ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
byildiztasi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2021 02:48
Son Ziyaret:
14 Şubat 2021 03:12
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Büşra Yıldıztaşı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Büşra Yıldıztaşı
SON 10 MESAJI
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
Bazı yerlerde betaların 5 6 yıl yaşadığını okumuştum ama sanırım daha az ömürleri burada söylenenlere göre 😞
Bazı yerlerde betaların 5 6 yıl yaşadığını okumuştum ama sanırım daha az ömürleri burada söylenenlere göre 😞
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
Sıcaklığı 28 dereceye çıkardım. Bezelye daha önce yaptım ama yemedi malesef. Flagyly banyosu hazırladım başka bi kapta 4 gün üst üste 1 er saat ilaçlı suda beklettim ama bi yararı dokunmadı. Durum ümitsiz ama can da vermedikçe bir şey yapmadam duramıyorum.
Sıcaklığı 28 dereceye çıkardım. Bezelye daha önce yaptım ama yemedi malesef. Flagyly banyosu hazırladım başka bi kapta 4 gün üst üste 1 er saat ilaçlı suda beklettim ama bi yararı dokunmadı. Durum ümitsiz ama can da vermedikçe bir şey yapmadam duramıyorum.
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim. Bakıyorum ama o tarz şeyler görmüyorum 😞 dikkatimi çeken tek şey solungaçının daha genişlediği ve nefes alıp verirkenn çok belirgin şekilde açılıp kapandığı.
Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim. Bakıyorum ama o tarz şeyler görmüyorum 😞 dikkatimi çeken tek şey solungaçının daha genişlediği ve nefes alıp verirkenn çok belirgin şekilde açılıp kapandığı.
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
Hala aynı ne yazık ki. Şuan kuyruk tedavisini pek düşünmüyorum içinde bulunduğu durumdan dolayı
Hala aynı ne yazık ki. Şuan kuyruk tedavisini pek düşünmüyorum içinde bulunduğu durumdan dolayı
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
[QUOTE=Arda3]Parazit varsa eğer nitrofur kullanabilirsiniz rengi solmuş gibi sanki bana kötü geldi yani bundan önce suda asılı duruyor gibi hareketleri var mıydı?
Sitrese girmiş olabilir ondan böyle duruyor olabilir
Ya da akvaryumunuz suyunu büyük ölçüde değiştirmeniz lazım tuz atılmaz betta akvaryumuna çok gerekli olmadıkça tuzda umarım uzun zaman beklememiştir düzenli su değişimi yapın akvaryumun suyunu büyük ölçüde değiştirdikten sonra
Kuyruk kısması hastalığı ise Green İxir kullanabilirsiniz ya da suyu 28 derece üstü gibi bir sıcaklığa çıkarabilirsiniz diye biliyorum
Bütün yöntemleri denemezsiniz sanırım ama tuzdan kurtulun ilk önce sonra aklıma gelen bu yöntemlerden biriyse çözüm uygularsınız[/QUOTE]
Tuzu ana tanka koymadık başka bir yerde banyo yaptırıp çıkardık 1 dk gibi bir süre. Söyleyen kişiye güvenememiştim zaten. 8 gün önce normal bir balıktı asılı duruyordu tabi. Stresten ben de süphelendim ortamında değişiklik olduğu oldu çünkü o zamanlarda ama bu kadar uzun sürer mi stres ? Ya da şişkinliğe sebep olur mu ?
[QUOTE=Arda3]Parazit varsa eğer nitrofur kullanabilirsiniz rengi solmuş gibi sanki bana kötü geldi yani bundan önce suda asılı duruyor gibi hareketleri var mıydı?
Sitrese girmiş olabilir ondan böyle duruyor olabilir
Ya da akvaryumunuz suyunu büyük ölçüde değiştirmeniz lazım tuz atılmaz betta akvaryumuna çok gerekli olmadıkça tuzda umarım uzun zaman beklememiştir düzenli su değişimi yapın akvaryumun suyunu büyük ölçüde değiştirdikten sonra
Kuyruk kısması hastalığı ise Green İxir kullanabilirsiniz ya da suyu 28 derece üstü gibi bir sıcaklığa çıkarabilirsiniz diye biliyorum
Bütün yöntemleri denemezsiniz sanırım ama tuzdan kurtulun ilk önce sonra aklıma gelen bu yöntemlerden biriyse çözüm uygularsınız[/QUOTE]
Tuzu ana tanka koymadık başka bir yerde banyo yaptırıp çıkardık 1 dk gibi bir süre. Söyleyen kişiye güvenememiştim zaten. 8 gün önce normal bir balıktı asılı duruyordu tabi. Stresten ben de süphelendim ortamında değişiklik olduğu oldu çünkü o zamanlarda ama bu kadar uzun sürer mi stres ? Ya da şişkinliğe sebep olur mu ?
