ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kubralkis
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Eylül 2023 20:26
Son Ziyaret:
04 Nisan 2026 15:58
Toplam Mesaj:
17 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kübra Alkış
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Çorum
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
.
SON 10 MESAJI
Akvaryum Suyu Kötü Koku
Yani üzücü ya bilsem tam ekipmanı kurmadan önce almazdım sabırsızlık işte
Birkaç sene önce de geldi başıma 20lt akvaryuma 8 tane balık verdi kadın çok bile dedi geri vermiştim onları akvaryumuyla beraber. Bakalım yarın olsun da umarım balıkların başına bir şey getirmeden verebilirim geri
Yani üzücü ya bilsem tam ekipmanı kurmadan önce almazdım sabırsızlık işte
Birkaç sene önce de geldi başıma 20lt akvaryuma 8 tane balık verdi kadın çok bile dedi geri vermiştim onları akvaryumuyla beraber. Bakalım yarın olsun da umarım balıkların başına bir şey getirmeden verebilirim geri
Akvaryum Suyu Kötü Koku
Hepinize tek tek çok teşekkür ederim, hepsini okudum dekorları çıkardım. Şu an akvaryum bu şekilde [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/051120251742251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/051120251743041.jpg[/IMG]
Dekor uzunluğu 40 cm civarinda zaten, yarısını kaplıyordu neredeyse. Yapmam gereken şu an balıkları verip akvaryuma uygun balık almak mı? O zamana kadar zarar gelir mi balıklara peki?
He bu arada çakıl taşlarının altında siyah bitki kumu var ama sanırım taşları fazla koymuşum kumu kapattılar tamamen[EDIT]kubralkis,2025-11-05 17:48:54[/EDIT]
Hepinize tek tek çok teşekkür ederim, hepsini okudum dekorları çıkardım. Şu an akvaryum bu şekilde [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/051120251742251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/051120251743041.jpg[/IMG]
Dekor uzunluğu 40 cm civarinda zaten, yarısını kaplıyordu neredeyse. Yapmam gereken şu an balıkları verip akvaryuma uygun balık almak mı? O zamana kadar zarar gelir mi balıklara peki?
He bu arada çakıl taşlarının altında siyah bitki kumu var ama sanırım taşları fazla koymuşum kumu kapattılar tamamen[EDIT]kubralkis,2025-11-05 17:48:54[/EDIT]
Akvaryum Suyu Kötü Koku
Nasıl yani ölecekler mi, kurtarmanın bir yolu yok mu ya başka akvaryuma mı almam lazım ne yapmalıyım acil olarak
Arama kısmına yazdığımda konular çıkmıyor eğer link olarak atarsanız çok makbule geçer, kategorilerde de bulamadım
Nasıl yani ölecekler mi, kurtarmanın bir yolu yok mu ya başka akvaryuma mı almam lazım ne yapmalıyım acil olarak
Arama kısmına yazdığımda konular çıkmıyor eğer link olarak atarsanız çok makbule geçer, kategorilerde de bulamadım
Akvaryum Suyu Kötü Koku
2 gün önce 3 tane japon aldım akvaryum 35 lt, iç filtre var, siyah kum ve çakıl taşları var. Bugün sabah uyandığımda japonlardan biri ölmüstü, diğer 2si gayet iyi durumdaydı ama ilerleyen saatlerde su bulandı ve çok kötü kokmaya başladı. Şu an birinin hareketleri yavaşladı ve dekorun altında hep. Filtreyi de hiç kapatmadım. Akvaryumu ilk kurarken de alıştırarak koydum, ısıyı da eşitledim hurra diye atmadım suya. Neden böyle oldu anlamadım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/051120250115541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/051120250116411.jpg[/IMG]
2 gün önce 3 tane japon aldım akvaryum 35 lt, iç filtre var, siyah kum ve çakıl taşları var. Bugün sabah uyandığımda japonlardan biri ölmüstü, diğer 2si gayet iyi durumdaydı ama ilerleyen saatlerde su bulandı ve çok kötü kokmaya başladı. Şu an birinin hareketleri yavaşladı ve dekorun altında hep. Filtreyi de hiç kapatmadım. Akvaryumu ilk kurarken de alıştırarak koydum, ısıyı da eşitledim hurra diye atmadım suya. Neden böyle oldu anlamadım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/051120250115541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/051120250116411.jpg[/IMG]
Filtrenin Ucunun Ters Tarafıyla Şelale Yaptım.
