ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
berk55
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Aralık 2012 21:45
Son Ziyaret:
27 Ekim 2017 22:56
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
berk buyuk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
berk buyuk
SON 10 MESAJI
Bmqq2 Sesi Beni Uyutmuyor Sessiz Ps Var Mıdır
[QUOTE=halit7502]Yani olay şu ki piyasada tunze yok yada daha az sesli kaliteli modeller yok ne sıfır ne ikinci el olarak 😀 olsa zaten tunze almış olurdum oerformansı canavar gibi diyecek lafım yok ama ses beni çıldırtıyor artık son kez hydor deneyip olmazsa geceleri kapatma yokuna gidecem😀[/QUOTE]
Evet arayan cok var suan ama yeni ürünlerle birlikte girecek diye biliyorum. SUan olmamasının sebebi artan kur. Bi sure sonra gelecektir bence :)
[QUOTE=halit7502]Yani olay şu ki piyasada tunze yok yada daha az sesli kaliteli modeller yok ne sıfır ne ikinci el olarak 😀 olsa zaten tunze almış olurdum oerformansı canavar gibi diyecek lafım yok ama ses beni çıldırtıyor artık son kez hydor deneyip olmazsa geceleri kapatma yokuna gidecem😀[/QUOTE]
Evet arayan cok var suan ama yeni ürünlerle birlikte girecek diye biliyorum. SUan olmamasının sebebi artan kur. Bi sure sonra gelecektir bence :)
Yok
[QUOTE=onur_0606]
Bahsettiğiniz jbl pro scan mi? Eğer öyleyse bu test tatlı su için kullanılıyor. Tabii tuzlu su için başka ürettiler mi bilmiyorum. Kutunun üzerinde yazması lazım. Yanlış test aldıysanız değerlerin sapması normal. Salifert'in testleri gayet başarılı bu arada.[/QUOTE]
Benim kullandığım sözü geçen ürün. TekRardan baktım suan. Üzerinde tatlı veya tuzlu ibaresi yazmıyor. Su analiz seti açıklaması. Fakat dediğim gibi seçenekler mevcut akvaryum havuz gibi. Akvaryum seçiliyor o zaman sanırsam 7 değer veriyor. Bunlarfan bazıları genelde tatlı su ile ilgili veriler zira tuzlu icin ucuk rakamlar veriyor. Sertlik değerleri falan damacana suyu ile ölçünce benzer çıkıyor; fakat ayni damacana ile kurulmuş tuzlu su akvaryumunda olcunce 21 gibi değerler gösteriyor oyle olunca bozuk sananlar oluyor sanırsam. Ama ben onu göz ardi ediyorUm. Bende şüphelenmiştim bİrisi söylemişti bunuda bana :)
[QUOTE=onur_0606]
Bahsettiğiniz jbl pro scan mi? Eğer öyleyse bu test tatlı su için kullanılıyor. Tabii tuzlu su için başka ürettiler mi bilmiyorum. Kutunun üzerinde yazması lazım. Yanlış test aldıysanız değerlerin sapması normal. Salifert'in testleri gayet başarılı bu arada.[/QUOTE]
Benim kullandığım sözü geçen ürün. TekRardan baktım suan. Üzerinde tatlı veya tuzlu ibaresi yazmıyor. Su analiz seti açıklaması. Fakat dediğim gibi seçenekler mevcut akvaryum havuz gibi. Akvaryum seçiliyor o zaman sanırsam 7 değer veriyor. Bunlarfan bazıları genelde tatlı su ile ilgili veriler zira tuzlu icin ucuk rakamlar veriyor. Sertlik değerleri falan damacana suyu ile ölçünce benzer çıkıyor; fakat ayni damacana ile kurulmuş tuzlu su akvaryumunda olcunce 21 gibi değerler gösteriyor oyle olunca bozuk sananlar oluyor sanırsam. Ama ben onu göz ardi ediyorUm. Bende şüphelenmiştim bİrisi söylemişti bunuda bana :)
Bmqq2 Sesi Beni Uyutmuyor Sessiz Ps Var Mıdır
[QUOTE=halit7502]65 litre + 25 litre sumpu olan nano akvaryumumda bmqq2 kullanıyorum uyuduğum odada kalacak ama sesten sinirlerim ileri derecede bozuldu ya sessiz bir ps bulacam ya da bu işten vazgeçecem bulunabilir ürünlerden gerçekten sessiz çok sessiz olan bir ürün varsa tavsiye ederseniz memnun olurum.[/QUOTE]
Merhaba öncelikle.
