ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Htchaticeonem9
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ocak 2023 11:45
Son Ziyaret:
27 Mayıs 2023 06:51
Toplam Mesaj:
27 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hatice Kübra Nur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hatice Kübra Nur
SON 10 MESAJI
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=GhostKoi]
Kendisini linç ettiğimiz falan yok. Daha önce açmış olduğu diğer konuya yazdık, durumu düzeltmek için önerilerde bulunduk. Bunların pek etkisi olmadı. Şimdi de ısrarla tüm kabahati petshop'a atması ve eleştirileri hiçbir şekilde üzerine alınmaması, daha üste çıkmaya çalışması takdire şayan.
Yine de kendisine kötü bir şey denmiş değil. Hatanın birazını da kendinde aramasını söyledik sadece. Ve bu hatayı balık beslemeye yeni başlayanların çoğunun da yaptığını belirttik. Yani şahsına özel bir tavır sözkonusu değil. Kişi savunma mekanizmalarını işletip eleştiriye kulak tıkıyorsa kendi bileceği şey. Bunu biz burada düzeltecek değiliz. Her ay buna benzer en az 3-4 konu açılıyor forumda. Dolayısıyla bazılarımızın bu tür hatalara toleransı kalmıyor. En iyisi görmezden gelelim bari.
Her şeye rağmen, eğer uygun şartları sağlayarak tekrar balık beslemeye başlarsa bu kez daha başarılı olabileceğini umuyorum.[/QUOTE]
Ben kendimi üste çıkarmıyorum. Gereksiz ve saçma tepkinize, saçma bir şekilde yazdığınız cevabı eleştriyorum. Akvaryumcu yalan yanlış bilgilendirme yapsa da ben yine de internetten bolca araştırma yaptım, siz de söylüyorsunuz birkaç kez foruma da yazdım. Sonra akvaryumun küçük olduğunu, kumlarım boyalı olması nedeniyle balıklarımı zehirleyebileceğini öğrendim. Fakat büyük akvaryuma, güçlü filtre almaya imkanım olmadığından, yetişemeyecek, bakamayacak olduğumdan, hastalıklarını bilmediğimden veya tedavisinden anlamadığımdan hemen gidip akvaryumcuya geri götürdüm.
Peki, sizin eleştiriniz ne hakkında? Neyi ıspatlamaya çalışıyorsunuz? Hangi hakla eleştriyorsunuz? Duyar kastığınız o kadar belli ki. Daha fazla kendinizi haklı çıkarmaya çalışmasanız iyi olur. Showunuzu dediğim gibi gerçek hayvan katillerine yapın. Onlara tepki gösterin. [EDIT]Htchaticeonem9,2023-02-03 00:26:59[/EDIT]
[QUOTE=GhostKoi]
Kendisini linç ettiğimiz falan yok. Daha önce açmış olduğu diğer konuya yazdık, durumu düzeltmek için önerilerde bulunduk. Bunların pek etkisi olmadı. Şimdi de ısrarla tüm kabahati petshop'a atması ve eleştirileri hiçbir şekilde üzerine alınmaması, daha üste çıkmaya çalışması takdire şayan.
Yine de kendisine kötü bir şey denmiş değil. Hatanın birazını da kendinde aramasını söyledik sadece. Ve bu hatayı balık beslemeye yeni başlayanların çoğunun da yaptığını belirttik. Yani şahsına özel bir tavır sözkonusu değil. Kişi savunma mekanizmalarını işletip eleştiriye kulak tıkıyorsa kendi bileceği şey. Bunu biz burada düzeltecek değiliz. Her ay buna benzer en az 3-4 konu açılıyor forumda. Dolayısıyla bazılarımızın bu tür hatalara toleransı kalmıyor. En iyisi görmezden gelelim bari.
