ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mehmet345467
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Mart 2025 01:07
Son Ziyaret:
25 Haziran 2025 11:11
Toplam Mesaj:
12 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet özdin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet özdin
SON 10 MESAJI
Isıtıcı Sorunu
[QUOTE=TylerDurden*]
Merhaba, kumla temasi catlatabilir. Bir tane boru tarzi birseyi kesin tabana yerlestirin en azindan temasi kesersiniz. İcine girecek sekilde etrafi boş kalir, temas olmaz en azindan.[/QUOTE]
Peki yatay şekilde konumlandırabilir miyim ?
[QUOTE=TylerDurden*]
Merhaba, kumla temasi catlatabilir. Bir tane boru tarzi birseyi kesin tabana yerlestirin en azindan temasi kesersiniz. İcine girecek sekilde etrafi boş kalir, temas olmaz en azindan.[/QUOTE]
Peki yatay şekilde konumlandırabilir miyim ?
Isıtıcı Sorunu
Merhabalar akvaryumum için eihem ın 300 wattlık ısıtıcısını aldım. Akvaryumun boyunu hesaba kattım ama taban kumunu unutmuşum kumun üzerine koyduğumda minimum su seviyesinden yukarıda kalıyor onun için 7cm lik bir kısmını kuma saplamak zorunda kaldım çapraz koyayım dedim ama çok kötü bir görüntü oldu sizce kumla bu teması sorun çıkarır mı ?
Merhabalar akvaryumum için eihem ın 300 wattlık ısıtıcısını aldım. Akvaryumun boyunu hesaba kattım ama taban kumunu unutmuşum kumun üzerine koyduğumda minimum su seviyesinden yukarıda kalıyor onun için 7cm lik bir kısmını kuma saplamak zorunda kaldım çapraz koyayım dedim ama çok kötü bir görüntü oldu sizce kumla bu teması sorun çıkarır mı ?
Akvaryumda Sarartı
[QUOTE=Orhan76]
Hiç şüphesiz su sirkülasyonu açısından daha faydalı olacaktır, bir de haftalık su değişim oranlarını biraz yüksek tutarsanız zamanla toparlanacaktır.[/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim bilgilendirmeleriniz için
[:iyi:]
[QUOTE=Orhan76]
Hiç şüphesiz su sirkülasyonu açısından daha faydalı olacaktır, bir de haftalık su değişim oranlarını biraz yüksek tutarsanız zamanla toparlanacaktır.[/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim bilgilendirmeleriniz için
[:iyi:]
Akvaryumda Sarartı
[QUOTE=Orhan76]
Kuruma durumuna bağlı olarak bir kaç hafta veya bir kaç ay sürebilir. Hiç istemiyorsanız direkt çıkartın ama kişisel tavsiyem görsellik açısından tankınızda kalması yönündedir.[/QUOTE]
Evet ben de çok beğeniyorum görüntüsünü çıkarmayı düşünmüyorum. Peki dış filtre bu döngüyü hızlandırır mı ? Fluval 407 kullanıyorum.
[QUOTE=Orhan76]
Kuruma durumuna bağlı olarak bir kaç hafta veya bir kaç ay sürebilir. Hiç istemiyorsanız direkt çıkartın ama kişisel tavsiyem görsellik açısından tankınızda kalması yönündedir.[/QUOTE]
Evet ben de çok beğeniyorum görüntüsünü çıkarmayı düşünmüyorum. Peki dış filtre bu döngüyü hızlandırır mı ? Fluval 407 kullanıyorum.
Akvaryumda Sarartı
Sürekli devam eder mi ?[QUOTE=Orhan76]
Muhtemelen Flame dallarınızı suya salınım yaparak sarartıyordur, sık rastlanan bir durumdur.[/QUOTE]
Sürekli devam eder mi ?[QUOTE=Orhan76]
Muhtemelen Flame dallarınızı suya salınım yaparak sarartıyordur, sık rastlanan bir durumdur.[/QUOTE]
Akvaryumda Sarartı
Herkese merhabalar aklımdaki daha önceki açtığım konu da akvaryum için tavsiyelerinizi almıştım sonunda akvaryumumu kurdum [:D]
Yaklaşık 5-6 gün oldu. İlk günler bakteri kültürü kullandım 3 gün boyunca sonrasında bir bulanıklık ve sarartı oluşmaya başladı 3 günün sonunda. Bugün baktığım bulanıklık tamamen gitmeye yaklaşmıştı ama sarartı halen devam ediyor sebebi ne olabilir akvaryum ve içeriğini aşağıya yazıyorum.