Bende bu iste cok eski sayılmam çokta model gormedim fakat. Ps seçerken cok uzun araştırmalar yapıp cok kişiye danıştım. Yattığım yerde oldugu icin sessiz olması gerekiyoRdu. New qq ve tunze 9001 arasında kalmıştım. Bu seçenekten kesinlikle herkes tunze daha sessiz ve daha iyidir dedi. Biraz daha fiyatı fazla ama bende sessiz olduğunu düşünüyorum. Şahsen ben uyurken rahatsız olmuyorum. Ama sunu kesinlikle söylemek lazım; sessiz ps yoktur demek doğru bence.
Hani dalga motoru gibi çalışan ps olduğunu sanmıyorum. Fakat qq kullanan birçok kişiden sizin şikayetinizi görmüştüm. Koru körüne de tunze 9001 almayın tabiki ama bence mutlaka kullanan birkaç kişiye ya sorun yada görebileceğiniz birisinde görün derim.
:)
[QUOTE=halit7502]65 litre + 25 litre sumpu olan nano akvaryumumda bmqq2 kullanıyorum uyuduğum odada kalacak ama sesten sinirlerim ileri derecede bozuldu ya sessiz bir ps bulacam ya da bu işten vazgeçecem bulunabilir ürünlerden gerçekten sessiz çok sessiz olan bir ürün varsa tavsiye ederseniz memnun olurum.[/QUOTE]
Merhaba öncelikle.
Bende bu iste cok eski sayılmam çokta model gormedim fakat. Ps seçerken cok uzun araştırmalar yapıp cok kişiye danıştım. Yattığım yerde oldugu icin sessiz olması gerekiyoRdu. New qq ve tunze 9001 arasında kalmıştım. Bu seçenekten kesinlikle herkes tunze daha sessiz ve daha iyidir dedi. Biraz daha fiyatı fazla ama bende sessiz olduğunu düşünüyorum. Şahsen ben uyurken rahatsız olmuyorum. Ama sunu kesinlikle söylemek lazım; sessiz ps yoktur demek doğru bence.
Hani dalga motoru gibi çalışan ps olduğunu sanmıyorum. Fakat qq kullanan birçok kişiden sizin şikayetinizi görmüştüm. Koru körüne de tunze 9001 almayın tabiki ama bence mutlaka kullanan birkaç kişiye ya sorun yada görebileceğiniz birisinde görün derim.
:)
Değerler
[QUOTE=blackMagic]
Bu test tatlı su için ya da hem tatlı hemde tuzlu su için kullanılıyor ibaresi var mı peki?[/QUOTE]
Hayır bu su ölçüm kombo kiti telefon kamerasıyla ölçüm yapılıyor. Arayüzünde havuz akvaryum... gibi seçenekler mevcut hangisi size lazımsa onu seçiyorsunuz üzerinde 7-8 tane ölçüm birimi var kartın üstüne koyuluyor. Her ikisi içide kullanılıyor zira eksik veya fazla çıkan değerler için kendi markasına ait destek ürünler önerisi yapıyor.
Bazı veriler tatlı su için mesela sertlik 21 çıkıyor tuzlu suda ama buda zaten tatlı suda bakılması gereken bir değer bunu mesela tuzlu ölçen birisi göz ardı etmeli. Aynı zamanda karbondioksit de çok kritik bir veri değil zaten öneride de kendisi bitki varsa şunu yapın.. gibi şeyler söylüyor. Artıları da var eksileri de bazı verileri yanlış ölçtüğünü söyleyenler var fakat ürünün fiyatı 80 lira ve 7 değeri 25 kere ölçebiliyorsunuz kritik hassas canlılar yoksa işe yarar pratik bir set zira salifert testlerinden önemli 3-4 tanesini alınca bunun 4 katı fiyat çıkıyor.
biraz uzun oldu merak edenler için aydınlatıcı oldu sanırsam :)
[QUOTE=blackMagic]
Bu test tatlı su için ya da hem tatlı hemde tuzlu su için kullanılıyor ibaresi var mı peki?[/QUOTE]
Hayır bu su ölçüm kombo kiti telefon kamerasıyla ölçüm yapılıyor. Arayüzünde havuz akvaryum... gibi seçenekler mevcut hangisi size lazımsa onu seçiyorsunuz üzerinde 7-8 tane ölçüm birimi var kartın üstüne koyuluyor. Her ikisi içide kullanılıyor zira eksik veya fazla çıkan değerler için kendi markasına ait destek ürünler önerisi yapıyor.
