ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gülce Özerkan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ocak 2025 11:37
Son Ziyaret:
29 Aralık 2025 19:18
Toplam Mesaj:
21 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gülce Özerkan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Mugla
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gülce Özerkan
SON 10 MESAJI
Betta Balığım Dropsy Mi Oldu?
[QUOTE=bendeniztayfun]Merhaba fotodan pek bir şey anlaşılmıyor daha net kareler yollarsanız daha iyi olur. [/QUOTE]
Yerinde durmadığı için çok çekemiyorum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249161.jpg[/IMG]
[QUOTE=bendeniztayfun]Merhaba fotodan pek bir şey anlaşılmıyor daha net kareler yollarsanız daha iyi olur. [/QUOTE]
Yerinde durmadığı için çok çekemiyorum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249161.jpg[/IMG]
Betta Balığım Dropsy Mi Oldu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252136101.jpg[/IMG]
Arkadaşlar, birkaç gündür dış enfeksiyon ile uğraşıyorum ve pulları, kuyruğu iyileşmeye başladı. Ama karnı biraz şiş geldi bana sizce dropsy mi eğer evetse ne gibi bir tedavi başlamalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252136101.jpg[/IMG]
Arkadaşlar, birkaç gündür dış enfeksiyon ile uğraşıyorum ve pulları, kuyruğu iyileşmeye başladı. Ama karnı biraz şiş geldi bana sizce dropsy mi eğer evetse ne gibi bir tedavi başlamalıyım?
Betta Hastalık
[QUOTE=Japon & Beta]
Nitrozone işinizi görür. Pamuk gibi olarak tarif ettiğiniz şeyi de kuyruk erimesini de çözer. Tek yem değil de 2-3 Yem kullanmanız daha iyi olabilir. Benim betalarimin da iştahlı yediği yemler var iştahsız yedigi yemler var. En iyisi canlı tabi.
Bu arada balığı hareketlendirme konusunda Crystalpro betta minerals ürünü %100 işinizi görür. Tabi nitrozone ile aynı anda kullanmayın. hastalık tedavi etmeye yönelik değil de takviye gibi.[/QUOTE]
İyi günler, sanırım enfeksiyonun kaynağını buldum. Çürümüş cattappa yaprakları, hemen akvaryumdan çıkardım yaprakları tazeledim. Ve 2. Günde balıkta iyileşme belirtileri başladı kuyruğu düzeldi, düşen pullar yenilenmeye başladı. Bugün nitrozone elime ulaştı 5mg akvaryuma ekledim. Normalde karantinaya almam gerekiyormuş ama uğraşmak istemedim, filtremi kapattım ışıkları söndürdüm bekliyorum. Sizce ilacı kullanmaya devam edeyim mi yoksa balıkta hastalık ilerlemezse daha eklemeyeyimi sormak istedim?
[QUOTE=Japon & Beta]
Nitrozone işinizi görür. Pamuk gibi olarak tarif ettiğiniz şeyi de kuyruk erimesini de çözer. Tek yem değil de 2-3 Yem kullanmanız daha iyi olabilir. Benim betalarimin da iştahlı yediği yemler var iştahsız yedigi yemler var. En iyisi canlı tabi.
Bu arada balığı hareketlendirme konusunda Crystalpro betta minerals ürünü %100 işinizi görür. Tabi nitrozone ile aynı anda kullanmayın. hastalık tedavi etmeye yönelik değil de takviye gibi.[/QUOTE]
İyi günler, sanırım enfeksiyonun kaynağını buldum. Çürümüş cattappa yaprakları, hemen akvaryumdan çıkardım yaprakları tazeledim. Ve 2. Günde balıkta iyileşme belirtileri başladı kuyruğu düzeldi, düşen pullar yenilenmeye başladı. Bugün nitrozone elime ulaştı 5mg akvaryuma ekledim. Normalde karantinaya almam gerekiyormuş ama uğraşmak istemedim, filtremi kapattım ışıkları söndürdüm bekliyorum. Sizce ilacı kullanmaya devam edeyim mi yoksa balıkta hastalık ilerlemezse daha eklemeyeyimi sormak istedim?
Betta Hastalık
[QUOTE=Japon & Beta]
Akvaryum tuzu bitkilere zarar verir mi bilemiyorum ama Betanıza zarar verir. Betalarda kesinlikle tuz kullanmıyoruz. Solunumlarını direkt etkileyip ölüme kadar götürebilir. Tuz kullandım ölmedi diyenler olsa da güvenilir bir yöntem değil.
