ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gavaria653665
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Şubat 2019 14:01
Son Ziyaret:
27 Şubat 2019 12:52
Toplam Mesaj:
16 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yunus durmuş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yunus durmuş
SON 10 MESAJI
Balık Neden Yumurtlamaz
[QUOTE=hasan_ali05]Filtre süngerini çıkartmanıza gerek yoktu aslında akvaryumdaki asıl bakteri kültürü o süngerin içinde bulunuyor.Anlatımınıza bakarak hastalığınız tahminen beyaz benek fotoğraf olmadığı için net konuşamıyorum.Hastalığın beyaz benek olma durumunda kaynak, soğuk ve stres durumu denilebilir.Tedavi yöntemi olarak aslında metilen mavisi ana tanka tavsiye edilmese de kısıtlı imkanlar dahilinde yapacak başka birşey yok ise mecburiyet durumunda yapılabilir.Metilen döktüyseniz ısıyı artırmaktan başkada yapacak pek birşey yok suyu 27 dereceye getirip beklemenizi öneririm 2 günde bir su değişimiyle beraber ilaç tedavisini hastalık kaybolana kadar sürdürün ancak dozu güzel ayarlayın 30 lt su değiştirip 60 lt için ilaç dökerseniz olmaz.Zaten birkaç gün içinde hastalık kaybolacaktır sonrasında yine 2-3 günde bir su değişimine devam edin.Birde size şahsım adına bir tavsiye vereyim japon balıklarından çok yavru beklentiniz olmasın beslemesi basit ama yavrulatması zor balıklardır.[/QUOTE] Yok beklentim yok da sadece aldığım yer öyle dedi diye .. bide metilen mavisini her su değişiminde litresine göre dökmek gerekiyor mu hani tedavi için 2 günde bir yapacağım su degisiminde yoksa bu seferlik yetiyor mu tedavi için
[QUOTE=hasan_ali05]Filtre süngerini çıkartmanıza gerek yoktu aslında akvaryumdaki asıl bakteri kültürü o süngerin içinde bulunuyor.Anlatımınıza bakarak hastalığınız tahminen beyaz benek fotoğraf olmadığı için net konuşamıyorum.Hastalığın beyaz benek olma durumunda kaynak, soğuk ve stres durumu denilebilir.Tedavi yöntemi olarak aslında metilen mavisi ana tanka tavsiye edilmese de kısıtlı imkanlar dahilinde yapacak başka birşey yok ise mecburiyet durumunda yapılabilir.Metilen döktüyseniz ısıyı artırmaktan başkada yapacak pek birşey yok suyu 27 dereceye getirip beklemenizi öneririm 2 günde bir su değişimiyle beraber ilaç tedavisini hastalık kaybolana kadar sürdürün ancak dozu güzel ayarlayın 30 lt su değiştirip 60 lt için ilaç dökerseniz olmaz.Zaten birkaç gün içinde hastalık kaybolacaktır sonrasında yine 2-3 günde bir su değişimine devam edin.Birde size şahsım adına bir tavsiye vereyim japon balıklarından çok yavru beklentiniz olmasın beslemesi basit ama yavrulatması zor balıklardır.[/QUOTE] Yok beklentim yok da sadece aldığım yer öyle dedi diye .. bide metilen mavisini her su değişiminde litresine göre dökmek gerekiyor mu hani tedavi için 2 günde bir yapacağım su degisiminde yoksa bu seferlik yetiyor mu tedavi için
Balık Neden Yumurtlamaz
[QUOTE=hasan_ali05]
Japon balıkları zamanı geldiği zaman gayette akvaryumda ürerler.Forumda da daha önce açılmış konularda buna bir kaç sefer denk geldim yumurtaların yenmesinden veya yavruların yenmesinden dolayı hayatta kalan yavru az olur orası ayrı ancak akvaryumda üremezler diye bir şey yok.Sizi bu konularda uyardığımız zaman size düşmanlık ettiğimizi söylüyorsunuz daha önce de bu rahatsızlığımı dile getirmiştim tamam demiştiniz.Bakın tekrardan söylüyorum beni rahatsız eden huyunuz yanlış bilgileri kesin bir dille ifade etmeniz.
