ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Eylül 2013 01:31
Son Ziyaret:
18 Ekim 2016 00:31
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
emre kaygusuz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Buda Beim Kucuk Japon Akvaryumum
[QUOTE=cankut]Emre Bey tekrardan merhaba burada ben kendi adıma alındım açıkçası . Bu sayfa da hiçbir açıklama yapmadan sadece resim paylaşıp yorumları alalım demişsiniz . Fotoğrafların altına hiçbir açıklayıcı bilgi de yazmamışsınız , 40 tonluk bir havuzunuzun olduğunu ve bu balıkların kış ayından sonra oraya aktarılacağını bizler siz yazmadan tahmin edemezdik ayrıca yorum yapmak demek illaki size katılıp , paylaştığınızı beğenmemiz anlamına gelmiyor , ben yıkıcı eleştiriden çok yapıcı bir eleştiride (tavsiyede) bulundum . Tasvip etmeme kısmına gelirsek tamam görsel olarak güzel bir nesne olabilir ama ben de bu şekilde dekoratifliği olan nesneleri akvaryum olarak kullanmayı sevmiyorum , ona bakarsanız lavabo akvaryumlar , klozet akvaryumlar , sehpa akvaryumlar yapılıyor , eski tv ler akvaryum haline getiriliyor ben bu şekilde bir akvaryumda balık beslemek yerine düz bir akvaryum tercih edenlerdenim . Tekrardan sağlıklı hobiler diliyorum
[/QUOTE] yasiniz muhtemelen benden buyuk onun icin Abi alarak hitab edecegim.Aslinda sitemim size deil Cankut abi daha cok ilk yoruma idi. Haklisiniz bu bilgileri bastan vermem gerekirdi. isin acikcasi ben elestiriye kapali birisi degilim ama sanki oyle kotu birsey yapmisim gibi hissettirildim ki bi daha balik beslemeye tovbe edesim geldi. Bence gerekli sartlar saglanirsa istetsen yemek kazaninda bile beslersin baligi oda tercih meselesidir. yani bana denseydi 40 litre bu lambada 3 balik fazla 1 balik besle duzenli suyunu degistir filtre tak vb kesinlikle itiraz etmazdim ama soylenen sey ya bunu degistir yada besleme balik demek bence gereginden cok fazla agir bir elestiri
[QUOTE=cankut]Emre Bey tekrardan merhaba burada ben kendi adıma alındım açıkçası . Bu sayfa da hiçbir açıklama yapmadan sadece resim paylaşıp yorumları alalım demişsiniz . Fotoğrafların altına hiçbir açıklayıcı bilgi de yazmamışsınız , 40 tonluk bir havuzunuzun olduğunu ve bu balıkların kış ayından sonra oraya aktarılacağını bizler siz yazmadan tahmin edemezdik ayrıca yorum yapmak demek illaki size katılıp , paylaştığınızı beğenmemiz anlamına gelmiyor , ben yıkıcı eleştiriden çok yapıcı bir eleştiride (tavsiyede) bulundum . Tasvip etmeme kısmına gelirsek tamam görsel olarak güzel bir nesne olabilir ama ben de bu şekilde dekoratifliği olan nesneleri akvaryum olarak kullanmayı sevmiyorum , ona bakarsanız lavabo akvaryumlar , klozet akvaryumlar , sehpa akvaryumlar yapılıyor , eski tv ler akvaryum haline getiriliyor ben bu şekilde bir akvaryumda balık beslemek yerine düz bir akvaryum tercih edenlerdenim . Tekrardan sağlıklı hobiler diliyorum
[/QUOTE] yasiniz muhtemelen benden buyuk onun icin Abi alarak hitab edecegim.Aslinda sitemim size deil Cankut abi daha cok ilk yoruma idi. Haklisiniz bu bilgileri bastan vermem gerekirdi. isin acikcasi ben elestiriye kapali birisi degilim ama sanki oyle kotu birsey yapmisim gibi hissettirildim ki bi daha balik beslemeye tovbe edesim geldi. Bence gerekli sartlar saglanirsa istetsen yemek kazaninda bile beslersin baligi oda tercih meselesidir. yani bana denseydi 40 litre bu lambada 3 balik fazla 1 balik besle duzenli suyunu degistir filtre tak vb kesinlikle itiraz etmazdim ama soylenen sey ya bunu degistir yada besleme balik demek bence gereginden cok fazla agir bir elestiri
Buda Beim Kucuk Japon Akvaryumum
[QUOTE=ENGİN06][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/061020161405481.jpg[/IMG]