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
[QUOTE=berkcankizilay]Öncelikle geçmiş olsun resimler maalesef pek iç açıcı değil isterseniz hava motoru ve hava taşı alıp oksijen verebilirsiniz belki bir etkisini görür ama çok umutlanmayın.[/QUOTE]
Umutlanmayı geçtim keşke iyileşse bir mucize olsa...Sanki ona yardım edebileceğim bi yol var ve ben o yolu bilmediğim için bu ızdırabı çekmeye devam etmesine neden oluyor gibi hissediyorum. Bu da çok üzücü. Ben de belki benim göremediğim bişeyi birileri görür de yardım edebilirim diye yazıyorum böyle. Bir şey yapamadan durmak çok zor
[QUOTE=berkcankizilay]Öncelikle geçmiş olsun resimler maalesef pek iç açıcı değil isterseniz hava motoru ve hava taşı alıp oksijen verebilirsiniz belki bir etkisini görür ama çok umutlanmayın.[/QUOTE]
Hava taşı almak aklımda yarın alacağım teşekkür ederim
[QUOTE=berkcankizilay]Öncelikle geçmiş olsun resimler maalesef pek iç açıcı değil isterseniz hava motoru ve hava taşı alıp oksijen verebilirsiniz belki bir etkisini görür ama çok umutlanmayın.[/QUOTE]
Umutlanmayı geçtim keşke iyileşse bir mucize olsa...Sanki ona yardım edebileceğim bi yol var ve ben o yolu bilmediğim için bu ızdırabı çekmeye devam etmesine neden oluyor gibi hissediyorum. Bu da çok üzücü. Ben de belki benim göremediğim bişeyi birileri görür de yardım edebilirim diye yazıyorum böyle. Bir şey yapamadan durmak çok zor
[QUOTE=berkcankizilay]Öncelikle geçmiş olsun resimler maalesef pek iç açıcı değil isterseniz hava motoru ve hava taşı alıp oksijen verebilirsiniz belki bir etkisini görür ama çok umutlanmayın.[/QUOTE]
Hava taşı almak aklımda yarın alacağım teşekkür ederim
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
2 buçuk yıldır bizimle olan erkek bir betta balığımız var. Geçen pazar şişmeye pulları dikleşmeye başladı. Daha önce de 2 kez şişme sorunu yaşamıştık ama kabızlıktı sanırım. Bir iki gün yemlemeyi azaltarak ve haşlanmış bezelye vererek iyileştirmiştim. Ancak bu sefer şişkinlikle beraber yem yememeye ve dışkılamamaya başladı. 5 gündür hiçbir şey yemedi. Dipte yan yatıyor zor nefes alıyor 5 10 dk bir yukarı çıkıp nefes alıyor. Ben ilk kez umudu kesmeye başlamıştım onu öyle görmeye dayanamıyorum. Tuz banyosu yaptırdım petshoptaki pek de güvenilir olmayan satıcının önerisiyle ve forumlardam okudugum kadarıyla ama ne kadar doğru oldu bilmiyorum. Daha sonra kendi kendime bir şeyler yapmaya çalıştım hiçbir şey yapamamak çok daha kötü. Flagyl tedavisi uygulamaya çalışıyorum. 3 gün tekrar ettim. Sıcaklığı 26 dereceden 28e çıkarttım. Şişlik biraz azalmış gibi ama artık daha yan yatıyor ve dışkı hala yok yem hala yok. Ama ölüme hala direniyor güçlü oğlum. Onun için ne yapabilirim lütfen yardım edin yüzde 1de umut olsa ben onu denemek istiyorum. Ondan vazgeçemem çünkü o hala dirençle nefes almaya zorluyor kendini. Akvaryumda ısıtıcı var filtre yok. Suyunu dinlenmiş ya da damacana suyu kullanıyorum. Yeni su ekleyince metilen mavisi ekliyorum. Kuyruğu 1.5 yıldır böyle yeni olmadı. Neyi var hala bilmiyorum dropsy bloat hava kesesi sorunu ?? Aklıma gelen her şeyi yazdım. Umarım ona yardımım dokunabilecek bir kaç yorum alabilirim.
