ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
incaia
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
192
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Kasım 2018 10:20
Son Ziyaret:
19 Haziran 2026 14:09
Toplam Mesaj:
201 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Batu İnkaya
Doğum Tarihi:
10 Şubat 1989
Yaş:
37
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Batu İnkaya
SON 10 MESAJI
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/030120260755441.jpg[/IMG] baby on board [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/030120260755441.jpg[/IMG] baby on board [:)]
Ağızda Beyazlık
Merhaba, kılıç kuyruğun agzinda bu sekilde beyazlik oluştu. Neden kaynaklanıyor? Nasıl tedavi edebilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/160520231912461.jpg[/IMG]
Merhaba, kılıç kuyruğun agzinda bu sekilde beyazlik oluştu. Neden kaynaklanıyor? Nasıl tedavi edebilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/160520231912461.jpg[/IMG]
Melekler Diyarı
[QUOTE=incaia]
Meleklerin hepsini kaybettim. Çöpçülerden 6'sı öldü 4 kaldı. Tetralar'dan 1 tanesi çok zayıflamıştı o öldü. 1 tetra ise nerede hiçbir fikrim yok. Cesedini bulamadım. Arkadaşlardan aldığım tavsiye ile geçen hafta birer gün ara ile 2 kere %50 su değişimi yaptım. Filtre içine aktif karbon ekledim. Kalan çöpçüler genelde saklanıyor. Yeme karşı isteksizler. 2 gündür ölen balığım olmadı.
Neden böyle olduğu konusunda kafamda 2 teori var.
-Tetralardan biri öldü ve parazit yaydı. Diğer balıklar etkilendi.
-Püren çalılarını ormandan toplamıştım. Onları iyi sanite edememiş olabilirim. Akvaryuma parazit taşınmış olabilir veya kökler zararlı madde salınımı yapmış olabilir.
İkinci ihtimal üzerinde duruyorum. Ölümler devam ederse kökleri akvaryumdan çıkarıp kalan balıkları karantinaya taşımayı planlıyorum.[/QUOTE]
GÜNCELLEME
Ölümler durdu. İşin kötü tarafı bu sefer de bitkiler nitrat yokluğundan ölmeye başladı. Aktif karbonu çıkarmak zorunda kaldım.
İş yoğunluğumdan fırsat buldum dün balık almaya gittim. 10 adet yavru melek, 2 SAE 5 elma salyangoz aldım. SAE ve salyangozları ana akvaryuma, melekleri yoğun bakım için karantinaya aldım. Karantina tankı 30 litre, her hafta 5 litre ana akvaryumdan su ekleyerek yılbaşına kadar alıştıracağım. Meleklerin bazılarının yüzgeçlerinde sıkıntılar var. Bakalım bu sefer kaç tanesini yaşatabileceğim.
Görüşmek üzere
[QUOTE=incaia]
Meleklerin hepsini kaybettim. Çöpçülerden 6'sı öldü 4 kaldı. Tetralar'dan 1 tanesi çok zayıflamıştı o öldü. 1 tetra ise nerede hiçbir fikrim yok. Cesedini bulamadım. Arkadaşlardan aldığım tavsiye ile geçen hafta birer gün ara ile 2 kere %50 su değişimi yaptım. Filtre içine aktif karbon ekledim. Kalan çöpçüler genelde saklanıyor. Yeme karşı isteksizler. 2 gündür ölen balığım olmadı.
Neden böyle olduğu konusunda kafamda 2 teori var.
-Tetralardan biri öldü ve parazit yaydı. Diğer balıklar etkilendi.
-Püren çalılarını ormandan toplamıştım. Onları iyi sanite edememiş olabilirim. Akvaryuma parazit taşınmış olabilir veya kökler zararlı madde salınımı yapmış olabilir.
İkinci ihtimal üzerinde duruyorum. Ölümler devam ederse kökleri akvaryumdan çıkarıp kalan balıkları karantinaya taşımayı planlıyorum.[/QUOTE]
GÜNCELLEME
Ölümler durdu. İşin kötü tarafı bu sefer de bitkiler nitrat yokluğundan ölmeye başladı. Aktif karbonu çıkarmak zorunda kaldım.
