ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fferzelizade
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Kasım 2015 18:11
Son Ziyaret:
13 Ocak 2016 19:34
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ferhad ferzelizade
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Yurtdisi
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ferhad Ferzelizade
SON 10 MESAJI
Lepistesim Hasta Ne Yapayim?
Arkadaslar benim lepistesleri[K]min[/K] uzerinde beyaz kucuk kucuk no[K]k[/K]talar var ?[K]N[/K]e yapiyim[K]?[/K] [K]B[/K]u ne hastali[K]ğı[/K][K]?[/K] [K]S[/K]ebe[K]p[/K]leri ve tedavisi ne[K]lerdir?[/K][:'(]
[K]G[/K]aliba bu yuzden baliklarim oluyo[K]r.[/K][EDIT]MaviYesil,2016-01-02 02:41:24[/EDIT]
Arkadaslar benim lepistesleri[K]min[/K] uzerinde beyaz kucuk kucuk no[K]k[/K]talar var ?[K]N[/K]e yapiyim[K]?[/K] [K]B[/K]u ne hastali[K]ğı[/K][K]?[/K] [K]S[/K]ebe[K]p[/K]leri ve tedavisi ne[K]lerdir?[/K][:'(]
[K]G[/K]aliba bu yuzden baliklarim oluyo[K]r.[/K][EDIT]MaviYesil,2016-01-02 02:41:24[/EDIT]
Bitki Akvarymu(azeri)
[QUOTE=Praton]Selam qardasim bende azeriyim.Azerbaycanin neresinde oturuyorsun ? Bakudeyse Tarqovuda buyuk zooshop var ordan hersey bulabilirsin.Bende Gurcisyana yakin oldugum icin bitkiler ve kumu ordan almisdim.Baska bilmedigin sey olursa burdan ve ya O mesajindan ulasabilirsin.[;)]
[/QUOTE][^_^]saol abi hic haberim yoktu vALLAH eyvALLAH [;)]
Arkadawlar twk ederim onerdiyiniz kumlardan tapsam fotosun paylawacagim emin olmak icin [:)]
[QUOTE=Praton]Selam qardasim bende azeriyim.Azerbaycanin neresinde oturuyorsun ? Bakudeyse Tarqovuda buyuk zooshop var ordan hersey bulabilirsin.Bende Gurcisyana yakin oldugum icin bitkiler ve kumu ordan almisdim.Baska bilmedigin sey olursa burdan ve ya O mesajindan ulasabilirsin.[;)]
[/QUOTE][^_^]saol abi hic haberim yoktu vALLAH eyvALLAH [;)]
Arkadawlar twk ederim onerdiyiniz kumlardan tapsam fotosun paylawacagim emin olmak icin [:)]
((bitki Akvaryumu?((
Baluk:abi ezyet cekib linkleri atmiwsin ALLAH razi olsun umarim iwime yarar
Rorytheroman:abi kumu diyordum bulamadigimdan bi turlu nasib olmuyo akvaryuma su eklemey[^_^][;)]
Baluk:abi ezyet cekib linkleri atmiwsin ALLAH razi olsun umarim iwime yarar
Rorytheroman:abi kumu diyordum bulamadigimdan bi turlu nasib olmuyo akvaryuma su eklemey[^_^][;)]
Bitki Akvarymu(azeri)
SALAM ALEYKUM
(oncelikle azeri oldugumdan turkcem kotu olabilir kusura bakmarsiniz inwALLAH )
arkadawlar benim bi sorum olucaktita:akvaryumum 46L filin canli doguran lepistes beslemek isdiyorum bitkide... bulursam tabi java moss, elodeo cabomba. ii tabii sizin sayenizde bildiyime gore lepistesler bitkiyi cok sever o yuzdende canli bir akvaryum kurmak isdedim fakat nasil kurucam hangi kum lazim yani akvaryumuma uyumlu. bunuda bildiriyimki burada sirf akvaryumcu bulmak zor yani akvaryucudan kum filan biraz zor 2 ben bide turkcem kotu oldugundan sitede onerilen kumlar ms lav tawi,, tikinti kumu ya tikinti kumuysa hangi turden cakil olanmi buyukmu kucukmu filan...hangisindenn? onlari bana izah etseniz cok mutlu olurum .her wey hazirda bitane wu soru akvaryuma suyu eklemeyi nasib etmiyo
wimdiden twk ALLAH razi olsun bereketli uretimler
SALAM ALEYKUM
(oncelikle azeri oldugumdan turkcem kotu olabilir kusura bakmarsiniz inwALLAH )
