ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
extremist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Kasım 2014 23:21
Son Ziyaret:
09 Haziran 2015 00:09
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ugur S
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ugur S
SON 10 MESAJI
Dış Filtre Seçimi Hakkında
@Pekozgur hocam öncelikle teşekkür ederim.
Dıy bölümüne konuyu açmıştım :)
Zeminim, en altta dere kumu, ortada sera nın gübresi ve extra dip gübresi harmanlı, en üstte ise JBL Manado mevcut. Kumdan memnunum fakat dip çekimi yapsamda en ufak bir bir harekette toz kalkar gibi dağılıyor. Genelde balıklar yapıyor tabi bu durumu :)
Bu ilk akvaryumum olduğu için başka birşey ile karşılaştıramıyorum, çünki nekadar öneri ve beyeni alırsa alsın kendiniz kullanmadıkça sonucu göremiyorsunuz. Sizinde önereceğiniz zemin malzemesi var ise deneyebilirim. Ancak JBL in rengi bence gerçekten çok güzel. Parlak zemin seven canlılar için çok güzel mat bir görünümü var. Ben kayalar ile uyum sağlasın diye 10 a 2 oranında hagen siyah ile mixledim. Sanki kayalardan kopmuş siyah parçacıklar varmış gibi duruyor.
Zemin bitkilerini araştıracağım akabinde zeminde 2 tane dana gibi damızlık çöpçüm var. Onları çıkardıktan sonra :) Işığı günde 5 saate indirdim ve 2 Grolux e güşürdüm. Akabinde 2 günde 1 2 saat uv çalıştırıyorum, şuan sabit oranda alge mevcut. Söylediğinizi yaparsam kesinlikle giderileceğinden eminim. Yalnız şöyle bir durumum var, sanırım bu benim eksikliği. Akşamları eve geldiğimde akvaryumumu izliyorum ve ışıksız keyif vermiyor. Evde iken ve ışık kapalı iken kendimi kötü hissediyorum, bu yüzden açıyorum. 2 günde bir yüzde 10 civarı su değiştiriyorum. Bu biraz kristal berakklığı olması için. Fakat zeminden uçuşan birikintiler beni çok rahatsız ediyor. En ufak birşeyde herşey havalanıyor. Aceba şelalenin ucunu biraz aşağıyamı indirsem ? Ozamanda bitkiler sürekli sallanıp görüntü kirliliği yapacak gibi geliyor. Camlarda nokta algea oluşmaya başladı. Bunun sebebide sizin söylediğiniz sebeplerden kaynaklı :)
Yardımlarınız için çok teşekkür ederim, Tekrar görüşmek üzere :)
extremist 2014-12-30 16:55:51
@Pekozgur hocam öncelikle teşekkür ederim.
Dıy bölümüne konuyu açmıştım :)
Zeminim, en altta dere kumu, ortada sera nın gübresi ve extra dip gübresi harmanlı, en üstte ise JBL Manado mevcut. Kumdan memnunum fakat dip çekimi yapsamda en ufak bir bir harekette toz kalkar gibi dağılıyor. Genelde balıklar yapıyor tabi bu durumu :)
Bu ilk akvaryumum olduğu için başka birşey ile karşılaştıramıyorum, çünki nekadar öneri ve beyeni alırsa alsın kendiniz kullanmadıkça sonucu göremiyorsunuz. Sizinde önereceğiniz zemin malzemesi var ise deneyebilirim. Ancak JBL in rengi bence gerçekten çok güzel. Parlak zemin seven canlılar için çok güzel mat bir görünümü var. Ben kayalar ile uyum sağlasın diye 10 a 2 oranında hagen siyah ile mixledim. Sanki kayalardan kopmuş siyah parçacıklar varmış gibi duruyor.
