ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mehmet04
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
15
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Nisan 2016 16:34
Son Ziyaret:
24 Nisan 2016 08:50
Toplam Mesaj:
38 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mehmet orhan
Doğum Tarihi:
17 Ağustos 1972
Yaş:
53
İl:
Ankara
Meslek:
İşci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
mehmet orhan
SON 10 MESAJI
Merhabalar Aranıza Yeni Katıldım
[QUOTE=Kubilay Sakarya]
O n11'in basında az mı sabahladım abi biraz mola ver kendine istersen yavaş yavaş araştırmaya devam edersin sonra [:)][/QUOTE]
Haklısın kardeşim hazır haftasonu diye dışarı çıkmadım dedim bari hepsini ayarlıyalım seçelim sonra hafta içi birde başımıza iş çıkmasın yoksa acele etmek bende istemiyorum [:)]
[QUOTE=Kubilay Sakarya]
O n11'in basında az mı sabahladım abi biraz mola ver kendine istersen yavaş yavaş araştırmaya devam edersin sonra [:)][/QUOTE]
Haklısın kardeşim hazır haftasonu diye dışarı çıkmadım dedim bari hepsini ayarlıyalım seçelim sonra hafta içi birde başımıza iş çıkmasın yoksa acele etmek bende istemiyorum [:)]
Merhabalar Aranıza Yeni Katıldım
[QUOTE=Kubilay Sakarya]
Haklısın abi birde şu link'e göz at ilanlar kısmında çok güzel ve şık akvaryumlar oluyor,
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/malzeme_ve_yem_ilanlari_c18.asp[/URL][/QUOTE]
Zamanım olduğunda ayrıntılı incelerim kardeşim gitti gidiyorda gezinmekten beynim sulandı :) bir akvaryum bulamadım ama çok güzel bitkiler var
[QUOTE=Kubilay Sakarya]
Haklısın abi birde şu link'e göz at ilanlar kısmında çok güzel ve şık akvaryumlar oluyor,
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/malzeme_ve_yem_ilanlari_c18.asp[/URL][/QUOTE]
Zamanım olduğunda ayrıntılı incelerim kardeşim gitti gidiyorda gezinmekten beynim sulandı :) bir akvaryum bulamadım ama çok güzel bitkiler var
Merhabalar Aranıza Yeni Katıldım
[QUOTE=Kubilay Sakarya]
Sen bilirsin abi satıcı firmayı iyice bir uyarırsan kargolama konusunda bir problemle karşılaşmayacağını umuyorum şimdiden hayırlı olsun [:)][/QUOTE]
Sağol akvaryum hala bulamadım ,var da set olarak veyada çok pahalılar
[QUOTE=Kubilay Sakarya]
Sen bilirsin abi satıcı firmayı iyice bir uyarırsan kargolama konusunda bir problemle karşılaşmayacağını umuyorum şimdiden hayırlı olsun [:)][/QUOTE]
Sağol akvaryum hala bulamadım ,var da set olarak veyada çok pahalılar
Merhabalar Aranıza Yeni Katıldım
[QUOTE=Kubilay Sakarya]
Abi gittigidiyor vb. Sitelerden akvaryum almanı tavsiye etmem çoğu kırık dökük geliyor, sağlam olanlarda fazla pahalı.. Bir akvaryumcuya yarı fiyatına mobilyalı akvaryum yaptırabilirsin en temizi öyle olur veya forum'un ilanlar kısmından satılık akvaryumlara göz atabilirsin temiz ve yakın çevrende bulabilirsen öylede iyi olur..[:)][/QUOTE]
Paşam ben internetten alayım şimdi bizim burda tanıdık camcı yok kazık filan yeriz neme lazım :) forum ilanlar sayfasına bakarım ama ordan alacağımı hiç sanmıyorum yine gitti gidiyordan alıcam galiba
[QUOTE=MaxKrone]
Şaka maka fanus dan FH ye geldi konu maşallah[:nazar:]
