ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yusuf45464
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
17
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ağustos 2015 13:05
Son Ziyaret:
27 Eylül 2020 18:39
Toplam Mesaj:
23 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yusuf
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Erzurum
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yusuf KISABAY
SON 10 MESAJI
Kum Hakkında Kararsız Kaldım
[QUOTE=amuratozdal]Kalsiyum karbonatlı kumunuz da uygundur pH artırır, diğer yazdıklarınız da aynı şekilde. Hangisinin görseli yapacağınız dizayna gidecekse kullanabilirsiniz. Ayrıca sizin için dip çekimlerinde problem olmayacak şekilde mümkün olan en ince taneli olanını seveceklerdir. Fakat tropheus ve mpanga otçul, sarı prenses hem etçil hem otçul beslenmelidir. Yani sarı prenses için kullanacağınız yemlerden etçil olanları, otçul türlere uygun olmadığından dolayı uygun olmayacaktır, uzun vadede zarar verebilir. O yüzden beslenme yönleri aynı türleri birarada beslemenizi öneririm.[/QUOTE]
Quartz parlak kristal çok ince kum(adını tam bilmiyorum) suyun ph'ını arttırır mı? Bir akvaryumcu arttırır diyor biri arttırmaz diyor, karasız kaldım, görüntüsü çok güzel olduğu için görüntüden yana aklım onda. Bu arada dediğiniz gibi yemleme konusunun farkındayım sarı prensesler otçul da beslenebildiği için (sadece gelişimleri biraz daha yavaş oluyor) sadece bitkisel yemleme yapmayı düşünüyorum. Zaten 2 3 aylık gibi olduklarında ayıracağım. Şimdilik hepsi yavru olacağı için akvaryumu biraz doldursalar iyi olur diye düşündüm. Yorumunuz için çok teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=amuratozdal]Kalsiyum karbonatlı kumunuz da uygundur pH artırır, diğer yazdıklarınız da aynı şekilde. Hangisinin görseli yapacağınız dizayna gidecekse kullanabilirsiniz. Ayrıca sizin için dip çekimlerinde problem olmayacak şekilde mümkün olan en ince taneli olanını seveceklerdir. Fakat tropheus ve mpanga otçul, sarı prenses hem etçil hem otçul beslenmelidir. Yani sarı prenses için kullanacağınız yemlerden etçil olanları, otçul türlere uygun olmadığından dolayı uygun olmayacaktır, uzun vadede zarar verebilir. O yüzden beslenme yönleri aynı türleri birarada beslemenizi öneririm.[/QUOTE]
Quartz parlak kristal çok ince kum(adını tam bilmiyorum) suyun ph'ını arttırır mı? Bir akvaryumcu arttırır diyor biri arttırmaz diyor, karasız kaldım, görüntüsü çok güzel olduğu için görüntüden yana aklım onda. Bu arada dediğiniz gibi yemleme konusunun farkındayım sarı prensesler otçul da beslenebildiği için (sadece gelişimleri biraz daha yavaş oluyor) sadece bitkisel yemleme yapmayı düşünüyorum. Zaten 2 3 aylık gibi olduklarında ayıracağım. Şimdilik hepsi yavru olacağı için akvaryumu biraz doldursalar iyi olur diye düşündüm. Yorumunuz için çok teşekkür ederim [:)]
Kum Hakkında Kararsız Kaldım
[B]Merhaba forum üyeleri. Akvaryumum da tür ve dekorasyon değişikliğine gideceğim. Normalde kalsiyum karbonatlı kumum var beyaz olandan. Ama tropheus beslemeye karar verdiğim için kumu değiştirmeyi düşünüyorum fakat içinde mpanga ve sarı prenses yavruları da olacak. Sizce hangi kumu tercih etmeliyim görüntüye de önem veriyorum. Quartz kristal ince parlak kum mu kullanmalıyım? Silis kum(Krem rengi) mu? Mercan kırığı mı ? Mercan kırığı biraz pahalı evet ph arttırıyor fakat diğerleri arttırmıyor mu? Yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler...[/B]
[B]Merhaba forum üyeleri. Akvaryumum da tür ve dekorasyon değişikliğine gideceğim. Normalde kalsiyum karbonatlı kumum var beyaz olandan. Ama tropheus beslemeye karar verdiğim için kumu değiştirmeyi düşünüyorum fakat içinde mpanga ve sarı prenses yavruları da olacak. Sizce hangi kumu tercih etmeliyim görüntüye de önem veriyorum. Quartz kristal ince parlak kum mu kullanmalıyım? Silis kum(Krem rengi) mu? Mercan kırığı mı ? Mercan kırığı biraz pahalı evet ph arttırıyor fakat diğerleri arttırmıyor mu? Yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler...[/B]
