ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
littlefish
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
734
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Temmuz 2016 08:38
Son Ziyaret:
04 Eylül 2023 01:07
Toplam Mesaj:
598 [0.17 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
220 litre resif
Kontrol edemediğin şeyi yönetemezsin..
SON 10 MESAJI
Nano Tuzlu Su Akvaryumu
Burak bey merhaba,
deniz akvaryumu bir denge işidir. dengeyi kurup sürdürebilirseniz her şey mümkündür.
ps direk balığın amonyağını toplamaz, azotlu bileşiklerin, karbonhidratların vs vs amonyağa dönüşmesini
engeller. yani (en iyi ps ye de sahip olsanız balık yükü ile alakalı olarak)
amonyak nitrite nitritte nitrata döneceği için hep bir nitrat fosfat probleminiz olabilir.
bunun için nitrat reaktörü (anaerob bakteri yaşam alanı) yada saatte 200 l/h altında
akış olan bir yerde siporax dizmelisiniz. tankın içinde dalga motoru olacağı için
bunu sumpta yapabiliriz. sumpsuz akvaryum kurmamak için çok güzel bir neden.
kurulur mu kurulur. yüksek nitrat sorununuz olur. bol bol su değiştirip tuz harcarsınız,
aksatırsanız da yüksek nitrat olacağı için ithalat ile gelen çoğu balık düşük nitratta yaşadığı için
hayatta kalamaz. soft mercanlar çok etkilenmeyecektir. bu şekilde yosun la vs itele kakala gider.
ama akvaryum sumplu olsa içeride dizayn kaya ile nitrifikasyon altta siporax ile denitrifikasyon desteklenerek
düşük nitrat ve fosfat oranlı tank ile yola devam edilebilir.
internette bazı akvaryumlarda ps görmeyebilirsiniz ama orda da az canlı az amonyak, çok temizlik ekibi, ve yeteri kadar kaliteli kaya
olduğu için idare edebilir. ve siz ne sıklıkla su değiştirdiğini bilemezsiniz. biliyorsunuz ki insanlar yalan söylemeyi çok sever [:devil:]
Burak bey merhaba,
deniz akvaryumu bir denge işidir. dengeyi kurup sürdürebilirseniz her şey mümkündür.
ps direk balığın amonyağını toplamaz, azotlu bileşiklerin, karbonhidratların vs vs amonyağa dönüşmesini
engeller. yani (en iyi ps ye de sahip olsanız balık yükü ile alakalı olarak)
amonyak nitrite nitritte nitrata döneceği için hep bir nitrat fosfat probleminiz olabilir.
bunun için nitrat reaktörü (anaerob bakteri yaşam alanı) yada saatte 200 l/h altında
akış olan bir yerde siporax dizmelisiniz. tankın içinde dalga motoru olacağı için
bunu sumpta yapabiliriz. sumpsuz akvaryum kurmamak için çok güzel bir neden.
kurulur mu kurulur. yüksek nitrat sorununuz olur. bol bol su değiştirip tuz harcarsınız,
aksatırsanız da yüksek nitrat olacağı için ithalat ile gelen çoğu balık düşük nitratta yaşadığı için
hayatta kalamaz. soft mercanlar çok etkilenmeyecektir. bu şekilde yosun la vs itele kakala gider.
ama akvaryum sumplu olsa içeride dizayn kaya ile nitrifikasyon altta siporax ile denitrifikasyon desteklenerek
düşük nitrat ve fosfat oranlı tank ile yola devam edilebilir.
