ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yagmurs
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Şubat 2022 18:00
Son Ziyaret:
31 Mayıs 2022 09:41
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yagmur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Içel
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ymr
SON 10 MESAJI
Balığım Baş Aşağı Duruyor
[QUOTE=emirhansaracc]Maalesef sadece satıp para kazanmak isteyen böyle petshoplar var.Size önerim beyaz silis kum alın çünlü Japonlar kumları ağzında çevirmek isterler birde petshop size debisi yüksek filtre verebilir,buda balıkların yorulup ölmesine sebeb olabilir siz aldanmayın size önerim şelale filtre alın [/QUOTE]
Akvaryumcunun önerisiyle debisi fazla olmayan bir iç filtre aldım. Ayrıca taşları çıkartıp siyah kumlardan aldım. En kısa sürede de ısıtıcı alacağım. Ancak bir sorum var akşam balıklar dinlensin diye filtreyi kapatsam sorun olur mu, kapatmalı mıyım?
[QUOTE=emirhansaracc]Maalesef sadece satıp para kazanmak isteyen böyle petshoplar var.Size önerim beyaz silis kum alın çünlü Japonlar kumları ağzında çevirmek isterler birde petshop size debisi yüksek filtre verebilir,buda balıkların yorulup ölmesine sebeb olabilir siz aldanmayın size önerim şelale filtre alın [/QUOTE]
Akvaryumcunun önerisiyle debisi fazla olmayan bir iç filtre aldım. Ayrıca taşları çıkartıp siyah kumlardan aldım. En kısa sürede de ısıtıcı alacağım. Ancak bir sorum var akşam balıklar dinlensin diye filtreyi kapatsam sorun olur mu, kapatmalı mıyım?
Balığım Baş Aşağı Duruyor
[QUOTE=emirhansaracc]Merhaba,kötü bir başlangıç olmuş ancak ortada can var keşke balıkları almadan önce en azından araştırsaydınız hiç değilse konu açmışsınız buda güzel bir başlangıç size önerim daha büyük bir akvaryuma geçmek sonra şelale filtre yada iç filtre edinmeniz sonrasında odanız çok soğuk ise ısıtıcı edinmeniz su sıcaklığı 21-22 sabitse ısıtıcı almasanız da olur herkesin durumu olmayabiliyor her hobi gibi bu hobide para ve emek gerektiriyor büyük bir akvaryum alamıyorsanız balıkların hepsini bir şekilde akvaryumcuya geri verin bu halde balıklara eziyet ediyorsunuz maalesef daha sonra daha iyi bir başlangıç yapabilirsiniz yeni akvaryum bir filtre ile [/QUOTE]
Ya aslında balıkların akvaryumunu alırken satıcı bu akvaryumun 7 balık için yeterli olduğunu söylemiş. Ki başka birinden geldiği için de sadece bana söylenilen kadarını yaptım çünkü bu tarz bir ilgiye ihtiyaç olduğunu bilmiyordum ki 8 ay boyunca hiçbir şey olmadı. Ancak bugün gidip kum, filtre ve hortum alacağım eğer gücüm yeterse de daha büyük bir akvaryum. Öneriniz için teşekkür ederim
[QUOTE=emirhansaracc]Merhaba,kötü bir başlangıç olmuş ancak ortada can var keşke balıkları almadan önce en azından araştırsaydınız hiç değilse konu açmışsınız buda güzel bir başlangıç size önerim daha büyük bir akvaryuma geçmek sonra şelale filtre yada iç filtre edinmeniz sonrasında odanız çok soğuk ise ısıtıcı edinmeniz su sıcaklığı 21-22 sabitse ısıtıcı almasanız da olur herkesin durumu olmayabiliyor her hobi gibi bu hobide para ve emek gerektiriyor büyük bir akvaryum alamıyorsanız balıkların hepsini bir şekilde akvaryumcuya geri verin bu halde balıklara eziyet ediyorsunuz maalesef daha sonra daha iyi bir başlangıç yapabilirsiniz yeni akvaryum bir filtre ile [/QUOTE]
Ya aslında balıkların akvaryumunu alırken satıcı bu akvaryumun 7 balık için yeterli olduğunu söylemiş. Ki başka birinden geldiği için de sadece bana söylenilen kadarını yaptım çünkü bu tarz bir ilgiye ihtiyaç olduğunu bilmiyordum ki 8 ay boyunca hiçbir şey olmadı. Ancak bugün gidip kum, filtre ve hortum alacağım eğer gücüm yeterse de daha büyük bir akvaryum. Öneriniz için teşekkür ederim
Balığım Baş Aşağı Duruyor
[QUOTE=Yorum yapmaz]Canlıya bakıyorum değil bakamıyorum.
