ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ekim 2015 12:09
Son Ziyaret:
16 Kasım 2016 19:44
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Abdulkerim
Doğum Tarihi:
13 Mayıs 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
A.Kerim Gün
110 Lt 3 Japon, 3 Teleskop Japon
15 Lt Boş..
SON 8 MESAJI
Japon Akvaryumu Su Kirliliği Sorunu Resimli
[QUOTE=Kerim UNAL]Merhaba Kerim. Öncelikle adaşız. Cins japon balıkları besleyen biri olarak şunu söylemeliyim. 110 litreye 11 tane japon balığı çok fazla. Sayıyı 5'e düşürmeni tavsiye ederim. Japon balıkları çok fazla dışkı bırakır ve suyu kirletir. Yemlemeyi de çok fazla yaparsan bu süreci hızlandırmış olursun. Tepe filtreler japon balıkları için etkili bir filtre sistemidir. Filtreye koyduğun elyafı sık sık değiştirmeni sağlar. İç fitre bütün pisliği suyun içinde tutacağından tam temizlik sağlamaz.
Tepe filtre kullanmazsan, güçlü bir dış filtre almanı öneririm. 1 saatte akvaryum suyunu 10 kez devir dayım yapabilecek bir filtre.
Siz ne kullanıyorsunuz diye sorarsan, benim tankım 400 litre ve içinde 3 yavru 8 yetişkin japon balığı var. Filtre olarak da kendi yaptığım 60 litre hacimli 4500 lt/saat motoru olan bir filtre kullanıyorum. Elyaf kısmını da 3 güne bir değiştiriyorum.
Kolay gelsin sana...[/QUOTE]
Merhaba adaşım. öncelikle çok memnun oldum ve çok teşekkür ederim gayet güzel bir açıklama yapmışsın. Aynen Japon balıkları fazla geldi akvaryuma o yüzden isteyen olursa hediye edeceğim. 5-6 tane japon yetermiş bana. Yemleme konusunda şu ana kadar iki kere yarım gün bir kerede tam gün aç bıraktım ve yemlerkende dikkat ediyorum 2 dkyı geçmeyecek şekilde yemliyorum. Filtre konusunda da dış filtre almayı düşünüyodum düne kadar fakat maddiyat yüzüne ucuzuna kaçacaktım ki buda balıklar için iyi olmayacaktı bende tepe filtreleri araştırıyorum dünden beri hesaplı olmasıda beni cezbetti açıkcası. Şimdilik tepe filtre alacağım eğerki balıkların ihtiyaçlarını karşılamazsa yazın iyi bir dış filtre alırım.
Kerim bey Japon Balıkları konusunda tecrübeniz olduğundan ileride bir sıkıntı yaşarsam size danışabilmeyi umut ediyorum. İlginiz için teşekkür ederim adaşım.
[QUOTE=cast_never]Kardesim kumu iyice yıkamadan akvaryuma yerlestirmis olma ? Dip cekimi yaptigin icin dibe coken tozlar tekrar havalaniyodur ve yemleme yapicagin icin filtreleri kapattigindan sirkülasyon durdugundan kalkiyo olabilir tozlar . Ve ic filtreler bence yeterli filtrasyonu saglayamiyolar iclerinde sadece karbonlu sünger mevcut cogunda ben tam ekipmanlı bir dıs filtre öneririm [/QUOTE]
Ümit kardeşim kum gayet temizdi ve temiz olmasına rağmen 3-4 defa yıkadım, akvaryuma yerleştirdiğimde bi miktar su koyup güzelce karıştırdım toz ve pislik kalkıcak mı diye ama suyu kirletmedi o yüzden kumdan yana içim rahattı. İç filtreleri iptal edeceğim şimdilik tepe filtre deneyeceğim oda yetersiz gelirse iyi bir dış filtre almayı düşünüyorum ama yaza kadar ekstra birşey yapamıcam. ilginize teşekkür ederim.
