ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Selder
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Aralık 2023 17:08
Son Ziyaret:
10 Ocak 2024 13:01
Toplam Mesaj:
17 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Selçuk Öztürk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Selçuk Öztürk
SON 10 MESAJI
Akvaryumda Tuhaf Yuvarlaklar
[QUOTE=pelerinlikedi]Merhaba. Onlar Ramshorn yumurtası. Ama yavru çıkmıyor . [/QUOTE]
akvaryumumda hiç Ramshorn salyangozu olmadı ki
[QUOTE=pelerinlikedi]Merhaba. Onlar Ramshorn yumurtası. Ama yavru çıkmıyor . [/QUOTE]
akvaryumumda hiç Ramshorn salyangozu olmadı ki
Akvaryumda Tuhaf Yuvarlaklar
Merhaba arkadaşlar bugün akvaryum camında şöyle tuhaf bir şey fark ettim nedir bu akvaryumda çizgili elma salyangozu var ve adi salyangoz var 11 tane de karides var
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/080120242042241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/080120242042371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/080120242042461.jpg[/IMG]
Nedir bu bilenler var mı içlerinde küçük nokta var gibi
Merhaba arkadaşlar bugün akvaryum camında şöyle tuhaf bir şey fark ettim nedir bu akvaryumda çizgili elma salyangozu var ve adi salyangoz var 11 tane de karides var
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/080120242042241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/080120242042371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/080120242042461.jpg[/IMG]
Nedir bu bilenler var mı içlerinde küçük nokta var gibi
Akvaryumumda Bitkiler Çok Kötü
[QUOTE=GreyGandalf]Büyük ihtimalle azot eksikliği ve bitkilerin adaptasyon süreçlerinden dolayı oluyor, 1 ay oldukça erken bitkili akvaryum için. Her ikisinin ilacı zaman oluyor bir bakıma [:)][/QUOTE]
gübre takviyesi yaptım biraz daha gözlemleyim bakalım duruma göre eksiltirim ya da arttırırım
[QUOTE=GreyGandalf]Büyük ihtimalle azot eksikliği ve bitkilerin adaptasyon süreçlerinden dolayı oluyor, 1 ay oldukça erken bitkili akvaryum için. Her ikisinin ilacı zaman oluyor bir bakıma [:)][/QUOTE]
gübre takviyesi yaptım biraz daha gözlemleyim bakalım duruma göre eksiltirim ya da arttırırım
Akvaryumumda Bitkiler Çok Kötü
[QUOTE=GreyGandalf]
Sanırım kayıplar yaşadığınız kum piyasada hagen olarak satılan kumdu. Bu konu biraz muallak aynı şekilde eskiden hagen bende kullandım ama hiç kayıp yaşamadım bazılarıda çok kayıp yaşadı. Arkadaşın kumu hagen olmadığından sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum ama tabi çagatay beyin dediği gibi leopar vatozda alabilirsiniz onlarda çözüm olacaklardır.
Daha önce karideslerle cüce vatoz, l144, Otocinclus affinis ve kelebek vatoz baktım yavruları yediklerine şahit olmadım ama bu bilimsel bir gerçek mi değil sadece gözlemimi iletiyorum. Zaten karidesler uygun şartlar oluştuğunda öyle çoğalacaklar ki çokta düşünmeyeceksiniz bu konuyu.
Eğer osmoz suya geçecekseniz daha dikkatli olmalı suya girdileri sizin yapmanız gerekecek buda bıraz tecrübe ve bilgi istiyor misal tds degeriniz, gh değerleri çok az olacak, kh sıfır olacak bu karidesler için uygun değil gh,kh siz kendiniz artırmanız gerekecek onun için ayrı ürün alıcaksanız tabiki, elbette daha stabil tanka sahip olabilirsiniz ama kontrolü biraz size bırakıyor osmoz su
miktarı iyi ayarlanan sıvı karbon neriteye, katil salyangoza veya karidese zarar verdiğini görmedim ama dikkatinizi çekerim zarar vermiyor. Canlıları rahatsız ediyormu diye sorarsanız bence rahatsız ediyor.[/QUOTE]
tamamdır ışık saatini düşürüp içine biraz cüce vatoz atayım bakteri kültürü de yarın alır atarım monte carlolar neden sararıyordur bazı yaprakların uç kısımları sararıyor sizce adaptasyon vs. olabilir mi ve rotala bitkisinin yapraklarındaki o beyazlıklar normal mi[EDIT]Selder,2024-01-05 16:30:11[/EDIT]
[QUOTE=GreyGandalf]
Sanırım kayıplar yaşadığınız kum piyasada hagen olarak satılan kumdu. Bu konu biraz muallak aynı şekilde eskiden hagen bende kullandım ama hiç kayıp yaşamadım bazılarıda çok kayıp yaşadı. Arkadaşın kumu hagen olmadığından sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum ama tabi çagatay beyin dediği gibi leopar vatozda alabilirsiniz onlarda çözüm olacaklardır.
