ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kaan Frt
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
228
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Mayıs 2017 08:17
Son Ziyaret:
18 Haziran 2026 18:28
Toplam Mesaj:
221 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
4 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kaan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Esp Tabanlı Akıllı Işık Ve Sıcaklık Ölçüm Sistemi
[QUOTE=NightWist]
TEMU yasağı gelmese donatırdım bu sistemi de malum. Çinden 20 cente mal edilen alet bizde 100 tl.[/QUOTE]
Evet hocam kartlar çok pahalı. Benim de oyunlardaki yuvarlak mini map ekranı yapma projem vardı vazgeçtim böyle bi fiyat olamaz.
[QUOTE=NightWist]
TEMU yasağı gelmese donatırdım bu sistemi de malum. Çinden 20 cente mal edilen alet bizde 100 tl.[/QUOTE]
Evet hocam kartlar çok pahalı. Benim de oyunlardaki yuvarlak mini map ekranı yapma projem vardı vazgeçtim böyle bi fiyat olamaz.
Yeni Akvaryum Kurulumu
Hangi ağaç türü hocam bu ?
Hangi ağaç türü hocam bu ?
Esp Tabanlı Akıllı Işık Ve Sıcaklık Ölçüm Sistemi
Ellerinize sağlık çok iyi olmuş. Fiyatlar cidden dudak uçuklatıyor, artık suyu çıktı. Bu tarz projeler hep çok hoşuma gitmiştir.
Ellerinize sağlık çok iyi olmuş. Fiyatlar cidden dudak uçuklatıyor, artık suyu çıktı. Bu tarz projeler hep çok hoşuma gitmiştir.
Nano Jungle
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262353301.jpg[/IMG]
[K]Ölçüler:[/K] 30x30x30
[K]Canlı Türleri: [/K]
Betta
Sivrisinek rasbora
Mavi karides
Nerite
[K]Bitki Türleri:[/K]
Rotala Red
Rotala Indica Green
Limnophila Hippuroides
Ammania Gracilis(Asla kızarmadı, yaprak şekli de benzemiyor. Yanlış bitki gönderdiklerini düşünüyorum ama gelenin ne olduğunu da çözemedim)
Ceratopteris Thalictroides(Çıkardım çok hızlı büyüyor ve her yere kök salıyor. Nano değil geniş tanklarda arka planda kullanılmalı)
Hygrophila Pinnatifida(İlk saksı aldım hepsi eridi, ikinci sefer In Vitro halini aldım ancak gelenin yarısı çürümüştü kalan yarısı da akvaryumda eridi. Az bir miktar yaşama tutundu bol da sürgün verdi ama şu an erimeye başladı anlam veremedim.)
Cabomba Purple
Ludwigia Diamond(Bu da hiç kızarmadı memnun değilim Mini Süper Rediyle değiştirmek istiyorum denk gelirsem)
Myriophyllum Tuberculatum
Alternanthera Reineckii Mini
Pogostemon Helferi
Lilaeopsis brasiliensis
Eleocharis Parvula Mini
Marsilea hirsuta
Anubias Nana Petite
Anubias Nana Bonsai
4 çeşit bucephalandra ancak isimlerini bilmiyorum
Spiky Moss
[K]Yaşı:[/K] 17 Ocak 2026 ilk kurulum, 19 Nisan 2026 bitkilerin hepsini söküp yer değiştirdiğim zaman.
[K]Filtrasyon:[/K] Sobo WP-303H ve Dophin Sk200
[K]Işıklandırma: [/K]12W kendi yapımım power led var (7 beyaz, 3 deep red, 3 royal Blue).
[K]CO2: [/K] Jel mayalı sistem kullanıyorum herkese de öneririm beni 2 ay çok rahat götürüyor tek şişe
[K]Gübre: [/K] Eskiden her gübreyi ayrı veriyordum şu an Reeflowers All In One kullanıyorum memnunum. Her su değişiminde de Excel veriyorum bi daha vermiyorum.