Yapma! Ben inşaat yapmıyorum neden yapamam. Can bu can inanıyorsan öbür taraf seni bekliyor.
Yönettim dürttü.
Herkese örnek harika bir tür müş
Laf edemem
Yönettim dürttü.
Herkese örnek harika bir tür müş
Laf edemem
Yönettim dürttü.
Herkese örnek harika bir tür müş
Laf edemem
Yönettim dürttü.
Herkese örnek harika bir tür müş
Laf edemem [/QUOTE]
Düzgün bir şekilde öneride bulunursanız bakmaya çalışıyorum zaten. Bakmayacak olsam forumda işim olmazdı. Ayrıca kimse anasının karnından balık bakımını öğrenerek çıkmıyor
[QUOTE=Yorum yapmaz]Canlıya bakıyorum değil bakamıyorum.
Yapma! Ben inşaat yapmıyorum neden yapamam. Can bu can inanıyorsan öbür taraf seni bekliyor.
Yönettim dürttü.
Herkese örnek harika bir tür müş
Laf edemem
Yönettim dürttü.
Herkese örnek harika bir tür müş
Laf edemem
Yönettim dürttü.
Herkese örnek harika bir tür müş
Laf edemem
Yönettim dürttü.
Herkese örnek harika bir tür müş
Laf edemem [/QUOTE]
Düzgün bir şekilde öneride bulunursanız bakmaya çalışıyorum zaten. Bakmayacak olsam forumda işim olmazdı. Ayrıca kimse anasının karnından balık bakımını öğrenerek çıkmıyor
Balığım Baş Aşağı Duruyor
[QUOTE=sametyildiz]
Japon balıkları beslemiyorum lakin çok beslenen bir tür olduğu için forumdaki başlıklardan bilgi sahibiyim. Akvaryumunuz 1 japon bile beslemek için çok küçük. Attığım linki incelerseniz bir japon balığı için gerekli minimum ihtiyaçlar konusunda bilgi sahibi olabilirsiniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/carassius_auratus_japon_baligi_tatlisur_7_70.asp[/URL]
Bununla beraber japon balıkları akvaryumu çok kirleten canlılar. Sizin tank hacminiz biri için bile yeterli değilken akvaryumda bir filtre dahi yok doğal olarak 4 japon için ortam oldukça vahim bir hal alıyor. Ki doğal olmayan taşlarda tercih edilmiyor, akvaryumlar daha çok doğal ortamları taklit edecek şekilde dekor edilmesi daha doğrudur. Ama şu koşullarda renkli taşlar hacim-filtre-canlı yoğunluğu gibi ölümcül bir sorun değil. Hobiye devam etmek istiyorsanız size önerim, tank boyutu, canlı yoğunluğu ve filtre sorunu acilen giderilmeli. Şu koşullarda bir balık için bile daha büyük bir tank temin etmeli ve ona uygun bir filtre kullanmalısınız. Çünkü şu halde böyle yaşadığınız durum kaçınılmaz daha kötüsü ölümle sonuçlanacaktır. Bir diğer önerim öncelikle akvaryum hobisi üzerine forumdaki başlangıç rehberlerini okumanız. Eğer sürdürebileceğinize inanıyorsanız devam edin yoksa balıklar ölmeden daha iyi bakacak birine verin.[/QUOTE]
İmkanım olduğu gibi daha büyük bir akvaryum almaya çalışacağım. Maalesef hayatım boyunca hiçbir canlıya bakmadığım için birçok şeyi internetten araştırıyorum ve ne yazık ki bu balıkları satan kişiler hiçbir açıklamada bulunmuyor. Haliyle internette birbirinden farklı yüzlerce şey oluyor. Kimi kabızlıkta dışkı olmaz derken kimi de uzun iplik şeklinde olur diyor. Bu yüzden elimden geleni yapıyorum.