Konuyu açan arkadaş içinde akvaryumculara çok inanmamak lazım tam emin olmamakla beraber japon balıkları yanlış hatırlamıyorsam 2 yaşından sonra cinsel olğunluğa ulaşıyor eğer balığınız küçükse yumurta olma ihtimali düşük.Ayrıca filtre ve ısıtıcı kenarlarında saklanan bekleyen balıklar genelde stres içerisinde olurlar bu balıklardan üreme davranışı beklemek biraz yersizdir.Biraz daha detaylı bilgi ve fotoğraf atarsanız daha net bilgiler alabilirsiniz.[/QUOTE] Balıklar hep sabah kalktığımda üstlerinde beyaz beyaz lekeler olmuştu kuruluşlarda gözlerde o yüzden bende metilen mavisi koydum direk ana tanka fotoğraf ceksemde pek anlaşılmaz şimdi bu beyaz bebeklerde nereden çıktı anlamadım çok moralim bozuldu valla sağdan soldan duyduklarını uyguladim bende 120 litre ye 15 damla metilen mavisi döktüm 4 tane de kaya tuzu attım filtrenin de süngerimsi vs çıkarttım boş da çalıştırıyorum bide ısıtıcım kapalıydı onu açtım inşallah doğru tedavi yöntemi yapıyorum dur [:?]
[QUOTE=hasan_ali05]
Japon balıkları zamanı geldiği zaman gayette akvaryumda ürerler.Forumda da daha önce açılmış konularda buna bir kaç sefer denk geldim yumurtaların yenmesinden veya yavruların yenmesinden dolayı hayatta kalan yavru az olur orası ayrı ancak akvaryumda üremezler diye bir şey yok.Sizi bu konularda uyardığımız zaman size düşmanlık ettiğimizi söylüyorsunuz daha önce de bu rahatsızlığımı dile getirmiştim tamam demiştiniz.Bakın tekrardan söylüyorum beni rahatsız eden huyunuz yanlış bilgileri kesin bir dille ifade etmeniz.
Konuyu açan arkadaş içinde akvaryumculara çok inanmamak lazım tam emin olmamakla beraber japon balıkları yanlış hatırlamıyorsam 2 yaşından sonra cinsel olğunluğa ulaşıyor eğer balığınız küçükse yumurta olma ihtimali düşük.Ayrıca filtre ve ısıtıcı kenarlarında saklanan bekleyen balıklar genelde stres içerisinde olurlar bu balıklardan üreme davranışı beklemek biraz yersizdir.Biraz daha detaylı bilgi ve fotoğraf atarsanız daha net bilgiler alabilirsiniz.[/QUOTE] Balıklar hep sabah kalktığımda üstlerinde beyaz beyaz lekeler olmuştu kuruluşlarda gözlerde o yüzden bende metilen mavisi koydum direk ana tanka fotoğraf ceksemde pek anlaşılmaz şimdi bu beyaz bebeklerde nereden çıktı anlamadım çok moralim bozuldu valla sağdan soldan duyduklarını uyguladim bende 120 litre ye 15 damla metilen mavisi döktüm 4 tane de kaya tuzu attım filtrenin de süngerimsi vs çıkarttım boş da çalıştırıyorum bide ısıtıcım kapalıydı onu açtım inşallah doğru tedavi yöntemi yapıyorum dur [:?]
Balık Neden Yumurtlamaz
[QUOTE=sobetta]1- Gold Fish'ler akvaryum ortamında üremezler. Sağım yöntemi vardır ama sakın yapmayın, canlıyı deşersiniz!
2- Bu hayvanlar yumurta döker ve erkeklerse döller. Ardından yumurtalar yenir akvaryum ortamında. Ya sağım, ya ayırma ya da Pond, Pool uygulamalarında üretim başarı ile sağlanabilir. En sağlıklısı Pond veya Pool'dur. (2'si aynı da birinde akıntı var öbüründe yok)
3- Akvaryumunuz çok küçük ve filtre debiniz yüksek olduğundan canlı su sirkülasyonu olmayan, nötr yerde duruyor. Umarım canlıyı yapay dekor ve kum benzeri maddelerin bulunmadığı, doğru bir akvaryumda ve hacimde doğru yemler ve su değişikliği ile besliyorsunuzdur. Sağlıklar [:)][/QUOTE] Çok teşekkürler doğrusu dediğiniz kadar sağlıklı bakamıyorum balıklara su değişimine filtre temizliğine çok özen gösteriyorum ama koilerde var ve balıklarının hepsinde gözlerinde beyazlık oldu mantar mi artık bilmiyorum bu tuhaf oldular bu sabah metilen mavisi işe yarar mı acaba
[QUOTE=sobetta]1- Gold Fish'ler akvaryum ortamında üremezler. Sağım yöntemi vardır ama sakın yapmayın, canlıyı deşersiniz!