Bazı veriler tatlı su için mesela sertlik 21 çıkıyor tuzlu suda ama buda zaten tatlı suda bakılması gereken bir değer bunu mesela tuzlu ölçen birisi göz ardı etmeli. Aynı zamanda karbondioksit de çok kritik bir veri değil zaten öneride de kendisi bitki varsa şunu yapın.. gibi şeyler söylüyor. Artıları da var eksileri de bazı verileri yanlış ölçtüğünü söyleyenler var fakat ürünün fiyatı 80 lira ve 7 değeri 25 kere ölçebiliyorsunuz kritik hassas canlılar yoksa işe yarar pratik bir set zira salifert testlerinden önemli 3-4 tanesini alınca bunun 4 katı fiyat çıkıyor.
biraz uzun oldu merak edenler için aydınlatıcı oldu sanırsam :)
Değerler
Bu ölçüm sonuçları jbl PROSCAN diye düşünüyorum. BENde de ayni sıra ile oluyor hatta birçok değer benzer şüphelenmedim de sayılmaz bu markadan :))
Bu ölçüm sonuçları jbl PROSCAN diye düşünüyorum. BENde de ayni sıra ile oluyor hatta birçok değer benzer şüphelenmedim de sayılmaz bu markadan :))
Yok
Diatom başlamış normaldir hatta olmazsa olmazıdır bir sorun yok bence. Bende o test kitini kullanıyorum tatlı su icin daha başarılı tuzlu da iyi sayılmaz ama yinede çokta kötü degil. En iyi marka genelde salifert diye bilinir. Hangi değerleriniz yanlış çıktı söylerseniz yardımcı olacaklarıdır. İyi günler.
Diatom başlamış normaldir hatta olmazsa olmazıdır bir sorun yok bence. Bende o test kitini kullanıyorum tatlı su icin daha başarılı tuzlu da iyi sayılmaz ama yinede çokta kötü degil. En iyi marka genelde salifert diye bilinir. Hangi değerleriniz yanlış çıktı söylerseniz yardımcı olacaklarıdır. İyi günler.
Reeflowers Natural Aquasand Sizce Uygun Mu
Tunze 9004 icin neredeyse o hacmin yarısı olması gerekir. Ve kısa bir süre de olsa yaşamıştım ps yi çalıştıracaksınız akşam geldiğinizde toplamayı bırakmış olacak Cunku su sumptan degil direk tanktan eksilmiş olacak. Eger bu konuda ısrarcı iseniz kesinlikle su tamamlama almanız gerek ki ayni seviyede kalsın su. Acil bisey olur tatil olur asla gidemezsiniz Cunku gerçekten bırakın günleri birkaç saate bile toplaması değişecek. Zaten cok hassas ürünler en verimli noktayı yakalamak belkı günlerce 2-3 noktada denemekle oluyor. Siz bulunca 1 saat sonra yine seviye değişmiş olacak. :)
Tunze 9004 icin neredeyse o hacmin yarısı olması gerekir. Ve kısa bir süre de olsa yaşamıştım ps yi çalıştıracaksınız akşam geldiğinizde toplamayı bırakmış olacak Cunku su sumptan degil direk tanktan eksilmiş olacak. Eger bu konuda ısrarcı iseniz kesinlikle su tamamlama almanız gerek ki ayni seviyede kalsın su. Acil bisey olur tatil olur asla gidemezsiniz Cunku gerçekten bırakın günleri birkaç saate bile toplaması değişecek. Zaten cok hassas ürünler en verimli noktayı yakalamak belkı günlerce 2-3 noktada denemekle oluyor. Siz bulunca 1 saat sonra yine seviye değişmiş olacak. :)
90 Litre Nano Resif Kurulum Bitti Yola Devam :)
Herkese iyi Günler. Yeni bir tank kurdum ve sizlerle paylaşmak istedim :)
Uzun zamana dayanan bir olay aslında uzun araştırmalar sonucu sonunda kurdum ve döndürmeye başladım. Öncelikle yardımcı olan herkese teşekkür ediyorum.
Başlayalım :)
Yaklaşık olarak 1 haftadır kumla birlikte tuzlu su dönüyor. Ve 2 gündür de kurlenmis (canlı olmayan ) deniz kayası konuldu.
Dizaynını yaptım kafama göre. 100 gram aktif karbon eklendi ve sabaha kadar cok bariz bir yarar gördüm.
Ekipmanlardan bahsedeyim.
Tank: 70 x35x36(h). (Yandan 10 cm sump) hem alttan hem üstten çeken sump akrilik kaplama geriye kalan full ekstra clear. Temaks akvaryum.