Tavsiyeniz içinde teşekkür ederim
[QUOTE=Tesseract]Japonlar için tek tür kuru yem beslemesinin yanı sıra yetersiz hacim, kalabalık ortam gibi stres unsurları maalesef kabızlık yapabiliyor. Bezelyeyi tükettiyse bir süre sonra kabızlığı geçer. Ancak şartlar bu şekilde devam ederse maalesef balıklarınız mutlu bir yaşam sürmek bir yana hayatta kalmaları bile zor hale gelmiş olur.
1. önerim japonları çıkartın akvaryumunuzda bulunan taşları çıkartıp kum ekleyin. Biraz moss ve eledoa bitkisi atıp karides bakın.
2. önerim ise akvaryumu büyütün ve japonlara bakmaya devam edin.[/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiyelerinize uyacağım.
[QUOTE=Yorum yapmaz]
Hediye balık nedir ya? Saksımı bu? Bana çok saçma geliyor.
Çok bilinçsiz bir insanınız lütfen canlı beslemeyin. [/QUOTE]
Lütfen susun artık. Hayatımda ilk defa bir canlıya bakıyorum haliyle hiçbir bilgim yok ama burada bir şeyler öğrenmeye ve bu iş için çabalamaya çalışıyorum. Ayrıca bu foruma da sırf bilmediğim şeyleri öğrenebileyim diye girdim. Burada adamakıllı bir soru sorarken siz gelmiş konuyla alakasız bir kısma takılıp beni sadece eleştiriyorsunuz. Karşı tarafı yargılamadan önce diğerleri gibi öneride bulunursanız ne ben şevkimi kaybederim ne o balıklar canlarını ne de siz insanlığınızı.
[QUOTE=sametyildiz]
Japon balıkları beslemiyorum lakin çok beslenen bir tür olduğu için forumdaki başlıklardan bilgi sahibiyim. Akvaryumunuz 1 japon bile beslemek için çok küçük. Attığım linki incelerseniz bir japon balığı için gerekli minimum ihtiyaçlar konusunda bilgi sahibi olabilirsiniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/carassius_auratus_japon_baligi_tatlisur_7_70.asp[/URL]
Bununla beraber japon balıkları akvaryumu çok kirleten canlılar. Sizin tank hacminiz biri için bile yeterli değilken akvaryumda bir filtre dahi yok doğal olarak 4 japon için ortam oldukça vahim bir hal alıyor. Ki doğal olmayan taşlarda tercih edilmiyor, akvaryumlar daha çok doğal ortamları taklit edecek şekilde dekor edilmesi daha doğrudur. Ama şu koşullarda renkli taşlar hacim-filtre-canlı yoğunluğu gibi ölümcül bir sorun değil. Hobiye devam etmek istiyorsanız size önerim, tank boyutu, canlı yoğunluğu ve filtre sorunu acilen giderilmeli. Şu koşullarda bir balık için bile daha büyük bir tank temin etmeli ve ona uygun bir filtre kullanmalısınız. Çünkü şu halde böyle yaşadığınız durum kaçınılmaz daha kötüsü ölümle sonuçlanacaktır. Bir diğer önerim öncelikle akvaryum hobisi üzerine forumdaki başlangıç rehberlerini okumanız. Eğer sürdürebileceğinize inanıyorsanız devam edin yoksa balıklar ölmeden daha iyi bakacak birine verin.[/QUOTE]
İmkanım olduğu gibi daha büyük bir akvaryum almaya çalışacağım. Maalesef hayatım boyunca hiçbir canlıya bakmadığım için birçok şeyi internetten araştırıyorum ve ne yazık ki bu balıkları satan kişiler hiçbir açıklamada bulunmuyor. Haliyle internette birbirinden farklı yüzlerce şey oluyor. Kimi kabızlıkta dışkı olmaz derken kimi de uzun iplik şeklinde olur diyor. Bu yüzden elimden geleni yapıyorum.
