ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
queenofdisaster
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Kasım 2020 11:44
Son Ziyaret:
19 Nisan 2026 01:21
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Elif
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Queen
SON 8 MESAJI
Walstad Akvaryumumda Problem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241508561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241509201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241509521.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar. 10 gün kadar önce walstad metoduyla bir mini akvaryum kurdum. 8 litrelik cam turşu kavanozuna. 4 cm potting soil 4cm dere kumu bitki olarak da 1 adet mini in vitro cryptocoryne wenditii, in vitro sagitteria subulata yine in vitro bacopa monnieri bitkileri kullandım. Su üstü bitkimin adını hatırlayamıyorum su mercimeği bulamadığım için ne bulduysam düşük gereksinimli onu aldım. Su üstü bitkisi in vitro değildi 1 adet minicik adi salyangoz geldi onlarla beraber ve bazıları da çürümüştü ama canlılara yemek olur diye onları da koydum açıkçası. Salyangozlarım malezya salyangozu kurulumu yaptığım gün ekledim onları da. 6500k 7w=60w cool daylight ışık kullanıyorum. Min 7 saat açık tutuyorum hatta yosun oluşumu artsın diye daha fazla tuttuğum da oluyor. 2 gün önce 10 adet bloody mary karides ekledim. Biraz erken olduğunu biliyorum ama Salyangozlar iyi gibiydi geziniyorlardı ve bitkilerin de filizlendiğini görmüştüm. Problem şu ki salyangozlarım bu uzun bitkilerimi yemeye başladı ve karideslerimden de bir tanesinin öldüğünü gördüm ters bir şekilde dipte yatıyor şuan. Geldiklerinde çok hareketlilerdi ama artık çoğu su üstü bitklierinde takılıyorlar ölüler mi ondan bile emin değilim. Karideslerimi öldüren şey besin olmaması olabilir mi? Su üstü bitkilerinde takılmaları normal mi? Salyangozlarımın bitkileri yememeleri için ne yapmalıyım bir de dipten yapışıp kopartana kadar yiyorlar😂 kopardıkları dalları tekrar ekmeli miyim ya da tanktan çıkarmalı mıyım? Ölü karidesi/karidesleri tankta bırakmalı mıyım çıkarmalı mıyım? Kurulumdan 2 gün sonra %40 su değişimi yaptım 2 gün dinlenmiş hazır su ile. Bugün de tekrar %20 yapmayı düşünüyorum. Su değişimi yaparken dip çekim yapmıyorum suyu üstten alıyorum. Nasıl ilerlemeliyim yardım ederseniz sevinirim🙏🏻🙏🏻
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241508561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241509201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241509521.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar. 10 gün kadar önce walstad metoduyla bir mini akvaryum kurdum. 8 litrelik cam turşu kavanozuna. 4 cm potting soil 4cm dere kumu bitki olarak da 1 adet mini in vitro cryptocoryne wenditii, in vitro sagitteria subulata yine in vitro bacopa monnieri bitkileri kullandım. Su üstü bitkimin adını hatırlayamıyorum su mercimeği bulamadığım için ne bulduysam düşük gereksinimli onu aldım. Su üstü bitkisi in vitro değildi 1 adet minicik adi salyangoz geldi onlarla beraber ve bazıları da çürümüştü ama canlılara yemek olur diye onları da koydum açıkçası. Salyangozlarım malezya salyangozu kurulumu yaptığım gün ekledim onları da. 6500k 7w=60w cool daylight ışık kullanıyorum. Min 7 saat açık tutuyorum hatta yosun oluşumu artsın diye daha fazla tuttuğum da oluyor. 2 gün önce 10 adet bloody mary karides ekledim. Biraz erken olduğunu biliyorum ama Salyangozlar iyi gibiydi geziniyorlardı ve bitkilerin de filizlendiğini görmüştüm. Problem şu ki salyangozlarım bu uzun bitkilerimi yemeye başladı ve karideslerimden de bir tanesinin öldüğünü gördüm ters bir şekilde dipte yatıyor şuan. Geldiklerinde çok hareketlilerdi ama artık çoğu su üstü bitklierinde takılıyorlar ölüler mi ondan bile emin değilim. Karideslerimi öldüren şey besin olmaması olabilir mi? Su üstü bitkilerinde takılmaları normal mi? Salyangozlarımın bitkileri yememeleri için ne yapmalıyım bir de dipten yapışıp kopartana kadar yiyorlar😂 kopardıkları dalları tekrar ekmeli miyim ya da tanktan çıkarmalı mıyım? Ölü karidesi/karidesleri tankta bırakmalı mıyım çıkarmalı mıyım? Kurulumdan 2 gün sonra %40 su değişimi yaptım 2 gün dinlenmiş hazır su ile. Bugün de tekrar %20 yapmayı düşünüyorum. Su değişimi yaparken dip çekim yapmıyorum suyu üstten alıyorum. Nasıl ilerlemeliyim yardım ederseniz sevinirim🙏🏻🙏🏻
