ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
murat0650
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Eylül 2015 23:36
Son Ziyaret:
15 Ekim 2016 23:31
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
murat aydoğan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
murat aydoğan
SON 9 MESAJI
En Sessiz Hava Motoru?
12 sayfa konuda sadece 1 yerde geçmiş bende dikkat ettim buradaki tüm ürünlerin hemen hemen hepsinin videolarına baktım, Sera 275R Plus'a bir bakın derim. Ben de şuan alma aşamasındayım. Fiyat 70-80 TL aralığında. Hem kalite hem fiyat hem de ses sorunu için iyi gibi.
https://www.youtube.com/watch?v=KG5BOIcHI5k bu videodaki adamın eheim falan testi de var onlara da bakın derim.
http://www.akvaryum.com/Forum/iki_hava_motorunun_karsilastirilmasi_k605267_sn1.asp
Bu konuyu bulunca seradan vazgeçtim çünkü o da Resun'a çıkıyor. Marka takıntısı olan biriyim ve benim gibi olan arkadaşlar iyi araştırın.[EDIT]murat0650,2015-12-13 12:53:56[/EDIT]
12 sayfa konuda sadece 1 yerde geçmiş bende dikkat ettim buradaki tüm ürünlerin hemen hemen hepsinin videolarına baktım, Sera 275R Plus'a bir bakın derim. Ben de şuan alma aşamasındayım. Fiyat 70-80 TL aralığında. Hem kalite hem fiyat hem de ses sorunu için iyi gibi.
https://www.youtube.com/watch?v=KG5BOIcHI5k bu videodaki adamın eheim falan testi de var onlara da bakın derim.
http://www.akvaryum.com/Forum/iki_hava_motorunun_karsilastirilmasi_k605267_sn1.asp
Bu konuyu bulunca seradan vazgeçtim çünkü o da Resun'a çıkıyor. Marka takıntısı olan biriyim ve benim gibi olan arkadaşlar iyi araştırın.[EDIT]murat0650,2015-12-13 12:53:56[/EDIT]
Beta Mı, Aksan Mı, Mas Mı Yoksa Tay Mur Mu?
[QUOTE=nicat]Değerli forum üyeleri,
İlk önce böyle kapsamlı bir site kurduğunuz için emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Aradığım her konunun cevabını bu sitede bulabiliyorum. Sizleri Azerbaycandan takip etmekteyim (bu arada kucak dolusu selamlar)))
Bir konuda yardımınıza ihtiyaç duydum. Lütfen tecrübesi olan kişiler bilgi paylaşırsa çok sevinirim. Türkiye den iki tane akvaryum sifariş vereceğim. Araştırdığım kadarıyla Beta, Aksan, Mas ve Tay mur kaliteli akvaryum yapıyorlar. Sizce bunlardan hangisi tam bana uygun olur malum yurtdışına alacağım garanti konusuyla bir şey de hall edemem baştan işi sağlama almak lazım. Akvaryum boyutları 180x70x60 ve 150x60x60. Sumplu istiyorum. Besleyeceğim balıklar da tropheus kolonileri olacaktır. Sizin önereceğiniz markayı Azerbaycana nasıl kırılmadan getirim ? sorularını yanıtlarsanız çok memnun olurum. Şimdiden teşekkür ederim.
[/QUOTE]
Aksan akvaryumdan Mehmet abi ile görüş yılların ustası, yurtdışına defalarca akvaryum yaptı gönderme işlemi ile dahi dediğin fiyatların çok çok altında harika bir akvaryum yapar.
[QUOTE=nicat]Değerli forum üyeleri,
İlk önce böyle kapsamlı bir site kurduğunuz için emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Aradığım her konunun cevabını bu sitede bulabiliyorum. Sizleri Azerbaycandan takip etmekteyim (bu arada kucak dolusu selamlar)))
Bir konuda yardımınıza ihtiyaç duydum. Lütfen tecrübesi olan kişiler bilgi paylaşırsa çok sevinirim. Türkiye den iki tane akvaryum sifariş vereceğim. Araştırdığım kadarıyla Beta, Aksan, Mas ve Tay mur kaliteli akvaryum yapıyorlar. Sizce bunlardan hangisi tam bana uygun olur malum yurtdışına alacağım garanti konusuyla bir şey de hall edemem baştan işi sağlama almak lazım. Akvaryum boyutları 180x70x60 ve 150x60x60. Sumplu istiyorum. Besleyeceğim balıklar da tropheus kolonileri olacaktır. Sizin önereceğiniz markayı Azerbaycana nasıl kırılmadan getirim ? sorularını yanıtlarsanız çok memnun olurum. Şimdiden teşekkür ederim.
[/QUOTE]
Aksan akvaryumdan Mehmet abi ile görüş yılların ustası, yurtdışına defalarca akvaryum yaptı gönderme işlemi ile dahi dediğin fiyatların çok çok altında harika bir akvaryum yapar.