Her şeye rağmen, eğer uygun şartları sağlayarak tekrar balık beslemeye başlarsa bu kez daha başarılı olabileceğini umuyorum.[/QUOTE]
Ben kendimi üste çıkarmıyorum. Gereksiz ve saçma tepkinize, saçma bir şekilde yazdığınız cevabı eleştriyorum. Akvaryumcu yalan yanlış bilgilendirme yapsa da ben yine de internetten bolca araştırma yaptım, siz de söylüyorsunuz birkaç kez foruma da yazdım. Sonra akvaryumun küçük olduğunu, kumlarım boyalı olması nedeniyle balıklarımı zehirleyebileceğini öğrendim. Fakat büyük akvaryuma, güçlü filtre almaya imkanım olmadığından, yetişemeyecek, bakamayacak olduğumdan, hastalıklarını bilmediğimden veya tedavisinden anlamadığımdan hemen gidip akvaryumcuya geri götürdüm.
Peki, sizin eleştiriniz ne hakkında? Neyi ıspatlamaya çalışıyorsunuz? Hangi hakla eleştriyorsunuz? Duyar kastığınız o kadar belli ki. Daha fazla kendinizi haklı çıkarmaya çalışmasanız iyi olur. Showunuzu dediğim gibi gerçek hayvan katillerine yapın. Onlara tepki gösterin. [EDIT]Htchaticeonem9,2023-02-03 00:26:59[/EDIT]
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=Maverickse]
Tankı kurmadan önce gelip burda sorsa hiçbir sorun yaşanmaz. İçerde sıkıntı olmadan konu açmıyorlar. Japon balıkları çok şansız. Deney tüpü olarak kullanılıyorlar.[/QUOTE]
Bu siteyi onları aldıktan sonra keşfettim. Ayrıca deney tüpü olarak kullanılmıyorlar. Duyar kasmayı bırakın. Sorup soruşturduk ama yanlış yönlendirildik. Bunu anlayınca da hemen petshopa götürüp geri verdik. Balığın öleceğini anlayınca kızartıp yiyen vicdan yoksunları da var. Gidin duyarınızı biraz da o canilere kasın.
[QUOTE=Maverickse]
Tankı kurmadan önce gelip burda sorsa hiçbir sorun yaşanmaz. İçerde sıkıntı olmadan konu açmıyorlar. Japon balıkları çok şansız. Deney tüpü olarak kullanılıyorlar.[/QUOTE]
Bu siteyi onları aldıktan sonra keşfettim. Ayrıca deney tüpü olarak kullanılmıyorlar. Duyar kasmayı bırakın. Sorup soruşturduk ama yanlış yönlendirildik. Bunu anlayınca da hemen petshopa götürüp geri verdik. Balığın öleceğini anlayınca kızartıp yiyen vicdan yoksunları da var. Gidin duyarınızı biraz da o canilere kasın.
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=DarkOcean]
Sanırsam rakı dökmüşsünüz sarhoş olmuş olabilirler.[:)))][:)))] şaka bir yana en son su değişimi yaptığınız tarihi sormaya korkuyorum. Hadi balıkları küçük akvaryuma tıktınız hiçdeğilse suyu değiştirin. Hiçdeğilse geç olmadan hatanızdan dönmüşsünüz elinizdeki akvaryumu karides koyarak değerlendirebilirsiniz ama dikkat edin karidesler rakı içemez.[:)][:)][/QUOTE]
Akvaryum küçük olduğu ve filtre yetersiz geldiği için suları ikide bir pisleniyormuş. Ayrıca 2 günde bir değiştirdim ve yaptığınız şaka da hiç komik değil. Bugün petshopa ziyaretlerine gittim kırmızı ters dönen ölmüş öteki hastaydı. O hayvanlar geldiklerinden beri hastaydı zaten. Akvaryumcu da elini vicdanına koyup o akvaryuma küçük, o boyalı kumlara zehirli dememiş. Çok üzücü ama olan oldu...