Akvaryum çok ufak olduğundan filtre güçlü geliyor diye düşündüm de, şu an iyi baştaki gibi savurmuyor. Diğer akvaryumun düzenini tam oturtsam rahat ederler herhalde şimdilik 2-3 hafta daha idare etmeleri lazim. Araştırmadan aldım ben ilk baktım bir sürü alana ona buna ihtiyaçları var, ani kararla tabi akvaryumu buyutunce mal etmeyeyim dedim hayvanlari. Sürekli sürekli su değişimi zarar verirdi herhalde. Daha da petshoptan bir sey almam ben. 5 tane ufak balık aldim bir de vatoz, kadın bana cüce dedi buraya attim leopar bu dediler, arastirdim cok bakim istiyorlar 20lt de zaten az kaplumbaganin akvaryum var 40lt ona yeni alcaktim dedim o zamana kadar 6 balık 20likte telef olmasın 40 bile az gelecek. Neyse gittim geri dedim bunlarin hepsini al 1 tane japon ver sen bana "kocaman akvaryuma 1 tane japon mu alcan" bilmem ne derken koydu torbaya 4 japon. Eve geldim baktım araştirdim japon başına en az 40 lt su diyor. Ne yapsam ne etsem internetten verdim sipariş sehpalı bir akvaryum, dip sifonu, düzenleyicisi, hava motoru, filtresi falanı filanı derken 125 lt'nin de yetersiz olduğunu öğrendim su an acayip bir çöküşteyim. İlçede 1 tane petshop olduğundan tanıdık yani e bi de arkadaşımın annesi bir şey de diyemedim. Takinti yaptim kafama bunlari
Akvaryum çok ufak olduğundan filtre güçlü geliyor diye düşündüm de, şu an iyi baştaki gibi savurmuyor. Diğer akvaryumun düzenini tam oturtsam rahat ederler herhalde şimdilik 2-3 hafta daha idare etmeleri lazim. Araştırmadan aldım ben ilk baktım bir sürü alana ona buna ihtiyaçları var, ani kararla tabi akvaryumu buyutunce mal etmeyeyim dedim hayvanlari. Sürekli sürekli su değişimi zarar verirdi herhalde. Daha da petshoptan bir sey almam ben. 5 tane ufak balık aldim bir de vatoz, kadın bana cüce dedi buraya attim leopar bu dediler, arastirdim cok bakim istiyorlar 20lt de zaten az kaplumbaganin akvaryum var 40lt ona yeni alcaktim dedim o zamana kadar 6 balık 20likte telef olmasın 40 bile az gelecek. Neyse gittim geri dedim bunlarin hepsini al 1 tane japon ver sen bana "kocaman akvaryuma 1 tane japon mu alcan" bilmem ne derken koydu torbaya 4 japon. Eve geldim baktım araştirdim japon başına en az 40 lt su diyor. Ne yapsam ne etsem internetten verdim sipariş sehpalı bir akvaryum, dip sifonu, düzenleyicisi, hava motoru, filtresi falanı filanı derken 125 lt'nin de yetersiz olduğunu öğrendim su an acayip bir çöküşteyim. İlçede 1 tane petshop olduğundan tanıdık yani e bi de arkadaşımın annesi bir şey de diyemedim. Takinti yaptim kafama bunlari
Filtrenin Ucunun Ters Tarafıyla Şelale Yaptım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/150920231610531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/150920231611051.jpg[/IMG]
Diğer türlü balıklar çok savruluyordu, böyle yaptım yine sanki biraz kenara kenara savruluyorlar gibi de bir şey olur mu ya?
