ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Straner
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Temmuz 2019 05:07
Son Ziyaret:
28 Aralık 2020 04:38
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Semih
SON 6 MESAJI
Dış Filtre Seçimi
[QUOTE=ahmet.yildiz]Bu Markaların birçoğunu kullandım, tetrarec 1200 almayacaksanız Astro bence daha iyi bir model sessiz, su sızdırma derdi, yok hava yapma derdi yok, enerji sarfiyatı düşük.
Herşey de olduğu gibi bu hobide de marka hastalığımız var malesef,
Ufak üretimhanem de ilkanlar gereği birçok marka model dış filtre kullanıyorum bazı ürünlere çok önyargılı davrandığımı anladım
örnek olarak astro 2202 filtrem tetra700den daha iyi çalışıyor.
Örnek olarak adını bile bilmediğim 1800lt bi filtrem var aylardır debisi hiç düşmedi ama hem tetra700, hem tetra1200, hemde eheim clasic filtrelerim de gözle görülür debi düşmesi var.
bu saydığım fltrelerin kalitesi tartışılmaz ama bütçeye göre de değerlendirmek gerekiyor artık hele ki fiyatlar son dönemde uçmuşken.
Bu yazdıklarım 10yıla yakın kendi kullandığım ürünlerimden gördüğüm tecrübelerim herkezin fikri ayrı olabilir.
Astro Tavsiyemdir O fiyatlara.[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için,ben pek markaya takılmıyorum belki haklılar sonuçta 7/24 çalışacak birşeyi daha iyi almak herzaman avantaj fakat bazende mecburiyetler var.Geçen yıl 300 lira olan ürün şuan 700 olunca bizim maaşlarada bu oranda zam gelmeyince doğal olarak daha ekonomiklere bakmak durumunda kalıyoruz[:)]
[QUOTE=ahmet.yildiz]Bu Markaların birçoğunu kullandım, tetrarec 1200 almayacaksanız Astro bence daha iyi bir model sessiz, su sızdırma derdi, yok hava yapma derdi yok, enerji sarfiyatı düşük.
Herşey de olduğu gibi bu hobide de marka hastalığımız var malesef,
Ufak üretimhanem de ilkanlar gereği birçok marka model dış filtre kullanıyorum bazı ürünlere çok önyargılı davrandığımı anladım
örnek olarak astro 2202 filtrem tetra700den daha iyi çalışıyor.
Örnek olarak adını bile bilmediğim 1800lt bi filtrem var aylardır debisi hiç düşmedi ama hem tetra700, hem tetra1200, hemde eheim clasic filtrelerim de gözle görülür debi düşmesi var.
bu saydığım fltrelerin kalitesi tartışılmaz ama bütçeye göre de değerlendirmek gerekiyor artık hele ki fiyatlar son dönemde uçmuşken.
Bu yazdıklarım 10yıla yakın kendi kullandığım ürünlerimden gördüğüm tecrübelerim herkezin fikri ayrı olabilir.
Astro Tavsiyemdir O fiyatlara.[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için,ben pek markaya takılmıyorum belki haklılar sonuçta 7/24 çalışacak birşeyi daha iyi almak herzaman avantaj fakat bazende mecburiyetler var.Geçen yıl 300 lira olan ürün şuan 700 olunca bizim maaşlarada bu oranda zam gelmeyince doğal olarak daha ekonomiklere bakmak durumunda kalıyoruz[:)]
Dış Filtre Seçimi
Anlıyorum arkadaşlar ama yeni kurulum olduğu için malum bütçe zorlanıyor,akvaryumu-kumu-ilacı-dekoru derken kafamdaki bütçeyi bir hayli zaten aştım.
Eheim de benzer bir filtre (ilk gördüğüm 2215 mesela) ise 650-700 lira bandında,yani az bir fiyat farkı olsa zaten düşünmeden eheim alırım ama 2 katından fazla fiyat farkı var.
Tetra 600 ile ilgili tavsiyenizi düşüneceğim ,fiyatı daha uygun eheime göre ama yinede 2 kata yakın fiyat varkı var(yinede değerlendireceğim)
2.elde pek düşünmüyorum,bir yakınımda 2.el övülerek(çok az süredir kullandığını iddia ettiği) aldığı filtrenin 1 ay olmadan motor mili ve vana bağlantısı kırıldı. Pek güvenemiyorum yani anlıyacağınız..