Ps: tunze 9001
Kafa motoru : ehiem 600
Isıtıcı: rs 100w
Işık: şimdilik sıradan led (36 beyaz 12 mavi )
Bu konuda önerilerinizi beklerim power led yaptırmayı düşünüyorum mercanların fosforlarını cok güzel belli ediyor fakat tam bir planim yok her öneriye açığım ışık konusunda belli bir sure de canlı yükü olmadığı icin bunla idare etmeyi düşünüyorum.
Kum : two little fishes canlı argonit kum 7 kg 3-4 cm civarı.
Tuz: aquaforest peobiotic reef salt
Kaya: kurlenmis Kaya acik renk caribsea kutudan satılan modele benzer. Hangi deniz bilmiyorum yerli.
Hedefim canlı Kaya almaktı Ankara'da en büyük 2 mekanda da bulamayınca böyle ilerleme planı aldım.
Dalga motoru ; suan yok taktığım kafa motoru cok kuvvetli su basıyor tanka 60 cm den vurduğu camın altındaki kumda bile ufak hareketler yapıyor ve yüzey bile kısmen dalgalı. Şimdilik bana yeterli geldi eger dalga motoru koyarsam debi ayarını kisicam Cunku cok hareketli olur diye düşündüm. Ama aklımda tam bir model Yok 2. El rw4 mu alsam yoksa daha küçük modeller mi alsam. ?? Bütçe olarak uygun olması gerekiyor :) ?
Bu arada tüm ekipmanı en sessiz sectim Cunku yattığım odada duruyor tank kısmen cok sessiz diyebilirim. En azından olabilecek en sessiz tank oldu sanırım :))
Katkı henüz hiç Yok ve girmiyorum. Diatoma kadar hicbisey girme önerisi cok aldım. Diatomla birlikte bio s veya Pro bio s kullanmaya başlayacağım. Aklıma takılan benim tankıma bio s gereksiz mi gelir ? İlk 10 gün önermişler ben 10 günü zaten geçtim ama bu sure diatomdan sonra mi acaba ?
- Merak ettigim diatom yaklaşık olarak Ne zaman gelir. Camda az az da olsa küçük yosunlar var ama bu bir sinyal degil sanırım.
Işığı 12 saat yakmaya çalışıyorum bu az veya fazla degil sanırım ? :)
Birde elimde tatlı Sudan kalma magnetli cam temizleme var fakat biraz eski cami çizer mi diye korkuyorum clear olduğu icin kolay çizilir gibi :/
Önereceğiniz birşey varsa bakabilirim. :)
Durum böyle. Herhangi Öneri ve görüşlerinize açığım :)
Tesekkurler.
[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/139252/251220161450581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/139252/251220161451201.jpg[/IMG]
Herkese iyi Günler. Yeni bir tank kurdum ve sizlerle paylaşmak istedim :)
Uzun zamana dayanan bir olay aslında uzun araştırmalar sonucu sonunda kurdum ve döndürmeye başladım. Öncelikle yardımcı olan herkese teşekkür ediyorum.
Başlayalım :)
Yaklaşık olarak 1 haftadır kumla birlikte tuzlu su dönüyor. Ve 2 gündür de kurlenmis (canlı olmayan ) deniz kayası konuldu.
Dizaynını yaptım kafama göre. 100 gram aktif karbon eklendi ve sabaha kadar cok bariz bir yarar gördüm.
Ekipmanlardan bahsedeyim.
Tank: 70 x35x36(h). (Yandan 10 cm sump) hem alttan hem üstten çeken sump akrilik kaplama geriye kalan full ekstra clear. Temaks akvaryum.
Ps: tunze 9001
Kafa motoru : ehiem 600
Isıtıcı: rs 100w
Işık: şimdilik sıradan led (36 beyaz 12 mavi )
Bu konuda önerilerinizi beklerim power led yaptırmayı düşünüyorum mercanların fosforlarını cok güzel belli ediyor fakat tam bir planim yok her öneriye açığım ışık konusunda belli bir sure de canlı yükü olmadığı icin bunla idare etmeyi düşünüyorum.
Kum : two little fishes canlı argonit kum 7 kg 3-4 cm civarı.
Tuz: aquaforest peobiotic reef salt
Kaya: kurlenmis Kaya acik renk caribsea kutudan satılan modele benzer. Hangi deniz bilmiyorum yerli.
Hedefim canlı Kaya almaktı Ankara'da en büyük 2 mekanda da bulamayınca böyle ilerleme planı aldım.