[K]Tasarım ve Dekorasyon: [/K]Frodo Stone ve Flame Wood
[K]İlk Gün:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262319211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262319251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/090620261130321.jpg[/IMG]
[K]1 Hafta Sonra:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262331071.jpg[/IMG]
[K]2. Hafta: [/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262331541.jpg[/IMG]
[K]1. Ay[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262334341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262336251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262336311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262336351.jpg[/IMG]
[K]2. Ay:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262344211.jpg[/IMG]
[K]3. Ay:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262345181.jpg[/IMG]
[K]4. Ay:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262346221.jpg[/IMG]
[K]5. Ay:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262348431.jpg[/IMG]
[K]6. Ay:[/K]
Budama Öncesi:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262350031.jpg[/IMG]
Budama Sonrası:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262350271.jpg[/IMG]
[K]Mevcud Hali:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262353301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262353341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262353381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262355311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262355381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262355431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262355541.jpg[/IMG][EDIT]Kaan Frt ,2026-06-09 11:35:24[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262353301.jpg[/IMG]
[K]Ölçüler:[/K] 30x30x30
[K]Canlı Türleri: [/K]
Betta
Sivrisinek rasbora
Mavi karides
Nerite
[K]Bitki Türleri:[/K]
Rotala Red
Rotala Indica Green
Limnophila Hippuroides
Ammania Gracilis(Asla kızarmadı, yaprak şekli de benzemiyor. Yanlış bitki gönderdiklerini düşünüyorum ama gelenin ne olduğunu da çözemedim)
Ceratopteris Thalictroides(Çıkardım çok hızlı büyüyor ve her yere kök salıyor. Nano değil geniş tanklarda arka planda kullanılmalı)
Hygrophila Pinnatifida(İlk saksı aldım hepsi eridi, ikinci sefer In Vitro halini aldım ancak gelenin yarısı çürümüştü kalan yarısı da akvaryumda eridi. Az bir miktar yaşama tutundu bol da sürgün verdi ama şu an erimeye başladı anlam veremedim.)
Cabomba Purple
Ludwigia Diamond(Bu da hiç kızarmadı memnun değilim Mini Süper Rediyle değiştirmek istiyorum denk gelirsem)
Myriophyllum Tuberculatum
Alternanthera Reineckii Mini
Pogostemon Helferi
Lilaeopsis brasiliensis
Eleocharis Parvula Mini
Marsilea hirsuta
Anubias Nana Petite
Anubias Nana Bonsai
4 çeşit bucephalandra ancak isimlerini bilmiyorum
Spiky Moss
[K]Yaşı:[/K] 17 Ocak 2026 ilk kurulum, 19 Nisan 2026 bitkilerin hepsini söküp yer değiştirdiğim zaman.
[K]Filtrasyon:[/K] Sobo WP-303H ve Dophin Sk200
[K]Işıklandırma: [/K]12W kendi yapımım power led var (7 beyaz, 3 deep red, 3 royal Blue).
[K]CO2: [/K] Jel mayalı sistem kullanıyorum herkese de öneririm beni 2 ay çok rahat götürüyor tek şişe
[K]Gübre: [/K] Eskiden her gübreyi ayrı veriyordum şu an Reeflowers All In One kullanıyorum memnunum. Her su değişiminde de Excel veriyorum bi daha vermiyorum.
[K]Tasarım ve Dekorasyon: [/K]Frodo Stone ve Flame Wood
[K]İlk Gün:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262319211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262319251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/090620261130321.jpg[/IMG]
[K]1 Hafta Sonra:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262331071.jpg[/IMG]
[K]2. Hafta: [/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262331541.jpg[/IMG]
[K]1. Ay[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262334341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262336251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262336311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262336351.jpg[/IMG]
[K]2. Ay:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262344211.jpg[/IMG]
[K]3. Ay:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262345181.jpg[/IMG]
[K]4. Ay:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262346221.jpg[/IMG]
[K]5. Ay:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262348431.jpg[/IMG]
[K]6. Ay:[/K]
Budama Öncesi:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262350031.jpg[/IMG]
Budama Sonrası:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262350271.jpg[/IMG]
[K]Mevcud Hali:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262353301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262353341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262353381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262355311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262355381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262355431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262355541.jpg[/IMG][EDIT]Kaan Frt ,2026-06-09 11:35:24[/EDIT]
Bettanın Küçük Kavuğu
[QUOTE=İnci Kefali]
Aynı ledden ben de kullandım. Baya kuvvetli. Derinliği çok olmayan tanklarda high tech bile baktırır sanırım[/QUOTE]
Hocam 30x30 high tech tankımda kullandım bir süre ancak çok verimli bulmadım. Bitkiler gayet güzel geliştiler ancak hiç kızarmadılar hatta kırmızı bitkiler de yeşile döndü. 10w çık bi adaptörle kullandım ama ben daha yüksek değerlikte ya da Voltu 12 olan bi adaptörde nası bi sonuç olur bilemiyorum, o kadar fazla elektronik bilgim yok.
[QUOTE=İnci Kefali]
Aynı ledden ben de kullandım. Baya kuvvetli. Derinliği çok olmayan tanklarda high tech bile baktırır sanırım[/QUOTE]
Hocam 30x30 high tech tankımda kullandım bir süre ancak çok verimli bulmadım. Bitkiler gayet güzel geliştiler ancak hiç kızarmadılar hatta kırmızı bitkiler de yeşile döndü. 10w çık bi adaptörle kullandım ama ben daha yüksek değerlikte ya da Voltu 12 olan bi adaptörde nası bi sonuç olur bilemiyorum, o kadar fazla elektronik bilgim yok.
