ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
muhendisce
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ağustos 2022 16:44
Son Ziyaret:
14 Aralık 2022 09:55
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Merve Güvenç
Doğum Tarihi:
25 Mart 1996
Yaş:
30
İl:
Istanbul
Meslek:
Mühendis
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Merve Güvenç
SON 7 MESAJI
Betta İçin Akvaryumumu İyileştirdim, Eksik Var Mı?
[QUOTE=emirkagan]Balığı 2 senedir baktığınızı belirtmişsiniz muhtemelen fanusta ilk görselleri oradaydı, balığın petshopta da kaldığı süreyi ve hayatını idame ettirdiği ortamları göz önünde bulundurursak yaşını doldurmuş olabilir. Bettalar uzun ömürlü canlılar değiller maalesef 2 - 3 sene ortalama yaşam süresi var. Daha fazla yaşatan da var tabiki ancak betta ilerleyen yaşlarında bakteriyel hastalıklara hassas hale geliyor. Yinede bölgenizde petshoplarda canlı yem satan vardır. Balık poşetinin içinde çıkarılmış artemia kötü bir alternatif olsa da(büyümüş oluyorlar) su piresi bulabilirseniz çok iyi olur. Canlı yeme tepki verecektir hemen vermese bile su piresi o suda yaşayabileceği için tepki verip yiyebileceği ana kadar bekleyecektir.
Şişlikler oluştuğunu belirtmişsiniz. Bettalarda kanser yaygındır. Daha detaylı fotoğraflar atarsanız belirleyebiliriz. Eğer kanser tümörlerinin oluşumu varsa elden bir şey gelmez. Eğer balıkta acı çektiğine dair belirtiler var ise (ani hareketler, sürtünmeler) ötenazi yapılıp acısının dindirilmesi gerektiğini düşünenlerdenim tabi ki yinede tercih sizin.
Forumdaki konulardan aldığım fotoğrafları ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178252/170820221150151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178252/170820221150211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178252/170820221151011.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Evet görsellerde olduğu gibi balığımda şişlikler var. Vücudunda 4 tane tümör var ve 2 tanesi kuyruk kısmında çıktı (son 1 hafta içinde büyüdü). Yüzmüyor, birkaç gün önce yüzerken de aniden yön değiştiriyordu, artık yem de yemiyor maalesef, söylediğim gibi çalışmayan filtrenin yanında duruyor ya da yerde yan yatıyor. Kendimi çok suçlamıştım ama tümör için yapılacak bir şey yokmuş, elimden bir şey gelmiyor. Canlı yem vermeyi deneyeceğim
[QUOTE=emirkagan]Balığı 2 senedir baktığınızı belirtmişsiniz muhtemelen fanusta ilk görselleri oradaydı, balığın petshopta da kaldığı süreyi ve hayatını idame ettirdiği ortamları göz önünde bulundurursak yaşını doldurmuş olabilir. Bettalar uzun ömürlü canlılar değiller maalesef 2 - 3 sene ortalama yaşam süresi var. Daha fazla yaşatan da var tabiki ancak betta ilerleyen yaşlarında bakteriyel hastalıklara hassas hale geliyor. Yinede bölgenizde petshoplarda canlı yem satan vardır. Balık poşetinin içinde çıkarılmış artemia kötü bir alternatif olsa da(büyümüş oluyorlar) su piresi bulabilirseniz çok iyi olur. Canlı yeme tepki verecektir hemen vermese bile su piresi o suda yaşayabileceği için tepki verip yiyebileceği ana kadar bekleyecektir.
Şişlikler oluştuğunu belirtmişsiniz. Bettalarda kanser yaygındır. Daha detaylı fotoğraflar atarsanız belirleyebiliriz. Eğer kanser tümörlerinin oluşumu varsa elden bir şey gelmez. Eğer balıkta acı çektiğine dair belirtiler var ise (ani hareketler, sürtünmeler) ötenazi yapılıp acısının dindirilmesi gerektiğini düşünenlerdenim tabi ki yinede tercih sizin.
Forumdaki konulardan aldığım fotoğrafları ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178252/170820221150151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178252/170820221150211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178252/170820221151011.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Evet görsellerde olduğu gibi balığımda şişlikler var. Vücudunda 4 tane tümör var ve 2 tanesi kuyruk kısmında çıktı (son 1 hafta içinde büyüdü). Yüzmüyor, birkaç gün önce yüzerken de aniden yön değiştiriyordu, artık yem de yemiyor maalesef, söylediğim gibi çalışmayan filtrenin yanında duruyor ya da yerde yan yatıyor. Kendimi çok suçlamıştım ama tümör için yapılacak bir şey yokmuş, elimden bir şey gelmiyor. Canlı yem vermeyi deneyeceğim
Betta İçin Akvaryumumu İyileştirdim, Eksik Var Mı?
