ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Tolgasipahi1907
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Şubat 2013 01:54
Son Ziyaret:
12 Haziran 2014 22:01
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tolga Sipahi
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Aydin
Meslek:
Turizm-Acenta
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tolga Sipahi
SON 10 MESAJI
Yavrular yuzuyor Hadı saymaya calısalım arkadaslar :)
Yavrulanıza maşallah. Umarım kayıpsız büyütürsünüz...
Tolgasipahi1907 2013-02-14 10:11:09
Yavrulanıza maşallah. Umarım kayıpsız büyütürsünüz...
Fakat şunu da sormadan edemeyeceğim. En kötü ihtimal 100 yavru var desek (ki daha fazla olduğu aşikar), büyümeye başladıklarında ne yapmayı düşünüyorsunuz. Bende 35-40 civarı Ice Man var. ne yapacam diye kara kara düşünüyorum açıkçası...
Akvaryumculara sordum; almıyoruz diyorlar, şimdilik sıkıntı yok ama 1 ay sonra ne yapacağım açıkçası bilmiyorum...
Tetra Tec Dış Filtre Ex 1200lt ve 130 lt lik akvaryumda kullanımı?
Anladım teşekkür ederim...
Anladım teşekkür ederim...
O zaman bu karbonun ömrünü doldurduğunda geri kusma meselesi tamamen kalitesiyle alakalı...
Filtremin içindeki malzemelerden hiçbirini değiştirmeden kullanacağım... ileride gerekirse değiştiririm gerekli araştırmaları yapıp...
Tetra Tec Dış Filtre Ex 1200lt ve 130 lt lik akvaryumda kullanımı?
Merhaba arkadaşlar,
Merhaba arkadaşlar,
Filtreyi akşama tekrar kuracağım ve debi testi uygulayacağım. Ayrıca su tahliye açısında oynamalar yaparak sudaki dalgalanma vs gibi problemlerin önüne geçmeye çalışacağım...
fakat bu konuda araştırma yaparken, filtrenin iç malzemeleri hakkinda bir yazıya denk geldim. Forumda konuyu açan kişi filtreyi kuruş şeklini anlatmış ve "Doğru mu?" diye sormuş.
Gelen cevapların arasında dikkatimi çeken şu oldu... toplam 10 cevaptan 3'ünde malzemelerin arasındaki kömürü çıkarın tavsiyesini vermişler,
Gerçekten filtresinde bulunan malzemelerden kömürü kullanmayan var mı aranızda??
Tetra Tec Dış Filtre Ex 1200lt ve 130 lt lik akvaryumda kullanımı?
Kediler bize gelmeyecek o konuda sıkıntı yok. Ben kedilerden pek haz emtesemde, çok çılgın bir Köpeksever olarak, akvaryumdaki balıklarımdan sonra evin bir diğer yeni üyesi golden retriever olacak... Herşey düşünüldü siz merak etmeyin
Kediler bize gelmeyecek o konuda sıkıntı yok. Ben kedilerden pek haz emtesemde, çok çılgın bir Köpeksever olarak, akvaryumdaki balıklarımdan sonra evin bir diğer yeni üyesi golden retriever olacak... Herşey düşünüldü siz merak etmeyin
Tetra Tec Dış Filtre Ex 1200lt ve 130 lt lik akvaryumda kullanımı?
M. Tuna Bey,
[QUOTE=Echoe] [QUOTE=Tolgasipahi1907]
[/QUOTE]
Tolgasipahi1907 2013-02-13 16:19:59
M. Tuna Bey,
Akvaryuma veda konusunda gerçekten çok şanslıyım. Nişanlım tam bir hayvansever. Evlerinde 2 tane kedileri var. Geçen seneye kadar terrier i vardı.