internette bazı akvaryumlarda ps görmeyebilirsiniz ama orda da az canlı az amonyak, çok temizlik ekibi, ve yeteri kadar kaliteli kaya
olduğu için idare edebilir. ve siz ne sıklıkla su değiştirdiğini bilemezsiniz. biliyorsunuz ki insanlar yalan söylemeyi çok sever [:devil:]
Sorceres-if ''2''
[QUOTE=FerhatKaya]Slyvania coralstar marinestar ürünleri bulunuyor. Saim elektrik ithalatını yapıyor sanırım. Bende bir ara slyvania’nın fabrikayı kapattığını duymuştum. Ancak siteleri hâlâ aktif ve ürünleri zorda olsa piyasada bulunuyor[:?][/QUOTE]
Evet bende baktım, grolüx de satılıyor şuan için internette. tüm flo lar bitene kadar sizin işi görür muhtemelen. elektrik faturasını sorun etmez iseniz güzel aydınlatmadır T5
[QUOTE=FerhatKaya]Slyvania coralstar marinestar ürünleri bulunuyor. Saim elektrik ithalatını yapıyor sanırım. Bende bir ara slyvania’nın fabrikayı kapattığını duymuştum. Ancak siteleri hâlâ aktif ve ürünleri zorda olsa piyasada bulunuyor[:?][/QUOTE]
Evet bende baktım, grolüx de satılıyor şuan için internette. tüm flo lar bitene kadar sizin işi görür muhtemelen. elektrik faturasını sorun etmez iseniz güzel aydınlatmadır T5
Sorceres-if ''2''
[QUOTE=FerhatKaya]
İsminizi göremedim o yüzden isminizle hitap edemiyorum. Teşekkürler tavsiyeleriniz için. Bende açılmamış kalsiyum karbonatlı kum vardı 25 kg kadar bunu soft,lps tankında kullanabilir miyim ? Kaya tavsiyeniz için önerdiğiniz kişi hakkında bilgim var,bu forumda yada akvaryumportalı forumunda yaptığı işler hakkında yapılan paylaşımı okumuştum. Tam hatırlamıyorum hangi forum sitesi olduğunu [:)] Dıy olarak yapılan kayalara bakışınız nasıl ? Kendim yapmayı düşünüyorum ama olumsuz sonuç alanlar da olmuş yabancı forumlarda. İlerleyen zamanlarda kayaların dağılması gibi sonuçlar.
Bu arada birkaç mesaj önce bahsettiğim çin malı power led ile, sps türlerinde verim alınmaz bilgisini sizin bir mesajınızda okumuştum. O yüzden bende cree marka power led araştırmasına girmiştim fiyat araştırması yapmak adına. Denize geçerken sps türlerine direkt geçiş yapmayacağım. Melih beyin tavsiye ettiği gibi ilerde tecrübe kazandığım zamanda kolay olan sps türlerinden birkaç frag eklemek istiyorum açıkçası. Şimdiden aydınlatmayı onlara göre ayarlayıp, ilk başta akvaryumu kursam daha mantıklı olur diye düşünüyorum[:)][/QUOTE]
Ferhat bey ismim Emre,
denizde kum türünün bir önemi yok, siyah hagen kum dere kumu bile kullanabilirsiniz. 0 TDS su kullanıp tuzla gerekli herşeyi verdiğimiz için problem oluşmuyor.
ancak problem olacak şey kumun inceliğidir. dalga motorunun havalandırmayacağı büyüklükte kum olmalıdır. kum 3mm veya daha büyük tavsiye ederim.
tabi çok büyük de olmasın ki araya yem kalıntısı girip kalmasın.
aydınlatma işi çok riskli bir iş. misal ben ilk nano tankımda aquareef x30 kullandım. softlarda çok güzel gelişim aldım. torch neredeyse hiç gelişmedi.
ki x30 smd led dir. sonrasında 144 ledli çin ledlerinden bir aydınlatma yapmıştım. 2 akvaryumda kullanmak için ondan hiç verim alamadım.
çin ledi şans işi. genelde kalitesizi geliyor. cree de de farklı kaliteler var her cree gerçek cree değil.
yoksa aquareef markasının pro4 ü misal lps de güzel gelişim sergiliyor.
melih beyin bahsettiği sistem güzel, sylvania 2 kırmızı 4 coralstar mavi koyup, gelişimi çok güzel yakalayabilirsiniz. 6 flo ile 80 par alsanız bile bu düşük parda gelişimde iyi.
ortaya çin ledinden de mavi led dizmek gelişimden ziyade turuncu gözlük ile mercanların renklerini izlemek içindir. kaliteli mavi renk led olursa tabi ki gelişime destek olacaktır.
