ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
edkaya
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Mart 2016 17:39
Son Ziyaret:
05 Ağustos 2023 14:56
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ercüment demir kaya
Doğum Tarihi:
09 Mayıs 1980
Yaş:
46
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
gök girsin kızıl çıksın
SON 10 MESAJI
Kapalı Teraryum Denemesi Ve Tavsiyeler
Nem sebebiyle oluşan küf ve yosunları yiyen organizmalar var. Çok detaylı bilgim olmamakla beraber sipringtail ve tesbih böceği gibi canlılar kullanılıyor. ben de yeni doğadan bulduğum 3 tesbih böceği ekledim ayrıca springtail olduğunu değerlendirdiğim canlıları da ayrı bir ortama aldım gelişimi bekliyorum. forumda veya youtube da yazarsanız oldukça fazla konu var. benim sorunum esasen bitkiler çok hızlı gelişiyor ve yosunlar kadifemsi görünüşünü kaybetip neredeyse çimen gibi uzamaya başlamaları.
Nem sebebiyle oluşan küf ve yosunları yiyen organizmalar var. Çok detaylı bilgim olmamakla beraber sipringtail ve tesbih böceği gibi canlılar kullanılıyor. ben de yeni doğadan bulduğum 3 tesbih böceği ekledim ayrıca springtail olduğunu değerlendirdiğim canlıları da ayrı bir ortama aldım gelişimi bekliyorum. forumda veya youtube da yazarsanız oldukça fazla konu var. benim sorunum esasen bitkiler çok hızlı gelişiyor ve yosunlar kadifemsi görünüşünü kaybetip neredeyse çimen gibi uzamaya başlamaları.
Kapalı Teraryum Denemesi Ve Tavsiyeler
Herkese merhaba, Paşabahçe kavanozda kurmayı denediğim kapalı sistem teraryum paylaşmak istedim. Tabanda kil bilyesi ve ince lav kırığı, sineklik, aktif karbon, toprak karışımı bulunuyor. Doğadan bulduğum ufak taş ve dallarla dekore ettim. Bitki fitonya, pepperomia, adını hatırlayamadığım küçük bir sarmaşık, dağ palmiyesi, ve etraftan topladığım karasal yosunları kullandım. Maalesef springtail ya da izopod ekleme şansım olmadı. 3 haftadır gayet güzel ilerliyor. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946511.jpg[/IMG]
Tecrübeli üyeler yardımcı olursa sevinirim.
-Bir sorun değil belki ama bitkiler çok hızlı büyüyor. Özellikle peperomialar çok hızlı, aynı şekilde fittonia da öyle ve her ikisininde budamak zorunda kaldım. Fittonia daha hoş oldu yaprakları daha ufak çıkıyor ancak bu hızlı büyüme ile 2 haftada bir müdahale etmem gerekecek gibi görünüyor. Bu normal mi.
- ışıklandırma kullanmıyorum, pencere kenarında duruyor. Yeterli olur mu kullanmalı mıyım.
- son olarak ta yosunlarımda, özellikle kadife görünümü olanlar saç gibi uzamaya başladılar. Kara yosunundan akvaryum yosunu (flame Moss) görünümüne geçiyorlar. Ancak çok ince saç gibi gözüme garip geliyor. Yosunlar için bir önlem almaya gerek var mı. Herkese teşekkür ederim
Herkese merhaba, Paşabahçe kavanozda kurmayı denediğim kapalı sistem teraryum paylaşmak istedim. Tabanda kil bilyesi ve ince lav kırığı, sineklik, aktif karbon, toprak karışımı bulunuyor. Doğadan bulduğum ufak taş ve dallarla dekore ettim. Bitki fitonya, pepperomia, adını hatırlayamadığım küçük bir sarmaşık, dağ palmiyesi, ve etraftan topladığım karasal yosunları kullandım. Maalesef springtail ya da izopod ekleme şansım olmadı. 3 haftadır gayet güzel ilerliyor. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946511.jpg[/IMG]
Tecrübeli üyeler yardımcı olursa sevinirim.
-Bir sorun değil belki ama bitkiler çok hızlı büyüyor. Özellikle peperomialar çok hızlı, aynı şekilde fittonia da öyle ve her ikisininde budamak zorunda kaldım. Fittonia daha hoş oldu yaprakları daha ufak çıkıyor ancak bu hızlı büyüme ile 2 haftada bir müdahale etmem gerekecek gibi görünüyor. Bu normal mi.
- ışıklandırma kullanmıyorum, pencere kenarında duruyor. Yeterli olur mu kullanmalı mıyım.
