ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
80s90sRock
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ocak 2023 01:12
Son Ziyaret:
17 Şubat 2023 01:21
Toplam Mesaj:
10 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağlar Çağ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
50x50x35 bitkili
SON 8 MESAJI
Tropica Substrat Ve Soil Kullanımı
Herkese merhaba,
Yeni kurulum yapıyorum. Elimde 9lt tropica soil ve 2 lt tropica substrat var. 50x50 akvaryumda en alta substrat, üzerine soil kaplasam nutrient açısından çok fazla mı olur? Yosun sorunu uaşar mıyım? Bu şekilde kullanıp deneyimleyen var mı? Yoksa hiç gereksiz risk almayıp sadece soil mi kullanayım? Sadece soil kullansam sanırım ortalama 4cm kum yüksekliği olacak. Gerçi daha önce böyle bir toprak kullanmadım. Zamanla erime vs yaşamam umarım. 50x50 taban için yeter mi diye de endişeliyim. Lav kayası vs kullanmak istemiyorum. Elimde aquaclay de var ama ileride tankı bozduğumda karışsın istemiyorum. Ayrıca gübre olarak tropica yeşil ve kahverengi kullanacağım.
Herkese merhaba,
Yeni kurulum yapıyorum. Elimde 9lt tropica soil ve 2 lt tropica substrat var. 50x50 akvaryumda en alta substrat, üzerine soil kaplasam nutrient açısından çok fazla mı olur? Yosun sorunu uaşar mıyım? Bu şekilde kullanıp deneyimleyen var mı? Yoksa hiç gereksiz risk almayıp sadece soil mi kullanayım? Sadece soil kullansam sanırım ortalama 4cm kum yüksekliği olacak. Gerçi daha önce böyle bir toprak kullanmadım. Zamanla erime vs yaşamam umarım. 50x50 taban için yeter mi diye de endişeliyim. Lav kayası vs kullanmak istemiyorum. Elimde aquaclay de var ama ileride tankı bozduğumda karışsın istemiyorum. Ayrıca gübre olarak tropica yeşil ve kahverengi kullanacağım.
Tropica Gübre Hakkında
[QUOTE=gurcanuras]Ben de tropica 2lisine ilave olarak 1 ay sonra seachem excel potasyum fosfor ve demir eklemis tropicalar bittiginde creaqua nin macro-micro sunu denemis en sonunda full seachem e gecmistim hala da seachem kullaniyorum benim gozlemim ilginc bi sekilde creaquanin potasyumu hepsimden iyi sonuc verdi.Tabiki her tankin kendine ozgu bir matematigi var bunu sadece ekonomik kosullari goz onune aldigimizda creaqu yi da bir secenek olarak dusunebilirsiniz diye soyluyorum.
Creaqua nin exceli de seachem ile ayni performansi gosterdi bende.Fakat tetranin algea vec i de ayni kalitede sonuc verdi.Basindan beri kardelen ve abant su gibi alkali damacana suyu kullaniyorum bu da bi faktör...
Enis bey kesinlikle 1 numara katiliyorum...[/QUOTE]
Aslında ben de başlık açmadan önce sizin izlediğiniz yolu izlemeyi düşünüyordum. Hala da öyle düşünüyorum. Tropicanın 2'li ürünü, sonrasında tankın durumuna göre eksik kalanları seachem ile takviye ederek ilerlemek... Ancak tropicanın sanırım ürünleri yenilenmiş. İlk mesajımda yazdığım durum var. Yani satış sitelerindeki görseller eski sürüm ürünler. Şimdi alırsam eski bir ürün mü gelir diye biraz endişeliyim açıkçası.
Creaqua fiyatı uygun gibi dursa da, bence daha da aşağı inmeli. En azından bir iki yıl daha kendini kanıtlamalı. Yıllarca bu işi yapmış, kendini kanıtlamış seachem, tropica yurtdışından ithal geliyor üzerine ithalat vergileri nakliye vs. ekleniyor.. Bunları düşününce aralarında öyle aman da aman bir fark yok. Bir de benim akvaryum 50x50 yani çok büyük bir gübre sarfiyatım olmayacak. O yüzden kendini kanıtlamış ürünleri tercih edeceğim. Yoksa yerli üretimi her alanda desteklerim ama dediğim gibi, firma biraz da müşteri potansiyeline yatırım yapmalı[:)]
[QUOTE=gurcanuras]Ben de tropica 2lisine ilave olarak 1 ay sonra seachem excel potasyum fosfor ve demir eklemis tropicalar bittiginde creaqua nin macro-micro sunu denemis en sonunda full seachem e gecmistim hala da seachem kullaniyorum benim gozlemim ilginc bi sekilde creaquanin potasyumu hepsimden iyi sonuc verdi.Tabiki her tankin kendine ozgu bir matematigi var bunu sadece ekonomik kosullari goz onune aldigimizda creaqu yi da bir secenek olarak dusunebilirsiniz diye soyluyorum.
Creaqua nin exceli de seachem ile ayni performansi gosterdi bende.Fakat tetranin algea vec i de ayni kalitede sonuc verdi.Basindan beri kardelen ve abant su gibi alkali damacana suyu kullaniyorum bu da bi faktör...
