ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Temmuz 2015 11:21
Son Ziyaret:
20 Nisan 2016 16:44
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
cem arı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
cem arı
SON 6 MESAJI
ATAKAN PETSHOP
Atakan petshop firmasını internetten bulup, telefonla kendilerinden bilgi alarak, yönlendirmeleri doğrultusunda akvaryum, bitki, bi takım destek ilaçları..vs aldım. Telefonda dediğiniz gibi net cevaplar veriyorlar ki bunu esnaftır, meşguldure yorumlamıştım bende. Fakat kesinlikle doğru ve uygun şekilde yönlendiriyorlar. Istanbuldan ankaraya gelecek olan akvaryumu, strafora koyup, üç kat kalın havalı poşetle sararak özenle kargolayıp, ürünlerin yanına bir de hediye gönderme nezaketini de göstermişlerdir.
Daha sonra bir firmadan daha iki farklı bitki aldım, atakanda mevcut olmayan türler olduğu için. akvaryumuma koyduğuma bin pişman oldum. Zaten dörtte üçü öldü bitkilerin. Fakat atakan petshopdan aldığım bitkiler halen gayet sağlıklı ve formdalar(üstelik tecrübesiz olmama, tamamen kendilerinin yönlendirmesine göre kurulum yapmış olmama rağmen)
Sadece GG değil, HB gibi sitelerde de mağaza açtıklarını gördüm. Allah daha çok kazandırsın. Son derece düzgün insanlar.
Burası aracılığıyla tekrar teşekkür ederim kendilerine, hobiye başlangıç noktasında bu işten soğumadıysam katkıları çoktur.
Atakan petshop firmasını internetten bulup, telefonla kendilerinden bilgi alarak, yönlendirmeleri doğrultusunda akvaryum, bitki, bi takım destek ilaçları..vs aldım. Telefonda dediğiniz gibi net cevaplar veriyorlar ki bunu esnaftır, meşguldure yorumlamıştım bende. Fakat kesinlikle doğru ve uygun şekilde yönlendiriyorlar. Istanbuldan ankaraya gelecek olan akvaryumu, strafora koyup, üç kat kalın havalı poşetle sararak özenle kargolayıp, ürünlerin yanına bir de hediye gönderme nezaketini de göstermişlerdir.
Daha sonra bir firmadan daha iki farklı bitki aldım, atakanda mevcut olmayan türler olduğu için. akvaryumuma koyduğuma bin pişman oldum. Zaten dörtte üçü öldü bitkilerin. Fakat atakan petshopdan aldığım bitkiler halen gayet sağlıklı ve formdalar(üstelik tecrübesiz olmama, tamamen kendilerinin yönlendirmesine göre kurulum yapmış olmama rağmen)
Sadece GG değil, HB gibi sitelerde de mağaza açtıklarını gördüm. Allah daha çok kazandırsın. Son derece düzgün insanlar.
Burası aracılığıyla tekrar teşekkür ederim kendilerine, hobiye başlangıç noktasında bu işten soğumadıysam katkıları çoktur.
Bitki Tanımlama Ve Bakım Konusunda Öneriler
Merhabalar,
Akvaryumumda 4 tür bitki bulunuyor. Tilki kuyruğunu tanıyorum fakat diğer üç türü ayırt edemiyorum. aralarından birisi çam sanırım. Diğerlerinden emin değilim. Sizlere danışmak istedim.
1. Bitki :
[url=http://hizliresim.com/RVO06a][img]http://i.hizliresim.com/RVO06a.jpg[/img][/url]
2. Bitki :
[url=http://hizliresim.com/B0yrED][img]http://i.hizliresim.com/B0yrED.jpg[/img][/url]
3. Bitki:
[url=http://hizliresim.com/5kGg4A][img]http://i.hizliresim.com/5kGg4A.jpg[/img][/url]
Bu bitkileri akvaryuma koyalı yaklaşık 3 gün oluyor. Akvaryumum 30 litre.
Led, 0.5W, 8,500Kx8 (teknik verileri) ışık sistemi, tepe şelale filtrasyon sistemi (kısmi biyolojik, çoğunlukla mekanik, fakat ben sünger takviyesi yaparak biyolojik filtrasyonu destekledim)
Canlı olarak; 8 neon tetra(ortalama 1.5 cm boylarındalar, 2 aydır bu akvaryumdalar) 3 lepistes ve 2 cüce tül kuyruk vatoz (1.5-2 cm boylarında, 1 aydır bu akvaryumdalar) sorunsuz gayet mutlu yaşamaktalar. Hatta bitkileri yerleştirince, balık nüfusu bitkili bölgeye (akvaryumun sağ tarafı kapıya yakın olduğu için bu tarafadaha çok ekmiştim, ordaki hareketlilikten etkilenmesinler diye ama.. ) daha çok yoğunlaşmaya başladılar, bitkilerin arasında gezmeye başladılar.