- son olarak ta yosunlarımda, özellikle kadife görünümü olanlar saç gibi uzamaya başladılar. Kara yosunundan akvaryum yosunu (flame Moss) görünümüne geçiyorlar. Ancak çok ince saç gibi gözüme garip geliyor. Yosunlar için bir önlem almaya gerek var mı. Herkese teşekkür ederim
Ne Olduğunu Anlayamadığım Kahverengilik
Merhabalar, yeni yeni kurmaya çalıştığım 50 cm lik bitliki tankımda iki bölgede kırmızımsı kahverengimsi bi bölge oluştu taşlarımın dibinde ve siyah kumun hemen üzerinde. oluşum bir çelit alg midir yoksa farklı bir şey mi. kumu oldukça fazla yıkadım hatta elekten geçirdim. taşları ve kökü de kaynatmıştım. özellikle cüce sazlarımın olduğu kısımların dibinde; onlara bağlı olma ihtimali var mı bilemiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160320_234654.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160320_234705.jpg[/IMG]
fotoğraflarda daire içine alarak belirtmeye çalıştım. herhangi bir takviye kullanmıyorum. sadece sera aquatan ve kurulumda sera nitrivic kullandım. tavsiye verirseniz memnun olurum.
Merhabalar, yeni yeni kurmaya çalıştığım 50 cm lik bitliki tankımda iki bölgede kırmızımsı kahverengimsi bi bölge oluştu taşlarımın dibinde ve siyah kumun hemen üzerinde. oluşum bir çelit alg midir yoksa farklı bir şey mi. kumu oldukça fazla yıkadım hatta elekten geçirdim. taşları ve kökü de kaynatmıştım. özellikle cüce sazlarımın olduğu kısımların dibinde; onlara bağlı olma ihtimali var mı bilemiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160320_234654.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160320_234705.jpg[/IMG]
fotoğraflarda daire içine alarak belirtmeye çalıştım. herhangi bir takviye kullanmıyorum. sadece sera aquatan ve kurulumda sera nitrivic kullandım. tavsiye verirseniz memnun olurum.
Yeni Başlangıç Ve Bitkilerimin Uygun Mu.
Cüce sazlarımın hemen önündeki taşların alt kısımları ve siyah kumun üzerinde yuvarlak içine de aldığım 3-4 cm çapında kırmızımsı paslı bir kısım oluştu . sebebi ne olabilir acaba . yosun mudur yosunsa ; ne tür yosundur ve ne yapmalıyım. yardım ederseniz memnun olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160320_234654.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160320_234705.jpg[/IMG][EDIT]edkaya,2016-03-20 23:55:23[/EDIT]
Cüce sazlarımın hemen önündeki taşların alt kısımları ve siyah kumun üzerinde yuvarlak içine de aldığım 3-4 cm çapında kırmızımsı paslı bir kısım oluştu . sebebi ne olabilir acaba . yosun mudur yosunsa ; ne tür yosundur ve ne yapmalıyım. yardım ederseniz memnun olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160320_234654.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160320_234705.jpg[/IMG][EDIT]edkaya,2016-03-20 23:55:23[/EDIT]
Yeni Başlangıç Ve Bitkilerimin Uygun Mu.
Vereceğim , halen kurulum aşamasındayım. ilk deneyim olduğundan toparlamak zaman alıyor. teşekkür ederim
Vereceğim , halen kurulum aşamasındayım. ilk deneyim olduğundan toparlamak zaman alıyor. teşekkür ederim
Yeni Başlangıç Ve Bitkilerimin Uygun Mu.
[QUOTE=renoibo]
Selam 1. taşlar salınım yapabilirmi diye kontrol ve mermerimsi ise handikap doğal taş daha uygun olacaktır .net diyemem,
[/QUOTE]
taşlar doğal. yaşadığım yerde Eğirdir gölü kıyısından topladım. özellikle beyazlar siyah kum üzerinde ışıklar yanınca güzel görünüyor. koymadan da iyice kaynattım. midyeleri hergün kontrol ediyorum şuan için kabuklarını yarım santim kadar açıyorlar. yaşam belirtisini keserlerse hemen alırım :) teşekkür ederim.
[QUOTE=renoibo]
Selam 1. taşlar salınım yapabilirmi diye kontrol ve mermerimsi ise handikap doğal taş daha uygun olacaktır .net diyemem,
[/QUOTE]
taşlar doğal. yaşadığım yerde Eğirdir gölü kıyısından topladım. özellikle beyazlar siyah kum üzerinde ışıklar yanınca güzel görünüyor. koymadan da iyice kaynattım. midyeleri hergün kontrol ediyorum şuan için kabuklarını yarım santim kadar açıyorlar. yaşam belirtisini keserlerse hemen alırım :) teşekkür ederim.
