ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Tombis
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Nisan 2017 03:04
Son Ziyaret:
26 Kasım 2017 11:07
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erhan Çakır
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Erhan Çakır
SON 8 MESAJI
Akvaryum Aydınlatma Tavsiyesi
[QUOTE=Kromatit]Bitkili mi? CO2 var mı? Şu an kaç w lamba takılı? Yükseklik kaç cm?[/QUOTE]
Normal akvaryum . şuan 1 adet F30w gro t8 sylvania isimli aydınlatma var aama tek olduğundanmı yada başka sebebtenmi bilmiyorum ışık çok loş kalıyor . akvaryum yüksekliği 70 cm
[QUOTE=Kromatit]Bitkili mi? CO2 var mı? Şu an kaç w lamba takılı? Yükseklik kaç cm?[/QUOTE]
Normal akvaryum . şuan 1 adet F30w gro t8 sylvania isimli aydınlatma var aama tek olduğundanmı yada başka sebebtenmi bilmiyorum ışık çok loş kalıyor . akvaryum yüksekliği 70 cm
Akvaryum Aydınlatma Tavsiyesi
Merhaba Arkadaşlar.
120 cm 50 cm 200 lt akvaryumum var. Kumu siyah . arka plana ( arka cama ) mavi renkte fon yapıştırdım. Akvaryumum florasan ile aydınlıyor şuan . Fakat bir türlü istediğim gibi ışık alamıyorum . Glorüx aydınlatma düşünüyorum . Siz üstadlarımdan bu tank için renk watt marka ve kaç adet kullanmam hususunda tavsiye istiyorum .Hatta direkt almam için linkte paylaşabilirseniz çok sevinirim. Teşekkürler.
Merhaba Arkadaşlar.
120 cm 50 cm 200 lt akvaryumum var. Kumu siyah . arka plana ( arka cama ) mavi renkte fon yapıştırdım. Akvaryumum florasan ile aydınlıyor şuan . Fakat bir türlü istediğim gibi ışık alamıyorum . Glorüx aydınlatma düşünüyorum . Siz üstadlarımdan bu tank için renk watt marka ve kaç adet kullanmam hususunda tavsiye istiyorum .Hatta direkt almam için linkte paylaşabilirseniz çok sevinirim. Teşekkürler.
📌 Yeni Tank Sendromu Ve Azot Döngüsü
Yazınız çok değerli teşekkür ediyorum emeğinize. ben filtrasyon konusunda çok sıkıntı yaşıyorum biraz cahillik birazda acemilik. Ben bir hafta önce suyu koydum balıkları koydum ve sıkıntılar ortaya çıkmaya başladı. yeni bir kum ve yeni bir su ile oluşturdum. şuan koku ve hafif bulanıklık var. balık sayım 3 papagan 1 midas 4 çöpçü . bu saatten sonra aynı su varken subrast veya fsrklı bir malzeme eklesem sorun çözülürmü. (filtremde seramik , sünger , elyaf ve ksrbon var) yardımlarınız için teşekkürler.
Yazınız çok değerli teşekkür ediyorum emeğinize. ben filtrasyon konusunda çok sıkıntı yaşıyorum biraz cahillik birazda acemilik. Ben bir hafta önce suyu koydum balıkları koydum ve sıkıntılar ortaya çıkmaya başladı. yeni bir kum ve yeni bir su ile oluşturdum. şuan koku ve hafif bulanıklık var. balık sayım 3 papagan 1 midas 4 çöpçü . bu saatten sonra aynı su varken subrast veya fsrklı bir malzeme eklesem sorun çözülürmü. (filtremde seramik , sünger , elyaf ve ksrbon var) yardımlarınız için teşekkürler.