çoğu mercan ana renk olarak sadece maviye ihtiyaç duyar.
fakat florasan üretimi durmuş diye duydum. yarın bir gün bulmak zorlaşabilir ve bulduğun 1 sene kullanılmış bir florasan olabilir.
bu durumda yine verim alamazsın. elektrik faturası da cabası. bence bir pro4 yakışır [:)))][EDIT]littlefish,2023-08-15 12:05:36[/EDIT]
[QUOTE=FerhatKaya]
İsminizi göremedim o yüzden isminizle hitap edemiyorum. Teşekkürler tavsiyeleriniz için. Bende açılmamış kalsiyum karbonatlı kum vardı 25 kg kadar bunu soft,lps tankında kullanabilir miyim ? Kaya tavsiyeniz için önerdiğiniz kişi hakkında bilgim var,bu forumda yada akvaryumportalı forumunda yaptığı işler hakkında yapılan paylaşımı okumuştum. Tam hatırlamıyorum hangi forum sitesi olduğunu [:)] Dıy olarak yapılan kayalara bakışınız nasıl ? Kendim yapmayı düşünüyorum ama olumsuz sonuç alanlar da olmuş yabancı forumlarda. İlerleyen zamanlarda kayaların dağılması gibi sonuçlar.
Bu arada birkaç mesaj önce bahsettiğim çin malı power led ile, sps türlerinde verim alınmaz bilgisini sizin bir mesajınızda okumuştum. O yüzden bende cree marka power led araştırmasına girmiştim fiyat araştırması yapmak adına. Denize geçerken sps türlerine direkt geçiş yapmayacağım. Melih beyin tavsiye ettiği gibi ilerde tecrübe kazandığım zamanda kolay olan sps türlerinden birkaç frag eklemek istiyorum açıkçası. Şimdiden aydınlatmayı onlara göre ayarlayıp, ilk başta akvaryumu kursam daha mantıklı olur diye düşünüyorum[:)][/QUOTE]
Ferhat bey ismim Emre,
denizde kum türünün bir önemi yok, siyah hagen kum dere kumu bile kullanabilirsiniz. 0 TDS su kullanıp tuzla gerekli herşeyi verdiğimiz için problem oluşmuyor.
ancak problem olacak şey kumun inceliğidir. dalga motorunun havalandırmayacağı büyüklükte kum olmalıdır. kum 3mm veya daha büyük tavsiye ederim.
tabi çok büyük de olmasın ki araya yem kalıntısı girip kalmasın.
aydınlatma işi çok riskli bir iş. misal ben ilk nano tankımda aquareef x30 kullandım. softlarda çok güzel gelişim aldım. torch neredeyse hiç gelişmedi.
ki x30 smd led dir. sonrasında 144 ledli çin ledlerinden bir aydınlatma yapmıştım. 2 akvaryumda kullanmak için ondan hiç verim alamadım.
çin ledi şans işi. genelde kalitesizi geliyor. cree de de farklı kaliteler var her cree gerçek cree değil.
yoksa aquareef markasının pro4 ü misal lps de güzel gelişim sergiliyor.
melih beyin bahsettiği sistem güzel, sylvania 2 kırmızı 4 coralstar mavi koyup, gelişimi çok güzel yakalayabilirsiniz. 6 flo ile 80 par alsanız bile bu düşük parda gelişimde iyi.
ortaya çin ledinden de mavi led dizmek gelişimden ziyade turuncu gözlük ile mercanların renklerini izlemek içindir. kaliteli mavi renk led olursa tabi ki gelişime destek olacaktır.
çoğu mercan ana renk olarak sadece maviye ihtiyaç duyar.
fakat florasan üretimi durmuş diye duydum. yarın bir gün bulmak zorlaşabilir ve bulduğun 1 sene kullanılmış bir florasan olabilir.
bu durumda yine verim alamazsın. elektrik faturası da cabası. bence bir pro4 yakışır [:)))][EDIT]littlefish,2023-08-15 12:05:36[/EDIT]
Sorceres-if ''2''
[QUOTE=FerhatKaya]
Ekstrem ve trend akvaryumun sitesinde kürlenmiş canlı kaya göremedim.
[/QUOTE]
Ekstrem ve trend ortaklar, Aquaforest distiribitorü olduğu için onların kayalarını satıyorlar.
aquablue var bursada kıvanç bey tasarım kaya da yapıyor. DD kayadan yapıyordu bildiğim kadarıyla bir görüşün isterseniz.
[QUOTE=FerhatKaya]
Ekstrem ve trend akvaryumun sitesinde kürlenmiş canlı kaya göremedim.
