ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Dilaeceaykin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Mart 2021 12:28
Son Ziyaret:
12 Temmuz 2021 21:02
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Dila Ece Aykin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Dila Ece Aykin
SON 10 MESAJI
Prenses Balığımın Karnı Neden Böyle
Merhaba, daha detaylı belirtebilir misiniz resim çok net değil. Karnı mı şiş, gözleri mi patlak, yüzüyor mu yem yiyor mu vs
Merhaba, daha detaylı belirtebilir misiniz resim çok net değil. Karnı mı şiş, gözleri mi patlak, yüzüyor mu yem yiyor mu vs
Japonlarım Kabız Mı Dropsy Mi?
Merhaba tekrardan... Bugün balıklarımın karnı biraz indi ve yemlerini yiyince kendilerine geldiler. Sanırım kabız sorunları varmış. Şu an gayet sağlıklı ve mutlular:) kendi aralarında oyun oynuyor parmağımı takip ediyorlar. Hatta bazen bana bakıp baloncuk çıkardıkları bile oluyor [:lol:] önerileriniz için teşekkür ederim :) başka önerileriniz olursa da memnuniyetle uygularım
Merhaba tekrardan... Bugün balıklarımın karnı biraz indi ve yemlerini yiyince kendilerine geldiler. Sanırım kabız sorunları varmış. Şu an gayet sağlıklı ve mutlular:) kendi aralarında oyun oynuyor parmağımı takip ediyorlar. Hatta bazen bana bakıp baloncuk çıkardıkları bile oluyor [:lol:] önerileriniz için teşekkür ederim :) başka önerileriniz olursa da memnuniyetle uygularım
Japonlarım Kabız Mı Dropsy Mi?
[QUOTE=RyukinLoveTr]30 litrede değil 10 japon 1 japon bile olmaz. Çok hatanız var. Hastalıklar vs. bundan dolayı. Fanustan farksız bu olay.[/QUOTE]
Balıklar akvaryumdan geldiklerinde de karnı şişkindi fazladan bir sağlık sorunu olmadı. Ayrıca filtre ve oksijen makineleri de güçlü aralarında oyun oynuyorlar.
[QUOTE=RyukinLoveTr]30 litrede değil 10 japon 1 japon bile olmaz. Çok hatanız var. Hastalıklar vs. bundan dolayı. Fanustan farksız bu olay.
Küçük olsalar bile 200 litrelik akvaryum şart. Eğer hiç ekleme yapmazsanız tabii.[/QUOTE]
Akvaryumu büyütmeyi düşüneceği . Sorum için cevap verebilir misiniz şişkinlik için ne yapabilirim.
[QUOTE=RyukinLoveTr]30 litrede değil 10 japon 1 japon bile olmaz. Çok hatanız var. Hastalıklar vs. bundan dolayı. Fanustan farksız bu olay.[/QUOTE]
Balıklar akvaryumdan geldiklerinde de karnı şişkindi fazladan bir sağlık sorunu olmadı. Ayrıca filtre ve oksijen makineleri de güçlü aralarında oyun oynuyorlar.
[QUOTE=RyukinLoveTr]30 litrede değil 10 japon 1 japon bile olmaz. Çok hatanız var. Hastalıklar vs. bundan dolayı. Fanustan farksız bu olay.
Küçük olsalar bile 200 litrelik akvaryum şart. Eğer hiç ekleme yapmazsanız tabii.[/QUOTE]
Akvaryumu büyütmeyi düşüneceği . Sorum için cevap verebilir misiniz şişkinlik için ne yapabilirim.
Japonlarım Kabız Mı Dropsy Mi?
