ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kaan87
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Mayıs 2015 00:28
Son Ziyaret:
04 Eylül 2015 04:41
Toplam Mesaj:
5 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kaan Güneş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Denizli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kaan Güneş
SON 5 MESAJI
Biolife Yüzen Akıllı Filtre (hayal Kırıklıgı)
Tabikide bu konu için üye oldum çünkü hayrettin beyin forum başlıgı bana çok abartılı geldi bu siteyi ziyaretci olarak takip ederim sizede haksız bir saldırı olsa benim için farketmez dogru bildigimi savunurum bu forumdaki iyi niyetli kişileri tenzih ederim Fakat hayrettin beyin hikayesi bana çok tutarsız geldi burada dahada açık yazmak istemedigim bir şeyler sezinledim kısaca sanki hayrettin beyin tanıdıgı kişilerde buradaydı Bir tiyatro oyunu gibi sırasıyla oyuncular oyuna dahil edilmişti Çünkü biolife konu başlıgı vardı neden Biolife konu başlıgında Yazılmamışdıda özel ve abartılı bir başlık açılmıştı Özelliklede site aynı konuları aynı başlık altında toplamamızı aynı konuları tekrar bir başlık açmamamızı önermişken Ama forumda tıpkı benim gibi samimi uzun uzun bu ürünü kullanan kişilerde vardı Sessiz kalamazdım bende hemen üye olup bu foruma katıldım bu soruyu sorup kendimi ifade etme şansı verdiginiz için teşekkürler ederim Ama diger sorunuzu anlamadım test yapmak için ne doktor olmaya ne mühendis olmaya gerek var her arzu eden herkez bu testleri alıp uyguluyor Ben sadece doktor arkadaşımın benden daha ayrıntılı testler yaptıgını söyledim ben sadece nitrat testi yapıyorum dedim Gurubumuzda biz ona hep doktor diye sesleniriz Bu forumda yaptıgınız çıkarımlar gerçekten çok ilginç sizde sanki biolife ne yaparsa yapsın kötülemek için buraya katılmışsınız begenmiyorsanız kullanmazsınız Ama sizin bu kadar bu ürünleri hiç kullanmadan bu kadar kötüleme çabanızı anlamadıgım için ben bu forumdayım benim en hassas kelimem HAKSIZLIK bora beyin iddialı reklamına gelince bu sözde bir okadar HAKSIZLIK iddiasız reklam olurmu ya! İddiasız reklam reklam olmaz hiç mi medyayı takip etmiyorsunuz peki bu iddiadan size ne neden zorunuza gidiyor İthal ürünlerin özelliklerini neden açıklıyorsun diye saldırıyorlar bunun adı agresif reklam olmuş işte benim savunmam bu HAKSIZLIGA karşı BÜTÜN MESELE BORA BEY İN İTHAL ÜRÜNLERİN ÖZELLİKLERİNİ AÇIKLAMASI olmuş benzeri ürünlerle kendi ürünününün kıyaslamasını yapmış özelliklerini var yada yok diye işaretlemiş çünkü bu sektör bataklık gibi en iyiyi bulana kadar bir çok ürün almak zorunda kalıyorsunuz forumlardanda belli birinin bizleri aydınlatmasının neyi etik degil bence bizlere bu güne kadar balık kaplarının dahi yavruluk diye satılması etik degil bir ürüne kullanma kulavuzu ayrıntılı diye eleştirmak etik degil insanlara acemiyse bu hobiyi yapmasın diye eleştirımek etik degil burda bir çok etik olmayan eleştiri var Hiç bu ürünü kullanmamış kullanıp su testlerini takip etmemiş insanların yada bilemiyorum ithal ürün satıcılarınınmı demem gerekiyor saldırmaları bana HAKSIZLIK olarak geliyor keşke bu ülkenin mühendisi doktoru işçisi genci herkez bir şeyler bulup üretse bu yurdun güzel insanları bence bütün milletlerden çok daha zeki bunu hak ediyorlar .Vatanım insanına imkan verilse her