[QUOTE=Kerim UNAL]Merhaba Kerim. Öncelikle adaşız. Cins japon balıkları besleyen biri olarak şunu söylemeliyim. 110 litreye 11 tane japon balığı çok fazla. Sayıyı 5'e düşürmeni tavsiye ederim. Japon balıkları çok fazla dışkı bırakır ve suyu kirletir. Yemlemeyi de çok fazla yaparsan bu süreci hızlandırmış olursun. Tepe filtreler japon balıkları için etkili bir filtre sistemidir. Filtreye koyduğun elyafı sık sık değiştirmeni sağlar. İç fitre bütün pisliği suyun içinde tutacağından tam temizlik sağlamaz.
Tepe filtre kullanmazsan, güçlü bir dış filtre almanı öneririm. 1 saatte akvaryum suyunu 10 kez devir dayım yapabilecek bir filtre.
Siz ne kullanıyorsunuz diye sorarsan, benim tankım 400 litre ve içinde 3 yavru 8 yetişkin japon balığı var. Filtre olarak da kendi yaptığım 60 litre hacimli 4500 lt/saat motoru olan bir filtre kullanıyorum. Elyaf kısmını da 3 güne bir değiştiriyorum.
Kolay gelsin sana...[/QUOTE]
Merhaba adaşım. öncelikle çok memnun oldum ve çok teşekkür ederim gayet güzel bir açıklama yapmışsın. Aynen Japon balıkları fazla geldi akvaryuma o yüzden isteyen olursa hediye edeceğim. 5-6 tane japon yetermiş bana. Yemleme konusunda şu ana kadar iki kere yarım gün bir kerede tam gün aç bıraktım ve yemlerkende dikkat ediyorum 2 dkyı geçmeyecek şekilde yemliyorum. Filtre konusunda da dış filtre almayı düşünüyodum düne kadar fakat maddiyat yüzüne ucuzuna kaçacaktım ki buda balıklar için iyi olmayacaktı bende tepe filtreleri araştırıyorum dünden beri hesaplı olmasıda beni cezbetti açıkcası. Şimdilik tepe filtre alacağım eğerki balıkların ihtiyaçlarını karşılamazsa yazın iyi bir dış filtre alırım.
Kerim bey Japon Balıkları konusunda tecrübeniz olduğundan ileride bir sıkıntı yaşarsam size danışabilmeyi umut ediyorum. İlginiz için teşekkür ederim adaşım.
[QUOTE=cast_never]Kardesim kumu iyice yıkamadan akvaryuma yerlestirmis olma ? Dip cekimi yaptigin icin dibe coken tozlar tekrar havalaniyodur ve yemleme yapicagin icin filtreleri kapattigindan sirkülasyon durdugundan kalkiyo olabilir tozlar . Ve ic filtreler bence yeterli filtrasyonu saglayamiyolar iclerinde sadece karbonlu sünger mevcut cogunda ben tam ekipmanlı bir dıs filtre öneririm [/QUOTE]
Ümit kardeşim kum gayet temizdi ve temiz olmasına rağmen 3-4 defa yıkadım, akvaryuma yerleştirdiğimde bi miktar su koyup güzelce karıştırdım toz ve pislik kalkıcak mı diye ama suyu kirletmedi o yüzden kumdan yana içim rahattı. İç filtreleri iptal edeceğim şimdilik tepe filtre deneyeceğim oda yetersiz gelirse iyi bir dış filtre almayı düşünüyorum ama yaza kadar ekstra birşey yapamıcam. ilginize teşekkür ederim.
Japon Akvaryumu Su Kirliliği Sorunu Resimli
[QUOTE=Smbalim]Ben 100x40x50 de 1800 L/h kullanıyordum ama marka hatırlamıyorum hanyong gibi bişiydi çince yazılı 65₺ demişti pazarlıkla 40₺ almıştım üsteki saksı kısmınada 3 kat elyaf altına biobal seramik felan döşemiştim ve fazlasıyla yetiyordu. [/QUOTE]
Tepe filtreleri araştırıyorum karışık fikirler var ama çoğu olumlu yönde. 2 hafta sonra maaşı alınca alırım artık. teşekkürler.
