ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bozkurt18
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Mart 2021 00:07
Son Ziyaret:
12 Ocak 2024 20:29
Toplam Mesaj:
12 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Muhittin Kurt
Doğum Tarihi:
12 Kasım 1994
Yaş:
31
İl:
Çankiri
Meslek:
E-Ticaret Satış Uzmanı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
mhttnkurt18
SON 10 MESAJI
Dış Filtre Mantığının Akvaryumun İçinde Olması
Arkadaşlar merhaba biraz daha kurcaladım tasarımı video var fakat yükleyemedim 25w çift çıkışlı iç filterinin ucuna hortum ile dipten bir çıkış yaptım şuan stabil çalışıyor bir nevi taşınır sump yaptım sadece tek saklama kabını çıkararak filtre temizliği yapılıyor önce moneradan geçen su kaba doluyor yani filtrelenip sumpa gidiyor yaklaşık 2 3 sene sonra yeni evime geçeceğim sumplu 120 cm bir akvaryum kuracağım su biraz bulanık çünkü daha yeni bitti işlem bu akvaryum için fazla fakat tetra girecek 6 adet daha bu akvaryuma yaklaşık 1 ay sonra umarım herşey güzel gider buda örnek olarak kalsın filtre malzemeleri olarak creaqua hivex sera crystal clear purigen ve sera siporax kullandım kimyasal katkı olarak seachem stability ve reeflowers bakteri feeder kullandım ve kullanıyorum şu sistemdeki malzemeler çok tuttu fakat balıklarım için değer dış filtrem de var ejet 3388 fakat ilerde bir su sızdırma korkusu her dış filtre kullananların korktuğu şeyler benim en sevdiğim filtre tipi sump sistemdir en güvenilir tabi bu benim fikrim herkese iyi hobiler [:)))] Not akvaryum 90 45 40 130 litre civarı. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/160320232315221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/160320232316111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/160320232318551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/160320232322251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/160320232322321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/160320232323521.jpg[/IMG][EDIT]bozkurt18,2023-03-16 23:24:07[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba biraz daha kurcaladım tasarımı video var fakat yükleyemedim 25w çift çıkışlı iç filterinin ucuna hortum ile dipten bir çıkış yaptım şuan stabil çalışıyor bir nevi taşınır sump yaptım sadece tek saklama kabını çıkararak filtre temizliği yapılıyor önce moneradan geçen su kaba doluyor yani filtrelenip sumpa gidiyor yaklaşık 2 3 sene sonra yeni evime geçeceğim sumplu 120 cm bir akvaryum kuracağım su biraz bulanık çünkü daha yeni bitti işlem bu akvaryum için fazla fakat tetra girecek 6 adet daha bu akvaryuma yaklaşık 1 ay sonra umarım herşey güzel gider buda örnek olarak kalsın filtre malzemeleri olarak creaqua hivex sera crystal clear purigen ve sera siporax kullandım kimyasal katkı olarak seachem stability ve reeflowers bakteri feeder kullandım ve kullanıyorum şu sistemdeki malzemeler çok tuttu fakat balıklarım için değer dış filtrem de var ejet 3388 fakat ilerde bir su sızdırma korkusu her dış filtre kullananların korktuğu şeyler benim en sevdiğim filtre tipi sump sistemdir en güvenilir tabi bu benim fikrim herkese iyi hobiler [:)))] Not akvaryum 90 45 40 130 litre civarı. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/160320232315221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/160320232316111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/160320232318551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/160320232322251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/160320232322321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/160320232323521.jpg[/IMG][EDIT]bozkurt18,2023-03-16 23:24:07[/EDIT]
Dış Filtre Birleştirme
Öncelikle merhaba işlem güzel fakat 2 adet dış filtre ve 1 adet iç filtrenin elektirik parasını taksite bölerek 1 adet iyi bir dış filtre alsanız daha iyi olmaz mı 2. el de olabilir
Öncelikle merhaba işlem güzel fakat 2 adet dış filtre ve 1 adet iç filtrenin elektirik parasını taksite bölerek 1 adet iyi bir dış filtre alsanız daha iyi olmaz mı 2. el de olabilir