Gel gelelim, bitkilerin yapraklarında özellikle, sararma ve kararma gözlemliyorum. Sizce sebebi nedir?
Sıvı gübrem mevcut fakat kullanmadım(sera flora).Açıkcası Yosun oluşmasından korkuyorum, ilk tecrübemde kurtulmam oldukça zor olmuştu. Co2 sistemimde var, kullanabilirim. Sizlerin yönlendirmesine ihtiyacım var bu noktada.
Unutmadan; ışıklandırmayı, gündüz, 3 saat açık, 3 saat kapalı (ortalama değerler) şeklinde toplam 6 saat akvaryum ışığı alacak şekilde yapıyorum şimdilik. Zamanlayıcım var, henuz kurmadım. Ne önerirsiniz?
Şimdiden teşekkür ederim,
Ek not (düzeltme): Kum salınım yapmayan, hagen kumuna benzer, 1-2mm kalınlıgında parlak siyah dekoratif kum. Salınım yapmadığını özellikle belirtmişlerdi.[EDIT]ciari,2015-08-21 23:20:06[/EDIT]
Merhabalar,
Akvaryumumda 4 tür bitki bulunuyor. Tilki kuyruğunu tanıyorum fakat diğer üç türü ayırt edemiyorum. aralarından birisi çam sanırım. Diğerlerinden emin değilim. Sizlere danışmak istedim.
1. Bitki :
[url=http://hizliresim.com/RVO06a][img]http://i.hizliresim.com/RVO06a.jpg[/img][/url]
2. Bitki :
[url=http://hizliresim.com/B0yrED][img]http://i.hizliresim.com/B0yrED.jpg[/img][/url]
3. Bitki:
[url=http://hizliresim.com/5kGg4A][img]http://i.hizliresim.com/5kGg4A.jpg[/img][/url]
Bu bitkileri akvaryuma koyalı yaklaşık 3 gün oluyor. Akvaryumum 30 litre.
Led, 0.5W, 8,500Kx8 (teknik verileri) ışık sistemi, tepe şelale filtrasyon sistemi (kısmi biyolojik, çoğunlukla mekanik, fakat ben sünger takviyesi yaparak biyolojik filtrasyonu destekledim)
Canlı olarak; 8 neon tetra(ortalama 1.5 cm boylarındalar, 2 aydır bu akvaryumdalar) 3 lepistes ve 2 cüce tül kuyruk vatoz (1.5-2 cm boylarında, 1 aydır bu akvaryumdalar) sorunsuz gayet mutlu yaşamaktalar. Hatta bitkileri yerleştirince, balık nüfusu bitkili bölgeye (akvaryumun sağ tarafı kapıya yakın olduğu için bu tarafadaha çok ekmiştim, ordaki hareketlilikten etkilenmesinler diye ama.. ) daha çok yoğunlaşmaya başladılar, bitkilerin arasında gezmeye başladılar.
Gel gelelim, bitkilerin yapraklarında özellikle, sararma ve kararma gözlemliyorum. Sizce sebebi nedir?
Sıvı gübrem mevcut fakat kullanmadım(sera flora).Açıkcası Yosun oluşmasından korkuyorum, ilk tecrübemde kurtulmam oldukça zor olmuştu. Co2 sistemimde var, kullanabilirim. Sizlerin yönlendirmesine ihtiyacım var bu noktada.
Unutmadan; ışıklandırmayı, gündüz, 3 saat açık, 3 saat kapalı (ortalama değerler) şeklinde toplam 6 saat akvaryum ışığı alacak şekilde yapıyorum şimdilik. Zamanlayıcım var, henuz kurmadım. Ne önerirsiniz?
Şimdiden teşekkür ederim,
Ek not (düzeltme): Kum salınım yapmayan, hagen kumuna benzer, 1-2mm kalınlıgında parlak siyah dekoratif kum. Salınım yapmadığını özellikle belirtmişlerdi.[EDIT]ciari,2015-08-21 23:20:06[/EDIT]
Karbonat-Sitrik asit CO2 sistem yapımı 9 tl. maliy
Bu sistemi bende yaptım bugün. Fakat sitrik asit çok hızlı tükendi. yaklaşık 1-2 saat içinde 100ml ancak kaldı. bi kaç saate o da biter sanırım. yani toplamda 6 saat ancak dayandı sistem. Ama ilk yarım saat içinde gaz çıkışı almaya başladım. Birinci saatte difüzör tam randımanlı olarak çalışıyordu (difüzör yeni, bu yüzden sanırım kapak kısmında bi kaç saniyede bir bi kaç büyük kabarcık kaçırıyor). Sitrik asitin bu kadar hızlı tükenmesini sebebi ne olabilir ? Sistem damlamalı anladığım kadarıyla, fakat hızlı bi şekilde aktı ve basınç en üst seviyeye çıkıp karbonat şişenin boğumuna kadar köpürünce damlama moduna geçti ancak.
