ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mehmet11
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Şubat 2021 01:46
Son Ziyaret:
15 Ocak 2022 14:21
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Timur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet Timur
SON 9 MESAJI
Büyük Vs Küçük Akvaryum
Merhaba
Bildiğim kadarıyla 20-25 litre bir akvaryuma düzen oturtmak ,canlı yaşatmak ve ekolojik denge kurmak 80-100 litre bir akvaryuma göre daha zor.
Nitrit nitrat ve suyun çabuk bozulması yüzünden diye öyle biliyorum bunu sizlere danışamak istedim.
Sizce 20-25 litre bir akvaryumda canlı yaşatmak ve ekolojik denge kurmak daha zor yoksa 80-100 litre bir akvaryumda mı?
Merhaba
Bildiğim kadarıyla 20-25 litre bir akvaryuma düzen oturtmak ,canlı yaşatmak ve ekolojik denge kurmak 80-100 litre bir akvaryuma göre daha zor.
Nitrit nitrat ve suyun çabuk bozulması yüzünden diye öyle biliyorum bunu sizlere danışamak istedim.
Sizce 20-25 litre bir akvaryumda canlı yaşatmak ve ekolojik denge kurmak daha zor yoksa 80-100 litre bir akvaryumda mı?
Beyaz Benek Beta Balığı
Ekledim fotoğrafları ilk yazı kısmına dediğiniz gibi aynen tuz dökülmüş gibi üstüne.
Ekledim fotoğrafları ilk yazı kısmına dediğiniz gibi aynen tuz dökülmüş gibi üstüne.
Beyaz Benek Beta Balığı
Hastalık Belirtileri: halsizlik ve bariz kuyruk ucu ve kafa üstünde beyaz benek
Akvaryum Kapasitesi (litre): 7 litre cama cam akvaryum
raftaydı akvaryumu halsizlik görünce sıcaklığını 24-25 derecede tutabileceğim bir yere aldım 2 gün önce, bu sabah da beyaz benekleri gördüm.
Sıcaklığı 29-31 seviyesine çıkartıyorum ve 10 damla kadar metilen damlattım yarın sabah %50 su değişimi yapmayı planlıyorum.
Sizce bunlar yeterli olur mu? Birde tuz kullanılıyor diye biliyorum ama metileni tercih ettim daha iyi bir öneriniz var mı?
Yaptıklarım yeterli mi? Ayrıyeten tuz eklemeli miyim?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229727/290420211544531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229727/290420211544591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229727/290420211545091.jpg[/IMG][EDIT]mehmet11,2021-04-29 15:45:16[/EDIT]
Hastalık Belirtileri: halsizlik ve bariz kuyruk ucu ve kafa üstünde beyaz benek
Akvaryum Kapasitesi (litre): 7 litre cama cam akvaryum
raftaydı akvaryumu halsizlik görünce sıcaklığını 24-25 derecede tutabileceğim bir yere aldım 2 gün önce, bu sabah da beyaz benekleri gördüm.
Sıcaklığı 29-31 seviyesine çıkartıyorum ve 10 damla kadar metilen damlattım yarın sabah %50 su değişimi yapmayı planlıyorum.
Sizce bunlar yeterli olur mu? Birde tuz kullanılıyor diye biliyorum ama metileni tercih ettim daha iyi bir öneriniz var mı?
Yaptıklarım yeterli mi? Ayrıyeten tuz eklemeli miyim?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229727/290420211544531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229727/290420211544591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229727/290420211545091.jpg[/IMG][EDIT]mehmet11,2021-04-29 15:45:16[/EDIT]
Yeni Doğan Moli Yavrusu
Dişi şu an 3 lt kapta suyun dibinde olduğu yerde yüzgeçlerini sallıyor doğuruyor olabilir mi dün gece aldığımda da yapmıştı ama yavru görmedim. Yavruları çıkartamıyor mu acaba?
Dişi şu an 3 lt kapta suyun dibinde olduğu yerde yüzgeçlerini sallıyor doğuruyor olabilir mi dün gece aldığımda da yapmıştı ama yavru görmedim. Yavruları çıkartamıyor mu acaba?