Balıklarım Ölüyor Akvaryumda Garip Bir Koku Var
[B]Merhabalar. Kayıplarınız için üzüldüm. Dış filtre akvaryum içindeki sirkülasyonu tam yerine getiremiyor olabilir, kullandığınız filtreyi ben 200 litre akvaryumda kullanıyorum gayet yeterli ama iç filtre de koyarsanız gayet iyi sirkülasyon olacaktır. Isıtıcıyı iç filtrenin yakınına(dış filtrenin girişine yakın koyun şimdilik) koyarsanız sıcaklıkta gayet iyi dağılmış olur. Arkadaşların da dediği gibi su değişimi yapın(dinlenmiş suyla, akvaryumla neredeyse aynı sıcaklıkta olursa iyi olur). Kokunun sebebini bilemiyorum fakat bakterileriniz ölüyor olabilir. İşe yarayacak mıdır bilmiyorum fakat akvaryum sıcaklığını kademeli olarak yükseltmeyi deneyebilirsiniz. Çoğu hastalıkta sıcaklığın yükseltilmesi avantajdır. Sorununuzun çözülmesi dileğiyle. [/B]
[B]Merhabalar. Kayıplarınız için üzüldüm. Dış filtre akvaryum içindeki sirkülasyonu tam yerine getiremiyor olabilir, kullandığınız filtreyi ben 200 litre akvaryumda kullanıyorum gayet yeterli ama iç filtre de koyarsanız gayet iyi sirkülasyon olacaktır. Isıtıcıyı iç filtrenin yakınına(dış filtrenin girişine yakın koyun şimdilik) koyarsanız sıcaklıkta gayet iyi dağılmış olur. Arkadaşların da dediği gibi su değişimi yapın(dinlenmiş suyla, akvaryumla neredeyse aynı sıcaklıkta olursa iyi olur). Kokunun sebebini bilemiyorum fakat bakterileriniz ölüyor olabilir. İşe yarayacak mıdır bilmiyorum fakat akvaryum sıcaklığını kademeli olarak yükseltmeyi deneyebilirsiniz. Çoğu hastalıkta sıcaklığın yükseltilmesi avantajdır. Sorununuzun çözülmesi dileğiyle. [/B]
Öğrenciden Mbuna Akvaryumu. Yusuf Kısabay
[QUOTE=yusufyıldız]El emeği tebrikler[/QUOTE]
[B] Teşekkür ederim [:)][/B]
[QUOTE=Cbci]Siyah kumun malawi cikletlerde karartma yaptığını biliyorum yanlış ta olabilir bir araştırın derim .[/QUOTE]
[B]Verdiğiniz bilgi için sağolun araştırmakta fayda var haklısınız. Şuanlık bir sıkıntı yok gibi gözüküyor ama olmayacağı anlamına gelmez. Uyarınız için teşekkür ederim [:)][/B]
[QUOTE=yusufyıldız]El emeği tebrikler[/QUOTE]
[B] Teşekkür ederim [:)][/B]
[QUOTE=Cbci]Siyah kumun malawi cikletlerde karartma yaptığını biliyorum yanlış ta olabilir bir araştırın derim .[/QUOTE]
[B]Verdiğiniz bilgi için sağolun araştırmakta fayda var haklısınız. Şuanlık bir sıkıntı yok gibi gözüküyor ama olmayacağı anlamına gelmez. Uyarınız için teşekkür ederim [:)][/B]
Öğrenciden Mbuna Akvaryumu. Yusuf Kısabay
[QUOTE=maviyeşil]Öncelikle, baştan sona her şeyi kenndiniz yaptığınız için ayrıca tebrik ederim siz. Kendi yaptığınız akvaryumun tadına doyum olmaz. Taşların sayısı fazla, ve bir köşede toplanmaları doğallığı bozuyor. Kullandığınız kökün görütüsü çok iyi ama duruş pozisyonu hatalı. yukarı doğru uzanmış dallar zeminde kalacak şekilde denemenizi tavsiye ederim. Aydınlatma biraz zayıf gibi.
Çok iyi gidiyor. Gelişmeleri takip ediyorum.[/QUOTE]
[B]Görüşleriniz için çok teşekkür ederim, bir daha ki düzenleme de bu söylediklerinizi mutlaka göz önünde bulunduracağım. Kayaların tek tarafta durmasını kendim istedim sağ tarafa bitki ekerek bir bütün yakalamak istedim. Şuan gelişim aşamasında bu yüzden bitkileri tam toplayamadım. ISO değerini düşürerek çektiğim için son fotoğraflarda ışık az gözüküyor diğer türlü kayalar beyaz olduğu için ışık patlaması oluyor ve fotoğraf hoş durmuyor. Değerlendirmeleriniz için tekrar teşekkürler [:)][/B]
[QUOTE=maviyeşil]Öncelikle, baştan sona her şeyi kenndiniz yaptığınız için ayrıca tebrik ederim siz. Kendi yaptığınız akvaryumun tadına doyum olmaz. Taşların sayısı fazla, ve bir köşede toplanmaları doğallığı bozuyor. Kullandığınız kökün görütüsü çok iyi ama duruş pozisyonu hatalı. yukarı doğru uzanmış dallar zeminde kalacak şekilde denemenizi tavsiye ederim. Aydınlatma biraz zayıf gibi.