Kurulum gayet güzel olmuş. Balıkta çok ciddi bir problem olduğunu düşünmüyorum. Gözlemleyin. Hangi yemleri kullanıyorsunuz?
Kafasındaki pullaşma ve kuyruk erimesi için Crystalpro Nitrozone ürününü öneririm. Kuyruk erimesini ben bu şekilde çözdüm. Fakat hemen ilaç vermeye gerek olduğunu düşünmüyorum. Biraz gözlemlemek iyi olabilir.
[/QUOTE]
Yem olarak seranın betta yemini kullanıyorum, daha öncede bir bettamı kuyruk erimesinden kaybetmiştim o yüzden bu sefer ilaç kullanmaya karar verdim. Balık biraz çekingen şuanda ve yemi iştahla yemiyor, Söylediğiniz ilaç pul kaybınada işe yarar mı acaba?
[QUOTE=Japon & Beta]
Akvaryum tuzu bitkilere zarar verir mi bilemiyorum ama Betanıza zarar verir. Betalarda kesinlikle tuz kullanmıyoruz. Solunumlarını direkt etkileyip ölüme kadar götürebilir. Tuz kullandım ölmedi diyenler olsa da güvenilir bir yöntem değil.
Kurulum gayet güzel olmuş. Balıkta çok ciddi bir problem olduğunu düşünmüyorum. Gözlemleyin. Hangi yemleri kullanıyorsunuz?
Kafasındaki pullaşma ve kuyruk erimesi için Crystalpro Nitrozone ürününü öneririm. Kuyruk erimesini ben bu şekilde çözdüm. Fakat hemen ilaç vermeye gerek olduğunu düşünmüyorum. Biraz gözlemlemek iyi olabilir.
[/QUOTE]
Yem olarak seranın betta yemini kullanıyorum, daha öncede bir bettamı kuyruk erimesinden kaybetmiştim o yüzden bu sefer ilaç kullanmaya karar verdim. Balık biraz çekingen şuanda ve yemi iştahla yemiyor, Söylediğiniz ilaç pul kaybınada işe yarar mı acaba?
Betta Hastalık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/160320250137241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/130220251750031.jpg[/IMG]
Arkadaşlar selam. Bettamda bugün çok hafif bir kuyruk erimesi ve kafasının üstünde beyaz lekelerle karşılaştım. Sanırım pullar kopmuş. Ama mantar olduğunu düşünmüyorum pamuk gibi bir görüntüsü yok çünkü. Akvaryum 25×25 küp, filtrem az debili şelale filtre ve suyun ısısı 28 derece acaba bir yere sürtüp enfeksiyon kapmış olabilir mi diye düşündüm, önereceğiniz ilaç var mı. Birde akvaryum tuzunu direkt akvaryuma katabilir miyim, bitkilere bir zarar verir mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/160320250137241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/130220251750031.jpg[/IMG]
Arkadaşlar selam. Bettamda bugün çok hafif bir kuyruk erimesi ve kafasının üstünde beyaz lekelerle karşılaştım. Sanırım pullar kopmuş. Ama mantar olduğunu düşünmüyorum pamuk gibi bir görüntüsü yok çünkü. Akvaryum 25×25 küp, filtrem az debili şelale filtre ve suyun ısısı 28 derece acaba bir yere sürtüp enfeksiyon kapmış olabilir mi diye düşündüm, önereceğiniz ilaç var mı. Birde akvaryum tuzunu direkt akvaryuma katabilir miyim, bitkilere bir zarar verir mi?