Yeni Doğan Moli Yavrusu
[QUOTE=ardakadir] doğurmuşmu balığınız[/QUOTE]
Yok tekrar doğurmadı tahminimce doğum bitti ve yavrular yendi ben tekini kurtardım sorduğum yem ise tek yavru içindi dişiyi ana tanka alıcam biraz rafta atıcam öyle beklicem ama doğurmasını pek beklemiyorum
[QUOTE=ardakadir] doğurmuşmu balığınız[/QUOTE]
Yok tekrar doğurmadı tahminimce doğum bitti ve yavrular yendi ben tekini kurtardım sorduğum yem ise tek yavru içindi dişiyi ana tanka alıcam biraz rafta atıcam öyle beklicem ama doğurmasını pek beklemiyorum
Yeni Doğan Moli Yavrusu
[QUOTE=Nahola]Çok yanlış yaptığınız balığı alıştığı ortamından çıkarıyorsunuz filtre ısıtıcı ve yeterli hacim olmayan yere koyuyorsunuz.Strese sokuyorsunuz .Moli yavrusu büyük olur yiyemez lepistesler kolay kolay.Gerek yok salın akvaryuma .Üretim yapmıyorsanız da yavru alma konusunu bu kadar dert etmeyin.[/QUOTE]
Balığın karnında bir şişlik gözümüyor şu an sıcaklık konusunda ise 20-22 derecede değil balık sürekli ölçerek sıcakığı 26-28 aralığında tutuyorum ama moli yavrusunu yemezler diyorsanız benim de işime gelir ben de hoşnut değilim balığı strese sokmak ,yerini değiştirmekten ama akvaryumda yavru görünce dişi balıkta da fazla bir şişlik görmeyince düşündüm ki yavruların çoğunu doğurmuş yenmiş tek kalanı kurtardım diye düşündüm. (hem evet daha iri yavrular ama yavruların annesi babası var onların ağızlarına rahatça sığmaz mı ) bir de sağ kalan yavruyu doğduktan ne kadar süre sonra toz yem ve sonrasında artemia verebileceğimi sormuştum onu da yanıtlarsanız sevinirim. bu arada kap dediğim 3 litrelik zamanında beta baktığım 15x15x15 lik akvaryum yani yavruluktan 4-5 kat daha geniş bir alan var bu gecelik kalsın orada daha fazla doğurmazsa yarın sabah ana tanka eklerim biraz da rafya ekleri artık kalan sahalar bizim diyerek yavru beklerim.
[QUOTE=Nahola]Çok yanlış yaptığınız balığı alıştığı ortamından çıkarıyorsunuz filtre ısıtıcı ve yeterli hacim olmayan yere koyuyorsunuz.Strese sokuyorsunuz .Moli yavrusu büyük olur yiyemez lepistesler kolay kolay.Gerek yok salın akvaryuma .Üretim yapmıyorsanız da yavru alma konusunu bu kadar dert etmeyin.[/QUOTE]
Balığın karnında bir şişlik gözümüyor şu an sıcaklık konusunda ise 20-22 derecede değil balık sürekli ölçerek sıcakığı 26-28 aralığında tutuyorum ama moli yavrusunu yemezler diyorsanız benim de işime gelir ben de hoşnut değilim balığı strese sokmak ,yerini değiştirmekten ama akvaryumda yavru görünce dişi balıkta da fazla bir şişlik görmeyince düşündüm ki yavruların çoğunu doğurmuş yenmiş tek kalanı kurtardım diye düşündüm. (hem evet daha iri yavrular ama yavruların annesi babası var onların ağızlarına rahatça sığmaz mı ) bir de sağ kalan yavruyu doğduktan ne kadar süre sonra toz yem ve sonrasında artemia verebileceğimi sormuştum onu da yanıtlarsanız sevinirim. bu arada kap dediğim 3 litrelik zamanında beta baktığım 15x15x15 lik akvaryum yani yavruluktan 4-5 kat daha geniş bir alan var bu gecelik kalsın orada daha fazla doğurmazsa yarın sabah ana tanka eklerim biraz da rafya ekleri artık kalan sahalar bizim diyerek yavru beklerim.
Yeni Doğan Moli Yavrusu
İçinde lepisteslerin de olduğu ve yeni kurduğum akvaryuma 1 çift de black moli aldım ama alalı 4 gün oldu bugün akvaryumda 1 tane simsiyah yavru gördüm.Hemen dişiyi ayırdım yavruyu ayrı bi kaba aldım (dişi pek hamile gibi değildi ama çok büyük olmadığı için dikkat etmemiş de olabilirim) şimdi bir kapta duruyor içine biraz rafya attım yaklaşık bir saattir orda ama yavrulamadı daha uzun süre kabda bekletmeli miyim? Bir yavruyu kurtarabildim tetra discus ve tetrapro algeaı karıştırıp toz haline getirdim yavru doğalı 1-3 saat arası oldu tahminimce, ne zaman toz yemden vereceğim?
dişi moli bir süre daha kalsın mı daha doğurur mu? Yukardan baktığımda yanlara doğru bir şişlik yoktu
toz yemi yavruya ne zaman vermeliyim?