Tavsiyeniz içinde teşekkür ederim
[QUOTE=Tesseract]Japonlar için tek tür kuru yem beslemesinin yanı sıra yetersiz hacim, kalabalık ortam gibi stres unsurları maalesef kabızlık yapabiliyor. Bezelyeyi tükettiyse bir süre sonra kabızlığı geçer. Ancak şartlar bu şekilde devam ederse maalesef balıklarınız mutlu bir yaşam sürmek bir yana hayatta kalmaları bile zor hale gelmiş olur.
1. önerim japonları çıkartın akvaryumunuzda bulunan taşları çıkartıp kum ekleyin. Biraz moss ve eledoa bitkisi atıp karides bakın.
2. önerim ise akvaryumu büyütün ve japonlara bakmaya devam edin.[/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiyelerinize uyacağım.
[QUOTE=Yorum yapmaz]
Hediye balık nedir ya? Saksımı bu? Bana çok saçma geliyor.
Çok bilinçsiz bir insanınız lütfen canlı beslemeyin. [/QUOTE]
Lütfen susun artık. Hayatımda ilk defa bir canlıya bakıyorum haliyle hiçbir bilgim yok ama burada bir şeyler öğrenmeye ve bu iş için çabalamaya çalışıyorum. Ayrıca bu foruma da sırf bilmediğim şeyleri öğrenebileyim diye girdim. Burada adamakıllı bir soru sorarken siz gelmiş konuyla alakasız bir kısma takılıp beni sadece eleştiriyorsunuz. Karşı tarafı yargılamadan önce diğerleri gibi öneride bulunursanız ne ben şevkimi kaybederim ne o balıklar canlarını ne de siz insanlığınızı.
Balığım Baş Aşağı Duruyor
[QUOTE=Yorum yapmaz]40 yaşındayım 41 bile olabilir, hayatım boyunca bana canlı hediye gelmedi. Girdiğim hiç bir ortamda gördüğüm insanlar bir birlerine balık hediye etmedi.
Bu balık bana hediye geldi olayını ben anlamıyorum.
Dün iş arkadaşlarım Ziyaret yaptı, gelirlen akdamil bebek maması al dedi şakayla, ama illa alacak o 150 tl vermiş.
Bu adamlar buna sövüyor.
Ben girdiğim hiç bir ortamda birinin birisine canlı balık hediye ettiğini verdiğini görmedim.
Şu saçma diyaloğu artık bırakın ya. Kim kime canlı verir? Bişiler daha derdimde ban yemeye gerek yok. Yedeğiniz naneleri kıvırmaya çalışmayın. [/QUOTE]
Bilip bilmeden konuşmasanız keşke.. Teyzemlerin balığı var ve hediye olarak vermişler bu edenin düşüncesi tabii ki ama teyzemlerin balıkları çok küçük olduğu için bana verdiler. İlla muhalefet olmaya gerek yok
[QUOTE=Yorum yapmaz]40 yaşındayım 41 bile olabilir, hayatım boyunca bana canlı hediye gelmedi. Girdiğim hiç bir ortamda gördüğüm insanlar bir birlerine balık hediye etmedi.
Bu balık bana hediye geldi olayını ben anlamıyorum.
Dün iş arkadaşlarım Ziyaret yaptı, gelirlen akdamil bebek maması al dedi şakayla, ama illa alacak o 150 tl vermiş.
Bu adamlar buna sövüyor.
Ben girdiğim hiç bir ortamda birinin birisine canlı balık hediye ettiğini verdiğini görmedim.
Şu saçma diyaloğu artık bırakın ya. Kim kime canlı verir? Bişiler daha derdimde ban yemeye gerek yok. Yedeğiniz naneleri kıvırmaya çalışmayın. [/QUOTE]
Bilip bilmeden konuşmasanız keşke.. Teyzemlerin balığı var ve hediye olarak vermişler bu edenin düşüncesi tabii ki ama teyzemlerin balıkları çok küçük olduğu için bana verdiler. İlla muhalefet olmaya gerek yok
Balığım Baş Aşağı Duruyor
[QUOTE=Efe Ay]Maalesef bu akvaryum 1 Japon balığı için bile yeterli değil.