Bu sistemi bende yaptım bugün. Fakat sitrik asit çok hızlı tükendi. yaklaşık 1-2 saat içinde 100ml ancak kaldı. bi kaç saate o da biter sanırım. yani toplamda 6 saat ancak dayandı sistem. Ama ilk yarım saat içinde gaz çıkışı almaya başladım. Birinci saatte difüzör tam randımanlı olarak çalışıyordu (difüzör yeni, bu yüzden sanırım kapak kısmında bi kaç saniyede bir bi kaç büyük kabarcık kaçırıyor). Sitrik asitin bu kadar hızlı tükenmesini sebebi ne olabilir ? Sistem damlamalı anladığım kadarıyla, fakat hızlı bi şekilde aktı ve basınç en üst seviyeye çıkıp karbonat şişenin boğumuna kadar köpürünce damlama moduna geçti ancak.
Neon Tetra, Sürekli Su Yüzeyine Çıkma
En kısa sürede bahsettiğiniz plastik kaplardan edineceğim.
İnternet resmen bilgi çöplüğü olmuş. Herkes kendi tecrübelerine dayanarak "kesin" bilgiler yazmış. Fakat haklısınız. Bu hacim bu sayıda tetra için bence de fazla oldu.
Bir de sanırım Akvaryumda dengeyi kuramadım. Sudaki bulanıklık gitmedi bir türlü. Ve bugun hava hortumunun üzerinde beyaz kaygan bir oluşum gözlemledim(hortumun sadece su içinde kalan kısmında vardı).
Akvaryumda ortalama 8-10cm boylarında 5 adet CABOMBA, aynı boylarda 2 adet Elodea ve yaklaşık 5cmx5cm lik bir alanı kaplaması için dekor üzerine tutturduğum Java moss var.
Akvaryumu ilk kurduğumda bitkiler için Sera Florena (üzerinde belirtilen miktarda) ve aqua-fix (yine kullanım talimatına göre) eklemiştim. Su değişiminde yine değiştirdiğim orana göre aqua-fix ekledim.
Maalesef bitkileri biraz gölge bir alana dikmişim (acemilik..) bu yüzden aydınlatma pek faydalı olmadı sanırım ama gün ışığını (doğrudan güneş ışığı değil, akvaryum asla güneş ışığını doğrudan almıyor) bolca alan bir konumdalar.
Yanlış yaptığımı düşündüğünüz, yada önerileriniz varsa lütfen paylaşın.
Nihayetinde can sorumluluğu, insan gerçekten üzülüyor.
En kısa sürede bahsettiğiniz plastik kaplardan edineceğim.
İnternet resmen bilgi çöplüğü olmuş. Herkes kendi tecrübelerine dayanarak "kesin" bilgiler yazmış. Fakat haklısınız. Bu hacim bu sayıda tetra için bence de fazla oldu.
Bir de sanırım Akvaryumda dengeyi kuramadım. Sudaki bulanıklık gitmedi bir türlü. Ve bugun hava hortumunun üzerinde beyaz kaygan bir oluşum gözlemledim(hortumun sadece su içinde kalan kısmında vardı).
Akvaryumda ortalama 8-10cm boylarında 5 adet CABOMBA, aynı boylarda 2 adet Elodea ve yaklaşık 5cmx5cm lik bir alanı kaplaması için dekor üzerine tutturduğum Java moss var.
Akvaryumu ilk kurduğumda bitkiler için Sera Florena (üzerinde belirtilen miktarda) ve aqua-fix (yine kullanım talimatına göre) eklemiştim. Su değişiminde yine değiştirdiğim orana göre aqua-fix ekledim.
Maalesef bitkileri biraz gölge bir alana dikmişim (acemilik..) bu yüzden aydınlatma pek faydalı olmadı sanırım ama gün ışığını (doğrudan güneş ışığı değil, akvaryum asla güneş ışığını doğrudan almıyor) bolca alan bir konumdalar.
Yanlış yaptığımı düşündüğünüz, yada önerileriniz varsa lütfen paylaşın.
Nihayetinde can sorumluluğu, insan gerçekten üzülüyor.
Neon Tetra, Sürekli Su Yüzeyine Çıkma
Maalesef bahsi geçen balığı kaybettim.
1 saat önce gayet hareketli yüzerken, bir saat sonra filtre mazgalına yapışmış halde cansız şekilde gördüm.
Sanırım balık satın aldığımda hastaydı. Umarım sürünün kalanında herhangi bir hastalık çıkmaz.
Teşekkürler
Maalesef bahsi geçen balığı kaybettim.