Zemin bitkilerini araştıracağım akabinde zeminde 2 tane dana gibi damızlık çöpçüm var. Onları çıkardıktan sonra :) Işığı günde 5 saate indirdim ve 2 Grolux e güşürdüm. Akabinde 2 günde 1 2 saat uv çalıştırıyorum, şuan sabit oranda alge mevcut. Söylediğinizi yaparsam kesinlikle giderileceğinden eminim. Yalnız şöyle bir durumum var, sanırım bu benim eksikliği. Akşamları eve geldiğimde akvaryumumu izliyorum ve ışıksız keyif vermiyor. Evde iken ve ışık kapalı iken kendimi kötü hissediyorum, bu yüzden açıyorum. 2 günde bir yüzde 10 civarı su değiştiriyorum. Bu biraz kristal berakklığı olması için. Fakat zeminden uçuşan birikintiler beni çok rahatsız ediyor. En ufak birşeyde herşey havalanıyor. Aceba şelalenin ucunu biraz aşağıyamı indirsem ? Ozamanda bitkiler sürekli sallanıp görüntü kirliliği yapacak gibi geliyor. Camlarda nokta algea oluşmaya başladı. Bunun sebebide sizin söylediğiniz sebeplerden kaynaklı :)
Yardımlarınız için çok teşekkür ederim, Tekrar görüşmek üzere :)
Türkiyede Florosan armatürü sorunu
Abi ben yaparımda, elinden gelmeyen ne yapacak? Bir konu açarken kendim haricinde insanlarında öğrenmesini istiyorum.
Teşekkür ederim kendisi ile görüşeceğim.
Bu arada Türkiyede yapılan armatürlerde avrupa fiyatları ile hemen hemen aynı. Bunu yapıp satan arkadaşlardan rica edicem maliyetin 3 katı fiyat koymazlarsa, herkez alıp kullanabilir. Hobi ticaretinin bence sürüm açısından çok abartılmaması lazm. Öyle fiyatlar veriyorlarki hobiden soğuyorsun :(
Abi ben yaparımda, elinden gelmeyen ne yapacak? Bir konu açarken kendim haricinde insanlarında öğrenmesini istiyorum.
Teşekkür ederim kendisi ile görüşeceğim.
Bu arada Türkiyede yapılan armatürlerde avrupa fiyatları ile hemen hemen aynı. Bunu yapıp satan arkadaşlardan rica edicem maliyetin 3 katı fiyat koymazlarsa, herkez alıp kullanabilir. Hobi ticaretinin bence sürüm açısından çok abartılmaması lazm. Öyle fiyatlar veriyorlarki hobiden soğuyorsun :(
Bana göre en iyi su hazırlama sistemi
Selam Arkadaşlar,
Akvaryumum için musluk suyunu hazırlayabileceğim bir sistem yaptım. Sistemin içerisine istediğiniz malzemeyi koyup filtre edebilirsiniz. Çünki haznesi gerçekten çok büyük :)
http://www.youtube.com/watch?v=GwiovMkkuCk&feature=youtu.be
Selam Arkadaşlar,
Akvaryumum için musluk suyunu hazırlayabileceğim bir sistem yaptım. Sistemin içerisine istediğiniz malzemeyi koyup filtre edebilirsiniz. Çünki haznesi gerçekten çok büyük :)
http://www.youtube.com/watch?v=GwiovMkkuCk&feature=youtu.be
Türkiyede Florosan armatürü sorunu
Arkadaşlar Selam,
Nice nice sitelere girip araştırdım ve adam gibi pahalı markaların haricinde Türkiyede üretim yapan bir firma ve kişi bulamadım.
Lütfen bana görüşüp iyi kalitede armatür yaptırabileceğim bir firma yada şahıs söylermisiniz ?
Şuan gördüğüm en iyi ürün Hopar ın ama Hopar da malesef gri den başka renk seçeneği yok. Amacım akvaryum sacımın renginde (siyah) bir asma sistem yaptırmak. İçine 4 x 39w t5 koymak istiyorum. Herbir florosan ın kendi reflektörü ve opsyonel olarak soğutma sistemi olsun istiyorum. ATI ve Giesemann ın reflektörleri inanılmaz pahalı. Memlekette 150 ytl ye aldığım akvaryumun 10 katı fiyatına armatür almak istemiyorum açıkcası.
Tavsiyelerinizi, firma ve şahıs bilgilerini pm yada arkadaşlarımızında yararlanabilmesi için mesaj olarak bildirirseniz çok sevinirim.
Şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar Selam,
Nice nice sitelere girip araştırdım ve adam gibi pahalı markaların haricinde Türkiyede üretim yapan bir firma ve kişi bulamadım.
Lütfen bana görüşüp iyi kalitede armatür yaptırabileceğim bir firma yada şahıs söylermisiniz ?