Forum gerçekten çok faydalı ve kullanışlı,her hobici'nin üye olup biraz vakit geçirmesi lazım ben ansiklopedi olsun hesaplamalar,balık bulma vs yaparken sabahladığı mı biliyorum emeği geçenlere teşekkürler bur dan[:)], ayrıca forumda ki ilanlara da bakabilirsiniz temiz akvaryum ve malzemeleri ile ilan veren hobiciler var bende 300 Litre ve malzemelerini bir hobici abiden uygun fiyata almıştım[:iyi:][/QUOTE]
İlanlara bakarım ama almam,çünkü ekipmanları vs gittigidiyordan vericem bari akvaryumuda vereyim hepsini aynı yerden almış olalım öylede akvaryuma para gidecek böylede bari 3-5 fazla olsun içimiz rahat etsin [:)]
[QUOTE=Kubilay Sakarya]
Abi gittigidiyor vb. Sitelerden akvaryum almanı tavsiye etmem çoğu kırık dökük geliyor, sağlam olanlarda fazla pahalı.. Bir akvaryumcuya yarı fiyatına mobilyalı akvaryum yaptırabilirsin en temizi öyle olur veya forum'un ilanlar kısmından satılık akvaryumlara göz atabilirsin temiz ve yakın çevrende bulabilirsen öylede iyi olur..[:)][/QUOTE]
Paşam ben internetten alayım şimdi bizim burda tanıdık camcı yok kazık filan yeriz neme lazım :) forum ilanlar sayfasına bakarım ama ordan alacağımı hiç sanmıyorum yine gitti gidiyordan alıcam galiba
[QUOTE=MaxKrone]
Şaka maka fanus dan FH ye geldi konu maşallah[:nazar:]
Forum gerçekten çok faydalı ve kullanışlı,her hobici'nin üye olup biraz vakit geçirmesi lazım ben ansiklopedi olsun hesaplamalar,balık bulma vs yaparken sabahladığı mı biliyorum emeği geçenlere teşekkürler bur dan[:)], ayrıca forumda ki ilanlara da bakabilirsiniz temiz akvaryum ve malzemeleri ile ilan veren hobiciler var bende 300 Litre ve malzemelerini bir hobici abiden uygun fiyata almıştım[:iyi:][/QUOTE]
İlanlara bakarım ama almam,çünkü ekipmanları vs gittigidiyordan vericem bari akvaryumuda vereyim hepsini aynı yerden almış olalım öylede akvaryuma para gidecek böylede bari 3-5 fazla olsun içimiz rahat etsin [:)]
Merhabalar Aranıza Yeni Katıldım
[QUOTE=Kubilay Sakarya]
Aynen öyle abi FH'nin çok hoşuna gideceğini tahmin etmiştim.. Ama hoşuna gittiyse lepistes plati moli tarzı balıklarla başlayabilirsin.. Tabi sarı prenses veya demasoni ile de başlayabilirsin tabi bu balıklar'ın yavrulama sürecleri falanda var onlarıda dikkate almak lazım..
aslında balık bakmak tecrübe gerektirir gibi bir durum değil.. Kendimden örnek verecek olursam Ben bakmadığım halde öyle bir araştırma yaptım ki şuan 300 lt akvaryum alsam sağlıklı şekilde FH bakabileceğime inanıyorum.. Demem o ki iyi bir araştırma yapıp kafamıza yatacak beğendiğimiz balığı almak varken niye sürekli sürekli akvaryum değiştirmek zorunda kalalım ki öyle değil mi ?
Sen kararını iyi ver mehmet abi iyi bir araştırma ve gerekli tertibatlar ile her balık bakılabilir çok şükür aklımız başımız yerinde [:)][/QUOTE]
Paşam gerçekten fh güzel balıkmış :) şuan gittigidiyorda akvaryum bakıyorum ama milyarlık akvaryumlar var onlarda beni aşar ama 300-500 tl arası bir akvaryum alabilirim taksit ile.Şuan arıyorum akvaryumda kararlaştırayım ona göre balık seçicem zaten litre bulmayıda forumda özellik olarak var oraya ölçüleri yazıyorum litresini hesaplıyor direkt :)
[QUOTE=Kubilay Sakarya]
Aynen öyle abi FH'nin çok hoşuna gideceğini tahmin etmiştim.. Ama hoşuna gittiyse lepistes plati moli tarzı balıklarla başlayabilirsin.. Tabi sarı prenses veya demasoni ile de başlayabilirsin tabi bu balıklar'ın yavrulama sürecleri falanda var onlarıda dikkate almak lazım..