Işıklandırma Problemi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/260520211259101.jpg[/IMG]
Bu akvaryum 15 litre civarı. Evde kedim olduğu için bu şekilde kapaklı durmak zorunda ve ben nasıl ışıklandırıcam bi fikrim yok. Anladığım kadarıyla bu tarz az ışık isteyen beta akvaryumlarında litre başına 0.3 watt gerekiyomuş bu da yaklaşık 4-4,5 watt civarı yapıyo ama bugün konuştuğum elektrikçi en az 12 watt yapabiliriz dedi ve o da hem yosunlaşmaya hem de bitkilerin sararmasına sebep oluyo galiba? Ve sadece mavi ışık verecek o led. Ben kolay yapabileceğim ve nemden etkilenmeyecek nasıl bir çözüm bulabilirim acaba? Akvaryumda pistia anubias ve gül var
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/260520211259101.jpg[/IMG]
Bu akvaryum 15 litre civarı. Evde kedim olduğu için bu şekilde kapaklı durmak zorunda ve ben nasıl ışıklandırıcam bi fikrim yok. Anladığım kadarıyla bu tarz az ışık isteyen beta akvaryumlarında litre başına 0.3 watt gerekiyomuş bu da yaklaşık 4-4,5 watt civarı yapıyo ama bugün konuştuğum elektrikçi en az 12 watt yapabiliriz dedi ve o da hem yosunlaşmaya hem de bitkilerin sararmasına sebep oluyo galiba? Ve sadece mavi ışık verecek o led. Ben kolay yapabileceğim ve nemden etkilenmeyecek nasıl bir çözüm bulabilirim acaba? Akvaryumda pistia anubias ve gül var
20 Lt Beta Akvaryumu İçin Öneri
Tamamdır çooook teşekkürler. başka bir problemim olursa yine yazabilir miyim size çok oyaladım biliyorum ama
Tamamdır çooook teşekkürler. başka bir problemim olursa yine yazabilir miyim size çok oyaladım biliyorum ama
20 Lt Beta Akvaryumu İçin Öneri
Bugün bi akvaryuma uğradım hagen kum ve 2 tane de kütük(? adını unuttum özür:)) aldım. şimdilik sadece bunlar var şuan akvaryumda. vatozu petshopa vereyim o zaman ama beta gelene kadar kalır şimdilik. bir de ayrı konu mu açmalıyım bilmiyorum ama hagen kumu yıkanmış almama ve evdede yıkamama rağmen sanki suyu hafif siyah ve bulanık yaptı. suyu dökerken biraz fazla yukarıdan verdim ama normal midir bilmiyorum. akvaryumcu turuncu bir paketten verdi, hatta yıkanmış bir sudan geçirip yine de kullanırsınız dedi ama emin değilim dediğim gibi. iç filtrem ufaktı evet ama akıntı yapıyordu şimdi küçük bir pipo filtre aldım o da akvaryumda. haftaya bitkiler gelene kadar çalışıcak suda (bir anubias bir gül ve de bir de pistia siparişi verdim pazartesi gidip alıcam). balığı koymadan da %30 su değişimi yaparım sanırım doğrusu bu. pipo filtrenin motorunun fazla ses yapması dışında sıkıntım yok şimdilik tabi[x(]
hagen kum konusunda bilgi verirseniz sevinirim bu arada forumda çok fazla bilgi kirliliği/çeşitliliği var bu konuda ve sahtesinin satıldığı çok yerde yazılmış.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/190520210033441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/190520210033541.jpg[/IMG][EDIT]queenofdisaster,2021-05-19 00:34:12[/EDIT]
Bugün bi akvaryuma uğradım hagen kum ve 2 tane de kütük(? adını unuttum özür:)) aldım. şimdilik sadece bunlar var şuan akvaryumda. vatozu petshopa vereyim o zaman ama beta gelene kadar kalır şimdilik. bir de ayrı konu mu açmalıyım bilmiyorum ama hagen kumu yıkanmış almama ve evdede yıkamama rağmen sanki suyu hafif siyah ve bulanık yaptı. suyu dökerken biraz fazla yukarıdan verdim ama normal midir bilmiyorum. akvaryumcu turuncu bir paketten verdi, hatta yıkanmış bir sudan geçirip yine de kullanırsınız dedi ama emin değilim dediğim gibi. iç filtrem ufaktı evet ama akıntı yapıyordu şimdi küçük bir pipo filtre aldım o da akvaryumda. haftaya bitkiler gelene kadar çalışıcak suda (bir anubias bir gül ve de bir de pistia siparişi verdim pazartesi gidip alıcam). balığı koymadan da %30 su değişimi yaparım sanırım doğrusu bu. pipo filtrenin motorunun fazla ses yapması dışında sıkıntım yok şimdilik tabi[x(]
