ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
M. Musafa
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Haziran 2015 12:43
Son Ziyaret:
26 Kasım 2025 00:26
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
M. Mustafa BAYRAKTAR
Doğum Tarihi:
20 Mayıs 1980
Yaş:
46
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
M. Mustafa
64x21x30 (Bitki)
SON 7 MESAJI
Mayalı Co2 Tüm Sistemin Detaylı Yapım Aşaması [ Fotoğraflı ]
[QUOTE=burakzzz]Öncelikle Mert kardeşimi, hem konuyu açtığı ve bizi bilgilendirdiği için, hemde okuduğum 29 sayfa boyunca sergilediği saygısı, sabrı ve üslubu için tebrik ederim.
Sistemimden bahsetmek isterim ki verilecek cevaplarda daha sağlıklı olur. Resimlerde de görüleceği üzere ciklet tankımdaki anubiaslarımı kurtarmak adına mini japon balığımın olduğu tanka (35x15x22 yaklaşık 10-11 lt) budadım ve aktardım. Akvaryumda ayrıca mangrow köküne sarılı java moss var (ayrıca kısa arka kenara moss duvarı yapma gibi bir planım var). Atman hf 100 şelale filtre ve aliexpressden aldığım 48 ledli bir aydınlatmam var ki ben ışığın fazla olduğunu düşünerek birkaç sıraya bant çektim. Tankta yaklaşık 10 aydır aynı boyda olan minik bir japon balığı ve yaklaşık aynı boylarda birde albino cüce vatoz bulunmaktadır. Bu bitkilerin CO2 ihtyacı çok düşük biliyorum ancak gelişim hızlandırmak adına mayalı sitem ile tanka CO2 vermek istiyorum. Süreçle ilgili anlamadım bir şey yok baştan sona 29 sayfayı okudum ve bir çok soruya cevap buldum. Ancak aşağıdaki konularda tecrübelerini paylaşırsanız sevinirim.
1- Tank yaklaşık 10-11 lt ve sadece atman hf 100 kullanıyorum. işin içine CO2 girmesi balıklara zarar verir mi?
2- Sitemi Kapatmak Yerine geceleri difüzör ile birlikte akvaryum dışında bıraksak olur mu?
3- Böyle bir tank için ne kadar CO' vermek gerekir (damla/saniye Bazında) ve bunu nasıl ayarlayabilirim.
İlgilenen herkese şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla.
Burak
1. bu sistemi kullanan bir çok kişide balık ölümü olduğunu biliyorum. Sizin akvaryumunuzun da baya bi küçük olması ve bu sistemde co2 çıkışının özellikle ilk günlerde fazla olması balıklara zarar verebilir düşüncesindeyim.
2. dif. dışarı çıkarmak her gece akvaryumla uğraşmanıza neden olur. yorulur ve bıkabiirsiniz. ayrıca co2 israf olur.
3. ben bu akvaryuma balık ölümleri göz önüne alınarak co2 gerekmeyen bitkiler ekmenizi tavsiye edebilirm. yok illaki co2 isteyen bitki ekmek istiyorum dersenizde mayalı sistemi değil verimi çok düşüktür ama tüplü sistem tav. ederim.
selamlar iyi çalışmalar
[QUOTE=ReprimonD]Merhaba,
Yeni konu açmadan buradan sorayım dedim.Yaptığım mayalı sistem gaz çıkarıyor ama hortumun ucuna en ufak bir şey taksam bile gaz çıkışı duruyor.
Son olarak sigara izmariti taktım hava çıkışı tıkandı. Filtreyi kese kese 10/2 sini taktım son çare zar zor baloncuk çıkartıyor.Ayrıca şişenin ağzına kadar köpük oluştu.
Ne yapabilirim ?[/QUOTE]
mayanın köpürmesi oranlarda değişiklik yaptığınızı ve uyarılara dikkat etmediğinizi gösterir. Normalde köpürmez. uyarılara dikkat ederek ve ölçülere uyarak yeniden yapmanızda yarar var.
izmarit sağlıksız bir yöntemdir. co2 yazık olur. tavsiye ed,len difizörle daha iyi verim alırsınız. gaz çıkmıyorsa kaçak var demektir. kaçağı önleyecek tedbir almalısınız.
selamlar
[QUOTE=burakzzz]Öncelikle Mert kardeşimi, hem konuyu açtığı ve bizi bilgilendirdiği için, hemde okuduğum 29 sayfa boyunca sergilediği saygısı, sabrı ve üslubu için tebrik ederim.