[QUOTE=DarkOcean]
Sanırsam rakı dökmüşsünüz sarhoş olmuş olabilirler.[:)))][:)))] şaka bir yana en son su değişimi yaptığınız tarihi sormaya korkuyorum. Hadi balıkları küçük akvaryuma tıktınız hiçdeğilse suyu değiştirin. Hiçdeğilse geç olmadan hatanızdan dönmüşsünüz elinizdeki akvaryumu karides koyarak değerlendirebilirsiniz ama dikkat edin karidesler rakı içemez.[:)][:)][/QUOTE]
Akvaryum küçük olduğu ve filtre yetersiz geldiği için suları ikide bir pisleniyormuş. Ayrıca 2 günde bir değiştirdim ve yaptığınız şaka da hiç komik değil. Bugün petshopa ziyaretlerine gittim kırmızı ters dönen ölmüş öteki hastaydı. O hayvanlar geldiklerinden beri hastaydı zaten. Akvaryumcu da elini vicdanına koyup o akvaryuma küçük, o boyalı kumlara zehirli dememiş. Çok üzücü ama olan oldu...
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=Emirrztrk]Leğene koyun bari ölmeden büyük bir leğence içme suyunda bekletin verene kadar zehirleniyorlar orada her geçen saniye.[/QUOTE]
Pet Shopa bıraktık evvelsi gün. Kocaman bir akvaryuma koymuşlardı ikisini de. Çok mutlu ve sağlıklı gözüküyorlardı. Onları özleyecek olsam da sağlıklı olmalarına çok şükrettim [:)]
[QUOTE=YusufVrl5255]
İnşallah iyileşirler ve yakın zamanda daha büyük bir akvaryum alırsın.[:)))][/QUOTE]
Pet Shopa bıraktık evvelsi gün. Kocaman bir akvaryuma koymuşlardı ikisini de. Çok mutlu ve sağlıklı gözüküyorlardı. Onları özleyecek olsam da sağlıklı olmalarına çok şükrettim [:)]
[QUOTE=Emirrztrk]Leğene koyun bari ölmeden büyük bir leğence içme suyunda bekletin verene kadar zehirleniyorlar orada her geçen saniye.[/QUOTE]
Pet Shopa bıraktık evvelsi gün. Kocaman bir akvaryuma koymuşlardı ikisini de. Çok mutlu ve sağlıklı gözüküyorlardı. Onları özleyecek olsam da sağlıklı olmalarına çok şükrettim [:)]
[QUOTE=YusufVrl5255]
İnşallah iyileşirler ve yakın zamanda daha büyük bir akvaryum alırsın.[:)))][/QUOTE]
Pet Shopa bıraktık evvelsi gün. Kocaman bir akvaryuma koymuşlardı ikisini de. Çok mutlu ve sağlıklı gözüküyorlardı. Onları özleyecek olsam da sağlıklı olmalarına çok şükrettim [:)]
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=YusufVrl5255]
O akvaryumda japon balığı bakılmaz zaten.Akvaryumda küçük.Filtrede güçlü ise balıklar çok sarsılacak ve eninde sonunda ölecek yani.Bence kalan son balığı petshopa verin.[/QUOTE]
İkisini de vereceğim fotoğraftaki ters yatan daha ölmedi ama ikide bir ters dönüyor dakikalarca durup biraz normal yüzüp sonra yine ters yatıyor şuan da ters duruyor ama nefes alıyor. Fakat pullarının üstünde kırmızı çizikler var sanırım parazitten hasta olmuş. İnşallah birazdan petshopa vereceğim ikisini de. İnşallah orada iyileşirler. 🤲[:'(]
[QUOTE=YusufVrl5255]
O akvaryumda japon balığı bakılmaz zaten.Akvaryumda küçük.Filtrede güçlü ise balıklar çok sarsılacak ve eninde sonunda ölecek yani.Bence kalan son balığı petshopa verin.[/QUOTE]
İkisini de vereceğim fotoğraftaki ters yatan daha ölmedi ama ikide bir ters dönüyor dakikalarca durup biraz normal yüzüp sonra yine ters yatıyor şuan da ters duruyor ama nefes alıyor. Fakat pullarının üstünde kırmızı çizikler var sanırım parazitten hasta olmuş. İnşallah birazdan petshopa vereceğim ikisini de. İnşallah orada iyileşirler. 🤲[:'(]