Daha önce karideslerle cüce vatoz, l144, Otocinclus affinis ve kelebek vatoz baktım yavruları yediklerine şahit olmadım ama bu bilimsel bir gerçek mi değil sadece gözlemimi iletiyorum. Zaten karidesler uygun şartlar oluştuğunda öyle çoğalacaklar ki çokta düşünmeyeceksiniz bu konuyu.
Eğer osmoz suya geçecekseniz daha dikkatli olmalı suya girdileri sizin yapmanız gerekecek buda bıraz tecrübe ve bilgi istiyor misal tds degeriniz, gh değerleri çok az olacak, kh sıfır olacak bu karidesler için uygun değil gh,kh siz kendiniz artırmanız gerekecek onun için ayrı ürün alıcaksanız tabiki, elbette daha stabil tanka sahip olabilirsiniz ama kontrolü biraz size bırakıyor osmoz su
miktarı iyi ayarlanan sıvı karbon neriteye, katil salyangoza veya karidese zarar verdiğini görmedim ama dikkatinizi çekerim zarar vermiyor. Canlıları rahatsız ediyormu diye sorarsanız bence rahatsız ediyor.[/QUOTE]
tamamdır ışık saatini düşürüp içine biraz cüce vatoz atayım bakteri kültürü de yarın alır atarım monte carlolar neden sararıyordur bazı yaprakların uç kısımları sararıyor sizce adaptasyon vs. olabilir mi ve rotala bitkisinin yapraklarındaki o beyazlıklar normal mi[EDIT]Selder,2024-01-05 16:30:11[/EDIT]
Akvaryumumda Bitkiler Çok Kötü
[QUOTE=cagatayc]
karidesi bilmiyorum ancak bende 3 elma, 6 helena, 5 nerite var, Excel de kullandım hiç bir sorun olmadı. Salyangozun düşmanı bakır. Gübredeki az miktarda bakırı da tolere edebiliyorlar. Karidesi bilen birisinin cevaplaması daha uygun olur. Arıtıcı ters ozmos ise silikatı engeller sorunu halleder. Ama iletkenlik vs karidese bir şey yapar mı bilmiyorum. Karides hassas diye hiç bulaşmıyorum.[/QUOTE]
bazıları bir şey olmaz diyor bazıları olur diyor tam net bir bilgiye sahip değilim denemek lazım ama risk almakta istemiyorum :D
[QUOTE=cagatayc]
karidesi bilmiyorum ancak bende 3 elma, 6 helena, 5 nerite var, Excel de kullandım hiç bir sorun olmadı. Salyangozun düşmanı bakır. Gübredeki az miktarda bakırı da tolere edebiliyorlar. Karidesi bilen birisinin cevaplaması daha uygun olur. Arıtıcı ters ozmos ise silikatı engeller sorunu halleder. Ama iletkenlik vs karidese bir şey yapar mı bilmiyorum. Karides hassas diye hiç bulaşmıyorum.[/QUOTE]
bazıları bir şey olmaz diyor bazıları olur diyor tam net bir bilgiye sahip değilim denemek lazım ama risk almakta istemiyorum :D
Akvaryumumda Bitkiler Çok Kötü
[QUOTE=GreyGandalf]Merhabalar, yeşil bitki dediğiniz myriophyllum tuberculatum ve o renge dönmesi gayet normal. Büyük ihtimalle bitkiyi emers olarak satın aldığınızdan yeşil olarak almışsınız sıkıntı yok. İlk kurulumlarda çokça karşılaşılan diatom sorununu yaşıyorsunuz kurtulmak için şahsi olarak önerim şunlar; mekanik olarak temizleyebildiğinizi temizleyin, cüce vatoz alabilirsiniz diatomları tüketeceklerdir (yavruları daha çalışkan ve her yere girebiliyor o yüzden yavru almaya çalışın ve favori çözümüm budur ) ve son olarak bakteri kültürü alıp tankınızın oturmasını hızlandırarak kurtulabilirsiniz. Son olarak 12 saat ilk aşamada oldukça fazla olduğunu düşünmekteyim şimdilik 6-7 saat daha uygun olacak zamanla bu süreyi kademeli olarak artırabilirsiniz. [/QUOTE]
cüce vatoz karidesler için problem yaratır mı içinde 10 tane karides 4 tanesinde yumurta var 2 tane elma salyangoz 5-6 tane adi salyangoz var
[QUOTE=cagatayc]Gübreler ayrı ayrıysa fosfat ve demiri bir süre vermeyin, sıvı karbon ekleyin(excel vb), ışığı arkadaşların dediği gibi biraz azaltın, cam ve etraftaki yeşil yosunlar için 3-4 nerite, kahverengi diatom için de leopar vatoz(bence cücelerden hem daha iyi temizliyorlar hem de gübre ve demir içerikli kum olan akvaryumlarımda cüce kayıpları yaşadım sanki iyi gelmiyor onlara) ya da otocinclus ekleyin.
