ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
TonyPennyBerry
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Şubat 2023 21:16
Son Ziyaret:
18 Nisan 2023 09:26
Toplam Mesaj:
8 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Can Soydaş
Doğum Tarihi:
19 Mart 1988
Yaş:
38
İl:
Antalya
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Can Soydaş
SON 6 MESAJI
Neon Baliklarim
2.5 aydır fanusta mutlu mesut yaşıyor balıklarım
Çok bilmiş konuşan arkadaşlara inat fanusta neon Terra beslemeye devam... [:cik:]
2.5 aydır fanusta mutlu mesut yaşıyor balıklarım
Çok bilmiş konuşan arkadaşlara inat fanusta neon Terra beslemeye devam... [:cik:]
Neon Baliklarim
Hocam yalnız benim verdiğim balıklar Zebra Danio idi aynı balığın farklı isimleri mi bilemedim transgenetik Terra değil. [zzz][EDIT]TonyPennyBerry,2023-02-18 08:30:55[/EDIT]
Hocam yalnız benim verdiğim balıklar Zebra Danio idi aynı balığın farklı isimleri mi bilemedim transgenetik Terra değil. [zzz][EDIT]TonyPennyBerry,2023-02-18 08:30:55[/EDIT]
Neon Baliklarim
Teşekkürler.
Teşekkürler.
Neon Baliklarim
Yardımcı olan ve düzgün eleştiren arkadaşlara teşekkürler. Balıkları iade ettim ancak kendisine de söyledim yukarıda ki arkadaşin söylediğine göre 8 litre beta akvaryumu ile değiştirmeyi önerdi ve yanında Atlantik pipo filtre 100 lira farkla verecekmiş. Motoru da salı günü elinde Tetra aps 100 gelecek dedi alış fiyatindan 325 TL ye vereyim dedi. Bende napacagimi şaşırdım acikcasi. Pazartesi günü karar vereceğim. Transgenetik Tetra besleyecegim bir gün iyi bir akvaryumum olursa. Yani öyle pet shopa girip balık alıp cikmayin benim gibi. Selametle. [:iyi:][EDIT]TonyPennyBerry,2023-02-17 15:45:06[/EDIT]
Yardımcı olan ve düzgün eleştiren arkadaşlara teşekkürler. Balıkları iade ettim ancak kendisine de söyledim yukarıda ki arkadaşin söylediğine göre 8 litre beta akvaryumu ile değiştirmeyi önerdi ve yanında Atlantik pipo filtre 100 lira farkla verecekmiş. Motoru da salı günü elinde Tetra aps 100 gelecek dedi alış fiyatindan 325 TL ye vereyim dedi. Bende napacagimi şaşırdım acikcasi. Pazartesi günü karar vereceğim. Transgenetik Tetra besleyecegim bir gün iyi bir akvaryumum olursa. Yani öyle pet shopa girip balık alıp cikmayin benim gibi. Selametle. [:iyi:][EDIT]TonyPennyBerry,2023-02-17 15:45:06[/EDIT]
Neon Baliklarim
Abi bir şey diycem abla bana bunu fanusta 5 6 tane beslenir diye sattı bende ona göre aldım şimdi 25 30 litre su alan akvaryumu da alabilecek durumum yok içinde hayat döngüsünü sağlayacak durumum da yok açıkçası tamam siz karsisiniz anladım fanus a akvaryumcular olarak ama bana bunu satan bu şartlarda sattı bende ona göre aldım ölmesin çok diye de 3 tane aldım ne olur olmaz diye bana siz şimdi onun tam tersi fanus da yaşamaz diyorsunuz benim uretebilecegim tek çözüm Terra 100 Luk motor koyup içine yaşayabilecekleri kadar yaşatmak elimden daha fazlası gelmez çünkü ben bu şartlarda aldım nasıl ev kedisi stüdyo dairede yaşıyorsa bende bunların stüdyo dairesini yapmaya çalıştım açıkçası ama kandirilmisim gibi hissediyorum şuan dediğim gibi yarına kadar yaşar iseler bı hava motoru alıp içine koyup yasatabildigim kadar yaşatmak derdindeyim. Kuzenim de aynı fanusta 3 tane japon balığı büyüttüm 5 sene yaşadı dedi bunlar zaten 5 yıl yasiyorlarmis okumaya başladım benimde derdim konfor sağlamak değil 5 yıl yaşatabilmek. Motor koyarım içine USB ısıtıcı koyarım dediğiniz gibi kumda koyarım ama gidip 30 litre akvaryum alamam elimde şöyle bir fanus benzeri bir şey var altı çatlak su sizdirmazsa en fazla ona tasiyabilirim. Bakicaz gorucez umarım herşey düşündüğüm gibi olur. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232325131.jpg[/IMG]