Bettanın Küçük Kavuğu
[QUOTE=Kizmaz]Dekorlar dahil çok şık ve güzel gözüküyor bence sağlıkla büyüsün [:nazar:]
Bahsettiğiniz ledin marka ve modeli nedir acaba ?[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Ürüne şimdi baktım, üretimden kalktı yazıyor ancak temuya 'led akvaryum ışığı' yazarsanız ilk çıkan ürün aynısı, daha bir sürü çeşiti de var. Usb girişli şekilde benimki 10W lık telefon şarj adaptörüne taktım. İlk başta 5w adaptöre takmıştım ama fark ettim ki 10W lıkta daha yüksek ışık veriyor. 10 un üstünde daha da yükselir mi ya da çalışır mı bilmiyorum, elimde daha yüksek Wattlı usb girişli adaptör yok, deneyemedim.
[QUOTE=Kizmaz]Dekorlar dahil çok şık ve güzel gözüküyor bence sağlıkla büyüsün [:nazar:]
Bahsettiğiniz ledin marka ve modeli nedir acaba ?[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Ürüne şimdi baktım, üretimden kalktı yazıyor ancak temuya 'led akvaryum ışığı' yazarsanız ilk çıkan ürün aynısı, daha bir sürü çeşiti de var. Usb girişli şekilde benimki 10W lık telefon şarj adaptörüne taktım. İlk başta 5w adaptöre takmıştım ama fark ettim ki 10W lıkta daha yüksek ışık veriyor. 10 un üstünde daha da yükselir mi ya da çalışır mı bilmiyorum, elimde daha yüksek Wattlı usb girişli adaptör yok, deneyemedim.
Bettanın Küçük Kavuğu
[QUOTE=İnci Kefali]Kıymetli Ceyhun Bey'e katılıyorum. Yalnız Hindistan cevizi bana çok kaba geldi. Gözünüze güzel geliyorsa dursun tabi bir zararı yok. Akvaryum çok güzel denk gelmiş. Betacığınıza da maşallah [:nazar:][/QUOTE]
hindistan cevizi evlerin görüntüsü bana hep güzel gelmiştir mossla sarınca bence daha da güzel oldu. Bu akvaryumun tamamlayıcısı oymuş gibi geliyor. onu çıkartınca akvaryum bomboş kalır.
Akvaryum gerçekten çok iyi denk geldi. Görünce direkt aldım bavula koydum getirdim[:)))]. Akvaryum camdan değil de mika gibi bi malzemeden yapılmış zaten, kırılmasın diye yine de kıyafetlerle sardım.
[QUOTE=İnci Kefali]Kıymetli Ceyhun Bey'e katılıyorum. Yalnız Hindistan cevizi bana çok kaba geldi. Gözünüze güzel geliyorsa dursun tabi bir zararı yok. Akvaryum çok güzel denk gelmiş. Betacığınıza da maşallah [:nazar:][/QUOTE]
hindistan cevizi evlerin görüntüsü bana hep güzel gelmiştir mossla sarınca bence daha da güzel oldu. Bu akvaryumun tamamlayıcısı oymuş gibi geliyor. onu çıkartınca akvaryum bomboş kalır.
Akvaryum gerçekten çok iyi denk geldi. Görünce direkt aldım bavula koydum getirdim[:)))]. Akvaryum camdan değil de mika gibi bi malzemeden yapılmış zaten, kırılmasın diye yine de kıyafetlerle sardım.
Bettanın Küçük Kavuğu
[QUOTE=ceyh]Anubias kalsın bence, egeria bu tanka olmaz, yani olmazı oldurmuşsunuz zaten, eksiği yok.[:)][/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=ceyh]Anubias kalsın bence, egeria bu tanka olmaz, yani olmazı oldurmuşsunuz zaten, eksiği yok.[:)][/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
Bettanın Küçük Kavuğu
Ölçüler: Tatilde Almanya'ya gittiğimde kaldığım köyün haftalık belediye çöplüğü ziyaretinde buldum(Belediye haftada 2 gün tesisi açıyor ve çöpe atılmış eşyaları sergi gibi diziyor. Siz de ordan istediğinizi ücretsiz veyahut cüzi miktara alabiliyorsunuz). 0 tl/euro verdim. Türkiye'de millet çöpünü bile satmaya çalışırken yurt dışında milletin eşyalarını öylece sokağa atmaları beni hep kıskandırmıştır. 23x16x23 Kenarsız Nobleza marka akvaryum üst kapağı eksik.