aslında balık bakmak tecrübe gerektirir gibi bir durum değil.. Kendimden örnek verecek olursam Ben bakmadığım halde öyle bir araştırma yaptım ki şuan 300 lt akvaryum alsam sağlıklı şekilde FH bakabileceğime inanıyorum.. Demem o ki iyi bir araştırma yapıp kafamıza yatacak beğendiğimiz balığı almak varken niye sürekli sürekli akvaryum değiştirmek zorunda kalalım ki öyle değil mi ?
Sen kararını iyi ver mehmet abi iyi bir araştırma ve gerekli tertibatlar ile her balık bakılabilir çok şükür aklımız başımız yerinde [:)][/QUOTE]
Paşam gerçekten fh güzel balıkmış :) şuan gittigidiyorda akvaryum bakıyorum ama milyarlık akvaryumlar var onlarda beni aşar ama 300-500 tl arası bir akvaryum alabilirim taksit ile.Şuan arıyorum akvaryumda kararlaştırayım ona göre balık seçicem zaten litre bulmayıda forumda özellik olarak var oraya ölçüleri yazıyorum litresini hesaplıyor direkt :)
Merhabalar Aranıza Yeni Katıldım
[QUOTE=Hasan03]Flowern horn çok zor bi balıktır. Size önerilmez şimdi. Eğer sarı balık dediğiniz sarı prenses düşünürseniz kolaydır. 150 litre üstü bi akvaryum dış filtre ısıtıcı bide beyaz silisi kum gerekli. Pek zahmeti yoktur. İlerde ağzına yavru alırsa (üreme esnasında yavruları ağzına alır) onu sağlarsınız sadece.
Ama benim tavsiyem sizin bütçenizde var 150 litre bi Japon akvaryumu. Özel japonlar la (aslanbaş, ryukin , inci gövde, teleskop, balın göz, Japon balıkları) çok hoş şık göze gelen bi akvaryum yapabilirsiniz. Bu son tavsiyesi gerçekten bi düşünün. Özellikle yazdığım parantez içerisindeki balıklara tek tek bakarsanız anlarsınız ne demek istediğimi. [/QUOTE]
Parantez içine yazdığınız balıklara internette baktım gerçekten çok güzeller ama beni pek sarmadı açıkçası,durun bakalım allah büyüktür daha malzemeleri vermedim çünkü balık türünü kesin olarak kararlaştırmadık,tür seçilince ona uygun teknik malzemeleri almayı düşünüyorum şimdi kabaca alıp sonra balık geldiğinde yeni bir ekipman ayrıyeten almıyalım
[QUOTE=Hasan03]Flowern horn çok zor bi balıktır. Size önerilmez şimdi. Eğer sarı balık dediğiniz sarı prenses düşünürseniz kolaydır. 150 litre üstü bi akvaryum dış filtre ısıtıcı bide beyaz silisi kum gerekli. Pek zahmeti yoktur. İlerde ağzına yavru alırsa (üreme esnasında yavruları ağzına alır) onu sağlarsınız sadece.
Ama benim tavsiyem sizin bütçenizde var 150 litre bi Japon akvaryumu. Özel japonlar la (aslanbaş, ryukin , inci gövde, teleskop, balın göz, Japon balıkları) çok hoş şık göze gelen bi akvaryum yapabilirsiniz. Bu son tavsiyesi gerçekten bi düşünün. Özellikle yazdığım parantez içerisindeki balıklara tek tek bakarsanız anlarsınız ne demek istediğimi. [/QUOTE]
Parantez içine yazdığınız balıklara internette baktım gerçekten çok güzeller ama beni pek sarmadı açıkçası,durun bakalım allah büyüktür daha malzemeleri vermedim çünkü balık türünü kesin olarak kararlaştırmadık,tür seçilince ona uygun teknik malzemeleri almayı düşünüyorum şimdi kabaca alıp sonra balık geldiğinde yeni bir ekipman ayrıyeten almıyalım
Merhabalar Aranıza Yeni Katıldım
[QUOTE=Kubilay Sakarya]
Kesinlikle haklısın abi.. Mesela sarı prenses diye bir tür var çok moda bir türdür [:)] link'i atıyım şöyle en az kaç litrede olur nasıl olur bir bak..