Bu markalarla ilgili yorum yada başka öneririnz varsa beklerim,cevaplarınız için teşekkürler.[EDIT]Straner,2019-08-07 02:15:54[/EDIT]
Anlıyorum arkadaşlar ama yeni kurulum olduğu için malum bütçe zorlanıyor,akvaryumu-kumu-ilacı-dekoru derken kafamdaki bütçeyi bir hayli zaten aştım.
Eheim de benzer bir filtre (ilk gördüğüm 2215 mesela) ise 650-700 lira bandında,yani az bir fiyat farkı olsa zaten düşünmeden eheim alırım ama 2 katından fazla fiyat farkı var.
Tetra 600 ile ilgili tavsiyenizi düşüneceğim ,fiyatı daha uygun eheime göre ama yinede 2 kata yakın fiyat varkı var(yinede değerlendireceğim)
2.elde pek düşünmüyorum,bir yakınımda 2.el övülerek(çok az süredir kullandığını iddia ettiği) aldığı filtrenin 1 ay olmadan motor mili ve vana bağlantısı kırıldı. Pek güvenemiyorum yani anlıyacağınız..
Bu markalarla ilgili yorum yada başka öneririnz varsa beklerim,cevaplarınız için teşekkürler.[EDIT]Straner,2019-08-07 02:15:54[/EDIT]
Dış Filtre Seçimi
Merhabalar arkadaşlar;
110Litre akvaryum için Dış filtre olarak bütçeme uygun birkaç seçenek seçtim,teknik özellikleri her ne kadar kafamı karıştırsada seçebildiğim modeller bunlar.
(Bu arada Sunsun 603b aldım ve memnun kalmadım,gerçek l/h max 230-240 ancak çıkabildi zamanlada düşeceğini düşününce daha iyi bir filtre bakmaya başladım)
Sizce hangisi daha iyi ,2si de aynı firmanın sanırım ama teknik özellikleri farklı
Astro 2208 (8.6w - 710l/h - 1.7 metre basıyor yazıyor)
[IMG]https://www.kwzone.com/products/filter/canister%20filter/Astro%20Canister%20Filter.jpg[/IMG]
E-Jet 5538 (6.4w - 1000l/h - 1.2metre basıyor
[IMG]https://www.kwzone.com/products/filter/canister%20filter/Ejet%20Canister%20Filter.jpg[/IMG]
Ayrıca Sizin önerebileceğiniz başka model varmıdır? 300-350tl civarı[EDIT]Straner,2019-08-07 01:38:56[/EDIT]
Merhabalar arkadaşlar;
110Litre akvaryum için Dış filtre olarak bütçeme uygun birkaç seçenek seçtim,teknik özellikleri her ne kadar kafamı karıştırsada seçebildiğim modeller bunlar.
(Bu arada Sunsun 603b aldım ve memnun kalmadım,gerçek l/h max 230-240 ancak çıkabildi zamanlada düşeceğini düşününce daha iyi bir filtre bakmaya başladım)
Sizce hangisi daha iyi ,2si de aynı firmanın sanırım ama teknik özellikleri farklı
Astro 2208 (8.6w - 710l/h - 1.7 metre basıyor yazıyor)
[IMG]https://www.kwzone.com/products/filter/canister%20filter/Astro%20Canister%20Filter.jpg[/IMG]
E-Jet 5538 (6.4w - 1000l/h - 1.2metre basıyor
[IMG]https://www.kwzone.com/products/filter/canister%20filter/Ejet%20Canister%20Filter.jpg[/IMG]
Ayrıca Sizin önerebileceğiniz başka model varmıdır? 300-350tl civarı[EDIT]Straner,2019-08-07 01:38:56[/EDIT]
Tepe Sump İçin Tavsiye (taslak)
[QUOTE=ityo39]
Sump mantığı gereği seperatör camlar kullanılıyor evet ama sizin durumunuzda suyu alttan üstten döndürmeye gerek var mı ki? Yani hazneyi filtre malzemesiyle doldurup suyu da içinden geçirmeniz yeterli değil mi? Sonuçta bu filtre haznesinin giriş veya çıkışına bir de elyaf koydunuz mu mekanik ve biyolojik filtrasyon gayet iyi şekilde yapılmış oluyor olacak. Filtre malzemelerini ayrı bölmelerde olmasına ne gerek var onu anlamadım. Isıtıcı veya motoru zaten bu haznede kullanmaycaksınız, saklama gibi bir fonksiyonu olmayacak yani...[/QUOTE]
Genel olarak gerek olmadığını biliyorum ama bu şekilde de daha sağlıklı her noktadan filtre yapacağını düşündüğüm için düşündüm. Bilmiyorum artık ne kadar verimli olacak önümüzdeki zamanda göreceğiz.:) Fikriniz için teşekkürler
[QUOTE=MertA]Bu akvaryumları biliyorum ve düşüncem yapacağınız masrafa değmez. Kapak çok dar çalışma alanı oldukça kısıtlı. Monte etmek oldukça zor olacaktır. Gördüğüm kadarı ile hightech akvaryum sahibi birisisiniz , bence enerjinizi ve paranızı buna harcamak yerine ya bir şelale filtre edinin yada akvaryumu değiştirin.[/QUOTE]
Masraf baya olacak evet,kafa motoru vsde aldığımda şelale filtre ile aynı olacak ama eğer başarılı olursa iyi bir filtreleme olacağını düşünüyorum. Öyle az gibi göründüğüne bakmayın 1,5 litreden fazla hacmi var. Piyasadaki birçok şelale filtreye baktım 1 litre çoğu,en büyükleri ise 2 litre. birde şelale filtrede arkada görsellik ve üst kasayı kesmem gibi başka sorunlarıda mevcut o yüzden şelale düşünmüyorum. Ayrıca akvaryumu yeni aldım:) yinede fikriniz için teşekkürler.