Şuan gördüğüm en iyi ürün Hopar ın ama Hopar da malesef gri den başka renk seçeneği yok. Amacım akvaryum sacımın renginde (siyah) bir asma sistem yaptırmak. İçine 4 x 39w t5 koymak istiyorum. Herbir florosan ın kendi reflektörü ve opsyonel olarak soğutma sistemi olsun istiyorum. ATI ve Giesemann ın reflektörleri inanılmaz pahalı. Memlekette 150 ytl ye aldığım akvaryumun 10 katı fiyatına armatür almak istemiyorum açıkcası.
Tavsiyelerinizi, firma ve şahıs bilgilerini pm yada arkadaşlarımızında yararlanabilmesi için mesaj olarak bildirirseniz çok sevinirim.
Şimdiden teşekkürler.
En iyi t5 kombinasyonunu arıyorum
Arkadaşlar Selam,
Uzun araştırmalarım sonucu dünyanın en iyi iki akvaryum florosan markası Arcadia ve Giesemann ı buldum. Tabi bunların yanında Eheim ve Jbl de mevcut. Amacım zemin bitkisi yetiştirmek ve şuan kullandığım grolux ler beni tatmin etmiyor açıkcası. Sizlerden asıl edinmek istediğim bilgi şudur;
Arcadia yada Giesemann T5 kullanan arkadaşlarımız var ise, 200lt tank için (1 metre, 50cm yükseklik)
memnun kaldığınız kombinasyonun bilgisini benimle paylaşırmısınız ? 4 x 39w t5 armatür de amacım en iyi fotosentezi sağlamak.
Şimdiden teşekkür ederim.
extremist 2014-12-29 21:04:09
Arkadaşlar Selam,
Uzun araştırmalarım sonucu dünyanın en iyi iki akvaryum florosan markası Arcadia ve Giesemann ı buldum. Tabi bunların yanında Eheim ve Jbl de mevcut. Amacım zemin bitkisi yetiştirmek ve şuan kullandığım grolux ler beni tatmin etmiyor açıkcası. Sizlerden asıl edinmek istediğim bilgi şudur;
Arcadia yada Giesemann T5 kullanan arkadaşlarımız var ise, 200lt tank için (1 metre, 50cm yükseklik)
memnun kaldığınız kombinasyonun bilgisini benimle paylaşırmısınız ? 4 x 39w t5 armatür de amacım en iyi fotosentezi sağlamak.
Şimdiden teşekkür ederim.
Filtre
Selamlar,
Fluval 406 bence gerçekten çok sessiz. Uv konusunda ise 2 aylık araştırmamın sonucunda UV kullanımının belirli aralıklar ile yapılmasında ben bir sakınca görmüyorum. Su daki zararlı ve balıklara zarar verebilecek hastalıkların da önüne geçmek için ideal olduğunu ve algea ile ilgili su kondusyonunda, aynı zamanda su berraklaştırma konusunda bana kalırsa kesinlikle uv tek çözüm. Yalnız abartıldığı zaman @severin hocamın da söylediği gibi bütün döngüyü bozabilme ihtimali de yüksek bir cihaz. Fazla kullanıldığında bitki gelişimini etkiler.
Selamlar,
Fluval 406 bence gerçekten çok sessiz. Uv konusunda ise 2 aylık araştırmamın sonucunda UV kullanımının belirli aralıklar ile yapılmasında ben bir sakınca görmüyorum. Su daki zararlı ve balıklara zarar verebilecek hastalıkların da önüne geçmek için ideal olduğunu ve algea ile ilgili su kondusyonunda, aynı zamanda su berraklaştırma konusunda bana kalırsa kesinlikle uv tek çözüm. Yalnız abartıldığı zaman @severin hocamın da söylediği gibi bütün döngüyü bozabilme ihtimali de yüksek bir cihaz. Fazla kullanıldığında bitki gelişimini etkiler.
Filtre
Selamlar,
Ben 200lt bitkili akvaryum sahibiyim. Jebo nun 11w uv sini kullanıyorum.
Şöyle özetleyebilirim,
Sisteme bağlayacağın herhangi bir cihazın, yani reaktör UV gibi. Debiyi düşürdüğü bir gerçek.
Bende hem ISTA Reaktor M var hemde Jebo11w uv.
Bu ikisi debi yi yarı yarıya düşürmekte, bu yüzden mevcut akvaryumunu saatte 3 kere değil 6 kere çevirebilecek bir dış filtre almalısın.
