ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bbetta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Eylül 2020 17:45
Son Ziyaret:
05 Ağustos 2021 17:57
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
bbetta
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
bbetta
SON 5 MESAJI
Betta Kuyruk Erimesi
Yeni bir update yapayım betta'min durumuyla ilgili. Bactopur ve Mycopur kullandım birkac tur icindeki prospektuse uyarak. Kumu ve bitkileri değiştirdim. Su sicaklığını 29-30 dereceye kadar yukselttim bakterilerden arinsin diye. Şu an akvaryumda en başından beri bulunan birkaç taş parçası, dere kumu, birkaç bitki, ısıtıcı, şelale filtre ve bitkiler için ışık var.
Bu süreçte kuyruğu çok büyük bir ölçüde eridi, yuzgeclerinde erimeler başladı. Yuzgeclerindeki beyazlamalar kayboldu ama döküldüğü için mi yoksa düzelmeye başladığı için mi bilmiyorum. Çok fazla agresiflik göstermeye başladı. Her yem verdiğimde sanki açlıktan ölüyor gibi saldırıyor, akvaryumun önüne geldigimde cama dokundugumda çok agresiflesiyor. Halbuki gunde 3 kez besliyorum. 2 farkli yem ve kurutulmuş karidesle besliyorum. İlk başta karidesten çok hoslanmamisti ama artik daha iyi yiyor. Dediğim gibi halfmoon olmasina rağmen küçücük kaldi çoğu yeri eridi ama hareketleri çok canlı, hiç hasta balık gibi halsiz davranmıyor. Balığın stresini arttirmamak adina artik sürekli karantina tankı - akvaryum arası değişime sokmak istemiyorum. Akvaryumu mümkün olan en uygun hale getirdim ve çeşitli beslemeyle düzelmesini umuyorum. Bu süreçte cok fazla ilaca maruz kaldığı için artik daha fazla ilac tedavisine maruz birakmak istemiyorum balığımı. Olumlu veya olumsuz başka bir gelişme gördüğümde kendim takibini yapabilmek amaciyla yine forumda bu başlığa yorum olarak paylaşacağım.
Yeni bir update yapayım betta'min durumuyla ilgili. Bactopur ve Mycopur kullandım birkac tur icindeki prospektuse uyarak. Kumu ve bitkileri değiştirdim. Su sicaklığını 29-30 dereceye kadar yukselttim bakterilerden arinsin diye. Şu an akvaryumda en başından beri bulunan birkaç taş parçası, dere kumu, birkaç bitki, ısıtıcı, şelale filtre ve bitkiler için ışık var.
Bu süreçte kuyruğu çok büyük bir ölçüde eridi, yuzgeclerinde erimeler başladı. Yuzgeclerindeki beyazlamalar kayboldu ama döküldüğü için mi yoksa düzelmeye başladığı için mi bilmiyorum. Çok fazla agresiflik göstermeye başladı. Her yem verdiğimde sanki açlıktan ölüyor gibi saldırıyor, akvaryumun önüne geldigimde cama dokundugumda çok agresiflesiyor. Halbuki gunde 3 kez besliyorum. 2 farkli yem ve kurutulmuş karidesle besliyorum. İlk başta karidesten çok hoslanmamisti ama artik daha iyi yiyor. Dediğim gibi halfmoon olmasina rağmen küçücük kaldi çoğu yeri eridi ama hareketleri çok canlı, hiç hasta balık gibi halsiz davranmıyor. Balığın stresini arttirmamak adina artik sürekli karantina tankı - akvaryum arası değişime sokmak istemiyorum. Akvaryumu mümkün olan en uygun hale getirdim ve çeşitli beslemeyle düzelmesini umuyorum. Bu süreçte cok fazla ilaca maruz kaldığı için artik daha fazla ilac tedavisine maruz birakmak istemiyorum balığımı. Olumlu veya olumsuz başka bir gelişme gördüğümde kendim takibini yapabilmek amaciyla yine forumda bu başlığa yorum olarak paylaşacağım.