[QUOTE=emirkagan]Tuzlu! (iyot içermeyen kaya tuzu) çözelti ile banyo yaptırmaktansa, su değişimi ve canlı yem takviyesi ile iyileşebilecek bir balık betta. Canlı yem imkanı yoksa balık çok halsiz ise de kuyruk erimesi için suya damlatılan ilaçlar var. Seachem Paraguard, Seachem Cupramine (balığın durumunu görmediğim için 2 farklı ürün önerdim) . O akvaryumdaki tepe filtre düzeni (eurostar marka olduğunu öngörerek) sadece betta için değil hiçbir balık için uygun değil. Çok işlevsiz ve hacme göre aşırı sirkülasyon yaratan bir sistem. Aynı akvaryum bende de var filtre kısmındaki plastikleri havya sayesinde eritip o tepe filtre kısmını akvaryumdan çıkardım ben yine bu forumdaki bir konudan görüp. Bu akvaryum daha küçük bir model kanımca. Filtre kısmına benzer işlemi yapma şansınız yoksa da en azından yukarı su basan kısmı çıkarın ve filtre kullanmayın bu akvaryumda. Pipo filtre gereksiz hacim kaplayacaktır, en düşük debili şelale filtre de gereksiz yüzey sirkülasyonu yaratıp rahatsız edecektir bettayı. Filtre kullanmadan 4 - 5 günlük su değişim periyotları ile (hastalık varken ve su sıcaklığı yaz aylarından dolayı yüksekken 2 - 3 güne düşürülebilir) sağlıklı bir şekilde yaşayacaktır.
Isıtıcı pek kaliteli bir marka olmadığı için bozulma ihtimaline karşı zaten sıcak olan yaz aylarında fişte bırakmamanızı öneririm. Havalar soğumaya başladığında derece ile takip ederek yada bir termostat devresine bağlayarak suyu aşırı ısıtmasının önüne geçebilirsiniz.[/QUOTE]
2 yıl önce bir petshop’tan almıştım balığımı, hiç tecrübem yoktu ama araştırdıkça ve öğrendikçe balığımın şartlarını iyileştirmeye çalıştım. Balığımın ilk fotoğraflarına bakınca anladım ki aldığım zaman zaten kuyruk erimesi varmış. Son 3 aydır balığım kötüleşti, sırtında mercimek büyüklüğünde bir şişlik oldu, kuyruğu eridi. Son 1 haftada daha kötü oldu, sırtında 2 tane ve kuyruğunun orada 2 tane yani toplam 4 tane şişlik oluştu, bu şişlikler yüzmesine engel oluyor. Balığım tedaviye cevap veriyor kuyruğu daha iyi ama vücudundaki şişlikler yüzmesine engel oluyor. Filtreyi kapattım, balığım filtrenin köşesine gidip öylece duruyor, yoksa yere yatıyor ama yan yatıyor. Görselleri paylaşıyorum. Dünden itibaren yem de yemiyor. Yüzemiyor, duramıyor, yem yiyemiyor. Ben ona iyi bir ortam sağlamaya çalıştım ama şimdi çaresizce balığıma bakıyorum..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236133/170820220932541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236133/170820220933001.jpg[/IMG]
[QUOTE=emirkagan]Tuzlu! (iyot içermeyen kaya tuzu) çözelti ile banyo yaptırmaktansa, su değişimi ve canlı yem takviyesi ile iyileşebilecek bir balık betta. Canlı yem imkanı yoksa balık çok halsiz ise de kuyruk erimesi için suya damlatılan ilaçlar var. Seachem Paraguard, Seachem Cupramine (balığın durumunu görmediğim için 2 farklı ürün önerdim) . O akvaryumdaki tepe filtre düzeni (eurostar marka olduğunu öngörerek) sadece betta için değil hiçbir balık için uygun değil. Çok işlevsiz ve hacme göre aşırı sirkülasyon yaratan bir sistem. Aynı akvaryum bende de var filtre kısmındaki plastikleri havya sayesinde eritip o tepe filtre kısmını akvaryumdan çıkardım ben yine bu forumdaki bir konudan görüp. Bu akvaryum daha küçük bir model kanımca. Filtre kısmına benzer işlemi yapma şansınız yoksa da en azından yukarı su basan kısmı çıkarın ve filtre kullanmayın bu akvaryumda. Pipo filtre gereksiz hacim kaplayacaktır, en düşük debili şelale filtre de gereksiz yüzey sirkülasyonu yaratıp rahatsız edecektir bettayı. Filtre kullanmadan 4 - 5 günlük su değişim periyotları ile (hastalık varken ve su sıcaklığı yaz aylarından dolayı yüksekken 2 - 3 güne düşürülebilir) sağlıklı bir şekilde yaşayacaktır.
