ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kaptanrere
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Şubat 2023 11:14
Son Ziyaret:
16 Nisan 2024 14:26
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kürşat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kürşat
SON 4 MESAJI
Cory Ve Melek
[:)][QUOTE=ArifhbsAquatics]Siz gülmüş tebessüm etmissiniz bende gülerek selam vereyim gülmek güzeldire yeri ve zamanında
t.c ile sadece devlet kurumlarına girlir diye bir kural yok araştırınız ilgili ve çözüm amaçlıysanız Bu tip akvarist sitelerine ilgili kuruma müracat edilir ve bu giriş sağlanır ) neyse bilgi kirliğiği olamsın fake hesaplar olmasın diye daha basit yöntemlrde mevcut misal sadece cep nosu ile girmek gibi yöneci adet evet 40 lardan 12 ye düşmüş orda haklsın ben öncede kalmışım refet yalçın bırakınca zaten site dağınık profil çiziyor düzelrmi süpheliyim neden bilgi kirliliği ,ilerlemyen kendini yenilemyen güncellemyen bir site var bi başı boşluk kopukluk var anlaşamadık sizle neticede ama birbirimizi seviyeli şekilde anladık bende teşekkür ederim ....
1- Bunu açın lütfen, tam olarak gördükleriniz nedir?
2- Hatalı gördüğünüz kısımları ve neler yapılabileceğini paylaşabilirsiniz.
3- Kurallar dahilinde herkes istediği yere yazabilir; bunda sorun bukunmamakta.
4- Çözüm önerileriniz?
5- Devlet kurumu değiliz, TC girişi nasıl olacak 😊.
Diğer maddeleriniz de ilk beş madde ile bağlantılı olduğundan buradan cevap vereceğim. Bir üyemiz ‘balığım hasta’ başlığıyla konu açamayacak mı? Benzer konular var çünkü. Yaptığımız hobide karşılaştığımız şeylerin çoğu birbirine benziyor zaten. Koca bir ansiklopedi var ortada, bu anlayışla 100-200 konudan başka bir şey kalmaz. Bir üye, benzer bir konuyu üst üste açıyorsa zaten buna müdahale ediyoruz. Kişiler arası tartışmalara da müdahale ediliyor. Bununla ilgili ‘kullanılması yasak kelimeler’ filtresi tarzı bir şey mi uygulanmalı sizce? Hata var butonu zaten bu sebeple var! Biraz da üyelerimizin gördüğü sorunları yönetime iletmesi lazım. Biz zaten ‘hata’ uyarısı gelmeden de görüyoruz bir çoğunu.
Kırk kişi yok yönetimde, 12-13 kişiyiz ve herkes müsait vaktine göre ilgileniyor forumla. Yöneticiler, kıdemli akvaristler, özel üyeler ve tüm üyeler için yönetmelikler de var kurallar da.
İnsanların sosyal medya kullanma, bilgiye ulaşma be işleme şekilleri değişiyor. Forum, eskisi gibi popüler bir seviyede olmasa da üye olan herkesin karşılıklı öğrenip-öğreteceği, araştıracağı yegane bir platform olmayı sürdürmekte. İlerisi için ne olur kestirilemez ama asla çöp olmayacağı kesin.
Teşekkürler.[/QUOTE][:)][EDIT]kaptanrere,2024-04-16 11:08:22[/EDIT]
[:)][QUOTE=ArifhbsAquatics]Siz gülmüş tebessüm etmissiniz bende gülerek selam vereyim gülmek güzeldire yeri ve zamanında
t.c ile sadece devlet kurumlarına girlir diye bir kural yok araştırınız ilgili ve çözüm amaçlıysanız Bu tip akvarist sitelerine ilgili kuruma müracat edilir ve bu giriş sağlanır ) neyse bilgi kirliğiği olamsın fake hesaplar olmasın diye daha basit yöntemlrde mevcut misal sadece cep nosu ile girmek gibi yöneci adet evet 40 lardan 12 ye düşmüş orda haklsın ben öncede kalmışım refet yalçın bırakınca zaten site dağınık profil çiziyor düzelrmi süpheliyim neden bilgi kirliliği ,ilerlemyen kendini yenilemyen güncellemyen bir site var bi başı boşluk kopukluk var anlaşamadık sizle neticede ama birbirimizi seviyeli şekilde anladık bende teşekkür ederim ....