Bu arada japonlardan önce 6 tane balığım vardı bi tane leopar vatoz, transgenetik tetra, lepistes. Onları geri verdim yerine japonları aldım. Onların da fotoğraflarını ekleyeyim de bir baksanız türü cinsi çeşidi falanı filanı. Bir de bu filtreye bir çözüm istiyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/150920231616471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/150920231618091.jpg[/IMG]
Bu arada 4ü şu an geçici olarak 20lt akvaryumda ay sonu 100lt masalı bir akvaryuma alcam maks 20 güne geçiririm, suyunu vs hazırlayayım.
Bir el atın şu filtre işine ne olur, ters ucundan bağladım ya temizler mi temizlemez mi akvaryumu?
125lt* imiş pardon.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/150920231610531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/150920231611051.jpg[/IMG]
Diğer türlü balıklar çok savruluyordu, böyle yaptım yine sanki biraz kenara kenara savruluyorlar gibi de bir şey olur mu ya?
Bu arada japonlardan önce 6 tane balığım vardı bi tane leopar vatoz, transgenetik tetra, lepistes. Onları geri verdim yerine japonları aldım. Onların da fotoğraflarını ekleyeyim de bir baksanız türü cinsi çeşidi falanı filanı. Bir de bu filtreye bir çözüm istiyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/150920231616471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/150920231618091.jpg[/IMG]
Bu arada 4ü şu an geçici olarak 20lt akvaryumda ay sonu 100lt masalı bir akvaryuma alcam maks 20 güne geçiririm, suyunu vs hazırlayayım.
Bir el atın şu filtre işine ne olur, ters ucundan bağladım ya temizler mi temizlemez mi akvaryumu?
125lt* imiş pardon.
Transgenetik Tetra, Lepistes Ve Cüce Vatoz
[QUOTE=odinein]
Isıtıcı olmayan akvaryum iki tür için çok sağlıklı değil benim fikrimce takip altında izleyin balıkları ben zamanında yaşatmıştım bu iki türü yanyana uzun zaman boyunca sadece yavru alamamıştım belirli bir süre takip edin sizde benim fikrimce [:)]
kısa süre için 20 lt de kalsınlar süre çok uzamadan 40 lt ye geçirirseniz iyi olur tetralar sürü içerisinde saldırmıyrlar genelde ama takip önemli[:)][/QUOTE]
Tamam dikkat ederim o zaman, çok teşekkürler :)
[QUOTE=odinein]
Isıtıcı olmayan akvaryum iki tür için çok sağlıklı değil benim fikrimce takip altında izleyin balıkları ben zamanında yaşatmıştım bu iki türü yanyana uzun zaman boyunca sadece yavru alamamıştım belirli bir süre takip edin sizde benim fikrimce [:)]
kısa süre için 20 lt de kalsınlar süre çok uzamadan 40 lt ye geçirirseniz iyi olur tetralar sürü içerisinde saldırmıyrlar genelde ama takip önemli[:)][/QUOTE]
Tamam dikkat ederim o zaman, çok teşekkürler :)
Transgenetik Tetra, Lepistes Ve Cüce Vatoz
[QUOTE=odinein]
Tetralar birbirlerine zarar vermeyecektir lepistes içinde takip etmenizi öneririm ısıtıcısız suda tropikal türü tutmak zor olacaktır takip edip teması olursa o zaman ayırmanızı tavsiye ederim [:)]
Çorum da hani petshop bunu cüce vatoz diye verdi söyleyin de gitmeyelim apaçık leopar vatoz keandisi çok geniş akvaruma ihtiyaç duyar zaman içerisinde [:'(][/QUOTE]
Of ya ciddi misiniz? :( Çorum'un ilçesindeyim bir tane petshop var zaten. Üzüldüm şu an ama sorun yok büyüdüklerinde yeni akvaryuma geçirmek şart zaten 20lt idareten kullanabilirim demiştim. Offf
Şu an hangilerini ayırayım peki, lepistesleri mi tetraları mı?
