ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
nis4.nc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Mayıs 2023 08:14
Son Ziyaret:
03 Temmuz 2023 23:17
Toplam Mesaj:
18 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Nisa Nur Çevik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Nisa Nur Çevik
SON 10 MESAJI
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[QUOTE=MasterChiefHakan]Zorunluluk durumu sizinki; elden geldiğince küçük müdahalelerle idare edeceksiniz. Daha büyük plastik bir kap bulabilirseniz daha uygun olur, örneğin 20 litrelik (damacana şişesi de olur [:D]). Her gün 2,5 litrelik su değişimi yapın, ekleyeceğiniz su 1-2 gün öncesinden beklemiş olsun. Bu sayede, suyu daha oksijenli ve daha temiz tutmuş olursunuz. Balıklarınıza az yem verin, örneğin sabahları olacak şekilde günde 1 öğün, az yem yiyerek az dışkı çıkarırlar ve dışkı kaynaklı olabilecek amonyak zehirlenmesinden etkilenmemiş olurlar.
Akvaryumdaki tüm dekoru çıkarın, hepsinin zararı var, yararı yok. Boş hâli daha güvenli olur.
Son olarak, akvaryum sıcaklığı 24 dereceyi geçmesin, Japonlar serin suları sever, sıcak sularda oksijen daha az olur.[/QUOTE]
Çok teşekkürler🤍
[QUOTE=MasterChiefHakan]Zorunluluk durumu sizinki; elden geldiğince küçük müdahalelerle idare edeceksiniz. Daha büyük plastik bir kap bulabilirseniz daha uygun olur, örneğin 20 litrelik (damacana şişesi de olur [:D]). Her gün 2,5 litrelik su değişimi yapın, ekleyeceğiniz su 1-2 gün öncesinden beklemiş olsun. Bu sayede, suyu daha oksijenli ve daha temiz tutmuş olursunuz. Balıklarınıza az yem verin, örneğin sabahları olacak şekilde günde 1 öğün, az yem yiyerek az dışkı çıkarırlar ve dışkı kaynaklı olabilecek amonyak zehirlenmesinden etkilenmemiş olurlar.
Akvaryumdaki tüm dekoru çıkarın, hepsinin zararı var, yararı yok. Boş hâli daha güvenli olur.
Son olarak, akvaryum sıcaklığı 24 dereceyi geçmesin, Japonlar serin suları sever, sıcak sularda oksijen daha az olur.[/QUOTE]
Çok teşekkürler🤍
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[QUOTE=TuRKeR]Nisanın yazdıklarını okurken kafa sesi olarak küçük kız sesi canlandıranlar. [:)][/QUOTE]
😂 evet biraz küçük emrah gibi yazmışım ama aslında o kadar küçük değilim😅
[:((][QUOTE=nis4.nc][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306411.jpg[/IMG]
Turuncu balığım dropsy olmuştu onu iyileştirdim. Bu balıpım ise sabah hiçbir şeyi yoktu. Az önce baktığımda taşlara yatıyordu. Sanki kafasını kaldıramıyormuş ve nefes alamıyormuş gibi duruyor. Ne yapmam lazım[:'(] (şuanda epsomlu su içinde, rahatlasın diye ona koydum) [/QUOTE]
Arkadaşlar balığım vefat etti. [:'(]
[QUOTE=TuRKeR]Nisanın yazdıklarını okurken kafa sesi olarak küçük kız sesi canlandıranlar. [:)][/QUOTE]
😂 evet biraz küçük emrah gibi yazmışım ama aslında o kadar küçük değilim😅
[:((][QUOTE=nis4.nc][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306411.jpg[/IMG]
Turuncu balığım dropsy olmuştu onu iyileştirdim. Bu balıpım ise sabah hiçbir şeyi yoktu. Az önce baktığımda taşlara yatıyordu. Sanki kafasını kaldıramıyormuş ve nefes alamıyormuş gibi duruyor. Ne yapmam lazım[:'(] (şuanda epsomlu su içinde, rahatlasın diye ona koydum) [/QUOTE]
Arkadaşlar balığım vefat etti. [:'(]
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[QUOTE=Alp3]
Yani düşünceniz çok hoş fakat isterseniz balıkları sahiplendirmeye çalışabilirsiniz elbet almak isteyecek birileri çıkacaktır hemen olmasa da. Eğer ki onlar için iyisini istiyorsanız böyle bir şey yapabilirsiniz. Ya da şu anlık ısıtıcı filtre edinip erimeyecek salınım yapmayacak 40 - 50 litrelik plastik bi kapta bakabilirsiniz araştırıp. [/QUOTE]
Ben sahiplenmeden önce aramışlardı sahiplenecek insan ama kimse almamıştı. Sonra adam atacağını babama söyleyince babam bana sormuştu. Ölmesin istedim aldım. Önceliğim şuanlık oksijen motoru ve oksijen taşı. O dediğiniz litrelerde bir şey bulursam deneyeceğim. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Alp3]
Yani düşünceniz çok hoş fakat isterseniz balıkları sahiplendirmeye çalışabilirsiniz elbet almak isteyecek birileri çıkacaktır hemen olmasa da. Eğer ki onlar için iyisini istiyorsanız böyle bir şey yapabilirsiniz. Ya da şu anlık ısıtıcı filtre edinip erimeyecek salınım yapmayacak 40 - 50 litrelik plastik bi kapta bakabilirsiniz araştırıp. [/QUOTE]
Ben sahiplenmeden önce aramışlardı sahiplenecek insan ama kimse almamıştı. Sonra adam atacağını babama söyleyince babam bana sormuştu. Ölmesin istedim aldım. Önceliğim şuanlık oksijen motoru ve oksijen taşı. O dediğiniz litrelerde bir şey bulursam deneyeceğim. Teşekkür ederim.