1 saat önce gayet hareketli yüzerken, bir saat sonra filtre mazgalına yapışmış halde cansız şekilde gördüm.
Sanırım balık satın aldığımda hastaydı. Umarım sürünün kalanında herhangi bir hastalık çıkmaz.
Teşekkürler
Neon Tetra, Sürekli Su Yüzeyine Çıkma
Merhabalar,
Yaklaşık 10 gün önce kurmuş olduğum 30lt bitkili akvaryumuma üç gün önce 12 adet Neon Tetra koydum. Balıklar ilk 48 saat alışma sürecini yaşadılar beklediğim gibi, şimdi farklı gruplar oluşturup bazıları da bireysel yüzmeye dahi başladı.
Fakat içlerinden birisi (diğerlerinden daha iri) sürekli su yüzeyine çıkıp nefes almaya çalışır gibi hareketler yapmakta.
Oksijen sıkıntısı olduğunu düşünüp ( normalde hava motorunu kontrollü olarak çalıştırıyorum bitkilerden dolayı) hava motorunu çalıştırdım. Biraz rahatlamış gözükse de bu davranışı kesilmedi.
Bir süre daha gözlemledikten sonra Bir miktar su değişimi yapmaya karar verdim. Takriben 5lt civarında su değişimi yapıp gerekli ilaçları ekledim suya, ve hava motorunu çalıştırmaya devam ettim. Fakat bu spesifik tetram, halen su yüzeyine çıkıp, kendisini dibe doğru bırakıp, bazen akıntıya bırakıp, tuhaf davranışlar sergiliyor.
Diğer balıklara göre daha aktif olması hasta olmayacağını düşündürüyor(gayet çevik hareketleri var yüzerken, fakat dalar gibi su yüzeyinden dibe doğru kendini bırakır hareketler yapıyor) bana fakat yine de sizlere bir danışmak istedim.
Görüşleriniz için Şimdiden teşekkürler.
Not: Pul yem ile besliyorum. 12 tetra için ölçüt sizce ne kadar olmalı ? sanırım biraz fazla yem veriyor da olabilirim.[EDIT]ciari,2015-07-18 22:51:54[/EDIT]
Merhabalar,
Yaklaşık 10 gün önce kurmuş olduğum 30lt bitkili akvaryumuma üç gün önce 12 adet Neon Tetra koydum. Balıklar ilk 48 saat alışma sürecini yaşadılar beklediğim gibi, şimdi farklı gruplar oluşturup bazıları da bireysel yüzmeye dahi başladı.
Fakat içlerinden birisi (diğerlerinden daha iri) sürekli su yüzeyine çıkıp nefes almaya çalışır gibi hareketler yapmakta.
Oksijen sıkıntısı olduğunu düşünüp ( normalde hava motorunu kontrollü olarak çalıştırıyorum bitkilerden dolayı) hava motorunu çalıştırdım. Biraz rahatlamış gözükse de bu davranışı kesilmedi.
Bir süre daha gözlemledikten sonra Bir miktar su değişimi yapmaya karar verdim. Takriben 5lt civarında su değişimi yapıp gerekli ilaçları ekledim suya, ve hava motorunu çalıştırmaya devam ettim. Fakat bu spesifik tetram, halen su yüzeyine çıkıp, kendisini dibe doğru bırakıp, bazen akıntıya bırakıp, tuhaf davranışlar sergiliyor.
Diğer balıklara göre daha aktif olması hasta olmayacağını düşündürüyor(gayet çevik hareketleri var yüzerken, fakat dalar gibi su yüzeyinden dibe doğru kendini bırakır hareketler yapıyor) bana fakat yine de sizlere bir danışmak istedim.
Görüşleriniz için Şimdiden teşekkürler.
Not: Pul yem ile besliyorum. 12 tetra için ölçüt sizce ne kadar olmalı ? sanırım biraz fazla yem veriyor da olabilirim.[EDIT]ciari,2015-07-18 22:51:54[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:32
Omurgasızlar - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
TolgaÜNAL,
yeekim,
yildiray71,
0rnn,
Mesutest,
poysub,
Pandkoal,
Ehtiyar,
Ertug22,
Hoper,
Oquanus,
Sungurr,
Mr. WingMan,
osmandbnl,
Malawi market,
hasancn,
DABARAKATO,
Serdar dmr,
sina cen,
pusathan01,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
Joec,
Kuduoglu,
Umutoty,
t.korkmaz,
SedatC,
Altonn,
ternapi,
Manguday,
Burak PEKDEMİR,
Kturan06,
omerkaya40,
syerli,
jaloreef,
Firefighter,
NightWist,
ozan_1903,
Tata,
√olkaπ,
Fatihsm,
Kromatit,
erotichesk_qkSl,
alp3r,
Hknçkl,
nurtensultan,
Cyber_Scout,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