Çok iyi gidiyor. Gelişmeleri takip ediyorum.[/QUOTE]
[B]Görüşleriniz için çok teşekkür ederim, bir daha ki düzenleme de bu söylediklerinizi mutlaka göz önünde bulunduracağım. Kayaların tek tarafta durmasını kendim istedim sağ tarafa bitki ekerek bir bütün yakalamak istedim. Şuan gelişim aşamasında bu yüzden bitkileri tam toplayamadım. ISO değerini düşürerek çektiğim için son fotoğraflarda ışık az gözüküyor diğer türlü kayalar beyaz olduğu için ışık patlaması oluyor ve fotoğraf hoş durmuyor. Değerlendirmeleriniz için tekrar teşekkürler [:)][/B]
Öğrenciden Mbuna Akvaryumu. Yusuf Kısabay
[B] Merhaba, sevgili forum üyeleri. Sizlerle, kurmuş olduğum mbuna akvaryumumu tanıtmak istiyorum. Görüşleriniz benim için çok değerli bu yüzden olumlu veya olumsuz tüm görüşlerinizi yorum olarak belirtmeniz çok işime yarayacaktır. Akvaryumu tamamen kendim yaptım. Sadece camcıdan belirttiğim ölçülerde camları kestirdim. Umarım beğenirsiniz. [:)] Gelişmeye devam edecek...
Akvaryum Ölçüleri: 100*45*45 (8mm )
Filtre: Lifetech 835(1000L/h), iç filtre(1200L/h)
Aydınlatma: TEKFEN 840 Soğuk beyaz (18w) *2 , Philips TL-D 865 Daylight (18w)*2
Kum: 10 kg siyah kum
Kayalar: Doğadan topladım(kaynatılmış suda bekledi)
Kullanılan ilaçlar: Sera aquatan, kaya tuzu
Canlılar: Mpanga(1e 3d), Demasoni(Cinsiyet ayrımı yapma çalışıyorum,3 adet), Saulosi bulabilirsem ekleyeceğim inşallah
Kullanılan Yemler: Tetra Phylil, Tetra Pro Crips, Sera flora, Tropical Vegetable, DAINICHI VEGGIE FX (renklendirme)
Bitkiler: 1kök Amazon(crypto balansae). Daha bitki eklenecek (anubias, amazon).
Başlangıçtan itibaren fotoğrafları paylaşmak istiyorum. İlk başta siyah taş(obsidyen) kullanıyordum şuan farklı tasarım yaptım beyaz taşlarla. En son tasarım son resimlerde olacaktır. İnşallah beğenirsiniz. [:nazar:]
Fotoğraflar:
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0192.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0196.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0201.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0199.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0300.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0297.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0298.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0299.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0301.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0304.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0305.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0288.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0287.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0317.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0312.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0366.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0369.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0353.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0368.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0374.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0377.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0379.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0374.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0373.JPG[/IMG]
Olumlu olumsuz eleştirilerinize açığım [:)]
[/B]
[B] Merhaba, sevgili forum üyeleri. Sizlerle, kurmuş olduğum mbuna akvaryumumu tanıtmak istiyorum. Görüşleriniz benim için çok değerli bu yüzden olumlu veya olumsuz tüm görüşlerinizi yorum olarak belirtmeniz çok işime yarayacaktır. Akvaryumu tamamen kendim yaptım. Sadece camcıdan belirttiğim ölçülerde camları kestirdim. Umarım beğenirsiniz. [:)] Gelişmeye devam edecek...
Akvaryum Ölçüleri: 100*45*45 (8mm )
Filtre: Lifetech 835(1000L/h), iç filtre(1200L/h)
Aydınlatma: TEKFEN 840 Soğuk beyaz (18w) *2 , Philips TL-D 865 Daylight (18w)*2
Kum: 10 kg siyah kum
Kayalar: Doğadan topladım(kaynatılmış suda bekledi)
Kullanılan ilaçlar: Sera aquatan, kaya tuzu
Canlılar: Mpanga(1e 3d), Demasoni(Cinsiyet ayrımı yapma çalışıyorum,3 adet), Saulosi bulabilirsem ekleyeceğim inşallah
Kullanılan Yemler: Tetra Phylil, Tetra Pro Crips, Sera flora, Tropical Vegetable, DAINICHI VEGGIE FX (renklendirme)
Bitkiler: 1kök Amazon(crypto balansae). Daha bitki eklenecek (anubias, amazon).