[QUOTE=Emre ÇANDIR] bence sunsun 603b veya 602 b al 130 ila 200 arası fiyatları var[/QUOTE]
Haklısınız o konuyu bayaca araştırdım ve kafam iyice karıştı. Bazıları 100 litreyi yeteri kadar iyi temizleyemediğini (içerisindeki malzemeler artırılmasına rağmen) bahsediyorlar. Bazı kullanıcılar 150 litrede bile kullandığını ve memnun olduğunu söylüyor. Garip bir durum. Genellikle 50-70 litre arası alan herkes memnun. 100 litre seviyesi kullanan sayısıda nispeten az. Yapacağım masrafda zaten hemen hemen bu ürün 3de 2 fiyatı kadar.(ekstra filtre malzemeler hariç)
Bütçeye 500 liralık filtrelere yetmiyor,bu filtre ise 400l/h (hatta bazıları 250-320 l/h arası hesaplamışlar malzemeler ile) bilmiyorum ne kadar sağlıklı çalışır bende. Filtrenin hacmide yaklaşık 2 litre yani öyle ahım şahım bir miktarda değil. 400l/h yerine biraz daha güçlü bir motor takabilsek hiç düşünmeden alacağım sunsun'uda yok ne yazık ki..
Bilemiyorum kararsızım benim yapacağım ile sunsun arasında pozitif bir fark olur mu-olmaz mı?
[EDIT]Straner,2019-07-18 06:09:37[/EDIT]
[QUOTE=ityo39]
Sump mantığı gereği seperatör camlar kullanılıyor evet ama sizin durumunuzda suyu alttan üstten döndürmeye gerek var mı ki? Yani hazneyi filtre malzemesiyle doldurup suyu da içinden geçirmeniz yeterli değil mi? Sonuçta bu filtre haznesinin giriş veya çıkışına bir de elyaf koydunuz mu mekanik ve biyolojik filtrasyon gayet iyi şekilde yapılmış oluyor olacak. Filtre malzemelerini ayrı bölmelerde olmasına ne gerek var onu anlamadım. Isıtıcı veya motoru zaten bu haznede kullanmaycaksınız, saklama gibi bir fonksiyonu olmayacak yani...[/QUOTE]
Genel olarak gerek olmadığını biliyorum ama bu şekilde de daha sağlıklı her noktadan filtre yapacağını düşündüğüm için düşündüm. Bilmiyorum artık ne kadar verimli olacak önümüzdeki zamanda göreceğiz.:) Fikriniz için teşekkürler
[QUOTE=MertA]Bu akvaryumları biliyorum ve düşüncem yapacağınız masrafa değmez. Kapak çok dar çalışma alanı oldukça kısıtlı. Monte etmek oldukça zor olacaktır. Gördüğüm kadarı ile hightech akvaryum sahibi birisisiniz , bence enerjinizi ve paranızı buna harcamak yerine ya bir şelale filtre edinin yada akvaryumu değiştirin.[/QUOTE]
Masraf baya olacak evet,kafa motoru vsde aldığımda şelale filtre ile aynı olacak ama eğer başarılı olursa iyi bir filtreleme olacağını düşünüyorum. Öyle az gibi göründüğüne bakmayın 1,5 litreden fazla hacmi var. Piyasadaki birçok şelale filtreye baktım 1 litre çoğu,en büyükleri ise 2 litre. birde şelale filtrede arkada görsellik ve üst kasayı kesmem gibi başka sorunlarıda mevcut o yüzden şelale düşünmüyorum. Ayrıca akvaryumu yeni aldım:) yinede fikriniz için teşekkürler.