Canlı Türleri: Betta, adi salyangoz, katil salyangoz [:devil:]
Bitki Türleri: Java moss, anibuas, su marulu
Tankın Yaşı: 22 Ekim
Filtrasyon ve Işıklandırma: filtre yok, ledi de temudan aldım. Kesinlikle öneririm low tech bitkiler çok iyi gelişiyor; zaman ayarı ve parlaklık ayarı bile var. Türkiye piyasasındaki ışıklandırmalar saçma pahalı. Torosların 50w ısıtıcısı vardı elimde ancak bir derece ayarı yapılamadığı ve suyu kaynatana kadar asla durmayacağı için termostat modülü ekledim (w1209 kart). İstediğim dereceye geldiğinde ısıtıcı kendiliğinden kapanıyor.
Tasarım ve Dekorasyon: Anibuas'ı üstünde dinlenir diye eklemiştim ancak bizimkisi suda dümdüz asılı durmayı sevdiği için asla bir yere yaslanmıyor. Anibuası çıkarıp elodea ekleme gibi bir planım var, ısıtıcı görüntüsünü kapatsın diye. Sizce anibuas mı kalmalı yoksa elodeayla değiştireyim mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838471.jpg[/IMG]
Ölçüler: Tatilde Almanya'ya gittiğimde kaldığım köyün haftalık belediye çöplüğü ziyaretinde buldum(Belediye haftada 2 gün tesisi açıyor ve çöpe atılmış eşyaları sergi gibi diziyor. Siz de ordan istediğinizi ücretsiz veyahut cüzi miktara alabiliyorsunuz). 0 tl/euro verdim. Türkiye'de millet çöpünü bile satmaya çalışırken yurt dışında milletin eşyalarını öylece sokağa atmaları beni hep kıskandırmıştır. 23x16x23 Kenarsız Nobleza marka akvaryum üst kapağı eksik.
Canlı Türleri: Betta, adi salyangoz, katil salyangoz [:devil:]
Bitki Türleri: Java moss, anibuas, su marulu
Tankın Yaşı: 22 Ekim
Filtrasyon ve Işıklandırma: filtre yok, ledi de temudan aldım. Kesinlikle öneririm low tech bitkiler çok iyi gelişiyor; zaman ayarı ve parlaklık ayarı bile var. Türkiye piyasasındaki ışıklandırmalar saçma pahalı. Torosların 50w ısıtıcısı vardı elimde ancak bir derece ayarı yapılamadığı ve suyu kaynatana kadar asla durmayacağı için termostat modülü ekledim (w1209 kart). İstediğim dereceye geldiğinde ısıtıcı kendiliğinden kapanıyor.
Tasarım ve Dekorasyon: Anibuas'ı üstünde dinlenir diye eklemiştim ancak bizimkisi suda dümdüz asılı durmayı sevdiği için asla bir yere yaslanmıyor. Anibuası çıkarıp elodea ekleme gibi bir planım var, ısıtıcı görüntüsünü kapatsın diye. Sizce anibuas mı kalmalı yoksa elodeayla değiştireyim mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838471.jpg[/IMG]
Red Mangrove (rhizophora Mangle)
[QUOTE=bilentungul]Gelismeleri vermeye devam:
Red Mangrove yapraklarinda kabuklu bit dedigimiz boceklerden cikti ve bunlardan gorduklerimi tirnagimin ucuyla temizledim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/130330/060820201053361.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Alkolle temizleyebilirsiniz, ince fırçanın ucuna alkol sürüp üzerlerine değdirirseniz yok oluyorlar. Alkol yoksa kolanya da olur herhalde [:?][EDIT]Kaan Frt ,2020-08-06 12:36:47[/EDIT]
[QUOTE=bilentungul]Gelismeleri vermeye devam:
Red Mangrove yapraklarinda kabuklu bit dedigimiz boceklerden cikti ve bunlardan gorduklerimi tirnagimin ucuyla temizledim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/130330/060820201053361.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Alkolle temizleyebilirsiniz, ince fırçanın ucuna alkol sürüp üzerlerine değdirirseniz yok oluyorlar. Alkol yoksa kolanya da olur herhalde [:?][EDIT]Kaan Frt ,2020-08-06 12:36:47[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:24
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
aktugsedat,
ezzalisi,
darkaura,
Tatar10,
Jeveux,
DigitalPen,
Kınayu,
sina cen,
wtreals,
hasancn,
zen666,
tukabu,
fikret43,
osmandbnl,
ciways,
Tuby,
Hoppala,
0rnn,
HalilSefaa,
MiSoSiKiaN,
efebahser,
İsmail YILDIRIM,
blackwolf06,
fatihgurhan,
yeekim,
dimbeleth,
thundereblue,
mehmettfe,
FULL RED MEHMET,
seiryuhare,
Alibicimcilci,
EKAR,
1win_wbEl,
ilterisdoğukan,
epidosin,
oguzhanns,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