Betta Kuyruk Erimesi
Bugün bactopur, bettarelax, su piresi yemi ve şelale filtre siparişi verdim. İki farkli yem kullaniyorum yanında kurutulmuş su piresi biraz daha iyilesmesini hızlandırır diye düşündüm. Bactopur elime ulastiginda uygun dozlarda karantinada kullanip sonra balığı artik tam kurulu akvaryuma tekrar alacagim. Kumu kayalari vs zaten derinlemesine yikadim bakteri kalacagini düşünmüyorum, canlı bitkilerle beraber sıfırdan yeniden kurulum yapacağım muhtemelen haftaya ilac elime ulaştığında. Balık muhtemelen ölümcül bir durumda değil keyfi baya yerinde çünkü ama umarım kuyruğu eski güzelliğine kavuşabilir.
Bugün bactopur, bettarelax, su piresi yemi ve şelale filtre siparişi verdim. İki farkli yem kullaniyorum yanında kurutulmuş su piresi biraz daha iyilesmesini hızlandırır diye düşündüm. Bactopur elime ulastiginda uygun dozlarda karantinada kullanip sonra balığı artik tam kurulu akvaryuma tekrar alacagim. Kumu kayalari vs zaten derinlemesine yikadim bakteri kalacagini düşünmüyorum, canlı bitkilerle beraber sıfırdan yeniden kurulum yapacağım muhtemelen haftaya ilac elime ulaştığında. Balık muhtemelen ölümcül bir durumda değil keyfi baya yerinde çünkü ama umarım kuyruğu eski güzelliğine kavuşabilir.
Betta Kuyruk Erimesi
Teşekkür ederim yanıtınız için. Normalde bu rahatsızlık başlamadan önce şelale filtre hariç bütün uygun ortamı sunduğumu düşünmüştüm. Ama kullandığım kumun rengi ne kadar iyi yıkasam temizlesem de bir süre sonra değişmeye başladığı için problemin kum kaynaklı olabileceğini düşünüyorum, o yüzden içindeki her şeyi kaldırdım. Problem başlamadan önce canlı bitki, küçük kaya parçaları vs vardı içinde zaten. Balığı karantina akvaryumuna ayırdığım zaman daha mutlu olduğunu gözlemledim ve açıkçası problemin kum kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
Şu anda balığın güncel durumundan bahsedeyim. Keyfi ve hareketleri gayet yerinde ve bayağı aktif şu anda. İki farklı yemle besliyorum ama sanırım bir tane daha yem alacağım desteklemek açısından. Akvaryumun içi şu an 27-28 derece arasında stabil. Şelale filtre ve kum almayı düşünüyorum, şu an bütçeme uygun olanları araştırıyorum, yeni yılın başında temin etmeye çalışacağım. Hepsi tamamlandığında tekrar yeniden kurulum yapar gibi tertemiz kuracağım akvaryumu. Yani bu süreçte akvaryumun dengesi de kalmadı sürekli bakteri temizlemeye çalıştığım için. Mutlaka dinlenmiş ve birkac gün akvaryumda beklemiş bir şekilde balığı alistirarak alıyorum ama bu oradan oraya geçme süreci de tedirgin ediyor beni. Tam bir sistem oturmadi. Balığa uygun ortam sağladıktan sonra yine bir gelişme görmezsem bactopur kullanacağım sanırım.