Enis bey kesinlikle 1 numara katiliyorum...[/QUOTE]
Aslında ben de başlık açmadan önce sizin izlediğiniz yolu izlemeyi düşünüyordum. Hala da öyle düşünüyorum. Tropicanın 2'li ürünü, sonrasında tankın durumuna göre eksik kalanları seachem ile takviye ederek ilerlemek... Ancak tropicanın sanırım ürünleri yenilenmiş. İlk mesajımda yazdığım durum var. Yani satış sitelerindeki görseller eski sürüm ürünler. Şimdi alırsam eski bir ürün mü gelir diye biraz endişeliyim açıkçası.
Creaqua fiyatı uygun gibi dursa da, bence daha da aşağı inmeli. En azından bir iki yıl daha kendini kanıtlamalı. Yıllarca bu işi yapmış, kendini kanıtlamış seachem, tropica yurtdışından ithal geliyor üzerine ithalat vergileri nakliye vs. ekleniyor.. Bunları düşününce aralarında öyle aman da aman bir fark yok. Bir de benim akvaryum 50x50 yani çok büyük bir gübre sarfiyatım olmayacak. O yüzden kendini kanıtlamış ürünleri tercih edeceğim. Yoksa yerli üretimi her alanda desteklerim ama dediğim gibi, firma biraz da müşteri potansiyeline yatırım yapmalı[:)]
Tropica Gübre Hakkında
[QUOTE=Cem Altay]
Son olarak;80s90s Rock kullanıcı adınızı beğendim [8)]
[/QUOTE]
Teşekkürler [8)]
[QUOTE=Cem Altay]
Son olarak;80s90s Rock kullanıcı adınızı beğendim [8)]
[/QUOTE]
Teşekkürler [8)]
Tropica Gübre Hakkında
Peki seachem hangi ürünlerini önerirsiniz? Olmazsa olmaz ilk 3 ürünü nedir? Tankım, led, mayalı sistem CO2, Bazalt kum, bitkiler Monte carlo, moss, myriophyllum, Pogostemon helferi, fissidens, arkaya bir iki kök kırmızı rotala.
[QUOTE=Cem Altay]
Seachem ürünlerini kullanacaksanız eksiksiz ve çizelgesi doğrultusunda kullanmanızı öneririm.
Zamanında kullandım.Bence en kral gübredir.Fakat ekonomik şartlar göz önünde bulundurulduğunda çok pahalı,o zamanlar daha ekonomikti ki bütçemi aşırı zorlamamıştı..
Tropica da kullandım.Yeşil ve Kahverengi yanında Seachem Excel ve Potasyum takviyesi yapmıştım..
Şu an kullandığım gübreler.
Creaqua Makro,Mikro,Crystalpro Flora Carbon ve Crystalpro Potasyum.[/QUOTE]
Peki seachem hangi ürünlerini önerirsiniz? Olmazsa olmaz ilk 3 ürünü nedir? Tankım, led, mayalı sistem CO2, Bazalt kum, bitkiler Monte carlo, moss, myriophyllum, Pogostemon helferi, fissidens, arkaya bir iki kök kırmızı rotala.
Peki seachem hangi ürünlerini önerirsiniz? Olmazsa olmaz ilk 3 ürünü nedir? Tankım, led, mayalı sistem CO2, Bazalt kum, bitkiler Monte carlo, moss, myriophyllum, Pogostemon helferi, fissidens, arkaya bir iki kök kırmızı rotala.
[QUOTE=Cem Altay]
Seachem ürünlerini kullanacaksanız eksiksiz ve çizelgesi doğrultusunda kullanmanızı öneririm.
Zamanında kullandım.Bence en kral gübredir.Fakat ekonomik şartlar göz önünde bulundurulduğunda çok pahalı,o zamanlar daha ekonomikti ki bütçemi aşırı zorlamamıştı..
Tropica da kullandım.Yeşil ve Kahverengi yanında Seachem Excel ve Potasyum takviyesi yapmıştım..
Şu an kullandığım gübreler.
Creaqua Makro,Mikro,Crystalpro Flora Carbon ve Crystalpro Potasyum.[/QUOTE]
Peki seachem hangi ürünlerini önerirsiniz? Olmazsa olmaz ilk 3 ürünü nedir? Tankım, led, mayalı sistem CO2, Bazalt kum, bitkiler Monte carlo, moss, myriophyllum, Pogostemon helferi, fissidens, arkaya bir iki kök kırmızı rotala.
Akvaryumuma Hangi Kumları Tercih Etmeliyim?
Ben de hem ekonomik olsun, hem siyah olsun diyerek bazalt kumu tercih ettim. Komple bazalt kullanacağım. Daha önce kullanıp tecrübe etmedim. Ama kullanan ve memnun kalan bir sürü hobici paylaşımı gördüm. Sıvı gübre de kullanacağım. Şimdi gübre araştırıyorum.