Dış Filtre Tavsiye
[QUOTE=Frttrk]Mevcut tankı büyütme ihtimalinizi düşünerek alışveriş yapın derim size maden hedeflerinizde yavru almak var, daha büyük tankda daha iyi boylanır, sizin kafanızda 2217 var sanırım tercihiniz o olabilir, ama 400-500 lt kesinlikle jbl öneriririm size. Hem iç malzeme hem sessizlik hemde performans bu ara fiyatı arttı ama gerçekten değiyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim bakalım 1 haftaya akvaryum geliyor Aksan Akvaryum'dan. Daha büyük bi tanka geçer miyim bilmem bundan sonra deniz olur, maddi durumu toparlayınca küçük bitki yapacağım şimdilik planım böyle.
[QUOTE=Frttrk]Mevcut tankı büyütme ihtimalinizi düşünerek alışveriş yapın derim size maden hedeflerinizde yavru almak var, daha büyük tankda daha iyi boylanır, sizin kafanızda 2217 var sanırım tercihiniz o olabilir, ama 400-500 lt kesinlikle jbl öneriririm size. Hem iç malzeme hem sessizlik hemde performans bu ara fiyatı arttı ama gerçekten değiyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim bakalım 1 haftaya akvaryum geliyor Aksan Akvaryum'dan. Daha büyük bi tanka geçer miyim bilmem bundan sonra deniz olur, maddi durumu toparlayınca küçük bitki yapacağım şimdilik planım böyle.
Dış Filtre Tavsiye
[QUOTE=Tunc Berk]Debisi dusmeyen filtre yok maalesef.
Bende 839 vardi 130 litreyi piril piril yapiyordu, 350 ye taktim yetmedi zamanla debi iyice dustu bende sump yaptim kafa rahat :)
Dis filtre secimi gercekten problemli bir surec.
Bu arada tetrayi silin bence, zira plus ta olsa new de olsa sizdirma kacinilmaz son.
Soylemezsem duramam, ikola icin 240 litre asgari hacimin altinda maalesef[:)]
[/QUOTE]
Aklımda tropheus yoktu ama adam f0 koloniden ticaret yapıyor çatır çatır ki benim öyle bir derdim yok lt bu seviyede, yine bir arkadaşım 180 lt civarında akvaryumda duboisi koloni besliyor akvaryumu görmelisiniz ve inanılmaz yavrular alıyor. Ben elimden geldiğince güzel bir ortam sağlamak istiyorum. Balık başı ortalama 20-25 lt deniliyor erkek dişi belli olduğunda 2 erkek 7 dişi bırakırsam sanırım yeterli olur. Filtre için neden kimse 2217 al rahat et falan yazmıyor [:geek:]
[QUOTE=ashiad]Elektrik ölçümü ile ilgili birebir bir ölçümünüz var mı? Bu sitede tam tersini birebir araştırarak(watt ölçüm cihazı ile) açıklayan bir arkadaş vardı.
5. seneyi zor görse bile minimum 4 katı fiyatta olduğu için 3 sene x 4=12 sene Ben böyle bir hesaptan yola çıkarak lifetech aldım. Tabi ki riskler ve sorun ihtimali var ama bu bütün ürünler için geçerli.[/QUOTE]
Ben ölçüm yapmadım hocam ama yapanlar var ve üzerindeki değerleri bile 2 katı zaten gerçek değerleri daha çoksa inanın çok kısa sürede canına okur adamın. Gerçekten dış filtre olayı çok sıkıntılı iş[:?]
[QUOTE=Tunc Berk]Debisi dusmeyen filtre yok maalesef.
Bende 839 vardi 130 litreyi piril piril yapiyordu, 350 ye taktim yetmedi zamanla debi iyice dustu bende sump yaptim kafa rahat :)
Dis filtre secimi gercekten problemli bir surec.
Bu arada tetrayi silin bence, zira plus ta olsa new de olsa sizdirma kacinilmaz son.
Soylemezsem duramam, ikola icin 240 litre asgari hacimin altinda maalesef[:)]
[/QUOTE]
Aklımda tropheus yoktu ama adam f0 koloniden ticaret yapıyor çatır çatır ki benim öyle bir derdim yok lt bu seviyede, yine bir arkadaşım 180 lt civarında akvaryumda duboisi koloni besliyor akvaryumu görmelisiniz ve inanılmaz yavrular alıyor. Ben elimden geldiğince güzel bir ortam sağlamak istiyorum. Balık başı ortalama 20-25 lt deniliyor erkek dişi belli olduğunda 2 erkek 7 dişi bırakırsam sanırım yeterli olur. Filtre için neden kimse 2217 al rahat et falan yazmıyor [:geek:]
[QUOTE=ashiad]Elektrik ölçümü ile ilgili birebir bir ölçümünüz var mı? Bu sitede tam tersini birebir araştırarak(watt ölçüm cihazı ile) açıklayan bir arkadaş vardı.
