ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sedo_03
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ocak 2015 01:45
Son Ziyaret:
18 Ocak 2018 19:22
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
sedat durmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Mardin
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
sedat durmaz
SON 10 MESAJI
60*40*40 Yorumlarınız Benim İçin Değerli.
Ufak yet değişiklikleri ile son hali..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/060520161048241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/7_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/060520161048241.jpg[/IMG][EDIT]sedo_03,2016-05-06 12:49:54[/EDIT]
Ufak yet değişiklikleri ile son hali..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/060520161048241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/7_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/060520161048241.jpg[/IMG][EDIT]sedo_03,2016-05-06 12:49:54[/EDIT]
60*40*40 Yorumlarınız Benim İçin Değerli.
Güncel[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/7_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/5_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/6_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/4_image.jpeg[/IMG][EDIT]sedo_03,2016-04-27 19:19:13[/EDIT]
Güncel[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/7_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/5_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/6_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/4_image.jpeg[/IMG][EDIT]sedo_03,2016-04-27 19:19:13[/EDIT]
60*40*40 Yorumlarınız Benim İçin Değerli.
Cevap veren benden fkirlerini esirgemeyen atkadaşlara teşekkür ederm.bugün eheim skim350+jbl co2/ph test siparişi verdm.12 gün oldu tankı kuralı.henüz yosun problemim yok.6 saat sürekli aydınlatma dan 8 saate bugün çıkardım bakalım sonuçlarını görücez.ayrıca bı süre zarfında potasyum+excel uyguladım.iki üç gün sonra mikro ve makro elementlere geçicem.
Bu güne kadar tek problem moss larda gelişme yok hatta renk kaybı ve sanırım çürüme mevcut.
F
Cevap veren benden fkirlerini esirgemeyen atkadaşlara teşekkür ederm.bugün eheim skim350+jbl co2/ph test siparişi verdm.12 gün oldu tankı kuralı.henüz yosun problemim yok.6 saat sürekli aydınlatma dan 8 saate bugün çıkardım bakalım sonuçlarını görücez.ayrıca bı süre zarfında potasyum+excel uyguladım.iki üç gün sonra mikro ve makro elementlere geçicem.
Bu güne kadar tek problem moss larda gelişme yok hatta renk kaybı ve sanırım çürüme mevcut.
F
60*40*40 Yorumlarınız Benim İçin Değerli.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ellerinize emeklerinize sağlık çok güzel olmuş [:iyi:] [:nazar:] [:iyi:] Gayet sakin ve duru bir ortam yakalamışsınız.Saygılar.[/QUOTE]teşekkürler
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ellerinize emeklerinize sağlık çok güzel olmuş [:iyi:] [:nazar:] [:iyi:] Gayet sakin ve duru bir ortam yakalamışsınız.Saygılar.[/QUOTE]teşekkürler
60*40*40 Yorumlarınız Benim İçin Değerli.
Teşekkür ederim burak bey
Teşekkür ederim burak bey
60*40*40 Yorumlarınız Benim İçin Değerli.
Sonunda tankı kurdum.bulunduğum yerdeki imkansızlıkşar nedeniyle tam istedğim gibi olmadı ama yorumlarınızı bekliyorum.
Taban:Aquabasis+hagen+misket gübre
Aydınlatma:30w power led.dıy armatür.
Filtre:sunsun hw603b dış filtre(şimdilik)
Ista 0.5 lt Co2
Dıy gübre
Bitkiler:
Cuba
S.repens
Cabomba
Carolina[IMG]null[/IMG]
Hydrocyl sarmaşık
Reinecki
Pinnatifida
Bikaç resim atayım şimdi.inşallah gelişmelerde fotoğraflarla paylaşıcam.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/1_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/2_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/3_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/image.jpeg[/IMG][EDIT]sedo_03,2016-04-11 21:04:06[/EDIT]
Sonunda tankı kurdum.bulunduğum yerdeki imkansızlıkşar nedeniyle tam istedğim gibi olmadı ama yorumlarınızı bekliyorum.
Taban:Aquabasis+hagen+misket gübre
Aydınlatma:30w power led.dıy armatür.