şeyi başarır Üreten insan zeki insan emege çamur atmaya kıyamaz Çünkü o emekte ne kadar alın teri oldugunu bilir bora beyin de tavsiye ettigi devrim arabaları filmini bende izledim mutlaka benim gibi bir çok kişide izlemiştir yapanların yüregine saglık filmin sonunda inanın burnumun diregi sızladı .O dönemde yaşayıp bizim mühendislerimizin yaptıgı arabalara çalışmaz deyip çamur atanlara karşı gövdemi siper edip onlarla mücadele etmek istedim ne açıdır ki çalışmaz denilen o arabalar yıllar sonra hala çalışıyor zamanında engellenmeseler Belkide bu günün bir mersedesi BMW olacaklardı Özellikle çinin zehirli ayakkabılarında tutunda zehirli giysilerine plastiklerine kadar her şeyinden bıktık Milletçe çin malı almayalım devrim arabalarındaki sadece konuşan laf atan degil Emege saygı duyan üreten taraf haksızlıga dur diyen taraf olalım emege saygı duyan herkeze saygılar
Tabikide bu konu için üye oldum çünkü hayrettin beyin forum başlıgı bana çok abartılı geldi bu siteyi ziyaretci olarak takip ederim sizede haksız bir saldırı olsa benim için farketmez dogru bildigimi savunurum bu forumdaki iyi niyetli kişileri tenzih ederim Fakat hayrettin beyin hikayesi bana çok tutarsız geldi burada dahada açık yazmak istemedigim bir şeyler sezinledim kısaca sanki hayrettin beyin tanıdıgı kişilerde buradaydı Bir tiyatro oyunu gibi sırasıyla oyuncular oyuna dahil edilmişti Çünkü biolife konu başlıgı vardı neden Biolife konu başlıgında Yazılmamışdıda özel ve abartılı bir başlık açılmıştı Özelliklede site aynı konuları aynı başlık altında toplamamızı aynı konuları tekrar bir başlık açmamamızı önermişken Ama forumda tıpkı benim gibi samimi uzun uzun bu ürünü kullanan kişilerde vardı Sessiz kalamazdım bende hemen üye olup bu foruma katıldım bu soruyu sorup kendimi ifade etme şansı verdiginiz için teşekkürler ederim Ama diger sorunuzu anlamadım test yapmak için ne doktor olmaya ne mühendis olmaya gerek var her arzu eden herkez bu testleri alıp uyguluyor Ben sadece doktor arkadaşımın benden daha ayrıntılı testler yaptıgını söyledim ben sadece nitrat testi yapıyorum dedim Gurubumuzda biz ona hep doktor diye sesleniriz Bu forumda yaptıgınız çıkarımlar gerçekten çok ilginç sizde sanki biolife ne yaparsa yapsın kötülemek için buraya katılmışsınız begenmiyorsanız kullanmazsınız Ama sizin bu kadar bu ürünleri hiç kullanmadan bu kadar kötüleme çabanızı anlamadıgım için ben bu forumdayım benim en hassas kelimem HAKSIZLIK bora beyin iddialı reklamına gelince bu sözde bir okadar HAKSIZLIK iddiasız reklam olurmu ya! İddiasız reklam reklam olmaz hiç mi medyayı takip etmiyorsunuz peki bu iddiadan size ne neden zorunuza gidiyor İthal ürünlerin özelliklerini neden açıklıyorsun diye saldırıyorlar bunun adı agresif reklam olmuş işte benim savunmam bu HAKSIZLIGA karşı BÜTÜN MESELE BORA BEY İN İTHAL ÜRÜNLERİN ÖZELLİKLERİNİ AÇIKLAMASI olmuş benzeri ürünlerle kendi ürünününün kıyaslamasını yapmış özelliklerini var yada yok diye işaretlemiş çünkü bu sektör bataklık gibi en iyiyi bulana kadar bir çok ürün almak zorunda kalıyorsunuz forumlardanda belli birinin bizleri aydınlatmasının neyi etik degil bence bizlere bu güne kadar balık kaplarının dahi yavruluk diye satılması etik degil bir ürüne kullanma kulavuzu ayrıntılı diye eleştirmak etik degil insanlara acemiyse bu hobiyi