Başlangıçtan itibaren fotoğrafları paylaşmak istiyorum. İlk başta siyah taş(obsidyen) kullanıyordum şuan farklı tasarım yaptım beyaz taşlarla. En son tasarım son resimlerde olacaktır. İnşallah beğenirsiniz. [:nazar:]
Fotoğraflar:
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0192.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0196.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0201.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0199.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0300.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0297.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0298.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0299.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0301.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0304.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0305.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0288.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0287.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0317.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0312.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0366.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0369.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0353.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0368.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0374.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0377.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0379.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0374.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0373.JPG[/IMG]
Olumlu olumsuz eleştirilerinize açığım [:)]
[/B]
Saulosi Arıyorum (erzurum Ve Erzurum Çevresi)
[B]Arkadaşlar damızlık veya damızlık altı saulosi arıyorum satanlar veya Erzurum'a gönderebilecek olanlar(kayıp olmadan) bana dm yoluyla ulaşabilirler. [/B][EDIT]yusuf45464,2015-10-21 02:02:14[/EDIT]
[B]Arkadaşlar damızlık veya damızlık altı saulosi arıyorum satanlar veya Erzurum'a gönderebilecek olanlar(kayıp olmadan) bana dm yoluyla ulaşabilirler. [/B][EDIT]yusuf45464,2015-10-21 02:02:14[/EDIT]
Dışarıdan Topladığım Kayalar
[QUOTE=Va_sil]En guzel kayalari dogada buluruz.
Pis yerden(lagim,coplu) toplamadiyip ,dagdan toladiysaniz,hafif yikiyarak koyun.Emin degilseniz,legenin icine bolca tuz koyduktan sonar,taslari 2 gun icinde tutun.
90% taslar,kezap dokersek alciyi yakar.Yalniz lav taslari,veya,granit mermerleri kopuk cikarmaz.
Para vermenize gerek yok.[:)][/QUOTE]
[B]İçim Rahatladı çok sağol [:D] [:iyi:][/B]
[QUOTE=Va_sil]En guzel kayalari dogada buluruz.
Pis yerden(lagim,coplu) toplamadiyip ,dagdan toladiysaniz,hafif yikiyarak koyun.Emin degilseniz,legenin icine bolca tuz koyduktan sonar,taslari 2 gun icinde tutun.
90% taslar,kezap dokersek alciyi yakar.Yalniz lav taslari,veya,granit mermerleri kopuk cikarmaz.
Para vermenize gerek yok.[:)][/QUOTE]
[B]İçim Rahatladı çok sağol [:D] [:iyi:][/B]
Dışarıdan Topladığım Kayalar
[QUOTE=MertAntepuzumu]Bana kalırsa koymamalısınız hastalık taşıyabilir gidip akvaryumcularda 10-15₺ye bir tane alıp kaynatıp koymanızı öneririm [:iyi:][/QUOTE]
[B]1 Tane kaya alacak olsam akvaryumculardan alırım ama mbuna türü balık besliyorum demasoni, mpaga ve akvaryum 200 litre. Balıkların rahat etmesi için fazla kaya lazım buda 10 15 tl ile kurtulamayacağım anlamına gelir. [:(] Bakalım farklı çözüm yolları bulmaya çalışacağım. Teşekkür ederim görüşleriniz için [:)][/B]
[QUOTE=MertAntepuzumu]Bana kalırsa koymamalısınız hastalık taşıyabilir gidip akvaryumcularda 10-15₺ye bir tane alıp kaynatıp koymanızı öneririm [:iyi:][/QUOTE]
[B]1 Tane kaya alacak olsam akvaryumculardan alırım ama mbuna türü balık besliyorum demasoni, mpaga ve akvaryum 200 litre. Balıkların rahat etmesi için fazla kaya lazım buda 10 15 tl ile kurtulamayacağım anlamına gelir. [:(] Bakalım farklı çözüm yolları bulmaya çalışacağım. Teşekkür ederim görüşleriniz için [:)][/B]
Dışarıdan Topladığım Kayalar
[QUOTE=MertAntepuzumu]Nereden topladın eğer dere kenarı değilse koymamalısın kaynatsanda bir işr yaramaz[/QUOTE]
[B]Dere kenarından toplamadım malesef. Balıkları etkileyecek bir salınım yapabilir yani [:?][/B]
[QUOTE=MertAntepuzumu]Nereden topladın eğer dere kenarı değilse koymamalısın kaynatsanda bir işr yaramaz[/QUOTE]
[B]Dere kenarından toplamadım malesef. Balıkları etkileyecek bir salınım yapabilir yani [:?][/B]
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim sacityld, 13:46
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
