ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Borel_boole
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Temmuz 2016 10:53
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2018 15:04
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ugur çelik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ugur çelik
SON 10 MESAJI
Bağırsaklar Mı Çıkmış?
Emre bey öneriniz için teşekkür ederim ancak o tarz bir kurtçuk falan değildi. Bir iki gün sonra kendiliğinden geçti.
Emre bey öneriniz için teşekkür ederim ancak o tarz bir kurtçuk falan değildi. Bir iki gün sonra kendiliğinden geçti.
Bağırsaklar Mı Çıkmış?
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/140120182209351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/140120182209381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/140120182209411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/140120182209431.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: bağırsakları dışarı çıkmış gibi duruyor.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 300 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: vatoz-lepistes-salyangoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sıcaklık 25 derece
Filitrasyon: sump
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
[B]Normalde birşeyi yok gibiydi. Kuyruğu biraz erimiş farketmemiştim. Bugün de işten geldiğimde bu durumla karşılaştım. Ne olduğuna ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.[/B] [:'(]
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/140120182209351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/140120182209381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/140120182209411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/140120182209431.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: bağırsakları dışarı çıkmış gibi duruyor.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 300 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: vatoz-lepistes-salyangoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sıcaklık 25 derece
Filitrasyon: sump
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
[B]Normalde birşeyi yok gibiydi. Kuyruğu biraz erimiş farketmemiştim. Bugün de işten geldiğimde bu durumla karşılaştım. Ne olduğuna ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.[/B] [:'(]
Black Kriza Mıdır?
Çok net bir turuncu değil resimdeki gibi sarıya yakın acaba kırma olabilir mi? Bemba resimlerine bakınca çok koyu turuncu olduğunu gördüm o yüzden bu yorumu yaptım.
Çok net bir turuncu değil resimdeki gibi sarıya yakın acaba kırma olabilir mi? Bemba resimlerine bakınca çok koyu turuncu olduğunu gördüm o yüzden bu yorumu yaptım.
Black Kriza Mıdır?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/260120172212101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/260120172213021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/260120172213401.jpg[/IMG]
Bu resimdekileri farklı iki kişiden almıştım Black kriza diye. Ama farklı görünüyorlar. Bazıları turuncu bazıları sarı gibi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/260120172212101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/260120172213021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/260120172213401.jpg[/IMG]
Bu resimdekileri farklı iki kişiden almıştım Black kriza diye. Ama farklı görünüyorlar. Bazıları turuncu bazıları sarı gibi.
Türüne Bakarmısınız
Bantları rengi bazen sarıya dönüyor gibi geliyor. anlamadım. Black kriza diye almıştım [:(] Bi resim daha atıcam size
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/221020161937111.jpg[/IMG]
Bantları rengi bazen sarıya dönüyor gibi geliyor. anlamadım. Black kriza diye almıştım [:(] Bi resim daha atıcam size
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/221020161937111.jpg[/IMG]
Türüne Bakarmısınız
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/211020162029331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/211020162029331.jpg[/IMG]
Sump Modelim Sizce Uygun Mu (son Rütuşlar)
[QUOTE=KaridESK]Kirli su inişine filtre çorabı tavsiye ederim.
Saygılarımla...[/QUOTE]
Teşekkür ederim ancak su sesi ile ilgili bir sorun değil, motor ilk sn lerde sessiz ama su hortumdan yükseldikçe çok fena bir ses çıkarmaya başlıyor. Su basmada sıkıntısı yok. Tek problemi ses yapmaya başlaması.
[QUOTE=KaridESK]Kirli su inişine filtre çorabı tavsiye ederim.
Saygılarımla...[/QUOTE]
Teşekkür ederim ancak su sesi ile ilgili bir sorun değil, motor ilk sn lerde sessiz ama su hortumdan yükseldikçe çok fena bir ses çıkarmaya başlıyor. Su basmada sıkıntısı yok. Tek problemi ses yapmaya başlaması.
Sump Modelim Sizce Uygun Mu (son Rütuşlar)
Sump yapımı tamamlandı en kısa zamanda resim atacağım ancak kafa motoru olarak iç motorumu kullanmıştım. ilk bir kaç sn sorun yok ama sonradan çok fena bir ses çıkarmaya başlıyor. Nasıl çözebiliriz. Önerisi olan varmı acaba yada düşük watt tüketen sessiz bir kafa motoru tavsiye edebilirmisiniz.
Sump yapımı tamamlandı en kısa zamanda resim atacağım ancak kafa motoru olarak iç motorumu kullanmıştım. ilk bir kaç sn sorun yok ama sonradan çok fena bir ses çıkarmaya başlıyor. Nasıl çözebiliriz. Önerisi olan varmı acaba yada düşük watt tüketen sessiz bir kafa motoru tavsiye edebilirmisiniz.
Sump Modelim Sizce Uygun Mu (son Rütuşlar)
[QUOTE=viscool]Erhan Beye katılıyorum 4 bölme daha uygun olacaktır. Ana tankınızın boyuna göre motor debisi seçmeniz gerekecektir. ana tankın ve sumpın toplam hacmini en az 4-5 kere döndürecek bir motor seçmelisiniz. Ancak 10 katına kadarda kullanılabilir. camlar arası 2 cm yeterli olacaktır. Ancak 3 cm yaparsanız cam aralarına bioball koyarak bu alanlarıda değerlendirebilirsiniz. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/220820161507251.jpg[/IMG] son hali bu şekilde nasıl devam etmeliyim sizce
[QUOTE=ringo]Uğur bey,
Motordan önceki son camı koymazsanız daha iyi olur. Kısa sürelerdeki su buharlaşmadı nedeniyle moturunuz susuz kalma süresi uzar. Aslında filtreleme için 2 bölüm yeter artar bile. Motor bölümü biraz hacimlice olması iyidir. Motora gelmeden suyun son yukarı çıkış bölümünü bir ısıtıcı girecek genişlikte yapmanız da iyi olabilir.[/QUOTE]
camlar arası 2.2 cm oldu. ilk bölme 15 cm ikinci 12 cm şeklinde. Tek olan camın yanına 2.2 cm boşlukla diğerini eklersem 3. bölmeye yaklaşık 28cm kadar yer kalıyor.