Isıtıcı pek kaliteli bir marka olmadığı için bozulma ihtimaline karşı zaten sıcak olan yaz aylarında fişte bırakmamanızı öneririm. Havalar soğumaya başladığında derece ile takip ederek yada bir termostat devresine bağlayarak suyu aşırı ısıtmasının önüne geçebilirsiniz.[/QUOTE]
2 yıl önce bir petshop’tan almıştım balığımı, hiç tecrübem yoktu ama araştırdıkça ve öğrendikçe balığımın şartlarını iyileştirmeye çalıştım. Balığımın ilk fotoğraflarına bakınca anladım ki aldığım zaman zaten kuyruk erimesi varmış. Son 3 aydır balığım kötüleşti, sırtında mercimek büyüklüğünde bir şişlik oldu, kuyruğu eridi. Son 1 haftada daha kötü oldu, sırtında 2 tane ve kuyruğunun orada 2 tane yani toplam 4 tane şişlik oluştu, bu şişlikler yüzmesine engel oluyor. Balığım tedaviye cevap veriyor kuyruğu daha iyi ama vücudundaki şişlikler yüzmesine engel oluyor. Filtreyi kapattım, balığım filtrenin köşesine gidip öylece duruyor, yoksa yere yatıyor ama yan yatıyor. Görselleri paylaşıyorum. Dünden itibaren yem de yemiyor. Yüzemiyor, duramıyor, yem yiyemiyor. Ben ona iyi bir ortam sağlamaya çalıştım ama şimdi çaresizce balığıma bakıyorum..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236133/170820220932541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236133/170820220933001.jpg[/IMG]
Betta İçin Akvaryumumu İyileştirdim, Eksik Var Mı?
[QUOTE=Cem Altay]Dophin Sfp 16 sünger filtre bu ufak tankta 8 metrekare odaya konulmuş dev ceviz gardrop gibi durur..
[/QUOTE]
Filtreyi görünce ben de öyle düşündüm. Şu an akvaryumu değiştirip daha büyük bir tanka geçmeyi düşünüyorum ama balığım çok fazla yaşayacak gibi görünmüyor [:(]
[QUOTE=Cem Altay]Dophin Sfp 16 sünger filtre bu ufak tankta 8 metrekare odaya konulmuş dev ceviz gardrop gibi durur..
[/QUOTE]
Filtreyi görünce ben de öyle düşündüm. Şu an akvaryumu değiştirip daha büyük bir tanka geçmeyi düşünüyorum ama balığım çok fazla yaşayacak gibi görünmüyor [:(]
Betta İçin Akvaryumumu İyileştirdim, Eksik Var Mı?
[QUOTE=hakanyildiz06]Satılan hava motorlarının çoğu o kadar ses çıkarıyor ki aynı odada uyumak zor oluyor. Daha az ses çıkaranları da oldukça pahalı (Örneğin Eheim serisi hava motorları)
Paylaştığım linkte yem, su düzenleyici ve vitamin var linkte, fiyatı da çok uygun diye üçlü seti tavsiye ettim.
Filtre olarak tavsiye edeceğim 2 ürün var, ürünlerin linkini de paylaşıyorum. Bende bunlardan birer tane var, neredeyse sessiz çalışıyorlar. Xinyou biraz daha küçük süngerli olduğundan süngerleri daha çabuk kirleniyor ancak faydalı bakteri üretimi açısından daha iyi. Ben her ikisinden de memnunum.