1- Bunu açın lütfen, tam olarak gördükleriniz nedir?
2- Hatalı gördüğünüz kısımları ve neler yapılabileceğini paylaşabilirsiniz.
3- Kurallar dahilinde herkes istediği yere yazabilir; bunda sorun bukunmamakta.
4- Çözüm önerileriniz?
5- Devlet kurumu değiliz, TC girişi nasıl olacak 😊.
Diğer maddeleriniz de ilk beş madde ile bağlantılı olduğundan buradan cevap vereceğim. Bir üyemiz ‘balığım hasta’ başlığıyla konu açamayacak mı? Benzer konular var çünkü. Yaptığımız hobide karşılaştığımız şeylerin çoğu birbirine benziyor zaten. Koca bir ansiklopedi var ortada, bu anlayışla 100-200 konudan başka bir şey kalmaz. Bir üye, benzer bir konuyu üst üste açıyorsa zaten buna müdahale ediyoruz. Kişiler arası tartışmalara da müdahale ediliyor. Bununla ilgili ‘kullanılması yasak kelimeler’ filtresi tarzı bir şey mi uygulanmalı sizce? Hata var butonu zaten bu sebeple var! Biraz da üyelerimizin gördüğü sorunları yönetime iletmesi lazım. Biz zaten ‘hata’ uyarısı gelmeden de görüyoruz bir çoğunu.
Kırk kişi yok yönetimde, 12-13 kişiyiz ve herkes müsait vaktine göre ilgileniyor forumla. Yöneticiler, kıdemli akvaristler, özel üyeler ve tüm üyeler için yönetmelikler de var kurallar da.
İnsanların sosyal medya kullanma, bilgiye ulaşma be işleme şekilleri değişiyor. Forum, eskisi gibi popüler bir seviyede olmasa da üye olan herkesin karşılıklı öğrenip-öğreteceği, araştıracağı yegane bir platform olmayı sürdürmekte. İlerisi için ne olur kestirilemez ama asla çöp olmayacağı kesin.
Teşekkürler.[/QUOTE][:)][EDIT]kaptanrere,2024-04-16 11:08:22[/EDIT]
Cory Ve Melek
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Bir şarkı vardı, 90’lı yıllarda; ‘bir değil, iki değil, mahvettin’! Evet bir değil, on değil bu kaçıncı uyarı? Sürekli aynı konuları açıp durmaktan bıkmadınız, vallahi ben silip durmaktan, uyarı vermekten bıktım! İnanın aklım-mantığım almıyor! Neden? Bu inat niye? Dert nedir? Bir kaç dakikalık arama ile rahatça cevap bulabileceğiniz, sonuca çok kolay ulaşabileceğiniz onlarca soru sordunuz ve içerikleri neredeyse aynı! Size cevap veren arkadaşlara da ayıp ediyorsunuz! [/QUOTE]
Nedenleri yazıyım yönetici nickiniz var bilinçli olarak büyük yazdım
1)SİTEDE YÖNETİMSEL ZAFİYETLER VAR
2)SİTEDE TEKNİKSEL VE YAZILIMSAL SORUNLAR VAR
3)13 YAŞINDAKİ ÇOÇUKTA ,60 YAŞINDA OLUPTA 13 YAŞ ZEKASINA SAHİP KİŞİLER DE HER ALANA FUTURSUZCA YAZABİLİYOR BUNADADA KLAVYEDE
ÖZGÜRLÜK DİYORUZ ???
4)ÇÖZÜM ÜRETEN YOK ,AKIL VEREN ÇOK
5)ÜYELİK GİRİŞİ AISLSIZ KİŞİLERLE FAKE HESAPLARLA ŞİŞMİŞ NEDEN TC GİRİŞİ YOK ?
