitkilere bakacağım. Ekme işini çok beceremedim sanırım şu anlık, bazıları çürüyor. Ekerken nasıl bir yol izlememi önerirsiniz?
[QUOTE=giyotyn]Anubiasları gövdesiyle beraber kuma gömmüşsünüz. Öyle olursa çürür onlar. Sadece kökleri kuma girmeli.
Bir taşa poşet lastiğiyle veya hızlı yapıştırıcıyla sabitleyip öylece suya bırakın.
Ayrıca melek balığı için çok küçük bir akvaryum bu. Daha küçük balıklara yönelin derim. Tetra, lepistes vs [QUOTE=fishhyy]
Ben o konuda biraz cins bir insanım, tam adamına soruyorsunuz :D
tilki kuyruğu, limnophila sessiliflora, tüm hydrocotyle türleri, staurogyne repens, rotala bonsai, rotala rotundifolia orange juise-red, ludwigia super red...
bunlar en beğendiğim ve bana estetik gelen bitkilerden bazıları, siz kurulumunuza göre seçebilirsiniz (ben arkaymış önmüş bakmadan tıkıştırıp geçiyorum orası ayrı...) gereksinimleri farklı çünkü saydığım bitkilerin. rotala torundifolia nın bi tık bi kademe üst olabilir harici çürütmezsiniz herhalde. özellikle kökleri yerleştirdikten sonra dibinden ekerseniz, sağından solundan arasından bitkiler fışkırıyormuş gibi görüntüyü de seviyorum hoş duruyor. istediğiniz cevabı verebildim mi bilemiyorum :)[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim, dediğiniz bitkilere bakacağım. Ekme işini çok beceremedim sanırım şu anlık, bazıları çürüyor. Ekerken nasıl bir yol izlememi önerirsiniz?
Yeni Kurduğum Melek Akvaryumu Hakkında
İki adet kök aldım bugün, onları da iki üç gün sonra koyacağım. Bitki olarak neleri önerirsiniz?
İki adet kök aldım bugün, onları da iki üç gün sonra koyacağım. Bitki olarak neleri önerirsiniz?
Yeni Kurduğum Melek Akvaryumu Hakkında
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/190620252016271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/190620252016321.jpg[/IMG]
Akvaryumun bitkilerini ve zeminini geçen cumartesi kurdum. İlk iki Melek balığımı salı, geri kalanları bugün yerleştirdim. Bitkiler biraz cansız duruyor. Bu ve genel olarak akvaryum hakkında ne önerirsiniz.
Yükseklik 50 uzunluk 50 derinlik 45
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/190620252016271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/190620252016321.jpg[/IMG]
Akvaryumun bitkilerini ve zeminini geçen cumartesi kurdum. İlk iki Melek balığımı salı, geri kalanları bugün yerleştirdim. Bitkiler biraz cansız duruyor. Bu ve genel olarak akvaryum hakkında ne önerirsiniz.
Yükseklik 50 uzunluk 50 derinlik 45
Akvaryum Işıklandırma Hakkında
Bitkili bir Melek akvaryumu kurmayı planlıyorum. Işıklandırma olarak bu full spectrum üç dört renkli ışıklardan almam şart mı? Şartsa iki sıra yeter mi yoksa üç sıra mı almalıyım?[IMG]null[/IMG]
Bitkili bir Melek akvaryumu kurmayı planlıyorum. Işıklandırma olarak bu full spectrum üç dört renkli ışıklardan almam şart mı? Şartsa iki sıra yeter mi yoksa üç sıra mı almalıyım?[IMG]null[/IMG]
Doğal, Filtresiz Ve Su Değişimsiz Akvaryum Kurulum
[QUOTE=KaanE]
Lowtech bitkiler için masa lambası bile uygun wattta iş görür. Benim bitkili olan tanklarım bu şekilde. İlla gerek yok. Ama orionled'in ledleri çok ucuz, aynı paraya geliyor masa lambası al bağla vs. Hali hazırda elde uyduracak bir lamba yoksa orionledlerden alınabilir.
Fotolara baktım da acaba koi kılığına girsem havuzda yaşasam farkedilir mi? [:D] Şu bülent ersoy'un falan sahne kıyafetleri oluyor ışıltılı pullu falan. Onlardan komple giyinip...
https://www.amazon.com.tr/Ph%C4%B1l%C4%B1ps-Trunkable-1000Lm-4000K-Armatur/dp/B00WR5GRC6/ref=sr_1_11?__mk_tr_TR=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&crid=25GRUWW9SJF2K&dib=eyJ2IjoiMSJ9.Rm_wvNosUdSC47-g8Mw4WIs6oEuUcILxrlTGMw6N_Hm_M2QVFz_KacSAcjcyiRZ34C_4TSc3h1KBcaSmHD9XuhOYGK5xgHjkFm6FYIpjYwl3M3dtBf1KVrzOV00Qx764wH48HWE1OLFWYxZBStvlLGMhyhET-XiR9Pdc20G_1F4d861aqXqb7qnW8hlVSoviT4nBDmxIGd3HLT29b4tyvhj-qtry7amvmSx_nBC1dzRvdTtyf-wh5cwacL-BVc7ON7oMCpalr4sF0t8OLhdJWUw-gULGo2TjcE3nKtzBS8I.W7rckmMZM7gzXh3_Z4K6esM5r2mh1pj-KVvR6dQn8iA&dib_tag=se&keywords=Philips+Linea+Led&qid=1749337697&s=home&sprefix=philips+linea+led+%2Chome%2C129&sr=1-11 şu tarz bi led işimi görür mü sizce?