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[QUOTE=Alp3]Akvaryum boyutu çok küçük, ısıtıcı yok ani su değişimleri yaşanabilir veya su gereğinden sıcak veya soğuk olabilir, filtre de yok balıklar hem temiz bir akvaryuma hem de oksijene ihtiyaç duyarlar. Kalan balıklarınız için 60-80 litreden daha büyük bir akvaryum edinin, ısıtıcı alın ve akvaryumunuza uygun filtre alın. Lütfen japon balıklarının ihtiyaç duyduğu akvaryum boyutlarını ve gereksinimlerini araştırın ve edinmeye çalışın elinizden geldiğince[/QUOTE]
Senin ve "yoda" nın yazdıklarını biliyorum ve ben de öyle bir akvaryum almak istiyorum. Evet haklısınız ama ailem karşıyken elimden bir şey gelmiyor. Ha neden bu durumda balık aldın derseniz sahibi balıkları atacaktı, onları kendim sahiplendim. Zaten balıklar aşağı yukarı 6 yaşındalar. Yakın bir zamanda hava taşı alacağım ama durumumuz müsait olmadığından bir türlü alamadım. Yazın işe başlayacağım ve o zaman alma planım var. Herneyse.. Dediğim gibi onlara sunabileceğim en iyi hayat buydu. Üni kazanıp okuduğumda kendi evime akvaryum köşesi koyup balık alacağım. Şimdilik bu yaşlı balıklarım ölene kadar böyle. Sonra da balık almam zaten. [:)]
[QUOTE=Alp3]Akvaryum boyutu çok küçük, ısıtıcı yok ani su değişimleri yaşanabilir veya su gereğinden sıcak veya soğuk olabilir, filtre de yok balıklar hem temiz bir akvaryuma hem de oksijene ihtiyaç duyarlar. Kalan balıklarınız için 60-80 litreden daha büyük bir akvaryum edinin, ısıtıcı alın ve akvaryumunuza uygun filtre alın. Lütfen japon balıklarının ihtiyaç duyduğu akvaryum boyutlarını ve gereksinimlerini araştırın ve edinmeye çalışın elinizden geldiğince[/QUOTE]
Senin ve "yoda" nın yazdıklarını biliyorum ve ben de öyle bir akvaryum almak istiyorum. Evet haklısınız ama ailem karşıyken elimden bir şey gelmiyor. Ha neden bu durumda balık aldın derseniz sahibi balıkları atacaktı, onları kendim sahiplendim. Zaten balıklar aşağı yukarı 6 yaşındalar. Yakın bir zamanda hava taşı alacağım ama durumumuz müsait olmadığından bir türlü alamadım. Yazın işe başlayacağım ve o zaman alma planım var. Herneyse.. Dediğim gibi onlara sunabileceğim en iyi hayat buydu. Üni kazanıp okuduğumda kendi evime akvaryum köşesi koyup balık alacağım. Şimdilik bu yaşlı balıklarım ölene kadar böyle. Sonra da balık almam zaten. [:)]
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[QUOTE=MasterChiefHakan]Akvaryumun hacmi veya ölçüleri hakkında bilgi verin lütfen. Ayrıca fotoğrafını da paylaşın. Bu sayede akvaryum boytundan kaynaklı olup olmadığı hakkında yorum yapılabilir.[/QUOTE]
Akvaryum 30-23 boylarında 5-6 litre su alıyor[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231516151.jpg[/IMG]
[QUOTE=MasterChiefHakan]Akvaryumun hacmi veya ölçüleri hakkında bilgi verin lütfen. Ayrıca fotoğrafını da paylaşın. Bu sayede akvaryum boytundan kaynaklı olup olmadığı hakkında yorum yapılabilir.[/QUOTE]
Akvaryum 30-23 boylarında 5-6 litre su alıyor[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231516151.jpg[/IMG]
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306411.jpg[/IMG]
Turuncu balığım dropsy olmuştu onu iyileştirdim. Bu balıpım ise sabah hiçbir şeyi yoktu. Az önce baktığımda taşlara yatıyordu. Sanki kafasını kaldıramıyormuş ve nefes alamıyormuş gibi duruyor. Ne yapmam lazım[:'(] (şuanda epsomlu su içinde, rahatlasın diye ona koydum)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306411.jpg[/IMG]