Düzenleme: Bazalt kum geldi. Ama kuma pek güvenemedim. Islakken siyah, kuruyunca gri oluyor. Buraya kadar sıkıntı yok ama bir tutam alıp ıslakken ufalayınca sanki boya gibi siyah renk çıkıyor. Kuma güvenemeyip, 9 kg tropica soil aldım.[EDIT]80s90sRock,2023-01-20 13:10:58[/EDIT]
Ben de hem ekonomik olsun, hem siyah olsun diyerek bazalt kumu tercih ettim. Komple bazalt kullanacağım. Daha önce kullanıp tecrübe etmedim. Ama kullanan ve memnun kalan bir sürü hobici paylaşımı gördüm. Sıvı gübre de kullanacağım. Şimdi gübre araştırıyorum.
Düzenleme: Bazalt kum geldi. Ama kuma pek güvenemedim. Islakken siyah, kuruyunca gri oluyor. Buraya kadar sıkıntı yok ama bir tutam alıp ıslakken ufalayınca sanki boya gibi siyah renk çıkıyor. Kuma güvenemeyip, 9 kg tropica soil aldım.[EDIT]80s90sRock,2023-01-20 13:10:58[/EDIT]
Akvaryumuma Hangi Kumları Tercih Etmeliyim?
Hagen tabir edilen boya, salınım yapmayan kumlar, aquaclay, bazalt kum kullanabilirsiniz. Aslında en iyisi soil tabir edilen bitki kumları, substrat vs. ama ekonomik açıdan zorluyor. Tabi nasıl bir bitkili tank olacağına bağlı olarak da değişir. Kökten beslenen bitki mi olacak, yoğun bitki stoğu mu olacak, zor türler mi olacak.. Ben elimde aquaclay olmasına rağmen siyah renk istediğim için bazalt aldım. Bazalt kumu deneyeceğim.
Hagen tabir edilen boya, salınım yapmayan kumlar, aquaclay, bazalt kum kullanabilirsiniz. Aslında en iyisi soil tabir edilen bitki kumları, substrat vs. ama ekonomik açıdan zorluyor. Tabi nasıl bir bitkili tank olacağına bağlı olarak da değişir. Kökten beslenen bitki mi olacak, yoğun bitki stoğu mu olacak, zor türler mi olacak.. Ben elimde aquaclay olmasına rağmen siyah renk istediğim için bazalt aldım. Bazalt kumu deneyeceğim.
Tropica Gübre Hakkında
[QUOTE=merutay]Ben mağazasından gidip almıştım. Caridina karidesler için doğru adres.
https://www.petpazarim.com/akvaryum/bitki-ekipmanlari/gubreler[/QUOTE]
Bahsettiğim gibi burada da fotoğrafta eski sürüm gibi görünüyor.
[QUOTE=gurcanuras]Tropica aktif toprak ve substrat kullaniyorum ilk 6 ay tropica kullanmistim sonra seachem kullanmaya basladim bence seachem[/QUOTE]
Ben de aslında ikisi arasında kalmıştım. Sıfırdan kurulacak bir tank için hangi seachem ürünleriyle başlamamı önerirsiniz? Şöyle 1-2 ürün alıp, ileride eksikliklere göre tamamlamayı düşünüyorum.
[QUOTE=merutay]Ben mağazasından gidip almıştım. Caridina karidesler için doğru adres.
https://www.petpazarim.com/akvaryum/bitki-ekipmanlari/gubreler[/QUOTE]
Bahsettiğim gibi burada da fotoğrafta eski sürüm gibi görünüyor.
[QUOTE=gurcanuras]Tropica aktif toprak ve substrat kullaniyorum ilk 6 ay tropica kullanmistim sonra seachem kullanmaya basladim bence seachem[/QUOTE]
Ben de aslında ikisi arasında kalmıştım. Sıfırdan kurulacak bir tank için hangi seachem ürünleriyle başlamamı önerirsiniz? Şöyle 1-2 ürün alıp, ileride eksikliklere göre tamamlamayı düşünüyorum.
Tropica Gübre Hakkında
Selamlar Tropicanın yeşil ve kahverengi olan gübrelerinden almak istiyorum. Yalnız sanırım isimleri değişmiş. Eski isimleri Tropica Specialised Fertiliser ve Premium Fertiliser iken, şimdi Specialised Nutrition ve Premium Nutrition olmuş.
300ml son sürüm ürünleri internetten hangi siteden bulabilirim? Alıp kullananlar yorum yapabilirse çok sevinirim.
Ayrıca 'onları alma şu ürün daha iyi' önerilerine de açığım[:)]
[EDIT]80s90sRock,2023-01-11 18:20:13[/EDIT]
Selamlar Tropicanın yeşil ve kahverengi olan gübrelerinden almak istiyorum. Yalnız sanırım isimleri değişmiş. Eski isimleri Tropica Specialised Fertiliser ve Premium Fertiliser iken, şimdi Specialised Nutrition ve Premium Nutrition olmuş.
300ml son sürüm ürünleri internetten hangi siteden bulabilirim? Alıp kullananlar yorum yapabilirse çok sevinirim.
Ayrıca 'onları alma şu ürün daha iyi' önerilerine de açığım[:)]
[EDIT]80s90sRock,2023-01-11 18:20:13[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