6)DAHA YAZARIMDA ANLAMI YOK DİYE DÜŞÜĞNUYORUM
7)KISACA SONUÇ SİTEDE CİDDİ DEĞİŞİKLİKLER ŞART TC İLE GİRİŞ GETİRLMESİ ,KONU AÇILMASI VAR OLAN KONULARIN TEKRAR AÇILMAMSINI ÖNLEYEN YAZILIM YÜKLENMESİ GİBİ ,,, KİŞİLER ARASI BİR SÜRE SONRA BÜYÜYEN SORUNLARA İZİN VERİLMEYECEK ŞEKİLDE YAZILIM YÜKLENMESİ GİBİ GİBİ ,,,40 ADET YÖNETİCİ NİYE VAR ONUDA ANLAMAK MANASIZ BU YÖNETİCİ KİŞLER BU SİTEDE NE İŞ YAPAR ?BELLİ DEĞİL BUNLARIN DEĞİŞMESİ LAZIM AKVARUM COMA YÖNETMELİK GETİRLMESİ GEREKİR ,,,ŞU ANKİ SİSTEMLE NE HOBİNİN GELİŞMESİNE NE FAYDASI VAR NEDE KİŞLERİN HOBİDE GELİŞMESİNE ,,, YANİ ŞU ANKİ KAFALARLA ZİHNİYETLE ANCAK İNTERNET ALEMİNDE ÇÖP OLARAK ZAMAN İÇİNDE YERİNE ALIR DİYE DÜŞÜNYORUM,,,, BU ARADA SİZE ŞAHSINIZA YAZMADIM EMEK VEREN KİM VARSA SÖZÜMÜZ YOKTUR ....
[EDIT]kaptanrere,2024-04-15 14:19:50[/EDIT]
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Bir şarkı vardı, 90’lı yıllarda; ‘bir değil, iki değil, mahvettin’! Evet bir değil, on değil bu kaçıncı uyarı? Sürekli aynı konuları açıp durmaktan bıkmadınız, vallahi ben silip durmaktan, uyarı vermekten bıktım! İnanın aklım-mantığım almıyor! Neden? Bu inat niye? Dert nedir? Bir kaç dakikalık arama ile rahatça cevap bulabileceğiniz, sonuca çok kolay ulaşabileceğiniz onlarca soru sordunuz ve içerikleri neredeyse aynı! Size cevap veren arkadaşlara da ayıp ediyorsunuz! [/QUOTE]
Nedenleri yazıyım yönetici nickiniz var bilinçli olarak büyük yazdım
1)SİTEDE YÖNETİMSEL ZAFİYETLER VAR
2)SİTEDE TEKNİKSEL VE YAZILIMSAL SORUNLAR VAR
3)13 YAŞINDAKİ ÇOÇUKTA ,60 YAŞINDA OLUPTA 13 YAŞ ZEKASINA SAHİP KİŞİLER DE HER ALANA FUTURSUZCA YAZABİLİYOR BUNADADA KLAVYEDE
ÖZGÜRLÜK DİYORUZ ???
4)ÇÖZÜM ÜRETEN YOK ,AKIL VEREN ÇOK
5)ÜYELİK GİRİŞİ AISLSIZ KİŞİLERLE FAKE HESAPLARLA ŞİŞMİŞ NEDEN TC GİRİŞİ YOK ?
6)DAHA YAZARIMDA ANLAMI YOK DİYE DÜŞÜĞNUYORUM
7)KISACA SONUÇ SİTEDE CİDDİ DEĞİŞİKLİKLER ŞART TC İLE GİRİŞ GETİRLMESİ ,KONU AÇILMASI VAR OLAN KONULARIN TEKRAR AÇILMAMSINI ÖNLEYEN YAZILIM YÜKLENMESİ GİBİ ,,, KİŞİLER ARASI BİR SÜRE SONRA BÜYÜYEN SORUNLARA İZİN VERİLMEYECEK ŞEKİLDE YAZILIM YÜKLENMESİ GİBİ GİBİ ,,,40 ADET YÖNETİCİ NİYE VAR ONUDA ANLAMAK MANASIZ BU YÖNETİCİ KİŞLER BU SİTEDE NE İŞ YAPAR ?BELLİ DEĞİL BUNLARIN DEĞİŞMESİ LAZIM AKVARUM COMA YÖNETMELİK GETİRLMESİ GEREKİR ,,,ŞU ANKİ SİSTEMLE NE HOBİNİN GELİŞMESİNE NE FAYDASI VAR NEDE KİŞLERİN HOBİDE GELİŞMESİNE ,,, YANİ ŞU ANKİ KAFALARLA ZİHNİYETLE ANCAK İNTERNET ALEMİNDE ÇÖP OLARAK ZAMAN İÇİNDE YERİNE ALIR DİYE DÜŞÜNYORUM,,,, BU ARADA SİZE ŞAHSINIZA YAZMADIM EMEK VEREN KİM VARSA SÖZÜMÜZ YOKTUR ....