Yeni Başlangıç Ve Bitkilerimin Uygun Mu.
[QUOTE=renoibo]Öneri olarak Peyzaj için örnek Belirteyim,
Sessiliflora gibi kolay türlerden edinerek hızlı boylanmaları gibi budama yapılabileceklerle Allah bağışlasın kızınızla onu bunu derken keyifle geçer zaman
https://www.youtube.com/watch?v=yL71grF7GBE [/QUOTE]
Son durum için tavsiyeleriniz olursa mutlu oluruz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160319_120807.jpg[/IMG]
sol köşeye filtre girişi ve ısıtıcı önüne bir kaç dal eladoa ekledim. maalesef cüce saz bulamadım , tekrar bulunduğum yere gelirse öndeki boşluğu 2-3 kök daha ekleyeceğim. sağ arka köşeye ufak bir mağara daha yaptım. mağara arkasına da Hydrocotyle leucocephala ( umarım doğru isimdir) ektim. eladoaları belki ilerde güzel bir saz ile değiştiririm. şimdi sadece iki taraçam için taban bitkisi ve köküm için moss ekleyeceğim.
balıklar konusu ise; maviş ( kızımın betaya uygun gördüğü isim :) ) gayet mutlu hatta filtrenin yarattığı ufak hava kabarcıklarına bayılıyor. 2 adet panda çöpçümüz yerinde duramıyorlar. iki adette midyemiz var, arada yarım açılıyorlar ama daha hiç kıpırdamadılar. elma salyangozum ise maşallah yerinde durmuyor. tüm akvaryumu tavaf ediyor, yere düşen yemin yarım saat zeminde kaldığını görmedim daha. yalnız bir durumu var kabuğunun etrafında sanki yarım santim kalınlığında sis bulutuyla geziyor gibi. bu hastalık vs midir yoksa normal mi. aa birde minik SEA mız var , 1.5 cm ancak ( hamsi kafa). şuan için gayet uyumlular. yem olarak sera betagran ve tetranın bitkisel ağırlıklı bir yemini veriyorum. haftada bir kerede iki bezelye tanesi vereceğim. yeterli olur mu . günde bir mi iki kez mi yemleme yapmalıyım.
bu arada ışığımı Mustafa KALIN bey yaptı , kendisine de teşekkür edeyim yeri gelmişken.
tabana kurulumda misket gübre koymuştum. bunları yenilemeye gerek var mı var ise ne kadar süre sonra. yardımlarınız ve fikirleriniz mutluluk verir.
[QUOTE=renoibo]Öneri olarak Peyzaj için örnek Belirteyim,
Sessiliflora gibi kolay türlerden edinerek hızlı boylanmaları gibi budama yapılabileceklerle Allah bağışlasın kızınızla onu bunu derken keyifle geçer zaman
https://www.youtube.com/watch?v=yL71grF7GBE [/QUOTE]
Son durum için tavsiyeleriniz olursa mutlu oluruz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160319_120807.jpg[/IMG]
sol köşeye filtre girişi ve ısıtıcı önüne bir kaç dal eladoa ekledim. maalesef cüce saz bulamadım , tekrar bulunduğum yere gelirse öndeki boşluğu 2-3 kök daha ekleyeceğim. sağ arka köşeye ufak bir mağara daha yaptım. mağara arkasına da Hydrocotyle leucocephala ( umarım doğru isimdir) ektim. eladoaları belki ilerde güzel bir saz ile değiştiririm. şimdi sadece iki taraçam için taban bitkisi ve köküm için moss ekleyeceğim.
balıklar konusu ise; maviş ( kızımın betaya uygun gördüğü isim :) ) gayet mutlu hatta filtrenin yarattığı ufak hava kabarcıklarına bayılıyor. 2 adet panda çöpçümüz yerinde duramıyorlar. iki adette midyemiz var, arada yarım açılıyorlar ama daha hiç kıpırdamadılar. elma salyangozum ise maşallah yerinde durmuyor. tüm akvaryumu tavaf ediyor, yere düşen yemin yarım saat zeminde kaldığını görmedim daha. yalnız bir durumu var kabuğunun etrafında sanki yarım santim kalınlığında sis bulutuyla geziyor gibi. bu hastalık vs midir yoksa normal mi. aa birde minik SEA mız var , 1.5 cm ancak ( hamsi kafa). şuan için gayet uyumlular. yem olarak sera betagran ve tetranın bitkisel ağırlıklı bir yemini veriyorum. haftada bir kerede iki bezelye tanesi vereceğim. yeterli olur mu . günde bir mi iki kez mi yemleme yapmalıyım.
bu arada ışığımı Mustafa KALIN bey yaptı , kendisine de teşekkür edeyim yeri gelmişken.
tabana kurulumda misket gübre koymuştum. bunları yenilemeye gerek var mı var ise ne kadar süre sonra. yardımlarınız ve fikirleriniz mutluluk verir.