120 litrede oluyormuş :)
[URL]https://www.akvaryum.com/labidochromis_caeruleus_sari_prenses_tatlisur_3_201.asp[/URL]
Demasoni diye bir tür var oda en az 120 litre,
[URL]https://www.akvaryum.com/pseudotropheus_demasoni_malawi_zebra_tatlisur_3_230.asp[/URL]
Abi birde bir balık var en az 300 litre, Akvaryum dünyasının en kaliteli balıklarındandır kendisi, Akvaryum Köpeği diye bahsedilir.. Kendini sevdirir oynar bitki falanda gerekmiyordu sanırsam 30-35 cm'e gelen bir balık.. Daha bir ton balık var fakat bunu göstermek istiyorum sana olur veya olmaz ileride olur tabiki senin tercihin ama bu balığı görmeden geçme müsait bir zamanında videolarınıda izlersin :)
Flowerhorn,
[URL]https://www.akvaryum.com/flower_horn_tatlisur_8_429.asp[/URL]
Tabi flowerhorn tarzı balıklar büyük akvaryum düşünürsen olabilecek balıklar birde çocuğun fikrini almak lazım [:)]
Bu hobide insan biraz doyumsuz oluyor yani 200 litre akvaryum yaparsın 1 ay geçer ah be 300 litre olsada FH beslesem 500 litre olsada pirana beslesem böyle böyle gider bu iş o yüzden dediğin gibi pişman olmadan sana ve çoçuğuna uygun balığı seçmek çok önemli, Kimisi'nin durumu vardır ama adam der ki ben betta'yı çok sevdim ne diye büyük akvaryumla ugraşayım kimiside derki ben pirana bakmak istiyorum en kısa zamanda büyüteyim [:)]
[/QUOTE]
Sağol paşam gerçekten çok güzel balıklar heleki o flower horn adlı balık çok hoşmuş o mavi çizgili balıkda çok hoş sarı balıkda öyle hepsi çok güzel [:iyi:] ama daha tecrübe 0 onun için tecrübe gerektiren balıklar sanırsam bunlar ? ben ilk önce her hobicinin başladığı balıklar ile başlasam daha iyi olucaktır diye düşünüyorum
[QUOTE=Kubilay Sakarya]
Kesinlikle haklısın abi.. Mesela sarı prenses diye bir tür var çok moda bir türdür [:)] link'i atıyım şöyle en az kaç litrede olur nasıl olur bir bak..