hagen kum konusunda bilgi verirseniz sevinirim bu arada forumda çok fazla bilgi kirliliği/çeşitliliği var bu konuda ve sahtesinin satıldığı çok yerde yazılmış.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/190520210033441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/190520210033541.jpg[/IMG][EDIT]queenofdisaster,2021-05-19 00:34:12[/EDIT]
20 Lt Beta Akvaryumu İçin Öneri
Peki kedim hakkında ne düşünüyorsunuz strese girer mi balık? Akvaryum bitkili olacağı için saklanma yeri de olucak ama kedim strese sokup hastalanmalarına sebep oluyo hiç almayayım balığı
Peki kedim hakkında ne düşünüyorsunuz strese girer mi balık? Akvaryum bitkili olacağı için saklanma yeri de olucak ama kedim strese sokup hastalanmalarına sebep oluyo hiç almayayım balığı
20 Lt Beta Akvaryumu İçin Öneri
Öncelikle merhaba. Forumu bir süredir takip ediyorum çünkü insanların oluşturduğu akvaryumları görmek çok hoşuma gidiyordu ama daha önce balık beslememiştim. Kendi derdimi anlatmadan önce de şunu söylemek isterim çok başlık altında insanların kırıcı olabildiğini gördüm o yüzden lütfen yorum yaparken dikkat ederseniz sevinirim, aşağıda ilk akvaryumumdaki hatalarımı söyleyeceğim o yüzden üzülmek istemiyorum zaten çok üzüldüm.
1 hafta önce yaklaşık 20 lt olduğunu tahmin ettiğim bir akvaryum aldım belki daha küçüktür bilemiyorum. İçinde filtre ve ipek bitki vaedı çünkü canlı bitki almaya cesaret edemedim. 6 transgenetic tetram vardı içinde, çünkü akvaryumcu dayaanıklı ve kolay olduklarını söyledi. Hatta bana neden bilmiyorum daha küçük bir akvaryum satmak istedi ama 6 balık için fazla küçük olacağını düşündüğümden almadım. Biliyorum yapay bitkilerden hoşkanmıyosunuz ama plastiktense ipek daha iyi olur diye düşündüm çünkü balıkların saklanacak ve dinlenecek bir yere de ihtiyaçları vardı. Üzülerek söylğyorum ki 1 hafta bitmeden balıklarım hastalanarak öldüler zaten hastalar mıydı ben mi öldürdüm bilmiyorum. Tam kapanma olduğu için bayramda hiçbir yere de götüremedim. Şimdi bu akvaryumun içindeki kumu değiştirip (bu kum iyi değil sanırım ne kumu olduğunu bilmiyorum?) yapay bitkileri atıp bir beta akvaryumu oluşturmak istiyorum ama bu sefer elime yüzüme bulaştırmadan. Aynı akvaryumu kullanıcam ama iç filtre değil sanırım pipo filtre almam gerekiyor? Bir de vatozum var acaba betayla yaşar mı? Hangi kolay bakılan bitkileri ve hangi kumu almak gerekiyor. Minimum ekipman kurmak istiyorum filtre dışında sadece ısıtıcı mı almam lazım. Yazın sıcak oluyo benim evim yazın bile takmalı mıyım o ısıtıcıyı? Bir de bu akvaryuma nasıl ışık eklemem gerekiyor ve ışık ekleyeceksem yüzey bitkisi şart galiba betalar için doğru mudur? Son olarak fotolardan biri balığımın hasta hali sonra peşpeşe öldüler zaten diğeri de benim 2 yaşındaki kedim maalesef biraz meraklı akvaryumun kablalarına erişmeye çalışıyo acaba balıkları o mu hasta etti strese sokup? Kediyle balık beslememem mi lazım? Baya uzun bir yazı oldu okuyanlara teşekkürler şimdiden umarım düzgün bir akvaryum kurabilirim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211414481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211417001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211425131.jpg[/IMG]
Bu da kedim
Öncelikle merhaba. Forumu bir süredir takip ediyorum çünkü insanların oluşturduğu akvaryumları görmek çok hoşuma gidiyordu ama daha önce balık beslememiştim. Kendi derdimi anlatmadan önce de şunu söylemek isterim çok başlık altında insanların kırıcı olabildiğini gördüm o yüzden lütfen yorum yaparken dikkat ederseniz sevinirim, aşağıda ilk akvaryumumdaki hatalarımı söyleyeceğim o yüzden üzülmek istemiyorum zaten çok üzüldüm.