yapmasın diye eleştirımek etik degil burda bir çok etik olmayan eleştiri var Hiç bu ürünü kullanmamış kullanıp su testlerini takip etmemiş insanların yada bilemiyorum ithal ürün satıcılarınınmı demem gerekiyor saldırmaları bana HAKSIZLIK olarak geliyor keşke bu ülkenin mühendisi doktoru işçisi genci herkez bir şeyler bulup üretse bu yurdun güzel insanları bence bütün milletlerden çok daha zeki bunu hak ediyorlar .Vatanım insanına imkan verilse her şeyi başarır Üreten insan zeki insan emege çamur atmaya kıyamaz Çünkü o emekte ne kadar alın teri oldugunu bilir bora beyin de tavsiye ettigi devrim arabaları filmini bende izledim mutlaka benim gibi bir çok kişide izlemiştir yapanların yüregine saglık filmin sonunda inanın burnumun diregi sızladı .O dönemde yaşayıp bizim mühendislerimizin yaptıgı arabalara çalışmaz deyip çamur atanlara karşı gövdemi siper edip onlarla mücadele etmek istedim ne açıdır ki çalışmaz denilen o arabalar yıllar sonra hala çalışıyor zamanında engellenmeseler Belkide bu günün bir mersedesi BMW olacaklardı Özellikle çinin zehirli ayakkabılarında tutunda zehirli giysilerine plastiklerine kadar her şeyinden bıktık Milletçe çin malı almayalım devrim arabalarındaki sadece konuşan laf atan degil Emege saygı duyan üreten taraf haksızlıga dur diyen taraf olalım emege saygı duyan herkeze saygılar
Biolife Yüzen Akıllı Filtre (hayal Kırıklıgı)
Sizin akvaryumunuz kadar bence minicik bir çocugun küçük bir akvaryumuda kıymetlidir benim bazı şeyleri yanlış yazmamında bir önemi yok çünkü ben petshopcu degil hobiciyim bende sadece siyah suya bakıp memnunum demedim nitrat testini bende yapıyorum 5-10 arası çıkıyor ama benim bir doktor arkadaşım var Kendisi akvaryumunda bir çok testi yapıyor bana kaan inanılır gibi degil testler mükemmel çıkıyor dedi oda aynı biolife filtreyi kullanıyor mükemmel bir akvaryumu Hiç bir zaman asla dememek lazım Bende ne farkı var? İyi degildir dedigim bir çok ürünü sonradan kullanıp daha önce neden kullanmadım diye pişman olmuşumdur Bu filtrenin ne kadar sade ve mantıklı bir yapısı varsa o kadarda mükemmel Kullanan arkadaşlarla aramızda konuşuyoruz boşuna eziyet çekmişiz diyoruz onlara forumdan bahsettim boşver ugraşma hak aden hak ettigini kullansın dediler belkide haklılar ama ben insanların tecrübelerini paylaşması gerektigine inanmışımdır burdan yazmak istiyorum hayrettin bey hem konuyu açmış hemde hiç bir soruma cevap veremedi
Sizin akvaryumunuz kadar bence minicik bir çocugun küçük bir akvaryumuda kıymetlidir benim bazı şeyleri yanlış yazmamında bir önemi yok çünkü ben petshopcu degil hobiciyim bende sadece siyah suya bakıp memnunum demedim nitrat testini bende yapıyorum 5-10 arası çıkıyor ama benim bir doktor arkadaşım var Kendisi akvaryumunda bir çok testi yapıyor bana kaan inanılır gibi degil testler mükemmel çıkıyor dedi oda aynı biolife filtreyi kullanıyor mükemmel bir akvaryumu Hiç bir zaman asla dememek lazım Bende ne farkı var? İyi degildir dedigim bir çok ürünü sonradan kullanıp daha önce neden kullanmadım diye pişman olmuşumdur Bu filtrenin ne kadar sade ve mantıklı bir yapısı varsa o kadarda mükemmel Kullanan arkadaşlarla aramızda konuşuyoruz boşuna eziyet çekmişiz diyoruz onlara forumdan bahsettim boşver ugraşma hak aden hak ettigini kullansın dediler belkide haklılar ama ben insanların tecrübelerini paylaşması gerektigine inanmışımdır burdan yazmak istiyorum hayrettin bey hem konuyu açmış hemde hiç bir soruma cevap veremedi