Bizler fotoğrafa bakınca olumsuz bir akvaryum gördüğümüz için tabiatı ile farklı yorumlarımızı yaptık,
sudaki bulanıklık
balıkların kuma oturması,
iç filtrenin olmayıp dışkıların gözle görülebilmesi bu tepkilerimiz baş nedeni,
ayrıca japon balıkları için yazdığınız ısı aralığı çok yüksek durumu bu canlılar için değil,
yazılarınız baktığım kadarı ile hiçbir arkadaşın yazısına olumlu gözle bakmadığınız aşikar, tek olumu cevabınız yaza doğru 40 tonluk havuzda olacağı
sözün özü şu , göle su gelene kadar kurbağının gözü bereli kalır
[/QUOTE] bakin sizin yazdiginiz cok daha iyi bir elestiri yontemi sadece olmaz oyle sey olma boyle sey yazmak yerine eksikleri yazmak cok daha iyi. Baliklari yeni koydugum icin dibe girdiler hava motorunu resim cekerken gorseli bozmamasi icin aldim suyun bulanikligida daha yeni kurulumdan otürü. Şuan gayet mutlu mesut dolasiyorlar yemledim ve sorunsuz sekilde yemlerinide yediler. Isı konusundada suan 40 tonluk havuzda 2 senedir besledigim orandalar , teleskoplar,kometler, inci govdeler war. Sunu gordumki sadece koiler deil butun japon cesitleri havuz 1 metreden daha derinse buzun altinda yasiyankliyorlar. Benim asil takildigim nokta 30-40 lt diktorken bi akvaryumda 3 yavru japonun yasamasina itiraz etmeyen arkadaslar farkli sekilde olan ayni litrelerde bu akvaryuma neden cok kotu birsey yapmisim gibi itiraz ediyorlar.
[QUOTE=ENGİN06][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/061020161405481.jpg[/IMG]
Bizler fotoğrafa bakınca olumsuz bir akvaryum gördüğümüz için tabiatı ile farklı yorumlarımızı yaptık,
sudaki bulanıklık
balıkların kuma oturması,
iç filtrenin olmayıp dışkıların gözle görülebilmesi bu tepkilerimiz baş nedeni,
ayrıca japon balıkları için yazdığınız ısı aralığı çok yüksek durumu bu canlılar için değil,
yazılarınız baktığım kadarı ile hiçbir arkadaşın yazısına olumlu gözle bakmadığınız aşikar, tek olumu cevabınız yaza doğru 40 tonluk havuzda olacağı
sözün özü şu , göle su gelene kadar kurbağının gözü bereli kalır
[/QUOTE] bakin sizin yazdiginiz cok daha iyi bir elestiri yontemi sadece olmaz oyle sey olma boyle sey yazmak yerine eksikleri yazmak cok daha iyi. Baliklari yeni koydugum icin dibe girdiler hava motorunu resim cekerken gorseli bozmamasi icin aldim suyun bulanikligida daha yeni kurulumdan otürü. Şuan gayet mutlu mesut dolasiyorlar yemledim ve sorunsuz sekilde yemlerinide yediler. Isı konusundada suan 40 tonluk havuzda 2 senedir besledigim orandalar , teleskoplar,kometler, inci govdeler war. Sunu gordumki sadece koiler deil butun japon cesitleri havuz 1 metreden daha derinse buzun altinda yasiyankliyorlar. Benim asil takildigim nokta 30-40 lt diktorken bi akvaryumda 3 yavru japonun yasamasina itiraz etmeyen arkadaslar farkli sekilde olan ayni litrelerde bu akvaryuma neden cok kotu birsey yapmisim gibi itiraz ediyorlar.
Buda Beim Kucuk Japon Akvaryumum
[QUOTE=Eftelya]Bu balıkların bulunduğu alanın tabanı çok dar, yükseklik fazla. Devamlı aşağı yukarı mı yüzüyorlar? Ileri doğru birkaç santim yüzseler alan bitiyor gibi geldi bana[:(][/QUOTE] baliklar yavru olduklarindan suan gayet keyifli yuzuyorlar dedigim gibi zaten kisi burda gecirsinler ilkbaharda 40 tonluk havuza gececekler
[QUOTE=Eftelya]Bu balıkların bulunduğu alanın tabanı çok dar, yükseklik fazla. Devamlı aşağı yukarı mı yüzüyorlar? Ileri doğru birkaç santim yüzseler alan bitiyor gibi geldi bana[:(][/QUOTE] baliklar yavru olduklarindan suan gayet keyifli yuzuyorlar dedigim gibi zaten kisi burda gecirsinler ilkbaharda 40 tonluk havuza gececekler
Buda Beim Kucuk Japon Akvaryumum
Önumuzdeki yaz sonuna bu baliklarin 20-22 cm sağlıklı hallerinin resimlerini atarim. Ama bu ağır eleştirileriniz için mantıklı açıklamalarda bekliyorum.