İş yoğunluğumdan fırsat buldum dün balık almaya gittim. 10 adet yavru melek, 2 SAE 5 elma salyangoz aldım. SAE ve salyangozları ana akvaryuma, melekleri yoğun bakım için karantinaya aldım. Karantina tankı 30 litre, her hafta 5 litre ana akvaryumdan su ekleyerek yılbaşına kadar alıştıracağım. Meleklerin bazılarının yüzgeçlerinde sıkıntılar var. Bakalım bu sefer kaç tanesini yaşatabileceğim.
Görüşmek üzere
Melekler Diyarı
[QUOTE=Eti]
Son durum nedir? İnşaallah hastalıktan kurtulmuş sunuzdur[/QUOTE]
Meleklerin hepsini kaybettim. Çöpçülerden 6'sı öldü 4 kaldı. Tetralar'dan 1 tanesi çok zayıflamıştı o öldü. 1 tetra ise nerede hiçbir fikrim yok. Cesedini bulamadım. Arkadaşlardan aldığım tavsiye ile geçen hafta birer gün ara ile 2 kere %50 su değişimi yaptım. Filtre içine aktif karbon ekledim. Kalan çöpçüler genelde saklanıyor. Yeme karşı isteksizler. 2 gündür ölen balığım olmadı.
Neden böyle olduğu konusunda kafamda 2 teori var.
-Tetralardan biri öldü ve parazit yaydı. Diğer balıklar etkilendi.
-Püren çalılarını ormandan toplamıştım. Onları iyi sanite edememiş olabilirim. Akvaryuma parazit taşınmış olabilir veya kökler zararlı madde salınımı yapmış olabilir.
İkinci ihtimal üzerinde duruyorum. Ölümler devam ederse kökleri akvaryumdan çıkarıp kalan balıkları karantinaya taşımayı planlıyorum.
[QUOTE=Eti]
Son durum nedir? İnşaallah hastalıktan kurtulmuş sunuzdur[/QUOTE]
Meleklerin hepsini kaybettim. Çöpçülerden 6'sı öldü 4 kaldı. Tetralar'dan 1 tanesi çok zayıflamıştı o öldü. 1 tetra ise nerede hiçbir fikrim yok. Cesedini bulamadım. Arkadaşlardan aldığım tavsiye ile geçen hafta birer gün ara ile 2 kere %50 su değişimi yaptım. Filtre içine aktif karbon ekledim. Kalan çöpçüler genelde saklanıyor. Yeme karşı isteksizler. 2 gündür ölen balığım olmadı.
Neden böyle olduğu konusunda kafamda 2 teori var.
-Tetralardan biri öldü ve parazit yaydı. Diğer balıklar etkilendi.
-Püren çalılarını ormandan toplamıştım. Onları iyi sanite edememiş olabilirim. Akvaryuma parazit taşınmış olabilir veya kökler zararlı madde salınımı yapmış olabilir.
İkinci ihtimal üzerinde duruyorum. Ölümler devam ederse kökleri akvaryumdan çıkarıp kalan balıkları karantinaya taşımayı planlıyorum.
Melekler Diyarı
[QUOTE=tarik1907]
Sıcaklık ile iyileşme olmaz ise, bactophur, yada flaggy+cipro tedavisine başlayabilirsinz. Forumda iç parazit diye aratırsanız dozaj ve örnek uygulamaları bulabilirsiniz, [/QUOTE]
baktopur damlattım zaten dün akşam 3'te 1 su değişimi yaptım. bu akşam da su değişimi yapıp tekrar baktopur damlatıcam. bakalım sonuç ne olacak.[:(]
[QUOTE=tarik1907]
Sıcaklık ile iyileşme olmaz ise, bactophur, yada flaggy+cipro tedavisine başlayabilirsinz. Forumda iç parazit diye aratırsanız dozaj ve örnek uygulamaları bulabilirsiniz, [/QUOTE]
baktopur damlattım zaten dün akşam 3'te 1 su değişimi yaptım. bu akşam da su değişimi yapıp tekrar baktopur damlatıcam. bakalım sonuç ne olacak.[:(]
Melekler Diyarı
[QUOTE=Selçuks]
Sıcaklığı 29 a çektim derken? 30 üstü bi sıcaklığı daha düşük seviyeye mi indirdiniz anlamadım?