Blackwater Küp Betta Tankı
Ölçüler: 25×25×25
Canlı Türleri: Betta bakmayı düşünüyorum ama bir öneriniz varsa duymak isterim :)
Bitki Türleri: Java fern, anubias nana, lysimachia sp, frogbit, tankın üzerinde pothos sarmaşığı kullandım
Tankın Yaşı: 2 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: küçük bir şelale filtre ile yurt dışından aldığım nano bitkilere özel led
Tasarım ve Dekorasyon: taban olarak dere kumu ve siyah hagen kum, hardscape içinse siyah lav kayası ve driftwood kullandım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/130220251750031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/130220251745151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/130220251745201.jpg[/IMG]
Hobiye yeni başladım, bu 2. Nano tankım. Tankın düzeni ve bitkilerin yeri hakkında önerileriniz varsa yazın lütfen [:)]
Ölçüler: 25×25×25
Canlı Türleri: Betta bakmayı düşünüyorum ama bir öneriniz varsa duymak isterim :)
Bitki Türleri: Java fern, anubias nana, lysimachia sp, frogbit, tankın üzerinde pothos sarmaşığı kullandım
Tankın Yaşı: 2 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: küçük bir şelale filtre ile yurt dışından aldığım nano bitkilere özel led
Tasarım ve Dekorasyon: taban olarak dere kumu ve siyah hagen kum, hardscape içinse siyah lav kayası ve driftwood kullandım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/130220251750031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/130220251745151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/130220251745201.jpg[/IMG]
Hobiye yeni başladım, bu 2. Nano tankım. Tankın düzeni ve bitkilerin yeri hakkında önerileriniz varsa yazın lütfen [:)]
Nitrit Seviyesi Yüksek
[QUOTE=Orhan76]
Sizi yanlış yönlendirmemek için her iki ürünün de web sayfasından kullanım miktarlarını yolluyorum,
https://www.sera.de/tr/ueruen/tatli-su-akvaryumu/sera-bio-nitrivec/
https://www.sera.de/tr/ueruen/tatli-su-akvaryumu/sera-toxivec/
Yalnız ekleme yaptığınız su kaç litreyse ona göre kullanın.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim[:iyi:]
[QUOTE=Orhan76]
Sizi yanlış yönlendirmemek için her iki ürünün de web sayfasından kullanım miktarlarını yolluyorum,
https://www.sera.de/tr/ueruen/tatli-su-akvaryumu/sera-bio-nitrivec/
https://www.sera.de/tr/ueruen/tatli-su-akvaryumu/sera-toxivec/
Yalnız ekleme yaptığınız su kaç litreyse ona göre kullanın.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim[:iyi:]
Nitrit Seviyesi Yüksek
Birde kullanımı hakkında ürünün açıklamasında bir bilgi bulamadım 30 litreye ne kadar dökmem gerekir?
Birde kullanımı hakkında ürünün açıklamasında bir bilgi bulamadım 30 litreye ne kadar dökmem gerekir?
Nitrit Seviyesi Yüksek
[QUOTE=Orhan76]
Acilen yemlemeyi minimum seviyeye çekerek, sera toxivec kullanmanızı tavsiye ederim. Nitrivec bakteri kültürü olup bakterileşmenin oturması ve normal azot döngüsüne geçilmesi zaman alır. Bu nedenle acil durumlar için toxivec elinizin altında bulundurun. Bununla beraber önceden de belirttiğim gibi en azından bu 2 haftalık süreç geçene kadar düzenli su testleri ve su değişimlerine devam ediniz.[/QUOTE]
Anladım sağolun sera toxivec sanırım sudaki toxic maddeleri temizlemeye yardımcı oluyor
[QUOTE=Orhan76]
Acilen yemlemeyi minimum seviyeye çekerek, sera toxivec kullanmanızı tavsiye ederim. Nitrivec bakteri kültürü olup bakterileşmenin oturması ve normal azot döngüsüne geçilmesi zaman alır. Bu nedenle acil durumlar için toxivec elinizin altında bulundurun. Bununla beraber önceden de belirttiğim gibi en azından bu 2 haftalık süreç geçene kadar düzenli su testleri ve su değişimlerine devam ediniz.[/QUOTE]
Anladım sağolun sera toxivec sanırım sudaki toxic maddeleri temizlemeye yardımcı oluyor
Nitrit Seviyesi Yüksek
Güncelleme: arkadaşlar bio nitrivec'i kullanmaya dün başladım. Bugün suyu ölçtüğümde nitrit 8 ml ile tavandı. Hemen %60'lık bir su değişimi yaptım 4'e düştü. Balıklar normal hareketlerine devam ediyorlar ama acaba bu durum ne kadar sürecek, merak ediyorum. Hergün küçük su değişimlerine devam ediyorum. Bio nitrivec etkisini ne zaman gösterir, ne zaman haftada bir su değişimine düşmem gerekir, bilgi verebilir misiniz?
Güncelleme: arkadaşlar bio nitrivec'i kullanmaya dün başladım. Bugün suyu ölçtüğümde nitrit 8 ml ile tavandı. Hemen %60'lık bir su değişimi yaptım 4'e düştü. Balıklar normal hareketlerine devam ediyorlar ama acaba bu durum ne kadar sürecek, merak ediyorum. Hergün küçük su değişimlerine devam ediyorum. Bio nitrivec etkisini ne zaman gösterir, ne zaman haftada bir su değişimine düşmem gerekir, bilgi verebilir misiniz?
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