Dış Filtre Mantığının Akvaryumun İçinde Olması
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/080320230020001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/080320230020051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/080320230020111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/080320230020171.jpg[/IMG]
Sistem çalışıyor kablo uzatma işlemi yapacağım malzemeleri gelecek kablo uzatma işleminin ardından dizilime geçeceğim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/080320230020001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/080320230020051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/080320230020111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/080320230020171.jpg[/IMG]
Sistem çalışıyor kablo uzatma işlemi yapacağım malzemeleri gelecek kablo uzatma işleminin ardından dizilime geçeceğim
Dış Filtre Malzemeleri Tepe Filtresine Olur Mu
Herhangi bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum su en alta kadar ulaştığı sürece bi sıkıntı olmaz en sona siporax eklemenizi öneririrm 10 ppi lık bir sünger ile geçiş yapabilirsiniz ama suyun tüm malzemelere ulaştığından emin olun[EDIT]bozkurt18,2023-03-07 17:31:58[/EDIT]
Herhangi bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum su en alta kadar ulaştığı sürece bi sıkıntı olmaz en sona siporax eklemenizi öneririrm 10 ppi lık bir sünger ile geçiş yapabilirsiniz ama suyun tüm malzemelere ulaştığından emin olun[EDIT]bozkurt18,2023-03-07 17:31:58[/EDIT]
Dış Filtre Mantığının Akvaryumun İçinde Olması
Bakteri kültürümü eklemiştim elimde reeflowers bakteri feeder var 2 3 haftada 1 kapak veya su ekleyeceğim zaman yada balık eklediğimde muhakkak ekliyorum. [:iyi:]
Bakteri kültürümü eklemiştim elimde reeflowers bakteri feeder var 2 3 haftada 1 kapak veya su ekleyeceğim zaman yada balık eklediğimde muhakkak ekliyorum. [:iyi:]
Dış Filtre Mantığının Akvaryumun İçinde Olması
[QUOTE=hakanyildiz06]Her akvaristin bir DIY denemesi olur, hevesimizi alınca ya vaz geçeriz ya da bazıları ürününü sergilemek için kullanmaya devam eder. Siz de deneyip hevesinizi alın. Dış filtre üretimime harcadığım zamana ve paraya acımıyorum, uğraşmak oldukça keyif vermişti, kullanışlı olmasa da sonuçta çalışan bir filtre yapabilmiştim. Sonradan çöpe gitmiş olsa da aklımda kalmadı.
Akvaryum silikonunu yeterince bekletmeden akvaryumda kullanmayın, ben en az 1 hafta akvaryum dışında kurumasını bekliyorum.
Balık yükü ilgili olarak daha fazla balık eklemeyin, mevcut sayı hacme göre yeterli. Canlı yükü, filtrelerin daha çabuk kirlenmesini ve su kimyasındaki bozulmayı beraberinde getirecektir.
Elektrik faturalarının arttığı bu dönemde 160 litrelik bir akvaryumda iki adet filtre kullanmak bana lüks gibi geldi. Ben 190 litrelik bol bitkili akvaryumumda cüce vatoz, karides ve su piresi besliyorum, filtre olarak sadece pipo filtre var. Akvaryumda algler oluşsun ve su pirelerine besin olsun diye tek sıra led aydınlatmamı 24 saat çalıştırıyorum, yaz gelip su pireleri için yeşil su üretimi yapabildiğiim takdirde aydınlatmayı 12 saate düşüreceğim.[/QUOTE]
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. dediğiniz gibi kendin yap filtreler vakit ve uğraş gerektiriyor fakat eğlenceli bende akvaryum silikonunu 1 hafta kadar bekleteyim fakat test yapabilirim sanırım 1 gün sonunda en azından çalışıp çalışmadığını öğrenmiş olurum. akşam detaylı fotoğrafları foruma bırakırım. Bildiğimiz üzere iyi bir bakteri kültürü her akvaryum için gereklidir. 2 adet iç filtre kullanacağım fakat moneranın kafa motorunu 15w sumpun motorunuda 5w yaptığım sürece pek bir yük olacağını zannetmiyorum balık sayımda yeterli diyorsanız kafi sadece içine en azından sürü balığı eklemek isterdim. bu double filtre ile en azından nitrat yükünü en aza indirmeyi amaçlıyorum bitkili akvaryum tecrübemde oldu bitkili akvaryumun filtresi bitkilerdir bence tabiki.