Dalga motoru ; suan yok taktığım kafa motoru cok kuvvetli su basıyor tanka 60 cm den vurduğu camın altındaki kumda bile ufak hareketler yapıyor ve yüzey bile kısmen dalgalı. Şimdilik bana yeterli geldi eger dalga motoru koyarsam debi ayarını kisicam Cunku cok hareketli olur diye düşündüm. Ama aklımda tam bir model Yok 2. El rw4 mu alsam yoksa daha küçük modeller mi alsam. ?? Bütçe olarak uygun olması gerekiyor :) ?
Bu arada tüm ekipmanı en sessiz sectim Cunku yattığım odada duruyor tank kısmen cok sessiz diyebilirim. En azından olabilecek en sessiz tank oldu sanırım :))
Katkı henüz hiç Yok ve girmiyorum. Diatoma kadar hicbisey girme önerisi cok aldım. Diatomla birlikte bio s veya Pro bio s kullanmaya başlayacağım. Aklıma takılan benim tankıma bio s gereksiz mi gelir ? İlk 10 gün önermişler ben 10 günü zaten geçtim ama bu sure diatomdan sonra mi acaba ?
- Merak ettigim diatom yaklaşık olarak Ne zaman gelir. Camda az az da olsa küçük yosunlar var ama bu bir sinyal degil sanırım.
Işığı 12 saat yakmaya çalışıyorum bu az veya fazla degil sanırım ? :)
Birde elimde tatlı Sudan kalma magnetli cam temizleme var fakat biraz eski cami çizer mi diye korkuyorum clear olduğu icin kolay çizilir gibi :/
Önereceğiniz birşey varsa bakabilirim. :)
Durum böyle. Herhangi Öneri ve görüşlerinize açığım :)
Tesekkurler.
[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/139252/251220161450581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/139252/251220161451201.jpg[/IMG]
90 Litre Nano Resif Akvaryum Kurulumu...
Evet katılıyorum size bahsettigim ürünü aldım kurulumu yaptım yakında konu açacağım suan bekleme aşamasındayım. Diatom sürecini :)
Evet katılıyorum size bahsettigim ürünü aldım kurulumu yaptım yakında konu açacağım suan bekleme aşamasındayım. Diatom sürecini :)
90 Litre Nano Resif Akvaryum Kurulumu...
Bende maddi olarak zorlukla topladım ürünleri ama yinede kaliteden hiç taviz vermedim. Yüzeyden su toplama aparatı bende de çıktı zaten ama kullanmıyorum Cunku sump sisteminde kullanıyorum ben. Benim fiziksel ölçülerim 90 litre
Ve tunze açıklamalarında 60-140 yazıyor. Kaliteli ürün olduğu icin yanlış birim cok olmuyor. Olsun olsun en azından 100 kaldırır diye düşünüyorum. Henüz tankta yük Yok yanlış yönlendirmeyeyim ama 9004 biraz daha büyükçe bir model yan yana koyunca da bir hayli büyük ister istemez ses de yapar. Cok canlı yüklemeyecekseniz eger 9001 yeter diye düşünüyorum. BEnde 9004 ve 9001 adasında kaldım ama 9004 lerin ikinci eli bile 9001 den pahalı oluyordu. Bende 9001 aldım bakalım. Sıfır olarak. Ve internetteki fiyattan %15 daha ucuza yollayan biyer var düşünürseniz sizi yönlendirebilirim.
Bende maddi olarak zorlukla topladım ürünleri ama yinede kaliteden hiç taviz vermedim. Yüzeyden su toplama aparatı bende de çıktı zaten ama kullanmıyorum Cunku sump sisteminde kullanıyorum ben. Benim fiziksel ölçülerim 90 litre
Ve tunze açıklamalarında 60-140 yazıyor. Kaliteli ürün olduğu icin yanlış birim cok olmuyor. Olsun olsun en azından 100 kaldırır diye düşünüyorum. Henüz tankta yük Yok yanlış yönlendirmeyeyim ama 9004 biraz daha büyükçe bir model yan yana koyunca da bir hayli büyük ister istemez ses de yapar. Cok canlı yüklemeyecekseniz eger 9001 yeter diye düşünüyorum. BEnde 9004 ve 9001 adasında kaldım ama 9004 lerin ikinci eli bile 9001 den pahalı oluyordu. Bende 9001 aldım bakalım. Sıfır olarak. Ve internetteki fiyattan %15 daha ucuza yollayan biyer var düşünürseniz sizi yönlendirebilirim.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