2- Bu hayvanlar yumurta döker ve erkeklerse döller. Ardından yumurtalar yenir akvaryum ortamında. Ya sağım, ya ayırma ya da Pond, Pool uygulamalarında üretim başarı ile sağlanabilir. En sağlıklısı Pond veya Pool'dur. (2'si aynı da birinde akıntı var öbüründe yok)
3- Akvaryumunuz çok küçük ve filtre debiniz yüksek olduğundan canlı su sirkülasyonu olmayan, nötr yerde duruyor. Umarım canlıyı yapay dekor ve kum benzeri maddelerin bulunmadığı, doğru bir akvaryumda ve hacimde doğru yemler ve su değişikliği ile besliyorsunuzdur. Sağlıklar [:)][/QUOTE] Çok teşekkürler doğrusu dediğiniz kadar sağlıklı bakamıyorum balıklara su değişimine filtre temizliğine çok özen gösteriyorum ama koilerde var ve balıklarının hepsinde gözlerinde beyazlık oldu mantar mi artık bilmiyorum bu tuhaf oldular bu sabah metilen mavisi işe yarar mı acaba
Balık Neden Yumurtlamaz
[QUOTE=Zahidâ]Japon balıkları yumurta dökerek çoğalır. Bunun için erkekle aynı akvaryumda olması gerekir. Eğer ayırdığınız akvaryumda erkek japon balıpı yok ise yumurtlaması beklenemez.
Ayrıca kendi yumurtalarını yememeleri için bazı teknikler vardır onları da araştırmanız lazım. [/QUOTE] Anladım ben öyle hiç yapmadım bugün öyle yapicam o zaman cok tesekkurler
[QUOTE=Zahidâ]Japon balıkları yumurta dökerek çoğalır. Bunun için erkekle aynı akvaryumda olması gerekir. Eğer ayırdığınız akvaryumda erkek japon balıpı yok ise yumurtlaması beklenemez.
Ayrıca kendi yumurtalarını yememeleri için bazı teknikler vardır onları da araştırmanız lazım. [/QUOTE] Anladım ben öyle hiç yapmadım bugün öyle yapicam o zaman cok tesekkurler
Balık Neden Yumurtlamaz
Arkadaşlar merhaba yumurta olan bir japon baligim var bunda yumurta oldugunu aldigim akvaryumcu söyledi alalı nerdeyse bir ay oldu ayrı akvaryumda bir hafta da bekletmiştim yine yumurtlamadı nasıl yumurtlar acaba bilgisi olan varmı yada yumurtlamassa balıgıma zararı varmı bunun balık şimdi hep iç filtrenin köşesinde duruyor hep yada oturuyor bazen yardımci olurmusunuz
Arkadaşlar merhaba yumurta olan bir japon baligim var bunda yumurta oldugunu aldigim akvaryumcu söyledi alalı nerdeyse bir ay oldu ayrı akvaryumda bir hafta da bekletmiştim yine yumurtlamadı nasıl yumurtlar acaba bilgisi olan varmı yada yumurtlamassa balıgıma zararı varmı bunun balık şimdi hep iç filtrenin köşesinde duruyor hep yada oturuyor bazen yardımci olurmusunuz
Hamile Japon Balığı Nasıl Anlarım
[QUOTE=leila]Merhabalar. Balığınız yem yiyor mu? Akvaryumda hareket durumu nasıl? Bu balıklar hamile kalmazlar. Japon balıklarında yaygın bir kabızlık sorunu vardır. Fazla yemlemeden kaynaklanıyordur. Bir gün aç bırakmanız işe yarayabilir. Dropsy hastalığıyla da ilgili olabilir.