[QUOTE=hakanyildiz06]Her akvaristin bir DIY denemesi olur, hevesimizi alınca ya vaz geçeriz ya da bazıları ürününü sergilemek için kullanmaya devam eder. Siz de deneyip hevesinizi alın. Dış filtre üretimime harcadığım zamana ve paraya acımıyorum, uğraşmak oldukça keyif vermişti, kullanışlı olmasa da sonuçta çalışan bir filtre yapabilmiştim. Sonradan çöpe gitmiş olsa da aklımda kalmadı.
Akvaryum silikonunu yeterince bekletmeden akvaryumda kullanmayın, ben en az 1 hafta akvaryum dışında kurumasını bekliyorum.
Balık yükü ilgili olarak daha fazla balık eklemeyin, mevcut sayı hacme göre yeterli. Canlı yükü, filtrelerin daha çabuk kirlenmesini ve su kimyasındaki bozulmayı beraberinde getirecektir.
Elektrik faturalarının arttığı bu dönemde 160 litrelik bir akvaryumda iki adet filtre kullanmak bana lüks gibi geldi. Ben 190 litrelik bol bitkili akvaryumumda cüce vatoz, karides ve su piresi besliyorum, filtre olarak sadece pipo filtre var. Akvaryumda algler oluşsun ve su pirelerine besin olsun diye tek sıra led aydınlatmamı 24 saat çalıştırıyorum, yaz gelip su pireleri için yeşil su üretimi yapabildiğiim takdirde aydınlatmayı 12 saate düşüreceğim.[/QUOTE]
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. dediğiniz gibi kendin yap filtreler vakit ve uğraş gerektiriyor fakat eğlenceli bende akvaryum silikonunu 1 hafta kadar bekleteyim fakat test yapabilirim sanırım 1 gün sonunda en azından çalışıp çalışmadığını öğrenmiş olurum. akşam detaylı fotoğrafları foruma bırakırım. Bildiğimiz üzere iyi bir bakteri kültürü her akvaryum için gereklidir. 2 adet iç filtre kullanacağım fakat moneranın kafa motorunu 15w sumpun motorunuda 5w yaptığım sürece pek bir yük olacağını zannetmiyorum balık sayımda yeterli diyorsanız kafi sadece içine en azından sürü balığı eklemek isterdim. bu double filtre ile en azından nitrat yükünü en aza indirmeyi amaçlıyorum bitkili akvaryum tecrübemde oldu bitkili akvaryumun filtresi bitkilerdir bence tabiki.