[QUOTE=Emre ÇANDIR] bence sunsun 603b veya 602 b al 130 ila 200 arası fiyatları var[/QUOTE]
Haklısınız o konuyu bayaca araştırdım ve kafam iyice karıştı. Bazıları 100 litreyi yeteri kadar iyi temizleyemediğini (içerisindeki malzemeler artırılmasına rağmen) bahsediyorlar. Bazı kullanıcılar 150 litrede bile kullandığını ve memnun olduğunu söylüyor. Garip bir durum. Genellikle 50-70 litre arası alan herkes memnun. 100 litre seviyesi kullanan sayısıda nispeten az. Yapacağım masrafda zaten hemen hemen bu ürün 3de 2 fiyatı kadar.(ekstra filtre malzemeler hariç)
Bütçeye 500 liralık filtrelere yetmiyor,bu filtre ise 400l/h (hatta bazıları 250-320 l/h arası hesaplamışlar malzemeler ile) bilmiyorum ne kadar sağlıklı çalışır bende. Filtrenin hacmide yaklaşık 2 litre yani öyle ahım şahım bir miktarda değil. 400l/h yerine biraz daha güçlü bir motor takabilsek hiç düşünmeden alacağım sunsun'uda yok ne yazık ki..
Bilemiyorum kararsızım benim yapacağım ile sunsun arasında pozitif bir fark olur mu-olmaz mı?
[EDIT]Straner,2019-07-18 06:09:37[/EDIT]
Tepe Sump İçin Tavsiye (taslak)
Banada 100 litre için yeter gibi geldi,şelale filtrelere baktım onların içleride 1 veya 2 litre 150-200 litre hacime kadar temizleyenler var.
Kapağı modifiye etmek yerine böyle birşey düşündüm bilmiyorum yapabilirmiyim.Ön taslak birşey çıkarttım,su taşması vs sorun olmadı.(eski bir 600l/h motor ile) Önümüzdeki günlerde buradan da ekstra fikir gelipte taslak değişmezse cam ile deneme yapacağım. (1 cm yerine 1,5 -2 cm olarak araları arttırıp deneyeceğim.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216434/170720190122201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216434/170720190122361.jpg[/IMG]
Akvaryum üzerine T şeklinde kayıt yapacağım,onun üzerine bu tepe sumpı otutturup,kapağı üzerine kapatacağım.Kapağı kaldırdığımda sumpı temizleyebileceğim,hem bu arada kapaktaki yemlik gibi olan ufak bölümde kullanılabilir olacak.(diğer büyük bölümde aydınlatma var)
Fikir olarak güzel gibi geliyor bana ama pratikte nasıl verim alırım bilmiyorum.Başarılı olursam dışarıdan hiçbirşey gözükmeden ufak bir sump olmuş olacak,seste minimum olacağını tahmin ediyorum,motor su içinde kaldığı için.
- Bu arada bildiğiniz debi ayarlı tepeye su basması için model varmıdır?
[EDIT]Straner,2019-07-17 01:25:56[/EDIT]
Banada 100 litre için yeter gibi geldi,şelale filtrelere baktım onların içleride 1 veya 2 litre 150-200 litre hacime kadar temizleyenler var.
Kapağı modifiye etmek yerine böyle birşey düşündüm bilmiyorum yapabilirmiyim.Ön taslak birşey çıkarttım,su taşması vs sorun olmadı.(eski bir 600l/h motor ile) Önümüzdeki günlerde buradan da ekstra fikir gelipte taslak değişmezse cam ile deneme yapacağım. (1 cm yerine 1,5 -2 cm olarak araları arttırıp deneyeceğim.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216434/170720190122201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216434/170720190122361.jpg[/IMG]
Akvaryum üzerine T şeklinde kayıt yapacağım,onun üzerine bu tepe sumpı otutturup,kapağı üzerine kapatacağım.Kapağı kaldırdığımda sumpı temizleyebileceğim,hem bu arada kapaktaki yemlik gibi olan ufak bölümde kullanılabilir olacak.(diğer büyük bölümde aydınlatma var)
Fikir olarak güzel gibi geliyor bana ama pratikte nasıl verim alırım bilmiyorum.Başarılı olursam dışarıdan hiçbirşey gözükmeden ufak bir sump olmuş olacak,seste minimum olacağını tahmin ediyorum,motor su içinde kaldığı için.