Renkli taşlar yerine doğal kumlar kullanılabilir.
4 Japon balığı için daha büyük bir akvaryum ve iyi bir filtreleme sistemi gerekir. [/QUOTE]
Peki kabızlık problemine ne yapmalıyım? Bezelye versemde hala dışkı yapamadı.
[QUOTE=Efe Ay]Maalesef bu akvaryum 1 Japon balığı için bile yeterli değil.
Renkli taşlar yerine doğal kumlar kullanılabilir.
4 Japon balığı için daha büyük bir akvaryum ve iyi bir filtreleme sistemi gerekir. [/QUOTE]
Peki kabızlık problemine ne yapmalıyım? Bezelye versemde hala dışkı yapamadı.
Balığım Baş Aşağı Duruyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233966/050220222145241.jpg[/IMG]
Akvaryum bu kadar büyüklükte içinde 4 tane japon balığım var.
[QUOTE=Efe Ay]Bildiğim kadarıyla renkli taşlar salınım yaparak balıklara zarar verebilir. [/QUOTE]
Peki onun yerine ne kullanmalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233966/050220222145241.jpg[/IMG]
Akvaryum bu kadar büyüklükte içinde 4 tane japon balığım var.
[QUOTE=Efe Ay]Bildiğim kadarıyla renkli taşlar salınım yaparak balıklara zarar verebilir. [/QUOTE]
Peki onun yerine ne kullanmalıyım?
Balığım Baş Aşağı Duruyor
Aslında 4 balık için gayet yeterli diye düşünüyorum şu anda uygun değilim ama birkaç saate fotoğrafını atarım. Renkli taşlar kötü mü etkiler?
Aslında 4 balık için gayet yeterli diye düşünüyorum şu anda uygun değilim ama birkaç saate fotoğrafını atarım. Renkli taşlar kötü mü etkiler?
Balığım Baş Aşağı Duruyor
Yemlerinin markasını bilmiyorum bana hediye gelmişlerdi o sırada verdiler. Kapsül yemlerden. Akvaryum 6-7 ltlik ve 4 japon balığım var. Bezelye kaynadıktan sonra kabuğunu soyup elimle ezerek verdim. Hepsi de dibe çöktü zaten. Suyu da hazır su koyuyorum. Sıcaklığı oda sıcaklığı kadar
Yemlerinin markasını bilmiyorum bana hediye gelmişlerdi o sırada verdiler. Kapsül yemlerden. Akvaryum 6-7 ltlik ve 4 japon balığım var. Bezelye kaynadıktan sonra kabuğunu soyup elimle ezerek verdim. Hepsi de dibe çöktü zaten. Suyu da hazır su koyuyorum. Sıcaklığı oda sıcaklığı kadar
Balığım Baş Aşağı Duruyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233966/050220221803541.jpg[/IMG]
Dün aksam ters yüzüyordu başka bir akvaryuma aktararak kendine gelmesini sağladım. Bugün de bezelye verdim rahatlasın diye ama dün akşamdan beri dışkı bırakmadı, karnı şiş. Şimdi de baş aşağı duruyor neredeyse cansız gibi. Diğer balıklarım da aşırı cansız normalde oradan oraya koşuştururlardı ama bugün altta hareketsiz kalıyorlar. Ne yapmalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233966/050220221803541.jpg[/IMG]
Dün aksam ters yüzüyordu başka bir akvaryuma aktararak kendine gelmesini sağladım. Bugün de bezelye verdim rahatlasın diye ama dün akşamdan beri dışkı bırakmadı, karnı şiş. Şimdi de baş aşağı duruyor neredeyse cansız gibi. Diğer balıklarım da aşırı cansız normalde oradan oraya koşuştururlardı ama bugün altta hareketsiz kalıyorlar. Ne yapmalıyım?
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