Dış Filtre Mantığının Akvaryumun İçinde Olması
Şuan için 4 adet melek var 2 adet daha eklemek istiyordum eklemeyim o zaman akvaryumun görüntüsü şu şekilde geçen hafta 4 adet melek eklemiştim güncel resmi akşam paylaşırım tasarımdada değişiklik olacak akvaryumda moneranın yanında bu küçük sump olacak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/070320231204051.jpg[/IMG]
Şuan için 4 adet melek var 2 adet daha eklemek istiyordum eklemeyim o zaman akvaryumun görüntüsü şu şekilde geçen hafta 4 adet melek eklemiştim güncel resmi akşam paylaşırım tasarımdada değişiklik olacak akvaryumda moneranın yanında bu küçük sump olacak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/070320231204051.jpg[/IMG]
Dış Filtre Mantığının Akvaryumun İçinde Olması
Onlar hazır çözümler ben sump gibi uğraş maksaktlı birşey yapmak istedim 10x10x39 cmlik dar bir sump ve suyun zaten yavaş geçmesini istiyorum elimdede venusaqua var debisi ayarlanabilir bir iç filtre akşam resimlerini koyacağım. o şekilde daha iyi olur hemde test yapacağım belki çalışmayadabilir :) bakalım farklı arayışlar içindeydim dış filtremde var e-jet3388 herhangi bir sorunuda yok sadece ilerleyen bir zamanda suyu dışarıya basarmı korkusu vardı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/070320231149331.jpg[/IMG]
Onlar hazır çözümler ben sump gibi uğraş maksaktlı birşey yapmak istedim 10x10x39 cmlik dar bir sump ve suyun zaten yavaş geçmesini istiyorum elimdede venusaqua var debisi ayarlanabilir bir iç filtre akşam resimlerini koyacağım. o şekilde daha iyi olur hemde test yapacağım belki çalışmayadabilir :) bakalım farklı arayışlar içindeydim dış filtremde var e-jet3388 herhangi bir sorunuda yok sadece ilerleyen bir zamanda suyu dışarıya basarmı korkusu vardı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230282/070320231149331.jpg[/IMG]
Dış Filtre Mantığının Akvaryumun İçinde Olması
Dün ek yerini iç filtre motorunu kaba sabitledim akvaryum silikonu ile akşam eve geçtiğimde paylaşırım bitmiş halini arkadaşlar
Benim istediğim zaten akvaryumun içinde dar bir sump yapmak destekçi olarak monera iç filtre var debinin yavaş akması benim için sorun teşkil etmeyecek akvaryumun içinde 10x10 kısımlık yer sump gibi olacak suyun tüm kanallardan geçmesi önceliğim düşündüğüm ve akşam deneyeceğim şey bu iç filtreler 39 cme kadar su basabilecek mi? 5w gücünle sanırım 500lh su çeviriyor sürekli olarak aşşada su çekecek ve üstünde katmanlar olacak umarım su yukarıya doğru itme ve basınçla geçer :)
Dün ek yerini iç filtre motorunu kaba sabitledim akvaryum silikonu ile akşam eve geçtiğimde paylaşırım bitmiş halini arkadaşlar
Benim istediğim zaten akvaryumun içinde dar bir sump yapmak destekçi olarak monera iç filtre var debinin yavaş akması benim için sorun teşkil etmeyecek akvaryumun içinde 10x10 kısımlık yer sump gibi olacak suyun tüm kanallardan geçmesi önceliğim düşündüğüm ve akşam deneyeceğim şey bu iç filtreler 39 cme kadar su basabilecek mi? 5w gücünle sanırım 500lh su çeviriyor sürekli olarak aşşada su çekecek ve üstünde katmanlar olacak umarım su yukarıya doğru itme ve basınçla geçer :)
Dış Filtre Mantığının Akvaryumun İçinde Olması
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim akvaryumun net ölçüsü 90 cm 45 yüks 40en dediğiniz gibi fazla yer işgal edecek fakat bu benim için sorun değil küçük sump şeklinde ilerleyeceğim balık yüküm fazla değil 6 adet melek 6 adet tetra
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim akvaryumun net ölçüsü 90 cm 45 yüks 40en dediğiniz gibi fazla yer işgal edecek fakat bu benim için sorun değil küçük sump şeklinde ilerleyeceğim balık yüküm fazla değil 6 adet melek 6 adet tetra
SON MESAJLAR
- Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Jotunheim,
Omer901,
Tortuga7,
aquanil,
ByOscar:),
JuqLax,
yeekim,
Sfenks111,
darknessmania,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
mlh06,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
Vitamixsps,
barsbingul,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Balıkmen,
Tata,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
dınay,
Phos,
Pandkoal,
Hakanm_,
Furkann,
oguzsel,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