[QUOTE=Denizs]30 litrede 10 japon mu[:cik:][x(][/QUOTE]
Hepsi küçükler kime sorsam uygun dediler. Güçlü bir hava makinesiyle filtre kullanıyorum.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-07 20:10:53[/EDIT]
[QUOTE=Denizs]30 litrede 10 japon mu[:cik:][x(][/QUOTE]
Hepsi küçükler kime sorsam uygun dediler. Güçlü bir hava makinesiyle filtre kullanıyorum.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-07 20:10:53[/EDIT]
Japonlarım Kabız Mı Dropsy Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952091.jpg[/IMG]
Merhaba, 30L akvaryuma dün 10 küçük japon balığı aldım. Başka hiçbir canlı bitki, balık yok. Geldiklerinde bazılarının karnı şişkin duruyordu. (Akvaryuma yavaşça koyduğumuz için hava keselerinin patlamış olduğunu düşünmüyorum) o yüzden çok az yem verdim. Sitede ve internette araştırdım bazı japonların karnı normalde de şiş oluyor ama 1 tanesinin (beyaz, kuyruğunun yarısı yenmiş) karnı normalden fazla şiş, gözleri hafif patlak duruyor. Diğerlerinin de karnı hafif şiş gibi ve dün siyah olan dışkısını ince uzun ip gibi yaptı hatta saç dolanmış sandım. Bu yüzden kabız olabileceklerini düşünüp yemini çok az verdim. Hepsi yemlerini yedi ama yem attığımın farkına varmadılar ben suyu hafif karıştırıp yemleri dibe çöktürünce fark ettiler, hemen yeme saldırdılar. Karnı çok şiş olan beyaz balığım birkaç saattir dipte yatıyor pek yukarı çıkmıyor. Onun dışında çok hareketli ve oyuncular.
Şimdi sorum bu balıklar dropsy olabilir mi? Yoksa kabızlar mı? Sabah sindirimleri kolaylaşsın rahatlasınlar diye yem vermedim akşam da bezelyeyi zarını çıkarıp haşlayıp vermeyi düşünüyorum. Sizin önerileriniz neler?[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-07 20:05:57[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952091.jpg[/IMG]
Merhaba, 30L akvaryuma dün 10 küçük japon balığı aldım. Başka hiçbir canlı bitki, balık yok. Geldiklerinde bazılarının karnı şişkin duruyordu. (Akvaryuma yavaşça koyduğumuz için hava keselerinin patlamış olduğunu düşünmüyorum) o yüzden çok az yem verdim. Sitede ve internette araştırdım bazı japonların karnı normalde de şiş oluyor ama 1 tanesinin (beyaz, kuyruğunun yarısı yenmiş) karnı normalden fazla şiş, gözleri hafif patlak duruyor. Diğerlerinin de karnı hafif şiş gibi ve dün siyah olan dışkısını ince uzun ip gibi yaptı hatta saç dolanmış sandım. Bu yüzden kabız olabileceklerini düşünüp yemini çok az verdim. Hepsi yemlerini yedi ama yem attığımın farkına varmadılar ben suyu hafif karıştırıp yemleri dibe çöktürünce fark ettiler, hemen yeme saldırdılar. Karnı çok şiş olan beyaz balığım birkaç saattir dipte yatıyor pek yukarı çıkmıyor. Onun dışında çok hareketli ve oyuncular.
Şimdi sorum bu balıklar dropsy olabilir mi? Yoksa kabızlar mı? Sabah sindirimleri kolaylaşsın rahatlasınlar diye yem vermedim akşam da bezelyeyi zarını çıkarıp haşlayıp vermeyi düşünüyorum. Sizin önerileriniz neler?[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-07 20:05:57[/EDIT]
Ne Önerirsiniz?
Merhaba :) ben de 30 litrelik akvaryum aldım daha bu hobide yeniyim. En başta küçük tetralar aldım fakat birbirlerine saldırıp kendi kendilerini öldürdüler. O yüzden tetra alacaksanız daha büyük bir akvaryum öneririm. 30 litrelik akvaryumu çok güzel bir beta akvaryumu yapabilirsiniz. Erkek betalar daha gösterişli oluyor. Ya da ben şu anda birkaç tane küçük japon besliyorum oldukça hareketli ve mutlular. Sadece japon beslerseniz ısıtıcıya da gerek kalmaz oda sıcaklığı onlar için ideal oluyor. Ama japon balıkları bitki yedikleri için japon bakarken canlı bitki önermem kum karıştırdıkları için köklerini söküyorlar. Ya da daha sert yapraklı bitkiler alabilirsiniz. Ben gittikçe akvaryumu büyütmek istiyorum umarım siz de büyütebilirsiniz :)
Merhaba :) ben de 30 litrelik akvaryum aldım daha bu hobide yeniyim. En başta küçük tetralar aldım fakat birbirlerine saldırıp kendi kendilerini öldürdüler. O yüzden tetra alacaksanız daha büyük bir akvaryum öneririm. 30 litrelik akvaryumu çok güzel bir beta akvaryumu yapabilirsiniz. Erkek betalar daha gösterişli oluyor. Ya da ben şu anda birkaç tane küçük japon besliyorum oldukça hareketli ve mutlular. Sadece japon beslerseniz ısıtıcıya da gerek kalmaz oda sıcaklığı onlar için ideal oluyor. Ama japon balıkları bitki yedikleri için japon bakarken canlı bitki önermem kum karıştırdıkları için köklerini söküyorlar. Ya da daha sert yapraklı bitkiler alabilirsiniz. Ben gittikçe akvaryumu büyütmek istiyorum umarım siz de büyütebilirsiniz :)
Tetramın Kuyruğu Yenmiş
[QUOTE=Öğretmen Ali]Merhaba, akvaryumunuzun kapasitesi ve genel şartlarından hiç bahsetmemişsiniz. Tetra grubu balıklarınız olduğundan söz ediyorsunuz ancak türleri belirsiz. Neon,rasbora gibi tetra türleri oldukça sakinken mesela, tetrazon çok serttir ve balıkların kuyruklarını yerler...Suyun sararması normal ve istenilen bir durumdur. Akvaryumunuzun fotoğrafını atarsanız daha hızlı cevaplar gelir.