100*40*50 extra clear tank
Hagen siyah kum
Pagoda stone kayalar
Flame dalları
Canlı olarak;
(Suyu deneme amaçlı canlılar değişecek)
1 adet beta
3 adet cardinal tetra
6 adet elma salyangozu
2 adet nerite salyangozu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256177/120320251042291.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256177/120320251043371.jpg[/IMG]
Yardımlarınızı bekliyorum iyi forumlar..
Herkese merhabalar aklımdaki daha önceki açtığım konu da akvaryum için tavsiyelerinizi almıştım sonunda akvaryumumu kurdum [:D]
Yaklaşık 5-6 gün oldu. İlk günler bakteri kültürü kullandım 3 gün boyunca sonrasında bir bulanıklık ve sarartı oluşmaya başladı 3 günün sonunda. Bugün baktığım bulanıklık tamamen gitmeye yaklaşmıştı ama sarartı halen devam ediyor sebebi ne olabilir akvaryum ve içeriğini aşağıya yazıyorum.
100*40*50 extra clear tank
Hagen siyah kum
Pagoda stone kayalar
Flame dalları
Canlı olarak;
(Suyu deneme amaçlı canlılar değişecek)
1 adet beta
3 adet cardinal tetra
6 adet elma salyangozu
2 adet nerite salyangozu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256177/120320251042291.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256177/120320251043371.jpg[/IMG]
Yardımlarınızı bekliyorum iyi forumlar..
Armatür Önerisi
Merhabalar 100*50*40 ebatlarında ultra clear bitikili tankıma ilerisi için co2 düşünüyorum. armatür önerisi verebilirmisiniz ? Gün ışığına yakın renklerde olursa daha iyi olur.
Merhabalar 100*50*40 ebatlarında ultra clear bitikili tankıma ilerisi için co2 düşünüyorum. armatür önerisi verebilirmisiniz ? Gün ışığına yakın renklerde olursa daha iyi olur.
Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=ercane]Bence kurulum safhasında çok acele etmeden azot döngüsünün oluşmasına dikkat ederek planlamanızı yapın. Bol bitkili olacaksa tabanı biraz zenginleştirebilirsiniz. Balıkları koymakta acele etmeyin (eğer seachem stability tarzı bir ürün kullanmayacaksanız), tek seferde 100 tane tetra girmektense imkanınız varsa azar azar alıp tanka koyarsınız. Armatür olayı tamamen bakacağınız bitkilere bağlı, gelecekte co2 kullanmayı düşünecek misiniz o da önemli. Sizin yerinizde olsam böyle bir tank ve filtreye yatırım yaptıysam ilerde co2 de kullanabileceğimi düşünerek armatüre iyi bir yatırım yapardım, başlangıçta akıllı prizle aydınlatma süresini düşükten başlatarak ve bol bitki koymaya çalışarak yosun sorunu da minimize edilebilir. Ama en önemli nokta sabır, çok araştırma yapıp çok düşünüp kurulumu iyi planlamak ve bu plana riayet etmek başarının anahtarı.[/QUOTE]
Evet ilerleyen dönemlerde co2 düşünüyorum. powerledlerin hi-tec akvaryumlarda daha iyi iş yaptığını okudum bir çok yerde ama minimum olarak 4-5 bin civarından başlıyor. Creaqua serisinde e- line ürünü 90 cm hoşum gitti ama yeterliliği konusunda emin değilim. Armatürlerin geneline baktığımda seyir hizasından akvaryuma bakıldığında suda ve armatürde ledlerin nokta nokta renkleri görünüyor ve görüntü hiç hoşuma gitmedi. Creaqua ve üst segment powerledlerde buzlu pleksi kullanılmış sanırım ve cri değerleri 93 gün ışığı etkisini güzel yansıttığını okudum. Tek şüphem 50 cm yükseklik bitkiler için problem yapar mı ? İleriye dönük co2 de düşünürsem eğer önerebileceğiniz armatürler nedir ?
[QUOTE=Bettacifaho]
Bencede ilk etapta yavaş yavaş eklemeler yaparsanız daha öngörülebilir olur. Bir anda 100 tane balık koymak akvaryumunuzun kapasitesinin üzerinde de kalabilir altında da. Akvaryumunuzun kaldırabilecek kapasitesini yavaş yavaş balık sayısını arttırarak öğrenmeniz daha iyi olur bence. Çünkü sonra balığı vermeye çalışmak daha zor oluyor geri verilmek istenilmiyor açıkcası. [/QUOTE]
Evet tek seferde eklemek düşününce bana da pek mantıklı gelmedi teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.