[/QUOTE]
Ekstrem ve trend ortaklar, Aquaforest distiribitorü olduğu için onların kayalarını satıyorlar.
aquablue var bursada kıvanç bey tasarım kaya da yapıyor. DD kayadan yapıyordu bildiğim kadarıyla bir görüşün isterseniz.
Oluşturduğum Sump Sistemi Hakkında
[QUOTE=qwerty06]çok teşekkür ederim yanıtınız için. Bir sorum daha olucak izninizle. Protein Skimmer, kafa motoru ve dalga motoru alırken akvaryum hacminin kaç katı su çevirmesi gerek. Birde bu hacme sumpı da katalım mı[/QUOTE]
Tunze yada resun gibi küçük cihazlar 100-120 litre gibi en fazla taşıyor.
150-200 litrelerde cihaz büyümesi gerekiyor ve alt sump daha mantikli hale geliyor.
Curve 7, reefoctopus 110 s gibi cihazlar kullanılabilir.
Dalga motoru 50 lik olcaksa ew18 4000 l/h güzel model
Sw2 olabilir 2500 l/h
Ölçüler 50x50x50 ise
Sk300
Ew18
2000 l/h çin mali ucuz kafa motoru yada 1000 l/h kaliteli motor.
Yada dc kafa motoru alirsaniz 2500 l/h alip duruma göre kısmak daha mantikli.
Misal ben 200 litrede hsbao dep 6000 l/h kullaniyorum. Halbuki 4000 l/h da yeterdi. ben alıp kısarak çalıştırdım ses seviyeside minimale inmiş oldu.
[QUOTE=qwerty06]çok teşekkür ederim yanıtınız için. Bir sorum daha olucak izninizle. Protein Skimmer, kafa motoru ve dalga motoru alırken akvaryum hacminin kaç katı su çevirmesi gerek. Birde bu hacme sumpı da katalım mı[/QUOTE]
Tunze yada resun gibi küçük cihazlar 100-120 litre gibi en fazla taşıyor.
150-200 litrelerde cihaz büyümesi gerekiyor ve alt sump daha mantikli hale geliyor.
Curve 7, reefoctopus 110 s gibi cihazlar kullanılabilir.
Dalga motoru 50 lik olcaksa ew18 4000 l/h güzel model
Sw2 olabilir 2500 l/h
Ölçüler 50x50x50 ise
Sk300
Ew18
2000 l/h çin mali ucuz kafa motoru yada 1000 l/h kaliteli motor.
Yada dc kafa motoru alirsaniz 2500 l/h alip duruma göre kısmak daha mantikli.
Misal ben 200 litrede hsbao dep 6000 l/h kullaniyorum. Halbuki 4000 l/h da yeterdi. ben alıp kısarak çalıştırdım ses seviyeside minimale inmiş oldu.
Oluşturduğum Sump Sistemi Hakkında
[QUOTE=qwerty06]peki tunze 9001 i bu boyutlara önerir misiniz, bende benzer bir tank düşünüyorum da[/QUOTE]
Ali bey,
tunze güzel bir marka öneririm, hala daha ucuz ise resun sk300 de öneririm. sk300 ü ben 40x40x60 sumpsuz akvaryumumda da kullanmıştım, güzel cihazdır.[EDIT]littlefish,2023-05-12 14:36:30[/EDIT]
[QUOTE=qwerty06]peki tunze 9001 i bu boyutlara önerir misiniz, bende benzer bir tank düşünüyorum da[/QUOTE]
Ali bey,
tunze güzel bir marka öneririm, hala daha ucuz ise resun sk300 de öneririm. sk300 ü ben 40x40x60 sumpsuz akvaryumumda da kullanmıştım, güzel cihazdır.[EDIT]littlefish,2023-05-12 14:36:30[/EDIT]
Oluşturduğum Sump Sistemi Hakkında
Hakan bey merhaba,
arka sump sisteminizi inceledim, aslında karbon ve zeolit gereksiz. etkisi geçtiği anda amonyak nitrit nitrat değerleriniz oynayacağından
sürekli değiştirmeniz gerekecek ve bağımlı hale gelecek.
halbuki sadece protein skimmer yeterli olacaktır. kayalarınız derin ve geniş gözenekli kaya ise hem aerob hemde anaerob bakteriler için yeterli düzeyde
bakteri oluşacağından bunlara hiç gerek kalmayacaktır.