arkadawlar benim bi sorum olucaktita:akvaryumum 46L filin canli doguran lepistes beslemek isdiyorum bitkide... bulursam tabi java moss, elodeo cabomba. ii tabii sizin sayenizde bildiyime gore lepistesler bitkiyi cok sever o yuzdende canli bir akvaryum kurmak isdedim fakat nasil kurucam hangi kum lazim yani akvaryumuma uyumlu. bunuda bildiriyimki burada sirf akvaryumcu bulmak zor yani akvaryucudan kum filan biraz zor 2 ben bide turkcem kotu oldugundan sitede onerilen kumlar ms lav tawi,, tikinti kumu ya tikinti kumuysa hangi turden cakil olanmi buyukmu kucukmu filan...hangisindenn? onlari bana izah etseniz cok mutlu olurum .her wey hazirda bitane wu soru akvaryuma suyu eklemeyi nasib etmiyo
wimdiden twk ALLAH razi olsun bereketli uretimler
((bitki Akvaryumu?((
SALAM ALEYKUM[:)]
(oncelikle azeri oldugumdan turkcem kotu olabilir kusura bakmarsiniz inwALLAH[:)])
arkadawlar benim bi sorum olucaktita:akvaryumum 46L filin canli doguran lepistes beslemek isdiyorum bitkide... bulursam tabi java moss, elodeo cabomba. ii tabii sizin sayenizde bildiyime gore lepistesler bitkiyi cok sever o yuzdende canli bir akvaryum kurmak isdedim fakat nasil kurucam hangi kum lazim yani akvaryumuma uyumlu. bunuda bildiriyimki burada sirf akvaryumcu bulmak zor yani akvaryucudan kum filan biraz zor 2 ben bide turkcem kotu oldugundan sitede onerilen kumlar ms lav tawi,, tikinti kumu ya tikinti kumuysa hangi turden cakil olanmi buyukmu kucukmu filan...hangisindenn? onlari bana izah etseniz cok mutlu olurum .her wey hazirda bitane wu soru akvaryuma suyu eklemeyi nasib etmiyo[x(]
[:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?]
vericeyiniz tum cvblar emin olun iwime cok yariyacak o yuzdun sakin bildiklerinizi esirgemeyin[:(]
bide onerdiyiniz kumlarin foto sun atsaniz bulmam kolay olur
wimdiden twk ALLAH razi olsun bereketli uretimler[:)][EDIT]fferzelizade,2015-12-06 00:55:11[/EDIT]
SALAM ALEYKUM[:)]
(oncelikle azeri oldugumdan turkcem kotu olabilir kusura bakmarsiniz inwALLAH[:)])
arkadawlar benim bi sorum olucaktita:akvaryumum 46L filin canli doguran lepistes beslemek isdiyorum bitkide... bulursam tabi java moss, elodeo cabomba. ii tabii sizin sayenizde bildiyime gore lepistesler bitkiyi cok sever o yuzdende canli bir akvaryum kurmak isdedim fakat nasil kurucam hangi kum lazim yani akvaryumuma uyumlu. bunuda bildiriyimki burada sirf akvaryumcu bulmak zor yani akvaryucudan kum filan biraz zor 2 ben bide turkcem kotu oldugundan sitede onerilen kumlar ms lav tawi,, tikinti kumu ya tikinti kumuysa hangi turden cakil olanmi buyukmu kucukmu filan...hangisindenn? onlari bana izah etseniz cok mutlu olurum .her wey hazirda bitane wu soru akvaryuma suyu eklemeyi nasib etmiyo[x(]
[:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?]
vericeyiniz tum cvblar emin olun iwime cok yariyacak o yuzdun sakin bildiklerinizi esirgemeyin[:(]
bide onerdiyiniz kumlarin foto sun atsaniz bulmam kolay olur
wimdiden twk ALLAH razi olsun bereketli uretimler[:)][EDIT]fferzelizade,2015-12-06 00:55:11[/EDIT]
Soru....
Güzel olur. 1 erkek 3-4 dişi alabilirsin. Yapay dekor gemi vb alma. Bulabilirse canlı bitki, olmazsa sahtesi, rafya. Çok kalın taneli olmayan bir kum alabilirsiniz. Ufak bir iç filtre ve en az 50 watt ısıtıcı alın. Size bol bol yavru verirler.