Eheim 2213 Classic İçerik Dizilimi Su Berraklığı
[QUOTE=Cloudbuster]Su kovaya en alttan giriyor. Yani flitre haznesi içrisinde alttan üste doğru akıyor. Bu sebeple en altta Kaba pislikleri tutacak ya kalın göz. sünger ya da bazıları gibi bio-ball, seramik karışımı. Bunların üzerine elyaf, Bundan sonra seramik, biyolojik flitre malzemeleri (lav kırığı vs.). Bunun üzerine aktif karbon ve berrraklaştırıcı ya da zeolit (kimyasal flitrasyon) . En üste yine önce sünger ve son bir katman olarak yine elyaf.. Biyolojik flitre malzemelerini akvaryum suyuyla yıkıyorsunuz. Elyaf yıpranmışsa değişiliyor. Eğer balık yükünüz fala ise aşağdaki gibi bir ön flitreyi veya ucuz markalardan (sun sun, jebo, Life tech..) bir flitreyi sisteminize takviye edebilirsiniz.. Bunları kendiniz DIY olarak imal edebilir yada ikinci el temin edebilirsiniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191581/110420171533311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191581/040420171648431.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=alptekin12]Akvaryumun yaşı kaç? İçinde neler mevcut dekor vs.?[/QUOTE]
Verdiğiniz değerli bilgiler için çok teşekkür ederim. Hatalarımı sırayla gördüm. Akvaryumum 1.5 aylık . Populasyonum 9 - 10 balık kadar. (ilk mesajımda belirttim). Kum değişimi yapacağım için dinlendirmiş olduğum 200 lt lik suyu kullanayımmı ? yoksa şuan kullandığım bulanık sudan mı devam edeyim ? . Cloudbuster üstadım göstermiş olduğunuz düzeneği tam çözemedim . Akvaryumuma bir filtre dahamı takmam gerekiyor, yoksa farklı bir düzenekmi yapmalıyım . Son olarak iki filtreninde sıralaması nasıl oluyor acaba ? yardımınız için teşekkürler.
Akvaryumum resmini şuan ekleyemiyorum kusura bakmayın . Dekor olarakta 2 adet taş 2 adet kucuk sığınmalık çömlek kullanıyorum. Balıklar rahat dolaşsın diye çok dekora girmedim. [EDIT]Tombis,2017-04-13 17:01:42[/EDIT]
[QUOTE=ssozdemirr]
Hocam 2213 canli yukune bagli olarak 200 lt kaldiriyor onemli olan dizilimin yani sira kullanilan kalitenin malzemesi,yukseklik ve hortumun uzunlugu[:iyi:][/QUOTE]
Hocam yükseklik ve hortum uzunluğu nasil olmali ? Balik yukum 10 adet ilk mesajimda yaziyor.
[QUOTE=Cloudbuster]Su kovaya en alttan giriyor. Yani flitre haznesi içrisinde alttan üste doğru akıyor. Bu sebeple en altta Kaba pislikleri tutacak ya kalın göz. sünger ya da bazıları gibi bio-ball, seramik karışımı. Bunların üzerine elyaf, Bundan sonra seramik, biyolojik flitre malzemeleri (lav kırığı vs.). Bunun üzerine aktif karbon ve berrraklaştırıcı ya da zeolit (kimyasal flitrasyon) . En üste yine önce sünger ve son bir katman olarak yine elyaf.. Biyolojik flitre malzemelerini akvaryum suyuyla yıkıyorsunuz. Elyaf yıpranmışsa değişiliyor. Eğer balık yükünüz fala ise aşağdaki gibi bir ön flitreyi veya ucuz markalardan (sun sun, jebo, Life tech..) bir flitreyi sisteminize takviye edebilirsiniz.. Bunları kendiniz DIY olarak imal edebilir yada ikinci el temin edebilirsiniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191581/110420171533311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191581/040420171648431.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=alptekin12]Akvaryumun yaşı kaç? İçinde neler mevcut dekor vs.?[/QUOTE]
Verdiğiniz değerli bilgiler için çok teşekkür ederim. Hatalarımı sırayla gördüm. Akvaryumum 1.5 aylık . Populasyonum 9 - 10 balık kadar. (ilk mesajımda belirttim). Kum değişimi yapacağım için dinlendirmiş olduğum 200 lt lik suyu kullanayımmı ? yoksa şuan kullandığım bulanık sudan mı devam edeyim ? . Cloudbuster üstadım göstermiş olduğunuz düzeneği tam çözemedim . Akvaryumuma bir filtre dahamı takmam gerekiyor, yoksa farklı bir düzenekmi yapmalıyım . Son olarak iki filtreninde sıralaması nasıl oluyor acaba ? yardımınız için teşekkürler.