[QUOTE=Smbalim]Ben 100x40x50 de 1800 L/h kullanıyordum ama marka hatırlamıyorum hanyong gibi bişiydi çince yazılı 65₺ demişti pazarlıkla 40₺ almıştım üsteki saksı kısmınada 3 kat elyaf altına biobal seramik felan döşemiştim ve fazlasıyla yetiyordu. [/QUOTE]
Tepe filtreleri araştırıyorum karışık fikirler var ama çoğu olumlu yönde. 2 hafta sonra maaşı alınca alırım artık. teşekkürler.
Japon Akvaryumu Su Kirliliği Sorunu Resimli
[QUOTE=Smbalim]Sık su değişimi zararlıdır ve suyu berraklaştıracağım diye yapılan bir hatadır, sudaki berraklığı akvaryum suyunuzda ki bakteri kültürünün oluşması belirler. İlk dolumda 2 hafta su değişimi olmaz sonrasında haftada bir defa %30 su değişimi yapabilirsiniz. Filtrasyon olarakta iç filtreleri çıkarın ve yerine bir tepe filtre alırsanız hem iç hem dış filtre görevini görür ve temizlemeside kolaydır. Fiyat olarakta 40-80 arası bir bütçe ayırıp alabilirsiniz zaten uzun vadede iki iç filtrenin elektrik parasına amorti edecektir [:)] [/QUOTE]
40 80tl arası dedin beni cezbettin hemen [:)] Bana tavsiye edeceğin bi ürün var mı? ben iki tane buldum ama uygun olur mu
Rs-168A Akvaryum Tepe Filitresi 1500 Lt/h 80 Cm 30TL 200 400 LTlik demiş
Quik Akvaryum Wp-1880F Tepe Filtre 800 L/H 40 TL 80 120LTlik demiş
Benim akvaryum 110Lt. Maddiyatım kötü olduğundan en düşük bütçeyle içinden çıkmaya çalışıyorum.
[QUOTE=Smbalim]Sık su değişimi zararlıdır ve suyu berraklaştıracağım diye yapılan bir hatadır, sudaki berraklığı akvaryum suyunuzda ki bakteri kültürünün oluşması belirler. İlk dolumda 2 hafta su değişimi olmaz sonrasında haftada bir defa %30 su değişimi yapabilirsiniz. Filtrasyon olarakta iç filtreleri çıkarın ve yerine bir tepe filtre alırsanız hem iç hem dış filtre görevini görür ve temizlemeside kolaydır. Fiyat olarakta 40-80 arası bir bütçe ayırıp alabilirsiniz zaten uzun vadede iki iç filtrenin elektrik parasına amorti edecektir [:)] [/QUOTE]
40 80tl arası dedin beni cezbettin hemen [:)] Bana tavsiye edeceğin bi ürün var mı? ben iki tane buldum ama uygun olur mu
Rs-168A Akvaryum Tepe Filitresi 1500 Lt/h 80 Cm 30TL 200 400 LTlik demiş
Quik Akvaryum Wp-1880F Tepe Filtre 800 L/H 40 TL 80 120LTlik demiş
Benim akvaryum 110Lt. Maddiyatım kötü olduğundan en düşük bütçeyle içinden çıkmaya çalışıyorum.
Japon Akvaryumu Su Kirliliği Sorunu Resimli
Elimde en az 1 haftalık ağızları açık şekilde bi sürü çeşmeden doldurduğum damacanalar var, iki kovada ağzı açık çeşme suyum var, onlarla su değişimi yapıyorum zaten. su kirleniyor diye değişim yapıyordum 5 gün bekleyeceğim o zaman. Verdiğiniz linkleride inceledim. Bahsettiğiniz ilacıda en kısa zamanda almaya çalışacağım.
İlginize çok teşekkür ederim Mesut Bey.
Elimde en az 1 haftalık ağızları açık şekilde bi sürü çeşmeden doldurduğum damacanalar var, iki kovada ağzı açık çeşme suyum var, onlarla su değişimi yapıyorum zaten. su kirleniyor diye değişim yapıyordum 5 gün bekleyeceğim o zaman. Verdiğiniz linkleride inceledim. Bahsettiğiniz ilacıda en kısa zamanda almaya çalışacağım.
İlginize çok teşekkür ederim Mesut Bey.