[QUOTE=Dr Strange]Suyunbısısını 28 e çıkar
Forumdaki diğer kişiler öyle yapmış
Birde karanlıkta tut öyle demisler
Bide 3 günde bir ÷20 su değiştir
Ama sanırim betan düzelmeye başlamış kuyruğunda beyaz yeni yerler çıkıyorsa iyileşiyor demktir. Orası ilk beyaz çıkar sonra renklenir[/QUOTE]
Teşekkür ederim yanıtınız için. Şu an iyileşme sürecinde olduğunu düşünmüyorum, giderek eriyor kuyruğu çok çok yavaş bir şekilde ilerliyor
Teşekkür ederim yanıtınız için. Normalde bu rahatsızlık başlamadan önce şelale filtre hariç bütün uygun ortamı sunduğumu düşünmüştüm. Ama kullandığım kumun rengi ne kadar iyi yıkasam temizlesem de bir süre sonra değişmeye başladığı için problemin kum kaynaklı olabileceğini düşünüyorum, o yüzden içindeki her şeyi kaldırdım. Problem başlamadan önce canlı bitki, küçük kaya parçaları vs vardı içinde zaten. Balığı karantina akvaryumuna ayırdığım zaman daha mutlu olduğunu gözlemledim ve açıkçası problemin kum kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
Şu anda balığın güncel durumundan bahsedeyim. Keyfi ve hareketleri gayet yerinde ve bayağı aktif şu anda. İki farklı yemle besliyorum ama sanırım bir tane daha yem alacağım desteklemek açısından. Akvaryumun içi şu an 27-28 derece arasında stabil. Şelale filtre ve kum almayı düşünüyorum, şu an bütçeme uygun olanları araştırıyorum, yeni yılın başında temin etmeye çalışacağım. Hepsi tamamlandığında tekrar yeniden kurulum yapar gibi tertemiz kuracağım akvaryumu. Yani bu süreçte akvaryumun dengesi de kalmadı sürekli bakteri temizlemeye çalıştığım için. Mutlaka dinlenmiş ve birkac gün akvaryumda beklemiş bir şekilde balığı alistirarak alıyorum ama bu oradan oraya geçme süreci de tedirgin ediyor beni. Tam bir sistem oturmadi. Balığa uygun ortam sağladıktan sonra yine bir gelişme görmezsem bactopur kullanacağım sanırım.
[QUOTE=Dr Strange]Suyunbısısını 28 e çıkar
Forumdaki diğer kişiler öyle yapmış
Birde karanlıkta tut öyle demisler
Bide 3 günde bir ÷20 su değiştir
Ama sanırim betan düzelmeye başlamış kuyruğunda beyaz yeni yerler çıkıyorsa iyileşiyor demktir. Orası ilk beyaz çıkar sonra renklenir[/QUOTE]
Teşekkür ederim yanıtınız için. Şu an iyileşme sürecinde olduğunu düşünmüyorum, giderek eriyor kuyruğu çok çok yavaş bir şekilde ilerliyor
Betta Kuyruk Erimesi
Merhabalar Betta balığımın kuyruğu eriyor. Bir süredir bununla ilgili bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama erime zaman zaman yavaşlıyor sonra tekrar hızlanıyor. Konuyla ilgili neler yapabilirim çünkü balığımın zayıfladığını görüyorum yavaş yavaş.
Öncelikle tankım 12-13 litre su alıyor. Normalde içinde kum, canlı bitki ve kaya parçaları vardı. Tankta bakteri olduğunu düşündüğüm için birkaç farklı yol denedim. Önce normalden 3-4 günde bir suyun bir kısmını yenileyerek suyu düzeltmeye çalıştım. Daha sonra düzelmeyince suyum tamamını değiştirdim içindeki bütün malzemeleri yıkadım belki problem sudadır diye düşünerek. Şu an akvaryumu komple boşalttım, sorun kumda bitkilerde veya kayalardaysa diye sadece boş akvaryuma koydum balığı.
Balığımı yaz sonunda aldığımda havalar sıcak olduğu için ısıtıcı almamıştım akvaryumcu kişinin de tavsiyesine uyarak, sonrasında sonbahar ortasindan beri ısıtıcı kullanmaya başladım. Kullandığım iç filtrenin debisi yüksek olduğu için sürekli çalıştırmıyorum, ara ara çalıştırıyorum çok düşük hızda ve düzenli su değişimi yapıyorum.