Akvaryumum resmini şuan ekleyemiyorum kusura bakmayın . Dekor olarakta 2 adet taş 2 adet kucuk sığınmalık çömlek kullanıyorum. Balıklar rahat dolaşsın diye çok dekora girmedim. [EDIT]Tombis,2017-04-13 17:01:42[/EDIT]
[QUOTE=ssozdemirr]
Hocam 2213 canli yukune bagli olarak 200 lt kaldiriyor onemli olan dizilimin yani sira kullanilan kalitenin malzemesi,yukseklik ve hortumun uzunlugu[:iyi:][/QUOTE]
Hocam yükseklik ve hortum uzunluğu nasil olmali ? Balik yukum 10 adet ilk mesajimda yaziyor.
Eheim 2213 Classic İçerik Dizilimi Su Berraklığı
Merhaba Arkadaşlar.
200 litrelik akvaryumum var . İçinde iç filtre hava motoru ve eheim 2213 dış filtresi bulunmakta. 2 aydır su berraklığı hususunda sorun yaşıyorum . Ve acayip koku oluşuyor. 15 günde bir 40 litre su değişimi yapıyorum. Dış filtreyide ayda bir temizliyorum. Temizlerken musluk suyunda herşeyi yıkıyordum. Dış filtre içinde en alt katmanda süngeri sonra seramik sonra elyaf bulunmaktaydı. Hata yapıyorum sanki. İç filtrede de süngerini kestim altta sünger arada seramik üstünede yine sünger bulunmakta. 7/24 herşeyi çalıştırıyorum. Dün karbon aldım . Yeni kum aldım (bitki kumu) . Akvaryumu yeniden düzenleyeceğim nasıl bir yol izlemeliyim. Teşekkürler.
Balıklarım : 3 Adet Papağan . 2 adet türünü bilmediğim papağan benzeri balık. 1 adet midas. Bir adet zebra . Bir adet pengasus. 2 adet çöpçü.
Merhaba Arkadaşlar.
200 litrelik akvaryumum var . İçinde iç filtre hava motoru ve eheim 2213 dış filtresi bulunmakta. 2 aydır su berraklığı hususunda sorun yaşıyorum . Ve acayip koku oluşuyor. 15 günde bir 40 litre su değişimi yapıyorum. Dış filtreyide ayda bir temizliyorum. Temizlerken musluk suyunda herşeyi yıkıyordum. Dış filtre içinde en alt katmanda süngeri sonra seramik sonra elyaf bulunmaktaydı. Hata yapıyorum sanki. İç filtrede de süngerini kestim altta sünger arada seramik üstünede yine sünger bulunmakta. 7/24 herşeyi çalıştırıyorum. Dün karbon aldım . Yeni kum aldım (bitki kumu) . Akvaryumu yeniden düzenleyeceğim nasıl bir yol izlemeliyim. Teşekkürler.
Balıklarım : 3 Adet Papağan . 2 adet türünü bilmediğim papağan benzeri balık. 1 adet midas. Bir adet zebra . Bir adet pengasus. 2 adet çöpçü.
Tür Tavsiyesi
Merhaba Arkadaşlar.
Evimde 200 litrelik akvaryumum var. Beslemiş olduğum karma tür balıkları ve yavrularını komşularıma akrabalarıma dağıttım. Boyutları biraz büyük (6-9 cm) , renkleri ve türleri hoş, yavrulayan ( zebralar gibi sık sık değil ) balıklar beslemek istiyorum. Bu hususta değerli fikirlerinizi bekliyorum. Birkac tür olabilirse sevinirim. Son olarak tür belirledikten sonra zemini değiştirmeyi düşünüyorum . En alta bitki kumu ustunede siyah renkte ( adını tam bilmiyorum ) kum kullanmak istiyorum . Tek tük bitki ekebilirim . Uygunmudur teşekkürler şimdiden.