Japon Akvaryumu Su Kirliliği Sorunu Resimli
10 Japon 1 Teleskop 3 Vatoz 110Lt Akvaryumumda su kirliliği yaşıyorum. 2 Adet iç filtre kullanıyorum ama hiç bir değişiklik yok. Yarım gün ile 1 gün içinde suyum çok fazla kirleniyor.
2 Haftadır Japon Besliyorum ve bu ilk akvaryumum. 2 Aydır araştırıyordum 110Lt için 6 ile 20 tane besleyebilirsin diyenler oldu (japon besleyenlerin tavsiyesi, petshopcularınki değil) 10 tane japona karar verdim. 1. haftada 2 kere su değişimi yaptım ve suda hiç kirlilik yoktu. 2. hafta hergün değiştirmeme rağmen yarım gün ile 1 günde su resimdeki kirlilik boyutuna geliyor ve buna anlam veremedim. 2. haftada su kirliliğine dikkatimi çektiğimde 2. iç filtreyide kullanmaya başladım. Yemleme ve su değişimlerinde filtreleri kapatıyorum. Yemlemeyi max 2dklık yemliyorum. Su değişimleri %30 ile %40 kadar yapıyorum ama bu kirliliğin önüne geçemedim. Dip çekimide yaptım.
Ayrıca Japon Balıklarından isteyene 4-5 tane İstanbul Arnavutköyden elden hediye edebilirim.
İlk Günlerden Bi Resim
[IMG]http://i.hizliresim.com/1rJ6pD.jpg[/IMG]
Su Değişiminden Yarım Gün Sonraki Hali
[IMG]http://i.hizliresim.com/LEblv1.jpg[/IMG]
İç Filtre Büyük
[IMG]http://i.hizliresim.com/rRO50M.jpg[/IMG]
İç Filtre Küçük
[IMG]http://i.hizliresim.com/7P6aBv.jpg[/IMG]
Buda Özenle Baktığım Tek Gözlü Japonum [:3]
[IMG]http://i.hizliresim.com/PBl17Q.jpg[/IMG]
Akvaryumum için dış filtre almayı düşünüyorum ancak 2 hafta sonra 100tl altı olabilir ne önerirsiniz?
Yardımlarınız için tşkler..
10 Japon 1 Teleskop 3 Vatoz 110Lt Akvaryumumda su kirliliği yaşıyorum. 2 Adet iç filtre kullanıyorum ama hiç bir değişiklik yok. Yarım gün ile 1 gün içinde suyum çok fazla kirleniyor.
2 Haftadır Japon Besliyorum ve bu ilk akvaryumum. 2 Aydır araştırıyordum 110Lt için 6 ile 20 tane besleyebilirsin diyenler oldu (japon besleyenlerin tavsiyesi, petshopcularınki değil) 10 tane japona karar verdim. 1. haftada 2 kere su değişimi yaptım ve suda hiç kirlilik yoktu. 2. hafta hergün değiştirmeme rağmen yarım gün ile 1 günde su resimdeki kirlilik boyutuna geliyor ve buna anlam veremedim. 2. haftada su kirliliğine dikkatimi çektiğimde 2. iç filtreyide kullanmaya başladım. Yemleme ve su değişimlerinde filtreleri kapatıyorum. Yemlemeyi max 2dklık yemliyorum. Su değişimleri %30 ile %40 kadar yapıyorum ama bu kirliliğin önüne geçemedim. Dip çekimide yaptım.
Ayrıca Japon Balıklarından isteyene 4-5 tane İstanbul Arnavutköyden elden hediye edebilirim.
İlk Günlerden Bi Resim
[IMG]http://i.hizliresim.com/1rJ6pD.jpg[/IMG]
Su Değişiminden Yarım Gün Sonraki Hali
[IMG]http://i.hizliresim.com/LEblv1.jpg[/IMG]
İç Filtre Büyük
[IMG]http://i.hizliresim.com/rRO50M.jpg[/IMG]
İç Filtre Küçük
[IMG]http://i.hizliresim.com/7P6aBv.jpg[/IMG]
Buda Özenle Baktığım Tek Gözlü Japonum [:3]
[IMG]http://i.hizliresim.com/PBl17Q.jpg[/IMG]
Akvaryumum için dış filtre almayı düşünüyorum ancak 2 hafta sonra 100tl altı olabilir ne önerirsiniz?