https://www.akvaryum.com/pterophyllum_scalare_melek_tatlisur_4_330.asp
bir süre melek balığı baktım ama hiç o kadar sıcak olmadı akvaryumumum. biraz fazla sıcak değil mi sizce?[/QUOTE]
Ana tankta sicaklik 26 derecede karantinada 29 a çektim yukarı çektim yani :)
[QUOTE=Selçuks]
Sıcaklığı 29 a çektim derken? 30 üstü bi sıcaklığı daha düşük seviyeye mi indirdiniz anlamadım?
https://www.akvaryum.com/pterophyllum_scalare_melek_tatlisur_4_330.asp
bir süre melek balığı baktım ama hiç o kadar sıcak olmadı akvaryumumum. biraz fazla sıcak değil mi sizce?[/QUOTE]
Ana tankta sicaklik 26 derecede karantinada 29 a çektim yukarı çektim yani :)
Melekler Diyarı
[QUOTE=Abu]
İnşallah kurtarırsınız. Zor bir süreç. Hepsinde aynı sorun olması acaba meleklere özel bir parazitten kaynaklı olabilir mi? [/QUOTE][QUOTE=Abu]
Kırmızı burun tetralar ile aynı gün akvartuma ekledim onlardan kapmış olabilirler bi ihtimal ama onlarda ve copculerde bir sorun yok sadece melekler hastalandi. 1 kayip verdim sabaha kadar 1 tane daha ölür muhtemelen.[:((]
[QUOTE=Abu]
İnşallah kurtarırsınız. Zor bir süreç. Hepsinde aynı sorun olması acaba meleklere özel bir parazitten kaynaklı olabilir mi? [/QUOTE][QUOTE=Abu]
Kırmızı burun tetralar ile aynı gün akvartuma ekledim onlardan kapmış olabilirler bi ihtimal ama onlarda ve copculerde bir sorun yok sadece melekler hastalandi. 1 kayip verdim sabaha kadar 1 tane daha ölür muhtemelen.[:((]
Melekler Diyarı
Dün akşam arkadaşların da tavsiyesi ile melekleri karantina tankına aldım. Su sıcaklığını 29 dereceye çektim baktopur eklemesi yaptım. Şu an görünen 3 muhtemel kaybım var. Gözümün önünde can çekişiyorlar fakat elimden bir şey gelmiyor. Ölmelerini bekliyorum [:((]
Dün akşam arkadaşların da tavsiyesi ile melekleri karantina tankına aldım. Su sıcaklığını 29 dereceye çektim baktopur eklemesi yaptım. Şu an görünen 3 muhtemel kaybım var. Gözümün önünde can çekişiyorlar fakat elimden bir şey gelmiyor. Ölmelerini bekliyorum [:((]
Melekler Diyarı
[U][K][B]1. AY GÜNCELLEMESİ[/B][/K][/U]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/021120201209371.jpg[/IMG]
Akvaryumu kuralı 1 ay geçti:
*Bitki adaptasyonları tamamlandı,
*Bakteri döngüsü oturdu,
*Balık eklemeleri yapıldı.
Daha önce sterbaileri eklediğimi yazmıştım. Onlar adaptasyon sorunun aştı. 5 gün önce de 15 adet kırmızı burun tetra ve 11 adet yavru melek balığı ekledim. Kırmızı burun tetralar geldikleri gibi uyum sağladılar. Hatta adet olarak fazla geldiler diyebilirim.
10 adet olsalar daha iyi olabilirdi. Melek balıkları ilk 1-2 gün daha canlı görünürken son 2-3 gündür saklanıyorlar. Bazılarında beyaz dışkı var. Yeme karşı isteksizler. Muhtemelen kayıplar vereceğim. Bunu önlemek adına daha dikkatli gözlem yapmaya çalışıyorum. Yem olarak tropikalin pro defence, New Life Spectrum'um etçil ve dip yemini kullanıyorum . Bunun yanında her gün 1 öğün artemia vermeye çalışıyorum.
Işıklandırmayı 8 saatten 6 saate indirdim. Başlamak üzere olan saç yosunu da böylece önlenmiş oldu. Şu an tek eksiğim cam temizliği için vatoz ve nerite kaldı. Ama öncesinde melekleri adapte etmem gerekiyor.