Turuncu balığım dropsy olmuştu onu iyileştirdim. Bu balıpım ise sabah hiçbir şeyi yoktu. Az önce baktığımda taşlara yatıyordu. Sanki kafasını kaldıramıyormuş ve nefes alamıyormuş gibi duruyor. Ne yapmam lazım[:'(] (şuanda epsomlu su içinde, rahatlasın diye ona koydum)
Japon Balığım Şişti
[QUOTE=MasterChiefHakan]Balığınızı akvaryum yerine fanusta bakmaya devam edecekseniz, tedavisi için hiç çaba göstermeyin, çünkü hastalık tekrarlayacaktır. Çünkü japon balıkları fanusta bakılmaz, aslına bakarsanız hiçbir balık fanusta bakılmaz. Bakın bakalım japon balıkları en az kaç litrelik akvaryumda beslenmeliymiş: [URL]https://www.akvaryum.com/carassius_auratus_(japon_baligi)_tatlisur_7_70.asp[/URL][/QUOTE]
Merhaba zaten fanusta değil akvaryumda besliyorum
[QUOTE=MasterChiefHakan]Balığınızı akvaryum yerine fanusta bakmaya devam edecekseniz, tedavisi için hiç çaba göstermeyin, çünkü hastalık tekrarlayacaktır. Çünkü japon balıkları fanusta bakılmaz, aslına bakarsanız hiçbir balık fanusta bakılmaz. Bakın bakalım japon balıkları en az kaç litrelik akvaryumda beslenmeliymiş: [URL]https://www.akvaryum.com/carassius_auratus_(japon_baligi)_tatlisur_7_70.asp[/URL][/QUOTE]
Merhaba zaten fanusta değil akvaryumda besliyorum
Dropsy Tedavisi
[QUOTE=HOPPALA]Evet. Epsom tuzu dropsy, kabızlık ve yüzme kesesi gibi problemlerde faydalıdır. Ancak dropsy için tek başına tedavi niteliği yoktur. Antibiyotik etken maddeli ilaç ile ana tedaviye başlamanız lazım.
Dropsy yüzünden dün bir balığımı kaybettim. Vakit kaybetmeden tedaviye başlarsanız kurtarma şansınız olabilir.[/QUOTE]
Flagyl almak istedim eczane vermedi, ilacı da yazmadılar. elimden bir şey gelmiyor
[QUOTE=HOPPALA]Evet. Epsom tuzu dropsy, kabızlık ve yüzme kesesi gibi problemlerde faydalıdır. Ancak dropsy için tek başına tedavi niteliği yoktur. Antibiyotik etken maddeli ilaç ile ana tedaviye başlamanız lazım.
Dropsy yüzünden dün bir balığımı kaybettim. Vakit kaybetmeden tedaviye başlarsanız kurtarma şansınız olabilir.[/QUOTE]
Flagyl almak istedim eczane vermedi, ilacı da yazmadılar. elimden bir şey gelmiyor
Dropsy Tedavisi
Balığımı dün atmıştım. Bugün ingiliz tuzu ile tedavisine başladım ama aklımda bir soru var. 1 litrelik suyun içinde şimdilik. 1 litreye yarım çay kaşığı yeterli mi? Daha fazla atmaya korktum açıkçası.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/010620232144341.jpg[/IMG]
Balığımı dün atmıştım. Bugün ingiliz tuzu ile tedavisine başladım ama aklımda bir soru var. 1 litrelik suyun içinde şimdilik. 1 litreye yarım çay kaşığı yeterli mi? Daha fazla atmaya korktum açıkçası.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/010620232144341.jpg[/IMG]
Japon Balığım Şişti
[QUOTE=Yoda25]Canım ben kullanmadığım için bunun sorunluluğunu alamam kullananlar var forumda google a flagly ile dropsy tedavisi yazıp okuyabilirsin.[/QUOTE]
Epsom almaya gideceğim yarın
[QUOTE=Yoda25]Canım ben kullanmadığım için bunun sorunluluğunu alamam kullananlar var forumda google a flagly ile dropsy tedavisi yazıp okuyabilirsin.[/QUOTE]
Epsom almaya gideceğim yarın
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
KULLANICILAR
- 38 Online Kullanıcı, 21 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