120 litrede oluyormuş :)
[URL]https://www.akvaryum.com/labidochromis_caeruleus_sari_prenses_tatlisur_3_201.asp[/URL]
Demasoni diye bir tür var oda en az 120 litre,
[URL]https://www.akvaryum.com/pseudotropheus_demasoni_malawi_zebra_tatlisur_3_230.asp[/URL]
Abi birde bir balık var en az 300 litre, Akvaryum dünyasının en kaliteli balıklarındandır kendisi, Akvaryum Köpeği diye bahsedilir.. Kendini sevdirir oynar bitki falanda gerekmiyordu sanırsam 30-35 cm'e gelen bir balık.. Daha bir ton balık var fakat bunu göstermek istiyorum sana olur veya olmaz ileride olur tabiki senin tercihin ama bu balığı görmeden geçme müsait bir zamanında videolarınıda izlersin :)
Flowerhorn,
[URL]https://www.akvaryum.com/flower_horn_tatlisur_8_429.asp[/URL]
Tabi flowerhorn tarzı balıklar büyük akvaryum düşünürsen olabilecek balıklar birde çocuğun fikrini almak lazım [:)]
Bu hobide insan biraz doyumsuz oluyor yani 200 litre akvaryum yaparsın 1 ay geçer ah be 300 litre olsada FH beslesem 500 litre olsada pirana beslesem böyle böyle gider bu iş o yüzden dediğin gibi pişman olmadan sana ve çoçuğuna uygun balığı seçmek çok önemli, Kimisi'nin durumu vardır ama adam der ki ben betta'yı çok sevdim ne diye büyük akvaryumla ugraşayım kimiside derki ben pirana bakmak istiyorum en kısa zamanda büyüteyim [:)]
[/QUOTE]
Sağol paşam gerçekten çok güzel balıklar heleki o flower horn adlı balık çok hoşmuş o mavi çizgili balıkda çok hoş sarı balıkda öyle hepsi çok güzel [:iyi:] ama daha tecrübe 0 onun için tecrübe gerektiren balıklar sanırsam bunlar ? ben ilk önce her hobicinin başladığı balıklar ile başlasam daha iyi olucaktır diye düşünüyorum
Merhabalar Aranıza Yeni Katıldım
[QUOTE=Kubilay Sakarya]Fanus plastik bitkiyle başladık tetra ex 600 lere geldik 4 sayfada neredeyse akvaryum kuruldu kurulacak maşallah [:)][:nazar:]
Arkadaşlar kum vs.. Fazla alınması daha iyi ileride mehmet bey'in fikri değişir belki akvaryum'u büyütmek ister ne biliyim herşey olabilir eldende çıkartılmayacak birşey değil kum.
Mehmet bey bu arada boş vakitlerinizde forum'un ilanlar kısmındada göz gezdirebilirsiniz temiz güzel malzemeler oluyor şöyle link'i veriyim,
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/tum_ilanlar_c0.asp[/URL]
Lepistes'te anlaşıldı sanırsam ? Lepistes hakkında bilgileri olan arkadaşlar üreme hakkında bilgi verirlerse daha iyi olur oda önemli bir konu..
Lepistes hakkında detaylı bilgi içinde şu link'i incelemenizi tavsiye ederim,
[URL]https://www.akvaryum.com/poecilia_reticulata_lepistes_guppy_tatlisur_5_194.asp[/URL]
Tekrardan kolay gelsin takipteyim [:)]
[/QUOTE]
Paşam teşekkür ederim akvaryum kuruldu sayılır bütün ekipmanlarda onaylanınca pazartesi sipariş vericem .Lepistes balığında kararsızım ben diyorumki allaha bin şükür maddi durumum iyi çocuğumun isteği üzerine bir akvaryum kurucaz ama ondan çok benim çok yüksek bir şekilde hevesim arttı daha kurmadan daha büyük akvaryum alasım geldi ne yalan söyliyeyim :) aslında daha büyük akvaryumda alabilirim ama çok çok da büyük olmıcak şekilde
Evet kumu alırım koyarım akvaryuma baktım fazla oldu çıkartırım veyada bir miktar eklerim az olduğunu düşünürsem yeni sini eklerim sorun değiil kum önemli olan balıklar huzurlu ve sağlıklı bir şekilde büyüsün balık olarak ne türler var bilmiyorum ama birtek lepistes -moli-plati-beta türlerini duydum galiba bu konuda bu konuya kimler ne tür balık türleri yazarsa hepsine bakıcam ve birinde kararlaştırıp ona göre bir akvaryum dizayn edicem nede olsa siparişleri pazartesi vericem onun için iyice düşünüp taşınmakta yarar var [:iyi:][:)]
[QUOTE=Kubilay Sakarya]Fanus plastik bitkiyle başladık tetra ex 600 lere geldik 4 sayfada neredeyse akvaryum kuruldu kurulacak maşallah [:)][:nazar:]
Arkadaşlar kum vs.. Fazla alınması daha iyi ileride mehmet bey'in fikri değişir belki akvaryum'u büyütmek ister ne biliyim herşey olabilir eldende çıkartılmayacak birşey değil kum.