Mesajlarınızdan akvaryum fotolarınıza ulaşabilirmiyim diye baktımda, eğer linkteki akvaryum bahsettiğinizse herşeye yeniden başlamanızı tüm türleri çıkarıp lepistes veya sakin tetra türü bakmanızı ve akvaryumunuzu değiştirmenizi tavsiye ediyorum.Burada beta baskın türdür ve hepsini zaman içinde öldürecektir
https://www.akvaryum.com/Forum/baliklarim_durduk_yere_oluyor_k973138.asp[/QUOTE]
Öncelikleri cevabınız için teşekkür ederim. Beta balığımı maalesef kurtaramadık çünkü tetralar betaya saldırıyordu çok yaralanmıştı. Sizin dediğiniz gibi yapıp suyu olsun vs hepsini baştan düzenledik. Akvaryum hakkında petshopla iletişime geçtik ve akvaryumun yeterli olacağında ısrarcıydı. Tetralardan 2 tanesi tetrazon ve hiç kimseye bulaşmıyorlar hep yan yana dolaşıyorlar kimseye zararları yok. Diğerleri de transgenetik tetra. Şu an akvaryumda en fazla 9-10 balık falan var akvaryum ise 25-30L arası.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-02 09:19:32[/EDIT]
[QUOTE=Öğretmen Ali]Merhaba, akvaryumunuzun kapasitesi ve genel şartlarından hiç bahsetmemişsiniz. Tetra grubu balıklarınız olduğundan söz ediyorsunuz ancak türleri belirsiz. Neon,rasbora gibi tetra türleri oldukça sakinken mesela, tetrazon çok serttir ve balıkların kuyruklarını yerler...Suyun sararması normal ve istenilen bir durumdur. Akvaryumunuzun fotoğrafını atarsanız daha hızlı cevaplar gelir.
Mesajlarınızdan akvaryum fotolarınıza ulaşabilirmiyim diye baktımda, eğer linkteki akvaryum bahsettiğinizse herşeye yeniden başlamanızı tüm türleri çıkarıp lepistes veya sakin tetra türü bakmanızı ve akvaryumunuzu değiştirmenizi tavsiye ediyorum.Burada beta baskın türdür ve hepsini zaman içinde öldürecektir
https://www.akvaryum.com/Forum/baliklarim_durduk_yere_oluyor_k973138.asp[/QUOTE]
Öncelikleri cevabınız için teşekkür ederim. Beta balığımı maalesef kurtaramadık çünkü tetralar betaya saldırıyordu çok yaralanmıştı. Sizin dediğiniz gibi yapıp suyu olsun vs hepsini baştan düzenledik. Akvaryum hakkında petshopla iletişime geçtik ve akvaryumun yeterli olacağında ısrarcıydı. Tetralardan 2 tanesi tetrazon ve hiç kimseye bulaşmıyorlar hep yan yana dolaşıyorlar kimseye zararları yok. Diğerleri de transgenetik tetra. Şu an akvaryumda en fazla 9-10 balık falan var akvaryum ise 25-30L arası.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-02 09:19:32[/EDIT]
Tetramın Kuyruğu Yenmiş
Merhaba akvaryumun içinde sadece tetra türü var toplamda 10 tane falanlar. Bazıları küçük bazıları da büyük. Dün akşam bir tetramın kuyruğunun yarısının yendiğini fark ettim ama başka kaba alma şansım yok çünkü havalandıracak bir motorum bulunmuyor. Bu sabah kalktığımda da kuyruğunun kalanının da yendiğini ve en üstte hiç durmaksızın sanki nöbet geçirir gibi kıvrandığını fark ettim. Ordan asla ayrılmıyor ve sürekli titriyor kimse de yanına yanaşmıyor. Sanki biraz da karnı şişmiş gibi ama emin değilim. Ne yapmamı önerirsiniz?