Up
[QUOTE=ercane]Bence kurulum safhasında çok acele etmeden azot döngüsünün oluşmasına dikkat ederek planlamanızı yapın. Bol bitkili olacaksa tabanı biraz zenginleştirebilirsiniz. Balıkları koymakta acele etmeyin (eğer seachem stability tarzı bir ürün kullanmayacaksanız), tek seferde 100 tane tetra girmektense imkanınız varsa azar azar alıp tanka koyarsınız. Armatür olayı tamamen bakacağınız bitkilere bağlı, gelecekte co2 kullanmayı düşünecek misiniz o da önemli. Sizin yerinizde olsam böyle bir tank ve filtreye yatırım yaptıysam ilerde co2 de kullanabileceğimi düşünerek armatüre iyi bir yatırım yapardım, başlangıçta akıllı prizle aydınlatma süresini düşükten başlatarak ve bol bitki koymaya çalışarak yosun sorunu da minimize edilebilir. Ama en önemli nokta sabır, çok araştırma yapıp çok düşünüp kurulumu iyi planlamak ve bu plana riayet etmek başarının anahtarı.[/QUOTE]
Evet ilerleyen dönemlerde co2 düşünüyorum. powerledlerin hi-tec akvaryumlarda daha iyi iş yaptığını okudum bir çok yerde ama minimum olarak 4-5 bin civarından başlıyor. Creaqua serisinde e- line ürünü 90 cm hoşum gitti ama yeterliliği konusunda emin değilim. Armatürlerin geneline baktığımda seyir hizasından akvaryuma bakıldığında suda ve armatürde ledlerin nokta nokta renkleri görünüyor ve görüntü hiç hoşuma gitmedi. Creaqua ve üst segment powerledlerde buzlu pleksi kullanılmış sanırım ve cri değerleri 93 gün ışığı etkisini güzel yansıttığını okudum. Tek şüphem 50 cm yükseklik bitkiler için problem yapar mı ? İleriye dönük co2 de düşünürsem eğer önerebileceğiniz armatürler nedir ?
[QUOTE=Bettacifaho]
Bencede ilk etapta yavaş yavaş eklemeler yaparsanız daha öngörülebilir olur. Bir anda 100 tane balık koymak akvaryumunuzun kapasitesinin üzerinde de kalabilir altında da. Akvaryumunuzun kaldırabilecek kapasitesini yavaş yavaş balık sayısını arttırarak öğrenmeniz daha iyi olur bence. Çünkü sonra balığı vermeye çalışmak daha zor oluyor geri verilmek istenilmiyor açıkcası. [/QUOTE]
Evet tek seferde eklemek düşününce bana da pek mantıklı gelmedi teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.
Up
Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=casplock]Sünger, seramik, biyolojik malzemeler ve elyaf kullanıldığında debi %30-40 kadar düşebilir.
Kullanım süresi arttıkça ve malzemeler kirlendikçe debi daha da azalır.
Fluval 407 için gerçekçi debi tahmini:
Boş çalıştırıldığında: 1450 L/h
Filtre malzemeleri eklendiğinde (temizken): 850-1000 L/h
Filtreler kirlendiğinde: 600-800 L/h
İdeal dış filtre debisi, akvaryum hacminin en az 4-5 katı olmalıdır.
200 litre için en az 800-1000 L/h debi gerekiyor.
Fluval 407’yi filtre malzemeleriyle kullandığında gerçek debisi 850-1000 L/h civarında olacağından, 200 litrelik akvaryum için gayet uygun olacaktır.
Elyafı çok sıkı yaparsanız debi biraz daha düşebilir.
Akvaryumunuzun ölçüleri doğruysa 200lt lik tabi dekorlarla kumla hacim azalacaktır. [/QUOTE]
Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim debiyi çok problem etmiyorum dış filtre üzerindeki vanadan debi ayarı yapılabiliyormuş. Şuan kafama takılan doğru armatür seçimi ve tankın canlı yükünün nasıl olacağı yaklaşık 100 cardinal tetra ve bir kaç adet çöpçü ve karidesle birlikte …
[QUOTE=casplock]Sünger, seramik, biyolojik malzemeler ve elyaf kullanıldığında debi %30-40 kadar düşebilir.
Kullanım süresi arttıkça ve malzemeler kirlendikçe debi daha da azalır.
Fluval 407 için gerçekçi debi tahmini:
Boş çalıştırıldığında: 1450 L/h
Filtre malzemeleri eklendiğinde (temizken): 850-1000 L/h
Filtreler kirlendiğinde: 600-800 L/h
İdeal dış filtre debisi, akvaryum hacminin en az 4-5 katı olmalıdır.
200 litre için en az 800-1000 L/h debi gerekiyor.
Fluval 407’yi filtre malzemeleriyle kullandığında gerçek debisi 850-1000 L/h civarında olacağından, 200 litrelik akvaryum için gayet uygun olacaktır.