"Balık bir balon gibi şişer ve gözleri yerinden fırlayacakmış gibi olur. Bazen bu semptomlarla beraber pulları dışa dönük olur. Görünüşü aynı balon balığının şişmiş haline benzer. Tankın üstünden bakarsanız sanki hamileymiş gibi durur ve genelde yüzme hareketlerini kontrol etmekte zorluk çeker. Balık sanki çok yemiş de sindirememiş insanlar gibi sık sık nefes alır. Dışkısı şeffaf ve sümüğümsüdür."
Bu belirtileri gösteriyorsa forumda bununla ilgili açılmış konulara bakmanızı öneririm[/QUOTE] cok tesekkurler cevap icin balik yuzmesi iyi ama bazen dik yüzüyor yani baş asagida kuyruk yukarida bi tuhaf yuzuyor bazen bende pek bilgim yok bilmiyorum ki valla bide diger 2 tane balik buna saldiriyor arkasindan karnindan
[QUOTE=Wretched]Hamile olup olmadığını bilmiyorum ama japon balıklarını yumurtlatmak tecrübesiz biri için maalesef çok zor.Su şartları iyi olacak, akvaryumun biraz büyük olacak , doğal ortamına yakın hissetmesi lazım balığın.Hadi diyelim yumurtlamaya hazır hale geldi , senin bir leğene yada sığ bir suya hem erkeğini hemde dişisini sağman lazım.Japon besliyeceksen yavru bekleme bence uzun bir süre yada çok iyi araştırma yapman lazım.[/QUOTE] yok zaten yavru beklemiyorum da oyle dusundum sadece akvaryum 120 litre valla cok temiz bakiyorum ama bilmiyorum yinede eksik biseylerim varmi yok mu
[QUOTE=leila]Merhabalar. Balığınız yem yiyor mu? Akvaryumda hareket durumu nasıl? Bu balıklar hamile kalmazlar. Japon balıklarında yaygın bir kabızlık sorunu vardır. Fazla yemlemeden kaynaklanıyordur. Bir gün aç bırakmanız işe yarayabilir. Dropsy hastalığıyla da ilgili olabilir.
"Balık bir balon gibi şişer ve gözleri yerinden fırlayacakmış gibi olur. Bazen bu semptomlarla beraber pulları dışa dönük olur. Görünüşü aynı balon balığının şişmiş haline benzer. Tankın üstünden bakarsanız sanki hamileymiş gibi durur ve genelde yüzme hareketlerini kontrol etmekte zorluk çeker. Balık sanki çok yemiş de sindirememiş insanlar gibi sık sık nefes alır. Dışkısı şeffaf ve sümüğümsüdür."
Bu belirtileri gösteriyorsa forumda bununla ilgili açılmış konulara bakmanızı öneririm[/QUOTE] cok tesekkurler cevap icin balik yuzmesi iyi ama bazen dik yüzüyor yani baş asagida kuyruk yukarida bi tuhaf yuzuyor bazen bende pek bilgim yok bilmiyorum ki valla bide diger 2 tane balik buna saldiriyor arkasindan karnindan
[QUOTE=Wretched]Hamile olup olmadığını bilmiyorum ama japon balıklarını yumurtlatmak tecrübesiz biri için maalesef çok zor.Su şartları iyi olacak, akvaryumun biraz büyük olacak , doğal ortamına yakın hissetmesi lazım balığın.Hadi diyelim yumurtlamaya hazır hale geldi , senin bir leğene yada sığ bir suya hem erkeğini hemde dişisini sağman lazım.Japon besliyeceksen yavru bekleme bence uzun bir süre yada çok iyi araştırma yapman lazım.[/QUOTE] yok zaten yavru beklemiyorum da oyle dusundum sadece akvaryum 120 litre valla cok temiz bakiyorum ama bilmiyorum yinede eksik biseylerim varmi yok mu
Hamile Japon Balığı Nasıl Anlarım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212995/130220191616011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212995/130220191616151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212995/130220191616271.jpg[/IMG]. Merhaba benim bu resmini ekledigim japon baligim karnı şiş ve hamile oldugunu düşünüyorum resim ancak böyle cekebildim bilgisi olan arkadaşlar fikrini bekliyorum ben o kadar anlamadigim icin sizlere sormak istedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212995/130220191616011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212995/130220191616151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212995/130220191616271.jpg[/IMG]. Merhaba benim bu resmini ekledigim japon baligim karnı şiş ve hamile oldugunu düşünüyorum resim ancak böyle cekebildim bilgisi olan arkadaşlar fikrini bekliyorum ben o kadar anlamadigim icin sizlere sormak istedim
Hamile Japon Balığı Nasıl Anlarım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212995/130220191510181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212995/130220191510471.jpg[/IMG] Merhaba benim bu resmini ekledigim japon baligim karnı şiş ve hamile oldugunu düşünüyorum resim ancak böyle cekebildim bilgisi olan arkadaşlar fikrini bekliyorum ben o kadar anlamadigim icin sizlere sormak istedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212995/130220191510181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212995/130220191510471.jpg[/IMG] Merhaba benim bu resmini ekledigim japon baligim karnı şiş ve hamile oldugunu düşünüyorum resim ancak böyle cekebildim bilgisi olan arkadaşlar fikrini bekliyorum ben o kadar anlamadigim icin sizlere sormak istedim
İkinci Filtre
[QUOTE=ismet24]2 iç filtre olabilir, sadece fazladan yer kaplar.