[/QUOTE]
abi her wey ucun twk
dediyin gibi filtire isidici iwik sahte bitgi dekoru iwik aldim[:)]))bitane qum kaldi.... abi qum olmasa ... kucuk tawlar olursa olmazmi?elimde varda ondan))
cok cok twk ederim onerileriniz icin
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195256.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195140.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195413.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195124.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195256.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195140.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195413.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195124.jpg[/IMG]
nasill?[:?]
(tabi sahte bitki wimdilik yani canlisin buluncan...bulduktan sonra deyiwicem)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195658.jpg[/IMG]
arkadawlar tawlar bunlar bunlardan olurmu ?yoksa kum aliyimmi?[:?]
Güzel olur. 1 erkek 3-4 dişi alabilirsin. Yapay dekor gemi vb alma. Bulabilirse canlı bitki, olmazsa sahtesi, rafya. Çok kalın taneli olmayan bir kum alabilirsiniz. Ufak bir iç filtre ve en az 50 watt ısıtıcı alın. Size bol bol yavru verirler.
[/QUOTE]
abi her wey ucun twk
dediyin gibi filtire isidici iwik sahte bitgi dekoru iwik aldim[:)]))bitane qum kaldi.... abi qum olmasa ... kucuk tawlar olursa olmazmi?elimde varda ondan))
cok cok twk ederim onerileriniz icin
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195256.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195140.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195413.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195124.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195256.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195140.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195413.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195124.jpg[/IMG]
nasill?[:?]
(tabi sahte bitki wimdilik yani canlisin buluncan...bulduktan sonra deyiwicem)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180067/20151201_195658.jpg[/IMG]
arkadawlar tawlar bunlar bunlardan olurmu ?yoksa kum aliyimmi?[:?]
Soru....
Tum bilgileriniz onerileriniz icin tewekkurler[:)]
sizcede yalniw digilse akvaryumuma 1e 4 _5d olmakla 6 tane flan lepistes alicam
Tum bilgileriniz onerileriniz icin tewekkurler[:)]
sizcede yalniw digilse akvaryumuma 1e 4 _5d olmakla 6 tane flan lepistes alicam
Soru....
Abi bes dekor nasil olmali....?bu balikla ilgili hic bir bilgim yok bilgilendirseniz cok iyi olur.
wimdiden tewekkurler
Abi bes dekor nasil olmali....?bu balikla ilgili hic bir bilgim yok bilgilendirseniz cok iyi olur.
wimdiden tewekkurler
Soru....
Teşekkürler. Ne kadar lepistes siğar akvaryumuma ? kac dişi kaç erkek?[:?]
[EDIT]Ebubekir ATAR,2015-11-30 22:27:22[/EDIT]
Teşekkürler. Ne kadar lepistes siğar akvaryumuma ? kac dişi kaç erkek?[:?]
[EDIT]Ebubekir ATAR,2015-11-30 22:27:22[/EDIT]
Soru....
Selamun Aleyküm arkadaşlar. Benim bir kaç sorum var. cevaplasanız cok mutlu olurum.
Sorum: Akvaryumum 55x25x34(46litre) civarında. Ben sarı prenses beslemek istiyorum olur mu? Olursa da kaç adet olur?
[EDIT]Ebubekir ATAR,2015-11-30 22:50:46[/EDIT]
Selamun Aleyküm arkadaşlar. Benim bir kaç sorum var. cevaplasanız cok mutlu olurum.
Sorum: Akvaryumum 55x25x34(46litre) civarında. Ben sarı prenses beslemek istiyorum olur mu? Olursa da kaç adet olur?
[EDIT]Ebubekir ATAR,2015-11-30 22:50:46[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
erkanmazici,
sina cen,
Laetacara,
Urar,
Hidro Dinamik,
sedatkaryurek,
altanilker,
Jotunheim,
Savas37,
MDForensic,
TheDS,
Ozzgur,
mrah,
benji,
yeekim,
reano,
aktugsedat,
Formicasmind,
EKAR,
bilginstein,
Balikcidede,
murat efe,
dream07,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
fetocan,
gencaslann,
MelihB,
mightymurat,
HalilSefaa,
miracemir,
egecinar,
1xbet app_xska,
kdrustun,
osmandbnl,
Alikadir,
Sufisu,
mirac06,
byzikzak,
riderfish,
İbrahim dur,
Sungurr,
akvarist10UR,
drtanganyika,
Savvah,
burak1996,
TolgaÜNAL,
AquaVita,
Flytheshrimp,
Alpbaba,
capitano,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