Eğer 4. bölmeyi yaparsam bu 28cm nin yaklaşık 4 cm si ara camlara giderse kalan 24 cm yi iki parçaya bölmem gerek bunu ne ölçülerde bölmem daha uygun olur.[EDIT]Borel_boole,2016-08-22 15:15:41[/EDIT]
[QUOTE=viscool]Erhan Beye katılıyorum 4 bölme daha uygun olacaktır. Ana tankınızın boyuna göre motor debisi seçmeniz gerekecektir. ana tankın ve sumpın toplam hacmini en az 4-5 kere döndürecek bir motor seçmelisiniz. Ancak 10 katına kadarda kullanılabilir. camlar arası 2 cm yeterli olacaktır. Ancak 3 cm yaparsanız cam aralarına bioball koyarak bu alanlarıda değerlendirebilirsiniz. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/220820161507251.jpg[/IMG] son hali bu şekilde nasıl devam etmeliyim sizce
[QUOTE=ringo]Uğur bey,
Motordan önceki son camı koymazsanız daha iyi olur. Kısa sürelerdeki su buharlaşmadı nedeniyle moturunuz susuz kalma süresi uzar. Aslında filtreleme için 2 bölüm yeter artar bile. Motor bölümü biraz hacimlice olması iyidir. Motora gelmeden suyun son yukarı çıkış bölümünü bir ısıtıcı girecek genişlikte yapmanız da iyi olabilir.[/QUOTE]
camlar arası 2.2 cm oldu. ilk bölme 15 cm ikinci 12 cm şeklinde. Tek olan camın yanına 2.2 cm boşlukla diğerini eklersem 3. bölmeye yaklaşık 28cm kadar yer kalıyor.
Eğer 4. bölmeyi yaparsam bu 28cm nin yaklaşık 4 cm si ara camlara giderse kalan 24 cm yi iki parçaya bölmem gerek bunu ne ölçülerde bölmem daha uygun olur.[EDIT]Borel_boole,2016-08-22 15:15:41[/EDIT]
Sump Modelim Sizce Uygun Mu (son Rütuşlar)
[QUOTE=viscool]Uğur bey merhaba. İç bölmelerdeki camları yanlış konumlandırmışsınız. Sol taraftaki camlar yukarıda, sağ tarafkiler aşağıda olmalıdır. Su akışı böyle sağlanır. Öbür türlü sumpınızı dibi sürekli pislik dolacaktır. Kaba pisliği filtrelemek yerine dipte biriktirmiş olursunuz. Her bölmedeki sağ taraftaki camı bir öncekinden 2 cm aşağıda yapmalısınız. Dinlendirme bölmesinden kastınızı tam anlayamadım. Burada balık beslemek istiyorsanız (refugium) motordan önceki bölmeyi kullanmalısınız. Selamlarımla[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Şekli biraz düzenledim, Sanırım bu şekilde olacak. Peki bölmeler arası mesafe sizce nasıl olmalı. Birde 4 bölmemi yoksa 3 bölme yapmak mı daha uygun olur?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/200820162101091.jpg[/IMG]
Bölmeler arasındaki camların arasını 2 cm yapsam yeterli olur mu?[EDIT]Borel_boole,2016-08-20 21:04:00[/EDIT]
[QUOTE=viscool]Uğur bey merhaba. İç bölmelerdeki camları yanlış konumlandırmışsınız. Sol taraftaki camlar yukarıda, sağ tarafkiler aşağıda olmalıdır. Su akışı böyle sağlanır. Öbür türlü sumpınızı dibi sürekli pislik dolacaktır. Kaba pisliği filtrelemek yerine dipte biriktirmiş olursunuz. Her bölmedeki sağ taraftaki camı bir öncekinden 2 cm aşağıda yapmalısınız. Dinlendirme bölmesinden kastınızı tam anlayamadım. Burada balık beslemek istiyorsanız (refugium) motordan önceki bölmeyi kullanmalısınız. Selamlarımla[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Şekli biraz düzenledim, Sanırım bu şekilde olacak. Peki bölmeler arası mesafe sizce nasıl olmalı. Birde 4 bölmemi yoksa 3 bölme yapmak mı daha uygun olur?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187283/200820162101091.jpg[/IMG]
Bölmeler arasındaki camların arasını 2 cm yapsam yeterli olur mu?[EDIT]Borel_boole,2016-08-20 21:04:00[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
KULLANICILAR
- 58 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Sfenks111,
Kuduoglu,
TheDS,
Hoppala,
Koksal Gurkan,
Laetacara,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
Umutoty,
IgorVladimir,
by__cg,
Stoke,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
sina cen,
Conix,
Myz26,
ugurbaran,
0rnn,
ternapi,
LeafyAqua,
oguzozt,
Sercan.,
hakanmorcicek,
Pandkoal,
Cyber_Scout,
ibmsony,
tarikyksl,
djally,
Ancalagon,
yeekim,
hakaya0107,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