İçinde lepisteslerin de olduğu ve yeni kurduğum akvaryuma 1 çift de black moli aldım ama alalı 4 gün oldu bugün akvaryumda 1 tane simsiyah yavru gördüm.Hemen dişiyi ayırdım yavruyu ayrı bi kaba aldım (dişi pek hamile gibi değildi ama çok büyük olmadığı için dikkat etmemiş de olabilirim) şimdi bir kapta duruyor içine biraz rafya attım yaklaşık bir saattir orda ama yavrulamadı daha uzun süre kabda bekletmeli miyim? Bir yavruyu kurtarabildim tetra discus ve tetrapro algeaı karıştırıp toz haline getirdim yavru doğalı 1-3 saat arası oldu tahminimce, ne zaman toz yemden vereceğim?
dişi moli bir süre daha kalsın mı daha doğurur mu? Yukardan baktığımda yanlara doğru bir şişlik yoktu
toz yemi yavruya ne zaman vermeliyim?
Beta 1 Aydır Dışkılamıyor
Maalesef balık dün vefat etti balığı 5 litre mika kapta besliyordum canlı yem olarak Artemia verdim 3-4 kez ama daha fazla vermedim çünkü artemia da kabızlığa sebep oluyor diye biliyorum pro algea yı zaten haftada bir gün sabah akşam veriyordum terra discus oldukça markası ve besleyicilik açısından iyi diye biliyorum ama bir dişi bir erkek betam daha var onlarda bir sıkıntı yok tetra discusu gayet güzel yiyorlar ama yem almak sıkıntı değil şu beta yeminden alırsanız iyi olur derseniz seve seve alırım
Maalesef balık dün vefat etti balığı 5 litre mika kapta besliyordum canlı yem olarak Artemia verdim 3-4 kez ama daha fazla vermedim çünkü artemia da kabızlığa sebep oluyor diye biliyorum pro algea yı zaten haftada bir gün sabah akşam veriyordum terra discus oldukça markası ve besleyicilik açısından iyi diye biliyorum ama bir dişi bir erkek betam daha var onlarda bir sıkıntı yok tetra discusu gayet güzel yiyorlar ama yem almak sıkıntı değil şu beta yeminden alırsanız iyi olur derseniz seve seve alırım
Beta 1 Aydır Dışkılamıyor
Merhaba
Yaklaşık 1 ay önce bir üreticiden dumbo big ear erkek beta sahiplendim bana gönderilen videoda da balık gayet sağlıklı hatta 8-9 aylıkken bile yuvasını yapmıştı ben aldım balığı tetra discus ve tetra pro alg arada vermeye başladım ama balık yan şekilde suyun dibine yatmaya başlıyor hayvan 2 hafta dışkılamadı ve bir sitede de dipte yan yatmanın kabızlık belirtisi olduğunu gördüm
Bezelye verdim 2 gün sabah akşam olacak şekilde yine de dışkılamadı ıspanak haşladım neredeyse hiç yemedi ya da minnacık yedi gerisini bıraktı şu an 1 ay oldu hala hiç dışkılamadı suyun içinde tamamiyle yan yatıyor ama nefes de alıyor ne yapmalıyım başka bir yem mi alsam daha fazla bezelye mi versem?
Yardımlarınızı bekliyorum [:(]
Merhaba
Yaklaşık 1 ay önce bir üreticiden dumbo big ear erkek beta sahiplendim bana gönderilen videoda da balık gayet sağlıklı hatta 8-9 aylıkken bile yuvasını yapmıştı ben aldım balığı tetra discus ve tetra pro alg arada vermeye başladım ama balık yan şekilde suyun dibine yatmaya başlıyor hayvan 2 hafta dışkılamadı ve bir sitede de dipte yan yatmanın kabızlık belirtisi olduğunu gördüm
Bezelye verdim 2 gün sabah akşam olacak şekilde yine de dışkılamadı ıspanak haşladım neredeyse hiç yemedi ya da minnacık yedi gerisini bıraktı şu an 1 ay oldu hala hiç dışkılamadı suyun içinde tamamiyle yan yatıyor ama nefes de alıyor ne yapmalıyım başka bir yem mi alsam daha fazla bezelye mi versem?
Yardımlarınızı bekliyorum [:(]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