[EDIT]kaptanrere,2024-04-15 14:19:50[/EDIT]
Yeni Akvaryum
[QUOTE=Uzeyir199]
Abi Azerbaycandan yazıyorum burada hagen kum bulmak zor, onun için dere kumu yazdım
Melek türünü sormak için yazmıştım, onu listeden çıkardım, danio + tetra yapmak istiyorum açıkçası, glofish de yapabilirmiyim ?
Şelale filtre de çok pahalı diğerlerinden, bulabilirsem öyle yaparım, iç filtre olmaz mı hiç ? Hava motoru da gerekmez böylelikle. Evde bakıcam hava motoru çok fazla ses yapıyor dediler[/QUOTE]
Üzeyir kardeşim
İç filtre tabiykide olur ama akıntı yapar sürekli eline sokucan temizlemesi için bulabilsen askı filtre (şelale )al derim melek zaten olmaz diğer yazdıkların olur suyunu akvaryuma koyduktan sonra 1 hafta filtre min 3 gün açık kalsın canlları min 3 günyada 1 hafta sonra koyarsın aksi halde kısa sürede ölebilirler hava motoru gereksiz ,,,,,su üstünde hareket olsun kafi oksijen suda dalgalnmayla olur
[QUOTE=Uzeyir199]
Abi Azerbaycandan yazıyorum burada hagen kum bulmak zor, onun için dere kumu yazdım
Melek türünü sormak için yazmıştım, onu listeden çıkardım, danio + tetra yapmak istiyorum açıkçası, glofish de yapabilirmiyim ?
Şelale filtre de çok pahalı diğerlerinden, bulabilirsem öyle yaparım, iç filtre olmaz mı hiç ? Hava motoru da gerekmez böylelikle. Evde bakıcam hava motoru çok fazla ses yapıyor dediler[/QUOTE]
Üzeyir kardeşim
İç filtre tabiykide olur ama akıntı yapar sürekli eline sokucan temizlemesi için bulabilsen askı filtre (şelale )al derim melek zaten olmaz diğer yazdıkların olur suyunu akvaryuma koyduktan sonra 1 hafta filtre min 3 gün açık kalsın canlları min 3 günyada 1 hafta sonra koyarsın aksi halde kısa sürede ölebilirler hava motoru gereksiz ,,,,,su üstünde hareket olsun kafi oksijen suda dalgalnmayla olur
Yeni Akvaryum
Merhba
1)Hacim çok ytersiz ?
2)Iısıtcı 25 watt yeterli 50 watt olsada olur
3)Led floresan öneririm ,,,illaki led mödüle gerek yok
4) Dere kumu sorun çıkarır pisliği tozu v.s (orjinal olması kaydıyla hagen kum öneririm sahtesi çok )
5)40 litrede melek olmaz eziyet edersin ,,,canlı doğuran yada tetra türleri zebra danioda olur 3-4 cm boyut için en fazla 10 adet bakabilrisin başka tür sorun olur ..
6)2 filtredende uzak dur yılların tecrübesiyle yazıyorum al askı filtre (şelale filtre ) rahat et başka bir filtre alama gerek yok alıcağın filtre en az 300 litre su çevirmeli zamanla tüm filtrelerde debi düşer filtre bakımı belli aralarla yapıcaksın
Merhba
1)Hacim çok ytersiz ?
2)Iısıtcı 25 watt yeterli 50 watt olsada olur
3)Led floresan öneririm ,,,illaki led mödüle gerek yok
4) Dere kumu sorun çıkarır pisliği tozu v.s (orjinal olması kaydıyla hagen kum öneririm sahtesi çok )
5)40 litrede melek olmaz eziyet edersin ,,,canlı doğuran yada tetra türleri zebra danioda olur 3-4 cm boyut için en fazla 10 adet bakabilrisin başka tür sorun olur ..
6)2 filtredende uzak dur yılların tecrübesiyle yazıyorum al askı filtre (şelale filtre ) rahat et başka bir filtre alama gerek yok alıcağın filtre en az 300 litre su çevirmeli zamanla tüm filtrelerde debi düşer filtre bakımı belli aralarla yapıcaksın
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