Sistemimden bahsetmek isterim ki verilecek cevaplarda daha sağlıklı olur. Resimlerde de görüleceği üzere ciklet tankımdaki anubiaslarımı kurtarmak adına mini japon balığımın olduğu tanka (35x15x22 yaklaşık 10-11 lt) budadım ve aktardım. Akvaryumda ayrıca mangrow köküne sarılı java moss var (ayrıca kısa arka kenara moss duvarı yapma gibi bir planım var). Atman hf 100 şelale filtre ve aliexpressden aldığım 48 ledli bir aydınlatmam var ki ben ışığın fazla olduğunu düşünerek birkaç sıraya bant çektim. Tankta yaklaşık 10 aydır aynı boyda olan minik bir japon balığı ve yaklaşık aynı boylarda birde albino cüce vatoz bulunmaktadır. Bu bitkilerin CO2 ihtyacı çok düşük biliyorum ancak gelişim hızlandırmak adına mayalı sitem ile tanka CO2 vermek istiyorum. Süreçle ilgili anlamadım bir şey yok baştan sona 29 sayfayı okudum ve bir çok soruya cevap buldum. Ancak aşağıdaki konularda tecrübelerini paylaşırsanız sevinirim.
1- Tank yaklaşık 10-11 lt ve sadece atman hf 100 kullanıyorum. işin içine CO2 girmesi balıklara zarar verir mi?
2- Sitemi Kapatmak Yerine geceleri difüzör ile birlikte akvaryum dışında bıraksak olur mu?
3- Böyle bir tank için ne kadar CO' vermek gerekir (damla/saniye Bazında) ve bunu nasıl ayarlayabilirim.
İlgilenen herkese şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla.
Burak
1. bu sistemi kullanan bir çok kişide balık ölümü olduğunu biliyorum. Sizin akvaryumunuzun da baya bi küçük olması ve bu sistemde co2 çıkışının özellikle ilk günlerde fazla olması balıklara zarar verebilir düşüncesindeyim.
2. dif. dışarı çıkarmak her gece akvaryumla uğraşmanıza neden olur. yorulur ve bıkabiirsiniz. ayrıca co2 israf olur.
3. ben bu akvaryuma balık ölümleri göz önüne alınarak co2 gerekmeyen bitkiler ekmenizi tavsiye edebilirm. yok illaki co2 isteyen bitki ekmek istiyorum dersenizde mayalı sistemi değil verimi çok düşüktür ama tüplü sistem tav. ederim.
selamlar iyi çalışmalar
[QUOTE=ReprimonD]Merhaba,
Yeni konu açmadan buradan sorayım dedim.Yaptığım mayalı sistem gaz çıkarıyor ama hortumun ucuna en ufak bir şey taksam bile gaz çıkışı duruyor.
Son olarak sigara izmariti taktım hava çıkışı tıkandı. Filtreyi kese kese 10/2 sini taktım son çare zar zor baloncuk çıkartıyor.Ayrıca şişenin ağzına kadar köpük oluştu.
Ne yapabilirim ?[/QUOTE]
mayanın köpürmesi oranlarda değişiklik yaptığınızı ve uyarılara dikkat etmediğinizi gösterir. Normalde köpürmez. uyarılara dikkat ederek ve ölçülere uyarak yeniden yapmanızda yarar var.
izmarit sağlıksız bir yöntemdir. co2 yazık olur. tavsiye ed,len difizörle daha iyi verim alırsınız. gaz çıkmıyorsa kaçak var demektir. kaçağı önleyecek tedbir almalısınız.