Ben bu konuda Fluval 406 tercih ettim. Tam kıtı kıtına uydu ve gerçekten çok memnunum.
Fluval EHEIM den sonraki en iyi dış filtredir.
Bunun yanında şöyle bir açıklama daha yapmak isterim. 200lt için akvaritler genelde 9w kullanmayı tercih ederler. Ben ileriye dönük bir yatırım olması amaçlı 11w aldım. Arasında dağlar kadar fiyat farkı yok.
Bu konu ile ilgili açtığım dış filtre ile ilgili konuyu incelemeni öneririm.
http://www.akvaryum.com/Forum/dis_filtre_secimi_hakkinda_k814485.asp
İyi hobiler dilerim.
Selamlar,
Ben 200lt bitkili akvaryum sahibiyim. Jebo nun 11w uv sini kullanıyorum.
Şöyle özetleyebilirim,
Sisteme bağlayacağın herhangi bir cihazın, yani reaktör UV gibi. Debiyi düşürdüğü bir gerçek.
Bende hem ISTA Reaktor M var hemde Jebo11w uv.
Bu ikisi debi yi yarı yarıya düşürmekte, bu yüzden mevcut akvaryumunu saatte 3 kere değil 6 kere çevirebilecek bir dış filtre almalısın.
Ben bu konuda Fluval 406 tercih ettim. Tam kıtı kıtına uydu ve gerçekten çok memnunum.
Fluval EHEIM den sonraki en iyi dış filtredir.
Bunun yanında şöyle bir açıklama daha yapmak isterim. 200lt için akvaritler genelde 9w kullanmayı tercih ederler. Ben ileriye dönük bir yatırım olması amaçlı 11w aldım. Arasında dağlar kadar fiyat farkı yok.
Bu konu ile ilgili açtığım dış filtre ile ilgili konuyu incelemeni öneririm.
http://www.akvaryum.com/Forum/dis_filtre_secimi_hakkinda_k814485.asp
İyi hobiler dilerim.
Dış Filtre Seçimi Hakkında
Arkadaşlar Selam,
Öncelikle @Mesut t hocam :)
160 w Sylvania grlux - (2adet t5 ,2 adet t8 - 10 saat açık 14 saat kapalı) (8 saate indireceğim alg bu oranlarda artmaya meyilli)
Eheim 200w Isıtıcı (27c çok memnunum)
Ista yüzey ve zemin filtre emiş aparatı - (tepesindeki borudan hangi tarafın daha çok emiş yapmasını hassas bir şekilde ayarlayabiliyorsun)
Fluval 406 Filtre - (malzemeleri yukarıda yazmıştım, debi ayarı vana ortada)
Sobo 11w Uv filtresi - (çok kullanışlı priz kısmını yukarıdan monte ederseniz rahatlıkla çıkartıp temizleyebilirsiniz) Işıklar ile birlikte günde 10 saat kullanıyorum ama 8 e düşüreceğim
Ista Reaktor M (Güzel fakat aklım sera nın kinde kaldı.Aceba o dahamı iyi diye hep merak edeceğim :)
3 Lt Co2 Tüp ve ista ince ayar kafası (Ista kafa dan çok memnunum)
Ista Co2 Ölçer
Leecom hava motoru (yeterli denecek şekilde sessiz ve güçlü)
@pekozgur Hocam :)
Resmini çektiğimde akvaryumun suyu azdı, bu haline 20 lt daha ekledim ve şuan 1 cm içeride.
Fluval in debisi okadar iyiki cihazı yarı açık kullanınıyorum ve çok sessiz.
Tormec i ph düşürsun diye koymuştum. Sizce koymamalımıydım ? Co2 de (ısta co2 ölçer) e bakıp ona göre 3 sn de 1 damla sürekli açık tutuyorum.
Nitrit nitrat yok
Gh düşük
kh düşük sınırda
ph 7.8 e yakın
Suyu akvaryuma koymadan önce musluk suyu için böyle bişey hazırladım. Yine içinde üst üste biyolojik ve filtreleme de yapacak malzemeler koydum. Karbon, tormec ve hava taşıda mevcut. Soldaki sarı vana dan su taşıyabiliyorum. Motor çok güçlü.