Önumuzdeki yaz sonuna bu baliklarin 20-22 cm sağlıklı hallerinin resimlerini atarim. Ama bu ağır eleştirileriniz için mantıklı açıklamalarda bekliyorum.
Buda Beim Kucuk Japon Akvaryumum
Anlamadigim nokta bu lamba 35-40lt arasi su aliyor, bir japonun su ihtiyaci 20litre, lambadaki 3 baligin yavru oldugunu ve baharda 40tonluk havuza gececegini goz onunde bulundurursak ve hava motoru var isitici ihtiyacida yok (japonlarin isi araligi cok yuksek) duzenli su degisimi ile ne gibi bir problem olabilir anlamis degilim 40 litre normal akvaryum olunca sorun yok ama dekoratif lamba seklinde oluncami problem bu arada bu lambanin uretilme amaci akvarum olarak kullanilmak hava motoru icin kapaginda deligi mevcut.
Anlamadigim nokta bu lamba 35-40lt arasi su aliyor, bir japonun su ihtiyaci 20litre, lambadaki 3 baligin yavru oldugunu ve baharda 40tonluk havuza gececegini goz onunde bulundurursak ve hava motoru var isitici ihtiyacida yok (japonlarin isi araligi cok yuksek) duzenli su degisimi ile ne gibi bir problem olabilir anlamis degilim 40 litre normal akvaryum olunca sorun yok ama dekoratif lamba seklinde oluncami problem bu arada bu lambanin uretilme amaci akvarum olarak kullanilmak hava motoru icin kapaginda deligi mevcut.
Buda Beim Kucuk Japon Akvaryumum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/061020161403181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/061020161405481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/061020161404591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/061020161404251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/061020161403501.jpg[/IMG] yorumlarinizi bekliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/061020161403181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/061020161405481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/061020161404591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/061020161404251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/061020161403501.jpg[/IMG] yorumlarinizi bekliyorum
Baligimin Cinsi Ne
[QUOTE=kaizerdar]Büyük ihtimalle "demekin". Hem ryukin gibi -onlar kadar belirgin olmasa da- kamburu olan hem de teleskop gibi gözleri olan bir cinstir.
Google'dan aratırsan benzerliği göreceksiniz.
Şanslısınız. Bu cinsten bir balık bulabilmek isterdim [:)][/QUOTE] kesinlikle haklisiniz akvaryumcuda gordugumde direk kendini farkettiren bir balikti ryukin gibi dusunerek almistim ama dediginiz gibi demekin muhtemelen internettekilerin aynisi[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/051020162213551.jpg[/IMG]
[QUOTE=kaizerdar]Büyük ihtimalle "demekin". Hem ryukin gibi -onlar kadar belirgin olmasa da- kamburu olan hem de teleskop gibi gözleri olan bir cinstir.
Google'dan aratırsan benzerliği göreceksiniz.
Şanslısınız. Bu cinsten bir balık bulabilmek isterdim [:)][/QUOTE] kesinlikle haklisiniz akvaryumcuda gordugumde direk kendini farkettiren bir balikti ryukin gibi dusunerek almistim ama dediginiz gibi demekin muhtemelen internettekilerin aynisi[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/051020162213551.jpg[/IMG]
Bu Baliktan Bulabilirmiyim
[QUOTE=kaizerdar]Bu bir siyah oranda. Ancak kafa bölümündeki kabarcıklar haricinde hiçbir yerinin turuncu olmaması çok güzel ve nadir bir rastlantı. Bu çok yaygın bir renk kombinasyonu değil. Yani aynı özellikleri gösteren, ismini bir pet shopa söyleyerek tedarik edebileceğiniz tek bir cins değil [:)][/QUOTE] tesekkur ederim cok iyi bi goruntu olmus ama gonul ister boyle bir balik denk getirmek :)
[QUOTE=kaizerdar]Bu bir siyah oranda. Ancak kafa bölümündeki kabarcıklar haricinde hiçbir yerinin turuncu olmaması çok güzel ve nadir bir rastlantı. Bu çok yaygın bir renk kombinasyonu değil. Yani aynı özellikleri gösteren, ismini bir pet shopa söyleyerek tedarik edebileceğiniz tek bir cins değil [:)][/QUOTE] tesekkur ederim cok iyi bi goruntu olmus ama gonul ister boyle bir balik denk getirmek :)
Bu Baliktan Bulabilirmiyim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/051020162052421.jpg[/IMG]
boyle bir baligi nerden bulabilirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/051020162052421.jpg[/IMG]
boyle bir baligi nerden bulabilirim
Baligimin Cinsi Ne
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/051020162046021.jpg[/IMG] evet teleskopla ryukin kirmasi olma ihtimali banada yuksek geldi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151525/051020162046021.jpg[/IMG] evet teleskopla ryukin kirmasi olma ihtimali banada yuksek geldi
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