selamlar
Atman Hf 600 Yerine Hangi Fltre
Değerli Arkadaşlar
Formlarda okuduklarım çerçevesinde yaklaşık 40 lt akvaryumum için Atman HF 600 almaya karar vermiştim. Akvaryumum için fazla debiye sahip olduğunu biliyorum ama gerek bazı eklemeler yapma gerekse ileride eğer daha büyük bir akvaryuma geçersem orada kullanma amacıyla bu filtreyi tercih etmiştim. fakat sitelerde satışını bulamıyorum üretimden kalktığı ifade ediliyor. Tecrübelerinize dayanarak
Atman hf 600 özelliklerine sahip
satışta olan
sessiz çalışan
fiyat önemli değil
hangi şelale filtreyi tavsiye edersiniz. Şimdiden teşekkür ederim
Değerli Arkadaşlar
Formlarda okuduklarım çerçevesinde yaklaşık 40 lt akvaryumum için Atman HF 600 almaya karar vermiştim. Akvaryumum için fazla debiye sahip olduğunu biliyorum ama gerek bazı eklemeler yapma gerekse ileride eğer daha büyük bir akvaryuma geçersem orada kullanma amacıyla bu filtreyi tercih etmiştim. fakat sitelerde satışını bulamıyorum üretimden kalktığı ifade ediliyor. Tecrübelerinize dayanarak
Atman hf 600 özelliklerine sahip
satışta olan
sessiz çalışan
fiyat önemli değil
hangi şelale filtreyi tavsiye edersiniz. Şimdiden teşekkür ederim
Mayalı Co2 Tüm Sistemin Detaylı Yapım Aşaması [ Fotoğraflı ]
[QUOTE=Canertomruk]Güzeş çalışma olmuş . Elinize sağlık . Bende bu çalışmaya göre 1 lt lik limonata şişesinde 1 bardak şeker 3 çay kaşığı ile yaptığım karışımı hava taşı ile akvaryuma ekledim . Gece kapağı açmak durumunda kalıyorum . Bitki yoğunluğu ve canlı sayısı pek fazla olmamasından dolayı . Canlıları tehlikeye sokabilir düşüncesiyle .
Akvaryumuma gelicek olursak 38 adet neon tetra 2 çöpçü bir vatos var . bitki ise anubias ve glosso . İlk bitkili akvaryumum olduğundan biraz deneme yanılma oluyor . Yeni yeni öğrenmeye çalışıyorum.[/QUOTE]
Merhaba
Caner bey,
1,5 lt pet şişe için önerilen ölçü 1 bardak toz şeker ve 2 çay kaşığı maya iken siz bunu 1 lt pet şişe için 3 kaşık yapıyorsunuz. Sizin ölçülerinizd İlk başta Co2 fazla çıkar onra birden azalır. Bu nedenle ben ölçüleri azaltmanızı tavsiye ederim. (1 bardaktan daha az şeeker ve 2 çay kaşığından daha az kuru maya mesela).
Bitkilerinize bakacak olursak bildiğim kadarıyla anubias zaten co2 ihtiyacı çok fazla olan bir bitki değil
İyi günler
[QUOTE=Canertomruk]Güzeş çalışma olmuş . Elinize sağlık . Bende bu çalışmaya göre 1 lt lik limonata şişesinde 1 bardak şeker 3 çay kaşığı ile yaptığım karışımı hava taşı ile akvaryuma ekledim . Gece kapağı açmak durumunda kalıyorum . Bitki yoğunluğu ve canlı sayısı pek fazla olmamasından dolayı . Canlıları tehlikeye sokabilir düşüncesiyle .
Akvaryumuma gelicek olursak 38 adet neon tetra 2 çöpçü bir vatos var . bitki ise anubias ve glosso . İlk bitkili akvaryumum olduğundan biraz deneme yanılma oluyor . Yeni yeni öğrenmeye çalışıyorum.[/QUOTE]
Merhaba
Caner bey,
1,5 lt pet şişe için önerilen ölçü 1 bardak toz şeker ve 2 çay kaşığı maya iken siz bunu 1 lt pet şişe için 3 kaşık yapıyorsunuz. Sizin ölçülerinizd İlk başta Co2 fazla çıkar onra birden azalır. Bu nedenle ben ölçüleri azaltmanızı tavsiye ederim. (1 bardaktan daha az şeeker ve 2 çay kaşığından daha az kuru maya mesela).
Bitkilerinize bakacak olursak bildiğim kadarıyla anubias zaten co2 ihtiyacı çok fazla olan bir bitki değil
İyi günler
Mayalı Co2 Tüm Sistemin Detaylı Yapım Aşaması [ Fotoğraflı ]
Teşekkür Ederim Ufuk Bey,
Teşekkür Ederim Ufuk Bey,
Mayalı Co2 Tüm Sistemin Detaylı Yapım Aşaması [ Fotoğraflı ]
Cevabından ötürü Maviyeşil Ufuk Beye teşekkür ederim.