[URL]https://www.akvaryumbalikavm.com.tr/xinyou-xy-2902-ikili-motorlu-sunger-pipo-filitre.html?search=motorlu+pipo+filtre&description=true&sort=p.price&order=ASC[/URL]
[URL]https://www.hepsiburada.com/dophin-sfp-34-motorlu-pipo-filtre-pm-HB00000IF6DL[/URL][/QUOTE]
Filtre önerileri için çok teşekkür ederim, çok işime yarayacak
[QUOTE=hakanyildiz06]Satılan hava motorlarının çoğu o kadar ses çıkarıyor ki aynı odada uyumak zor oluyor. Daha az ses çıkaranları da oldukça pahalı (Örneğin Eheim serisi hava motorları)
Paylaştığım linkte yem, su düzenleyici ve vitamin var linkte, fiyatı da çok uygun diye üçlü seti tavsiye ettim.
Filtre olarak tavsiye edeceğim 2 ürün var, ürünlerin linkini de paylaşıyorum. Bende bunlardan birer tane var, neredeyse sessiz çalışıyorlar. Xinyou biraz daha küçük süngerli olduğundan süngerleri daha çabuk kirleniyor ancak faydalı bakteri üretimi açısından daha iyi. Ben her ikisinden de memnunum.
[URL]https://www.akvaryumbalikavm.com.tr/xinyou-xy-2902-ikili-motorlu-sunger-pipo-filitre.html?search=motorlu+pipo+filtre&description=true&sort=p.price&order=ASC[/URL]
[URL]https://www.hepsiburada.com/dophin-sfp-34-motorlu-pipo-filtre-pm-HB00000IF6DL[/URL][/QUOTE]
Filtre önerileri için çok teşekkür ederim, çok işime yarayacak
Betta İçin Akvaryumumu İyileştirdim, Eksik Var Mı?
[QUOTE=hakanyildiz06]Pipo filtreyi kullanmak için yanında almanız gereken hava motorları çok ses yapıyor, sabitlemezseniz titreşimle hareket ediyorlar. Ben kendinden motorlu pipo filtre öneririm, hem çift süngerli filtreleme yapıyor, hem de suda az miktarda akıntı yaparak bettayı yormuyor. Şelale veya iç filtre kullanmak isterseniz de en küçüklerinden alarak su akıntısını en az seviyede olacak şekilde ayarlamanız gerekir. Bugün sipariş verdiğim bir ürünü tavsiye ederim, linkini paylaşıyorum. Keyifli hobiler dilerim.
[URL]https://www.hepsiburada.com/armaturk-betta-bakim-seti-ema-beta-yemi-100-ml-aquaxi-betavix-beta-vitamini-ema-su-duzenleyici-p-HBCV00002LQ6C5?magaza=Armat%C3%BCrk[/URL][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, ses yapıyorsa almak istemem. Diğer filtrelerden birini alırım.
Paylaştığınız linkte yem ve su düzenleyici görüyorum, filtre paylaşmak istemiştiniz değil mi?[EDIT]muhendisce,2022-08-15 16:30:02[/EDIT]
[QUOTE=hakanyildiz06]Pipo filtreyi kullanmak için yanında almanız gereken hava motorları çok ses yapıyor, sabitlemezseniz titreşimle hareket ediyorlar. Ben kendinden motorlu pipo filtre öneririm, hem çift süngerli filtreleme yapıyor, hem de suda az miktarda akıntı yaparak bettayı yormuyor. Şelale veya iç filtre kullanmak isterseniz de en küçüklerinden alarak su akıntısını en az seviyede olacak şekilde ayarlamanız gerekir. Bugün sipariş verdiğim bir ürünü tavsiye ederim, linkini paylaşıyorum. Keyifli hobiler dilerim.
[URL]https://www.hepsiburada.com/armaturk-betta-bakim-seti-ema-beta-yemi-100-ml-aquaxi-betavix-beta-vitamini-ema-su-duzenleyici-p-HBCV00002LQ6C5?magaza=Armat%C3%BCrk[/URL][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, ses yapıyorsa almak istemem. Diğer filtrelerden birini alırım.
Paylaştığınız linkte yem ve su düzenleyici görüyorum, filtre paylaşmak istemiştiniz değil mi?[EDIT]muhendisce,2022-08-15 16:30:02[/EDIT]
Betta İçin Akvaryumumu İyileştirdim, Eksik Var Mı?
[QUOTE=Cem Altay]Hastalıklarla alakalı pek bilgi sahibi değilim.
Basit bir tür olan mosslara gübre ilavesine bence gerek yok,ileride birkaç çeşit daha basit bitki eklenebir.Betta bol bitkili tankları sever ve geniş yapraklı bitkilerin üzerinde dinlenir(Anubias olabilir).
Filtreniz hakkında çok bilgim yok fakat fazla sirkülasyon yapmaması önemli,nispeten durgun suları severler.