Takipte kalın [;)]
[U][K][B]1. AY GÜNCELLEMESİ[/B][/K][/U]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/021120201209371.jpg[/IMG]
Akvaryumu kuralı 1 ay geçti:
*Bitki adaptasyonları tamamlandı,
*Bakteri döngüsü oturdu,
*Balık eklemeleri yapıldı.
Daha önce sterbaileri eklediğimi yazmıştım. Onlar adaptasyon sorunun aştı. 5 gün önce de 15 adet kırmızı burun tetra ve 11 adet yavru melek balığı ekledim. Kırmızı burun tetralar geldikleri gibi uyum sağladılar. Hatta adet olarak fazla geldiler diyebilirim.
10 adet olsalar daha iyi olabilirdi. Melek balıkları ilk 1-2 gün daha canlı görünürken son 2-3 gündür saklanıyorlar. Bazılarında beyaz dışkı var. Yeme karşı isteksizler. Muhtemelen kayıplar vereceğim. Bunu önlemek adına daha dikkatli gözlem yapmaya çalışıyorum. Yem olarak tropikalin pro defence, New Life Spectrum'um etçil ve dip yemini kullanıyorum . Bunun yanında her gün 1 öğün artemia vermeye çalışıyorum.
Işıklandırmayı 8 saatten 6 saate indirdim. Başlamak üzere olan saç yosunu da böylece önlenmiş oldu. Şu an tek eksiğim cam temizliği için vatoz ve nerite kaldı. Ama öncesinde melekleri adapte etmem gerekiyor.
Takipte kalın [;)]
Melekler Diyarı
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, elinize sağlık çok güzel olmuş, ben de sterbai çok severim izlemesi gerçekten keyiflidir. Bahsettiğiniz türleri beslemekteyim, yüzey yağlanması için en kolay ve doğal çözümü moli besleyerek buldum. Yüzeyde hiç yağlanma olmuyor[/QUOTE][QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, elinize sağlık çok güzel olmuş, ben de sterbai çok severim izlemesi gerçekten keyiflidir. Bahsettiğiniz türleri beslemekteyim, yüzey yağlanması için en kolay ve doğal çözümü moli besleyerek buldum. Yüzeyde hiç yağlanma olmuyor[/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkürler. Kafamdaki canlılar arasında moli bulunmuyor. Melek balıkları ile birlikte yaşamaları zor. En azından yavrularının yaşaması zor olacaktır.
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, elinize sağlık çok güzel olmuş, ben de sterbai çok severim izlemesi gerçekten keyiflidir. Bahsettiğiniz türleri beslemekteyim, yüzey yağlanması için en kolay ve doğal çözümü moli besleyerek buldum. Yüzeyde hiç yağlanma olmuyor[/QUOTE][QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, elinize sağlık çok güzel olmuş, ben de sterbai çok severim izlemesi gerçekten keyiflidir. Bahsettiğiniz türleri beslemekteyim, yüzey yağlanması için en kolay ve doğal çözümü moli besleyerek buldum. Yüzeyde hiç yağlanma olmuyor[/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkürler. Kafamdaki canlılar arasında moli bulunmuyor. Melek balıkları ile birlikte yaşamaları zor. En azından yavrularının yaşaması zor olacaktır.
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
İnci Kefali,
fikret43,
sorbiek,
sedatkaryurek,
Sunborn,
urzais,
Tortuga7,
enginhayta,
Ozzgur,
darkaura,
mustafatelli,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
Hoppala,
SeaWorld,
yns325,
EKAR,
zen666,
Leonthe pro,
stranger592,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
wtreals,
Ancalagon,
Ali Altın,
Jeveux,
osmandbnl,
isssmailak,
DigitalPen,
BASARSURMEGOZ,
0rnn,
hazalca,
Oğuz tapan,
AquaVita,
Arch.Hüseyin,
şansal,
Mithrandirr,
reprise,
Phos,
Aguamentist,
LeventYorganci,
JujuSeri,
ahmet22,
Oquanus,
peace41,
szgnatk,
oguzsel,
OKIRATLI,
dasra,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