Cevabınızda şelale filtrenin, Co2 açısından verimli olmadığını belirtmişsiniz. Işıklar içinde sürenin önemini vurgulamışsınız.
1. Eğer ışıkları 4 saat açık, 2 veya 3 saat kapalı ve 4 saat açık sistemi ile çalıştırsam ve ışıklar açıkken şelale filtreyi kapatsam, ışıkların kapalı olduğu gece süresince de en kısık ayara getirsem C02 çözülümünü ve yosun oluşumu vs nasıl etkiler. akımı çok fazla olan iç filtreyi kaldırıp şelale almıştım.
2. Vortex i kendim yapamayacağımı anlayınca Ista 3in1 sipariş verdim. Sizce diğer sistemlerle karşılaştırınca .çzünürlüğü yüzde kaçtır mayalı sistem+3in1.
3. Şu an Sobo wp 606h Şelale filtre kullanıyorum ileride Co2 için iç filtre almak istesem. Akvaryum şartlarımda (Bitkili+40 lt+mayalı sis) hangi model marka ve özelliklere sahip spesifik bir tavsiyede bulunur musunuz?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Cevabından ötürü Maviyeşil Ufuk Beye teşekkür ederim.
Cevabınızda şelale filtrenin, Co2 açısından verimli olmadığını belirtmişsiniz. Işıklar içinde sürenin önemini vurgulamışsınız.
1. Eğer ışıkları 4 saat açık, 2 veya 3 saat kapalı ve 4 saat açık sistemi ile çalıştırsam ve ışıklar açıkken şelale filtreyi kapatsam, ışıkların kapalı olduğu gece süresince de en kısık ayara getirsem C02 çözülümünü ve yosun oluşumu vs nasıl etkiler. akımı çok fazla olan iç filtreyi kaldırıp şelale almıştım.
2. Vortex i kendim yapamayacağımı anlayınca Ista 3in1 sipariş verdim. Sizce diğer sistemlerle karşılaştırınca .çzünürlüğü yüzde kaçtır mayalı sistem+3in1.
3. Şu an Sobo wp 606h Şelale filtre kullanıyorum ileride Co2 için iç filtre almak istesem. Akvaryum şartlarımda (Bitkili+40 lt+mayalı sis) hangi model marka ve özelliklere sahip spesifik bir tavsiyede bulunur musunuz?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Mayalı Co2 Tüm Sistemin Detaylı Yapım Aşaması [ Fotoğraflı ]
Cevabınız için teşekkür ederim Maviyeşil. kendim yapacağım mayalı sistem için ısta 3in 1 yerine vortex diffüzörü mü tavsiye ediyorsunuz? bu durumda vortex diffizörü kendim nasıl yapabilirim.
Cevabınız için teşekkür ederim Maviyeşil. kendim yapacağım mayalı sistem için ısta 3in 1 yerine vortex diffüzörü mü tavsiye ediyorsunuz? bu durumda vortex diffizörü kendim nasıl yapabilirim.
Mayalı Co2 Tüm Sistemin Detaylı Yapım Aşaması [ Fotoğraflı ]
Değerli Arkadaşlar,
Öncelikle konuyu gündeme getiren Mert beye ve katkıda bulunan diğer arkadaşlara teşekkür ederim. Benim gibi yeni başlayanlar için en ufak bir ayrıntı bile önemli olabiliyor. ben bir yıldır 40 lt akvaryumda üç beş lepistes, zeytin, limon, eleoda, gül gibi bitkilere baktım. Geçen hafta sipariş verdiğim, Ludwigia Brevies, Ammania senegale, ammania gracilis, L,mnophila aromatica ve Eleocharis Parvola için Co2 nin ne kadar önemli oldğunu fark edince konu ile ilgili araştırmalara başladım ve bu forma ulaştım. Konumuzun mayalı sistem olduğunun farkındayım ama sağlıklı bir akvaryum için aydınlatma, filtre, taban malzemeleri, gübre ve cinslerin birbirinden bağımsız olamayacağını düşünüyorum.
Akvaryum şartlarımın daha iyi nasıl olabileceği ile ilgili değerli görüşleinizi merak ediyorum.