Sanırım anlamadın olayı sen. Normal daniolar renkli olanlar değil, onlar doğal hayvanlar. Renkli olanlar ise genetiği oynanmış olanlar.[/QUOTE]
[QUOTE=KaanE]
Lowtech bitkiler için masa lambası bile uygun wattta iş görür. Benim bitkili olan tanklarım bu şekilde. İlla gerek yok. Ama orionled'in ledleri çok ucuz, aynı paraya geliyor masa lambası al bağla vs. Hali hazırda elde uyduracak bir lamba yoksa orionledlerden alınabilir.
Fotolara baktım da acaba koi kılığına girsem havuzda yaşasam farkedilir mi? [:D] Şu bülent ersoy'un falan sahne kıyafetleri oluyor ışıltılı pullu falan. Onlardan komple giyinip...
https://www.amazon.com.tr/Ph%C4%B1l%C4%B1ps-Trunkable-1000Lm-4000K-Armatur/dp/B00WR5GRC6/ref=sr_1_11?__mk_tr_TR=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&crid=25GRUWW9SJF2K&dib=eyJ2IjoiMSJ9.Rm_wvNosUdSC47-g8Mw4WIs6oEuUcILxrlTGMw6N_Hm_M2QVFz_KacSAcjcyiRZ34C_4TSc3h1KBcaSmHD9XuhOYGK5xgHjkFm6FYIpjYwl3M3dtBf1KVrzOV00Qx764wH48HWE1OLFWYxZBStvlLGMhyhET-XiR9Pdc20G_1F4d861aqXqb7qnW8hlVSoviT4nBDmxIGd3HLT29b4tyvhj-qtry7amvmSx_nBC1dzRvdTtyf-wh5cwacL-BVc7ON7oMCpalr4sF0t8OLhdJWUw-gULGo2TjcE3nKtzBS8I.W7rckmMZM7gzXh3_Z4K6esM5r2mh1pj-KVvR6dQn8iA&dib_tag=se&keywords=Philips+Linea+Led&qid=1749337697&s=home&sprefix=philips+linea+led+%2Chome%2C129&sr=1-11 şu tarz bi led işimi görür mü sizce?
Sanırım anlamadın olayı sen. Normal daniolar renkli olanlar değil, onlar doğal hayvanlar. Renkli olanlar ise genetiği oynanmış olanlar.[/QUOTE]
Doğal, Filtresiz Ve Su Değişimsiz Akvaryum Kurulum
[QUOTE=GhostKoi]Danio'ların genleriyle oynanmış balıklardan ibaret olduğunu ısrarla iddia etmek artık cahillik olduğundan sözünü bile etmeye değmez.
Cüce çiklitler özel su değerleri gerektirdiğinden bunun sağlanması sürekli müdahaleleri ve takibi de beraberinde getirecektir. Bu proje için uygun olmayacaktır.
Düşündüğünüz ebatlar 140-150 l ve kafanızdaki şey için yeterli büyüklükte olmayabilir. Orda tek betta ve yanında 6lı ufak tek sürü balığı olabilir. Büyük balık istiyorsanız sistemi desteklemekten başka çareniz yok. Videoda görüldüğü gibi müdahalesiz bir tank için büyük hacimler ister. O tank 770 l imiş mesela. Vazgeçin. Ya da hacmi büyütün. Ya da filtre kullanın. Zaten ısıtıcı kullanmak zorundasınız. Aydınlatma zorunlu. Su değişimi zorunlu. Geriye ne kaldı?[/QUOTE]
Doğal ve filtresiz akvaryum fikrinden vaz geçtim sanırım. Filtreli ve bitkili bir Melek akvaryumu yapmayı planlıyorum. Zemine lav kırığı ve siyah kum düşünüyorum. Kalın yapraklı bitkiler iyi oluyor sanırım. Ayrıca, akvaryuma ışık kaynağı için bu petshoplarda 1000 tl bandında satılan ışıklardan almak şart mı yoksa ledler işimizi görür mü?
[QUOTE=GhostKoi]Danio'ların genleriyle oynanmış balıklardan ibaret olduğunu ısrarla iddia etmek artık cahillik olduğundan sözünü bile etmeye değmez.
Cüce çiklitler özel su değerleri gerektirdiğinden bunun sağlanması sürekli müdahaleleri ve takibi de beraberinde getirecektir. Bu proje için uygun olmayacaktır.
Düşündüğünüz ebatlar 140-150 l ve kafanızdaki şey için yeterli büyüklükte olmayabilir. Orda tek betta ve yanında 6lı ufak tek sürü balığı olabilir. Büyük balık istiyorsanız sistemi desteklemekten başka çareniz yok. Videoda görüldüğü gibi müdahalesiz bir tank için büyük hacimler ister. O tank 770 l imiş mesela. Vazgeçin. Ya da hacmi büyütün. Ya da filtre kullanın. Zaten ısıtıcı kullanmak zorundasınız. Aydınlatma zorunlu. Su değişimi zorunlu. Geriye ne kaldı?[/QUOTE]
Doğal ve filtresiz akvaryum fikrinden vaz geçtim sanırım. Filtreli ve bitkili bir Melek akvaryumu yapmayı planlıyorum. Zemine lav kırığı ve siyah kum düşünüyorum. Kalın yapraklı bitkiler iyi oluyor sanırım. Ayrıca, akvaryuma ışık kaynağı için bu petshoplarda 1000 tl bandında satılan ışıklardan almak şart mı yoksa ledler işimizi görür mü?
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