Japon Balığım Ölüyor
Kırmızı japon balığım sık sık ters durmaya başladı bir süre öyle duruyor sonra ben akvaryumu sallayınca düzeliyor. Günlerdir yem yemiyor, (kabız), dışkı yapmıyor. Bir de parazitleri var sanırım. Bugün akvaryumcuya götürüp geri vereceğiz. Dün ikisi de son derece hareketsizdi şimdi ise ters dönüp duruyor kırmızı balık. Sarı da sürekli suyun yüzeyinde öylece duruyor. Ölecekler mi? Filtrem 2W. Akvaryum litresi (biliyorum az ama başlangıçta düşük litreli almamamız gerektiğini bilmiyorduk) 5-10 arası. Kumlar da boyalıymış keşke almasaymışız. Su iki günde bupbulanık oluyor zaten. Buna su da dayanmaz. Saydığım sebeplerden ötürü sanırım yakında ölecekler. Ölmeden önce akvaryumcuya acil teslim etmem lazım. Ben kum, akvaryum vs. alırdım ama kabızlar, parazitleri var ve hava keseleri zarar gördü galiba. Bundan ötürü bir akvaryumcuya geri götürmek en iyisi. Onlar hem geniş ve temiz bir yaşam alanı sunarlar hem de hastalarsa da bakarlar satmak için. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231057331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231059241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231059511.jpg[/IMG]
Kırmızı japon balığım sık sık ters durmaya başladı bir süre öyle duruyor sonra ben akvaryumu sallayınca düzeliyor. Günlerdir yem yemiyor, (kabız), dışkı yapmıyor. Bir de parazitleri var sanırım. Bugün akvaryumcuya götürüp geri vereceğiz. Dün ikisi de son derece hareketsizdi şimdi ise ters dönüp duruyor kırmızı balık. Sarı da sürekli suyun yüzeyinde öylece duruyor. Ölecekler mi? Filtrem 2W. Akvaryum litresi (biliyorum az ama başlangıçta düşük litreli almamamız gerektiğini bilmiyorduk) 5-10 arası. Kumlar da boyalıymış keşke almasaymışız. Su iki günde bupbulanık oluyor zaten. Buna su da dayanmaz. Saydığım sebeplerden ötürü sanırım yakında ölecekler. Ölmeden önce akvaryumcuya acil teslim etmem lazım. Ben kum, akvaryum vs. alırdım ama kabızlar, parazitleri var ve hava keseleri zarar gördü galiba. Bundan ötürü bir akvaryumcuya geri götürmek en iyisi. Onlar hem geniş ve temiz bir yaşam alanı sunarlar hem de hastalarsa da bakarlar satmak için. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231057331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231059241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231059511.jpg[/IMG]
Japon Balıklarım Çok Hareketsiz
[QUOTE=SteveH]
Olan olmuş ben artık çözmeye çalışır pozitif düşünürdüm yapacak bir şey yok[/QUOTE]
Bugün de tersine kırmızı balık çok hareketli ama ikide bir ters dönüyor kendini salıyor tam öldü zannediyorum geri düzeliyor. Sarı da suyun yüzünde öylece duruyor. Filtreyi artırdım. Balıklar hem kabız dışkı yapmıyor hem de kırmızı ters dönen balığım yem yemiyor. Parazitleri de var olabilir çünkü karnını sık sık kuma sürtüyor. Hava kesesi de zarar gördü galiba. Eğer akvaryumculara götürürsem onlar satmak için mutlaka onları iyileştirecek çözümler bulur. Benim hem o kadar 40-50 litre akvaryum alacak durumum yok hem de parazitleriyle kabızlığına diyet yapmama rağmen iyileşmediler. Hayvanlara eziyet etmek istemiyorum. Su da 1 günde kirleniyor. Ha bire su değiştirsem hem hayvanlar zarar görür hem de buna su dayanmaz. O yüzden götürüp vereceğim.