1 hafta önce yaklaşık 20 lt olduğunu tahmin ettiğim bir akvaryum aldım belki daha küçüktür bilemiyorum. İçinde filtre ve ipek bitki vaedı çünkü canlı bitki almaya cesaret edemedim. 6 transgenetic tetram vardı içinde, çünkü akvaryumcu dayaanıklı ve kolay olduklarını söyledi. Hatta bana neden bilmiyorum daha küçük bir akvaryum satmak istedi ama 6 balık için fazla küçük olacağını düşündüğümden almadım. Biliyorum yapay bitkilerden hoşkanmıyosunuz ama plastiktense ipek daha iyi olur diye düşündüm çünkü balıkların saklanacak ve dinlenecek bir yere de ihtiyaçları vardı. Üzülerek söylğyorum ki 1 hafta bitmeden balıklarım hastalanarak öldüler zaten hastalar mıydı ben mi öldürdüm bilmiyorum. Tam kapanma olduğu için bayramda hiçbir yere de götüremedim. Şimdi bu akvaryumun içindeki kumu değiştirip (bu kum iyi değil sanırım ne kumu olduğunu bilmiyorum?) yapay bitkileri atıp bir beta akvaryumu oluşturmak istiyorum ama bu sefer elime yüzüme bulaştırmadan. Aynı akvaryumu kullanıcam ama iç filtre değil sanırım pipo filtre almam gerekiyor? Bir de vatozum var acaba betayla yaşar mı? Hangi kolay bakılan bitkileri ve hangi kumu almak gerekiyor. Minimum ekipman kurmak istiyorum filtre dışında sadece ısıtıcı mı almam lazım. Yazın sıcak oluyo benim evim yazın bile takmalı mıyım o ısıtıcıyı? Bir de bu akvaryuma nasıl ışık eklemem gerekiyor ve ışık ekleyeceksem yüzey bitkisi şart galiba betalar için doğru mudur? Son olarak fotolardan biri balığımın hasta hali sonra peşpeşe öldüler zaten diğeri de benim 2 yaşındaki kedim maalesef biraz meraklı akvaryumun kablalarına erişmeye çalışıyo acaba balıkları o mu hasta etti strese sokup? Kediyle balık beslememem mi lazım? Baya uzun bir yazı oldu okuyanlara teşekkürler şimdiden umarım düzgün bir akvaryum kurabilirim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211414481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211417001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211425131.jpg[/IMG]
Bu da kedim
Oval Akvaryum
Akvaryumculardan o istediğim oval kesim tek parça akvaryumlardan bulamıyorum zaten problem orda. Eğer bildiğiniz satan akvaryumcu varsa ona gidicem ama
Akvaryumculardan o istediğim oval kesim tek parça akvaryumlardan bulamıyorum zaten problem orda. Eğer bildiğiniz satan akvaryumcu varsa ona gidicem ama
Oval Akvaryum
Merhaba forumda yeniyim. Güzel ve sade bir bitkili akvaryum kurmak istiyorum ama bu konuda da yeniyim:) o kadar fazla kaynak var ki bir yerden başlayayım gerisi gelir diye düşündüm. Şuan sadece zeminde torf ve dere kumu, co2 gerektirmeyen basic bitkiler ve neon tetra istediğime karar verdim gerisine de yavaş yavaş karar vericem ama sorun şu ki oval kesim bir akvaryum bulmakta çok zorlanıyorum. İstanbul anadolu yakasındayım ataşehir ümraniye üsküdar kadıköy civarlarında bildiğiniz iyi bir akvaryumcu var mı güvenilir? Ve oval kesim akvaryumu nereden bulabilirim? Neon tetralar için en az kaç lt gereklidir?
Merhaba forumda yeniyim. Güzel ve sade bir bitkili akvaryum kurmak istiyorum ama bu konuda da yeniyim:) o kadar fazla kaynak var ki bir yerden başlayayım gerisi gelir diye düşündüm. Şuan sadece zeminde torf ve dere kumu, co2 gerektirmeyen basic bitkiler ve neon tetra istediğime karar verdim gerisine de yavaş yavaş karar vericem ama sorun şu ki oval kesim bir akvaryum bulmakta çok zorlanıyorum. İstanbul anadolu yakasındayım ataşehir ümraniye üsküdar kadıköy civarlarında bildiğiniz iyi bir akvaryumcu var mı güvenilir? Ve oval kesim akvaryumu nereden bulabilirim? Neon tetralar için en az kaç lt gereklidir?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