Yeni Başlangıç Ve Bitkilerimin Uygun Mu.
Teşekkür ederim önerilerinize. şimdilik elimdekilerle ufak bir düzenleme yaptım. daha çok dekorasyon malzemesinin yerleşimini tamamladım . bitkilere öncelikle bulunduğum yerden bakacağım ( zaten tankım küçük olduğundan bir kaç kök daha alacağım ve birazda zemin ve moss edinip bitkilerin bakımını devam ettireceğim). bu gece elma salyangozunu ve taç kuyruk betayı da suya ekleyeceğiz bakalım. ilk görünüm resmini de ekleyeyim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160315_194945.jpg[/IMG]
Sağ geriye ufak bir mağara kayalık daha yapmayı düşünüyorum ponza taşından. kendi yaptığım Hindistan cevizini ( içini afiyetle yedik :) söylemesi ayıp olmasın) ve yati kökünün belli kısımlarını java moss ile saracağım tabiki bulursam. ( ya da riccia ile ) arka kısma filtre hortumu ve ısıtıcıyı saklayacak şekilde eladoa ekleyeceğim bir kaç al daha. iki kök daha cüce saz orta öne ve yaptığım iki taraçaya ( mağaranın sağı ve solu) bir zemin bitkisi ekip sonlandıracağım. herhalde biraz zaman alacaktır. bu bağlamda çok mu kalabalık olur ya da başka türlü düşünülebilir mi, tavsiyelerinizi eksik etmeyin.
[EDIT]edkaya,2016-03-19 14:07:24[/EDIT]
Teşekkür ederim önerilerinize. şimdilik elimdekilerle ufak bir düzenleme yaptım. daha çok dekorasyon malzemesinin yerleşimini tamamladım . bitkilere öncelikle bulunduğum yerden bakacağım ( zaten tankım küçük olduğundan bir kaç kök daha alacağım ve birazda zemin ve moss edinip bitkilerin bakımını devam ettireceğim). bu gece elma salyangozunu ve taç kuyruk betayı da suya ekleyeceğiz bakalım. ilk görünüm resmini de ekleyeyim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160315_194945.jpg[/IMG]
Sağ geriye ufak bir mağara kayalık daha yapmayı düşünüyorum ponza taşından. kendi yaptığım Hindistan cevizini ( içini afiyetle yedik :) söylemesi ayıp olmasın) ve yati kökünün belli kısımlarını java moss ile saracağım tabiki bulursam. ( ya da riccia ile ) arka kısma filtre hortumu ve ısıtıcıyı saklayacak şekilde eladoa ekleyeceğim bir kaç al daha. iki kök daha cüce saz orta öne ve yaptığım iki taraçaya ( mağaranın sağı ve solu) bir zemin bitkisi ekip sonlandıracağım. herhalde biraz zaman alacaktır. bu bağlamda çok mu kalabalık olur ya da başka türlü düşünülebilir mi, tavsiyelerinizi eksik etmeyin.
[EDIT]edkaya,2016-03-19 14:07:24[/EDIT]
Yeni Başlangıç Ve Bitkilerimin Uygun Mu.
Yosundan vazgeçtim kullanmayacağım. yardımlar için herkese teşekkürler. fikri olanların fikirlerini dinlemekten mutluluk duyarız.
Yosundan vazgeçtim kullanmayacağım. yardımlar için herkese teşekkürler. fikri olanların fikirlerini dinlemekten mutluluk duyarız.
Yeni Başlangıç Ve Bitkilerimin Uygun Mu.
[QUOTE=Sercak]Elodea dışında hepsi bende var.
Kırmızı gül, saz, cüce saz ve ispanyol yosunu diye aldım.[/QUOTE]
saz ve cüce sazı öbek halinde mi dikmeli yoksa ayırarak mı. birde dip temizliğinde çıkma olasılıkları var mı .
[QUOTE=Sercak]Elodea dışında hepsi bende var.
Kırmızı gül, saz, cüce saz ve ispanyol yosunu diye aldım.[/QUOTE]
saz ve cüce sazı öbek halinde mi dikmeli yoksa ayırarak mı. birde dip temizliğinde çıkma olasılıkları var mı .
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 27 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