5. seneyi zor görse bile minimum 4 katı fiyatta olduğu için 3 sene x 4=12 sene Ben böyle bir hesaptan yola çıkarak lifetech aldım. Tabi ki riskler ve sorun ihtimali var ama bu bütün ürünler için geçerli.[/QUOTE]
Ben ölçüm yapmadım hocam ama yapanlar var ve üzerindeki değerleri bile 2 katı zaten gerçek değerleri daha çoksa inanın çok kısa sürede canına okur adamın. Gerçekten dış filtre olayı çok sıkıntılı iş[:?]
Dış Filtre Tavsiye
[QUOTE=ashiad]Ne eheim ne de fluval kullandım, şuan lifetech kullanıyorum çok sessiz değil belki ama ben memnunum, siz eheim'dan bahsettiğiniz için eheimdan daha iyi olduğu iddia edilen fluval'ı araştırmanızı söyledim. Bir dış filtreye o kadar para verecek olsam kesinlikle fluval alırdım ben tavsiyem bu yönde gerisi size kalmış.[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorum ve tavsiyeniz için, Çin malı üretim ile Çin firmaları arasında asla Çin firması düşünmüyorum, dolphin, tetra, jebo gibi markalar 5. Seneyi zor görüyor. En önemlisi de üzerinde yazandan çok fazla elektrik sarfiyatı. Aradaki farkı 2 senede fazlasıyla çıkarıyorlar malesef. [:geek:]
[QUOTE=Tunc Berk]Eger bir dis filtreye cok para vermeyi gozden cikarsaydim kesinlikle jbl alirdim.[/QUOTE]
Jbl aklımda var ama debi değerleri çok düşüyor sanırım genel yorum öyle hep. Üzerinde yazan değeri ilk kullanımda temizken bile vermediği videoları izledim .
[QUOTE=ashiad]Ne eheim ne de fluval kullandım, şuan lifetech kullanıyorum çok sessiz değil belki ama ben memnunum, siz eheim'dan bahsettiğiniz için eheimdan daha iyi olduğu iddia edilen fluval'ı araştırmanızı söyledim. Bir dış filtreye o kadar para verecek olsam kesinlikle fluval alırdım ben tavsiyem bu yönde gerisi size kalmış.[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorum ve tavsiyeniz için, Çin malı üretim ile Çin firmaları arasında asla Çin firması düşünmüyorum, dolphin, tetra, jebo gibi markalar 5. Seneyi zor görüyor. En önemlisi de üzerinde yazandan çok fazla elektrik sarfiyatı. Aradaki farkı 2 senede fazlasıyla çıkarıyorlar malesef. [:geek:]
[QUOTE=Tunc Berk]Eger bir dis filtreye cok para vermeyi gozden cikarsaydim kesinlikle jbl alirdim.[/QUOTE]
Jbl aklımda var ama debi değerleri çok düşüyor sanırım genel yorum öyle hep. Üzerinde yazan değeri ilk kullanımda temizken bile vermediği videoları izledim .
Dış Filtre Tavsiye
[QUOTE=Turker]Şimdi Fluval'in debisi hiç düşmüyor deniyor. Bunun üzerine Fluvalin nette dolaşan unboxing videolarını izledim. Debinin düşmemesini suyun tıkanan filtre elemanlarına uğramadan geçmesine yorumladım. Hatta bir kaç yabancı forumda bununla ilgili şikayetler olduğunu da gördüm. Dolayısıyla debisinin hiç düşmemesi benim aklımda şüphe uyandırıyor. JBL yi incelediğimde ise suyun filtre kovasının yanından aşağıya süzüldüğünü ve filtre mediasının bulunduğu orta bölmeden yükselerek çıktığını gördüm. Kafa motoru da direkt olarak bu orta bölmeden suyu çekecek şekilde tasarlanmış. Eheimin yapısı da bu konuda çok başarılı. Su filtre elemanlarına uğramadan kesinlikle kenardan köşeden sızamıyor. div
/divdivYukarıda bahsettiğim sebeplerden ötürü fluvali listemden sildim. Şu an JBL ya da Eheim üzerinde yoğunlaştım. Seçimimi bu ikisinden biri yönünde kullanacağım. Jbl nin filtre hazne hacmi ve daha uygun fiyatlı olması bir avantaj yalnız gürültülü mü çalışıyor onu bilmiyorum. JBL kullanan arkadaşlar ses konusunda yorum yaparlarsa çok sevinirim./div[/QUOTE]
Eski bir konudan inceleme yaptım sizce???