Bir de su değişimini haftalık yapmayın süreyi uzatın, her su eklediğinizde yosunlar ve diatom için daha fazla silikat eklemiş oluyorsunuz(çeşme suyu ise). Balık yok sanırım, su değişimini uzun tutabilirsiniz.[/QUOTE]
arıtıcı var evde arıtıcı ile doldursam problem olur mu yine birde excel carbon var fakat karides ve salyangozları öldürür dedikleri için kullanmadım hiç
[QUOTE=sina cen]Ben de excel ve sıvı karbon ayrı ayrı kullanıyorum yoksa bitkiler gelişemiyor. En azından bende bu problem vardı. [/QUOTE]
karides ve salyangoz varsa akvaryumda zarar vermiyor mu onlara
[QUOTE=GreyGandalf]Merhabalar, yeşil bitki dediğiniz myriophyllum tuberculatum ve o renge dönmesi gayet normal. Büyük ihtimalle bitkiyi emers olarak satın aldığınızdan yeşil olarak almışsınız sıkıntı yok. İlk kurulumlarda çokça karşılaşılan diatom sorununu yaşıyorsunuz kurtulmak için şahsi olarak önerim şunlar; mekanik olarak temizleyebildiğinizi temizleyin, cüce vatoz alabilirsiniz diatomları tüketeceklerdir (yavruları daha çalışkan ve her yere girebiliyor o yüzden yavru almaya çalışın ve favori çözümüm budur ) ve son olarak bakteri kültürü alıp tankınızın oturmasını hızlandırarak kurtulabilirsiniz. Son olarak 12 saat ilk aşamada oldukça fazla olduğunu düşünmekteyim şimdilik 6-7 saat daha uygun olacak zamanla bu süreyi kademeli olarak artırabilirsiniz. [/QUOTE]
cüce vatoz karidesler için problem yaratır mı içinde 10 tane karides 4 tanesinde yumurta var 2 tane elma salyangoz 5-6 tane adi salyangoz var
[QUOTE=cagatayc]Gübreler ayrı ayrıysa fosfat ve demiri bir süre vermeyin, sıvı karbon ekleyin(excel vb), ışığı arkadaşların dediği gibi biraz azaltın, cam ve etraftaki yeşil yosunlar için 3-4 nerite, kahverengi diatom için de leopar vatoz(bence cücelerden hem daha iyi temizliyorlar hem de gübre ve demir içerikli kum olan akvaryumlarımda cüce kayıpları yaşadım sanki iyi gelmiyor onlara) ya da otocinclus ekleyin.
Bir de su değişimini haftalık yapmayın süreyi uzatın, her su eklediğinizde yosunlar ve diatom için daha fazla silikat eklemiş oluyorsunuz(çeşme suyu ise). Balık yok sanırım, su değişimini uzun tutabilirsiniz.[/QUOTE]
arıtıcı var evde arıtıcı ile doldursam problem olur mu yine birde excel carbon var fakat karides ve salyangozları öldürür dedikleri için kullanmadım hiç
[QUOTE=sina cen]Ben de excel ve sıvı karbon ayrı ayrı kullanıyorum yoksa bitkiler gelişemiyor. En azından bende bu problem vardı. [/QUOTE]
karides ve salyangoz varsa akvaryumda zarar vermiyor mu onlara
Akvaryumumda Bitkiler Çok Kötü
[QUOTE=sina cen]Aydınlatmayı 6 saate indirin bence, yosunlanma da var bitkiler sudaki elementleri tam alamıyor. [/QUOTE]
6 saate düşürüp deneyim bi monte carlo aldığım arkadaşta 8 saate düşür dedi 6 saat daha mantıklı geldi akvaryumda diatom var sanırım tam bilmiyorum ama
[QUOTE=sina cen]Aydınlatmayı 6 saate indirin bence, yosunlanma da var bitkiler sudaki elementleri tam alamıyor. [/QUOTE]
6 saate düşürüp deneyim bi monte carlo aldığım arkadaşta 8 saate düşür dedi 6 saat daha mantıklı geldi akvaryumda diatom var sanırım tam bilmiyorum ama
Akvaryumumda Bitkiler Çok Kötü
[QUOTE=sina cen]Tank yeni kurulmuşsa bence 12 saat çok fazla , bakteri döngüsü oturmamıştır tam olarak[/QUOTE]
1 aydan fazla oldu aslında müdahale etmem gerekir mi acaba
[QUOTE=sina cen]Tank yeni kurulmuşsa bence 12 saat çok fazla , bakteri döngüsü oturmamıştır tam olarak[/QUOTE]
1 aydan fazla oldu aslında müdahale etmem gerekir mi acaba
Akvaryumumda Bitkiler Çok Kötü