Mehmet bey bu arada boş vakitlerinizde forum'un ilanlar kısmındada göz gezdirebilirsiniz temiz güzel malzemeler oluyor şöyle link'i veriyim,
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/tum_ilanlar_c0.asp[/URL]
Lepistes'te anlaşıldı sanırsam ? Lepistes hakkında bilgileri olan arkadaşlar üreme hakkında bilgi verirlerse daha iyi olur oda önemli bir konu..
Lepistes hakkında detaylı bilgi içinde şu link'i incelemenizi tavsiye ederim,
[URL]https://www.akvaryum.com/poecilia_reticulata_lepistes_guppy_tatlisur_5_194.asp[/URL]
Tekrardan kolay gelsin takipteyim [:)]
[/QUOTE]
Paşam teşekkür ederim akvaryum kuruldu sayılır bütün ekipmanlarda onaylanınca pazartesi sipariş vericem .Lepistes balığında kararsızım ben diyorumki allaha bin şükür maddi durumum iyi çocuğumun isteği üzerine bir akvaryum kurucaz ama ondan çok benim çok yüksek bir şekilde hevesim arttı daha kurmadan daha büyük akvaryum alasım geldi ne yalan söyliyeyim :) aslında daha büyük akvaryumda alabilirim ama çok çok da büyük olmıcak şekilde
Evet kumu alırım koyarım akvaryuma baktım fazla oldu çıkartırım veyada bir miktar eklerim az olduğunu düşünürsem yeni sini eklerim sorun değiil kum önemli olan balıklar huzurlu ve sağlıklı bir şekilde büyüsün balık olarak ne türler var bilmiyorum ama birtek lepistes -moli-plati-beta türlerini duydum galiba bu konuda bu konuya kimler ne tür balık türleri yazarsa hepsine bakıcam ve birinde kararlaştırıp ona göre bir akvaryum dizayn edicem nede olsa siparişleri pazartesi vericem onun için iyice düşünüp taşınmakta yarar var [:iyi:][:)]
Merhabalar Aranıza Yeni Katıldım
[QUOTE=emrei]Neredeyse başka eve taşın evi akvaryuma göre baştan düzenle dicez [:D][:D][/QUOTE]
[:)]
[QUOTE=emrei]Neredeyse başka eve taşın evi akvaryuma göre baştan düzenle dicez [:D][:D][/QUOTE]
[:)]
Merhabalar Aranıza Yeni Katıldım
[QUOTE=Hasan03]Abi sana ısrarla 25 kilo çok diyorum. 100 litreye 20 kilo yetkiye arttı bile 7 8 cm kum oldu. Az al kumu[/QUOTE]
[QUOTE=hakan16]
Bencede abi alıcaksanız kumu alın ama hepsini koymayın tabi karar sizin [:)][/QUOTE]
Tamam paşalarım alırım fazla kalanı durur bir köşede fazla mal göz çıkarmaz
:)
[QUOTE=Hasan03]Abi sana ısrarla 25 kilo çok diyorum. 100 litreye 20 kilo yetkiye arttı bile 7 8 cm kum oldu. Az al kumu[/QUOTE]
[QUOTE=hakan16]
Bencede abi alıcaksanız kumu alın ama hepsini koymayın tabi karar sizin [:)][/QUOTE]
Tamam paşalarım alırım fazla kalanı durur bir köşede fazla mal göz çıkarmaz
:)
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Hidro Dinamik,
kasim12,
0rnn,
Jeveux,
hasancn,
Urar,
Tuby,
Öğretmen Ali,
altuntasseref,
simsela,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
TheDS,
osmandbnl,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
EKAR,
Kınayu,
sina cen,
DigitalPen,
Gökdeniz Kale,
GokturkEkinci,
heserx,
ternapi,
aupqua,
Corydoras.gram,
shkola onlain_zrei,
wille6994,
Ehtiyar,
yeekim,
MarkOrion,
Mertkk,
Tata,
wallece,
Sufisu,
TuRKeR,
alperibis,
LEGEND59,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