Bide abi ben bu fanusa 130 TL para ödedim siz diyorsunuz ki 150 200 TL ye akvaryum teklif ederlerse kabul etmeyin o fiyata nerde bulabilirim valla bulsam alırım fanusu da iade ederim ben 2 tane balık satan yer var ikisine de gittim birincisinde 10 TL den siyah ve turuncu japon vardı gobus canlilardi sağlıksız olduğuna kanaat getirdigim için ordan vazgeçtim ikinci buraya gittim burada da bu balıklar daha küçük ve yaşayabilirler kanaatiyle ordan aldım dediğim gibi aklımda yoktu aslında ama bilgili konuşup bana bu şekilde aktardılar bende yaşarlarsa alırım dedim evet satan bize bunu fanusta 5 6 tane yaşar diye verdiler dediler madem öyle alıyorum dedim. Deniz kabuklarim da vardı sahilden 20 sene önce toplayıp güzelce yıkadım ve içine koydum elimden bu geliyordu bunu yaptım ama şimdi anladım ki yanlış yapmışım. Keşke önce bilgi sahibi olup bu işe girisseydim en azından elimde 1000 liralık bir bütçem olup 15 20 tane besleyecegim bir akvaryuma sahip olurdum ama 200 lirami buna harcadım ve okudukça ne kadar da büyük hata yaptığımı öğreniyorum Allah günah yazmasin diyeceğim sanırım yarın olurlerse ve bidaha oraya asla ugramam. Beni bir kez kandırmış olurlar ama bu canlıların vebaline ortak olduğum için tekrar o ise girismem bu canlılar hassasiyet istiyorlar benim köpek geçmişim var kedi besliyorum ve sultan papaganimda var ama bir de balığım olsun istemiştim işte demekki hata yapmışım. Umarım yaşarlar diye umut ediyorum ve bu fanusta yaşatmak için elimden geleni yapacağım. [:cool:][EDIT]TonyPennyBerry,2023-02-16 23:41:38[/EDIT]
Şimdilik yarın fanus için şu ikisini almayı düşünüyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232352031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232352041.jpg[/IMG]
Abi bir şey diycem abla bana bunu fanusta 5 6 tane beslenir diye sattı bende ona göre aldım şimdi 25 30 litre su alan akvaryumu da alabilecek durumum yok içinde hayat döngüsünü sağlayacak durumum da yok açıkçası tamam siz karsisiniz anladım fanus a akvaryumcular olarak ama bana bunu satan bu şartlarda sattı bende ona göre aldım ölmesin çok diye de 3 tane aldım ne olur olmaz diye bana siz şimdi onun tam tersi fanus da yaşamaz diyorsunuz benim uretebilecegim tek çözüm Terra 100 Luk motor koyup içine yaşayabilecekleri kadar yaşatmak elimden daha fazlası gelmez çünkü ben bu şartlarda aldım nasıl ev kedisi stüdyo dairede yaşıyorsa bende bunların stüdyo dairesini yapmaya çalıştım açıkçası ama kandirilmisim gibi hissediyorum şuan dediğim gibi yarına kadar yaşar iseler bı hava motoru alıp içine koyup yasatabildigim kadar yaşatmak derdindeyim. Kuzenim de aynı fanusta 3 tane japon balığı büyüttüm 5 sene yaşadı dedi bunlar zaten 5 yıl yasiyorlarmis okumaya başladım benimde derdim konfor sağlamak değil 5 yıl yaşatabilmek. Motor koyarım içine USB ısıtıcı koyarım dediğiniz gibi kumda koyarım ama gidip 30 litre akvaryum alamam elimde şöyle bir fanus benzeri bir şey var altı çatlak su sizdirmazsa en fazla ona tasiyabilirim. Bakicaz gorucez umarım herşey düşündüğüm gibi olur. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232325131.jpg[/IMG]