Bir de siyah mat arka fon eklemeniz görsel olarak bence daha iyi olacaktır.
İyi hobiler.[/QUOTE]
Arka fonu ekledim, daha güzel durdu bence de teşekkür ederim.
Filtre balığımı biraz yordu, pipo filtre almak daha mantıklı olacak sanırım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236133/150820221135171.jpg[/IMG]
[QUOTE=Cem Altay]Hastalıklarla alakalı pek bilgi sahibi değilim.
Basit bir tür olan mosslara gübre ilavesine bence gerek yok,ileride birkaç çeşit daha basit bitki eklenebir.Betta bol bitkili tankları sever ve geniş yapraklı bitkilerin üzerinde dinlenir(Anubias olabilir).
Filtreniz hakkında çok bilgim yok fakat fazla sirkülasyon yapmaması önemli,nispeten durgun suları severler.
Bir de siyah mat arka fon eklemeniz görsel olarak bence daha iyi olacaktır.
İyi hobiler.[/QUOTE]
Arka fonu ekledim, daha güzel durdu bence de teşekkür ederim.
Filtre balığımı biraz yordu, pipo filtre almak daha mantıklı olacak sanırım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236133/150820221135171.jpg[/IMG]
Betta İçin Akvaryumumu İyileştirdim, Eksik Var Mı?
Merhabalar,
Buradan edindiğim bilgiler ile akvaryumumda bulunan yapay her şeyi attım ve şunları aldım:
-Vitasand Demir İçerikli Siyah Kum
-Moss kaplı hindistan cevizi
-Christmas Moss
-Creaqua Low Tech Bitki Gübresi
Akvaryumumdaki suyun yarısını ayırdım ve akvaryumu temizledim. Aldığım kumu 10 defa duru suyla yıkadım, sonra kumu akvaryuma yerleştirdim, kumda biraz koku vardı, aldığım yeri aradım yıkadıktan sonra akvaryum içinde filtre çalıştığında 24 saat içinde koku tamamen kaybolur cevabını aldım. Mossları yerleştirdim, miktar olarak az geldi biraz daha alacağım. En son hindistan cevizini yerleştirdim. Önceki ayırdığım suyu koydum ve üstüne içme suyu ilave ettim. Isıtıcıyı ve filtreyi çalıştırdım. Akvaryuma gübre sıktım ve ‘BioLive - Aquaxi Regulator’ ilave ettim.
Bu şekilde 24 saat çalıştırdıktan sonra balığımı içine koymayı düşünüyorum. Balığımda şu an kuyruk erimesi var, myco fish ile tedavisine devam ediyorum.
Sizce şu an her şey yolunda mı? Akvaryum ve balığım için başka ne yapmalıyım sizce?
Tüm önerilerinize ve fikirlerinize açığım. Söyleyecekleriniz benim için çok değerli olacak, şimdiden teşekkür ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236133/130820221645381.jpg[/IMG]
Merhabalar,
Buradan edindiğim bilgiler ile akvaryumumda bulunan yapay her şeyi attım ve şunları aldım:
-Vitasand Demir İçerikli Siyah Kum
-Moss kaplı hindistan cevizi
-Christmas Moss
-Creaqua Low Tech Bitki Gübresi
Akvaryumumdaki suyun yarısını ayırdım ve akvaryumu temizledim. Aldığım kumu 10 defa duru suyla yıkadım, sonra kumu akvaryuma yerleştirdim, kumda biraz koku vardı, aldığım yeri aradım yıkadıktan sonra akvaryum içinde filtre çalıştığında 24 saat içinde koku tamamen kaybolur cevabını aldım. Mossları yerleştirdim, miktar olarak az geldi biraz daha alacağım. En son hindistan cevizini yerleştirdim. Önceki ayırdığım suyu koydum ve üstüne içme suyu ilave ettim. Isıtıcıyı ve filtreyi çalıştırdım. Akvaryuma gübre sıktım ve ‘BioLive - Aquaxi Regulator’ ilave ettim.
Bu şekilde 24 saat çalıştırdıktan sonra balığımı içine koymayı düşünüyorum. Balığımda şu an kuyruk erimesi var, myco fish ile tedavisine devam ediyorum.
Sizce şu an her şey yolunda mı? Akvaryum ve balığım için başka ne yapmalıyım sizce?
Tüm önerilerinize ve fikirlerinize açığım. Söyleyecekleriniz benim için çok değerli olacak, şimdiden teşekkür ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236133/130820221645381.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