Süreç başladığından beri kendimce araştırarak yapmaya çalıştığım tedaviden de bahsetmek istiyorum.
İlk başta başka akvaryumum olmadığı için balığı karantina fanusuna alıp küçük bir parca antibiyotigi kendi suyunda eriterek verdim. Bunu bir hafta aralıklarla iki kez yaptım. Daha sonra balığı akvaryuma geri alıp metilen mavisi damlattim ve küçük bir iki kaya tuzunu kendi suyunda eriterek suyuna karıştırdım. Bir süre bekledikten sonra yine düzelmeyince mycopur aldım ve balığı karantina fanusunda mycopur verdim iki gun bekledikten sonra tekrar akvaryuma geri aldım. Bu akvaryum ve fanus döngüsü sırasında her seferinde akvaryumu tekrar temizleyerek aldım balığı. Anlatırken sürekli balığı ilaca maruz bırakmışım gibi duruyor ama uzunca bir süreçten bahsediyorum.
Fotoğraftaki hali şu anki halidir. Tankın içindeki her şeyi boşaltıp akvaryumu sirkeli suyla güzelce yikadim. 4 damla mycopur 4 damla metilen mavisi ve küçük bir parça da antibiyotik karıştırdım suyuna.
Yani başka ne yapabilirim bilemiyorum. Balığı kendi haline bıraksam da ilerliyor ilaç tedavisi biraz yavaşlatıyor durumu sadece. Bu problemi kökten nasıl çözebilirim?
Isıtıcı ayarim normalde 25 derecede dururken şu anda 26 dereceye yükselttim tedavi sırasında bir tik daha yuksek derece kullanilmasi gerektiğini okuduğum için.
Edit: Balığımın hareketlerinde hiçbir yavaşlık uyuşukluk veya yeme karşı isteksizlik yok. Sadece görsel olarak eridiği için endişe duyuyorum.
Yardiminizi bekliyorum. Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/271220201903051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/271220201903151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/271220201903281.jpg[/IMG][EDIT]bbetta,2020-12-27 19:25:03[/EDIT]
Merhabalar Betta balığımın kuyruğu eriyor. Bir süredir bununla ilgili bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama erime zaman zaman yavaşlıyor sonra tekrar hızlanıyor. Konuyla ilgili neler yapabilirim çünkü balığımın zayıfladığını görüyorum yavaş yavaş.
Öncelikle tankım 12-13 litre su alıyor. Normalde içinde kum, canlı bitki ve kaya parçaları vardı. Tankta bakteri olduğunu düşündüğüm için birkaç farklı yol denedim. Önce normalden 3-4 günde bir suyun bir kısmını yenileyerek suyu düzeltmeye çalıştım. Daha sonra düzelmeyince suyum tamamını değiştirdim içindeki bütün malzemeleri yıkadım belki problem sudadır diye düşünerek. Şu an akvaryumu komple boşalttım, sorun kumda bitkilerde veya kayalardaysa diye sadece boş akvaryuma koydum balığı.
Balığımı yaz sonunda aldığımda havalar sıcak olduğu için ısıtıcı almamıştım akvaryumcu kişinin de tavsiyesine uyarak, sonrasında sonbahar ortasindan beri ısıtıcı kullanmaya başladım. Kullandığım iç filtrenin debisi yüksek olduğu için sürekli çalıştırmıyorum, ara ara çalıştırıyorum çok düşük hızda ve düzenli su değişimi yapıyorum.
Süreç başladığından beri kendimce araştırarak yapmaya çalıştığım tedaviden de bahsetmek istiyorum.