- Bu arada bildiğiniz debi ayarlı tepeye su basması için model varmıdır?
[EDIT]Straner,2019-07-17 01:25:56[/EDIT]
Tepe Sump İçin Tavsiye (taslak)
Arkadaşlar merhabalar;
Akvaryum hobisine yeni giriştim 30 litrede 2 plati 4 zebra bakıyordum. büyük bir akvaryum alma ihtiyacı hissedince 80cm bombeli akvaryum aldım.Tahmini olarak 100-110 litre civarı sanırım.
Fakat sıkıntı filtre konusunda,iç filtrenin yeterli olmayacağını tahmin ediyorum (hem temizlik sıklığı fazla olmasın) e dış filtrede 100 litreyi çevirebilecek 400-500 liradan başlıyor ve bütçeyi biraz aşıyor.Bir arkadaşın tavsiyesi ile sump yapma fikri doğdu. Kendisi hazır yaptırmış çok memnun.Forumda da biraz gezince çoğunluk memnun olduğunu gördüm.
Bende kendime göre bir tasarım yaptım.Bombeli kapağının içindeki boşluğa veya akvaryum arkasına bir tür sump düşünüyorum.Önceliğim tepe sump şuan için.Şöyle bir tasarım düşündüm ve sizlerin görüşlerini almak isterim.
- Yaklaşık içerisi 1.5 litre su alıyor,içindeki bölmelere karbon,sünger,elyaf,zeolit,lav gibi parçalarla dolduracağım.4mm camdan olacak.
-Tek sıkıntı gibi gördüğüm alan 3cm e daralan alan,orada taşma yapar mı bilmiyorum ama ufak tefek deneme yaptığımda sorun olmadı,siz ne dersiniz? Hep düz kutu şeklinde yapılıyor sumplar,bir nedeni varmı bilmiyorum ama böylede olur gibi geldi.
-100litreyi verimli olarak temizleyebilir mi? Kullanacağım motor 600 veya 800 l/h içeriden suyu yukarı basacak.
- Ara üst-alt geçişleri 1cm bıraktım toplam yüksekliğim 6-7 cmden fazla olmasın istiyorum.(alttan gözüküyor) sıkıntı olur mu? 2 cm e çıkartmalımıyım?
Tüm önerilerinize açığım,cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216434/160720190229081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216434/160720190229171.jpg[/IMG][EDIT]Straner,2019-07-16 02:31:59[/EDIT]
Arkadaşlar merhabalar;
Akvaryum hobisine yeni giriştim 30 litrede 2 plati 4 zebra bakıyordum. büyük bir akvaryum alma ihtiyacı hissedince 80cm bombeli akvaryum aldım.Tahmini olarak 100-110 litre civarı sanırım.
Fakat sıkıntı filtre konusunda,iç filtrenin yeterli olmayacağını tahmin ediyorum (hem temizlik sıklığı fazla olmasın) e dış filtrede 100 litreyi çevirebilecek 400-500 liradan başlıyor ve bütçeyi biraz aşıyor.Bir arkadaşın tavsiyesi ile sump yapma fikri doğdu. Kendisi hazır yaptırmış çok memnun.Forumda da biraz gezince çoğunluk memnun olduğunu gördüm.
Bende kendime göre bir tasarım yaptım.Bombeli kapağının içindeki boşluğa veya akvaryum arkasına bir tür sump düşünüyorum.Önceliğim tepe sump şuan için.Şöyle bir tasarım düşündüm ve sizlerin görüşlerini almak isterim.
- Yaklaşık içerisi 1.5 litre su alıyor,içindeki bölmelere karbon,sünger,elyaf,zeolit,lav gibi parçalarla dolduracağım.4mm camdan olacak.
-Tek sıkıntı gibi gördüğüm alan 3cm e daralan alan,orada taşma yapar mı bilmiyorum ama ufak tefek deneme yaptığımda sorun olmadı,siz ne dersiniz? Hep düz kutu şeklinde yapılıyor sumplar,bir nedeni varmı bilmiyorum ama böylede olur gibi geldi.
-100litreyi verimli olarak temizleyebilir mi? Kullanacağım motor 600 veya 800 l/h içeriden suyu yukarı basacak.
- Ara üst-alt geçişleri 1cm bıraktım toplam yüksekliğim 6-7 cmden fazla olmasın istiyorum.(alttan gözüküyor) sıkıntı olur mu? 2 cm e çıkartmalımıyım?
Tüm önerilerinize açığım,cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216434/160720190229081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216434/160720190229171.jpg[/IMG][EDIT]Straner,2019-07-16 02:31:59[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