İşte sifon dan yaptığım 100lt için sump mantığı su hazırlayıcı :)
http://youtu.be/GwiovMkkuCk
Tormec için,
(Daha önce sera nın kini kullanıyordum o dibe çökmüyor ama dağılımı güzel. Tormec ise bildiğiniz katran kıvamını alıp debiyi düşürüyor) Alternatif varsa alabilirim.
İlk pus eskiden kalma alg önlesin diye attığım Reeflowers ın RemAlgea sından kalan beyazlık diye düşünüyorum. Üzerinde balık ve bitkiye zarar vermez diyor ama en küçük vatosumu ve kakadu mu kaybettim.
Bende daha çok bitki koymak istiyorum ama daha çok zemin bitkisi yapmak istiyorum. Mesela kalbimde komple zemini Glossotigma Elatinodes gibi zor bir zemin bitkisiyle kaplamak istiyorum ama cesaret edemiyorum. Aldığım ve taşların arkasında köşelerde bulunan Myriophyllum mattogrossense den bu akvaryumda nefret ettim. Sürekli eğlip akabinde kök salmaya meyilli (buduyorum ve çok hızlı büyüyüyorlar)
Bana zemin bitkisi ve aklınızda başka bitki çeşitleri varsa önerirmisiniz ? Daha çok yeniyim 2 ay oldu bu işe gireli :)
Teşekkürler.
Son Resimler ve videolar:
Şelale,
http://youtu.be/mUsGjfL5Abg








resim yükle
extremist 2014-12-26 00:07:14
Arkadaşlar Selam,
Öncelikle @Mesut t hocam :)
160 w Sylvania grlux - (2adet t5 ,2 adet t8 - 10 saat açık 14 saat kapalı) (8 saate indireceğim alg bu oranlarda artmaya meyilli)
Eheim 200w Isıtıcı (27c çok memnunum)
Ista yüzey ve zemin filtre emiş aparatı - (tepesindeki borudan hangi tarafın daha çok emiş yapmasını hassas bir şekilde ayarlayabiliyorsun)
Fluval 406 Filtre - (malzemeleri yukarıda yazmıştım, debi ayarı vana ortada)
Sobo 11w Uv filtresi - (çok kullanışlı priz kısmını yukarıdan monte ederseniz rahatlıkla çıkartıp temizleyebilirsiniz) Işıklar ile birlikte günde 10 saat kullanıyorum ama 8 e düşüreceğim
Ista Reaktor M (Güzel fakat aklım sera nın kinde kaldı.Aceba o dahamı iyi diye hep merak edeceğim :)
3 Lt Co2 Tüp ve ista ince ayar kafası (Ista kafa dan çok memnunum)
Ista Co2 Ölçer
Leecom hava motoru (yeterli denecek şekilde sessiz ve güçlü)
@pekozgur Hocam :)
Resmini çektiğimde akvaryumun suyu azdı, bu haline 20 lt daha ekledim ve şuan 1 cm içeride.
Fluval in debisi okadar iyiki cihazı yarı açık kullanınıyorum ve çok sessiz.
Tormec i ph düşürsun diye koymuştum. Sizce koymamalımıydım ? Co2 de (ısta co2 ölçer) e bakıp ona göre 3 sn de 1 damla sürekli açık tutuyorum.
Nitrit nitrat yok
Gh düşük
kh düşük sınırda
ph 7.8 e yakın
Suyu akvaryuma koymadan önce musluk suyu için böyle bişey hazırladım. Yine içinde üst üste biyolojik ve filtreleme de yapacak malzemeler koydum. Karbon, tormec ve hava taşıda mevcut. Soldaki sarı vana dan su taşıyabiliyorum. Motor çok güçlü.
İşte sifon dan yaptığım 100lt için sump mantığı su hazırlayıcı :)
http://youtu.be/GwiovMkkuCk
Tormec için,
(Daha önce sera nın kini kullanıyordum o dibe çökmüyor ama dağılımı güzel. Tormec ise bildiğiniz katran kıvamını alıp debiyi düşürüyor) Alternatif varsa alabilirim.
İlk pus eskiden kalma alg önlesin diye attığım Reeflowers ın RemAlgea sından kalan beyazlık diye düşünüyorum. Üzerinde balık ve bitkiye zarar vermez diyor ama en küçük vatosumu ve kakadu mu kaybettim.