[QUOTE=SteveH]
Olan olmuş ben artık çözmeye çalışır pozitif düşünürdüm yapacak bir şey yok[/QUOTE]
Bugün de tersine kırmızı balık çok hareketli ama ikide bir ters dönüyor kendini salıyor tam öldü zannediyorum geri düzeliyor. Sarı da suyun yüzünde öylece duruyor. Filtreyi artırdım. Balıklar hem kabız dışkı yapmıyor hem de kırmızı ters dönen balığım yem yemiyor. Parazitleri de var olabilir çünkü karnını sık sık kuma sürtüyor. Hava kesesi de zarar gördü galiba. Eğer akvaryumculara götürürsem onlar satmak için mutlaka onları iyileştirecek çözümler bulur. Benim hem o kadar 40-50 litre akvaryum alacak durumum yok hem de parazitleriyle kabızlığına diyet yapmama rağmen iyileşmediler. Hayvanlara eziyet etmek istemiyorum. Su da 1 günde kirleniyor. Ha bire su değiştirsem hem hayvanlar zarar görür hem de buna su dayanmaz. O yüzden götürüp vereceğim.
Japon Balıklarım Çok Hareketsiz
[QUOTE=GhostKoi]Akvaryumun tam bir fotoğrafını verip, kaç litre olduğunu yazar mısınız? Bu balıklar en az 40-50 litrede beslenmeli. Su fazla bulandığına göre fazla yem vermiş olabilirsiniz. Verdiğiniz yemi de yazın, yemlemeyi azaltın, korkmayın 2 günde açlıktan ölmezler. Fakat fazla yemleme sonucu su kirlenirse hastalanıp ölebilirler. Söylenebilecek çok şey var ama siz yeterince bilgi sunmuyorsunuz. Filtreniz de uyun olmayabilir. Üzerinde yazan bilgileri de buraya yazın.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/200120231154091.jpg[/IMG] 2w filtre kullanıyorum. Akvaryum litresi 5-10 arası. Çok düşük ama ben 40-50 litre gerektiğini bilmiyordum. Yem su değiştiğinden beri neredeyse hiç vermedim. Kabız oldukları için diyetteler. Dün sadece 1 bezelye verdim. Bugün de 2 yem attım o kadar. Zaten hepsini sarı balık yiyor. Kırmızı 1 haftadır yem yemiyor zaten geldiğinden beri, dışkı da yok. Paraziti falan olabilir. Biz bakamadık o yüzden iade edeceğiz yarın pet shopa. Üzgünüm ama yapacak bir şey yok. :( Bu arada bu fotoğrafı 3 gün önce çekmiştim. Bugün sürekli dipteler ve öylece duruyorlar.[EDIT]Htchaticeonem9,2023-01-22 18:57:21[/EDIT]
[QUOTE=GhostKoi]Akvaryumun tam bir fotoğrafını verip, kaç litre olduğunu yazar mısınız? Bu balıklar en az 40-50 litrede beslenmeli. Su fazla bulandığına göre fazla yem vermiş olabilirsiniz. Verdiğiniz yemi de yazın, yemlemeyi azaltın, korkmayın 2 günde açlıktan ölmezler. Fakat fazla yemleme sonucu su kirlenirse hastalanıp ölebilirler. Söylenebilecek çok şey var ama siz yeterince bilgi sunmuyorsunuz. Filtreniz de uyun olmayabilir. Üzerinde yazan bilgileri de buraya yazın.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/200120231154091.jpg[/IMG] 2w filtre kullanıyorum. Akvaryum litresi 5-10 arası. Çok düşük ama ben 40-50 litre gerektiğini bilmiyordum. Yem su değiştiğinden beri neredeyse hiç vermedim. Kabız oldukları için diyetteler. Dün sadece 1 bezelye verdim. Bugün de 2 yem attım o kadar. Zaten hepsini sarı balık yiyor. Kırmızı 1 haftadır yem yemiyor zaten geldiğinden beri, dışkı da yok. Paraziti falan olabilir. Biz bakamadık o yüzden iade edeceğiz yarın pet shopa. Üzgünüm ama yapacak bir şey yok. :( Bu arada bu fotoğrafı 3 gün önce çekmiştim. Bugün sürekli dipteler ve öylece duruyorlar.[EDIT]Htchaticeonem9,2023-01-22 18:57:21[/EDIT]
Japon Balıklarım Çok Hareketsiz
[QUOTE=Emirrztrk]Balık bakmak zor değil. 0 bilgi ile başlamışsınız. Balığı suya koyup yem verince balıkları yaşatamıyoruz maalesef. Suyun temizliği çok kötü aşırı bulanık. Akvaryum küçük, filtre yok, ısıtıcı yok, renkli taş koymak zararlı. Bunları biliyo olmanız gerekirdi. Lütfen araştırmanızı yapmadan bilgi edinmeden hayvan satın almayın. [/QUOTE]
Filtre zaten var ve çalışıyor. Ayrıca suyu daha 2 gün önce değiştirdim 1 günde kirleniyor. Kum konusunda haklısınız ama bu hayvan kabız ve diyet yemeğini vermeme rağmen yemiyor ve iyileşmiyor.