İlk başta başka akvaryumum olmadığı için balığı karantina fanusuna alıp küçük bir parca antibiyotigi kendi suyunda eriterek verdim. Bunu bir hafta aralıklarla iki kez yaptım. Daha sonra balığı akvaryuma geri alıp metilen mavisi damlattim ve küçük bir iki kaya tuzunu kendi suyunda eriterek suyuna karıştırdım. Bir süre bekledikten sonra yine düzelmeyince mycopur aldım ve balığı karantina fanusunda mycopur verdim iki gun bekledikten sonra tekrar akvaryuma geri aldım. Bu akvaryum ve fanus döngüsü sırasında her seferinde akvaryumu tekrar temizleyerek aldım balığı. Anlatırken sürekli balığı ilaca maruz bırakmışım gibi duruyor ama uzunca bir süreçten bahsediyorum.
Fotoğraftaki hali şu anki halidir. Tankın içindeki her şeyi boşaltıp akvaryumu sirkeli suyla güzelce yikadim. 4 damla mycopur 4 damla metilen mavisi ve küçük bir parça da antibiyotik karıştırdım suyuna.
Yani başka ne yapabilirim bilemiyorum. Balığı kendi haline bıraksam da ilerliyor ilaç tedavisi biraz yavaşlatıyor durumu sadece. Bu problemi kökten nasıl çözebilirim?
Isıtıcı ayarim normalde 25 derecede dururken şu anda 26 dereceye yükselttim tedavi sırasında bir tik daha yuksek derece kullanilmasi gerektiğini okuduğum için.
Edit: Balığımın hareketlerinde hiçbir yavaşlık uyuşukluk veya yeme karşı isteksizlik yok. Sadece görsel olarak eridiği için endişe duyuyorum.
Yardiminizi bekliyorum. Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/271220201903051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/271220201903151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/271220201903281.jpg[/IMG][EDIT]bbetta,2020-12-27 19:25:03[/EDIT]
Betta Bakımı
Merhabalar, forumda ve internette çok fazla betta balığı içeriği var bu yüzden özür dileyerek yeni konu açıyorum çünkü daha önce akvaryumcu kişiye güvenip hüsrana uğramıştım.
Yaklaşık 15 litre akvaryumum var. İçine akvaryumcunun önerdiği bitkileri ve taşları koydum, mümkün olduğunca uygun bir ortam sağlamaya çalıştım. Öncelikle sorularım şunlar olacak:
İç filtremi sürekli çalıştırmam gerekiyor mu? çünkü birçok kaynakta tamamen zıt fikirler okudum konuyla ilgili. Hem de su akıntısını kapasam bile bettam biraz ürkek kalıyor saklanıyor.
Isıtıcıya ihtiyacım var mı? İnternette mutlaka ısıtıcı olması gerektiğini çok okudum ama satın aldığım akvaryum bana ısıtıcıya ihtiyacım olmadığını söyledi. Odamın sıcaklığı yaz kış 24-26 derecedir. Kaloriferli daire olduğu ve güneş gördüğü için 24 derecenin altına düşmez. Aldığım akvaryum eğer su ve oda sıcaklığı arasında fark olursa balığımın üşüteceğini ve bu sebepten hastalanacağını söylediği için ısıtıcı almadım.
Yem olarak da küçük tuz gibi bir yem kullanıyorum "Art Akua Betta Granulat" isimli. İlk başta 3-4 sabah 3-4 akşam şeklinde besledim iki gün ama sonrasında 2 sabah 2 akşam şeklinde besliyorum artık. Bu yemin yeterli olmadığını okudum ama nasıl bir ek almam gerektiğini bilemedim. Evim canlı yeme uygun değil ailemle yaşadığım için, ancak kurutulmuş kurt yemler varsa onlardan alabilirim buzdolabını kullanamayacağım için.
Odam gün boyu ışık aldığı için akvaryuma başka bir ışık kaynağı eklemedim. Hem de bettaların çok ışıktan hoşlanmadığını okudum ve gözlemledim. Ancak gün ışığı ve akşam 8-12 arası odamın ışığı canlı bitkilerime yeterli olur mu?