Yardımlarınız için tşkler..
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
[QUOTE=Tunc Berk][QUOTE=TK60]Hoşbuldum tşk ederim.
[URL]Tunc Berk[/URL] bey büyük akvaryumuma dün akşam çeşme suyu doldurdum 1 gün dinlenmesi yeterli olur mu? Eğer öyleyse 1-2 tanesi hariç hepsini büyük akvaryuma taşıyabilirim.[/QUOTE]
Klor açısından dinlenmesi yeterli fakat suyun biyolojik anlamda biraz oturması için üç gün balık varmış gibi boş bir şekilde çalışması lazım.
İsterseniz Nİtrivec kullanabilirsiniz, bu bakteri besinidir 24 saat gibi bir sürede 3 günlük oluşumu öne çekecektir.
Şu an ki 15 litrenin suyunuda olduğu gibi yeni akvaryuma ekleyin.
Bu süre içerisinde küçük akvaryuma bolca hava verin.[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Tunc Berk][QUOTE=TK60]Hoşbuldum tşk ederim.
[URL]Tunc Berk[/URL] bey büyük akvaryumuma dün akşam çeşme suyu doldurdum 1 gün dinlenmesi yeterli olur mu? Eğer öyleyse 1-2 tanesi hariç hepsini büyük akvaryuma taşıyabilirim.[/QUOTE]
Klor açısından dinlenmesi yeterli fakat suyun biyolojik anlamda biraz oturması için üç gün balık varmış gibi boş bir şekilde çalışması lazım.
İsterseniz Nİtrivec kullanabilirsiniz, bu bakteri besinidir 24 saat gibi bir sürede 3 günlük oluşumu öne çekecektir.
Şu an ki 15 litrenin suyunuda olduğu gibi yeni akvaryuma ekleyin.
Bu süre içerisinde küçük akvaryuma bolca hava verin.[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Hoşbuldum tşk ederim.
[URL]Tunc Berk[/URL] bey büyük akvaryumuma dün akşam çeşme suyu doldurdum 1 gün dinlenmesi yeterli olur mu? Eğer öyleyse 1-2 tanesi hariç hepsini büyük akvaryuma taşıyabilirim.[EDIT]TK60,2015-10-19 13:18:59[/EDIT]
Hoşbuldum tşk ederim.
[URL]Tunc Berk[/URL] bey büyük akvaryumuma dün akşam çeşme suyu doldurdum 1 gün dinlenmesi yeterli olur mu? Eğer öyleyse 1-2 tanesi hariç hepsini büyük akvaryuma taşıyabilirim.[EDIT]TK60,2015-10-19 13:18:59[/EDIT]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Herkese Merhabalar...
Akvaryum kurma konusunda hevesim vardı maddi açıdan sıkıntıdayım ama artık başlıyayım dedim. 2 Ay önce araştırmalara başladım ve çoğu bilgiyi bu siteden öğrendim. 110 Lt ile 15 Ltlik iki akvaryum edindim. Dün 10 Japon Balığı, 4Cüce Vatoz ve 2 adet Japon Telekopla Bismillah dedim. Şimdilik küçük akvaryumda balıklarım büyük akvaryumumuda hazırladım yarın ona geçiş yapacağım. İnşallah istediğim gibi keyif alırım. Herkese iyi akvaryumlar dilerim :)
Herkese Merhabalar...
Akvaryum kurma konusunda hevesim vardı maddi açıdan sıkıntıdayım ama artık başlıyayım dedim. 2 Ay önce araştırmalara başladım ve çoğu bilgiyi bu siteden öğrendim. 110 Lt ile 15 Ltlik iki akvaryum edindim. Dün 10 Japon Balığı, 4Cüce Vatoz ve 2 adet Japon Telekopla Bismillah dedim. Şimdilik küçük akvaryumda balıklarım büyük akvaryumumuda hazırladım yarın ona geçiş yapacağım. İnşallah istediğim gibi keyif alırım. Herkese iyi akvaryumlar dilerim :)
SON MESAJLAR
- Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