[QUOTE=TTuna]1-2 gün Dinlenmiş çeşme suyuyla ya da damacana su ile hemen su değişimi yapın. Bir pipo filtre edinin ve zemindeki kumu değiştirin.
Ama su değişimi en acil yapmanız gereken şey[/QUOTE]
Ama daha değiştireli 2 gün oldu ve filtrem de var üstelik
[QUOTE=Emirrztrk]Balık bakmak zor değil. 0 bilgi ile başlamışsınız. Balığı suya koyup yem verince balıkları yaşatamıyoruz maalesef. Suyun temizliği çok kötü aşırı bulanık. Akvaryum küçük, filtre yok, ısıtıcı yok, renkli taş koymak zararlı. Bunları biliyo olmanız gerekirdi. Lütfen araştırmanızı yapmadan bilgi edinmeden hayvan satın almayın. [/QUOTE]
Filtre zaten var ve çalışıyor. Ayrıca suyu daha 2 gün önce değiştirdim 1 günde kirleniyor. Kum konusunda haklısınız ama bu hayvan kabız ve diyet yemeğini vermeme rağmen yemiyor ve iyileşmiyor.
[QUOTE=TTuna]1-2 gün Dinlenmiş çeşme suyuyla ya da damacana su ile hemen su değişimi yapın. Bir pipo filtre edinin ve zemindeki kumu değiştirin.
Ama su değişimi en acil yapmanız gereken şey[/QUOTE]
Ama daha değiştireli 2 gün oldu ve filtrem de var üstelik
Japon Balıklarım Çok Hareketsiz
Japon balıklarım yaklaşık 1 gündür sürekli akvaryumun köşesinde, dipte hareketsiz duruyor. Nefes alıyorlar, arada bir çok çok nadir akvaryumda çok hareketli bir şekilde dolanıyorlar kısa bir süre sonra yeniden dibe çöküyorlar ve yine öylece sanki ölümlerini beklercesine duruyorlar. Uyumuyorlar çünkü kırmızı balık yüzgeçlerini hareket ettiriyor ve kafası yukarı doğru bakıyor. Ve bu kadar uzun süre uyumazlar. Kırmızı balık kabız zaten günlerdir hiç yemek yemedi ve dışkı yapmadı. 1 haftadır sürekli problem çıktı, balık bakmak çok zormuş akvaryuma geri götüreceğim eğer bugün de düzelmezlerse.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231403431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231404001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231406071.jpg[/IMG][EDIT]Htchaticeonem9,2023-01-22 14:06:18[/EDIT]
Japon balıklarım yaklaşık 1 gündür sürekli akvaryumun köşesinde, dipte hareketsiz duruyor. Nefes alıyorlar, arada bir çok çok nadir akvaryumda çok hareketli bir şekilde dolanıyorlar kısa bir süre sonra yeniden dibe çöküyorlar ve yine öylece sanki ölümlerini beklercesine duruyorlar. Uyumuyorlar çünkü kırmızı balık yüzgeçlerini hareket ettiriyor ve kafası yukarı doğru bakıyor. Ve bu kadar uzun süre uyumazlar. Kırmızı balık kabız zaten günlerdir hiç yemek yemedi ve dışkı yapmadı. 1 haftadır sürekli problem çıktı, balık bakmak çok zormuş akvaryuma geri götüreceğim eğer bugün de düzelmezlerse.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231403431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231404001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231406071.jpg[/IMG][EDIT]Htchaticeonem9,2023-01-22 14:06:18[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 17:02
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