İşin esas şaşırtan tarafı bana akvaryum konusunda çok yardımcı oluyor. 2 hafta önce Iceman lerimden yavru aldım kusturma yöntemi ile. telefon ile görüştük yavruluk almam lazım yarın diye."Alma" bizde olması lazım" dedi. Meğerse üşenmeden plastik pasta muhafaza kabında yavruluk yapmış bütün gece. leğim makinesi ile tek tek delmiş 6 sıra. vantusları vs. hepsi hazır ertesi gün bir getirdi sadece akvaryuma oturtup yavruları içine koydum ben...
o Konuda çok ama çok şanslıyım anlayacağınız 

Filtre konusuna gelecek olursak,
Filtremi akvaryumumda kullanabilirmiyim?
Hazır şu kutularda yazan debi miktarlarının gerçeği yansıtmadığını konuşmuşken sorayım dedim.
[QUOTE=Echoe] [QUOTE=Tolgasipahi1907]
Sağolsun forumdaki abilerimizden biri gelen temiz su aparatında bulunan 5 musluktan 3'ünü kullanarak bu sorunu çözersin diye cevap yazdı... bende bu cevaba istinaden kurdum filtreyi. Maşallah ses sızıntı vs. herhangi bir sıkıntı olmadı hiç. Temizlik gayet düzenli akvaryum pırıl pırıl oldu.
Dün akşama kadar bu şekilde kullandım taki İzmir'den Kuzenim gelip akvaryumu ve filtremi görene kadar. 3-5 dakikalık bir incelemeden sonra filtrenin fişini çıkardı ve sökmeye başladı.
Ben anlayamadım durumu...
Hangi 5 musluktan 3'ünü kullanın dediler, bu filtrelerde 5 musluk mu var? Debi düşürmek için musluğu kısın demek istedilerse neden kuzeniniz filtreyi sökmeye başladı? Musluklar filtrenin dışında, açarsınız olur biter...
Bunun yanında yanlış hatırlamıyorsam kullanma kılavuzunda 45 derece kısılabileceği yazıyordu...
[/QUOTE]
Bahsettiğim musluklar temiz suyun akvaryuma döküldüğü hortumun ucundaki aparatın su tahliye vanaları... Cihazdan çıkan değil. yukarıda yazmıştım daha öncede...
Sökmeye başladı derken kapattı demek istedim. tam kapasite ile açarsam suda oluşacak debinin ve suyun dönme hızının ki, olması gerekenden 2.5 kat (Normali 4 deniliyor ama 10 tur atacak saatte) balıklarıma zarar vermesini engellemek için kapattığını düşünüyorum. sormadım ama amacı bu olsa gerek
Tetra Tec Dış Filtre Ex 1200lt ve 130 lt lik akvaryumda kullanımı?
Daha ufak bir dış filtre almam gerekiyordu ama 3-4 ay sonra evleneceğim ve o kendi evime geçince +250 lt bir akvaryum almayı düşünüyorum. o yüzden büyük aldım...
Bu arada bahsettiğimiz musluklar temiz suyun akvaryuma boşaldığı hortumun ucundaki musluklar... Cihazın üstünde olanlar değil...
Daha ufak bir dış filtre almam gerekiyordu ama 3-4 ay sonra evleneceğim ve o kendi evime geçince +250 lt bir akvaryum almayı düşünüyorum. o yüzden büyük aldım...
Peki bu fazla debi olayını;
Hem dış filtreye hemde balıklarıma zarar vermeden çözebileceğim basşka bir yol yok mudur acaba?
Birde forumda bulduğum bir konuda yazıyordu. Dış üniteler kutularda yazan kapasiteye hiçbir zaman ulaşamıyor çünkü o ölçümlerde verilen LT miktarları, dış filtrenin içindeki motorun ünite dışında bastığı su miktarı olarak ölçülüyormuş.
Mesela yeni temizlenmiş bir Tetra Tec Ex 1200 ün maksimum debi ölçümü 750-800 litre arasında dolu olarak ve akvaryum içinde
Bu arada bahsettiğimiz musluklar temiz suyun akvaryuma boşaldığı hortumun ucundaki musluklar... Cihazın üstünde olanlar değil...