[QUOTE=Turker]Şimdi Fluval'in debisi hiç düşmüyor deniyor. Bunun üzerine Fluvalin nette dolaşan unboxing videolarını izledim. Debinin düşmemesini suyun tıkanan filtre elemanlarına uğramadan geçmesine yorumladım. Hatta bir kaç yabancı forumda bununla ilgili şikayetler olduğunu da gördüm. Dolayısıyla debisinin hiç düşmemesi benim aklımda şüphe uyandırıyor. JBL yi incelediğimde ise suyun filtre kovasının yanından aşağıya süzüldüğünü ve filtre mediasının bulunduğu orta bölmeden yükselerek çıktığını gördüm. Kafa motoru da direkt olarak bu orta bölmeden suyu çekecek şekilde tasarlanmış. Eheimin yapısı da bu konuda çok başarılı. Su filtre elemanlarına uğramadan kesinlikle kenardan köşeden sızamıyor. div
/divdivYukarıda bahsettiğim sebeplerden ötürü fluvali listemden sildim. Şu an JBL ya da Eheim üzerinde yoğunlaştım. Seçimimi bu ikisinden biri yönünde kullanacağım. Jbl nin filtre hazne hacmi ve daha uygun fiyatlı olması bir avantaj yalnız gürültülü mü çalışıyor onu bilmiyorum. JBL kullanan arkadaşlar ses konusunda yorum yaparlarsa çok sevinirim./div[/QUOTE]
Eski bir konudan inceleme yaptım sizce???
Dış Filtre Tavsiye
[QUOTE=ashiad]Eheim düşünüyorsanız fluval'ıda araştırmalarınıza ekleyin bence.[/QUOTE]
Fluval de hangi modeli önerirsiniz.
2217 düşünme sebebim ise kabin derdi ve kabinden kaynaklı sorun yok ve yıllardır kendini ispatlamış bi model.
[QUOTE=ashiad]Eheim düşünüyorsanız fluval'ıda araştırmalarınıza ekleyin bence.[/QUOTE]
Fluval de hangi modeli önerirsiniz.
2217 düşünme sebebim ise kabin derdi ve kabinden kaynaklı sorun yok ve yıllardır kendini ispatlamış bi model.
Dış Filtre Tavsiye
Arkadaşlar çok eskiden kullandığım atman 3337 bazı malzemeleri deforme olmuş yeniden akvaryum kuruyorum 240 lt civarında, ikola beslemeyi düşünüyorum 20 yavru ile başlayacağım.
Eheim 2217 var aklımda ama ses sorunu yaşayan çok, bir arkadaşım ısrarla tetra ex 800 plus öneriyor sorunları çözülmüş seri, jbl de debi değeri düşük diyorlar hep.
Sizin öneriniz nedir, kullandığınız motor ve durumunuz. Kafam çok karışık. [:((]
Arkadaşlar çok eskiden kullandığım atman 3337 bazı malzemeleri deforme olmuş yeniden akvaryum kuruyorum 240 lt civarında, ikola beslemeyi düşünüyorum 20 yavru ile başlayacağım.
Eheim 2217 var aklımda ama ses sorunu yaşayan çok, bir arkadaşım ısrarla tetra ex 800 plus öneriyor sorunları çözülmüş seri, jbl de debi değeri düşük diyorlar hep.
Sizin öneriniz nedir, kullandığınız motor ve durumunuz. Kafam çok karışık. [:((]
90*55*50 Ekstra Clear Cam Ve Armatür Tavsiye Lütfe
Arkadaşlar yıllar sonra (12 yıl) güzel bir akvaryum ile kısmetse yeniden dönüyorum. Daha önce 100*40*50 akvaryum da çeşitli chiclid türleri besledim. İmparator, sarı prenses vb.
Şimdi bu akvaryum da armatüre emin değilim bitki akvaryumu istiyorum ama çok basiti de var teferruatlı olanları da. Üst kısmı kesin değil daha kapak ya da armatür olacak, kapak ile ileride fazla ısı sıkıntısı yaşarmışım öyle dendi.
Lütfen tecrübeli arkadaşlardanarkadaşlar önerilerde bulunsun.
Şimdiden sonsuz teşekkürler.
Arkadaşlar yıllar sonra (12 yıl) güzel bir akvaryum ile kısmetse yeniden dönüyorum. Daha önce 100*40*50 akvaryum da çeşitli chiclid türleri besledim. İmparator, sarı prenses vb.
Şimdi bu akvaryum da armatüre emin değilim bitki akvaryumu istiyorum ama çok basiti de var teferruatlı olanları da. Üst kısmı kesin değil daha kapak ya da armatür olacak, kapak ile ileride fazla ısı sıkıntısı yaşarmışım öyle dendi.
Lütfen tecrübeli arkadaşlardanarkadaşlar önerilerde bulunsun.
Şimdiden sonsuz teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