Filtre:sunsun hw603b dış filtre(şimdilik)
Ista 0.5 lt Co2
Dıy gübre
Bitkiler:
Cuba
S.repens
Cabomba
Carolina[IMG]null[/IMG]
Hydrocyl sarmaşık
Reinecki
Pinnatifida
Bikaç resim atayım şimdi.inşallah gelişmelerde fotoğraflarla paylaşıcam.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/1_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/2_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/3_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169879/image.jpeg[/IMG][EDIT]sedo_03,2016-04-11 21:04:06[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
İyi günler.öncelikle mustafa bey verdiğiniz bilgiler ve bşze aktardığınız tecrübeleriniz için teşekkürler.tank hazır ama aydınlatma hem görsel olsun hemde bitkilerim düzgün gelişsin sorusu bu hobiye yeni başlayanların kafasını kurcalar durur benim gibi[:)]
96 lt lil 60 cö boyunda co2 destekli bir tank planım var malzemelerin çoğu hazır bitkiler ve aydınlatma harç.
Forumlarda gezmekten inanın baş ağrısı çekiyorum.
Şimdi benim için gerekli t5 armatür fiyatları 250 tl 300 tl civarı.ve süreklilik konusunda sıkıntılar olduğunu floların belli bir süre sonra değişmesi gerektiğini duydum.
Ayrıca 96w aydınlatma yerine t5 için söylüyorum 25 w civarı baba yeterli olacağını düşünüyorum buda enerji tasarrufu.ancak sorun şuki power led aydınlatma sisteminin maliyeti ne olur,nereden ve kime yaptırabilirm soruları cevapsız kaldığı için bu durum çözülemedi.
İhtiyacın olan armatürü edinmem konusunda yardımcı olabilecek arkadaşlar,en azından maliyet konusunda fikir verebilecek üstadlar bana cevap verirse sevinirim.bu arada yaşadığım yerde pll ampul bulmak bile zor.
Şimdiden teşekkürler.
İyi günler.öncelikle mustafa bey verdiğiniz bilgiler ve bşze aktardığınız tecrübeleriniz için teşekkürler.tank hazır ama aydınlatma hem görsel olsun hemde bitkilerim düzgün gelişsin sorusu bu hobiye yeni başlayanların kafasını kurcalar durur benim gibi[:)]
96 lt lil 60 cö boyunda co2 destekli bir tank planım var malzemelerin çoğu hazır bitkiler ve aydınlatma harç.
Forumlarda gezmekten inanın baş ağrısı çekiyorum.
Şimdi benim için gerekli t5 armatür fiyatları 250 tl 300 tl civarı.ve süreklilik konusunda sıkıntılar olduğunu floların belli bir süre sonra değişmesi gerektiğini duydum.
Ayrıca 96w aydınlatma yerine t5 için söylüyorum 25 w civarı baba yeterli olacağını düşünüyorum buda enerji tasarrufu.ancak sorun şuki power led aydınlatma sisteminin maliyeti ne olur,nereden ve kime yaptırabilirm soruları cevapsız kaldığı için bu durum çözülemedi.
İhtiyacın olan armatürü edinmem konusunda yardımcı olabilecek arkadaşlar,en azından maliyet konusunda fikir verebilecek üstadlar bana cevap verirse sevinirim.bu arada yaşadığım yerde pll ampul bulmak bile zor.
Şimdiden teşekkürler.
60*40*40 Bitkili İlk Kurulum Tavsiyeleriniz
[QUOTE=Evergreen]
Taban kurulumu için değil de tüm tank kurulumu bir bütçem var aslında. Tabi yok tabandı, yok karbon dioksid di,yok aydınlaymaydı, dragon stone du ( ki aslınde seiryu peşindeydim ama bulamadım) falan derken bütçe aşıldıkça aşıldı.. [:D]
[/QUOTE]
Volkan bey taban için ne yapmaya karar verdiniz...