Balık sayısı çok fazla değilse filtrelerin yapmış olduğu dalgalanma oksijen için yeterli olacaktır.[/QUOTE] Anladim cok saolun sorun olmuyosa takarım bu arada akvaryumumda150 litre de 8 koi 12 japon var :-))
[QUOTE=Berkay28]2 filtreye hiç gerek yok , 2tanesi fazla dalga oluşturarak balıklarınızı itecektir ve güçsüz kalıp hastalıklra yol açacaktır boşuna masraf yapmayın gerek yok 1 tane filtre yeter[/QUOTE] Yok zaten masraf yapmıcam elimde yedek varda digeri cok az ufluyor diye takim diye dusundum bende
[QUOTE=ismet24]2 iç filtre olabilir, sadece fazladan yer kaplar.
Balık sayısı çok fazla değilse filtrelerin yapmış olduğu dalgalanma oksijen için yeterli olacaktır.[/QUOTE] Anladim cok saolun sorun olmuyosa takarım bu arada akvaryumumda150 litre de 8 koi 12 japon var :-))
[QUOTE=Berkay28]2 filtreye hiç gerek yok , 2tanesi fazla dalga oluşturarak balıklarınızı itecektir ve güçsüz kalıp hastalıklra yol açacaktır boşuna masraf yapmayın gerek yok 1 tane filtre yeter[/QUOTE] Yok zaten masraf yapmıcam elimde yedek varda digeri cok az ufluyor diye takim diye dusundum bende
İkinci Filtre
Arkadaslar merhaba bi sorum olucak sizlere akvaryumda iki tane iç filtre olur mu yani ikinci takılır mı birde iç filtre de akvaryuma verdiği hava yeter li oluyor mu acaba
Arkadaslar merhaba bi sorum olucak sizlere akvaryumda iki tane iç filtre olur mu yani ikinci takılır mı birde iç filtre de akvaryuma verdiği hava yeter li oluyor mu acaba
SON MESAJLAR
- Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
KULLANICILAR
- 109 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
Hknçkl,
Denizhann,
pitsem,
scorpion26,
0rnn,
syerli,
JujuSeri,
sacityld,
oguzozt,
senol74,
Urar,
EKAR,
ssener,
florasan,
DigitalPen,
ozan_1903,
a.gumrah,
ciways,
zen666,
tukabu,
osmangunay,
ezzalisi,
rebelde,
İsmail YILDIRIM,
riderfish,
YAYD06,
Omer0618,
forthehordex,
ilterisdoğukan,
ibmsony,
Garminzush,
sina cen,
altuntasseref,
reprise,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
Hoppala,
Kaangzkr,
Cyber_Scout,
Koksal Gurkan,
Oğul Hüseyin,
aupqua,
Haywardmux,
Burak PEKDEMİR,
EmiirKaan,
Mithrandirr,
Kaya43,
CoryCory,
ternapi,
BadgeR,
Kemalk41,
umitlee,
ferhattt,
Oquanus,
smithiseek,
JamesTok,
Ancalagon,
mustafatelli,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