Tetra Tec Dış Filtre Ex 1200lt ve 130 lt lik akvaryumda kullanımı?
Merhabalar herkese,
Merhabalar herkese,
Geçtiğimiz günlerde Tetra Tec Ex 1200 filtre aldım. Akvaryuma kurmadan önce forumda bir konu açtım acaba dış filtrenin suyu cevirme kapasitesi (Normalde 4 olması gerekirken 10 defa çevirecek) balıklarıma zarar verir mi diye...
Sağolsun forumdaki abilerimizden biri gelen temiz su aparatında bulunan 5 musluktan 3'ünü kullanarak bu sorunu çözersin diye cevap yazdı... bende bu cevaba istinaden kurdum filtreyi. Maşallah ses sızıntı vs. herhangi bir sıkıntı olmadı hiç. Temizlik gayet düzenli akvaryum pırıl pırıl oldu.
Dün akşama kadar bu şekilde kullandım taki İzmir'den Kuzenim gelip akvaryumu ve filtremi görene kadar. 3-5 dakikalık bir incelemeden sonra filtrenin fişini çıkardı ve sökmeye başladı.
Ne yapıyorsun dediğimde.
Bu şekilde kullanırsan "İlk 2-3 temizlemeden sonra contalarından su sızdırır yada 5-6 aya kalmaz ya motor arızası yaşarsın." dedi...
Açıklaması ise şu şekilde oldu...
Sızdırma için;
"2-3 temizlikte kapakları muslukları tak çıkar yaparken normal olarak contalar yerinden oynayacak ve deformasyon başlayacak... sen kapattığın 2 musluk ile bu contalara dayanması gerekenden +%40 daha fazla basınç yükü veriyorsun. bu sebeble sızıntı yapma olasılığı çok yüksek" dedi
Motor arızası için;
Yine aynı şekilde kapattığın 2 musluk ile, çekeceği/pompalayacağı suyun direnci hesap edilerek gücü ayarlanmış motora normalden +%40 daha fazla direnç sağlayacaksın yani motor daha fazla zorlanacak bu yüzden arıza yapma olasılığı çok yüksek" dedi...
Bütün keyfim kaçtı inanın... tekrar iç filtreyi taktım şu anda kullanamıyorum korkudan. hadi motor arızası tamamda (yenisi alınır olur biter) sızdırma olayına karşı kesinlikle macera arayacak durumda değilim... Malum diğer birçok ev gibi bizim evde de yerler parke... ve bu konuda ailemle papaz olmak istemiyorum...
Lütfen yardımcı olur musunuz bu konuda? acaba kuzenim çok mu negatif düşünüyor yoksa bana gerçekleri mi söyledi...
Tetra 1200 filtre problem.
Tetra Tec Ex 1200 motor aldım geçen hafta...
Tolgasipahi1907 2013-02-12 14:40:20
Tetra Tec Ex 1200 motor aldım geçen hafta...
eraslan1910 isimli abimizin bahsetiği kronik sızdırma sorunu eski modellerinde(8 senelik olduğundan sizinki de eski model oluyor) varmış. benim aldığım filtre yeni nesil kutusunda "NEW" diye yazıyor. Almadan önce 1 hafta boyunca saatlerimi harcadım. Tetra yeni nesil dış filtrelerinde çift conta kullanmaya başladığından beri bu kronik problem yaşanmıyor.
Tetra'nın Üreticisi satıcısı sahibi vs. değilim fakat bir ürün ile ilgili olumsuz düşüncenizi paylaşırken daha detaylı bilgi vermemiz gerektiğini düşünüyorum. Kaldı ki bu tarz sitelere bakıp ürünler hakkında fikir sahibi olmaya çalışan birçok kişi mevcut tıpkı benim 2 hafta önce yaptığım gibi...