Alt katman olarak 5lt aquabasis plus
Üstüne hagen kum kullanıcam.yeterli olurmu
[QUOTE=Evergreen]
Taban kurulumu için değil de tüm tank kurulumu bir bütçem var aslında. Tabi yok tabandı, yok karbon dioksid di,yok aydınlaymaydı, dragon stone du ( ki aslınde seiryu peşindeydim ama bulamadım) falan derken bütçe aşıldıkça aşıldı.. [:D]
[/QUOTE]
Volkan bey taban için ne yapmaya karar verdiniz...
Alt katman olarak 5lt aquabasis plus
Üstüne hagen kum kullanıcam.yeterli olurmu
60*40*40 Camda Esneme
60*40*40 6 mm rodajlı camdan kendim akvaryum yaptım.5 gün silikonun kurumasını bekledikten sonra bugün ağzına kadar su doldurdum.
İki sorum var birincisi akvaryumun eninde,en üst tarafta 1 mm esneme var normalmi.bu arada kayıt kuşak kullanmadım bitkili yapacağım için.
İkincisi camların birleşme yerlerinde çok az da olsa hava kabarcıkları oluştu.ne dersiniz sorun yaratırmı.şimdiden fikirlerini tecrübelerini benden esirgemeyen arkadaşlara üstad lara teşekkürler
60*40*40 6 mm rodajlı camdan kendim akvaryum yaptım.5 gün silikonun kurumasını bekledikten sonra bugün ağzına kadar su doldurdum.
İki sorum var birincisi akvaryumun eninde,en üst tarafta 1 mm esneme var normalmi.bu arada kayıt kuşak kullanmadım bitkili yapacağım için.
İkincisi camların birleşme yerlerinde çok az da olsa hava kabarcıkları oluştu.ne dersiniz sorun yaratırmı.şimdiden fikirlerini tecrübelerini benden esirgemeyen arkadaşlara üstad lara teşekkürler
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Herkese iyi akşamlar darkaura hocam yardımlarınızı bekliyorum.60*40*40 bitkili kurlumu yapıyorum.ve tabiki aydınlatma konusunda tıkanıp kaldım.t5 armatür fiyatları gereksiz pahalı ve ben led aydınlatmanın daha faydalı olduğunu düşündüğüm için led yapmayı planlıyorum.Ancak bu konu ile ilgili yaşadığım yerde yardım alabileceğim malzeme temin edebileciğim kimse yok.
İlk olarak 96 lt hacimli tankta kaç watt gücünde hangi dizilimde led lere ihtyacım var.
İkinci olarak bu oluşacak kurulum konusunda bana yardımcı olurmusunuz
Herkese iyi akşamlar darkaura hocam yardımlarınızı bekliyorum.60*40*40 bitkili kurlumu yapıyorum.ve tabiki aydınlatma konusunda tıkanıp kaldım.t5 armatür fiyatları gereksiz pahalı ve ben led aydınlatmanın daha faydalı olduğunu düşündüğüm için led yapmayı planlıyorum.Ancak bu konu ile ilgili yaşadığım yerde yardım alabileceğim malzeme temin edebileciğim kimse yok.
İlk olarak 96 lt hacimli tankta kaç watt gücünde hangi dizilimde led lere ihtyacım var.
İkinci olarak bu oluşacak kurulum konusunda bana yardımcı olurmusunuz
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
GokKurt,
MiSoSiKiaN,
~Emre,
DigitalPen,
osmandbnl,
AreS,
MelihB,
Tortuga7,
zafer3885,
bysmokin,
mcakir17,
hasancn,
osmancem,
Koksal Gurkan,
oguzozt,
sina cen,
OKIRATLI,
EKAR,
BilalM.,
aktugsedat,
Tuby,
Kınayu,
fffurkan9,
0rnn,
tukabu,
JujuSeri,
yeekim,
Jeveux,
Sungurr,
omer18,
lojistisyen,
İnci Kefali,
iakyol,
G_can,
Ankararif06,
ootkn,
Akvarist Batuhan,
EmiirKaan,
Omer0618,
Kemalk41,
Stoke,
platinium,
Ancalagon,
IgorVladimir,
syerli,
darkaura,
emre12ozkan,
Hidro Dinamik,
hankuarn,
ilterisdoğukan,
şansal,
Makkaya,
Amati340,
akvarist0683,
aviator_blkt,
m170,
MehmetEgemen,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