?? Öneri lütfen[:(]
Merhaba Arkadaşlar.
Evimde 200 litrelik akvaryumum var. Beslemiş olduğum karma tür balıkları ve yavrularını komşularıma akrabalarıma dağıttım. Boyutları biraz büyük (6-9 cm) , renkleri ve türleri hoş, yavrulayan ( zebralar gibi sık sık değil ) balıklar beslemek istiyorum. Bu hususta değerli fikirlerinizi bekliyorum. Birkac tür olabilirse sevinirim. Son olarak tür belirledikten sonra zemini değiştirmeyi düşünüyorum . En alta bitki kumu ustunede siyah renkte ( adını tam bilmiyorum ) kum kullanmak istiyorum . Tek tük bitki ekebilirim . Uygunmudur teşekkürler şimdiden.
?? Öneri lütfen[:(]
Yemleme Tavsiyesi
Bilgi icin cok tesekkur ederim. Acikcasi bende basta rahatsizdim cesitlilikten. Fakat oyle bir uyum olduki bozmak istemedim. Kimse kimseye saldirmiyor . Ve acayip sakinler. Pengasus mesela denildigi gibi degil gayet sakin ve tum kolonilerle rahatca takiliyor. Yinede Ileriki zamanlarda japon haric, gercekten guzel bir tur beslemek istiyorum . Bu konu da fikirlerinizide alabilirim. Renkli izlenmesi zevk veren mumkunse yavruluyan .
Son olarak yemlerken izliyorum pul yemleri yutmaya calisiyorlar tekrar cikariyorlar. Yutamadigindanmidir yoksa sevmedigindenmidir. Diger yemler mesela dibe cokuyor kimse yemiyor. [EDIT]Tombis,2017-04-02 09:54:01[/EDIT]
Bilgi icin cok tesekkur ederim. Acikcasi bende basta rahatsizdim cesitlilikten. Fakat oyle bir uyum olduki bozmak istemedim. Kimse kimseye saldirmiyor . Ve acayip sakinler. Pengasus mesela denildigi gibi degil gayet sakin ve tum kolonilerle rahatca takiliyor. Yinede Ileriki zamanlarda japon haric, gercekten guzel bir tur beslemek istiyorum . Bu konu da fikirlerinizide alabilirim. Renkli izlenmesi zevk veren mumkunse yavruluyan .
Son olarak yemlerken izliyorum pul yemleri yutmaya calisiyorlar tekrar cikariyorlar. Yutamadigindanmidir yoksa sevmedigindenmidir. Diger yemler mesela dibe cokuyor kimse yemiyor. [EDIT]Tombis,2017-04-02 09:54:01[/EDIT]
Yemleme Tavsiyesi
Merhaba. Forumda yeniyim. Aşağıdaki yemlerden elimde mevcut. Fakat kullanımlarını ve miktarlarını bilmiyorum maalesef. Saklama koşullari hakkında da bilgim yok. Pul yemi tamamen ezmemmi gerekiyor. Diger yemleri kırmam mı gerekiyor. Akvaryumum 200 lt. İçinde 5 prenses 2 zebra 1 köpek balığı bir japon 4 çöpçü 1 adette vatoz bulunmakta. Birde bunlardan bağımsız yavru zebralarım var 1 haftalık . Ne kadar miktarda nasıl yemlemem gerekiyor bilgi verebilirseniz sevinirim. Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196014/020420170323311.jpg[/IMG]
Merhaba. Forumda yeniyim. Aşağıdaki yemlerden elimde mevcut. Fakat kullanımlarını ve miktarlarını bilmiyorum maalesef. Saklama koşullari hakkında da bilgim yok. Pul yemi tamamen ezmemmi gerekiyor. Diger yemleri kırmam mı gerekiyor. Akvaryumum 200 lt. İçinde 5 prenses 2 zebra 1 köpek balığı bir japon 4 çöpçü 1 adette vatoz bulunmakta. Birde bunlardan bağımsız yavru zebralarım var 1 haftalık . Ne kadar miktarda nasıl yemlemem gerekiyor bilgi verebilirseniz sevinirim. Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196014/020420170323311.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