[QUOTE=odinein]
Tetralar birbirlerine zarar vermeyecektir lepistes içinde takip etmenizi öneririm ısıtıcısız suda tropikal türü tutmak zor olacaktır takip edip teması olursa o zaman ayırmanızı tavsiye ederim [:)]
Çorum da hani petshop bunu cüce vatoz diye verdi söyleyin de gitmeyelim apaçık leopar vatoz keandisi çok geniş akvaruma ihtiyaç duyar zaman içerisinde [:'(][/QUOTE]
Of ya ciddi misiniz? :( Çorum'un ilçesindeyim bir tane petshop var zaten. Üzüldüm şu an ama sorun yok büyüdüklerinde yeni akvaryuma geçirmek şart zaten 20lt idareten kullanabilirim demiştim. Offf
Şu an hangilerini ayırayım peki, lepistesleri mi tetraları mı?
Transgenetik Tetra, Lepistes Ve Cüce Vatoz
Bir tane de 10lt bir akvaryumum var ona 2 tane lepistesi alayım şimdilik desem filtrem yok, bir de 40lt akvaryumum var kaplumbağam epey büyüdü yakın zamanda ona 70 ya da 80lt'lik alacağım, bu 40 litreliğe transgenetikleri koyarım o zaman, lepistesleri de 20ye alırım. Şimdilik 10luğa koysam çok mu ufak? Eziyet çekmesinler de. Filtre ısıtıcı gibi başka ekipmanlarım yok çünkü lepistesler için. Keşke almasaydım ya cahillik böyle oluyor işte, kadın da gayet iyi geçinirler bu akvaryum büyük bile onlara deyince işte.
[QUOTE=Malebolge]Evet tetranın bir türü. Black widow tetra'nın kırmızı glo fish hali[/QUOTE]
ya ayırmalı mıyım lepistesleri sizce?[EDIT]kubralkis,2023-09-11 21:34:50[/EDIT]
[QUOTE=odinein]Transgenetik tetra 3 balıkta benim fikrim bu yönde tetralar etçil balıklar lepistesin kuyruğuna saldırırlar muhtemelen lepistesi çıkartmanız daha iyi olacaktır 20lt biraz dar gelebilir şuan küçük balıklar ancak yine de imkan varsa genişletmek iyi olacaktır [:)]
Vatozun cüce olduğundan emin misiniz petshoplarda bulunan bir tür değil çünkü kolay kolay[/QUOTE]
Eveeeet eminim, 10 cm kadar anca büyür dedi kadın. Filtreye yapıştı şimdi çekebilirsem göstereyim. Bakın bir ona da[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/110920232139331.jpg[/IMG]
Bir tane de 10lt bir akvaryumum var ona 2 tane lepistesi alayım şimdilik desem filtrem yok, bir de 40lt akvaryumum var kaplumbağam epey büyüdü yakın zamanda ona 70 ya da 80lt'lik alacağım, bu 40 litreliğe transgenetikleri koyarım o zaman, lepistesleri de 20ye alırım. Şimdilik 10luğa koysam çok mu ufak? Eziyet çekmesinler de. Filtre ısıtıcı gibi başka ekipmanlarım yok çünkü lepistesler için. Keşke almasaydım ya cahillik böyle oluyor işte, kadın da gayet iyi geçinirler bu akvaryum büyük bile onlara deyince işte.