1. Öncelikle olarak Ista 3in1 (small) sipariş vereceğim ama içine nasıl su doldurulduğunu anlayamadım. Kutusunda kurumla ilgili bilgiler var mı acaba? Neresinden açıp, neresine nasıl bir su koymamız gerekiyor.
2. Akvarum ölçülerim 64x21x30 ve Şelale filtre kullanıyorum. Uzunluğa bakıldığında filtrenin altına koyma imkanı olmadığından difzr koyacak en uygun yer neresi olmalıdır?
3. Şu an balık düşünmüyorum içindeki bitkiler göz önüne alındığında Co2 için sıcaklık kaç olmalıdır?
4. Aydınlatmada Sun Glo 15, Power Glo 14 ve Sun Glo 20 akvaryum plastik kapağa monte edilmiş durumda. Bitkiler ve Co2 için ışıklandırmanın değerlendirilmesini nasıl buluyorsunuz?
5. Son olarak da mayalı sistem yapıldığında gaz, up aqua a-163 reaktöründen verilebilir mi?
Cevaplarınız için ayıracağınız değerli vakitleriniz için şimdiden teşekkür ederim.[EDIT]M. Musafa,2015-06-23 13:44:27[/EDIT]
Değerli Arkadaşlar,
Öncelikle konuyu gündeme getiren Mert beye ve katkıda bulunan diğer arkadaşlara teşekkür ederim. Benim gibi yeni başlayanlar için en ufak bir ayrıntı bile önemli olabiliyor. ben bir yıldır 40 lt akvaryumda üç beş lepistes, zeytin, limon, eleoda, gül gibi bitkilere baktım. Geçen hafta sipariş verdiğim, Ludwigia Brevies, Ammania senegale, ammania gracilis, L,mnophila aromatica ve Eleocharis Parvola için Co2 nin ne kadar önemli oldğunu fark edince konu ile ilgili araştırmalara başladım ve bu forma ulaştım. Konumuzun mayalı sistem olduğunun farkındayım ama sağlıklı bir akvaryum için aydınlatma, filtre, taban malzemeleri, gübre ve cinslerin birbirinden bağımsız olamayacağını düşünüyorum.
Akvaryum şartlarımın daha iyi nasıl olabileceği ile ilgili değerli görüşleinizi merak ediyorum.
1. Öncelikle olarak Ista 3in1 (small) sipariş vereceğim ama içine nasıl su doldurulduğunu anlayamadım. Kutusunda kurumla ilgili bilgiler var mı acaba? Neresinden açıp, neresine nasıl bir su koymamız gerekiyor.
2. Akvarum ölçülerim 64x21x30 ve Şelale filtre kullanıyorum. Uzunluğa bakıldığında filtrenin altına koyma imkanı olmadığından difzr koyacak en uygun yer neresi olmalıdır?
3. Şu an balık düşünmüyorum içindeki bitkiler göz önüne alındığında Co2 için sıcaklık kaç olmalıdır?
4. Aydınlatmada Sun Glo 15, Power Glo 14 ve Sun Glo 20 akvaryum plastik kapağa monte edilmiş durumda. Bitkiler ve Co2 için ışıklandırmanın değerlendirilmesini nasıl buluyorsunuz?
5. Son olarak da mayalı sistem yapıldığında gaz, up aqua a-163 reaktöründen verilebilir mi?
Cevaplarınız için ayıracağınız değerli vakitleriniz için şimdiden teşekkür ederim.[EDIT]M. Musafa,2015-06-23 13:44:27[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
KULLANICILAR
- 99 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Rafayel,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
xfuriousx,
Halley,
pitsem,
Tatar10,
MeeEX,
yeekim,
sinor,
Eldurmaz,
djally,
reano,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
by__cg,
ciways,
emrahdm,
syerli,
Pygocentrus94,
bysmokin,
hasancn,
Kınayu,
HalilSefaa,
Ankararif06,
shkola onlain_odMt,
Akvaryum2000,
Jeveux,
mrmustang,
0rnn,
ADAMEHSER,
DY1903,
Alperen0648,
AquaVita,
Legionsgamer,
şansal,
reprise,
Amati340,
JujuSeri,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
nakkas__45,
egedin,
Kaangzkr,
Brdk64,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