amonyak nitrit ve nitrattan sonra anaerob bakteriler fosfat nitratı bitirip akvaryumdan uzaklaştıracaklardır.
kayanıza güvenmiyorsanız sumpta 200 litre saat altında akış olan bir yerde siporax dizerseniz anaerob bakteri yuvası olacağından nitrat ve fosfat birikmesi yaşamazsınız.
tabi birde nitrat ve fosfatın sıfırlanmaması lazım misal fosfatınız sıfırlanırsa nitrat birikmesi yaşarsınız hep 100 nitrat çıkar gibi gibi
Hakan bey merhaba,
arka sump sisteminizi inceledim, aslında karbon ve zeolit gereksiz. etkisi geçtiği anda amonyak nitrit nitrat değerleriniz oynayacağından
sürekli değiştirmeniz gerekecek ve bağımlı hale gelecek.
halbuki sadece protein skimmer yeterli olacaktır. kayalarınız derin ve geniş gözenekli kaya ise hem aerob hemde anaerob bakteriler için yeterli düzeyde
bakteri oluşacağından bunlara hiç gerek kalmayacaktır.
amonyak nitrit ve nitrattan sonra anaerob bakteriler fosfat nitratı bitirip akvaryumdan uzaklaştıracaklardır.
kayanıza güvenmiyorsanız sumpta 200 litre saat altında akış olan bir yerde siporax dizerseniz anaerob bakteri yuvası olacağından nitrat ve fosfat birikmesi yaşamazsınız.
tabi birde nitrat ve fosfatın sıfırlanmaması lazım misal fosfatınız sıfırlanırsa nitrat birikmesi yaşarsınız hep 100 nitrat çıkar gibi gibi
Antalyada Deniz Akvaryumu Kurmak
Canlıyı her yerden almak mümkün istanbul ve ankaradan hatta bursadan petshoplardan alınabilir. hemen hepsi strafor kolilerde otobüs kargo yapılıyor.
otobüs kargo yapmak istemeyenler genelde hobiciler oluyor. şehrinizde bulmak daha zor olabilir.
Canlıyı her yerden almak mümkün istanbul ve ankaradan hatta bursadan petshoplardan alınabilir. hemen hepsi strafor kolilerde otobüs kargo yapılıyor.
otobüs kargo yapmak istemeyenler genelde hobiciler oluyor. şehrinizde bulmak daha zor olabilir.
Tuzlu Suya Başlangıç
[QUOTE=Yas400]
2ppm üstad yalnız sebebi benim çok hızlı tükenince biraz yüksek dozlama yapmam dozlamayı bıraktım akşam tekrar test ederim muhtemelen inmiştir. [/QUOTE]
2,00 ppm aşırı yüksek 15 nitrat onu indirmeye yetmez.
Azar azar sivi nitrat girerseniz yavaşça aşağı çekmiş olursunuz.
[QUOTE=Yas400]
2ppm üstad yalnız sebebi benim çok hızlı tükenince biraz yüksek dozlama yapmam dozlamayı bıraktım akşam tekrar test ederim muhtemelen inmiştir. [/QUOTE]
2,00 ppm aşırı yüksek 15 nitrat onu indirmeye yetmez.
Azar azar sivi nitrat girerseniz yavaşça aşağı çekmiş olursunuz.
Tuzlu Suya Başlangıç
Çok güzel nitrat düşmeye başlamış. fakat fosfatı anlayamadım. 0,02 mi yoksa 2,00 ppm mi acaba ?
2,00 ise çok yüksek.
Çok güzel nitrat düşmeye başlamış. fakat fosfatı anlayamadım. 0,02 mi yoksa 2,00 ppm mi acaba ?
2,00 ise çok yüksek.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 60 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Canerkartal,
0rnn,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
Urar,
yeekim,
osmandbnl,
Manguday,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
Kınayu,
sina cen,
epidosin,
EKAR,
altuntasseref,
Fatihsm,
poyraz43,
EmiirKaan,
Mac,
Tuby,
Hidro Dinamik,
MDForensic,
KadirEmre,
Ehtiyar,
Öğretmen Ali,
DigitalPen,
Makkaya,
exCaLiSTa,
Liga,
Tata,
alperibis,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