Biolife Yüzen Akıllı Filtre (hayal Kırıklıgı)
Forumda hiç kimse dil bilgisi ögretmeni olmak zorunda degil😄😄😄
Sizin begendiginiz ürünleride eleştiren memnun olmayan insanlarda var akvaryum dış filtre forumuna girin görürsünüz iki tane üst üste dış filtre atanları okudum insanlar içine ne koyarsak daha iyi olur diye sayfalarca yazmışlar kendilerini paralamışlar insanları akvaryuma iki taş koymuş diye niye küçümsüyorsunuz maddi durumuna göre iki taşta koyar koymazda balıgının adını yanlışda söyleyebilir siz hiç kimseyi küçümseyemezsiniz her kez bu hobiyi yapabilir Madem ki siz bu ürünü kullanmadınız bakarak bence konuşmanız abes dünyanında zamanında bakarak düz oldugunu söylüyorlardı ama sonradan yuvarlak oldugu ortaya çıktı Ben bir çok filtre deneyimimden sonra kullandım çevremdede kullananlar var çok memnunum ne kadar yabancı hayranısınız tutturmuşunuz neden adamlar yapıyor biz yapamıyoruz deep gibi yerli bir firma varken bioleif güven kazanması zor demişsiniz bu nasıl mantık 😀 komik degilmi Tek bu kalmışdı biolifenin sorumlu olmadıgı adam yeni üretime başlamış neden onuda yapmıyorsun neden bunuda yapmıyorsun bekle sabret daha bu firma çok yeni Üstelik bu firma çok güzel mantık geliştirerek çok güzel ürünler üretmiş türk mühendisleri ekibi kutluyorum ezbere degil yaşadıklarımı anlatıyorum bakarak degil Uyguluyarak kullanarak yorum yapıyorum AKTİVİS ARKDAŞLARIDA KÜÇÜMSEMEYİN LÜTFEN yıllarca bu çok met ettiginiz filtrelere ben onca para verdim memnun kalmadım petshopcularda kullanılmış deyip geri almadılar petshopcular yerli üründe ithal üründe bulundursun biz seçimimizi yapalım elinde bu dış filtre olan diger filtreler olan satıcılar illaki kendi ürünlerini savunacak ama bunu onlarında özelliklerini anlatarak yapsınlar biolife çamur atarak degil O bahsettiginiz mükemmel görünümdeki akvaryumlarıda biolife yapmış plazıum akvaryumlar
Forumda hiç kimse dil bilgisi ögretmeni olmak zorunda degil😄😄😄
Sizin begendiginiz ürünleride eleştiren memnun olmayan insanlarda var akvaryum dış filtre forumuna girin görürsünüz iki tane üst üste dış filtre atanları okudum insanlar içine ne koyarsak daha iyi olur diye sayfalarca yazmışlar kendilerini paralamışlar insanları akvaryuma iki taş koymuş diye niye küçümsüyorsunuz maddi durumuna göre iki taşta koyar koymazda balıgının adını yanlışda söyleyebilir siz hiç kimseyi küçümseyemezsiniz her kez bu hobiyi yapabilir Madem ki siz bu ürünü kullanmadınız bakarak bence konuşmanız abes dünyanında zamanında bakarak düz oldugunu söylüyorlardı ama sonradan yuvarlak oldugu ortaya çıktı Ben bir çok filtre deneyimimden sonra kullandım çevremdede kullananlar var çok memnunum ne kadar yabancı hayranısınız tutturmuşunuz neden adamlar yapıyor biz yapamıyoruz deep gibi yerli bir firma varken bioleif güven kazanması zor demişsiniz bu nasıl mantık 😀 komik degilmi Tek bu kalmışdı biolifenin sorumlu olmadıgı adam yeni üretime başlamış neden onuda yapmıyorsun neden bunuda yapmıyorsun bekle sabret daha bu firma çok yeni Üstelik bu firma çok güzel mantık geliştirerek çok güzel ürünler üretmiş türk mühendisleri ekibi kutluyorum ezbere degil yaşadıklarımı anlatıyorum bakarak