Ve son olarak da bettam benden ve insanlardan korkuyor, akvaryuma yanaşınca kaçıyor. Başka balıklarla yaşıyordu aldığım akvaryumda, çok korkup sinmiş olabilir mi? Arada ayna göstermem gerekir mi? Geldiği ilk günden beri köpük yapıyor, o yüzden çok da mutsuz olmadığını düşünüyorum.
Balığımda veya akvaryumumda herhangi bir eksik veya yanlış varsa lütfen öneriler bekliyorum. Daha önce akvaryum satıcısı yüzünden balık kaybetmiş biri olarak bu konuda çok tedirginim.
Balığımın ve akvaryumumun fotoğraflarını paylaşıyorum. Yanıtlarınız ve vaktiniz için çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/240920201809521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/240920201810141.jpg[/IMG][EDIT]bbetta,2020-09-24 18:14:39[/EDIT]
Merhabalar, forumda ve internette çok fazla betta balığı içeriği var bu yüzden özür dileyerek yeni konu açıyorum çünkü daha önce akvaryumcu kişiye güvenip hüsrana uğramıştım.
Yaklaşık 15 litre akvaryumum var. İçine akvaryumcunun önerdiği bitkileri ve taşları koydum, mümkün olduğunca uygun bir ortam sağlamaya çalıştım. Öncelikle sorularım şunlar olacak:
İç filtremi sürekli çalıştırmam gerekiyor mu? çünkü birçok kaynakta tamamen zıt fikirler okudum konuyla ilgili. Hem de su akıntısını kapasam bile bettam biraz ürkek kalıyor saklanıyor.
Isıtıcıya ihtiyacım var mı? İnternette mutlaka ısıtıcı olması gerektiğini çok okudum ama satın aldığım akvaryum bana ısıtıcıya ihtiyacım olmadığını söyledi. Odamın sıcaklığı yaz kış 24-26 derecedir. Kaloriferli daire olduğu ve güneş gördüğü için 24 derecenin altına düşmez. Aldığım akvaryum eğer su ve oda sıcaklığı arasında fark olursa balığımın üşüteceğini ve bu sebepten hastalanacağını söylediği için ısıtıcı almadım.
Yem olarak da küçük tuz gibi bir yem kullanıyorum "Art Akua Betta Granulat" isimli. İlk başta 3-4 sabah 3-4 akşam şeklinde besledim iki gün ama sonrasında 2 sabah 2 akşam şeklinde besliyorum artık. Bu yemin yeterli olmadığını okudum ama nasıl bir ek almam gerektiğini bilemedim. Evim canlı yeme uygun değil ailemle yaşadığım için, ancak kurutulmuş kurt yemler varsa onlardan alabilirim buzdolabını kullanamayacağım için.
Odam gün boyu ışık aldığı için akvaryuma başka bir ışık kaynağı eklemedim. Hem de bettaların çok ışıktan hoşlanmadığını okudum ve gözlemledim. Ancak gün ışığı ve akşam 8-12 arası odamın ışığı canlı bitkilerime yeterli olur mu?
Ve son olarak da bettam benden ve insanlardan korkuyor, akvaryuma yanaşınca kaçıyor. Başka balıklarla yaşıyordu aldığım akvaryumda, çok korkup sinmiş olabilir mi? Arada ayna göstermem gerekir mi? Geldiği ilk günden beri köpük yapıyor, o yüzden çok da mutsuz olmadığını düşünüyorum.
Balığımda veya akvaryumumda herhangi bir eksik veya yanlış varsa lütfen öneriler bekliyorum. Daha önce akvaryum satıcısı yüzünden balık kaybetmiş biri olarak bu konuda çok tedirginim.
Balığımın ve akvaryumumun fotoğraflarını paylaşıyorum. Yanıtlarınız ve vaktiniz için çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/240920201809521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/240920201810141.jpg[/IMG][EDIT]bbetta,2020-09-24 18:14:39[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