Beta
[QUOTE=Eray Gurdogan]Yavuz bey kardeşim,
Bardakta kısa süre bir iki gün durabilirler ama sürekli orada yaşayamazlar. Örneğin seni ufacık bir odaya koysak sen orada yaşayabilir misin? İşte Betta da yaşayamaz. Bir tek Betta için 30 x20x25cm ölçülerinde ufak bir akvaryum iş görür. Eğer bir dişi ve bir de erkek almak ve yavru almak istersen 50 x30x30cm bir tank kurabilirsin. Her gün tanktaki suyun %10'unu değiştirirsen balık kendini rahat hisseder. Bu arada musluk suyunu en az 1 gün bekleterek kullanmanı öneririm.
Kesinlikle bardakla beslenmez, Akvaryumcular çok fazla yerleri olmadığından çok kısa süreliğine, balık satılana kadar bardaklarda muhhafaza ederler. Evde bu yöntem uygulanmaz.
Sevgiler saygılar
Eray
[/QUOTE]
Tolgasipahi1907 2013-02-11 16:55:43
[QUOTE=Eray Gurdogan]Yavuz bey kardeşim,
Bardakta kısa süre bir iki gün durabilirler ama sürekli orada yaşayamazlar. Örneğin seni ufacık bir odaya koysak sen orada yaşayabilir misin? İşte Betta da yaşayamaz. Bir tek Betta için 30 x20x25cm ölçülerinde ufak bir akvaryum iş görür. Eğer bir dişi ve bir de erkek almak ve yavru almak istersen 50 x30x30cm bir tank kurabilirsin. Her gün tanktaki suyun %10'unu değiştirirsen balık kendini rahat hisseder. Bu arada musluk suyunu en az 1 gün bekleterek kullanmanı öneririm.
Kesinlikle bardakla beslenmez, Akvaryumcular çok fazla yerleri olmadığından çok kısa süreliğine, balık satılana kadar bardaklarda muhhafaza ederler. Evde bu yöntem uygulanmaz.
Sevgiler saygılar
Eray
[/QUOTE]
"Eğer bir dişi ve bir de erkek almak ve yavru almak istersen 50 x30x30cm bir tank kurabilirsin."
bu şekilde bilgi vermişssiniz ama bu balıklar için yalnız yaşar. 1 den fazla olunca sonu ölüme gidebilecek kavgalar yaşanır diye birçok kişiden duydum ve internette de okudum...
Gerçekten sizin dediğiniz gibi çift bakılabiliyor mu Beta cinsi?
Benim en büyük hayalimdir çünkü 1 den fazla beta beslemek :)
Tetra Tec Dış Filtre Ex 1200lt
Herkese merhabalar,
Herkese merhabalar,
120 litrelik akvaryumum var. balık olarak 1e3d Sarı Prenses - 1e3d Iceman var.Kurmadan önce araştırdım forumlardan, sorduğumda "dış üniteye gerek yok güçlü bir iç filtre yeterli" diyorlardı. Fakat sonradan farkına vardım ki su çok çabuk kirleniyor. her hafta %30 luk su değişimi dip çekimi vs. bütün yapılması gerekenleri yapıyorum ama olmuyor yinede suyun rengi 4. gün kızıla dönemye başlıyor. bu yüzden dış filtre almaya karar verdim
Tetra Tec 600lt lik olanı benim akvaryumum için uygun oluyor heralde kapasite gereği fakat internetten araştırırken bir sitede Tetra Tec1200lt olanını buldum hemde çok uygun fiyata, ileride akvaryumu büyüteceğim için bunu aldım.
Şimdi 2 soru var kafamda;
1- Dış Ünite akvaryuma güçlü gelecek normal olarak bu olay akıntı konusunda balıklarıma herhangi bir şekilde negatif yansır mı?
2- Filtrenin temizleme gücü sayesinde Dişi sayısını 1er adet daha arttırma gibi bir şansım olabilir mi? yani 8 balık olan akvaryum nüfusunu 10 balığa çıkarabilir niyim?
Teşekkürler,
Tolga
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