Elyafı çok sıkı yaparsanız debi biraz daha düşebilir.
Akvaryumunuzun ölçüleri doğruysa 200lt lik tabi dekorlarla kumla hacim azalacaktır. [/QUOTE]
Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim debiyi çok problem etmiyorum dış filtre üzerindeki vanadan debi ayarı yapılabiliyormuş. Şuan kafama takılan doğru armatür seçimi ve tankın canlı yükünün nasıl olacağı yaklaşık 100 cardinal tetra ve bir kaç adet çöpçü ve karidesle birlikte …
Akvaryum Kurulumu
Öncelikle merhabalar forumda yeniyim akvaryum hobisine de yeni başladım. Tasarım akvaryumlar çok hoşuma gidiyordu kendimce amatör bir araştırma yapıp bir tank ve dış filtre seçimi yaptım. Besleyeceğim balık türleri ve tank kurulumu konusunda yardımlarınıza ihtiyacım var şöyle ki;
Tank boyutu: 100*50*40 ultra clear cama cam
Tank yaşı: Yeni kurulum
Dış filtre: fluval 407 (sıfır)
Canlı türleri: cardinal tetra , çöpçü, karides
Bitki türleri: moss , sessilis, annubias
Dekor ürünleri: yati kökü , gnays yada goby kayası
Zemin: hagen siyah kum
Bu ürünleri kullanmayı düşünüyorum. Fluval 407 için sirkülasyonun çok olacağını düşündüm ama üzerinde ayarlama yapılabiliyormuş ayrıca şeffaf emiş ve basış boruları da dış filtre hortum çaplarına uyumlu olarak buldum. Canlı yükü ve bitkiler için gerekli ve yeterli armatür henüz seçemedim. Tetra grubunu sürü halindeki seyirlerini sevdiğim için tercih ettim ama bu görüntüyü yakalamak için yaklaşık 100 civarında olması gerektiğini düşündüm. Karides ve çöpçüleri de hesaba kattığımızda tank için bu yük fazlamıdır bilemiyorum. Ve armatür konusunda da 50 cm yükseklik için, bitki sağlığı ve çok yosun kaplamaması için ne tür bir armatür kullanabilirim armatürk markası üzerinden öneri verebilirseniz sevinirim. İyi forumlar.
Öncelikle merhabalar forumda yeniyim akvaryum hobisine de yeni başladım. Tasarım akvaryumlar çok hoşuma gidiyordu kendimce amatör bir araştırma yapıp bir tank ve dış filtre seçimi yaptım. Besleyeceğim balık türleri ve tank kurulumu konusunda yardımlarınıza ihtiyacım var şöyle ki;
Tank boyutu: 100*50*40 ultra clear cama cam
Tank yaşı: Yeni kurulum
Dış filtre: fluval 407 (sıfır)
Canlı türleri: cardinal tetra , çöpçü, karides
Bitki türleri: moss , sessilis, annubias
Dekor ürünleri: yati kökü , gnays yada goby kayası
Zemin: hagen siyah kum
Bu ürünleri kullanmayı düşünüyorum. Fluval 407 için sirkülasyonun çok olacağını düşündüm ama üzerinde ayarlama yapılabiliyormuş ayrıca şeffaf emiş ve basış boruları da dış filtre hortum çaplarına uyumlu olarak buldum. Canlı yükü ve bitkiler için gerekli ve yeterli armatür henüz seçemedim. Tetra grubunu sürü halindeki seyirlerini sevdiğim için tercih ettim ama bu görüntüyü yakalamak için yaklaşık 100 civarında olması gerektiğini düşündüm. Karides ve çöpçüleri de hesaba kattığımızda tank için bu yük fazlamıdır bilemiyorum. Ve armatür konusunda da 50 cm yükseklik için, bitki sağlığı ve çok yosun kaplamaması için ne tür bir armatür kullanabilirim armatürk markası üzerinden öneri verebilirseniz sevinirim. İyi forumlar.
SON MESAJLAR
- Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
nniiaa,
Ertug22,
Sungurr,
osmandbnl,
DABARAKATO,
ballantines,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
35mehmet35,
Kuduoglu,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
pusathan01,
0rnn,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
cheavy,
huseyin280,
etotek,
Batteriesrhy,
Cyber_Scout,
-doctore-,
3muratyucel8,
omerkaya40,
ilterisdoğukan,
Rime,
Tortuga7,
oguzkanmaz,
ternapi,
livadi,
Ehtiyar,
egemenc,
JujuSeri,
fffurkan9,
yusufflower,
Detay,
burakinal,
mirac06,
M510,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