degil Uyguluyarak kullanarak yorum yapıyorum AKTİVİS ARKDAŞLARIDA KÜÇÜMSEMEYİN LÜTFEN yıllarca bu çok met ettiginiz filtrelere ben onca para verdim memnun kalmadım petshopcularda kullanılmış deyip geri almadılar petshopcular yerli üründe ithal üründe bulundursun biz seçimimizi yapalım elinde bu dış filtre olan diger filtreler olan satıcılar illaki kendi ürünlerini savunacak ama bunu onlarında özelliklerini anlatarak yapsınlar biolife çamur atarak degil O bahsettiginiz mükemmel görünümdeki akvaryumlarıda biolife yapmış plazıum akvaryumlar
Biolife Yüzen Akıllı Filtre (hayal Kırıklıgı)
Hayrettin bey herşeyi anladımda biolifenin kullanma kulavuzu niye sizi bu kadar kızdırıyor bırakın acemi birisi dahi bu filitreyi kullanabilsin bence bu kadar ayrıntılı kullanma kulavuzu müşteriye olan saygıyı ve özeni gösterir her sektörde bir degişim ve gelişim var tabletten cep telefonuna çöp poşetine mobilyalarımıza kadar bu sektördede bence bir degişim gerekli ama neden bu sektör degişmiyor gelişmiyor Biraz anladım bence bu sektörü ithalatcılar tekeline almış yerli üretici bir şey üretince bütün güçleriyle saldırıyorlar daha o kişinin ürünleri dogmadan öldürmeye çalışıyorlar Bende biolifenin filtresini ve yavrulugunu kullanmış biri olarak mumnuniyetimi belirtmek isterdim Ben daha hiç bir üreticinin halkın arasına girip onlara cevap yazdıgını görmedim Ayrıca olumsuz eleştirilere neden köpürüyorsunuz demişsiniz bence bu çok saygısız bir benzetme Tersine bu kadar alakasız ve anlamsız eleştiriye sabır taşı olsa çatlar Hayret Bora bey çatlamamış Fakat bu forumda gerçek kullanıcıların yorumları o kadar belliki onları saygılarımla tenzih ediyorum kullandıgım ve memnun oldugum bir ürünü anlattıgım için duygularımı çok içtenlikle ifade edebildim Yolun açık olsun biolife hobimizi daha keyifli ve masrafsız hale dönüştürdügün için teşekkürler alacak olan herkez gönül rahatlıgıyla alabilir aklında soru işareti olanlar bana sorabilir
Hayrettin bey herşeyi anladımda biolifenin kullanma kulavuzu niye sizi bu kadar kızdırıyor bırakın acemi birisi dahi bu filitreyi kullanabilsin bence bu kadar ayrıntılı kullanma kulavuzu müşteriye olan saygıyı ve özeni gösterir her sektörde bir degişim ve gelişim var tabletten cep telefonuna çöp poşetine mobilyalarımıza kadar bu sektördede bence bir degişim gerekli ama neden bu sektör degişmiyor gelişmiyor Biraz anladım bence bu sektörü ithalatcılar tekeline almış yerli üretici bir şey üretince bütün güçleriyle saldırıyorlar daha o kişinin ürünleri dogmadan öldürmeye çalışıyorlar Bende biolifenin filtresini ve yavrulugunu kullanmış biri olarak mumnuniyetimi belirtmek isterdim Ben daha hiç bir üreticinin halkın arasına girip onlara cevap yazdıgını görmedim Ayrıca olumsuz eleştirilere neden köpürüyorsunuz demişsiniz bence bu çok saygısız bir benzetme Tersine bu kadar alakasız ve anlamsız eleştiriye sabır taşı olsa çatlar Hayret Bora bey çatlamamış Fakat bu forumda gerçek kullanıcıların yorumları o kadar belliki onları saygılarımla tenzih ediyorum kullandıgım ve memnun oldugum bir ürünü anlattıgım için duygularımı çok içtenlikle ifade edebildim Yolun açık olsun biolife hobimizi daha keyifli ve masrafsız hale dönüştürdügün için teşekkürler alacak olan herkez gönül rahatlıgıyla alabilir aklında soru işareti olanlar bana sorabilir