[QUOTE=Malebolge]Evet tetranın bir türü. Black widow tetra'nın kırmızı glo fish hali[/QUOTE]
ya ayırmalı mıyım lepistesleri sizce?[EDIT]kubralkis,2023-09-11 21:34:50[/EDIT]
[QUOTE=odinein]Transgenetik tetra 3 balıkta benim fikrim bu yönde tetralar etçil balıklar lepistesin kuyruğuna saldırırlar muhtemelen lepistesi çıkartmanız daha iyi olacaktır 20lt biraz dar gelebilir şuan küçük balıklar ancak yine de imkan varsa genişletmek iyi olacaktır [:)]
Vatozun cüce olduğundan emin misiniz petshoplarda bulunan bir tür değil çünkü kolay kolay[/QUOTE]
Eveeeet eminim, 10 cm kadar anca büyür dedi kadın. Filtreye yapıştı şimdi çekebilirsem göstereyim. Bakın bir ona da[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/110920232139331.jpg[/IMG]
Transgenetik Tetra, Lepistes Ve Cüce Vatoz
Öncelikle merhaba, gündüz petshoptan 20lt akvaryum, beyaz silis kum, filtre, derece, ısıtıcı, su düzenleyici gibi temel ekipmanları aldım. Isıtıcıyı havalar şu an aşırı sıcak olduğu için koymadım, havalar soğuyunca koyacağım. Neyse işte her şey iyi güzel fakat biraz araştırma yaptıktan sonra aklıma takılan birkaç şey oldu. 2 tane transgenetik tetra, 2 lepistes, 1 cüce vatoz, 1 tane de ismini bilmediğim bir balık aldım o da şu şekilde oldu, petshop bunlar beraber çok güzel yaşar zaten ben de aynı tankta besliyorum kavga etmezler sakinler zaten bu da tetra dedi. E biraz araştırdım tetraya da benzemiyor kırmızı, çizgili değişik bir balık yani. Baktım türlere biraz daha tetrazona benziyor o da diğer türlerle anlaşamıyormuş hele lepistesle hiç anlaşamıyormuş. Bayağı da agresif bir balıkmış. Fotoğrafını atacağım ona göre yönlendirirseniz çok sevinirim, yarın gidip değiştireyim mi? Zarar vermezse kalsın mı? Yoksa hemen ayırıp tek başına bir akvaryuma mı koyayım yarına kadar?
Son olarak da 20lt 6 tane balık için yeterli mi?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/110920232050561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/110920232054011.jpg[/IMG]
Şu çizgili olandan bahsediyorum.
Öncelikle merhaba, gündüz petshoptan 20lt akvaryum, beyaz silis kum, filtre, derece, ısıtıcı, su düzenleyici gibi temel ekipmanları aldım. Isıtıcıyı havalar şu an aşırı sıcak olduğu için koymadım, havalar soğuyunca koyacağım. Neyse işte her şey iyi güzel fakat biraz araştırma yaptıktan sonra aklıma takılan birkaç şey oldu. 2 tane transgenetik tetra, 2 lepistes, 1 cüce vatoz, 1 tane de ismini bilmediğim bir balık aldım o da şu şekilde oldu, petshop bunlar beraber çok güzel yaşar zaten ben de aynı tankta besliyorum kavga etmezler sakinler zaten bu da tetra dedi. E biraz araştırdım tetraya da benzemiyor kırmızı, çizgili değişik bir balık yani. Baktım türlere biraz daha tetrazona benziyor o da diğer türlerle anlaşamıyormuş hele lepistesle hiç anlaşamıyormuş. Bayağı da agresif bir balıkmış. Fotoğrafını atacağım ona göre yönlendirirseniz çok sevinirim, yarın gidip değiştireyim mi? Zarar vermezse kalsın mı? Yoksa hemen ayırıp tek başına bir akvaryuma mı koyayım yarına kadar?
Son olarak da 20lt 6 tane balık için yeterli mi?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/110920232050561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240730/110920232054011.jpg[/IMG]
Şu çizgili olandan bahsediyorum.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:53
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Ekin.sinan,
Hidro Dinamik,
Kınayu,
nniiaa,
TheDS,
stopsound,
Urar,
0rnn,
Sungurr,
joko29,
osmandbnl,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
yeekim,
merutay,
fffurkan9,
EmiirKaan,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Balikcidede,
Safakk,
kebüç,
mustafakrml,
muspar,
İnci Kefali,
Hakan ARP,
Ciyus,
Tortuga7,
Mehmet.80,
Enisdurdu,
MEO,
kdrackgz,
Deathgrip,
Aquarist101,
888starz_mppt,
ootkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