Bu mesajı 3 4 gün önce attım o zamandan bu zamana değişen hiç bir şey yok. Balığım ne kötüleşti ne iyileşti. 1 haftadır aç. Dropsy olmuş olsa şuana kadar ölmüş olması gerekmez miydi. Çok üzülüyorum bu haline bitkisel hayatta gibi 😞[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/020220210204561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/020220210204561.jpg[/IMG]
2 buçuk yıldır bizimle olan erkek bir betta balığımız var. Geçen pazar şişmeye pulları dikleşmeye başladı. Daha önce de 2 kez şişme sorunu yaşamıştık ama kabızlıktı sanırım. Bir iki gün yemlemeyi azaltarak ve haşlanmış bezelye vererek iyileştirmiştim. Ancak bu sefer şişkinlikle beraber yem yememeye ve dışkılamamaya başladı. 5 gündür hiçbir şey yemedi. Dipte yan yatıyor zor nefes alıyor 5 10 dk bir yukarı çıkıp nefes alıyor. Ben ilk kez umudu kesmeye başlamıştım onu öyle görmeye dayanamıyorum. Tuz banyosu yaptırdım petshoptaki pek de güvenilir olmayan satıcının önerisiyle ve forumlardam okudugum kadarıyla ama ne kadar doğru oldu bilmiyorum. Daha sonra kendi kendime bir şeyler yapmaya çalıştım hiçbir şey yapamamak çok daha kötü. Flagyl tedavisi uygulamaya çalışıyorum. 3 gün tekrar ettim. Sıcaklığı 26 dereceden 28e çıkarttım. Şişlik biraz azalmış gibi ama artık daha yan yatıyor ve dışkı hala yok yem hala yok. Ama ölüme hala direniyor güçlü oğlum. Onun için ne yapabilirim lütfen yardım edin yüzde 1de umut olsa ben onu denemek istiyorum. Ondan vazgeçemem çünkü o hala dirençle nefes almaya zorluyor kendini. Akvaryumda ısıtıcı var filtre yok. Suyunu dinlenmiş ya da damacana suyu kullanıyorum. Yeni su ekleyince metilen mavisi ekliyorum. Kuyruğu 1.5 yıldır böyle yeni olmadı. Neyi var hala bilmiyorum dropsy bloat hava kesesi sorunu ?? Aklıma gelen her şeyi yazdım. Umarım ona yardımım dokunabilecek bir kaç yorum alabilirim.
Bu mesajı 3 4 gün önce attım o zamandan bu zamana değişen hiç bir şey yok. Balığım ne kötüleşti ne iyileşti. 1 haftadır aç. Dropsy olmuş olsa şuana kadar ölmüş olması gerekmez miydi. Çok üzülüyorum bu haline bitkisel hayatta gibi 😞[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/020220210204561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/020220210204561.jpg[/IMG]
Betta Balığım 5 Gündür Can Cekişiyor
Size de geçmiş olsun umarım bir daha hiç öyle bir üzüntü yaşamazsınız
Size de geçmiş olsun umarım bir daha hiç öyle bir üzüntü yaşamazsınız
Betta Balığım 5 Gündür Can Cekişiyor
Evet öyle de diyorlar ancak insan kabullenemiyor acı çekmesini hele öyle direndiğini gördükçe😞
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE]
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE][QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE]
Evet öyle de diyorlar ancak insan kabullenemiyor acı çekmesini hele öyle direndiğini gördükçe😞
Evet öyle de diyorlar ancak insan kabullenemiyor acı çekmesini hele öyle direndiğini gördükçe😞
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE]
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE][QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE]
Evet öyle de diyorlar ancak insan kabullenemiyor acı çekmesini hele öyle direndiğini gördükçe😞
Betta Balığım 5 Gündür Can Cekişiyor
Hala aynı ne bir iyileşme ne bir kötüleşme. Yukarı çıkıp nefes alıp iniyor. Gözleri canlı bakıyor ancak zor nefes alıyor. Hala yemedi. Canlı yem yarın alacağım bugün açık değil diye alamadım. Şuan yine flagly banyosu uyguluyorum. Bir şey yemeden ve dışkılamadam bu kadar dayanabildiğine inanamıyorum 😕
Hala aynı ne bir iyileşme ne bir kötüleşme. Yukarı çıkıp nefes alıp iniyor. Gözleri canlı bakıyor ancak zor nefes alıyor. Hala yemedi. Canlı yem yarın alacağım bugün açık değil diye alamadım. Şuan yine flagly banyosu uyguluyorum. Bir şey yemeden ve dışkılamadam bu kadar dayanabildiğine inanamıyorum 😕
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