Aynı zamanda dün suyun sarımsı olduğunu fark ettim baya bir araştırma yaptım balıklarda ölüyordu hemen dip çekimi yapıp suyun bir kısmını değiştirdim. Nitrit nitrat zehirlenmesi olabilir diye düşündüm. Su berraklaştı rengi düzeldi. Sonra da 1 tetramda ve çöpçü balığımda beyaz benek fark ettim hemen araştırdım ve suyu 26,5dan 28e çıkarttım içine çok az kaya tuzu karıştırdım. Normalde her 10L için 1 çay kaşığı diyordu ama Tetralar tuza çok dayanıklı değil diye ben 1 küçük parça kaya tuzu ekledim.Sabah beyaz benek olan çöpçü balığımla küçük tetram ölmüştü. Bunun için öneriniz var mı?
Yardımcı olursanız çok sevinirim acı çektiklerini öldüklerini görünce çok üzülüyorum. Alalı daha 1 hafta oldu.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-01 16:26:57[/EDIT]
Merhaba akvaryumun içinde sadece tetra türü var toplamda 10 tane falanlar. Bazıları küçük bazıları da büyük. Dün akşam bir tetramın kuyruğunun yarısının yendiğini fark ettim ama başka kaba alma şansım yok çünkü havalandıracak bir motorum bulunmuyor. Bu sabah kalktığımda da kuyruğunun kalanının da yendiğini ve en üstte hiç durmaksızın sanki nöbet geçirir gibi kıvrandığını fark ettim. Ordan asla ayrılmıyor ve sürekli titriyor kimse de yanına yanaşmıyor. Sanki biraz da karnı şişmiş gibi ama emin değilim. Ne yapmamı önerirsiniz?
Aynı zamanda dün suyun sarımsı olduğunu fark ettim baya bir araştırma yaptım balıklarda ölüyordu hemen dip çekimi yapıp suyun bir kısmını değiştirdim. Nitrit nitrat zehirlenmesi olabilir diye düşündüm. Su berraklaştı rengi düzeldi. Sonra da 1 tetramda ve çöpçü balığımda beyaz benek fark ettim hemen araştırdım ve suyu 26,5dan 28e çıkarttım içine çok az kaya tuzu karıştırdım. Normalde her 10L için 1 çay kaşığı diyordu ama Tetralar tuza çok dayanıklı değil diye ben 1 küçük parça kaya tuzu ekledim.Sabah beyaz benek olan çöpçü balığımla küçük tetram ölmüştü. Bunun için öneriniz var mı?
Yardımcı olursanız çok sevinirim acı çektiklerini öldüklerini görünce çok üzülüyorum. Alalı daha 1 hafta oldu.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-01 16:26:57[/EDIT]
Balıklarım Durduk Yere Ölüyor
Arkadaşlar maalesef beta balığını da kaybettik. Çok uğraştım onu kurtarabilmek için ama olmadı çok ağladım arkasından. Camın üstünden pipet tutuyordum takip ediyordu oynuyorduk onunla. Diğer tetralar gayet sağlıklı kıpır kıpır yem de yiyorlar birbirleriyle oynuyorlar aralarında çiftleşmeye çalışanlar bile var. Büyük ihtimalle daha büyük bir tank alıp tetralar ile devam edeceğim çok teşekkürler herkese.
Arkadaşlar maalesef beta balığını da kaybettik. Çok uğraştım onu kurtarabilmek için ama olmadı çok ağladım arkasından. Camın üstünden pipet tutuyordum takip ediyordu oynuyorduk onunla. Diğer tetralar gayet sağlıklı kıpır kıpır yem de yiyorlar birbirleriyle oynuyorlar aralarında çiftleşmeye çalışanlar bile var. Büyük ihtimalle daha büyük bir tank alıp tetralar ile devam edeceğim çok teşekkürler herkese.
Balıklarım Durduk Yere Ölüyor
[QUOTE=Beta_balik]25 litrelik bir akvaryumunuz olduğunu düşünürsek aslına şu anda yalnızca betayı elinizde tutmakta fayda var. Transgenetik tetra için 50 litrelik bir akvaryum sınırdır. Cüce vatoz için aynı. Diğer tetra türü de muhtemelen 40-50 litreden küçük bir akvaryumda sağlıklı olmaz. İnce uzun balık dediğiniz türün zebra danio olduğunu tahmin ediyorum. Onda da 40 litrenin aşağısı çok uygun değil.