Biolife Yüzen Akıllı Filtre (hayal Kırıklıgı)
Hayrettin bey ben BioLife filitre ve yavruluk kulnacısıyım aşırı derecede memnunum hem suyum Pırıl Pırıl hemde su değerlerim mükemmel hiç akvaryum hobimi bu kadar keyifli yapma mıştım bu forumu görünce müthiş şaşırdım siz iki adet filitre almışsınız bir tanesini hemen kullanmışsınız bir tanesini reklam yapmak için 3 4 gün arabanızda taşımışsınız fakat resimlerde iki adet ürün resmen ayrılmış arabanızdaki ürünü ne ara akvaryuma taktınız ne ara ayrıldı ben filitremi 1 ay hiç dokunmadım firma sahibi Sakız parasına yeni süngerleri alabileceğimizide söylemiş sorun ne anlamadım üstelik ben iki Parça halindeki süngerimiz kullanıyorum hiç problem yok hiç bir balık ölümü yaşamadım hem iç hem dış filtre kullanıyordum dış filtre maceram parkelerimize su akıtmasıyla son buldu ayrıca daha önce kullandığım delikli yavruluklarda evde ÇÖP halinde duruyor BioLife yavruluğu kullandığımdan bu yana yavrularım hem ölmüyor hamde çok hızlı büyüyor oysaki ben dış filitremi ve yavruluğu alırken bir çok kişisel ihtiyacımdan kısarak almıştım bu halkın parasına yazık değilmi seramik meramik hiç birine ihtiyacım yok iki dakikada yıkıyorum süngerleri takıyorum işim bitiyor tecrübelerimi yazıyorum çünkü bana bu forumun açılması samimi gelmedi 3 4 kişi sanki senaryo repliği gibi paslaşarak emek harcanan bir şeyleri yok etmek istemişler Oysa ki burdaki samimi Kullanıcılar okadar belliki ayrıca daha önceden BioLife filtre için konu başlığı açılmış neden oraya yazmadınız sorularım inanın çok samimi
Hayrettin bey ben BioLife filitre ve yavruluk kulnacısıyım aşırı derecede memnunum hem suyum Pırıl Pırıl hemde su değerlerim mükemmel hiç akvaryum hobimi bu kadar keyifli yapma mıştım bu forumu görünce müthiş şaşırdım siz iki adet filitre almışsınız bir tanesini hemen kullanmışsınız bir tanesini reklam yapmak için 3 4 gün arabanızda taşımışsınız fakat resimlerde iki adet ürün resmen ayrılmış arabanızdaki ürünü ne ara akvaryuma taktınız ne ara ayrıldı ben filitremi 1 ay hiç dokunmadım firma sahibi Sakız parasına yeni süngerleri alabileceğimizide söylemiş sorun ne anlamadım üstelik ben iki Parça halindeki süngerimiz kullanıyorum hiç problem yok hiç bir balık ölümü yaşamadım hem iç hem dış filtre kullanıyordum dış filtre maceram parkelerimize su akıtmasıyla son buldu ayrıca daha önce kullandığım delikli yavruluklarda evde ÇÖP halinde duruyor BioLife yavruluğu kullandığımdan bu yana yavrularım hem ölmüyor hamde çok hızlı büyüyor oysaki ben dış filitremi ve yavruluğu alırken bir çok kişisel ihtiyacımdan kısarak almıştım bu halkın parasına yazık değilmi seramik meramik hiç birine ihtiyacım yok iki dakikada yıkıyorum süngerleri takıyorum işim bitiyor tecrübelerimi yazıyorum çünkü bana bu forumun açılması samimi gelmedi 3 4 kişi sanki senaryo repliği gibi paslaşarak emek harcanan bir şeyleri yok etmek istemişler Oysa ki burdaki samimi Kullanıcılar okadar belliki ayrıca daha önceden BioLife filtre için konu başlığı açılmış neden oraya yazmadınız sorularım inanın çok samimi
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos Umutoty, 22:44
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 22:39
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:32
Omurgasızlar - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