Bide abi ben bu fanusa 130 TL para ödedim siz diyorsunuz ki 150 200 TL ye akvaryum teklif ederlerse kabul etmeyin o fiyata nerde bulabilirim valla bulsam alırım fanusu da iade ederim ben 2 tane balık satan yer var ikisine de gittim birincisinde 10 TL den siyah ve turuncu japon vardı gobus canlilardi sağlıksız olduğuna kanaat getirdigim için ordan vazgeçtim ikinci buraya gittim burada da bu balıklar daha küçük ve yaşayabilirler kanaatiyle ordan aldım dediğim gibi aklımda yoktu aslında ama bilgili konuşup bana bu şekilde aktardılar bende yaşarlarsa alırım dedim evet satan bize bunu fanusta 5 6 tane yaşar diye verdiler dediler madem öyle alıyorum dedim. Deniz kabuklarim da vardı sahilden 20 sene önce toplayıp güzelce yıkadım ve içine koydum elimden bu geliyordu bunu yaptım ama şimdi anladım ki yanlış yapmışım. Keşke önce bilgi sahibi olup bu işe girisseydim en azından elimde 1000 liralık bir bütçem olup 15 20 tane besleyecegim bir akvaryuma sahip olurdum ama 200 lirami buna harcadım ve okudukça ne kadar da büyük hata yaptığımı öğreniyorum Allah günah yazmasin diyeceğim sanırım yarın olurlerse ve bidaha oraya asla ugramam. Beni bir kez kandırmış olurlar ama bu canlıların vebaline ortak olduğum için tekrar o ise girismem bu canlılar hassasiyet istiyorlar benim köpek geçmişim var kedi besliyorum ve sultan papaganimda var ama bir de balığım olsun istemiştim işte demekki hata yapmışım. Umarım yaşarlar diye umut ediyorum ve bu fanusta yaşatmak için elimden geleni yapacağım. [:cool:][EDIT]TonyPennyBerry,2023-02-16 23:41:38[/EDIT]
Şimdilik yarın fanus için şu ikisini almayı düşünüyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232352031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232352041.jpg[/IMG]
Neon Baliklarim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232119581.jpg[/IMG]
Bugün akvaryumcuya girdik ve balık aklımda yokken bu fanus yem ve 3 tane balıkla çıktım balıklari fanusu temizledikten sonra koydum ve biraz mama verdim. Neon balığı dedi adam aslında aklımda burada hesap açmakta yoktu. Ama malum bir sorunla karşılaşıp karsilasmayacagimi bilmediğim için hesap açtım. Siz tecrübeli abilerim ablalarim bu neon balıklar bu fanusta ölür mü çok korkuyorum. Yarına kadar yaşasınlar en azından gideyim iade edeyim yada fanusa motor alayım. Şu an su oda sıcaklığında ve içeride thisortle dolasabiliyorum öyle soyliyim. Bana fanus balığı diye sattı orda ki bayan hatta sizin için bize getireni arayabilirim bu fanusta 5 6 tane yaşayabiliyormus dedi ben ne olur ne olmaz 3 tane sevimli bu canlılardan aldım. Akvaryumu guzeldi ve içinde 100e yakın bu baliklardan vardı. Tanesini de 15 TL den verdi. İnşallah bir şey olmaz yarına kadar çünkü fanusta şimdi yaşar ama 30 litre olursa demişler sanırım o fanuslar benimkinin 10 katı su alıyor ve motor da vermedi bana vallahi kurt düştü içime yaşarsa yarin ilk isim küçük bir hava motoru alıp koymak olacak resimlere bakarsanız balıklar çok küçük n'olur ölmez deyin çok üzülürüm bu canlıların gunahlarina girersem ve bir daha asla balık almam. Fanus bitki için diyenler olmuş bitkide istedim koymak için ama canlarım inşallah yaşarlar da bitkide alırım. Benim hatam olabilir lütfen acımasız eleştiriden uzak durun. Zaten üzülüyorum sabaha cikmazlarsa diye napicagimi bilmiyorum gerçekten. Dükkanları da 8 de kapattılar ve akvaryumcuya iade edemiyorum bir gün yaşarlar mi bu akvaryumda vallahi yarın motor alıp koyacağım içine. Yardım edin lütfen [:?]