Petshopa gidip elinzideki balıkları verip veremeyeceğinizi sorun tavsiyem, beta hariç. Almazsa yakışma başka petshoplar varsa onlara gidip sorun. Genelde hastalık taşıma ihtimali olduğundan geri balık almazlar ama bi ihtimal alan biri olursa en iyisi bu olur sizin için. Yoksa foruma, sahiplendirme sitelerine, facebook gruplarına ilan açıp satabilir yada hediye edebilirsiniz .
Daha sonra betaya yoğunlaşırsınız. Yüzgeçlerinde ısırık izleri var. Muhtemelen strese girmiştir o akvaryumda. Herhangi bir hastalığı olduğunu düşünmüyorum. Diğer balıklar gidene kadar ayrı yerde durmasında fayda var. Bu esnada eğer elinizde ısıtıcı yoksa bir ısıtıcı alıp betanın olduğu yere koyabilirsiniz. Betalar su sıcaklığı konusunda çok dayanıklı sayılmaz. Akvaryumda başka tur kalmayınca ısıtıcı ile oraya geçirirsiniz. Ondan sonra zaten yavaş yavaş kendine gelir muhtemelen. Siz de özellikle beta balıkları hakkında araştırma yapabilirsiniz. Filtresi, suyu, tercih edilmesi gereken dekorları, yemleri öğrenirsiniz.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim önerileriniz için. Dikkate alacağım
[QUOTE=Beta_balik]25 litrelik bir akvaryumunuz olduğunu düşünürsek aslına şu anda yalnızca betayı elinizde tutmakta fayda var. Transgenetik tetra için 50 litrelik bir akvaryum sınırdır. Cüce vatoz için aynı. Diğer tetra türü de muhtemelen 40-50 litreden küçük bir akvaryumda sağlıklı olmaz. İnce uzun balık dediğiniz türün zebra danio olduğunu tahmin ediyorum. Onda da 40 litrenin aşağısı çok uygun değil.
Petshopa gidip elinzideki balıkları verip veremeyeceğinizi sorun tavsiyem, beta hariç. Almazsa yakışma başka petshoplar varsa onlara gidip sorun. Genelde hastalık taşıma ihtimali olduğundan geri balık almazlar ama bi ihtimal alan biri olursa en iyisi bu olur sizin için. Yoksa foruma, sahiplendirme sitelerine, facebook gruplarına ilan açıp satabilir yada hediye edebilirsiniz .
Daha sonra betaya yoğunlaşırsınız. Yüzgeçlerinde ısırık izleri var. Muhtemelen strese girmiştir o akvaryumda. Herhangi bir hastalığı olduğunu düşünmüyorum. Diğer balıklar gidene kadar ayrı yerde durmasında fayda var. Bu esnada eğer elinizde ısıtıcı yoksa bir ısıtıcı alıp betanın olduğu yere koyabilirsiniz. Betalar su sıcaklığı konusunda çok dayanıklı sayılmaz. Akvaryumda başka tur kalmayınca ısıtıcı ile oraya geçirirsiniz. Ondan sonra zaten yavaş yavaş kendine gelir muhtemelen. Siz de özellikle beta balıkları hakkında araştırma yapabilirsiniz. Filtresi, suyu, tercih edilmesi gereken dekorları, yemleri öğrenirsiniz.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim önerileriniz için. Dikkate alacağım
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
florasan,
abunil,
Hoppala,
riderfish,
MiSoSiKiaN,
ternapi,
Koksal Gurkan,
ALTEMUR,
ciways,
Prudentia,
ibmsony,
Mithrandirr,
zen666,
Kuduoglu,
osmandbnl,
platinium,
İsmail YILDIRIM,
Amati340,
silver,
altuntasseref,
Ozzgurr,
ilterisdoğukan,
fikret43,
forthehordex,
karidesrehberi,
Emerse,
Canberk18,
sina cen,
ballantines,
0rnn,
AquaShirmp,
ahmetfiratozkaya,
KarayeL,
Gökdeniz Kale,
gokalp674,
EmiirKaan,
Oquanus,
ByOscar:),
Kınayu,
ArifhbsAquatics,
yeekim,
Aspendos,
Conix,
oguzozt,
ahmet22,
ozan_1903,
userhamit,
Can78,
3dtarik,
Ahmet55,
M_usta,
Ozzgur,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