Merhaba değerli hobici arkadaşlarım ben güzel bir bitkili akvaryum kurmak istedim 3 çeşit bitki aldım yeşil olanın ismini bilmiyorum pet shop da bilmiyordu sorduğumda fakat kırmızı olan rotala hra birde zemine monte carlo aldım akvaryumda indikatör var onu kontrol ederek co2 veriyorum sıvı gübre takviyeside yapıyorum (fosfat,nitrat,potasyum,demir ve mikro element) misket gübre de kullanıyorum bitkiler kök saldı akvaryum ölçüleri 73*33*45 ışık özel yapım cuba yetiştirmek için yaptırmıştım 36 watt power led günde 12 saat civarı açık duruyor haftalık su değişimi yapıyorum %20
[B]Yeşil olan bitkim yeşilden bu renge döndü hafif kahverengi gibi[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/050120241120221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/050120241121511.jpg[/IMG]
[B]Kırmızı Bitkide Yapraklarda beyazlama var tuhaf oldu yaprakları ve üzerlerinde hafif tabaka var sanırım 2. resimde gözüküyor[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/050120241124031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/050120241125371.jpg[/IMG]
[B]Monte carlolarda yapraklarda hafif sararma var fotosentez yapıyorlar ama görüyorum fotoğrafta çok belli olmamış ama hafif sararma var bazı yapraklarında[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/050120241127401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/050120241128221.jpg[/IMG]
nerede yanlış yapıyorum bilen birisi yardımcı olursa çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim
Merhaba değerli hobici arkadaşlarım ben güzel bir bitkili akvaryum kurmak istedim 3 çeşit bitki aldım yeşil olanın ismini bilmiyorum pet shop da bilmiyordu sorduğumda fakat kırmızı olan rotala hra birde zemine monte carlo aldım akvaryumda indikatör var onu kontrol ederek co2 veriyorum sıvı gübre takviyeside yapıyorum (fosfat,nitrat,potasyum,demir ve mikro element) misket gübre de kullanıyorum bitkiler kök saldı akvaryum ölçüleri 73*33*45 ışık özel yapım cuba yetiştirmek için yaptırmıştım 36 watt power led günde 12 saat civarı açık duruyor haftalık su değişimi yapıyorum %20
[B]Yeşil olan bitkim yeşilden bu renge döndü hafif kahverengi gibi[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/050120241120221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/050120241121511.jpg[/IMG]
[B]Kırmızı Bitkide Yapraklarda beyazlama var tuhaf oldu yaprakları ve üzerlerinde hafif tabaka var sanırım 2. resimde gözüküyor[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/050120241124031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/050120241125371.jpg[/IMG]
[B]Monte carlolarda yapraklarda hafif sararma var fotosentez yapıyorlar ama görüyorum fotoğrafta çok belli olmamış ama hafif sararma var bazı yapraklarında[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/050120241127401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241692/050120241128221.jpg[/IMG]
nerede yanlış yapıyorum bilen birisi yardımcı olursa çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim
Powerled Armatürüm Bozuldu
Powerled yanmadı elektrikci trafo dedi sonra trafo sağlam dedi bildiğiniz izmirde powerled yapan anlayan yer var mı ?
Güncelleme : 2 tane led patlamış onları devre dışı bırakınca düzeldi şimdi o 2 tane powerled nasıl değerleri ney onları bulmaya çalışıyorum[EDIT]Selder,2023-12-20 13:26:53[/EDIT]
Powerled yanmadı elektrikci trafo dedi sonra trafo sağlam dedi bildiğiniz izmirde powerled yapan anlayan yer var mı ?
Güncelleme : 2 tane led patlamış onları devre dışı bırakınca düzeldi şimdi o 2 tane powerled nasıl değerleri ney onları bulmaya çalışıyorum[EDIT]Selder,2023-12-20 13:26:53[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