Ekstra daha net bir fotoğraf daha çektim onu da paylaşayım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232137521.jpg[/IMG][EDIT]TonyPennyBerry,2023-02-16 21:46:06[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232119581.jpg[/IMG]
Bugün akvaryumcuya girdik ve balık aklımda yokken bu fanus yem ve 3 tane balıkla çıktım balıklari fanusu temizledikten sonra koydum ve biraz mama verdim. Neon balığı dedi adam aslında aklımda burada hesap açmakta yoktu. Ama malum bir sorunla karşılaşıp karsilasmayacagimi bilmediğim için hesap açtım. Siz tecrübeli abilerim ablalarim bu neon balıklar bu fanusta ölür mü çok korkuyorum. Yarına kadar yaşasınlar en azından gideyim iade edeyim yada fanusa motor alayım. Şu an su oda sıcaklığında ve içeride thisortle dolasabiliyorum öyle soyliyim. Bana fanus balığı diye sattı orda ki bayan hatta sizin için bize getireni arayabilirim bu fanusta 5 6 tane yaşayabiliyormus dedi ben ne olur ne olmaz 3 tane sevimli bu canlılardan aldım. Akvaryumu guzeldi ve içinde 100e yakın bu baliklardan vardı. Tanesini de 15 TL den verdi. İnşallah bir şey olmaz yarına kadar çünkü fanusta şimdi yaşar ama 30 litre olursa demişler sanırım o fanuslar benimkinin 10 katı su alıyor ve motor da vermedi bana vallahi kurt düştü içime yaşarsa yarin ilk isim küçük bir hava motoru alıp koymak olacak resimlere bakarsanız balıklar çok küçük n'olur ölmez deyin çok üzülürüm bu canlıların gunahlarina girersem ve bir daha asla balık almam. Fanus bitki için diyenler olmuş bitkide istedim koymak için ama canlarım inşallah yaşarlar da bitkide alırım. Benim hatam olabilir lütfen acımasız eleştiriden uzak durun. Zaten üzülüyorum sabaha cikmazlarsa diye napicagimi bilmiyorum gerçekten. Dükkanları da 8 de kapattılar ve akvaryumcuya iade edemiyorum bir gün yaşarlar mi bu akvaryumda vallahi yarın motor alıp koyacağım içine. Yardım edin lütfen [:?]
Ekstra daha net bir fotoğraf daha çektim onu da paylaşayım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232137521.jpg[/IMG][EDIT]TonyPennyBerry,2023-02-16 21:46:06[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 100 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
nakkas__45,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
erimgorgulu,
Kuduoglu,
DABARAKATO,
Ertug22,
pusathan01,
0rnn,
Rime,
EmiirKaan,
Ehtiyar,
Justbe,
Hidro Dinamik,
BurakSemihAslan,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Ozzgurr,
Kınayu,
dimbeleth,
seljoy,
HarunYILDIRIM,
Tortuga7,
emreemin,
Goldfish2000,
capodicapii,
serverous1,
Pandkoal,
EfeC,
mlh06,
DigitalPen,
omerkaya40,
sinor,
Denizinc,
speed944,
jangofet,
Conix,
√olkaπ,
TolgahanA,
sariefe,
ternapi,
darkaura,
bettatrend,
Samoo,
hazalca,
Oporchin,
Burak PEKDEMİR,
Umutoty,
eflatunaxoy,
Urar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