Bende daha çok bitki koymak istiyorum ama daha çok zemin bitkisi yapmak istiyorum. Mesela kalbimde komple zemini Glossotigma Elatinodes gibi zor bir zemin bitkisiyle kaplamak istiyorum ama cesaret edemiyorum. Aldığım ve taşların arkasında köşelerde bulunan Myriophyllum mattogrossense den bu akvaryumda nefret ettim. Sürekli eğlip akabinde kök salmaya meyilli (buduyorum ve çok hızlı büyüyüyorlar)
Bana zemin bitkisi ve aklınızda başka bitki çeşitleri varsa önerirmisiniz ? Daha çok yeniyim 2 ay oldu bu işe gireli :)
Teşekkürler.
Son Resimler ve videolar:
Şelale,
http://youtu.be/mUsGjfL5Abg








resim yükle
Dış Filtre Seçimi Hakkında
Tekrar Selamlar,
Dün Gidip CES Akvaryum dan Fluval 406 Filtre aldım.
Filtre malzemesi olarak alttan üste sayıyorum :)
En altta Fluval sünger
Bioball
Sera Sporax
Elyaf
Sera Phosvec Granulat ve Ista Zeolit (1 Hazne 2 ye bölünmüş olarak, Filte de 2 ye bölme bölümü mevcut)
Elyaf
JBL Tormec
Bioball
Sünger
Elyaf
Bitirdikten sonra UV yi ve reaktörü çalıştırdım. Resimlerden bukadar malzemeye ve debi düşümüne rağmen, nasıl bir sonuç olduğunu görmeniz için resimleri paylaşmak isterim :)


extremist 2014-12-22 21:23:26
Tekrar Selamlar,
Dün Gidip CES Akvaryum dan Fluval 406 Filtre aldım.
Filtre malzemesi olarak alttan üste sayıyorum :)
En altta Fluval sünger
Bioball
Sera Sporax
Elyaf
Sera Phosvec Granulat ve Ista Zeolit (1 Hazne 2 ye bölünmüş olarak, Filte de 2 ye bölme bölümü mevcut)
Elyaf
JBL Tormec
Bioball
Sünger
Elyaf
Bitirdikten sonra UV yi ve reaktörü çalıştırdım. Resimlerden bukadar malzemeye ve debi düşümüne rağmen, nasıl bir sonuç olduğunu görmeniz için resimleri paylaşmak isterim :)
Dış Filtre Seçimi Hakkında
Peki sizce motor bu şekilde çalıştıkca bozulma ihtimali olurmu aceba ? Reaktör ün üzerinde max 350- 1000 lt. yazıyor filtre için. Bu yüzden de reaktördeki pervane sadece hareket ediyor. Bu yüzden bir 1000 lik alıp sonrada debisini vanadan ayarlıyayım diyorum.
Çok teşekkür ederim :)
Peki sizce motor bu şekilde çalıştıkca bozulma ihtimali olurmu aceba ? Reaktör ün üzerinde max 350- 1000 lt. yazıyor filtre için. Bu yüzden de reaktördeki pervane sadece hareket ediyor. Bu yüzden bir 1000 lik alıp sonrada debisini vanadan ayarlıyayım diyorum.
Çok teşekkür ederim :)
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 121 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
Colla,
sina cen,
Hidro Dinamik,
YAYD06,
altuntasseref,
sorbiek,
Ozzgur,
AreS,
Frkn,
yeekim,
riderfish,
CoryCory,
Koksal Gurkan,
layper,
florasan,
Ömer yılmaz,
0rnn,
scorpion26,
etotek,
OKIRATLI,
forthehordex,
ssener,
EKAR,
LeafyAqua,
Kaangzkr,
Hoppala,
sinor,
tukabu,
osmandbnl,
osmangunay,
ciways,
TolgahanA,
syerli,
DigitalPen,
fffurkan9,
MiSoSiKiaN,
mesagac,
Öğretmen Ali,
Abidin Acun,
ternapi,
Tortuga7,
djally,
ahmetfiratozkaya,
bendeniztayfun,
eackgzz,
Cyber_Scout,
Redko,
abstract07,
umitlee,
kocoglu,
twinsoul,
ahmet22,
aupqua,
ilterisdoğukan,
smithiseek,
AquaVita,
fissidens,
FaSTAaa,
EfeC,
NessPet,
emrahdm,
NightWist,
reprise,
şansal,
Goldfish2000,
yns325,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
